Postad 27 November 2005 - 09:29
Nu säljer jag allt i hifiväg. Kolla in hifimagasinet så ser ni vad jag säljer
Postad 01 December 2005 - 07:10
Vilka må dina framtida planer vara - det är nästan så att man blir jättenyfiken! 
Lycka till med försäljningen.
Lycka till med försäljningen.
Postad 17 February 2007 - 17:53
Det kommer mer ska bara fixa till runt om kring så kommer det bilder på hela alltet
Postad 14 April 2008 - 11:37
Tråkiga nyheter här 
Stefan Berglund aka sb22ew aka Merkurius på andra forum hittades i tisdags död i sin lägenhet efter att ha tagit sitt liv.
Läs mer om det här http://www.faktiskt....o...pic&t=22994
Stefan Berglund aka sb22ew aka Merkurius på andra forum hittades i tisdags död i sin lägenhet efter att ha tagit sitt liv.
Läs mer om det här http://www.faktiskt....o...pic&t=22994
Postad 14 April 2008 - 12:44
Alldrig kul når något sådant händer 
R.I.P
R.I.P
Redigerat av DVD-ai, 14 April 2008 - 12:45.
Postad 14 April 2008 - 16:18
Jag har aldrig träffat Stefan utan bara läst hans inlägg på HF.nu, faktiskt.se och här.
Det är alltid tragiskt när en människa tar sitt liv och nu känner man sig bara ledsen och chockad
Vila i frid Stefan
MVH Kribban
Det är alltid tragiskt när en människa tar sitt liv och nu känner man sig bara ledsen och chockad
Vila i frid Stefan
MVH Kribban
Postad 14 April 2008 - 16:21
Otroligt sorgligt men kanske för honom själv inte alls. Jag har själv haft underingar på samma sak men insett att det fortfarande finns tilräckligt ymcket att upptäcka i livet. Men döden kan för mig te sig ganska vackert betraktat ur en viss synvinkel. Dock så finnsd et ingen anledning att påskynda förloppet alla ska vi dit nån gån. Det skulle vara intressant att veta orsaken bakom det om det nu går att få svar på...
Postad 18 April 2008 - 21:20
Jag har bara haft en kort diskussion men Stefan på detta forum och läst några av hans inlägg men ändå känns det som jag har mist en vän. Mycket sorgligt och han lämnar ett tomrum efter sig även här på minhembio.
R.I.P.
R.I.P.
Postad 30 April 2008 - 21:37
OJOJ...jag kännde inte honom alls men...detta är tragiskt verkligen vem det än är...när man går så långt som att ta livet av sig så måste det vara starka känslor som har gjort det, för detta är inget lätt beslut att ta , än mindre att genomföra själv, det krävs otrolig beslutsamhet och styrka för att göra detta...så jag hoppas att han har funnit frid..vad det än var som gjorde det.
R.I.P
//CG-47
R.I.P
//CG-47
Postad 02 May 2008 - 13:07
Läste den tråden på faktiskt, minns jag. Väldigt tråkigt. Var själv engång insluten i mörkret, som någon sa: hoppas han har funnit frid.
// Sat
// Sat
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6 bilder
383 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?