Jag förstår inte problemet att man inte kan välja vilken server man vill spela på.. Så man kan välja vilken bana man vill spela på osv.
Annars så är det hur kul som helst! Kommer bli farligt många timmar på detta...
psn: engis
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
48 relaterade trådar
Postad 30 December 2007 - 23:54
Jo ikväll vart det helt hopplöst att spela online på cod4.
Jag förstår inte problemet att man inte kan välja vilken server man vill spela på.. Så man kan välja vilken bana man vill spela på osv. Annars så är det hur kul som helst! Kommer bli farligt många timmar på detta... psn: engis Postad 31 December 2007 - 07:36
Fördelen med att man inte kan välja bana är nog att det inte blir som i Battlefield 2 (360) där folk bara körde typ två banor av tio, nu måste man lära sig alla banor. Personligen är det nog bara Bog och banan med missilerna som jag inte gillar. Postad 31 December 2007 - 10:26
Vi får trösta oss med att Xbox-live har problem också.
Igår hade jag också svårigheter i 1 timma ungefär, sen kunde man börja dominera Postad 31 December 2007 - 14:48
Jag håller med warcow.....det är rätt bra med rotation....fast jag är inte heller vidare förtjust i bog och banan med missiler.....jag gillar inte när man inte kan söka skydd någonstans...de är alldeles för öppna....
Postad 31 December 2007 - 15:07 Banan med missiler, som ingen lustigt nog lärt sig namnet på, har ju sina ställen där det går att gömma sig riktigt bra. Själv gillar jag den banan, även om jag inte är den typen som sätter mig och häckar i något hörn Redigerat av VincentVegaSWE, 31 December 2007 - 15:07. Postad 31 December 2007 - 15:23
missilbanan brukar jag gömma med under en lastbil med ngt bra vapen o treat så att man inte syns på radarn.
Kan man få en hel del kills på Postad 31 December 2007 - 16:01 Jag gillar inte kampare. Och jag tycker det är lika roligt varje gång när de sitter kvar på samma ställe hela tiden, ty man vet var de är direkt tack vare killcam och kan ge igen snabbt. Redigerat av Unregisteredf64a5233, 31 December 2007 - 16:02. Postad 31 December 2007 - 17:57
Det bästa är att känner man dig så vet man att du dyker upp igen typ 10 sek senare och då får man vara beredd på det (Hoppas EU-patchen kommer snart så vi alla kan köra ihop igen snart!) Postad 31 December 2007 - 20:14
Tycker det var synd att vi inte fick det att fungera häromkvällen. vart nån minut en gång bara.
Jag gillar inte kampare. Och jag tycker det är lika roligt varje gång när de sitter kvar på samma ställe hela tiden, ty man vet var de är direkt tack vare killcam och kan ge igen snabbt. mm campers suger. women. Postad 01 January 2008 - 23:33
Downloading game settings just nu i COD. Hur funkar det för er, Morlock l2ickard bla, med US maskiner och den nya patchen?
Postad 01 January 2008 - 23:35 Downloading game settings... Jag har en EU-maskin btw, men US-spel. Redigerat av Unregisteredf64a5233, 01 January 2008 - 23:35. Postad 01 January 2008 - 23:38
Mjo samma här...boooring.
Edit: nu verkar det fungera igen. Redigerat av l2ickard, 01 January 2008 - 23:45. Postad 02 January 2008 - 08:21 Jag gillar inte kampare. Och jag tycker det är lika roligt varje gång när de sitter kvar på samma ställe hela tiden, ty man vet var de är direkt tack vare killcam och kan ge igen snabbt. Jag brukar alltid tänka på det o flytta mig. Har oftast 3 ställen jag pendlar mellan när det är en sån bana och sånt spel (domination) Team DM så är det ju inte lika kul men i domination så passar jag bättre på att försvara. Postad 02 January 2008 - 18:54
Vad tycker ni är roligast att spela?
Själv föredrar jag search and destroy eller headquarters. Postad 02 January 2008 - 19:13
jag gillar allt som har ordentliga objectives. Att bara springa runt o skjuta passar inte mig
Postad 02 January 2008 - 20:10
S&D är min favorit. Sen kommer headquarters, även TDM, Domination och Free for all är roligt att köra. När jag tänker efter så gilllar jag alla lägen
Postad 03 January 2008 - 08:27
Tack för kul spel igår (imorse)!
Det var första gången som jag spelade med MHB:are och jag hade riktigt, riktigt skoj! Tackar för alla invites trots att jag inte är riktigt på samma nivå som er andra! Om ni inte känner igen mig så var jag den som var mest i vägen hela tiden! Om jag inte var i vägen så såg bland annat "primare" och "Evil_Rodge" till att jag dog snabbt och effektivt! Trist att patchen gör att US och EU spel inte lirar ihop. Försökte förgäves bjuda in morlock. Det är ju också trist att jobbet tar värdefull tid ifrån detta spel. PSN faceplant72 /Stone Postad 03 January 2008 - 09:21
Tack själv...känner att jag måste köpa ett headset nu, annars gick det väl sådär igår tycker jag. Jag är fortfarande lite ojämn. Kommer jag inte igång med det samma blir jag lite stressad och köttar omkring som en stolle med den påföljden att jag blir ett lätt offer även nästa gång.
Lasseman73 Postad 03 January 2008 - 09:27 Ja, headset vore nog roligare. När man inte har headset hör man ju folk prata ändå, men är det bara det egna laget man hör? Någon som har koll på ett bra BT headset? Postad 03 January 2008 - 12:16
Hade också kul som fan igår igår dom få gångerna jag kunde joina...
Fick unable to connect to host flera ggr inatt när spelet skulle börja, det e rätt tråkigt när man suttit med ett party och väntat i nästan 10min. Men hoppas det funkar bättre ikväll! PSn: Henkebenke Postad 03 January 2008 - 12:23 Jo, sedan hände det ju lite titt som tätt att spelet skulle börja och då får man meddelandet att "Host ended game". Också trist! Postad 03 January 2008 - 12:25 Jo, sedan hände det ju lite titt som tätt att spelet skulle börja och då får man meddelandet att "Host ended game". Också trist! Det e väl bara o hoppas på att patchen som enligt infinitywards kommer i mitten av januari löser detta, oerhört frustrerande att det avbryts när man vill slakta! Postad 03 January 2008 - 13:01
Ja det var grymt skojj att lira igår kväll/natt, var även första gången som jag lirade med MHB'are
Synd bara att man måste vänta så länge innan ett spel startas för det mesta.. Hoppas de blir lite lir ikväll med PSn: JensLu Redigerat av Lobello, 03 January 2008 - 13:02. Postad 03 January 2008 - 15:51
Tack för schyst lir igår grabbar.....forutom på shipment i slutet.......oj vad jag svor.....man kan inte tänka när man blir så upprörd....jag tror jag sprang ner och blev skjuten på samma ställe 10 ggr.....
Postad 03 January 2008 - 16:08
Kul med lite nytt folk! Hade en skitkväll med hur mycket lagg som helst. Bara en match som flöt på bra. Ni som är nya får gärna adda oss oldtimers på PSN så man kan skicka invites till er. Nån fördel ska man väl ha för att man hängt med från start, eller? Jag kommer lira efter att ha sett Modo piskat Jesus, Gud och alla andra lärljungar i HV71 ikväll.
Redigerat av Unregistereda1381774, 03 January 2008 - 16:11. Postad 03 January 2008 - 16:22
Som ny i gamet har jag givetvis lagt upp alla COD4-lirare i PSN!
Kommer att försöka göra invites så fort jag är ute och spelar! Postad 03 January 2008 - 20:40
För att joina, skall man kontakta trådskaparen som lägger till en i första inlägget eller är det bara att invita alla som friends?
Nästa vecka blir det COD4 på projjen för hela slanten. Gick knappt o spela på 32" tvn då bilden är för liten för att man skall ha en chans att se något(iaf fienderna) när man sitter på ca 3.5meters avstånd. Häls. //Cineoholic Postad 03 January 2008 - 20:50
Vet inte vad du pratar om, sitter ju på minst 3.5 meters avstånd. Och jag ser hur bra som helst Postad 03 January 2008 - 20:54
Jag har lagt till dig Cineoholic.
Och tagit bort Stabbe, han ska tydligen börja spela Call Of Duty 2 på sin Ps2a igen.. gillar det bättre, flyter bättre tydligen.. Postad 03 January 2008 - 20:54
Posta ditt PSN ID här så lägger ballybompa till dej på första sidan så fort han ser inlägget. Sen lägger du till alla (aktiva) till din friends list. Postad 03 January 2008 - 21:00
hahaha, mm blev tvungen o sälja ps3an till grannen för att kunna tanka bilen denna veckan det blev en drivande faktor Postad 03 January 2008 - 21:13
c0ol-- här rank 13 och climbing, det här måste vara världens bästa spel. Väntar på några heta matcher med er
Postad 03 January 2008 - 21:58
Mitt PSN ID: Alkeemis
Bara o lägga till mig Chris_: svårt när man ligger på gränsen till att behöva ha glasögon // Cineoholic Postad 03 January 2008 - 22:44
Tack för alla invites.
Jag verkar dock ha stora problem just nu (22:44). Får bara "Unable to connect" eller "Server full" när jag accepterar invites. Får se om jag kommer in och kan lira med er andra.... Postad 03 January 2008 - 23:21
Vi kör privat server just nu om nån vill hoppa in som har problem, l2ickard och Morlock borde väl kunna joina då också gissar jag
Postad 04 January 2008 - 00:51
Hehe, jag har ju glasögon. Kanske därför det funkar för mig Postad 04 January 2008 - 01:56
Sorry att jag bangade idag grabbar...hade en polare på besök så det blev NHL istället....
Postad 04 January 2008 - 10:17
Det gjorde inget för nu verkar alltinga ha brunnit hos Deamon Ware eller Infinity Wards, vilka som nu har med servrar och sånt att göra. Är det lika jävligt för 360/PC lirarna? Igår var det värsta jag varit med om.
Postad 04 January 2008 - 11:02 Du menar att du också får felmeddelandet att du måste vara inloggad på Playstation Network för att spela online, trots att du är inloggad? Trodde det var något som spökade i min router, så det vore "skönt" om jag inte var ensam. Postad 04 January 2008 - 11:44
Har hänt mig också...är helt säker på att skiten sitter i andra änden. Det är nog snart dags för infinity ward att se över sina servrar. Det här är helt oacceptabelt! Det är en sak om det som i fallet med Warhawk strular lite i början för att sedan snabbt åtgärdas. Det här har dock tagit alldeles för lång tid och i takt med att antalet spelare ökar blir det tvärtom bara sämre och sämre..... Postad 04 January 2008 - 11:47
Det fungerar bra för mig för det mesta. Jag har US-versionen som är patchad, och så snart de släpper patchen för er stackars EU-spelare så lär det förbättras. SCE är väldigt tröga på godkänna patchen.
Postad 04 January 2008 - 12:48
Skaffade Warhawk härom dagen, så om nån är sugen på att lira lite nån dag så lägg till mig i kompislistan så kör vi!
Har bara testat det lite snabbt än ska tilläggas så förvänta er ingen Rambo bara.. PSN: AriAdniA Postad 04 January 2008 - 12:50 Det har hänt mig också, inte så ofta, men det brukar ha löst sig genom att jag startar om ADSL modem och router, men det kan ju hända att det har med serverproblemen att göra. För det händer ju inte i några andra onlinespel. Skit är det och skit lär det fortsätta vara. Det känns som att skrika ut i ett svart hål när man klagar. Att man i ett så stort företag som Sony inte har råd med ett par support människor som bara pysslar med info ang. PS3 och dom problem som uppstår med både spel och hårdvara är ju märkligt. Bloggen finns ju men där kommer det ju mest en massa PR tjaffs om nya downloads och reklam för kommande spel. Tänk om nån tex kunde berätta vart i processen EU-patchen till COD befinner sig? Sitter dom och äter julskinka och skjuter raketer än så säg det då, då vet man det i alla fall. Den där info boarden som dom la till i 2.0 tror jag det va, vem har läst nått av värde på den? Inte jag i alla falll. Postad 04 January 2008 - 12:53
Kolla på Infinity Wards forum, där brukar dom posta lite info då och då. Innan jul skrev dom ett inlägg att patchen kommer komma för EU i början/mitten av januari så snart SCE fått tummen ur och godkänt den.
Postad 04 January 2008 - 13:10
Precis, det är det jag menar, IW har väl skött sin info helt ok. (Fast dom borde kanske ha den infon i inforutan i spelet istället för "Holliday Greetings from...") Men vad håller lallarna på SCE på med? Det är ju där det verkar sitta fast som mest.
Postad 04 January 2008 - 17:21
Exakt, patchen är ju släppt till US-spel och vad jag fattar är det samma patch som skall komma till oss med EU-spel. Så det är SCE som har rökt på och joddlar istället för att släppa patchen!
Problemen verkar åtminstone finnas på 360 oxå, se inlägg i tråden om COD4 under Xbox360 Postad 04 January 2008 - 17:28 Du har gjort ett bra köp kompis Säger bara lycka till och om du vill träna så kan du alltid hoppa in på den server jag är på, så får du ialla fall ett någorlunda motstånd PSN-id: jockeff90 Postad 05 January 2008 - 13:38
Jag ansluter mig gärna till COD lirarna. PSN: ign1te (lite g"" men blev nödlõsningen när allt annat var upptaget, observera ettan (1)).
Hoppas pâ mânga invites eftersom jag inte kommer in i nâgra spel den *vanliga* vãgen. EDIT: Inlägg 1000 i trâden, 111 fõr egen del pâ MHB. Redigerat av pumas, 05 January 2008 - 13:43. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |