W960i Sony Ericsson
1435 svar till detta ämne
Postad 05 January 2008 - 00:05
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Jag tänkte ställa frågan här på forumet om det är någon som har köpt sin mobil via Telenor eller 3. Och om de kunde skriva vad det är för skillnad (om de nu testat) mellan deras låsta exemplar och ett som inte är det.
Jag köpte min via telenor... den är inte det minsta låst alls... den verkar så vitt jag vet vara som om man köpte den "rent" utan abonnemang... har provat att lägga in två olika operatörers sim-kort och funkade lika bra båda gångerna.
Jaha, men det verkar ju som den inte är låst alls då ju. Men fortfarande hänger det på att jag antagligen inte kan köpa denna godbit förrän efter sommaren. Men eftersom det står att det är en beställningsvara på deras hemsida (Telenors), kanske de inte har mödan att "låsa" den utan skeppar ut den till kunderna sk. ren.
Postad 06 January 2008 - 15:56
Blunatic
-
Blunatic
-
Rookie
-
1 inlägg
Någon som laddat ner och testat Scribbler än? Japp, ett lite småkul program 
har försökt leta upp det på internet men det gick inte speciellt bra... var kan man ladda ner scribbler?
Postad 06 January 2008 - 19:23
drbrain
-
drbrain
-
Amatör
-
-
83 inlägg
har försökt leta upp det på internet men det gick inte speciellt bra... var kan man ladda ner scribbler? 
http://my-symbian.co...c...o=203&faq=3
Postad 06 January 2008 - 20:18
malm-
-
malm-
-
Rookie
-
9 inlägg
http://my-symbian.co...c...o=203&faq=3
Bara trial-version? Hur länge kan man prova? Vilka funktioner är reducerade? Mvh Malm-
Postad 07 January 2008 - 10:59
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Måste man köpa fullversionen? 
Trodde det va ett gratisprogram..
Postad 08 January 2008 - 12:34
Unregistered48c06cd1
-
Unregistered48c06cd1
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Kom på varför sms tiderna buggar.
Var inne och pillade lite i tidszonerna, och där låg london som typ sekundär eller nåt med en annan tid, och när jag ändrade den till Stockholm så har det fungerat perfekt..
Någon som vet var man kan hitta lite schyssta teman?
Postad 08 January 2008 - 20:57
pettat
-
pettat
-
Amatör
-
-
85 inlägg
Jag tänkte ställa frågan här på forumet om det är någon som har köpt sin mobil via Telenor eller 3. Och om de kunde skriva vad det är för skillnad (om de nu testat) mellan deras låsta exemplar och ett som inte är det.
3 säljer den inte, Telenor gör inget med sina telefoner. Och efter sommaren har det nog hunnit komma ut många nya modeller.
Postad 08 January 2008 - 21:53
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Ja. Efter sommaren kommer väl ericsson har släppt 5 till (utannonserade redan nu), vilken ingen av dem intresserar mig.
Och eftersom det är SE jag vill ha, har jag dem på sträckbänken och vet att inget brutalt kommer hända, även om de släpper dessa nya modeller!
Redigerat av Coistrel, 08 January 2008 - 21:53.
Postad 08 January 2008 - 22:56
KarnOr701
-
KarnOr701
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Någon som har testat Fring? Funkar det bra? Dom säger sig stödja W960 http://www.fring.com///Mvh
Postad 08 January 2008 - 23:20
Unregistered48c06cd1
-
Unregistered48c06cd1
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
körde med fring senast idag.
Funkar skitbra
du kan komma åt bland annat dina skype och msn kontakter plus ett 4tal andra "kommunications" program.
Så du kan ringa till dom via wlanet exempelvis.
Skitbra om det är flera som använder det och sitter på wlan i hemmet exempelvis, men man måste ju vara inne på fring samtidigt då
Postad 09 January 2008 - 08:15
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
^ Så om jag är inne på Fring med mitt Wlan och min W960. Kan jag snacka med min polare som sitter på msn.. Någon helt annan stans?
Postad 09 January 2008 - 09:30
osiriz
-
osiriz
-
Amatör
-
-
60 inlägg
HJÄLP! Jag har ett simpelt problem som det borde finnas en lösning på!
Jag skulle nu testa walkman för första gången, så jag lade in 3 mappar med musik i min telefon. En mapp med Trance, en mapp med Rock och en mapp med R&B... När jag gick in i walkman så upptäckte jag att mina mappar blivit helt utspridda och omuppdelade i olika album, artister och tjafs!.. Vad jag vill göra är att spela upp mapparna så som jag gjort dom..
Alltså jag vill kunna göra en playlist av rock-mappen, en playlist av trance-mappen osv.. men det blir ju as-jobbigt nu när alla mina mappar är helt uppdelade i olika album, artister osv osv.
någon som hajjar vad jag är ute efter? ^^
tack
Redigerat av osiriz, 09 January 2008 - 10:12.
Postad 09 January 2008 - 20:59
n0ob
-
n0ob
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Någon som har testat Fring? Funkar det bra? Dom säger sig stödja W960 http://www.fring.com/ //Mvh
Jag använder Fring på min w960i. Jag använder den enbart till IP-telefoni. Jag har abbonemang p Rixport80, med ett "vanlig" hemtelefonnummer, som jag när jag kopplar upp telefonen på wlangör att jag kan ringa till andra fasta telefoner i sverige kostnadsfritt (Gratis). Det samma gäller om jag skulle befinna mig i Kina, Canada, Burkina Faso eller någon annan plats, bara det finns wlan att koppla upp sig på.  Fick just en sjuk idé... Det borde kunna gå att ringa sitt eget mobilnummer från sitt hemnummer, fast från mobilen. Återkommer med besked om hur det gick
Postad 09 January 2008 - 21:04
n0ob
-
n0ob
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
HJÄLP! Jag har ett simpelt problem som det borde finnas en lösning på! 
Jag skulle nu testa walkman för första gången, så jag lade in 3 mappar med musik i min telefon. En mapp med Trance, en mapp med Rock och en mapp med R&B... När jag gick in i walkman så upptäckte jag att mina mappar blivit helt utspridda och omuppdelade i olika album, artister och tjafs!.. Vad jag vill göra är att spela upp mapparna så som jag gjort dom..
Alltså jag vill kunna göra en playlist av rock-mappen, en playlist av trance-mappen osv.. men det blir ju as-jobbigt nu när alla mina mappar är helt uppdelade i olika album, artister osv osv. 
någon som hajjar vad jag är ute efter? ^^
tack  Lägg in musiken som den ska läggas in (använd progget som följer med), gå ner på "spellistor", och gör dina egna spellister med namn Trance, Dance, osv osv.......
Postad 09 January 2008 - 22:27
Mr_nygren
-
Mr_nygren
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
^ Så om jag är inne på Fring med mitt Wlan och min W960. Kan jag snacka med min polare som sitter på msn.. Någon helt annan stans?
Funkar det så vore det kanon. Men annars finns ju webmessenger för mobilen, synd att det kostar bara. Så du har köpt en W960i nu Aandy?
Postad 09 January 2008 - 23:12
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
IM+ har ju stöd för Messenger + de flesta andra programmen.
Går inte åt många kB för o skicka o ta emot lite text.
Postad 10 January 2008 - 07:41
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Funkar det så vore det kanon. Men annars finns ju webmessenger för mobilen, synd att det kostar bara. Så du har köpt en W960i nu Aandy? 
I mina drömmar dock..  Måste vänta någon månad till innan jag får ihop de här sista jobbiga slantarna. Men man måste ju veta fullt ut vad den är kapabel till när man får den! Så sen är det bara att sätta igång. Själv då?!
Postad 10 January 2008 - 07:54
osiriz
-
osiriz
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Lägg in musiken som den ska läggas in (använd progget som följer med), gå ner på "spellistor", och gör dina egna spellister med namn Trance, Dance, osv osv.......
Tack  de var ju pinsamt simpelt. nu ska jag gå och skämmas i ett mörkt hörn nånstans..
Postad 10 January 2008 - 09:59
osiriz
-
osiriz
-
Amatör
-
-
60 inlägg
någon som använt update service programmet på sin w960?
ha det kommit något nytt? firmware? program etc..?
Postad 10 January 2008 - 12:32
Mr_nygren
-
Mr_nygren
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
I mina drömmar dock.. 
Måste vänta någon månad till innan jag får ihop de här sista jobbiga slantarna. Men man måste ju veta fullt ut vad den är kapabel till när man får den! Så sen är det bara att sätta igång.
Själv då?! 
Hehe okej, samma här! Nej jag har inte köpt den ännu, har aldrig blivit av riktigt än. Men ska försöka fixa bättre pris på Expert sedan köper jag den direkt. Men till helgen är det tänkt att jag skall köpa den  DOCK funderar jag fortfarande på en K850i, men w960i ligger helt klart närmast.
Postad 10 January 2008 - 16:27
Unregistered48c06cd1
-
Unregistered48c06cd1
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
har hänt nu två morgonar att jag vaknar upp och telefonen är död, dvs batteriet har tagit slut.
Det var cirka hälften när jag gick och la mig och när jag vakande var telefonen helt svart och när jag startade den igen så var det knappt något batteri kvar.
Vad kan det vara? kan de vara att jag använde wlan på kvällen och inte avaktiverade wlanet? för när man varit inne i olika program i telefonen ligger dom som "öppna" och de kanske ligger och tar batteri i onödan?
Redigerat av Unregistered48c06cd1, 10 January 2008 - 16:31.
Postad 10 January 2008 - 16:32
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Wlananslutningen stjäl nog en hel del ström skulle jag gissa.
Postad 10 January 2008 - 17:23
swipe
-
swipe
-
Wannabe
-
-
31 inlägg
Såklart det är WLAN. För ett par veckor sedan gjorde jag allt som gick på mobilen dvs. surfade, lyssnade på musik m.m. Efter ett par timmar när jag senare försökte ringa ett samtal va telefonen helt slut...
Postad 10 January 2008 - 18:08
Unregisterede42f24be
-
Unregisterede42f24be
-
Rookie
-
7 inlägg
Tjena jag skulle vilja veta alla sätt för att minska allt strömkäkande. Min k800i kundejag ha på i 4 dagar utan problem, men w960i:n måste jag ladda varje dag, och det är lite irriterande. Ha det bra
Postad 10 January 2008 - 19:31
mawam
-
mawam
-
Användare
-
-
102 inlägg
har precis fått hem min W960!
tänkte ta lite bilder imorgon med kameran i den men vart kan jag sedan lägga upp dem så ni kan se? länk, gärna gratis...
sen så undrar jag om jag kan/törs/bör använda min gamla SE laddare som jag haft till min W810i? samt dessa HF och så även dessa datorsladd, passar några av dessa saker med min nya W960?
om inte annat får jag kanske testa...
hur "snabbar" jag upp luren, känns lite småseg i nuläget... var gärna övertydlig med vilka funktioner/program man kan stänga av eller inställningar jag ska ändra så den blir lite kvickare
Postad 10 January 2008 - 20:04
magnus76
-
magnus76
-
Veteran
-
-
2453 inlägg
Någon som vet om 3 ska börja sälja denna telefon? De på supporten verkar ha dålig koll på det mesta.
/Magnus
Postad 10 January 2008 - 20:11
Unregistered48c06cd1
-
Unregistered48c06cd1
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
När jag pratade med tre så hade de inga planer på att sälja den ialf.
Stäng av övergångarna för att snabba upp telefonen, vet inte fall jag märkt någon skillnad men
Tycker bara kameran är otrolig seg, hoppas dom släpper lite uppdateringar till den snart
Postad 10 January 2008 - 20:55
mawam
-
mawam
-
Användare
-
-
102 inlägg
När jag pratade med tre så hade de inga planer på att sälja den ialf. Stäng av övergångarna för att snabba upp telefonen, vet inte fall jag märkt någon skillnad men  Tycker bara kameran är otrolig seg, hoppas dom släpper lite uppdateringar till den snart
samma sak sa 3 till mig med, de ska inte ta in den "men däremot kommer vi ta in en ny modell som kommer snart" (som ingen annan hört talas om förutom just 3 mao mkt bollox... stängde av övergångar och vips så var telefonen normal! vad är det övergångar gör egentligen? köpte min lur från katshing med telia 18 månaders abg men de har inte lagt in något på luren och den är även olåst, mkt nice mao!  kanske fel tråd men har ni några bra "mobil internet hemsidor" som man kan besöka och lägga bland sina favoriter?
Postad 10 January 2008 - 21:00
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
mawam, med ditt kamera "problem". Kan du ladda upp dem i ditt galleri, här på forumet. För att sedan bara skriva en notis i denna tråd att du gjort det. Så går det hur lätt som hels för oss andra att kolla!
Håller uppe till höger där det står "Inloggad som: *hmmhmm*" och klickar på "mitt galleri".
Därefter kan du skapa ett nytt album, döpa det och slänga in alla dina bilder tagna med W960!
Vill gärna se lite realtime bilder med denna mobil. Så se till att få upp dem nu!
Postad 10 January 2008 - 21:40
mawam
-
mawam
-
Användare
-
-
102 inlägg
fungerar såhär me... avvaktar me laddaren men någon som har koll på HF:n? har nämligen några sen tidigare SE nallar... här lägger jag upp lite bilder åt er, dels på W960 och sen bilder tagna med den. och nej jag är inge vidare bra på att fota eller hitta fotoobjekt, hjälp mig gärna http://picasaweb.google.com/funderakommer mera...
Redigerat av mawam, 11 January 2008 - 07:56.
Postad 10 January 2008 - 23:12
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
fungerar såhär me...
avvaktar me laddaren men någon som har koll på HF:n? har nämligen några sen tidigare SE nallar...
här lägger jag upp lite bilder åt er, dels på W960 och sen bilder tagna med den. och nej jag är inge vidare bra på att fota eller hitta fotoobjekt, hjälp mig gärna
http://picasaweb.goo...rkuscl/Med_w960
http://picasaweb.goo...markuscl/W96002
kommer mera...
Visst funkar laddaren och tillbehören från w810i, inga problem alls. Har själv en w810i som jag använde före w960n, och använder samma laddare hemma och 810ans HF till 960n på jobbet, så de e bara o tuta o köra.
Postad 11 January 2008 - 08:35
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Riktigt fint album Janne!
Trevligt att få se lite bilder på W960, men framför allt tagna med den.
Vettu vad? GÅ ut och ta bilder. Finns så många gånger fler bra motiv utomhus som inomhus!
Postad 11 January 2008 - 15:20
mawam
-
mawam
-
Användare
-
-
102 inlägg
har lagt till lite mer bilder, men usch så trist väder de e här i 08 området...knappt man ser solen http://picasaweb.google.com/funderavilket msn prog rekommenderar ni till luren? samt en väldigt enkel guide till hur jag får in lite filmer i luren? antar att jag behöver något program till detta me, förslag lr? har läst mig till typ : http://www.divx.com/...dows/converter/men sen vilket format ska jag ha på filmen etc? jo väldigt enkelt o övertydligt så ska jag försöka fixa mera o finare bilder me luren imorgon
Redigerat av mawam, 11 January 2008 - 15:23.
Postad 11 January 2008 - 17:23
Unregisterede42f24be
-
Unregisterede42f24be
-
Rookie
-
7 inlägg
Är kameran lika bra som den 3.2 mpx kameran på K810 eller den kameran på k800?
Eller är den sämre / bättre?
(Nu menar jag i dagsljus, då såklart de andra är bättre pga blixt) Kameran på k810 och på k800 är likadan Det enda som skiljer dem åt är mjukvaran, dvs några extra funktioner med kameran på k810.
Okej då. Tvetydlig fråga 
Jag menade K800 och K810 i JÄMFÖRELSE med W960?
K800 Har bättre kamera. Stor skillnad, men från att gått från k800 till w960 så tycker jag att det blir ganska bra bilder ändå
Postad 11 January 2008 - 18:43
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Enda skillnaden i specifikationerna är väl bildstabilisator och blixt?
Postad 12 January 2008 - 12:52
web_konto
-
web_konto
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Har laddat upp tre bilder som är tagna med W960. De är tagna på tråkiga motiv inomhus med okej belysning (taklampa + skrivbordslampa eller julgransbelysning) =) De är regnväder ute så det får duga med dessa så länge... http://picasaweb.goo.../webbfoton/W960
Postad 12 January 2008 - 14:48
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
web_konto.. Enligt din hemsida (eller min webbläsare) så hittas inte din sida. 404 NOT_FOUND, Det gick inte att bearbeta din begäran.
Kanske ska se över det?
Postad 12 January 2008 - 15:44
web_konto
-
web_konto
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Ledsen, jag hade visst gjort dem olistade. Det är åtgärdat nu.
Postad 12 January 2008 - 18:15
AudiRS6
-
AudiRS6
-
Rookie
-
2 inlägg
Hej!
Haft min W960i i över två veckor nu och är mkt nöjd!
Men varför fungerar inte youtube för mig? Jag kommer in på sidan men det går inte att se filmerna?
Sedan undrar jag om det finns WIndows media player eller real player till mobilen?
MVH
Marcus
Postad 12 January 2008 - 18:21
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Ledsen, jag hade visst gjort dem olistade. Det är åtgärdat nu.
Riktigt bra. Autofokus ser ut att göra en enorm skillnad! De bilderna är ju riktigt skarpa för en gång skull, och det är en Walkman lur. Härligt!
Postad 12 January 2008 - 23:48
web_konto
-
web_konto
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Hej!
Men varför fungerar inte youtube för mig? Jag kommer in på sidan men det går inte att se filmerna?
Sedan undrar jag om det finns WIndows media player eller real player till mobilen?
MVH Marcus
Du kan tyvärr inte titta på youtube med W960 eftersom den inte stödjer det format youtube använder (tror det är flash flv...) Du kan titta på m.youtube.com men där finns inte så många videos för tillfället. Du kan testa tinytube.net också. (Hoppas det är okej att droppa sidor här?) Tror inte det finns WMP eller RP till UIQ men jag ska låta det vara osagt.
Postad 13 January 2008 - 18:13
Unregistered352fe889
-
Unregistered352fe889
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Ni andra som har en W960i, fungerar TrackID för er? När jag försöker så kommer jag till Gracenote-sidan men där säger den att tjänsten endast är till för SE-mobiler...? Så den känner tydligen inte av att det är just en SE-mobil...
Testa gärna ni som har mobilen och säg hur det gick.
Postad 13 January 2008 - 18:57
web_konto
-
web_konto
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Ni andra som har en W960i, fungerar TrackID för er? När jag försöker så kommer jag till Gracenote-sidan men där säger den att tjänsten endast är till för SE-mobiler...? Så den känner tydligen inte av att det är just en SE-mobil... Testa gärna ni som har mobilen och säg hur det gick.
Det fungerar för mig, ganska trevlig funktion(!) snabbt går det också. Jag har bara provat via WLAN.
Postad 13 January 2008 - 19:13
Unregistered352fe889
-
Unregistered352fe889
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Ni andra som har en W960i, fungerar TrackID för er? När jag försöker så kommer jag till Gracenote-sidan men där säger den att tjänsten endast är till för SE-mobiler...? Så den känner tydligen inte av att det är just en SE-mobil... Testa gärna ni som har mobilen och säg hur det gick.
Det fungerar för mig, ganska trevlig funktion(!) snabbt går det också. Jag har bara provat via WLAN.
Hmm...märkligt. Har oxå kört via WLAN, men även testat via GPRS...samma fel. Får testa att starta om telefonen och se om det kan göra nån skillnad. Tack för svaret iaf. Nope...gjort en omstart av telefonen nu och ingn skillnad...
Redigerat av Unregistered352fe889, 13 January 2008 - 19:19.
Postad 13 January 2008 - 19:40
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Testat ringa supporten? Har du tur kanske du får en utbildad som svarar..
Postad 13 January 2008 - 22:23
Mr_nygren
-
Mr_nygren
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Hej!
MVH Marcus
iPod toch klarar av youtube  Har jag för mig iallafall. Men det blev ingen W960i för mig :/ Behåller min w900i och satsar på en iPod touch istället  Jag tror ja blir nöjd med det valet. Vad tycker ni om det valet?  Kanske inte rätt tråd att fråga i haha! Men min w900i duger, och vill ha en riktigt härlig mediaspelare med stor skärm, så ipod känns som ett mkt bra val.
Redigerat av Mr_nygren, 13 January 2008 - 22:24.
Postad 13 January 2008 - 22:42
web_konto
-
web_konto
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Hej!
MVH Marcus
iPod toch klarar av youtube Har jag för mig iallafall. Men det blev ingen W960i för mig :/ Behåller min w900i och satsar på en iPod touch istället Jag tror ja blir nöjd med det valet. Vad tycker ni om det valet? Kanske inte rätt tråd att fråga i haha! Men min w900i duger, och vill ha en riktigt härlig mediaspelare med stor skärm, så ipod känns som ett mkt bra val.
Jag tror inte att du gör ett dåligt val, iphonen är väldig trevlig när det gäller att titta på video och bilder. Har bara använt den en gång men blev överraskad av dess snabbhet. Jag valde bort den pga storleken, den fick helt enkelt inte plats i mina byxfickor på ett bekvämt sätt, i bröstfickan ja men jag använder sällan skjorta =) Den fanns inte att köpa i Sverige vill tillfället, ingen 3G och inga 3:e parts program... går den att köpa här nu eller är det fortfarande import utan 3G som gäller?
Postad 13 January 2008 - 23:47
malm-
-
malm-
-
Rookie
-
9 inlägg
Hmm. Fick nyss ett samtal men kunde inte använda touch-screenen, den reagerade inte på mina fingertryck. Grymt frustrerande. Hade dock pratat i mobilen 20min precis innan, kanske berodde på det. Startade om telefonen och sen funkade touchscreenen galant.
Någon som haft liknande proglem?
Postad 14 January 2008 - 00:26
mawam
-
mawam
-
Användare
-
-
102 inlägg
svara me scroll knappen? brukar iaf jag använda... testade precis att kolla på en video i formatet 320x240 och usch vad det laggade, vilket format kör ni som får det att fungera o flyta på normalt? btw har ni nå tips på "flashiga" tillbehör lr program så man kan göra lite iphone wannabe saker? någon snäll själ som kan förklara hur jag skriver åäö på ett enkelt sätt med pennan? fixar a resp o men hur får jag in prickarna och ringen ovan? förklara SUPERTYDLIGT så kanske tom jag fattar  har kollat manual o hjälp i nallen men fixar de inte... har lagt upp lite nytagna bilder i bättre ljus, enjoy! http://picasaweb.goo...MeW960IDagsljus
Postad 14 January 2008 - 06:15
web_konto
-
web_konto
-
Amatör
-
-
50 inlägg
svara me scroll knappen? brukar iaf jag använda...
testade precis att kolla på en video i formatet 320x240 och usch vad det laggade, vilket format kör ni som får det att fungera o flyta på normalt? btw har ni nå tips på "flashiga" tillbehör lr program så man kan göra lite iphone wannabe saker?
någon snäll själ som kan förklara hur jag skriver åäö på ett enkelt sätt med pennan? fixar a resp o men hur får jag in prickarna och ringen ovan? förklara SUPERTYDLIGT så kanske tom jag fattar har kollat manual o hjälp i nallen men fixar de inte...
har lagt upp lite nytagna bilder i bättre ljus, enjoy!
http://picasaweb.goo...MeW960IDagsljus
Jag använder mp4 format 320x240 med 500-700kbps videobitrate och 96kbps ljudbitrate @ 25 bilder/sek, då tycker jag det fungerar bra. Å: skriv först ett "a" och sen skriver du ett "o" på övre delen av skärmen där du normalt skriver siffror. Ä: skriv först ett "a" och sen skriver du som när du gör punkter (\\), två stycken på den övre övre delen av skrämen, alltså "a" och sen "\\". Detsamma gäller Ö fast börja med ett "o" då ;-)
Redigerat av web_konto, 14 January 2008 - 06:19.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|