Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Infected Mushroom

102 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 May 2008 - 09:51

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Har alla deras skivor redan :P

Edit: ja.. nässtan i alla fall ! :)

Redigerat av DVD-ai, 09 May 2008 - 09:37.

Postad 07 May 2008 - 15:36

Vigilante
  • Vigilante
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0

pga att någon elak person bumpade den här tråden blev jag helt enkelt tvungen att besöka psyshop och handla IM-skivor. Jag borde verkligen inte handla nånting just nu pga lite pengabrist... det är ert fel!

Riktigt bra affär förresten, billigare än att köpa i Sverige, och oftast väldigt snabb leverans trots att de skickas från Tyskland. Sjukt stort sortiment på elektronisk musik, inte bara psytrance. CD och vinyl säljs.

när jag ändå skriver kan jag tipsa om andra artister:

Younger brother - samma artist (Simon Posford) som gjort Hallucinogen och Shpongle, fast lite mer chill.
Electric universe - precis släppt en skiva som heter Burning, grymt bra psytrance i snabbt tempo samt mycket elgitarr (el/akustisk gitarr passar perfekt med psytrance, även Infected Mushroom har provat i låten Drop out).

lyssna på låtar på psyshop
eller om man är Simon Posford fan kan man även kolla hans egen sida: Twisted records

edit: lyssnade just igenom IM's nya skiva... holy... schmuck... så ###### bra!! lägtar tills jag får hem den på CD!

Den "Electric Universe- Burning" låter ju bara helt grym! Du har rätt, gitarrerna passar perfekt :unsure:

Postad 08 May 2008 - 14:15

kusling
  • kusling
  • Lärjunge

• 378 inlägg
  • 0
kul att du gillade den :)
min favoritlåt är nr 8, Def Con Mind. Tror jag iallafall. 12 och 13 är coola med. Eller fan de flesta är bra...

Nu har jag lyssnat massor på Infected Mushrooms nya skiva och den blir bara bättre och bättre för varje gång! När jag inte lyssnar så ekar "i'm going insane" i huvudet ändå, undrar om jag håller på att bli knäpp? :)
Lyssnar man på svamparna får man skylla sig själv kanske...

Postad 09 May 2008 - 09:40

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

kul att du gillade den :)
min favoritlåt är nr 8, Def Con Mind. Tror jag iallafall. 12 och 13 är coola med. Eller fan de flesta är bra...

Nu har jag lyssnat massor på Infected Mushrooms nya skiva och den blir bara bättre och bättre för varje gång! När jag inte lyssnar så ekar "i'm going insane" i huvudet ändå, undrar om jag håller på att bli knäpp? :P
Lyssnar man på svamparna får man skylla sig själv kanske...

Haha, verkar vara ett vanligt förekommande "fenomen" efter att ha lyssnat på den skivan, alltid jusst den låten som fasstnar i huvudet ;)

Redigerat av DVD-ai, 09 May 2008 - 09:40.

Postad 09 May 2008 - 12:16

Unregistered1412
  • Unregistered1412
  • Forumräv

• 579 inlägg
  • 0
Avratz är en trevlig låt som har en hel del djupbas med. Underbar att spela högt.

Mvh
Ljudkvalite

Postad 11 May 2008 - 10:37

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
"Never Never Land" tycker jag är grymmm.. men dock mycket svårt för dom flessta högtalare på riktigt hög volym då dasarna "hoppar" ordentligt :)

Postad 11 May 2008 - 12:50

Unregistered1412
  • Unregistered1412
  • Forumräv

• 579 inlägg
  • 0
Hejsan. Du menar Never ever land från B.P. Empire skivan, eller är det någon maxi dom släppt? Är inte så kunnig om bandet, men sett dom live två gånger :unsure:

Mvh
Ljudkvalite

Postad 12 May 2008 - 08:18

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Hejsan. Du menar Never ever land från B.P. Empire skivan, eller är det någon maxi dom släppt? Är inte så kunnig om bandet, men sett dom live två gånger :unsure:

Mvh
Ljudkvalite

Helt korrekt, "Never never Land" från skivar B.P. Empire är det jag menar, riktigt skön låt som har en lite specielt bas efter en 60 sek in i låten.
Den basen är exemplarisk till att spela sönder högtalare med på höga volymer ( tro mig, jag har testat, "några" gånger :blush: ) det är liksom en massa lågbas information som måsste vara typ 15Hz eller nått + bas i 50Hz området dom dunkar på. Man hör bara 50Hz basen, men 15Hz basen gör så att konerna hoppar och far och man får ett riktigt skönt "Gung" i hela rummet ( om man inte höjer för mycket, för tro mig den låten går det verkligen att döda högtalare med ! ;) ) och den låten uppfattas som om det vore ganska låg volym, fasst att det är jätte högt på något sätt och detta gör det änu lättade att spela för högt för högtalarnas bässta .

Sedan finns det en låt till som också har en sådan där lite extra "konstig" bas, men kommer inte på namnet jusst nu :blush:

- Ljudkvalite: Så du lyssnade på Infected, trodde du va en "finlirare" som enbart körde Mozart, beethoven och liknande i släden :blink:

Redigerat av DVD-ai, 12 May 2008 - 08:19.

Postad 12 May 2008 - 10:58

Unregistered1412
  • Unregistered1412
  • Forumräv

• 579 inlägg
  • 0
Jag lyssnar på det mesta från Black metal till Jazz. :unsure:

Mvh
Ljudkvalite

Postad 12 May 2008 - 11:41

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Låter bra det.. precis som jag då ! allätare :)

Postad 12 May 2008 - 18:35

Unregistered42611
  • Unregistered42611
  • Guru

• 4120 inlägg
  • 0
Jag har kanske ett litet tips...Astrix - tror jag dem heter. Om man tänker sig IM (psy-trance)... så ligger nog Astrix några pinnhål närmare vanlig Trance:

Snabba smakprov finns här: http://www.lastfm.se...Astrix/_/Poison

//Loofy

Postad 13 May 2008 - 12:33

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
verkar trevliga, får ta och titta lite närmare på dom.

Postad 08 June 2009 - 19:52

Samuelsson93
  • Samuelsson93
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0

Jag lyssnar på det mesta från Black metal till Jazz. :)

Mvh
Ljudkvalite

Låter bra det.. precis som jag då ! allätare :)

Samma här kan lyssna på vad som helst från metal till ptyp Im till gammal disco som hot chocolate gillar
helt enkelt allt! Tycker det inte är något fel med det

Ps. med tanke på din avatar fattar man att du gillar IM DVD-ai xD

Redigerat av Samuelsson93, 08 June 2009 - 19:52.

Postad 08 June 2009 - 21:44

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Samma här kan lyssna på vad som helst från metal till ptyp Im till gammal disco som hot chocolate gillar
helt enkelt allt! Tycker det inte är något fel med det

Ps. med tanke på din avatar fattar man att du gillar IM DVD-ai xD

jo, jag tycker att den mesta musik har sin "charm" och något som jag gillar, förstår inte varför man skulle behöva välja mellan all denna underbara musik... :P
Men e väll beroende på något sätt antar jag, musik beroende.. :) :D

Jo, IM ligger mig varmt om hjärtat, har alltid lyssnat på dom (känns det som..) och har alla deras skivor (förutom en av deras singlar... men den känner jag inte att jag behöver för låten finns på en annan av skivorna jag har ev dom..B))

Vill se dom Live också... har missat dom 3 gånger nu, har inte haft möjlighet att se dom live, och jag blir så förbannad !!! :)

Postad 12 June 2009 - 19:36

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1691 inlägg
  • 0
Vad tycker ni om den nya singlen då? http://www.youtube.c...h?v=dJkta8tuu48
Själv är jag lite kluven. Börjar bra, men kommer inte riktigt igång.

Postad 13 June 2009 - 18:16

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Det lilla man hör av låten (bakom allt knaster, brus och andra störnignar så som bitfel m.m.) så låter det som IM helt klart :D
inget vidare drag, men än ändå skön på sitt sätt, och den måste man naturligtvis skaffa sig... :D

Postad 26 June 2009 - 18:21

necrio
  • necrio
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0
tänkte låna tråden en snabbis ;)

Finns det någon som säljer Infected mushroom - Classical Mushroom (2000) / Converting Vegetarians (2003) på LP? skicka gärna ett PM med prisförslag och i vilket skick skivorna är i :-)

precis införskaffat B.P Empire och The Gathering (3LP) på LP så tänkte försöka kompletera samlingen :(

http://data.fuskbugg...1/-IMG_3110.JPG
http://data.fuskbugg...01/IMG_3111.JPG

Postad 24 July 2009 - 15:50

necrio
  • necrio
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0
Infected Mushroom kommer till stockholm 13aug för en ett live party. klart man redan har tickets, vi ses där ;)

Postad 24 July 2009 - 18:14

LowLife
  • LowLife
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0

Hej Hej!

Jag har alltid varit förtjust i elektronisk musik, och den CD som är min absoluta favorit i nuläget är Infected Mushroom - Converting Vegetarians. Det är främst den andra av de två skivorna jag gillar ("the other side"). :)

Jag tycker att det är ganska svårt att hitta (elektronisk) musik som är av samma höga kvalité som den, men jag tänkte ändå fråga vilka andra skivor ni rekommenderar som liknar skivan ovan. Högkvalitativ (psy)trance är ju verkligen bristvara.

Tack på förhand. :)

Jag är själv inne på psy och älskar det (ev. svampar och annat skräp ta inte!) och jag kan hålla med om att det är jäkligt svårt att få tag i bra psy men en låt som jag kan rekommendera är "Crystal Wave" och "Every Single Sound" med Hypersonic, påminner ganska mycket om Infected, låtarna finns dessutom på Spotify.

Postad 24 July 2009 - 18:48

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Eh var ett tag sedan jag var inne i på denna musikstil men lite av jag lyssnade på "back in the day" är väl:

http://www.youtube.c...h?v=iuWJR-2Vgls
Är med i filmen Pusher också , har för mig det är den låten i alla fall:)

http://www.youtube.c...h?v=JMrqL9E9WCw
Oh shit vad längesedan jag hörde den, blev nästan nostalgsik nu :P .

http://www.youtube.c...h?v=sxPoq36YPUk
Tysk pansartrans i sitt esse.

http://www.youtube.c...h?v=d1fpJxNDA6A Denna är ju bara för bra :D .

Märks väl att de har en del år på nacken iofs men jag tycker det håller än och vissa håller väl på fortfarande tror jag.

Hux flux och Logic bomb som någon nämde är mycket bra. Annars kan man försöka ordna något Djset med DjAnti, han brukar spela bra , gjorde han förr i alla fall :) . Tromesa gjorde en bra platta också, glömt av namnet dock :) .
Ta det lugnt på dansgolvet nu pojkar.....

Edit: Där var den http://www.psyshop.c.../spt1cd103.html låten " owig-weg" är störtskön!

Spiral trax släpper för övrigt bra musik....

Redigerat av genstruktur, 24 July 2009 - 19:21.

Postad 28 July 2009 - 08:29

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Infected Mushroom kommer till stockholm 13aug för en ett live party. klart man redan har tickets, vi ses där :)

Jo, jag ska också dit :lol:
och jag vet minst en till här på forumet som också ska det, det är väll et release party för deras nya skiva. Kan bli riktigt nice !!! :D

Postad 06 September 2009 - 21:16

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Ni har väl inte missat nya skivan? En del riktigt bra låtar och som vanligt en ljudkvalitet utan dess like.

Bifogad fil  hom1cd064_b.jpg   90.14K   0 Antal nerladdningar

Nu vet ni var min nya avatar kommer ifrån också :lol:

Postad 06 September 2009 - 21:40

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0
Håller med! Riktigt bra skiva! :lol:

Postad 07 September 2009 - 09:51

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
JAG vill ha !!!! :lol:

Postad 07 September 2009 - 15:42

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

• 1625 inlägg
  • 0
Denna och för mig nyupptäckta Younger Brother kommer bli årets självklaraste skivköp för mig.

Redigerat av Unregisteredd6957fbe, 07 September 2009 - 15:43.

Postad 07 September 2009 - 20:24

kusling
  • kusling
  • Lärjunge

• 378 inlägg
  • 0

Ni har väl inte missat nya skivan? En del riktigt bra låtar och som vanligt en ljudkvalitet utan dess like.

Nu vet ni var min nya avatar kommer ifrån också :)

Franks och Legend of the black shawarma är mina två favoritlåtar. Men hela skivan är helt underbar. Alla som inte vill ha en snigel på ögat MÅSTE köpa den här skivan! Det är en order.

Postad 07 September 2009 - 20:29

kusling
  • kusling
  • Lärjunge

• 378 inlägg
  • 0

Denna och för mig nyupptäckta Younger Brother kommer bli årets självklaraste skivköp för mig.

Gillar du Younger brother så kolla även in Shpongle och Hallucinogen. Samma snubbe som ligger bakom, även fast musikstilen är lite annorlunda. Simon Posford heter han, och han är ett geni :)

http://www.twistedmusic.com/

Redigerat av kusling, 07 September 2009 - 20:34.

Postad 08 September 2009 - 10:51

Unregistered89a7be48
  • Unregistered89a7be48
  • Veteran

• 2082 inlägg
  • 0

Vad tycker ni om den nya singlen då? http://www.youtube.c...h?v=dJkta8tuu48
Själv är jag lite kluven. Börjar bra, men kommer inte riktigt igång.

Underbart med Korn sångaren!Bokade ett ex på en gång
/Mats

Postad 08 September 2009 - 11:41

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Franks och Legend of the black shawarma är mina två favoritlåtar. Men hela skivan är helt underbar. Alla som inte vill ha en snigel på ögat MÅSTE köpa den här skivan! Det är en order.

Absolut ! men bara för att slippa få en snigen på ögat... :)

Jepp, ska köpa av skivorna snart ;)
och nya IM smivan + lite annat gott !

sattsar på ca 10 st :)

Postad 08 September 2009 - 15:59

Hifimatte
  • Hifimatte
  • Forumräv

• 938 inlägg
  • 0
Får nog köpa skivan snart men "fullyssningen" så tyckte jag ljudet varit lite sämre än tidigare skivor.

Postad 08 September 2009 - 16:12

TijY
  • TijY
  • Forumräv

• 720 inlägg
  • 0

Får nog köpa skivan snart men "fullyssningen" så tyckte jag ljudet varit lite sämre än tidigare skivor.

Ljudkvaliteten är ju inget större fel på vad jag märker(flac), men är ju mindre bas jämfört med deras äldre album.

När kommer den till hyllorna/lager i Sverige ? Någon bra och billig butik man ska köpa från?

/TijY

Postad 08 September 2009 - 16:38

Hifimatte
  • Hifimatte
  • Forumräv

• 938 inlägg
  • 0
Vet inte, verkar som den är generellt lite ljusare än dom tidigare. Men som sagt, inte lyssnat så mycket än och inget "seriöst" än. :)

Postad 08 September 2009 - 17:20

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

• 1625 inlägg
  • 0

Jepp, ska köpa av skivorna snart ;)
och nya IM smivan + lite annat gott !

sattsar på ca 10 st :)

Får man fråga vad "lite annat gott" innebär? Något bra tips du kan dela med dig av? :)

Gillar du Younger brother så kolla även in Shpongle och Hallucinogen. Samma snubbe som ligger bakom, även fast musikstilen är lite annorlunda. Simon Posford heter han, och han är ett geni ;)

Tackar för tipsen. Har hört Shpongle (mycket trevligt) men inte Hallucinogen. Får kolla upp det projektet.

Postad 08 September 2009 - 20:47

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Får man fråga vad "lite annat gott" innebär? Något bra tips du kan dela med dig av? :unsure:

Tackar för tipsen. Har hört Shpongle (mycket trevligt) men inte Hallucinogen. Får kolla upp det projektet.

Absolut inte... Postad bild

Hehe... det blir lite "Younger brother" och Pendulum tänkte jag + Chris jones och förmodligen något spännande elektroo av någon annan artist, jag är inte helt färdig med min lista än... ;)

Postad 09 September 2009 - 16:40

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

• 1625 inlägg
  • 0
Vaf-n!?!? Det händer ingenting man trycker på Boka-knappen för Legend of the Black Shawarma hos CDON. Är det ett omen kanske?

Är väldigt nöjd med det jag hört av skivan för övrigt. Infected Mushroom gör det igen, oavsett om skivan låter bättre eller sämre än tidigare.

Postad 10 September 2009 - 21:18

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Jag hoppas på att kunna beställa mina skivor snart också... :)

Postad 13 September 2009 - 21:29

kusling
  • kusling
  • Lärjunge

• 378 inlägg
  • 0
Jag köper alla mina skivor (nästan :) ) från www.psyshop.com
Skickas från tyskland, billigare än cdon inkl frakt och de har det mesta. Legend of the black shawarma släpps snart på compactstick där också, då får man med remixen på bust a move å lite till. Om priset blir bra så kanske man köper den istället. Compactstick är som ett usb-minne med wav och mp3 på.

Om ni ska kolla upp Hallucinogen så kolla även upp Hallucinogen in dub, lite lugnare än deras vanliga skivor. Finns två olika "in dub", den första är bäst.
http://www.psyshop.c.../twi1cd016.html

Helt underbar. Mixad av olika artister han känner, framförallt Ott (som även släppt egna skivor, lite chill-style kolla upp honom också).

Postad 19 September 2009 - 19:44

MakkeM
  • MakkeM
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

Gillar du Younger brother så kolla även in Shpongle och Hallucinogen. Samma snubbe som ligger bakom, även fast musikstilen är lite annorlunda. Simon Posford heter han, och han är ett geni ;)

Fan! jag tänkte ju tipsa om Younger Brother, dock så kan jag fortfarande tipsa om "The Zap!" Simon posford det också. Även Prometheus är skitbra, han är en av killarna bakom Younger Brother. Förresten ska YB släppa en ny skiva till jul, kan fan inte bärga mig B)

Postad 20 September 2009 - 02:37

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Blev BP empire beställd idag, mest för den omtalade ljudkvaliten.
The Gathering är väl den jag hört mest men antog att ljudkvaliten steg med ju fler skivor de släppte, Bp empire var den sista jag hörde men jag var ingen hifinörd på den tiden.

Känns som jag lyssnat klart på Infected "back in the day" men va fan, kan vara kul att bränna på stereon i mellanåt. :)

Passade även på att beställa Hux flux : "Cryptic crunch" som jag fan lyssnade sönder när den kom, sponsra killarna lite.
En banbrytande skiva enligt mig! :D

Lite småsugen på den här också, var bra vad jag kom ihåg. http://www.amazon.co...e...0794&sr=8-3

Redigerat av genstruktur, 20 September 2009 - 02:47.

Postad 23 September 2009 - 13:08

Corpze
  • Corpze
  • Forumräv

• 542 inlägg
  • 0
Och för en timme sedan fick jag mitt ex av Legend of the black shawarma och jag kan säga att jag är mer än nöjd :rolleyes:

Mkt välproducerad skiva, lite mindre psy än de äldre plattorna men de håller fortfarande sin höga klass! kvaliteten på skivan var också god ;)

Postad 08 October 2009 - 16:03

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Då har man fått B.P Empire, riktigt bra ljudkvalite som sagt, lite kul att lyssna på den igen!

Drog även hem : I"m the supervisor" fulversion men mja, den gillade jag inte. Tyckte det var lite scootervarning på den faktiskt :).

Hur är ljudkvaliten på första skiva "the gathering" ?
Den inehåller för övrigt den låten jag gillar mest med dem: http://www.youtube.c...h?v=mvYFQV8OycQ

Redigerat av genstruktur, 08 October 2009 - 17:16.

Postad 08 October 2009 - 18:24

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

• 1923 inlägg
  • 0
Var hos en kompis och hörde deras nya skiva och blev helt förälskad i den, när jag kom hem var det bara att köpa den.
Fast när jag fick min var det bara 11 låtar hans hade 12 låtar, frågade vart han köpt sin så sa han att han fick sin skickad från Kanada. Så nu har jag beställt min från Kanada med.
Låt nummer 12 var deras version av "Riders On A Storm"
Låter en hel del likt Tube Techs version av låten men bra var den.

Postad 09 October 2009 - 22:48

Mihlberg
  • Mihlberg
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Infected Mushroom är asssssa gryma XD lyssnar på de nu.

Postad 10 October 2009 - 13:28

Corpze
  • Corpze
  • Forumräv

• 542 inlägg
  • 0
Nån som vet var man kan få tag på converting vegetarians på cd?

Postad 10 October 2009 - 13:48

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Nån som vet var man kan få tag på converting vegetarians på cd?

http://www.amazon.co...e...amp;x=0&y=0

verkar det som

Postad 12 October 2009 - 14:44

Corpze
  • Corpze
  • Forumräv

• 542 inlägg
  • 0

http://www.amazon.co...e...amp;x=0&y=0

verkar det som

sshit... 35£ för den låter dyrt, men det kanske är helt slut på alla lager runt om i världen... ginza kunde inte få tag i nya, ringde och snacka med dem <_<

Postad 12 October 2009 - 16:49

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

sshit... 35£ för den låter dyrt, men det kanske är helt slut på alla lager runt om i världen... ginza kunde inte få tag i nya, ringde och snacka med dem B)

Jo lite väl dyrt kan jag hålla med om, maila skivbolaget den släpps på kanske? Har fungerat 1gång för mig nämligen <_< , jag smörade som fan och fick ett ex, av en skiva som inte fanns att få tag på.

Postad 15 October 2009 - 12:07

tommypeters
  • tommypeters
  • Veteran

• 2279 inlägg
  • 0
http://www.discogs.c...id=132617&ev=rb

http://www.israel-mu...ng_vegetarians/

Redigerat av tommypeters, 15 October 2009 - 12:12.

Postad 19 October 2009 - 08:19

Unregistered49577949
  • Unregistered49577949
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
Tycker det är komiskt att trådskaparen sökte mer tips på psychadelc trance, men fick tips som Yahel etc..
Yahel gör som de flesta inom genren vet, uplifting trance.
(För övrigt den bästa dj:n inom genren i mina ögon)

Men man ska INTE jämföra Yahel Sherman med Infected. Det går inte.
Ett album ni måste lyssna på är "System Nipel - Deep into Matter" samt deras senaste album "Beyong Music".

Ni kommer inte ångra er.
Oerhört sköna låtar som t.ex Falling up, Fly System, Dream Vision (som påminner VÄLDIGT mkt om Infected), Afronomical m.fl var längesen jag hörde.

Postad 28 October 2009 - 16:57

Unregisteredbda217ff
  • Unregisteredbda217ff
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0
Älskade IM en gång i tiden och jag respekterar dem fortfarande för deras tidigare skivor, men allt efter Converting Vegeterians har varit dåligt i mina öron. Är inte ensam om att tycka så vet jag. Tycker de ska gå tillbaka till den stilen de hade i början....

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.