Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gears Of War

1284 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Gears Of War (313 medlem(mar) har röstat)

Gears Of War

1. 1 (11 röster [3.57%])

Procent av omröstning: 3.57%

2. 2 (3 röster [0.97%])

Procent av omröstning: 0.97%

3. 3 (17 röster [5.52%])

Procent av omröstning: 5.52%

4. 4 (79 röster [25.65%])

Procent av omröstning: 25.65%

5. 5 (198 röster [64.29%])

Procent av omröstning: 64.29%

Rösta Gäster kan inte rösta
Gears of War (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 9.440676 (58) 49:-
Gears of War - Limited Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.099998 (9) Inga priser

Postad 13 February 2007 - 15:17

LordDarthVader
  • LordDarthVader
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
hee jaa du, jag hör med ibland att det säger om frag tags. =)

Postad 13 February 2007 - 23:55

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
hmm.. jag tror jag har blivit mycke bättre på GOW nu.. kör igenom spelet på insane.. å tycker det är lättare än på harcore.. känns som man blivit bättre.. tom på versus e jag me å slaktar massa folk!! :)

Postad 14 February 2007 - 09:42

Jennys Canton Biograf
  • Jennys Canton Biograf
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Lirade multiplayer igår för första gången... Sjukt roligt.
Fick till en början löjligt med pisk, men hade ju ingen aning om hur banorna var uppbyggda.
Kom senare in i matchen och då blev det roligt...
Att snipa folk i huvudet när de tror att ingen ser dem är alldeles, alldeles underbart!

Totalt beroendeframkallande!

Adda mig så lirar vi nångång!

/
Jenny
Gamertag: Master Chief CL

Postad 15 February 2007 - 12:52

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

hmm.. jag tror jag har blivit mycke bättre på GOW nu.. kör igenom spelet på insane.. å tycker det är lättare än på harcore.. känns som man blivit bättre.. tom på versus e jag me å slaktar massa folk!!  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

sådär.. klarade Raam igår på insane.. han var nästan lättare på insane än casual(!) men som sagt.. min skillnivå har ökat! :)

Postad 15 February 2007 - 15:19

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
En del roar sig lätt ser jag. Tycker Gears var kul i ca en vecka. Är ju exakt samma sak hela tiden. Trist värre.

Postad 15 February 2007 - 15:46

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
singleplayer game var kul i 2-4 veckor.Multiplayer är hur kul som helst.Tycker fortfarande det är skitkul att ta en shotgun och skjuta en britt i tusen bitar.

Postad 15 February 2007 - 19:31

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

• 700 inlägg
  • 0
Jag lirar GoW nästan varje kväll innan jag lägger mig i min säng för att dö. Huuuuuuuuuuuur roligt som helst att lira tillsammans med några käftiga amerikanare och ännu roligare när man trycker upp shotgunen i ***** på dom :P

Postad 15 February 2007 - 23:15

Jennys Canton Biograf
  • Jennys Canton Biograf
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Jag har börjat att avsky små 14-åriga jänkar######r! Tror de kan och vet allt.
Vilka svin!

Behöver väl knappast tillägga att de piskade skiten ur mig?

Duktigt dessutom.

Bah... :P

Postad 15 February 2007 - 23:24

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Amerikanska snorungar är det värsta som finns. Tur att det finns mute iaf :P De har tom en mute funktion i kommande Halo 3 för att göra det lättare att filtrera bort störiga personer med headset.

Postad 16 February 2007 - 01:15

kimpa888
  • kimpa888
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0
Jag vet jag är jobbig nu och det fins redan i tråden men jag orkade inte läsa igenom alla inlägg för jag hittade int det jag villa ha när jag sökte.

kan man börja på en co-op med en polare sen forsätta själv?

Eller kan jag spara den co-op sen börja på en singler player med alltså ha 2 game ett singel & ett co-op, har inte köpt spelet än derför frågar jag:D

Postad 16 February 2007 - 01:21

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Du kan starta nytt/fortsätta från vilket chapter du vill närsomhelst. Så länge det är ett du låst upp innan.

Postad 16 February 2007 - 01:29

kimpa888
  • kimpa888
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0
tack för det grymt snabba svaret:D

Postad 16 February 2007 - 09:43

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
tycker britterna är otroligt jobbiga.Man hör knappt vad dom säger och ska alltid vara så kaxiga och det enda man förstår vad dom säger är foock sake och noob.Jänkarna tycker jag mer om.Man förstår vad dom säger och dom kan vara rätt komiska ibland.

Postad 16 February 2007 - 11:11

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

• 1374 inlägg
  • 0
Tycker tvärtom... Kanske för jag spelar R6Vegas där jänkarna oftast låter som representanter för VM i Kastralkör.

Postad 16 February 2007 - 22:07

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

• 700 inlägg
  • 0
Blir mest less på drygungarna på 5 år som äger upp en. Hur kul är det när man blir ägd sen hör man ur tvn en pipig liten röst som säger "hIhiI, SAaAtan VaD ÄGfd Du bLeEv!!"

Får lust att krypa in i högtalarna och komma ut där ungen bor och sakta men säkert kväva honom med närmsta föremål.

Postad 17 February 2007 - 01:15

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

• 1374 inlägg
  • 0
Så, så... Du var ju helt säkert en ängel när du var liten :)

Postad 17 February 2007 - 01:18

auToeXeC
  • auToeXeC
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0
Måste säga att jag bara lirat med mycket trevligt folk över live på GoW.. Live över huvudtaget är en ganska skön commuity

Postad 19 February 2007 - 01:41

LordDarthVader
  • LordDarthVader
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
det är lol att den patchen som stog host namnen på o nu står ju de bara Host host hela tiden. ångarde att ja gjorde det men vissta fan inte va de förbanade patchen gör. lOl och att det är störande..

Postad 19 February 2007 - 01:55

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Utan den så kan du juh inte spela online alls så det är väl bättre än ingenting :D

Postad 20 February 2007 - 19:03

LordDarthVader
  • LordDarthVader
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
ok..

Postad 20 February 2007 - 20:11

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0
när kommer GoW2?

Postad 20 February 2007 - 20:23

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Har hört 2008, så du lär få vänta ett tag till. ;)

Postad 23 February 2007 - 13:51

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

• 931 inlägg
  • 0

Du kan starta nytt/fortsätta från vilket chapter du vill närsomhelst. Så länge det är ett du låst upp innan.

<{POST_SNAPBACK}>

Utgår från att det gäller även för alla co-op varianter?
Sitter och kör co-op med två polare nämligen och är på helt olika ställen.

Postad 24 February 2007 - 02:46

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Utgår från att det gäller även för alla co-op varianter?
Sitter och kör co-op med två polare nämligen och är på helt olika ställen.

<{POST_SNAPBACK}>

Jao stämmer.

Postad 24 February 2007 - 05:03

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
2008 är rätt snart ändå (om man tänker i spelreleasesammanhang från datumet ett spel släpptes till det att dess uppföljare kommer).
För gears släpptes junästan 2007, och då en uppföljare 2008?
2g2bt.

Postad 24 February 2007 - 13:36

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
http://www.1up.com/d...ory?cId=3157032

Gears of war 2 kommer bli snyggare ;)

Postad 27 February 2007 - 08:51

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
Höll på att låsa upp achivment (Finish with the highest points in a ranked match.) igår kväll.. ledde inför för sista rundan.. men nej nej.. trots 475 poäng kom jag 2:a! ARGhhh... När man väll slår nytt pers. rekord ska alltid nån vara värre!

Edit: klarade det idag! :blink:

Redigerat av Majorglenn, 27 February 2007 - 21:21.

Postad 28 February 2007 - 14:34

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Höll på att låsa upp achivment (Finish with the highest points in a ranked match.) igår kväll.. ledde inför för sista rundan.. men nej nej.. trots 475 poäng kom jag 2:a! ARGhhh... När man väll slår nytt pers. rekord ska alltid nån vara värre!

Edit: klarade det idag! :)

<{POST_SNAPBACK}>

Grattis!! :)

Postad 01 March 2007 - 01:40

sireric
  • sireric
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Hej! Nyregistrerad och nyrakad!

Hur som helst, kul att se en redig tråd för GOW här.
Snart kommer det en ny uppdatering som förhoppningsvis fixar alla de glitchar som finns i multiplayerspel för tillfället. Fler och fler använder dessa också har jag märkt, kan väl vara okej i player matches men inte i ranked.
Själv kan jag weaponslidepickupen som för övrigt är väldigt bra, använder endast den om motståndaren kör fulspel dock.

Att gå utanför banorna är ett stort problem som Epic borde fixa asap! Redigt störigt när man spelar rankat och man ska sitta och vänta i 5 minuter tills nästa runda för att någon snorunge bestämt sig för att gå utanför banan!

Detta är det enda som är dåligt med GOW och man tycker faktiskt att de borde kunnat fixa detta redan innan release! :)

Btw, någon som har låst upp "Seriously..." achievment? 10000 kills är en lång väg att gå... 5000 kvar för mig. :)

Redigerat av sireric, 01 March 2007 - 01:41.

Postad 01 March 2007 - 08:11

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Kände bara till en glitch, vad är weaponslidepickupen???

Postad 01 March 2007 - 09:55

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0

Kände bara till en glitch, vad är weaponslidepickupen???

<{POST_SNAPBACK}>

har du aldrig suttit och väntat vid något vapen för att bomba nästa jäv*l som ska ta den, till slut kommer det äntligen någon.. fast när han tar vapnet så stannar han inte och plockar upp det som vanligt utan "glider" förbi och tar det i farten..

Postad 01 March 2007 - 11:03

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
näe inte vad jag kommer ihåg, var dock oförskämt länge sedan jag spelade GOW, nog senast med dig.

Postad 04 March 2007 - 15:27

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
liten fråga: passerade idag 100 kills gränsen med chainsaw.. har 107 el nåt.. men har inte fått achivment poäng för det! nån som kan tänkas veta varför jag inte fått d??

Postad 04 March 2007 - 16:21

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0

liten fråga: passerade idag 100 kills gränsen med chainsaw.. har 107 el nåt.. men har inte fått achivment poäng för det! nån som kan tänkas veta varför jag inte fått d??

<{POST_SNAPBACK}>

har du kört på ranked matches?

Postad 04 March 2007 - 17:03

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

har du kört på ranked matches?

<{POST_SNAPBACK}>

Yupp..

Postad 04 March 2007 - 17:08

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
kanske du har kört många matcher då många quitat.Poängen räknas inte när ett visst antal personer quitar.

Postad 04 March 2007 - 17:29

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

kanske du har kört många matcher då många quitat.Poängen räknas inte när ett visst antal personer quitar.

<{POST_SNAPBACK}>

aha.. så du menar att jag kommer få den förr el senare iaf?

Edit: nu har jag fått den..

Redigerat av Majorglenn, 04 March 2007 - 19:51.

Postad 05 March 2007 - 12:48

Falcon77
  • Falcon77
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Var med om en konstig grej för ett par dar sen med detta spel.

Jag var hemma hos en polare och vi var ett gäng som skulle spela lite Gears. Men när vi stoppade in spelet så kom det upp en bild där det stod, på massa olika språk, följande:

För att se denna DVD - stoppa in den i en Xbox360 konsol

Detta gjorde oss minst sagt ganska förbryllade eftersom

1. Skivan är ingen DVD film

2. Vi hade ju precis stoppat in den i en Xbox360

Ute i Dashborden identifierade boxen också skivan som DVD film, då det stod Launch DVD där det borde stå Play game.

Så hur vi än försökte fick vi inte igång spelet. Det funkar fint på min xbox.

Någon som varit med om något liknande? Har sökt tråden efter svar, men inte funnit något.

Postad 05 March 2007 - 13:48

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
jag hade detta problem med PREY men med alla andra spel inkl gears of war har jag aldrig haft problem med.

Postad 05 March 2007 - 17:59

sireric
  • sireric
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Poängen räknas inte nej men kills man gjort räknas i din box, även om det inte står med på "Leaderboards". Just för att folk quittar eller hosten stänger ner får folk "Seriously..." vid exempelsvis 8500 leaderboardkills.
Jag exempelvis fick min "Execution" achievment vid 90 kills enligt leaderboard.

Postad 06 March 2007 - 01:30

badass
  • badass
  • Lärjunge

• 284 inlägg
  • 0
Jag provade att spela på live för första gången idag, svårt men grymt kul. Men jag kom bara in på 2 arenor. Provade säkert att komma in på 10 arenor, fick hela tiden connection fails. Jag har öppnat upp 2 portar (kommer inte ihåg vilka) i routern(d-link 524). Jag kör inte trådlöst. Ska man ställa in något i x-boxen? När jag spelar graw så händer det inte så ofta men det händer alltid några gånger på en kväll

Postad 15 March 2007 - 15:51

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
Nån som vet på rak arm vart man hittar alla cog tags?! eller vet nån bra sia där det står.. har klarat spelet på alla svårighetsgrader men lååååångt från alla tags! :)

Postad 15 March 2007 - 15:59

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
skulle tippa på att det står på www.gamefaqs.com

Postad 15 March 2007 - 23:18

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Sug på den här karamellen: "the Best Game, Technology and Visual Arts" Game Choice Awards :)

Redigerat av Audio Code 3, 15 March 2007 - 23:19.

Postad 16 March 2007 - 08:45

DanneEklund
  • DanneEklund
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Nån som vet på rak arm vart man hittar alla cog tags?! eller vet nån bra sia där det står.. har klarat spelet på alla svårighetsgrader men lååååångt från alla tags! :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

http://www.youtube.c...h?v=Tu5vaT6hKLU

I Video...

Men finns även i text...

Prison area
COG Tag 1 - Right after you make your choice of paths (i chose training) there is a tag straight ahead under the Gear logo. Can't miss it.

COG Tag 2 - In the room where the locusts cut through the door. If you are looking directly at the door they cut through, you can find it back and to the left. It's under the stairway across the room you came down.

COG Tag 3 - As you exit the above mentioned door into the courtyard, there is a stairway to the left. Run up the stairs and turn left right at the top. The COG tag is in the near side corner (if enemies are North, it would be in the SW corner of the patio area.

Trial By fire
COG Tag 4 - your team points this one out to you. In the first small courtyard, look to the right of the Gear logo.

COG Tag 5 - You cross a bridge over a road and enter a building. Once you enter the building with all the pillars and the two emergence holes, it's just behind the second emergence hole in some weeds.

COG Tag 6 - You fight through the roadways witht he Trioka guns and get to the open area with the fountain in the center. THere are 4 emergence holes here. The COG tag is in the far left corner (your left as you enter the area)

Knock Knock
COG Tag 7 - You're told to gain entrance to the house of sovereigns. You'll enter an open area with stairs leading up to the building. To your far left you'll see a white van with the Gear logo painted on it. Follow the massive hole in the street on the left all the way up, sticking to the edge. The COG tag is in the corner made by where the wall extends over part of the stairs.

COG Tag 8 - In the hallway where Jack has to open the door, there are a ton of annyoing wretches. If you're facing the door that Jack is opening, it's in the far left corner. Alternatively, you can follow the wretch footsteps on the floor right as you enter this hallway and they'll lead your right to it, just to the left of the door you came in through.

COG Tag 9 - there's a small room that you enter where you'll find the body of Rojas. As you come down the stairs into this small area, turn right immediately. THe COG tag is behind the pillar to your right.

China Shop
COG Tag 10 - Beginning of the China Shop chapter - The Berserker kills a soldier. Go back into the area where he was killed, and you can pick up his dog tag near his body. It's in a dead end alley on the left, near some flames.

COG Tag 11 - There will be 3 smashable doors. as you proceed through this area. You may feel a bit of stress as you're doing this. To the left of the third smashable door, in a little alcove, immediately before you exit the Tomb area.

COG Tag 12 - Just after COG Tag 11, you exit into an open courtyard. Follow the semi-circle wall and head left. The tag is on the other side of a block just after you see the logo. If the room was a clock, the Tag would be between 8 and 9, right against the semi circular wall.

ACT II

Tick TIck Boom
COG Tag 13 - After your choose a path (either one, doesn't matter) and reunite, You'll enter a small room with two stairways in it, one in the very middle of the room that leads down to a couch. Shoot up the couch, and it's underneath.

COG Tag 14 - There's a room with a catwalk that square shaped. WHen you exit, you head down some stairs into the street. Turn around and run back the alley formed by the stairs you came down and the wall of the next building. The Tag is at the end of that alleyway, behidn a rock.

COG Tag 15 - Just before you enter the Settlement, you come up the stairs where the Boomer was and its behind a newspaper machine. Facing ahead as you come up the stairs, it'll be to the back and left (the exit area will be to your right).

Outpost
COG Tag 16 - On your way to checkpoint 2, facing the first emergence hole, you'll see a propane tank in a shed to your left. Shoot the tank and enter the shed.

COG Tag 17 - When you enter the area where you have to use the spotlight, after you guide Dom through, move the spotlight to the far left (as you're holding the light) area near where you entered. The COG Tag is in that corner area. just to the left of the lit room of the blown out buidling, on the street.

Dark Labyrinth
COG Tag 18 - This one is hard to explain. There's a car with a propane tank in the trunk. You've gotta be quick. Facing the car while still in the light, look right, and you should see the tag up against a wall. You've got to shoot the tank in the car, grab the tag, and run.

ACT III

Downpour
COG Tag 19 - In the open, rainy area next to the sea, there is a dock behind the buidling with the elevator in it, on the far right. Get down on this dock and follow it all the way out. Tag is at the end.

COG Tag 20 - In the room with the rotting floorboards, the Tag is in the far right corner (as you enter the room).

Evolution
COG Tag 21 - When you enter the room with the carts, go down the stairs to the car area and turn around. The Tag is to the left of the stairs as you face them.

Darkest Before Dawn
COG Tag 22 - After you ride down the drilling platforms, stick to the wall on the right. There will be a path leading down to the right, follow that to find the COG tags and some grenades.

COG Tag 23 - In the next area after Tag 22. you'll enter an open area with a small building on the right side. Just to the right of the stairs leading up to that buildling, you'll find the tags.

COG Tag 24 - After you choose your paths, and reunite, you'll fight through a narrow hallways with a lot of cover. Just after the hallway and before you exit the area, turn around and the tags are on a narrow ledge over the pool. (to your right as you leave the hallways, or to your left after you turn around)

ACT IV

Campus Grinder
COG Tag 25 - As you enter the first area, on the right there are two small staircases. The Tags are behind the second small staircase.

Bad To Worse
COG Tag 26 - As you enter the second area, before you go down the sidewalk with the columns to enter the conservatory, there is a rusty car on in the street. If you're facing the columns, it's back and to your right behind that car.

Imaginary Place
COG Tag 27 - In the second section of the estate, there's a shield shaped room (square top, semi circle bottom) with 4 columns in it, and a desk. Destroy the desk. Tags are underneath.

ACT V

Train Wreck
COG Tag 28 - It's on the left side of the 5th train car, after the last door is opened.

COG Tag 29 - in the third passenger car on the right, before you go up the ladder.

COG Tag 30 - There's a room on the left side of the fifth and final car in the third part of the train. It's at the end of that room.

Redigerat av DanneEklund, 16 March 2007 - 08:47.

Postad 16 March 2007 - 12:17

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
Man tackar!! :lol: :lol:

Postad 16 March 2007 - 19:07

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Det skulle eventuellt vara praktiskt med en spoiler-tag på största delen av det där inlägget, DanneEklund.

Postad 18 March 2007 - 15:30

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Skulle lira Gears men polaren igår, tänkte hosta spelet men fick " check your firewall". Har funkat hur bra som helst innan på varenda spel jag spelat, inte haft några som helst problem. Kan hosta i andra spel..... nån som vet på rak arm vad det kan vara? Kör en netgear router, måste väl vara nåt med den? Kör med sladd mellan router och 360.
Nån som vet på rak arm vad det kan vara?

Postad 18 March 2007 - 21:58

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Skulle lira Gears men polaren igår, tänkte hosta spelet men fick " check your firewall". Har funkat hur bra som helst innan på varenda spel jag spelat, inte haft några som helst problem. Kan hosta i andra spel..... nån som vet på rak arm vad det kan vara? Kör en netgear router, måste väl vara nåt med den? Kör med sladd mellan router och 360.
Nån som vet på rak arm vad det kan vara?

<{POST_SNAPBACK}>

Så, nu kan jag svara på min egen fråga :blink:

Öpnna port 88, 2074, 3074(alla i båda vägar) i eran router så funkar det!

Nu kan jag lira!!! :P

Postad 26 March 2007 - 14:58

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
Hände en konstig grej häromdan när jag körde en ranked match. Det blev connection error som det brukar bli när nån quitar, bara d att precis innan så slänger en snubbe en granat å dödar alla i mitt lag inkl. mig. Då kommer det upp en bild som det gör efter ett lag vunnit en rond. Fast det står inte vilka som vann. Å sen kommer inte heller nån resultat tavla. Ingen hajjar vad som händer. Sen blir det tyst efter ett tag.(väntade kanske 5 min) sen quitade jag me.. Surt när man har 10 kills å 3 downs.. nån som vet om man får behålla dom när det händer nåt sånt här skumt?!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.