Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N900 *

7894 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 17 October 2009 - 13:10

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tycker ni överdriver grymt mycket :-)

Vad är det som är så invecklat med denna telefon jämfört med andra ?

Tycker att den verkar hur enkel som helst...
Vist ska man börja programmera å greja men de är ju absolut inget måste

Det apple gjort är att låsa in sina användare..
Vist gillar man det så gör man...

Men man kan ju inte göra jämföra en Iphone mot en N900...
Helt olika användare dom vänder sig mot

Postad 17 October 2009 - 13:31

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
sen kan du använda denna nallen out of the box utan att behöva kunna dittan och dattan.
Hade man inte det så skulle den floppa totalt då flertal äldre kan ta med denna i diverse press samtal tex (vild gissning)
sen tror jag inte kurt 60 som frilansar och skriver om diverse, tar denna mobbe för att ersätta hans laptop som sitter i bilen, kunna uppdatera diverse on the fly.
utan att behöva kunna linux.

Folk får linux att låta som "kan du inte linux - då är det kört för din del"

Postad 17 October 2009 - 14:00

torsten85
  • torsten85
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Med tankte på batterifrågan kan man ju köpa extrabatteri. http://www.teknikpro...;category_id=44 För 99kr undra hur kvaliten är på det? Men har köpt 2st bara för att testa är ju inga pengar dirket.
Dom har även en laddare till enbart batteriet kan ju vara smidigt så man alltid ha ett på läddning http://www.teknikpro...category_id=112

Postad 17 October 2009 - 14:19

Alien08
  • Alien08
  • Lärjunge

• 268 inlägg
  • 0
Nu finns även Palm Pre ute till försäljning :-) decisions decisions

http://www.expansys....d.aspx?i=189373

Postad 17 October 2009 - 14:24

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2741 inlägg
  • 0
Grejen är ju att priset för många säkert också spelar in, och beroende på hur "aktiv" telefonanvändare man är så är det antingen rätt dyrt eller rätt billigt. Dvs många kanske väljer bort telefonen för att de som passiva användare har lite svårt att se vad dom får extra med denna mobil jämfört med en annan billigare. Detsamma om man upplever att den kanske är svårt att använda osv (oavsett om den är det eller inte).

Postad 17 October 2009 - 15:08

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Du menar att den är så pass billig?

Tycker den är riktigt billigt med tanke på vad den erbjuder..

Men de är ju som med allt annat...Man måste ju ta och sätta sig ner och fundera över vad man ska göra med sin telefon innan man köper en...

De flesta som köper mobiltelefon för mer än 2000 spänn kollar väl ändå upp vad det är innan köp

Postad 17 October 2009 - 15:13

Nemerick
  • Nemerick
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Med tankte på batterifrågan kan man ju köpa extrabatteri. http://www.teknikpro...;category_id=44 För 99kr undra hur kvaliten är på det? Men har köpt 2st bara för att testa är ju inga pengar dirket.
Dom har även en laddare till enbart batteriet kan ju vara smidigt så man alltid ha ett på läddning http://www.teknikpro...category_id=112

Låter som en bra idé, var ju ganska billigt också. Det man får tänka på är dock att det inte medföljer någon kabel till laddaren, och man kan ju utgå ifrån att laddaren till N900 inte funkar då det är micro-USB. Men har man en gammal Nokia laddare, alltså den typen som kommer med 5800 så går det ju fin fint.

Postad 17 October 2009 - 15:18

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
Ja bordsladdaren. Men inte fejkbatteriet! Köper hellre orginal kostar 400kr inte så farligt speciellt nu när man fick rabatt på nokia shop :)

Redigerat av Gurra101, 17 October 2009 - 15:18.

Postad 17 October 2009 - 15:38

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
nokia specen för n900:an säger:
Videosamtal: tillgänglighet meddelas senare .

något som hört något om det?

Postad 17 October 2009 - 15:46

slotrat
  • slotrat
  • Lärjunge

• 356 inlägg
  • 0

nokia specen för n900:an säger:
Videosamtal: tillgänglighet meddelas senare .

något som hört något om det?

Det finns ju ingen frontkamera så....

Postad 17 October 2009 - 15:49

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

va? har för att jag sätt det på någon bild. hmm...

nokiausa.com
Front camera: VGA web camera

Redigerat av theclone, 17 October 2009 - 15:52.

Postad 17 October 2009 - 15:56

slotrat
  • slotrat
  • Lärjunge

• 356 inlägg
  • 0
Ops.. :) Fel av mig då. *dumstrut på* :lol:

Jag har ringt kanske 5 videosamtal sen möjligheten kom hos 3, kan väl inte påstå att det är något jag bryr mig om.
Men säkerligen är det väl så att det kommer med någon uppdatering då. Såvitt jag vet går det inte att aktivera någon kamera på framsidan än med någon programvara i alla fall.

Postad 17 October 2009 - 16:00

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Ops.. :) Fel av mig då. *dumstrut på* :lol:

Jag har ringt kanske 5 videosamtal sen möjligheten kom hos 3, kan väl inte påstå att det är något jag bryr mig om.
Men säkerligen är det väl så att det kommer med någon uppdatering då. Såvitt jag vet går det inte att aktivera någon kamera på framsidan än med någon programvara i alla fall.

nä, men jag tänkte snarare via skype eller liknande.

Postad 17 October 2009 - 16:23

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0

Jag tror faktiskt du har helt rätt, möjligtvis med varianten att "svenssons" inte alls köper denna telefon just av de skäl du beskriver. Tror många på forum som detta ibland glömmer bort att medparten av de som som är med i dessa diskussioner är power users och inte är represendativa för de vanliga konsumenterna. Personligen tror jag att detta är en av de främsta anledningarna till Apples succe med iPhonen, dom har lyckats skapa möjligheter även för icke telefonnördar som oss att få vara med och leka, utan att för den sakens skull viga sina liv åt det.

Alltså...jag som är en "Svensson" och inte kan ett skit i princip om Linux...skulle det vara meningslöst för mig att köpa N900 menar du? Alltså...jag vill ju som "Svensson" kunna ladda ner diverse grejer, installera en del program mm. Alltså det som de flesta gör med moderna mobiler som Iphone, Android mobiler mfl. Det är väl knappast något krav på att jag ska kunna programmera etc för att kunna få ut väldigt mycket av luren, om än inte riktigt lika mycket som någon som dessutom vill kunna programmera till den...eller?

Postad 17 October 2009 - 16:28

Nemerick
  • Nemerick
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Alltså...jag som är en "Svensson" och inte kan ett skit i princip om Linux...skulle det vara meningslöst för mig att köpa N900 menar du? Alltså...jag vill ju som "Svensson" kunna ladda ner diverse grejer, installera en del program mm. Alltså det som de flesta gör med moderna mobiler som Iphone, Android mobiler mfl. Det är väl knappast något krav på att jag ska kunna programmera etc för att kunna få ut väldigt mycket av luren, om än inte riktigt lika mycket som någon som dessutom vill kunna programmera till den...eller?

Som det sagts ett par gånger här i tråden så behöver man absolut inga Linux-kunskaper för att kunna använda telefonen "out-of-the-box". Att ladda ned program osv tar ju bara ett par klick i telefonen så man kommer inte ha några problem som Linux novis. Jag har till exempel aldrig använt linux men är ändå inte ett dugg orolig. Känner dock på mig att jag antagligen kommer testa på linux och så vidare för att det känns intressant och roligt. :D

Postad 17 October 2009 - 17:04

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2741 inlägg
  • 0

Du menar att den är så pass billig?

Tycker den är riktigt billigt med tanke på vad den erbjuder..

Men de är ju som med allt annat...Man måste ju ta och sätta sig ner och fundera över vad man ska göra med sin telefon innan man köper en...

De flesta som köper mobiltelefon för mer än 2000 spänn kollar väl ändå upp vad det är innan köp

Precis, och det är därför som du och jag är presumtiva kunder för denna telefon, men de flesta av mina vänner som aldrig skulle drömma om att lägga tid på att diskutera mobiltelefoner på nätet inte är det. Där emot är de intresserade av en iPhone som har en hype som är så stor att den inte bara är bland oss "telefonentusiaster"...

Postad 17 October 2009 - 18:40

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
När det gäller ström/batteritid så kan man alltid ha med sig ett batteripack i fickan som man har laddat upp hemma.
Jag köpte ett till min iPhone och den kan även användas till de flesta telefoner genom att man ansluter telefonens datakabel till den. Dock så måste man köpa till en USB AC adapter för vägguttaget om man inte redan äger en.
Båda delarna - batteripack och USB AC adapter - går på runt 724kr tillsammans.

Jag använder mig av iPhonens adapter/väggladdare när jag laddar batteripacket i hemmet och ansluter sedan en mini eller microUSB datakabel mellan batteripacket och min Touch HD eller Omnia HD när jag är på språng och vill ladda lurarna.

Batteripacket är på hela 4400 mHa, så den räcker till ett par laddningar innan packet behöver "fyllas på" igen.
Jag kan ladda t.ex Touch HD /Omnia HD 3ggr och min iPhone 3 och en halv gång.

JustMobile Gum Pro universal Batteriladdare: cirka 449kr
Postad bild

Postad 17 October 2009 - 18:58

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0

Jo.
http://prylkoll.se/w...00-official.jpg

sitter en i vänster hörn upptill.

Postad 17 October 2009 - 19:02

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Jo.
http://prylkoll.se/w...00-official.jpg

sitter en i vänster hörn upptill.

höger hörn. hehe

Postad 17 October 2009 - 19:49

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
HOLY FUCK... :D

Får inte ni årets sta*e av denna filmsnutt så är allt hopp ute

Baldurs Gate 2 rullandes på en Nokia N800. :rolleyes:

Ni förstår väl vad det betyder ?

Tänk att lägga sig för kvällen å lira lite BG2 i sängen innan man somnar ...ahh

Edit
I all upphetsning så glömde ja länken hehe

http://www.youtube.c...h?v=icyAgs3dFqU

Här på en 810

http://www.youtube.c...feature=related

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Well, Baldur's gate was working almost acceptably on N800, so probably will be better on N900 if someone compiles and adapts GemRB for it...

The aim of GemRB is to support all games supported by the Bioware engine, which includes the Baldur's Gate and Icewind Dale series plus Planescape Torment. Many addons should work too.

At least that's the official statement

www.maemo.org

Redigerat av moparman, 17 October 2009 - 19:58.

Postad 17 October 2009 - 20:26

slotrat
  • slotrat
  • Lärjunge

• 356 inlägg
  • 0

JustMobile Gum Pro universal Batteriladdare: cirka 449kr
Postad bild

Ja den verkar ha grym kapacitet, har hittat den på Macoteket, vet du någon annan som säljer den?

Postad 17 October 2009 - 20:39

mydisaster
  • mydisaster
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Är det någon som har sett ifall HQ/HD filmer ifrån youtube.com fungerar? Har bara sett att det rinner på ganska bra med den "dåliga" kvaliten. Dåligt ska man väl inte säga att det är men ni förstår vad jag menar =D

Postad 17 October 2009 - 20:45

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0

höger hörn. hehe

har du den som på bilden, är den på vänster.
håller du den hori,läge så är det höger =P

Postad 17 October 2009 - 21:04

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0

HOLY FUCK... :D

Får inte ni årets sta*e av denna filmsnutt så är allt hopp ute

Baldurs Gate 2 rullandes på en Nokia N800. :rolleyes:

Ni förstår väl vad det betyder ?

Tänk att lägga sig för kvällen å lira lite BG2 i sängen innan man somnar ...ahh

Edit
I all upphetsning så glömde ja länken hehe

http://www.youtube.c...h?v=icyAgs3dFqU

Här på en 810

http://www.youtube.c...feature=related

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Well, Baldur's gate was working almost acceptably on N800, so probably will be better on N900 if someone compiles and adapts GemRB for it...

The aim of GemRB is to support all games supported by the Bioware engine, which includes the Baldur's Gate and Icewind Dale series plus Planescape Torment. Many addons should work too.

At least that's the official statement

www.maemo.org

Du din pajas...
tänk detta då:
http://www.youtube.c...h?v=trLH7UsZ3L0

Warcraft 2...kan inte bli bättre.

Postad 17 October 2009 - 21:16

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Njaa....Starcraft :D

Postad 17 October 2009 - 21:17

slotrat
  • slotrat
  • Lärjunge

• 356 inlägg
  • 0

Är det någon som har sett ifall HQ/HD filmer ifrån youtube.com fungerar? Har bara sett att det rinner på ganska bra med den "dåliga" kvaliten. Dåligt ska man väl inte säga att det är men ni förstår vad jag menar =D

Fungerar inte med den versionen av Flash som finns i telefonen när den släpps, har för mig det är 9.4 nu(?). För att HD skall fungera krävs någon 10.x-version av Flash. Räkna med att det kommer under början av nästa år när Android och andra får version 10.x av Flash.

Postad 17 October 2009 - 22:41

pko
  • pko
  • Användare

• 212 inlägg
  • 0

Intressant att den står som "under leverans" och inte "finns ej i lager" på OnOff lagerstatus till OnOff Söderskrapan här http://www.onoff.com...S...849&xcust=1

Fast jag förmodar att det är fel :D

Sju OnOff-butiker som har den som "Under leverans" nu.. Det börjar dra ihop sig..?

Postad 17 October 2009 - 22:43

mydisaster
  • mydisaster
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0

Fungerar inte med den versionen av Flash som finns i telefonen när den släpps, har för mig det är 9.4 nu(?). För att HD skall fungera krävs någon 10.x-version av Flash. Räkna med att det kommer under början av nästa år när Android och andra får version 10.x av Flash.

OKej! Ja men om det kommer i början av nästa år är det ju kalas! RIktigt nice. Hoppas bara det kommer fungera utan lagg osv. Men det borde väl fungera? (vet ej hur det är med youtube klipp. Borde väl inte vara såvärst krävande?) Klarar den xvid filmer som skalas upp på TV borde den klara youtube-klipp.

Postad 17 October 2009 - 23:21

slotrat
  • slotrat
  • Lärjunge

• 356 inlägg
  • 0

Sju OnOff-butiker som har den som "Under leverans" nu.. Det börjar dra ihop sig..?

Det skulle ju kunna vara så enkelt att de 7 butikerna är de enda som beställt hem den... Och därför har den annan status där? Det är ju en Nisch-produkt... I alla fall tror Nokia det.

Postad 18 October 2009 - 08:14

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
chansen är ju stor att det drar ihop sig nu.
V43 imorgon, och V44 är ju nämnd.

Sen trodde/tyckte han på nokia som jag pratade med att V44 är ganska säkert kort.

Vet vems huvud som kommer rulla om det är fel :D

Lite skoj det dära med batteritiden.
En fått ca 6h.
En annan fick 30h med samma grejer igång.

http://maemo.org/com...ttery_duration/

Redigerat av Toivanen, 18 October 2009 - 09:13.

Postad 18 October 2009 - 09:41

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
vet no får vi vänta tills början av nov

Postad 18 October 2009 - 10:00

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

vet no får vi vänta tills början av nov

Ja, november är nog månaden när den feta läjdyn sjunger. är väl egentligen bara svenska nokia som angett v.44 som preliminärt datum. andra länder har preliminärt november.

Gör ju inte saken bättre att det börjar bli svårt att hitta nya recentioner att fördiva tiden med.

Redigerat av theclone, 18 October 2009 - 10:02.

Postad 18 October 2009 - 10:06

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Känns outhärdligt..Vettefasen hur man ska klara det

Postad 18 October 2009 - 11:02

m1cke
  • m1cke
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0
Tycker det är oroande tyst om MMS.. Någon som hittat något som tyder på att någon försöker utveckla något MMS-stöd?

Postad 18 October 2009 - 11:05

slotrat
  • slotrat
  • Lärjunge

• 356 inlägg
  • 0

Tycker det är oroande tyst om MMS.. Någon som hittat något som tyder på att någon försöker utveckla något MMS-stöd?

Tycker inte det är oroande, det är ju en Nokia-telefon. Självklart fixar dom MMS-stöd och även Videosamtal med frontkamerastöd, och FM-radio. Dock är det inte säkert att allt detta är klart i år, men jag klarar mig utan alla tre grejer utan problem fram tills dess det är klart. Sen har ju Maemo community inte riktigt tagit fart än, gissar att när telefonen är ute på marknaden så börjar det hända grejer direkt.

Postad 18 October 2009 - 13:03

Mofaza
  • Mofaza
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Om man beställer via Nokia.se när kan man då ta bort beställningen?
Tänkte på rabattkoden - Hur länge gäller den?
Brukar Nokia.se vara billigare eller dyrare än andra ställen? Jag menar kommer den vara billigare än 5000 (med rabattkoden) i andra affärer?

Postad 18 October 2009 - 13:35

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Tips på vart man ska börja leta efter trevliga themes?

Måste ju vara trevligt överallt =P

Postad 18 October 2009 - 13:49

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Om man beställer via Nokia.se när kan man då ta bort beställningen?
Tänkte på rabattkoden - Hur länge gäller den?
Brukar Nokia.se vara billigare eller dyrare än andra ställen? Jag menar kommer den vara billigare än 5000 (med rabattkoden) i andra affärer?

Ja, det får man. Men de kan ju ha dragit pengar och skickat produkten så det kan ju bli lite jobb. Men avbryta köp går alltid. om än med lite mäck. Men varför avbryta köp. Det är en gludklimp på 180 gram du får. hehe

nokiaavtal:
"Du har rätt att avbeställa din förhandsbeställning när som helst fram till dess att de produkter som omfattas av beställningen är klara för leverans. För att avbeställa kan du antingen gå till Orderhistorik på Nokia Shop, eller kontakta Nokia Shop Kundtjänst."

tror det var till den 21:e

Svårt att svara på(beror ju på bidningstid osv så jag säger såhär:

Nokia är ju oftast lite dyrare än opratörer och detaljhandelskedjor(nätpriser). Men tror dock inte många kommer vara mycket billigare första månaderna efter release på endast telefonen.
Binder du abbonemenaget hos tex tre så kommer det ju bli billigare undan för telefonpriset. Beror ju på hur mycket du ringer och surfar.

Sedan få man ju se hur snabbt priset sjunker. Beror ju på efterfråga-tillgång. nichprodukter sjunker oftast inte så snabbt i pris. Sedan får vi ju se hur den här produkten lanseras.

Redigerat av theclone, 18 October 2009 - 14:03.

Postad 18 October 2009 - 14:05

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Kolla in den här boot sekvensen....grymt snyggt

http://castus.dnsali...vid_lame_r1.avi

Teman
http://www.n900wallpapers.com/

Postad 18 October 2009 - 14:31

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

Ja den verkar ha grym kapacitet, har hittat den på Macoteket, vet du någon annan som säljer den?

Den har verkligen bra kapacitet och jag är jättenöjd med den.
Jag köpte den på Macotekets butik i Sumpan.

Postad 18 October 2009 - 14:57

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0

Kolla in den här boot sekvensen....grymt snyggt

http://castus.dnsali...vid_lame_r1.avi

Teman
http://www.n900wallpapers.com/

Det dära var ju bara wallpaper =P
ute efter mer än bara det, hela themes.

Postad 18 October 2009 - 15:05

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
är de inte typ teman ?

Blir ju en/skärm

Bifogad fil  ferrari_458_italia_0.jpg   35.28K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  ferrari_458_italia_1.jpg   36.76K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  ferrari_458_italia_2.jpg   49.52K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  ferrari_458_italia_3.jpg   37.42K   0 Antal nerladdningar

edit
menar du även med ikoner så får du nog vänta lite

Redigerat av moparman, 18 October 2009 - 15:06.

Postad 18 October 2009 - 15:30

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
Lite slött, men snyggt...kan bli rigtigt coolt..

http://www.youtube.c...h?v=td1Xlij4rog

Postad 18 October 2009 - 16:38

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Lite mer:
"General

* Ctrl + Backspace: From within an application this will take you back out to the visual task manager. (Thanks to Chanse for that one.)
* Ctrl + C: Copy text
* Ctrl + V: Paste text
* Ctrl + X: Cut text
* Ctrl + A: Select all
* Ctrl + O: Open (if available)
* Ctrl + N: Create a new item (if available)
* Ctrl + S: Save (if available)
* Ctrl + Z: Undo (if available)
* Ctrl + Y: Redo (if available)
* Ctrl + F: Open search bar (if available)
* Ctrl + Right arrow: Move the insertion point to the end of the word
* Ctrl + Left arrow: Move the insertion point to the beginning of the word

Web browser

* Ctrl + N: Open a new window
* Ctrl + R: Reload the current page
* Ctrl + B: Open a bookmark
* Ctrl + D: Add a bookmark

Email

* Ctrl + Enter: Send a message
* Ctrl + R: Reply to a message

RSS Reader

* Ctrl + R: Refresh the feed

Screenshots

* Ctrl + Shift + P: Capture a screensho!t

http://www.maemo-gur...ortcuts-galore/

Redigerat av NisseGurra, 18 October 2009 - 16:38.

Postad 18 October 2009 - 17:42

Nemerick
  • Nemerick
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Lite slött, men snyggt...kan bli rigtigt coolt..

http://www.youtube.c...h?v=td1Xlij4rog

Nån mer än jag som inte fattar någonting? Vad var det för nått?

Postad 18 October 2009 - 17:51

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
heh....får väl krypa till korset och säga att inte ja heller fattar nå :)

Postad 18 October 2009 - 18:22

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
Det är inte så mycket att fatta. ett annat skrivbord bara. då man kan utöka skrivordsmöjligheter. tex som i nästa version av meamo6 innan det släppts. hehe.

Postad 18 October 2009 - 18:59

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
aha ok då fatta jag också men inte ett skit innan. Tänkte jaha den styrde en plasma:)

Postad 18 October 2009 - 20:10

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0
Säkert varit uppe förut...men hur är det med kompass(digital)? Enligt vissa sajter finns det, enligt andra inte och på Nokias sida står det inget om någon kompass, men eftersom det gör det på N97, så antar jag att inte finns någon kompass på N900 eller?

Postad 18 October 2009 - 20:42

Clob
  • Clob
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Nu är det 1000 inlägg här och nu får den komma med budet NU!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.