Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Fallout 4 (Inga spoilers utan taggar!)

1408 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Fallout 3 - Game of the Year Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 8.6 (4) 299:-
Fallout: New Vegas - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 7.5 (1) 1 620:-
Fallout 4 (PC) (PC-spel) 8 7.449998 (19) 105:-
Fallout 4 (PS4) (PlayStation 4-spel) 6 8.12 (24) 420:-
Fallout 4 (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 7 8.583332 (11) 144:-
Fallout Anthology (PC) (PC-spel) 1 (0) Inga priser
Microsoft Xbox One 1TB (inkl. Fallout 3 + Fallout 4) 2015 (Spelkonsoler) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 04 December 2015 - 07:32

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Äntligen fått tag i en silencer till mitt rifle (tog bara 80h+) köpte i en affär för 400, och modda loss från vapnet.

Började levla bonus på silencer i samma veva. Så nu gör jag 4.0x dmg i sneak. Och med mina light upgrades så blandar jag ihop fiender och companion ibland, för dom kan komma så nära utan att upptäcka mig :-P

Dumpade Cait efter vi blev ett par och vi sexat en gång. Nu är det Deacon som gäller då han tydligen i "love-mode" ger 20% extra sneak dmg och det är mer värt än ett kärnfamiljs förhållande :-)

Ang vikt. Jag kan alltså bära max 230, inte vad jag har på mig just nu :-P

Bär endast ett sniper och ett energivapen, sen skräpar väl flare gun där också, bara prövat en gång så kan nog dumpa den också.

Redigerat av SKIBBE, 04 December 2015 - 07:37.

Postad 04 December 2015 - 08:27

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Har börjat köra deliverer inomhus för att få upp critmätaren. Har två saker som gör det billigare i vats, plus att pistolen från början är billigare. Det gör att jag kan dra iväg ett helt magasin, och med concentrated fire så får man plus tio varje extra skott. Muahahaha!

Postad 04 December 2015 - 09:02

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

Finns inga vapen med evig ammo. Bara det att man slipper ladda om dom, när ammon är slut är man körd där i vilket fall :)

Finns en lägenhet att köpa för 2000 caps som inte är som en settlement riktigt.

Men zoiler lvl 92? Hur har du orkat så länge? Jag har gått nästan hela kartan och en bra bit i main och är 57 ( 140h played )? Moddat expen? :P

.308 är väl 7,62 civil version och finns ju i magnum utförande. Tror inte man vill ha mer än så i ett combat rifle tbh :D

Redigerat av izikiel, 04 December 2015 - 09:07.

Postad 04 December 2015 - 09:33

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Vad har ni i ap? Har 170 och det låter mig skjuta 4 skott med mitt rifle.

Drömmen vore ju att ha ultra-light moddarna
Och mer bonusar. Har 2st 10% less ap costs på min armor.

Level 51 med 88h effektiv tid.

166 platser, så har inte utforskat så mycket, speciellt vid kusten/vattnet.

Någon som vet nån bra trader för .50 börjar sina med ammo nu :-)

Redigerat av SKIBBE, 04 December 2015 - 09:44.

Postad 04 December 2015 - 09:53

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Någon som vet om det går att bli av med sitt Psycho vanebildande pga att jag har använt det för mycket tror jag har -1 på styrka och -1 på något annan färdighet ??

Doktorer fixar det för lite caps. Finns en i Diamond City, sen kan man stöta på random med en caravan tror jag.

Postad 04 December 2015 - 11:13

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Finns inga vapen med evig ammo. Bara det att man slipper ladda om dom, när ammon är slut är man körd där i vilket fall :)

Finns en lägenhet att köpa för 2000 caps som inte är som en settlement riktigt.

Men zoiler lvl 92? Hur har du orkat så länge? Jag har gått nästan hela kartan och en bra bit i main och är 57 ( 140h played )? Moddat expen? :P

.308 är väl 7,62 civil version och finns ju i magnum utförande. Tror inte man vill ha mer än så i ett combat rifle tbh :D

Utnyttjar du idiot savant fusket maximalt? Se till att spara innan du lämnar in varje uppdrag ladda om 30 gånger så du får idiot savant bonusen... Tidsödande men fortfarande bra mycket snabbare än att ränna runt levlar närmare 3 än 2 gånger så snabbt... Jag kör lite hög intelligence egentligen ville ha science och gun nut därav jag får ladda om något förbannat emellanåt. 30 gånger jag har nog laddat om mer än så emellanåt... Fast det gör det ju bara roligare när man vinner på lotto så det fungerar väl hyfsat som det är tänkt ändå :P 

Ångrar inte att jag fuskar med vikten tycker ändå att det blir bra mycket mikro med att bygga grejer istället för att bara springa runt och utforska och göra uppdrag. Fortfarande kul men less is more kunde kanske fokusera lite mer på uppdragen. Tycker inte jag fått några intressanta ännu är på level 19. Brotherhood of steel och minuteman är de enda faktioner jag hittat hittills.

Postad 04 December 2015 - 11:18

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Spoiler

Ahh okej, ja då missförstod jag infinite ammo. Bra med klargörande! :)

Redigerat av genstruktur, 04 December 2015 - 11:18.

Postad 04 December 2015 - 11:25

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

Doktorer fixar det för lite caps. Finns en i Diamond City, sen kan man stöta på random med en caravan tror jag.

addictol återställer alla beroenden, går att crafta också afaik.

brotherhood of steel merchanten har rätt bra med ammo hela tiden, även tinker tom hos railroad. 

Jag har växlat tillbaka min .308 combat rifle till .45 igen typ 140 i skada per bula, men med 30% ignore armor + rifleman ignore armor så dör det mesta på ett par bulor i vilket fall. Har typ 6k fusion cells, men energy är inte så bra mot t.ex deathclaws och andra odjur då deras hud verkar ha hög energy resistance som bara den.

Postad 04 December 2015 - 14:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 1

Ja som jag skrev förut fast ökade det aaaningen, laddade om tills idiot savant gick in i sista uppdraget också, fick 15 levels på ett uppdrag :P 

Men var mest på skoj iom att jag inte använt poängen, känner mig hyfsat klar med spelet. Sidouppdragen här är inte lika utfläskade som i Witcher och det handlar egentligen bara om att gå till ställen och döda supermutanter/ghouls/raiders nu. Nu är det JC3 och sedan annat :)

Postad 04 December 2015 - 15:05

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Vad har ni i ap? Har 170 och det låter mig skjuta 4 skott med mitt rifle.

Drömmen vore ju att ha ultra-light moddarna
Och mer bonusar. Har 2st 10% less ap costs på min armor.

Level 51 med 88h effektiv tid.

166 platser, så har inte utforskat så mycket, speciellt vid kusten/vattnet.

Någon som vet nån bra trader för .50 börjar sina med ammo nu :-)

Minns inte vad jag har för AP men klarar 3skott med snipern och har Grim-reaper-sprint perken steg 2 så är iaf 25% chans att den återladdas. 

Hehe, det var totalt du menade, jag kan bära över 300 utan PA. Men tycker jag klarar mig rätt bra att sneeka ändå. Slänger på cameleon-armen om man vill bättra på det.

Redigerat av HenkeEdge, 04 December 2015 - 15:07.

Postad 04 December 2015 - 15:27

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

560 utan PA med deep pocketed på all armour str10 +3 tror jag och sen 2 i sturdy back och det från lone wanderer. Vette fan hur jag ska få upp det mera :( Men räcker ofta att loota ett helt komplex om man struntar i armor/vapen etc :D

Postad 04 December 2015 - 16:48

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3398 inlägg
  • 0
Jag tycker jag spelat mycket, började runt lunch på releasen. Har spelat 45 timmar. Hur fan har ni som spelat det dubbla hunnit med? Tycker jag spelat riktigt mycket.

Postad 04 December 2015 - 17:56

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Jag tycker jag spelat mycket, började runt lunch på releasen. Har spelat 45 timmar. Hur fan har ni som spelat det dubbla hunnit med? Tycker jag spelat riktigt mycket.

Typ 4 lediga dagar i samband med rellen. Så 09-00 sen streamat i soffan när tjejen promt ska se, bönderna, bb och annat skräp ;-)

Postad 04 December 2015 - 21:02

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3398 inlägg
  • 0
Haha. Jag spelar när frugan fixar naglarna. Plus lite här och där.

Postad 05 December 2015 - 09:54

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Nu idiot förklarar ni väl mig, men har saknat en wait funktion/knapp. Listade precis ut att när man sitter i en stol eller liknande så kan man vänta... haha 90h+ och man listar ut det.

Kan det ju bero på att det är första ggn jag sitter ner för den funktionen är ju meningslös, men hade nån sagt att det är så man väntar... i TES spelen så finns vänta i en meny, mycket smidigare.

Postad 05 December 2015 - 10:07

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Kul när man träffar en legendary deathclaw inomhus.... och när den samtidigt blockerar den enda vägen ut. Haha, tur att jag hade en save precis innan, löste problemet med tre bottlecap mines på samma ställe och sedan rusa iväg med skräcken i ögonen. Puh!

Postad 05 December 2015 - 12:51

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

Missar hur mycket som helst, rensade upp runt Sanctuary:

Spoiler

Sedan när man slåss deathclaws:

Spoiler

Redigerat av Unregistered8c5802be, 05 December 2015 - 12:53.

Postad 05 December 2015 - 12:56

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Kanske finns någon gömd hotkey... Hittade just att man kunde hålla andan med sniper gevären... Det går inte ställa in någon hotkey måste köra alt eller fixa egna macron... Idiotiskt är bara förnamnet.

Kör ändå med mus/tangentbord större delen ränner man ju runt och skjuter och lootar allat man ser ändå.

Level 27 och 27h speltid så jag levlar en gång i timmen. Kört upp luck i 10 om det är det men nu hittar man bra mycket ammo och byggen för vapnen. Hittills har jag banne mig timat allt perfekt har inte behövt vänta på något direkt. 

Armour biten har jag inte rört föredrar nog att springa runt naken och knarka stimpacks och hoppas mina uppgraderade vapen kan ta död på dem fort nog. Hittills har jag inte stött på något riktigt tufft. Det var deathclawen i tutorialdelen och det var ju inte speciellt svårt :P

Postad 05 December 2015 - 12:58

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
På xbox är det tydligt med knappar så fort man väljer sniper t.ex, står ls/rs för att hålla andan. Osv

Postad 05 December 2015 - 14:31

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

På xbox är det tydligt med knappar så fort man väljer sniper t.ex, står ls/rs för att hålla andan. Osv

Jo jag vet har testat lira med gamepaden då ser man ju att de har 100 % offrat interfacet för mus/tangentbord. Helt sinnes på ett lir med den här budgeten och utvecklingstiden att grundläggande interface skiter de i. Vete gudarna om Fallout 5 kommer på PC.

Postad 05 December 2015 - 16:54

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0

Missar hur mycket som helst, rensade upp runt Sanctuary:

Spoiler

Sedan när man slåss deathclaws:

Spoiler

Någon mer detaljerad beskrivning av var det där "rummet" är? Tycker jag rensade rätt bra i början men har uppenbarligen missat något.

Postad 05 December 2015 - 17:20

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Någon mer detaljerad beskrivning av var det där "rummet" är? Tycker jag rensade rätt bra i början men har uppenbarligen missat något.

Spoiler

Postad 05 December 2015 - 21:31

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Nu så! 5.3x dmg med silencer i sneak-mode. Gäller bara att sätta dom, med en critt på det så är det inte många som står kvar ;)

Postad 06 December 2015 - 00:15

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0
Någon som varit i Libertalia?

Spoiler

Postad 06 December 2015 - 00:26

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Det där vill jag inte spoila för dig. Överlag verkar det viktigare med lockpick än hacking. De måste ju liksom låta dig komma in någonstans ändå och elektroniska kassaskåp är inte så vanliga :)

Tog ett jädra tag innan jag hitta rätt väg in i ghoulfästet får se om jag kan hitta lite inspirerade uppdrag till slut. Kanske är dragon age inquisition eller witcher 3 man skulle lirat :P

Postad 06 December 2015 - 00:28

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0
Behöver inte veta vad som finns där, då jag tvivlar på att det är något av värde. Lockpick Perk har jag på näst högsta, högst på lockpick känns för övrigt rätt meningslös. Ger väl bara "Bobby pun ner breaks!" Har jag för mig. Själv ligger jag på 99+ i Bobby pins fastän jag bryter av en och annan :P

Postad 06 December 2015 - 07:57

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Spoiler

Spoiler

Redigerat av HenkeEdge, 07 December 2015 - 12:37.

Postad 06 December 2015 - 08:03

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Haha jag har nog det dubbla och blev förvånad när jag hört att folk hunnit med mer än det.

Släppveckan var jag ledig och bor själv, inga kids. Så jag spelade, åt och sov första dagarna =)

Sen har livet återgått till mer normalt med jobbet och man har spelat lite när man haft tid på kvällar/helger.

Redigerat av HenkeEdge, 06 December 2015 - 08:04.

Postad 06 December 2015 - 08:30

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Någon som varit i Libertalia?

Spoiler

Levla och kika, sen revertar du till saven innan om det är ovärt?

Postad 06 December 2015 - 11:44

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0

Levla och kika, sen revertar du till saven innan om det är ovärt?

Nja, jag återkommer kanske dit, tvivlar på att det är något av värde då Perks, Bobblehead och liknande brukar vara i det "öppna" så att säga. Redan hittat en Perk där också, vilket gör att jag tvivlar på att det är något utöver det vanliga i kassaskåpet :) Har lite andra grejer jag vill uppgradera i Perk-systemet, måste dock upp i level 41 :P

Förresten, är det många av er som bygger i era baser? Jag byggde ett trähus i början och någon turret. Men har egentligen inte lagt ner någon tid på någon bas/camp sedan dess. Om nu inte ett uppdrag kräver att man drar upp ett radiotorn det vill säga. Vad är vitsen egentligen? Ger det något åt ens karaktär i form av SPECIAL eller vad är grejen?

Har fortsatt fullt upp med att utforska kartan :)

Postad 06 December 2015 - 11:51

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Nja, jag återkommer kanske dit, tvivlar på att det är något av värde då Perks, Bobblehead och liknande brukar vara i det "öppna" så att säga. Redan hittat en Perk där också, vilket gör att jag tvivlar på att det är något utöver det vanliga i kassaskåpet :) Har lite andra grejer jag vill uppgradera i Perk-systemet, måste dock upp i level 41 :P

Förresten, är det många av er som bygger i era baser? Jag byggde ett trähus i början och någon turret. Men har egentligen inte lagt ner någon tid på någon bas/camp sedan dess. Om nu inte ett uppdrag kräver att man drar upp ett radiotorn det vill säga. Vad är vitsen egentligen? Ger det något åt ens karaktär i form av SPECIAL eller vad är grejen?

Jag har lekt lite i min huvudbas men annars inget, tillför ju nada förutom en sak

Spoiler

Postad 06 December 2015 - 12:11

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Har ingen lust lägga ner en massa energi på det där hade föredragit att det är förbyggt man bara betalar en slant typ far cry 4 :P. Det här är bara bökigt och blir bara fult om man inte lägger ner en massa tid och kärlek. Finns bättre management lir the Sims ska va bra har jag hört.

Postad 06 December 2015 - 20:17

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Har ingen lust lägga ner en massa energi på det där hade föredragit att det är förbyggt man bara betalar en slant typ far cry 4 :P. Det här är bara bökigt och blir bara fult om man inte lägger ner en massa tid och kärlek. Finns bättre management lir the Sims ska va bra har jag hört.

Som dem hade det i Fallout 3 var det bra...  typ köpa en jukebox, en bobblehead-stand, en säng, m.m. så var det bra.

Redigerat av novaland, 06 December 2015 - 20:17.

Postad 06 December 2015 - 20:47

Unregisteredf324e84a
  • Unregisteredf324e84a
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Är det nån som spelar på Xbox one och kan uttala sig i hur det funkar? Tänker på hur det flyter, buggar osv. 

Postad 06 December 2015 - 20:57

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Är det nån som spelar på Xbox one och kan uttala sig i hur det funkar? Tänker på hur det flyter, buggar osv.

90h+ funkar fint! Små buggar som med alla versioner.

Postad 06 December 2015 - 21:30

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3398 inlägg
  • 0

Finns färdigt alternativ även i Fallout 4

Postad 06 December 2015 - 21:55

Unregisteredf324e84a
  • Unregisteredf324e84a
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

90h+ funkar fint! Små buggar som med alla versioner.

Det låter bra! 

Postad 07 December 2015 - 00:06

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0
Hittade ett vapen med "unlimited ammo" nu ikväll :) Dock ett tråkigt vapen, laser-pickadoll. Fast ska se om det går att uppgradera, DM-GULD var på 20 om jag minns rätt. Skulle gärna hitta en shotgun med unlimited :P

Vapnet var gömt i ett hemligt rum i ett stort bankvalv, alltid kul när man springer på sådana ställen :)

Postad 07 December 2015 - 00:07

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Finns färdigt alternativ även i Fallout 4

Vart :)

Gjorde misstaget testa modifiera upp en SMG... Mina 1200 i .45 ammo åkte i ett huj... Kanske skulle offra några fler steg i scrounge perksen.

Redigerat av oqvist, 07 December 2015 - 00:10.

Postad 07 December 2015 - 10:44

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

Hittade ett vapen med "unlimited ammo" nu ikväll :) Dock ett tråkigt vapen, laser-pickadoll. Fast ska se om det går att uppgradera, DM-GULD var på 20 om jag minns rätt. Skulle gärna hitta en shotgun med unlimited :P

Vapnet var gömt i ett hemligt rum i ett stort bankvalv, alltid kul när man springer på sådana ställen :)

Bästa är nog ett dubbelpipigt hagelgevär med unlimited ammo! Då behöver man nog inte bry sig resten av spelet :D

Postad 07 December 2015 - 11:16

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0

Hittade en combat shotgun igår som har dubbel skada vid full hälsa. Alltså dryga 300 på första träffen fullt moddad då.

Postad 07 December 2015 - 12:02

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Bästa är nog ett dubbelpipigt hagelgevär med unlimited ammo! Då behöver man nog inte bry sig resten av spelet :D

Hittade ett vapen med "unlimited ammo" nu ikväll  :) Dock ett tråkigt vapen, laser-pickadoll. Fast ska se om det går att uppgradera, DM-GULD var på 20 om jag minns rätt. Skulle gärna hitta en shotgun med unlimited  :P

Vapnet var gömt i ett hemligt rum i ett stort bankvalv, alltid kul när man springer på sådana ställen  :)

Vet inte om ni hängde med i diskussionen på någon sida tillbaka, kan ha varit spoilertaggad.

Men det är ju inte riktigt "unlimited". Du får alla skott i inventory som ett stort mag bara och inte att ammon är "evig". Tycker inte omladdningarna har varit problemet man får ju i 40skott med största mag:et om jag inte minns fel med ett Combat-shotgun iaf. 

..jag hittade ett combat-shotgun med samma grej. Fast ja dubbelpipigt skulle jag förstå fördelen Izikiel menar om man inte behöver ladda om det efter varje 2-skott. Det kanske ger mer DMG än "Combat".

Redigerat av HenkeEdge, 08 December 2015 - 10:15.

Postad 07 December 2015 - 12:26

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0

32 skott i trummagasin på combat shotgun har räckt bra till mot de fiender jag mött hittills iaf. ja.

Postad 07 December 2015 - 12:31

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Vart :)

Gjorde misstaget testa modifiera upp en SMG... Mina 1200 i .45 ammo åkte i ett huj... Kanske skulle offra några fler steg i scrounge perksen.

Haha. =)  

Ja då är det nog bättre att sälja den ammon och få någon rustning eller så man vill ha istället för att köra "spray and pray". Men det är ju något visst när det smattrar som en KSP. Mungipan vill liksom åka ned på ena sidan och man vill att det går i slowmo när man samtidigt finner sig yla: Uuuuuuuuuuuuuuh. ;)

18ZMj-.gif

(Inte rätt scen jag syftade på men, ni förstod nog.)

Redigerat av HenkeEdge, 07 December 2015 - 12:51.

Postad 07 December 2015 - 12:39

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

Men, vad i, en till sak man missat i början...

Spoiler

Postad 07 December 2015 - 15:04

bjornengqvist
  • bjornengqvist
  • Användare

• 245 inlägg
  • 0

Min favorit är Overseer's guardian. Ruskigt hög damage, lång räckvidd och hög eldhastighet. Sedan är mitt maxmoddade gaussgevär The Last Minute också suveränt bra. Håller nu på att lägga poäng på Rifleman-perken, vilket gör att damage blir enormt på båda gevären. Känner inte att jag egentligen behöver några andra vapen än dessa två!

Postad 07 December 2015 - 16:50

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

reload är rätt drygt man skulle haft en pump action :). Foredrar combat action riktigt skön att hantera. Assault rifle är hemskt och har problem hitta snipergevär jag riktigt gillar också. 

Postad 07 December 2015 - 17:03

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

reload är rätt drygt man skulle haft en pump action :). Foredrar combat action riktigt skön att hantera. Assault rifle är hemskt och har problem hitta snipergevär jag riktigt gillar också.

Gör lös moddarna du gillar på de gevären du plockar upp/ser i affären och flytta till ett gevär som du har.

Postad 07 December 2015 - 17:27

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Gör lös moddarna du gillar på de gevären du plockar upp/ser i affären och flytta till ett gevär som du har.

Jag har nog med grejer för att maxa allt behöver inte välja direkt. Fast det verkar va lite olika mellan combat rifle och assault rifle. Sen är designen på assault rifle rätt kass också. har ett sniper gevär som gör på tok för många skott per sekund dock ska testa ta bort siktet på den se hur den fungerar som automatkarbin.

Postad 07 December 2015 - 17:54

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Ja det fungera bra här med!

Skall köra ett pass ikväll! :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.