Mass Effect 2
1119 svar till detta ämne
Postad 06 December 2010 - 10:01
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
MIssa inte ME2 det är katastrof bra.
Zoiler har både spelat ME2 och tycker om det.  Frågan är om han spelat Lair of Shadow Broken än? Första DLCn som verkligen är ett MÅSTE att spela. Fan; allt Mass Effect prat de senaste dagarna har fått mig att vilja spela om ME och ME2 igen.  Tänkte jag skulle vänta tills jag fick en dator och spela PC versionerna, men kan inte vänta. Var ju över ett halvår sen jag spelade ettan.
Postad 06 December 2010 - 10:13
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1495 inlägg
Blir sugen på att dra igång med Mass Effect 2 när ni skriver så gott om det. Jag spelade igenom Mass Effect 1 och tyckte väl att det var okej. Jag började komma in i storyn på riktigt först mot slutet så jag försökte dra igenom det en gång till på svårare svårighetsgrad för att plocka lite achievements och ta lite andra beslut, men jag tröttnade ganska snart.
Det som förstörde ettan för mig var EXTREMT tråkiga sidemissions och omöjligt röriga inventory-menyer. Synd som fan för jag började gilla spelet mot slutet.
Ska spela klart Assasins Creed 2 som jag håller på med för tillfället sen ska jag ta tag i Mass Effect 2.
Postad 06 December 2010 - 10:51
a_Warlock
-
a_Warlock
-
Användare
-
-
248 inlägg
Har själv börjat om på Mass Effect med en ny figur (Vanguard) efter att spelat igenom de båda och alla DLC 2 ggr med en Soldier. Hur bar som helst.
Postad 06 December 2010 - 10:53
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Vanguard tyckte jag var skitknepig att spela. Tuff som fan, men svår.
Postad 06 December 2010 - 10:56
Lalikula
-
Lalikula
-
Lärjunge
-
-
472 inlägg
Zoiler har både spelat ME2 och tycker om det. 
Frågan är om han spelat Lair of Shadow Broken än? Första DLCn som verkligen är ett MÅSTE att spela.
Fan; allt Mass Effect prat de senaste dagarna har fått mig att vilja spela om ME och ME2 igen.  Tänkte jag skulle vänta tills jag fick en dator och spela PC versionerna, men kan inte vänta. Var ju över ett halvår sen jag spelade ettan. 
Jag upplevde inte pc-versionen som överlägsen. Alls faktiskt. Skönare HK. Tycker jag iaf.
Postad 06 December 2010 - 11:00
a_Warlock
-
a_Warlock
-
Användare
-
-
248 inlägg
Vanguard tyckte jag var skitknepig att spela. Tuff som fan, men svår. 
Jo jag har märkt det... Men det får bli en utmaning...  Kanske lite goda råd att ge bort så har inför julen?
Redigerat av a_Warlock, 06 December 2010 - 11:00.
Postad 06 December 2010 - 11:20
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Inte mer än det som kommer naturligt.
Man MÅSTE ha en plan innan man hoppar. Utgå från att du får ner OCH shotgunnar den du hoppade till; men sen? Du står mitt i smeten med fiender runt om kring dig, måste ladda om din shotgun och vänta på att din kraft rechargar.
Försök alltid hålla nån fiende en bit bort från de andra. Han är din livlina när du är skadad. Blasta till honom, döda honom och ta skydd därifrån.
Hoppa aldrig till en fiende i mitten, ta alltid den vid sidan av så du kan flytta dig ifrån de andra och söka skydd.
Håll koll på hur lång tid din sköldbonus varar; du MÅSTE ha möjlighet att hitta ett skydd innan den är slut.
Bli jävligt bra på att sikta med shotgunnen.
Postad 06 December 2010 - 11:22
a_Warlock
-
a_Warlock
-
Användare
-
-
248 inlägg
Inte mer än det som kommer naturligt. 
Man MÅSTE ha en plan innan man hoppar. Utgå från att du får ner OCH shotgunnar den du hoppade till; men sen? Du står mitt i smeten med fiender runt om kring dig, måste ladda om din shotgun och vänta på att din kraft rechargar.
Försök alltid hålla nån fiende en bit bort från de andra. Han är din livlina när du är skadad. Blasta till honom, döda honom och ta skydd därifrån.
Hoppa aldrig till en fiende i mitten, ta alltid den vid sidan av så du kan flytta dig ifrån de andra och söka skydd.
Håll koll på hur lång tid din sköldbonus varar; du MÅSTE ha möjlighet att hitta ett skydd innan den är slut.
Bli jävligt bra på att sikta med shotgunnen. 
Som sagt en härlig utmaning inför Julen...  Tack
Postad 06 December 2010 - 12:04
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
MIssa inte ME2 det är katastrof bra.
Du är så ny på forumet att du inte var med på den tiden  . Min gubbe är terminator som du ser, om jag inte får spela med honom så känns det inte som jag spelar ME https://www.minhembio.com/spelrec/2048Frågan är om han spelat Lair of Shadow Broken än? Första DLCn som verkligen är ett MÅSTE att spela.
Ne, jag skrev ju det. Eller jag fick kanske akronymen LOTS fel. LOSB?
Postad 06 December 2010 - 14:40
Lalikula
-
Lalikula
-
Lärjunge
-
-
472 inlägg
Jaha ok.
Jag klagade på exakt samma saker iofs. Förstod inte att du endast pratade om DLC.  Jag började om på en ny karaktär under gårdagen. Gjorde som humming sa. Blev Sentinel. Rätt rolig gubbe att spela faktiskt.  Grymt!
Postad 07 December 2010 - 14:13
IP-Plan
-
IP-Plan
-
Amatör
-
-
54 inlägg
Jag började om på en ny karaktär under gårdagen. Gjorde som humming sa. Blev Sentinel. Rätt rolig gubbe att spela faktiskt. Grymt! 
Jag började en insanity run med en Sentinel. Klockren klass för insanity, främst tack vare tech armor. Svårt att hantera svärmar av husks (hej Horizon!), men annars har den klassen allt. Tog mig förbi Horizon, men sen tog jag en paus för att lira AC:B.
Postad 07 December 2010 - 14:37
Lalikula
-
Lalikula
-
Lärjunge
-
-
472 inlägg
Jag började en insanity run med en Sentinel. Klockren klass för insanity, främst tack vare tech armor. Svårt att hantera svärmar av husks (hej Horizon!), men annars har den klassen allt. Tog mig förbi Horizon, men sen tog jag en paus för att lira AC:B.
Horizon är fan ingen lek. Katastrof svårt.  Är dock endast level 11 därav kommer jag inte att spela igenom det på insanity denna gång. Men normal är löjligt lätt faktiskt.
Postad 07 December 2010 - 15:25
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Svårt att hantera svärmar av husks (hej Horizon!)
Sista delen av Reaper IFF får man fan göra på ren tur. Dra fram Cain:en direkt när det börjar och hoppas att luckan är öppen och ingen står i vägen.  Assault Armor upgraden till Tech Armor är dock nice när husken svärmar runt en.
Postad 07 December 2010 - 15:27
Lalikula
-
Lalikula
-
Lärjunge
-
-
472 inlägg
Sista delen av Reaper IFF får man fan göra på ren tur. Dra fram Cain:en direkt när det börjar och hoppas att luckan är öppen och ingen står i vägen. 
Assault Armor upgraden till Tech Armor är dock nice när husken svärmar runt en. 
Noterat.  Jag valde iofs power armor. Men på normal så kvittar det:)
Postad 07 December 2010 - 23:10
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Postad 08 December 2010 - 08:00
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1495 inlägg
Började med Mass Effect 2 igår. Helt sjukt hur fort de 4 timmarna gick. Det här är redan efter 4 timmar så otroligt mycket bättre än ettan.
Det var ett tag sen jag spelade Mass Effect men jag tycker det känns som att dialogen är förbättrad. Tycker dialogalternativen känns smidigare eller snabbare på nåt sätt. Eller ja, dialogen känns mer naturlig och intressant. Men det kanske är för att röstskådespeleriet är så bra och att Shepard inte längre bara står helt still hela tiden utan han rör lite på sig när han talar och han står på olika sätt osv. Tycker även rösterna för karaktärer i sidemissions känns bättre.
Postad 08 December 2010 - 09:12
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Jag måste spela igenom det här igen som bad girl. 
Bästa spenderade 10 minuterna på youtube ever!  Är DLC:erna värda priset?
Lair of the Shadow Broker är det definitivt. Resten varierar mellan OK och 'vart det allt'?
Postad 13 December 2010 - 10:31
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Mer DLC på väg?  I wouldn't assume that RT @Bucktooth_Baby @truffle dos the announcement of ME3 mean no more ME2 dlc
Postad 13 December 2010 - 11:12
Lalikula
-
Lalikula
-
Lärjunge
-
-
472 inlägg
Sämst. Hade varit kul med lite DLC. Jorden har man kanppt nämnt i dom 2 första och nu helt plötsligt är det det primära man ska rädda. Känns...ja...inte helt genomtänkt.
Annat. Har nu börjat om från start. Dvs med ME. Det är först nu man uppskattar förbättringarna. Eller ja, menar snarare skillnaderna. Hur pass mer responsivt samt spelvänligt ME2 är. Samtidigt kan jag tycka att hela uppgraderings grejen i ME2 är sämre än hitta och köpa prylarna i ME. Det känns definitivt mer rpg. Hacking suger på båda versionerna. Planet scaning var mycket bättre på ME.  Hatar den biten i 2-an. Men nu blir det Senitnel från start.
Postad 13 December 2010 - 11:19
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Sämst. Hade varit kul med lite DLC. Jorden har man kanppt nämnt i dom 2 första och nu helt plötsligt är det det primära man ska rädda. Känns...ja...inte helt genomtänkt. 
Varför är det dumt? Dom har ju inte behövt nämna jorden tidigare men det har väl nämnts eller varit underförstått att vi fortfarande har kommit därifrån och är den primära planeten för människor som relativt nyligen börjat utforska universum. Tidigare har det ju varit mest andra livsformer/planeter som har legat illa till, nu har hotet även nått jorden.
Redigerat av derpious, 13 December 2010 - 11:21.
Postad 13 December 2010 - 11:23
Lalikula
-
Lalikula
-
Lärjunge
-
-
472 inlägg
Varför är det dumt? Dom har ju inte behövt att nämna jorden tidigare men det har väl nämnts eller varit underförstått att vi fortfarande har kommit därifrån och är den primära planeten för människor som relativt nyligen börjat utforska universum.
Samtidigt är det väl även underförstått att jorden hittills har varit av föga relevans. Vad gör det extremt relevant denna gång? Speciellt med tanke på att man uppenbarligen har börjat kolonisera rikligt? Vad fyller planeten för funktion utöver ursprung. Jo uppenbarligen har hotet nått jorden. Hotet har även nått 30 miljarder andra planeter. Varför fokus på jorden???
Redigerat av Lalikula, 13 December 2010 - 11:24.
Postad 13 December 2010 - 11:32
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Samtidigt är det väl även underförstått att jorden hittills har varit av föga relevans. Vad gör det extremt relevant denna gång? Speciellt med tanke på att man uppenbarligen har börjat kolonisera rikligt? Vad fyller planeten för funktion utöver ursprung.
Jo uppenbarligen har hotet nått jorden. Hotet har även nått 30 miljarder andra planeter. Varför fokus på jorden???
Vad säger att vi har börjat kolonisera "rikligt"? Vad den fyller för funktion? Det bor väl fortfarande hela jordens befolkning där. Hotet har väl inte varit så spridet, har varit ganska fokuserat hittills anser jag. Men fokus på jorden är väl antagligen för dom biljarder av människor som bor där ligger pyrt till samt att sheppard kommer därifrån?
Postad 13 December 2010 - 11:37
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Snarare är det väl det naturliga målet... Reaperna är ju intresserade av människor sen Shepard hindrade dem att aktivera Citadellet. Hela ME2 gick ju ut på att Collectors gick från att sampla olika raser till att börja kidnappa hela kolonier. Så det är klart att de slår till mot jorden först. Inte fan kommer de att lyckas när min FemShep dyker upp med Miranda och Liara samt en bunke Rachni och Geths i släptåg.  Annat. Har nu börjat om från start. Dvs med ME. Det är först nu man uppskattar förbättringarna. Eller ja, menar snarare skillnaderna. Hur pass mer responsivt samt spelvänligt ME2 är. Samtidigt kan jag tycka att hela uppgraderings grejen i ME2 är sämre än hitta och köpa prylarna i ME. Det känns definitivt mer rpg. Hacking suger på båda versionerna. Planet scaning var mycket bättre på ME. Hatar den biten i 2-an. Men nu blir det Senitnel från start.
Jo, spelar själv om ME just nu. Ska bli skönt att offra Kaiden på Virmire efter att han nobbade en threesome med FemShep och Liara. Men ######r vad tråkigt det är med vapen-modifikationerna... Undviker dessutom HELT sidouppdragen då mitt tålamod med Makon är mycket mindre än vad det en gång varit. Och hur många tunnlar och hissar måste man långsamt springa/ åka i för att ta sig mellan uppdragens delar.
Postad 13 December 2010 - 12:04
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Inte fan kommer de att lyckas när min FemShep dyker upp med Miranda och Liara samt en bunke Rachni och Geths i släptåg. 
Ajust de, Rachnis var väl aldrig med i tvåan? Dom måste ju vara med i trean så att man får konsekvenserna av att döda/frita drottningen i ettan.
Postad 13 December 2010 - 12:19
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Frita är ju inget val, Renegade all the way
Postad 13 December 2010 - 12:28
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1495 inlägg
Vänta nu. När man importerar sin save från ettan, kan man välja att spela en annan klass i tvåan då? Dvs alla mina val, min historia osv följer med men jag "börjar om" i tvåan från level 1 samt får välja klass igen? I så fall är detta bajs, för jag var så trött på min klass i ME så jag valde att inte importera för jag ville prova en soldier i ME2. Och nu är jag 15 timmar in och har ibland gråtit lite över att mina beslut inte följde med. Är jag en klantig sucker som inte testade importera?
Postad 13 December 2010 - 12:59
Lalikula
-
Lalikula
-
Lärjunge
-
-
472 inlägg
Vad säger att vi har börjat kolonisera "rikligt"? Vad den fyller för funktion? Det bor väl fortfarande hela jordens befolkning där. Hotet har väl inte varit så spridet, har varit ganska fokuserat hittills anser jag. Men fokus på jorden är väl antagligen för dom biljarder av människor som bor där ligger pyrt till samt att sheppard kommer därifrån?
Det är väl rätt friskt med kolonier både i ettan samt tvåan. Jaja skitsamma egentligen. Jag hade bara älskat att få mer DLC mest pga att jag tycker att det inte finns ett bättre spel denna gen. Haha...biljarder...Kina har varit produktiv mao. Som sagt, Bryr mig egentligen inte men hade gärna sett att man bygger upp det successivt. Men det kvittar. Ja fan. Mako är sjukt jvla irriterande.  )) Vapenuppgraderingarna likaså. Men jag gillar dock att man kan köpa till sig grejer. Såvitt jag vet så kan man inte byta klass på den importerade karaktären. Det är just därför jag valde att börja om helt som sentinel.
Postad 13 December 2010 - 13:30
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Det är väl rätt friskt med kolonier både i ettan samt tvåan.
De två största kolonierna är väl Terra Nova och Eden Prime med 4 miljoner människor vardera. Långt ifrån de miljarder som borde finnas på jorden... Såvitt jag vet så kan man inte byta klass på den importerade karaktären. Det är just därför jag valde att börja om helt som sentinel.
Du kan byta allt utom kön på din importerade karaktär... Är jag en klantig sucker som inte testade importera?
Japp.
Postad 13 December 2010 - 13:42
Lalikula
-
Lalikula
-
Lärjunge
-
-
472 inlägg
Du kan byta allt utom kön på din importerade karaktär...
Your shitting me??? Då skiter jag stenhårt i att kvida igenom ME igen. För många irritationsmoment. Får koll runt lite i menyerna.
Postad 13 December 2010 - 13:51
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Lätt att det blir en ny genomspelning av ME och ME2 senare under 2011, innan 3an kommer ut.
Postad 13 December 2010 - 13:55
Lalikula
-
Lalikula
-
Lärjunge
-
-
472 inlägg
Lätt att det blir en ny genomspelning av ME och ME2 senare under 2011, innan 3an kommer ut.
Precis det jag har börjat med, men det blir frustrerande att gå tillbaka från ME2....striderna är sjuuukt irriterande...  O mako..o hissen..o...
Postad 13 December 2010 - 14:14
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Jo, körde ettan för inte så längesen, men kommer inte ihåg om det var före eller efter tvåan.
Tror det var före pga jag kom inte ihåg exakt vilka val jag gjorde första genomspelningen och ville ha det färskt i minnet till tvåan.
Spelar man bara storyn så går det ganska fort och Makon är ju inte med så mycket i storyn.
Postad 14 December 2010 - 08:40
a_Warlock
-
a_Warlock
-
Användare
-
-
248 inlägg
Hej, man kan nu tydligen förbeställa ME3 ... Mass Effect 3Samt en film
Postad 27 December 2010 - 13:01
Lalikula
-
Lalikula
-
Lärjunge
-
-
472 inlägg
Börjat om med en inflitrator. Kör på insane. Jag vet inte hur vass dom andra klasserna är. Men med denna är det inte ens en utmaning. Nu har jag givetvis inte kommit hela vägen till horizon ännu men hittils har jag inte lyckats att dö en enda gång.
Postad 27 December 2010 - 13:57
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Inte spelat Infiltrator men hört att Tactical Cloak ska vara riktigt nice.
Postad 27 December 2010 - 14:00
bobbyewing
-
bobbyewing
-
Lärjunge
-
-
302 inlägg
Har precis börjat spela om ME2... och det är ju så sjukt jäkla bra!
Dock inte vågat mig på Insane.. det verkar vara lite extremt
Postad 27 December 2010 - 14:27
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Hardcore är lagom svårt egentligen.
Insane är mest för att man 'ska' ha spelat det på svåraste. 
Är ett par sekvenser där man svär sig blå innan man kommer förbi dem.
Postad 27 December 2010 - 14:28
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1495 inlägg
Har snart klarat av första varvet som solider. Började på normal men ökade till veteran mitt i ungefär. Nu framåt slutet så känns det som jag lika gärna kunde spela på hardcore. Så det kommer definitivt bli en omspelning på insane.
Hur har ni gjort på andra varvet? Måste man göra allas lojalitetsuppdrag för att klara av insane? Tänker egentligen främst på den mängd experience points man får av dessa uppdrag. Har klarat mig bra första varvet med några få karaktärer bara. Finns flera stycken som jag aldrig använt som jag inte ens gillar/vill ha med.
Postad 27 December 2010 - 14:35
Lalikula
-
Lalikula
-
Lärjunge
-
-
472 inlägg
Inte spelat Infiltrator men hört att Tactical Cloak ska vara riktigt nice. 
Ja det är skitgrymt. Pumpa dom med headshots med snipern tilsl dom är riktigt nära...pouff...where did he go....rinse and repeat.  Ingen utmaning än så länge. Horizon är dock där det brister om det nu gör det. Detta spel har med råge cementerat sig som generationens absolut bästa. För min del iaf. Helt sanslöst ###### bra.
Postad 27 December 2010 - 14:38
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Man kan köra igenom Insane utan att ha nån lojal med sig.
Spelade igenom med Mordin / Miranda och deras lojalities är rätt värdelösa på Insane då man hellre använder deras krafter till att strippa armor / shields / barrier.
Edit: Fast jag har för mig att jag spelade igenom min Insanity runda med alla loyal...
Redigerat av Unregistered6810b893, 27 December 2010 - 14:40.
Postad 27 December 2010 - 14:54
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1495 inlägg
Tänkte mest om man kommer få det svårt på grund av att man missar en massa experience points, credits, gratis upgrades osv som man hittar på de uppdragen.
Postad 27 December 2010 - 15:34
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Tänkte mest om man kommer få det svårt på grund av att man missar en massa experience points, credits, gratis upgrades osv som man hittar på de uppdragen.
Just det; givetvis. Du MÅSTE göra lojalitetsuppdragen för uppgraderingarna. Annars blir det ett h-e.  Vad gäller XP så spelade jag inte Insane från scratch (hade dragit igenom det på hardcore först) så det var inte så viktigt för mig. Man träffar ju max-level redan under tutorialen på andra genomspelningen samt credits tyckte jag inte var nått problem (om man inte gillade att handla uppgradering till vapen man ändå inte använde).
Postad 28 December 2010 - 07:59
Lalikula
-
Lalikula
-
Lärjunge
-
-
472 inlägg
Japp var nog lite för snabb i min bedömning.  Uppraget warlord. Sista fighten. När det kommer 387 krogans en mech och bruden som spammar med raketer. Är! INGEN! Lek på insane.  Humming....tips?
Postad 28 December 2010 - 08:29
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1495 inlägg
Just det; givetvis. Du MÅSTE göra lojalitetsuppdragen för uppgraderingarna. Annars blir det ett h-e. 
Okej, misstänkte nästan det. Men det kanske blir roligare att göra dessa uppdrag när jag känner att jag verkligen behöver göra dom för min överlevnad. På veteran var det väldigt lätt. Blev inte speciellt glad när jag hittade nya vapenupgrades tex för de behövdes knappt. Klarade min första runda igår. Slutade på 29 timmar, gjorde kanske 10 sidemissions bara. Blev lite trött på alla lojalitetsuppdrag mot slutet så jag ville bara komma vidare i storyn och klara av spelet. Fick köra om suicide mission två gånger för att klara "No one gets left behind". Jag var ovän med Miranda och gjorde ett par dåliga val vilket ledde till tråkigheter innan jag till slut fick till det på tredje försöket. Startade iaf om efteråt med samma karaktär på insanity. Soldier. Så jag valde barrier som bonus power. Känns som den kan behövas på insanity? Ska försöka ta lite elakare beslut den här omgången. Lutade klart över åt paragon första varvet. Fan, jag var sugen på en ny runda direkt efter slutet igår. Det är inte vanligt att jag känner så om spel.
Redigerat av SejLax, 28 December 2010 - 08:30.
Postad 28 December 2010 - 08:51
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Japp var nog lite för snabb i min bedömning. Uppraget warlord. Sista fighten. När det kommer 387 krogans en mech och bruden som spammar med raketer. Är! INGEN! Lek på insane. Humming....tips? 
Heh. Jo det var en bitch. Klarade det genom att abusa AI:n.  Ställ dina polare i trappan i rummet innan det stora rummet. Öppna dörren, släpp loss alla krafter / vapen mot kroganen som står precis innanför och stäng dörren. Vänta tills krafterna laddat om, rinse and repeat. Dock, se till att du klarar en shotgun blast i ansiktet varje gång dörren öppnas, så ha sköldarna uppe. Samma sak mot Mechen, även om den oftast fastnar där nere. Sen när bruden är själv där inne är hon enkel att ta hand om.
Postad 28 December 2010 - 09:27
Lalikula
-
Lalikula
-
Lärjunge
-
-
472 inlägg
OK:) Kommer att testa. Igår stod jag kvar där en stund. Men helt plötsligt knallade mechen in där. Fattar inte ens hur fan den fick plats. Blev game fukin over rätt snabbt kan jag säga.
Postad 28 December 2010 - 18:38
jayreso
-
jayreso
-
Beroende
-
-
1115 inlägg
Jag måste spela igenom det här igen som bad girl.
Är DLC:erna värda priset?
Just idag borde de vara det iaf: Kasumi: 200 MSP Overlord: 200 MSP Lair of the Shadow Broker: 200 MSP
Postad 28 December 2010 - 19:16
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Tack, köpte just Lair of the Shadow Broker. Ska ta mig en titt på det när det är dags för min genomspelning som ond kvinnlig Shepard.
Postad 28 December 2010 - 19:26
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1495 inlägg
Köpte alla tre idag. Bra pris som fan. Drog hem alla gratis DLC också. Blir lite nytt att köra under andra genomspelningen.
Postad 30 December 2010 - 20:09
Unregistereda43257a3
-
Unregistereda43257a3
-
Amatör
-
-
72 inlägg
Jag har ju inte Mass effect 2 men köpte trots allt DLCn här om dagen, och idag hittar jag ME2 för £4.98 hos GAME UK.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
genstruktur
2026-05-20 17:03:16
-
Projektorn uppe och allt verkar fungera
genstruktur
2026-05-20 17:02:29
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|