Toshiba HD-EP30, HD-EP35 HD DVD
1570 svar till detta ämne
Postad 20 februari 2008 - 10:35
Unregisteredb1bc3531
-
Unregisteredb1bc3531
-
Forumräv
-
-
860 inlägg
Ang basfattig är det inget du kan justera i spelaren då, prova ändra LFE crossover frekvensen t.ex. ?
Mvh Fredrik
Nja, man kan ju justera det en del. Som det är nu så har jag sänkt nivån på övriga högtalare (för att på så sätt öka upp sub-nivån relativt högtalarna) och jag har satt crossover-frekvensen på max. Alla högtalare är definierade som large. Både storleksdefinition och crossover-frekvens stämmer överens med receiverns inställningar. Det känns ju lite märkligt att det skall skilja så mycket. Det bådar ju inte gott inför att köra de nya HD-ljudspåren analogt och det blir så här för vanlig DVD-film.
Postad 20 februari 2008 - 10:37
henke007
-
henke007
-
Guru
-
-
5 366 inlägg
testa att sätta högtalarna på Small en gång för att se skillnaden!!
har du stängt av dynamic compression i spelaren med?!
Postad 20 februari 2008 - 11:23
Unregisteredb1bc3531
-
Unregisteredb1bc3531
-
Forumräv
-
-
860 inlägg
testa att sätta högtalarna på Small en gång för att se skillnaden!!
har du stängt av dynamic compression i spelaren med?!
Jag har provat att sätta högtalarna till small och det upplevde jag som sämre. Visserligen så har jag ett satellitsystem (Kef KTH2005.2 och en AP sub) men uppenbarligen så spelar de där små högtalarna LITE basinformation trots sin litenhet. Dynamic compression har jag aldrig haft aktiverad. Jag bor på sånt sätt att jag kan köra med jordbävningsbas mitt i natten om jag vill. Jag skall kolla upp den där tråden på avsforum också.
Postad 20 februari 2008 - 11:31
Unregisteredb1bc3531
-
Unregisteredb1bc3531
-
Forumräv
-
-
860 inlägg
I tråden på avsforum står det att det kan finnas en relation till hur man definierar spdif-output och det analoga ljudet. Man skall tydligen ha den satt på PCM medan jag har den satt på bitstream. Jag förstår inte riktigt varför det skall spela någon roll men jag får väl prova att ställa om det ikväll när jag kommer hem.
Postad 20 februari 2008 - 22:05
Tompa123
-
Tompa123
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Jag har en liten fundering som någon mer kunnig än jag kanske kan reda ut. Jag har precis skaffat mig en EP35 och den är kopplad till en hyffsad receiver även om den börjar bli lite till åren nu (Yamaha RX-V1400). Jag har kopplat både analogt och digitalt men HDMI kan inte recievern hantera. Normalt sett så känns det rimligt att en digital överföring till receivern borde ge bäst bio-ljud och så har det varit med de spelare jag haft hittills men med EP-35:an tycker jag nog snarare att det känns tvärtom. Bortsett från en lätt fördröjning av ljudet och en något basfattigare (men kanske naturligare) klang så känns det öppnare och mer detaljerat än när man låter receivern sköta avkodningen. Receiver-ljudet (som jag hittills varit nöjd med) känns nästan lite burkigt i jämförelse. Nu till funderingen...
För en HD-DVD lär väl ljudet kunna skickas okomprimerat via analoga kablar vilket borde ge en märkbar ljudskillnad men är det någon skillnad på en vanlig DVD-skiva? Finns det någon förklaring, förutom rent hårdvarumässiga aspekter, till skillnaden?
Hmmmm... Efter att ha tittat på andra halvan av första LOTR-filmen är jag ännu mer förvirrad. I denna del av filmen finns det lite fler stämningsfulla ljudkulisser, som tex scenerna i Moria. Här var det digitala receiver-ljudet överlägset bäst på att förmedla stämningskänslan, delvis pga att det analoga ljudet kändes väldigt tunnt och basfattigt. Många detaljer i ljudet försvann eftersom de krävde mer bas för att märkas. Det här bådar inte gott........jag blir nog tvungen att köpa mig en ny receiver som kan hantera HDMI och de nya ljudformaten digitalt. Problemet är väl att jag inte riktigt har stålarna just nu. En vettig receiver (tex Onkyo TX-SR875E) kostar ju trots allt uppåt 15kkr och det är inget man snyter ur näsan varje dag direkt.
Det är precis en sån jag har riktat in mig på och håller med - det är en del att hosta upp liksom. Har börjat att spara... Komplett har sänkt priset igen.. Undrar varför... HD-EP35
Redigerat av Tompa123, 20 februari 2008 - 22:07.
Postad 20 februari 2008 - 23:29
Big-Mamba
-
Big-Mamba
-
Användare
-
-
131 inlägg
Hoppas de sänker ännu mer för att bli av med sina spelare
Postad 21 februari 2008 - 15:29
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12 561 inlägg
The last domino of the format war has fallen: Paramount has officially announced it will align with Blu-ray and begin releasing titles on the format."We are pleased that the industry is moving to a single high-definition format, as we believe it is in the best interest of the consumer," the studio said via a statement issued Wednesday to The Hollywood Reporter. "As we look to (begin) releasing our titles on Blu-ray, we will monitor consumer adoption and determine our release plans accordingly." The studio did not issue any further details regarding a timeframe for the transition, nor any specific title announcements. Also absent in Paramount's statement was any mention of subsidiary DreamWorks, although it is widely expected that the company (including DreamWorks Animation) will follow its corporate parent and begin releasing titles on Blu-ray. Paramount's statement follows two days of silence by the studio, after primary HD DVD-backer Toshiba's announcement early Tuesday that it would drop its support of the format. Only hours later, Universal Studios confirmed a move to Blu-ray, leaving Paramount as the sole HD DVD-exclusive studio yet to declare its future plans. http://hddvd.highdefdigest.com/news/
Postad 21 februari 2008 - 20:13
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Tycker ni jag ska köpa en ny EP35 för 1700kr inkl frakt? Har den problem med comboskivor?
Eller ska jag ta en EP30 för 960kr? Jag har ingen förstärkare som fixar någe annat än DD5.1, men den har analoga ingångar...
Postad 21 februari 2008 - 21:33
TRMaster
-
TRMaster
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Tycker ni jag ska köpa en ny EP35 för 1700kr inkl frakt? Har den problem med comboskivor? Eller ska jag ta en EP30 för 960kr? Jag har ingen förstärkare som fixar någe annat än DD5.1, men den har analoga ingångar...
Var kan man köpa til detta pris??
Postad 21 februari 2008 - 21:37
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Tycker ni jag ska köpa en ny EP35 för 1700kr inkl frakt? Har den problem med comboskivor? Eller ska jag ta en EP30 för 960kr? Jag har ingen förstärkare som fixar någe annat än DD5.1, men den har analoga ingångar...
Var kan man köpa til detta pris??
Amazon.co.uk, men de skickar bara till UK...
Postad 21 februari 2008 - 21:38
Unregistered2e3b64ba
-
Unregistered2e3b64ba
-
Forumräv
-
-
565 inlägg
Ep35 givet den har ju analogt 5.1 ut så det passar ju bra till din receiver.
Postad 25 februari 2008 - 06:18
crest
-
crest
-
Forumräv
-
-
990 inlägg
Postade i "HD DVD Deals"´men postar här också: Expansys säljer EP35 just nu för 2050kr och EP30 för 1490kr Expansys - Toshiba EP35Expansys - Toshiba EP30Priserna skiftar fram och tillbaka just nu hos Expansys. Nu har de ökat igen.... tyvärr.
Redigerat av crest, 25 februari 2008 - 10:39.
Postad 25 februari 2008 - 12:14
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10 389 inlägg
Nu har jag köpt mig en EP-30. Min HD-A2 känns lite simpel och det är skönt att ha en lite bättre spelare nu när produktionen skall upphöra på Toshiba. Det känns skönt att ha A-2:an i reserv också om den nya börjar krångla så småningom. En klustrad lösning som teknikerna brukar säga.
I framtiden hoppas jag att det ändå kommer att gå att köpa spelare som kan spela upp HD DVD-filmer. Det vore tråkigt om samlingen inte gick att spela upp när spelarna har gjort sitt. Den som lever får se.
Postad 25 februari 2008 - 12:18
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10 389 inlägg
Jag tror jag skall inviga den med Bourne Ultimatum. Jag var inte helt nykter när jag såg den och uppskattade den inte helt och fullt.
Man skall väl fira den svenska orcarstatyetten.
Postad 25 februari 2008 - 12:39
Hoff
-
Hoff
-
Forumräv
-
-
867 inlägg
Nu har jag köpt mig en EP-30. Min HD-A2 känns lite simpel och det är skönt att ha en lite bättre spelare nu när produktionen skall upphöra på Toshiba. Det känns skönt att ha A-2:an i reserv också om den nya börjar krångla så småningom. En klustrad lösning som teknikerna brukar säga. I framtiden hoppas jag att det ändå kommer att gå att köpa spelare som kan spela upp HD DVD-filmer. Det vore tråkigt om samlingen inte gick att spela upp när spelarna har gjort sitt. Den som lever får se. 
Ska nog göra samma sak. Nu fyndar man ju hd dvdspelare som aldrig förr så det är bra att ha en reservspelare:)
Postad 25 februari 2008 - 14:05
Beagle five
-
Beagle five
-
Mästare
-
-
2 523 inlägg
Jag tror jag skall inviga den med Bourne Ultimatum. Jag var inte helt nykter när jag såg den och uppskattade den inte helt och fullt. Man skall väl fira den svenska orcarstatyetten.
är bilden bättre då?
Postad 25 februari 2008 - 14:32
ajzman
-
ajzman
-
Forumräv
-
-
957 inlägg
Kolla kolla, mina filmer är på väg!! Trevligt att Komplett håller vad de lovar!! "Dear customer, thank you for buying a TOSHIBA product. We received your voucher - the shipment is already on its way.Your selected HD DVDs will arrive within two weeks time.Because of the great success of the bundle feature there may be a delay in single cases. Sorry for any inconvenience resulting from this. We thank you for having decided on a product of TOSHIBA and have a nice day. Kind regards, Elfriede Meyer TOSHIBA HOTLINE TEAM Please enclose the complete correspondence because we handle the e-mails team-wise."
Postad 25 februari 2008 - 15:04
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10 389 inlägg
Jag tror jag skall inviga den med Bourne Ultimatum. Jag var inte helt nykter när jag såg den och uppskattade den inte helt och fullt. Man skall väl fira den svenska orcarstatyetten.
är bilden bättre då?
Jag förstår inte riktigt vad du menar. Bilden är inte märkbart bättre på EP-30 än på A-2 men den skakiga handkameran i filmen kan bli lite för jobbig om man redan är lite yr...
Postad 25 februari 2008 - 15:11
Beagle five
-
Beagle five
-
Mästare
-
-
2 523 inlägg
är bilden bättre då?
Jag förstår inte riktigt vad du menar. Bilden är inte märkbart bättre på EP-30 än på A-2 men den skakiga handkameran i filmen kan bli lite för jobbig om man redan är lite yr...
nä precis jag menade skillnaden mellan spelarna.
Postad 25 februari 2008 - 22:55
Tompa123
-
Tompa123
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Nu har jag köpt mig en EP-30. Min HD-A2 känns lite simpel och det är skönt att ha en lite bättre spelare nu när produktionen skall upphöra på Toshiba. Det känns skönt att ha A-2:an i reserv också om den nya börjar krångla så småningom. En klustrad lösning som teknikerna brukar säga. I framtiden hoppas jag att det ändå kommer att gå att köpa spelare som kan spela upp HD DVD-filmer. Det vore tråkigt om samlingen inte gick att spela upp när spelarna har gjort sitt. Den som lever får se. 
Ska nog göra samma sak. Nu fyndar man ju hd dvdspelare som aldrig förr så det är bra att ha en reservspelare:)
Klokt tänkt. Jag hade ju en EP-30:a... Kanske en EP35:a till, när de går för några hundringar under 2000...
Redigerat av Tompa123, 25 februari 2008 - 22:58.
Postad 25 februari 2008 - 23:03
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Sådär en helt ny EP35+två filmer för 1730kr från engelska amazon...
Postad 25 februari 2008 - 23:27
ILCapitano
-
ILCapitano
-
Lärjunge
-
-
448 inlägg
tror inte det har med komplett att göra, köpte min på hifiklubben och även jag fick det mailet idag Kolla kolla, mina filmer är på väg!! Trevligt att Komplett håller vad de lovar!!
"Dear customer, thank you for buying a TOSHIBA product.
We received your voucher - the shipment is already on its way. Your selected HD DVDs will arrive within two weeks time. Because of the great success of the bundle feature there may be a delay in single cases. Sorry for any inconvenience resulting from this.
We thank you for having decided on a product of TOSHIBA and have a nice day. Kind regards, Elfriede Meyer TOSHIBA HOTLINE TEAM Please enclose the complete correspondence because we handle the e-mails team-wise."
Postad 26 februari 2008 - 01:33
Unregistered44b9fd0c
-
Unregistered44b9fd0c
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Sådär en helt ny EP35+två filmer för 1730kr från engelska amazon... 
Tjenare. Tänkte bara fråga hur du lyckades beställa denna, om du bor i england eller så. När jag försöker beställa står det att det inte kan skickas till adressen osv osv.
Postad 26 februari 2008 - 03:51
crest
-
crest
-
Forumräv
-
-
990 inlägg
Undrar detsamma.... Jag är sugen på att köpa mig en reservspelare/extra spelare till sovrummet.
Postad 26 februari 2008 - 08:53
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Den skickas till England ja då de inte säljer elektronik till Sverige.
Postad 26 februari 2008 - 13:36
Tompa123
-
Tompa123
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Postad 26 februari 2008 - 13:56
crest
-
crest
-
Forumräv
-
-
990 inlägg
995kr för E1 är ju kanonbilligt! 
Länken till erbjudandet (webhallen) borde nog ligga under tråden om just E1/E10/XE1 spelarna...
Redigerat av crest, 26 februari 2008 - 14:01.
Postad 26 februari 2008 - 14:11
Unregistered05be3fbe
-
Unregistered05be3fbe
-
Rookie
-
8 inlägg
hej...
play.com säljer hd-ep30 för ca 1200kr inc frakt + 2 filmer
Postad 26 februari 2008 - 14:14
crest
-
crest
-
Forumräv
-
-
990 inlägg
Play.com skickar bara elektronik till UK. Products eligiable DVD, music, games, books, and clothing are eligible. Unfortunatly, we cannot delivery elcetronics, personal computers, gadgets, or mobile outside of the UK.
Redigerat av crest, 26 februari 2008 - 14:19.
Postad 26 februari 2008 - 14:23
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Ja kunde inte motstå EP1an, slog till direkt nu på en.
Bra o ha som back up känner ja till min EP35a
Postad 26 februari 2008 - 14:26
crest
-
crest
-
Forumräv
-
-
990 inlägg
OT: ...och din nya E1 kan du även göra regfri på standard dvd.
Så se till att du INTE uppdaterar den till senaste firmware innan du gör den regfri.
Men denna tråd ska ju inte handla om E1 överhuvudtaget...
Postad 26 februari 2008 - 23:53
Radar
-
Radar
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
prisdumpning paa EP-30 i schweiz de senaste dagarna. en spelare kostar nu 100 CHF (mindre än 600 SEK). Har givetvis beställt en (bor i schweiz). http://www.toppreise...rod_124184.html
Postad 27 februari 2008 - 06:09
Tompa123
-
Tompa123
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
prisdumpning paa EP-30 i schweiz de senaste dagarna. en spelare kostar nu 100 CHF (mindre än 600 SEK). Har givetvis beställt en (bor i schweiz).
http://www.toppreise...rod_124184.html
Grattis.
Postad 29 februari 2008 - 13:50
fiddlaren
-
fiddlaren
-
Rookie
-
3 inlägg
MIn kompis är i usa och kan köpa med sig en Toshiba HD-EP35 till mig för 1500kr. Problemet är bara att det är region 1 (usa,canada) på dvdn. Kan man göra dvdn regionsfri på något sätt???
Postad 29 februari 2008 - 14:25
crest
-
crest
-
Forumräv
-
-
990 inlägg
Förnärvarande finns det inga hack/firmware som gör EP35 (A35 som den heter i USA) regionsfri på SD DVD.
Postad 29 februari 2008 - 18:16
fiddlaren
-
fiddlaren
-
Rookie
-
3 inlägg
Hmmm jobbigt. Men ska man chansa och köpa en för 1500 med region 1 eller ska man lägga ut cirka tusen spänn extra för att köpa den i sverige?
Hur stora är chanserna att man kan göra den regionsfri ??
Postad 29 februari 2008 - 18:26
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12 561 inlägg
En regionsfri variant av EP/A35 kan vara något svårare få nu när klimatet är betydligt kyligare än tidigare.
Skulle vara försiktig med sådana tankar i nu läget, dock om intresse finns hos de som "forskar om tekniken" kan det kanske dyka upp nåt, men som sagt inga garantier.
Postad 01 mars 2008 - 14:27
Johan78
-
Johan78
-
Beroende
-
-
1 419 inlägg
Kollade på Transformers nyss och basen låter väldigt klen. Någon annan som upplevt detta? Jag har en EP-30 och en Marantz 7001-receiver. Ljudet går via HDMI och kodas till PCM i spelaren.
Postad 01 mars 2008 - 14:32
Hoff
-
Hoff
-
Forumräv
-
-
867 inlägg
Kollade på Transformers nyss och basen låter väldigt klen. Någon annan som upplevt detta? Jag har en EP-30 och en Marantz 7001-receiver. Ljudet går via HDMI och kodas till PCM i spelaren.
Tyckte samma sak första ggn jag såg den men efter att ha satt alla högtalare till small i receivern etc så blev det betydligt bättre tryck. Saknar bara bas nu i början av filmen när Starscream kommer till flygbasen. den "blå" explosionen
Postad 01 mars 2008 - 15:38
Johan78
-
Johan78
-
Beroende
-
-
1 419 inlägg
Tyckte samma sak första ggn jag såg den men efter att ha satt alla högtalare till small i receivern etc så blev det betydligt bättre tryck. Saknar bara bas nu i början av filmen när Starscream kommer till flygbasen. den "blå" explosionen
Jag har inte hunnit kolla på hela filmen så det kan vara som du säger. Den där starscreamexplosionen borde vara rätt tung!
Postad 03 mars 2008 - 10:56
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Hej,
Ber om ursäkt om detta redan besvarats i tråden men jag orkar inte läsa alla 33 sidorna
Det jag undrar är om det går att streama ljud och bild via ethernet till ep-35:an och sen skicka bilden via hdmi och ljudet via 5.1 till förstärkare... på så sätt skulle man ju kunna spela upp även blu-ray och andra format via datorn! Är detta möjligt?
Postad 03 mars 2008 - 11:18
Hoff
-
Hoff
-
Forumräv
-
-
867 inlägg
Hej,
Ber om ursäkt om detta redan besvarats i tråden men jag orkar inte läsa alla 33 sidorna
Det jag undrar är om det går att streama ljud och bild via ethernet till ep-35:an och sen skicka bilden via hdmi och ljudet via 5.1 till förstärkare... på så sätt skulle man ju kunna spela upp även blu-ray och andra format via datorn! Är detta möjligt?
Svar nej. går inte streama med toshibas hd-dvdspelare. Tyvärr
Postad 03 mars 2008 - 11:30
ajzman
-
ajzman
-
Forumräv
-
-
957 inlägg
Jag har inte hunnit kolla på hela filmen så det kan vara som du säger. Den där starscreamexplosionen borde vara rätt tung!
Jag har ungefär likadan utrustning som du (Toshiba EP35 och Marantz 7002) och har ställt in förstärkaren med Audyssey kalibrering + kör PCM-ljud från Toshiban. Mitt första intryck var att basen blev väldigt klen vid detta läge (OBS! gällande allt som spelades upp, även vanliga DVDs och Blu-ray skivor från PS3an oxå), till skillnad från när jag bitstreamade ljudet (Dolby True HD m fl), MEN när jag ändrade alla högtalare till "Small" blev det genast MKT bättre!! Hoppas detta hjälper dig oxå!  (sen har min Marantz en bugg som gör att den tar bort 9db från basen när man kör Audyssey, så där fick jag ju plussa på 9db också...) Btw, hur funkar det när du kör Blu-ray med PCM-ljud, uppfattas basen som lika "klen" då?
Postad 03 mars 2008 - 12:04
Johan78
-
Johan78
-
Beroende
-
-
1 419 inlägg
Jag har ungefär likadan utrustning som du (Toshiba EP35 och Marantz 7002) och har ställt in förstärkaren med Audyssey kalibrering + kör PCM-ljud från Toshiban. Mitt första intryck var att basen blev väldigt klen vid detta läge (OBS! gällande allt som spelades upp, även vanliga DVDs och Blu-ray skivor från PS3an oxå), till skillnad från när jag bitstreamade ljudet (Dolby True HD m fl), MEN när jag ändrade alla högtalare till "Small" blev det genast MKT bättre!! Hoppas detta hjälper dig oxå! (sen har min Marantz en bugg som gör att den tar bort 9db från basen när man kör Audyssey, så där fick jag ju plussa på 9db också...)
Btw, hur funkar det när du kör Blu-ray med PCM-ljud, uppfattas basen som lika "klen" då?
Det där med basen visste jag inte! Ska genast dra upp den +9db. När jag kör PCM-ljud/Dolby TrueHD från PS3an blir det bra bas iaf. Ska kanske prova sätta högtalarna på small men det tar emot eftersom mina MA RS8or är ganska bra .
Postad 03 mars 2008 - 12:34
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Hej,
Svar nej. går inte streama med toshibas hd-dvdspelare.
Tyvärr
Tack för svaret! Då undrar jag bara; vad ska man med ethernet -ingången till..?
Postad 03 mars 2008 - 12:36
ajzman
-
ajzman
-
Forumräv
-
-
957 inlägg
Det där med basen visste jag inte! Ska genast dra upp den +9db. När jag kör PCM-ljud/Dolby TrueHD från PS3an blir det bra bas iaf. Ska kanske prova sätta högtalarna på small men det tar emot eftersom mina MA RS8or är ganska bra .
Fast buggen gäller enbart för Marantz 7002/8002-modellerna tror jag... Se mer info här: http://www.avsforum........489&page=43"We have been trying to track this issue down for some time. Today, Marantz engineers in Japan confirmed that there is a Marantz firmware bug that does not set the level properly for the Audyssey subwoofer filter. It is incorrectly dropped by 9 dB. This has nothing to do with bass management or speakers being set to Large vs Small. It is just a firmware bug. Marantz has assured us that they are working on a solution that will be available to current receiver owners by the end of February. Just to be clear: this is not an issue in any other receiver, but the 7002 and 8002.The firmware update will be handled by local dealers and Marantz should be contacted directly for more info on the timing of this release. I hope this helps clear this unfortunate issue up. I won't be able to follow this thread on a regular basis so if you have any burning questions please ask them on the "Official" Audyssey thread. Thanks, Chris" Men du kan ju alltid höja basen några snäpp ändå och testa dig fram!
Redigerat av ajzman, 03 mars 2008 - 12:37.
Postad 03 mars 2008 - 12:40
ajzman
-
ajzman
-
Forumräv
-
-
957 inlägg
Hej,
Svar nej. går inte streama med toshibas hd-dvdspelare.
Tyvärr
Tack för svaret! Då undrar jag bara; vad ska man med ethernet -ingången till..?
Ethernet-ingången är till för "Web-enabled content" för vissa HD DVD titlar (typ "nedladdningsbart extramaterial från nätet") och diverse Firmware uppdateringar...
Postad 04 mars 2008 - 15:57
Unregisteredd3e6445d
-
Unregisteredd3e6445d
-
Lärjunge
-
-
479 inlägg
Nytt erbjudande från Komplett, någon som vet vilka två filmer som ingår?? Toshiba HD-EP30 HD DVD 720p/1080p inkl/2 HD-DVD filmer 1995:- http://www.komplett....aspx?sku=346622
Postad 04 mars 2008 - 15:58
ajzman
-
ajzman
-
Forumräv
-
-
957 inlägg
Nytt erbjudande från Komplett, någon som vet vilka två filmer som ingår??
Toshiba HD-EP30 HD DVD 720p/1080p inkl/2 HD-DVD filmer 1995:-
http://www.komplett....aspx?sku=346622
Ingen aning... Jag fick hursomhelst mina fem filmer igår! Trevligt!
Postad 04 mars 2008 - 16:01
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
300 och Bourne Supremecy fick jag iaf med min EP35 från engelska Amazon, borde vara samma i svenska lådan då?
Nästa vecka ska jag hämta min spelare
Redigerat av Unregistered577c6879, 04 mars 2008 - 16:02.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
High Definition
-
→
HD DVD
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|