Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 3

5197 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 December 2011 - 11:14

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Fasiken, min nya "telefon" kom på posten idag. Hur ska jag få ihop detta?

@ Döden:
Lyckats med det i MW2 och SnD, sjukt najs :D

@ Britt:
Du vet väl att ni blev inbjudna enbart för att du är Moderator på Sveriges häftigaste forum? :P

Redigerat av Johnsson1975, 01 December 2011 - 11:19.

Postad 02 December 2011 - 08:00

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Fan vad många invites man får på Call of Duty Elite, att folk orkar.
Hoppas dom kommer igång med Clan Challenges/Operations snart så att vi kan dra in lite XP på det sättet också.
Här finns mer att läsa om klaner, och här.

Nån som ska lira nåt ikväll? Tjejen ska på julfest så då gäller det att passa på.

Postad 02 December 2011 - 08:13

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Fan vad många invites man får på Call of Duty Elite, att folk orkar.
Hoppas dom kommer igång med Clan Challenges/Operations snart så att vi kan dra in lite XP på det sättet också.
Här finns mer att läsa om klaner, och här.

Nån som ska lira nåt ikväll? Tjejen ska på julfest så då gäller det att passa på.

Tyvärr sviker ja ikväll, måste dricka öl o kasta dart :rolleyes: Men imåra kommer en polare tidigt till mig o vi ska leka öldrickande krigshjältar så länge vi kan sitta stadigt :P

Postad 02 December 2011 - 08:27

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Har jag tur så får jag lite speltid ikväll......var dock frånvarande från hemmet hela kvällen igår på grund av styrelsemöte i BRF så det kan dock finnas risk för bakslag.... :rolleyes:

Postad 02 December 2011 - 08:47

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Kommer att lira ikväll om det inte blir poker med grabbarna... Var ingen höjdare igår direkt. :-( Så man undrar om med-lagget har tagit slut....

Postad 02 December 2011 - 09:41

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Jag kommer lira hela kvällen

Postad 02 December 2011 - 09:54

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0
Jag dyker upp vid niotiden...

Postad 02 December 2011 - 10:53

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Är sambo fri så det blir nog spel här med....eller om man ska mysa framför idol......!?!? svårt svårt

Postad 02 December 2011 - 11:10

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Är sambo fri så det blir nog spel här med....eller om man ska mysa framför idol......!?!? svårt svårt

Hehe, spela FPS eller kolla på världens sämsta programm, kan väl inte va så svårt att välja! ;)

Postad 02 December 2011 - 11:14

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Kanske sent ikväll men jag kommer att vara dragen och spela (ännu) sämre än vanligt.
Postad bildPostad bild

Redigerat av hassesolo, 02 December 2011 - 11:15.

Postad 02 December 2011 - 11:25

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Kanske sent ikväll men jag kommer att vara dragen och spela (ännu) sämre än vanligt.
Postad bildPostad bild

MYCKET bra illustration tycker jag :) Påminner om Göteborgaren vi spelade med i lördags om jag inte minns fel. Han tyckte själv att han var bra på att vara lockbete :D

Postad 02 December 2011 - 11:47

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Aaa, ska lira idag. Men imorgon blir det kryssning :)

Postad 02 December 2011 - 13:09

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Aaa, ska lira idag. Men imorgon blir det kryssning :)

Jäkla lyxlirare.

Jag sviker, blir till att supa till det i Linköping i helgen.

Postad 02 December 2011 - 13:27

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

Jäkla lyxlirare.

Jag sviker, blir till att supa till det i Linköping i helgen.

Åker du hit för att supa till? :blink:

Postad 02 December 2011 - 13:32

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Åker du hit för att supa till? :blink:

Damn right. Har en polare som pluggar där uppe som man inte träffat på ett tag. Så det kommer bli en tung helg :)

Postad 02 December 2011 - 13:42

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Damn right. Har en polare som pluggar där uppe som man inte träffat på ett tag. Så det kommer bli en tung helg :)

Ska man festa ordentligt måste man ju åka till Östergötland, de vet väl alla B)
Ta en sväng förbi Valdemarsvik oxå så kan ja bjuda på ett par rackare :rolleyes:

Postad 02 December 2011 - 16:16

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Hinner komma in en stund innan det blir poker med gubbarna då kräver jag att bli bombaderad av inbjudningar till den goda sidan. Annars blir jag ledsen i ögat!

Postad 02 December 2011 - 16:19

darth väder
  • darth väder
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Jag har inte hunnit testa multiplayer ännu, bara en snabb spec-ops första kvällen jag hade spelet. Däremot har jag kört igenom campaign mode en första vända och kör nu igen för att hitta alla Intels. Jädrar vad mycket roligare campaign i MW3 än i BF3 :o Dessutom har man ju alla spec-ops osv osv. Inte svårt att tycka att det här är det bättre spelet av dessa två :)

Postad 02 December 2011 - 16:31

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Jag har inte hunnit testa multiplayer ännu, bara en snabb spec-ops första kvällen jag hade spelet. Däremot har jag kört igenom campaign mode en första vända och kör nu igen för att hitta alla Intels. Jädrar vad mycket roligare campaign i MW3 än i BF3 :o Dessutom har man ju alla spec-ops osv osv. Inte svårt att tycka att det här är det bättre spelet av dessa två :)

Testa skriva samma sak i BF3 tråden ;)

Jag avvaktar till PSN är nere innan jag kör SP ;) MW brukar ha bra SP, kort men riktigt bra :)

Själv gillar jag MW3 bäst som man gillar öl, i goda vänners lag!

Redigerat av Johnsson1975, 02 December 2011 - 16:32.

Postad 02 December 2011 - 16:54

darth väder
  • darth väder
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Testa skriva samma sak i BF3 tråden ;)

Hehe, nej, vi låter dem tro att de har det bästa spelet ;) Vi vet ju sanningen här, haha.
SP i BF3 var ju betyyydligt kortare än i MW3.
Hoppas vi möts i MP så småningom. Eller om någon vill köra spec-ops är jag alltid på!

Postad 02 December 2011 - 17:21

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
loggar in nu och har planerat att spela hela kvällen :)

Postad 02 December 2011 - 17:25

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

loggar in nu och har planerat att spela hela kvällen :)

Skaffat ny PS3 och handkontroll?

Postad 02 December 2011 - 21:31

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Skaffat ny PS3 och handkontroll?

jag bytte hårddisk :) och jag använder min gamla kontroll som inte är dual shock,, inge jätteskön att spela med när knapparna knappt fungerar :)

Postad 03 December 2011 - 23:39

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Skönt att det löste sig så enkelt med konsollen :)

Postad 04 December 2011 - 02:22

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Skönt att det löste sig så enkelt med konsollen :)

jepp det var det.. var inte jättesugen på att lämna in den i flera veckor för att kanske få den lagad.

Postad 04 December 2011 - 20:24

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Haha, skön finne vi mötte alldeles nyss. Efter och under varje match så gnällde han på att vi campade. Tror han campade mer än vad någon i vårat MHB-lag gjorde. Alltid lika kul att reta upp dom. Tyvärr hade jag inte micken på då. Behöver jag säga att vi vann varje match? ;)

Postad 05 December 2011 - 09:13

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
Ber härmed om ursäkt för att att ja under helgen ignorerat alla inbjudningar ja fått :huh:
Satt o lira med en polare så vi lekte bara Team Deathmatch :)

Postad 05 December 2011 - 10:01

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Ber härmed om ursäkt för att att ja under helgen ignorerat alla inbjudningar ja fått :huh:
Satt o lira med en polare så vi lekte bara Team Deathmatch :)

Du var säkert så packad så du inte var tillräckligt snabb att svara på invites tror jag.

Postad 05 December 2011 - 10:01

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Det var några tuffa moshpit matcher igår, mot en Brittisk klan vid namn m*7. Riktigt roliga matcher!! Dom blev mindre och mindre kaxiga ju fler matcher vi lirade...MHB är nog inte så roliga att möta ;)

Älskar den nya mick funktionen som gör att man kan höra fienden 2-3 sekunder efter att dom dött, trevliga saker man får höra :P

Postad 05 December 2011 - 10:06

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Älskar den nya mick funktionen som gör att man kan höra fienden 2-3 sekunder efter att dom dött, trevliga saker man får höra :P

Bästa med den är när man hoppar in i en MHB match på motståndarsidan :P Får man snabbt reda på om det märks att man joinat :D

Postad 05 December 2011 - 10:11

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Haha, ja ni som dödar mig lär ju få höra det. ;)
Som igår t ex när vi var MHB mot MHB, å andra sidan fick jag höra både kerren och Gurra ett antal gånger. ;)

Redigerat av BrittBastard, 05 December 2011 - 10:11.

Postad 05 December 2011 - 10:42

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Det var några tuffa moshpit matcher igår, mot en Brittisk klan vid namn m*7. Riktigt roliga matcher!! Dom blev mindre och mindre kaxiga ju fler matcher vi lirade...MHB är nog inte så roliga att möta ;)

Önskar att jag kunde ha fortsatt ett tag till på kvällen men var tvungen att sova.
Tror att vi är rätt duktiga på att läsa av motståndet. Loosar vi en runda så kanske vi saktar ner tempot och inte rushar lika mkt. Sen att de körde rätt mkt samma spår igår på S&D tex så kom de ju på samma ställen.
Inte för att det hjälpte mig då jag mest bara dog hela tiden tors att jag tyckte jag sköt långt innan.

Postad 05 December 2011 - 10:48

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Det är precis som inzane skriver, vi kanske torskar stort första matchen för att vi "kör på som vanligt". Men sen anpassar vi oss och kanske spelar lite annorlunda.
Vi stannar ju kvar fast vi åker på storpisk 2-3 matcher i rad. Bara fjantigt att backa för att man torskar stor och tänker på sin winstreak eller för att man är en dålig förlorare. Visst, förlorar man 10 matcher i rad så är det kanske inte så kul längre.
Man lär sig mycket av att möta bra motstånd, framförallt hur viktigt det är med teamwork just när man möter bra motstånd och så är det ju fan så mycket mer spännande och kul när man möter bra motstånd och det blir jämna matcher. Ännu skönare att vinna då.

Redigerat av BrittBastard, 05 December 2011 - 10:49.

Postad 05 December 2011 - 11:02

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Ha, märkte detta först igår mot några engelsmän, trevligt att få lära sig nya svordomar på Engelska. "gorecunt... :ph34r: " Trodde först det var något VoIp-lagg, men då ska det tydligen vara så .....

Postad 05 December 2011 - 11:50

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Haha, ja ni som dödar mig lär ju få höra det. ;)
Som igår t ex när vi var MHB mot MHB, å andra sidan fick jag höra både kerren och Gurra ett antal gånger. ;)

Haha det var då jag märkte den funktionen oxå. Just Gurra svor en hel del på mig när jag lyckades kniva honom några gånger, men sittar man med sköld vid bombplatsen på demolition så får man räkna med det ;)

Postad 05 December 2011 - 12:22

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Du var säkert så packad så du inte var tillräckligt snabb att svara på invites tror jag.

Haha stämmer till viss del faktiskt för försökte joina nån gån o de va inte partyt giltigt längre :wacko:

Postad 05 December 2011 - 13:16

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Har nu nått lvl 80 och tänker inte gå prestige. Tyvärr tycker jag detta spel är sämre än MW2 och inte lika roligt. :(

Ska harva på lite mer, men det är något som känns off. Dels kartorna, dels vapnena och dels allt skit som finns.

Kör nästan enbart på support-package, petar in lite ballistic vests och sådant. Det är inte lika kul att köra på långa streaks som i MW2 där man kör in chopper gunners etc, skönt att bara kötta på och inte bry sig om att dö så helt plöstligt kan man dra in en EMP iaf...

Det måste vara något fel på spawnsystemet i detta spel, man blir flankad konstant! Dödar en snubbe så spawnar han bakom en halv sekund senare.

Alla SMG är super-op, speciellt PPM90 och UMP.

Aja, gnäll gnäll gnäll... kommer lira lite nu och då om kvällarna ändå. :)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 December 2011 - 13:59.

Postad 05 December 2011 - 14:57

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Har nu nått lvl 80 och tänker inte gå prestige. Tyvärr tycker jag detta spel är sämre än MW2 och inte lika roligt. :(

Ska harva på lite mer, men det är något som känns off. Dels kartorna, dels vapnena och dels allt skit som finns.

Kör nästan enbart på support-package, petar in lite ballistic vests och sådant. Det är inte lika kul att köra på långa streaks som i MW2 där man kör in chopper gunners etc, skönt att bara kötta på och inte bry sig om att dö så helt plöstligt kan man dra in en EMP iaf...

Det måste vara något fel på spawnsystemet i detta spel, man blir flankad konstant! Dödar en snubbe så spawnar han bakom en halv sekund senare.

Alla SMG är super-op, speciellt PPM90 och UMP.

Told you...

Postad 05 December 2011 - 15:01

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Blah, blah,blah

Aja, gnäll gnäll gnäll... kommer lira lite nu och då om kvällarna ändå. :)

Äh, så där säger du ju bara för att du inte spelar lika mycket nu för tiden. ;)

Men visst, jag håller med dig men jag spelar ändå. Halva grejen är ju att gnälla lite också.

Postad 05 December 2011 - 15:19

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Äh, så där säger du ju bara för att du inte spelar lika mycket nu för tiden. ;)

Men visst, jag håller med dig men jag spelar ändå. Halva grejen är ju att gnälla lite också.

Har fått ihop mer än 1 dygns speltid så är riktigt stolt över det. :D

Postad 05 December 2011 - 16:28

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Det är precis som inzane skriver, vi kanske torskar stort första matchen för att vi "kör på som vanligt". Men sen anpassar vi oss och kanske spelar lite annorlunda.
Vi stannar ju kvar fast vi åker på storpisk 2-3 matcher i rad. Bara fjantigt att backa för att man torskar stor och tänker på sin winstreak eller för att man är en dålig förlorare. Visst, förlorar man 10 matcher i rad så är det kanske inte så kul längre.
Man lär sig mycket av att möta bra motstånd, framförallt hur viktigt det är med teamwork just när man möter bra motstånd och så är det ju fan så mycket mer spännande och kul när man möter bra motstånd och det blir jämna matcher. Ännu skönare att vinna då.

Framför allt så är väl merparten av oss tänkande spelare... Kanske inte jag men ni andra iaf. Har koll på vad de andra är/gör och anpassar sig därefter.

Postad 05 December 2011 - 18:27

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Ja det var riktigt kul att möta dom :)

Postad 05 December 2011 - 22:01

Unregistered850f6856
  • Unregistered850f6856
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Går gärna med i klanen men det strular med elit

Fel mail nån son vet hur man byter har provat allt via deras hemsida :(

Postad 06 December 2011 - 01:14

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Tycker det börjar gå lite långt nu med allt jäkla javelinande, istället för att springa så fort som möjligt och ta en flagga i domination eller planta/defusa i demolition etc så står man o försöker få ihjäl några med javelinen. Och ja det är säkert jätteroligt när man väl lyckas få ihjäl 3st nångång, men sen dom 20 gångerna ni missar helt och står och blir dödad eller missar att defenda en flagga för att ni ska få iväg en javelin dit istället för att skjuta ihjäl FI så blir det ganska tråkigt för oss att andra som försöker vinna matchen.

Trodde jag nästan spelade själv ett tag idag om det inte hade varit för att jag hörde javelin avfyrningar konstant...

Postad 06 December 2011 - 08:43

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Tycker det börjar gå lite långt nu med allt jäkla javelinande, istället för att springa så fort som möjligt och ta en flagga i domination eller planta/defusa i demolition etc så står man o försöker få ihjäl några med javelinen. Och ja det är säkert jätteroligt när man väl lyckas få ihjäl 3st nångång, men sen dom 20 gångerna ni missar helt och står och blir dödad eller missar att defenda en flagga för att ni ska få iväg en javelin dit istället för att skjuta ihjäl FI så blir det ganska tråkigt för oss att andra som försöker vinna matchen.

Trodde jag nästan spelade själv ett tag idag om det inte hade varit för att jag hörde javelin avfyrningar konstant...

Brukar oftast bara köra Javelin när det kommer ett flygfä i luften.
Eller om jag får så knasigt delay i spelet att det verkligen inte går att ha ihjäl någon på annat sätt. Men lirade inte med dig igår så jag tar inte åt mig! :)

Postad 06 December 2011 - 10:03

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Jag tar inte åt mig med just javelinen även om jag drar iväg nån enstaka ibland. Men det händer väldigt sällan. Spelar hellre med Stinger då jag tycker den är mycket snabbare.
Blir ju inte speciellt bra om 3 av 6 pers koncentrerar sig på att plocka folk på marken med javelin.

Dock händer det faktiskt ibland att jag till 80% jagar nån challenge när vi lirar men det fokuserar jag endast på om "vi vinner ändå". Vid jämnare matcher fokuserar jag på att vi vinnner, inget annat.

Men jag förstår dig l2ickard, har känt samma sak ibland. Ännu mer när man lirar med random folk som spelar som idioter.

Redigerat av BrittBastard, 06 December 2011 - 10:04.

Postad 06 December 2011 - 10:14

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
Hur är det nu med elite/hardcore/proffs -eller vadfan det heter (den med alla framtida mapp-packsen), om man köper den kommer clanen få extra bonus då eller måste man gå ur klanen, köpa , och sedan gå med igen ? Någon skrev om något strul med den förr ?

Efter att Starhawk-Betan var en sådan besvikelse så finns det inte så många andra spel, typ detta och BF3 då, så lika bra att köpa, tänkte jag .....

Redigerat av what17ever, 06 December 2011 - 10:15.

Postad 06 December 2011 - 10:30

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Det är ju meningslös att jaga folk på marken med javelin... Mot helikoptrar är den den däremot bra.

Postad 06 December 2011 - 11:51

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Hur är det nu med elite/hardcore/proffs -eller vadfan det heter (den med alla framtida mapp-packsen), om man köper den kommer clanen få extra bonus då eller måste man gå ur klanen, köpa , och sedan gå med igen ? Någon skrev om något strul med den förr ?

Efter att Starhawk-Betan var en sådan besvikelse så finns det inte så många andra spel, typ detta och BF3 då, så lika bra att köpa, tänkte jag .....

Nej, du behöver inte gå ur klanen. Bara att köpa Elite Premium så får vi automatiskt extra XP.

Postad 06 December 2011 - 11:55

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Går gärna med i klanen men det strular med elit

Fel mail nån son vet hur man byter har provat allt via deras hemsida :(

Vad har du för PSN-id? Så skickar jag en invite.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.