Men andra som släpper spel ser inte alls lika bra ut så skyrim ska bli riktigt roligt att se hur det kommer bli med tanke på att konsolen är helt ny och färsk för 2017, men kan nästan lova att det inte kommer bli som ps/Xbox varianten.
![]() |
![]() |
![]() |
4 328:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
2 449:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
3 399:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
3 819:- |
![]() |
5 år sedan |
![]() |
5 år sedan |
![]() |
6 år sedan |
Postad 16 januari 2017 - 09:42
Men andra som släpper spel ser inte alls lika bra ut så skyrim ska bli riktigt roligt att se hur det kommer bli med tanke på att konsolen är helt ny och färsk för 2017, men kan nästan lova att det inte kommer bli som ps/Xbox varianten.
Postad 16 januari 2017 - 09:55
Postad 16 januari 2017 - 09:56
Av vad jag sett och läst än så länge så blir jag mer och mer konfunderad över hur de ska få Skyrim att snurra. Spelen de visat hitintills har varit väldigt enkla i jämnförelse.
Det är portat från 360/PS3 versionen.
Postad 16 januari 2017 - 09:56
Här ska det inte snurras 😂 Spelet är inte på skiva utan minneskort. Haha
Gissar att det blir en online shop, att köpa spel fysiskt i en affär känns lite mossigt.
Postad 16 januari 2017 - 10:27
http://www.sweclocke...tan-spelbundlar
"Anledning är att kunna hålla ner priset? priset skulle bli dyrare än 299dollar om man skulle bundla"
Vad fan är det för resonemang. "Mjölka kossa" är vad det är.
Tror iaf att en Zelda bundle skulle sälja som smör. Men nu blir man alltså "tvungen" att köpa endast konsol och plussa på en spelkostnad på 500-600kr.
Därför man köper väl inte bara en konsol. Man ska väl ha den för att spela
Nä, det resonemanget köper jag inte som Reggie sa i intervjun.
Men visst, jag förstår att dom inte vill "förlora" + - 100:- per spel. Men man kan nästan räkna med att punga ut minst 5000:- vid release om man ska köpa konsol, 1 spel, 1 st procontroll.
Dom pengarna kommer jag inte lägga iallafall.
Postad 16 januari 2017 - 11:00
Nu har även jag hoppat på tåget och bokade på amazon.fr
Priset var lite bättre där tyckte jag om man jämför med t.ex. Webhallen.
Får väl se hur det ser ut när det närmar sig release, Webhallen kanske droppar priset lite tills dess.
(Utgår från att det är temp pris på Webhallen)
switch03.png 157,03K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av USiT2009, 16 januari 2017 - 11:02.
Postad 16 januari 2017 - 11:09
Haha jo 4995 på webhallen är en placeholder. De gör så för alla produkter de inte vet priset på. De kommer ändra till rätt pris när de vet vad den kommer kosta. 3500 eller så kan man nog räkna med att det blir i Sverige.
Redigerat av Unregistereddc471864, 16 januari 2017 - 11:10.
Postad 16 januari 2017 - 11:44
Jag tittade på vad den skulle kosta mig med ett extra minneskort på 256gb, ett spel och en prokontroller. Det blir ca 6k på webhallen förutsatt att de sänker priset till 3500. Dessa priser är galna, vad tänker nintendo på?
Postad 16 januari 2017 - 12:43
Att man ska lägga pengarna på Scorpio istället kanske? 😂Dessa priser är galna, vad tänker nintendo på?
Postad 16 januari 2017 - 13:00
Jag tittade på vad den skulle kosta mig med ett extra minneskort på 256gb, ett spel och en prokontroller. Det blir ca 6k på webhallen förutsatt att de sänker priset till 3500. Dessa priser är galna, vad tänker nintendo på?
Blir ganska dyrt per spel, med tanke på att det på sin höjd finns tre intressanta spel i road mappen. Och då räknar jag optimistiskt.
Men, jag anar ganska mycket affärstänk här bakom. Nintendo vet att de är notoriskt dåliga på att få fram hårdvara, så det kommer vara köer och folk som inte får tag i en konsol, nästan oavsett vilket pris de sätter. Och då kan de lika gärna se till att dra in lite extra pengar.
Postad 16 januari 2017 - 15:35
http://kotaku.com/ve...sent-1791245801
Very Suspicious Man Spotted At Nintendo's Switch Presentation
At the recent Nintendo Switch event in Tokyo, there was some guy walking around and taking photos of various things.
He seems rather familiar, no?
Of course, this sure as heck looks like Sony exec Shuhei Yoshida, who often goes to all sorts of gaming events, whether that’s to check out the competition or just games in general.
Postad 16 januari 2017 - 15:44
Den 3 mars får vi äntligen – äntligen! – spela The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Det stod klart när Nintendo presenterade sin nästa konsol, Switch, tidigt i fredags morse. Nya Zelda är ett av sisådär 65 spel som hittills presenterats, men än så länge har endast fem stycken fått premiärdatumet spikat till samma dag som Switch släpps.
65 och flera på g som kommer att presenteras innan Switch releasen...sen att de är regionsfria är bara ett +
Postad 16 januari 2017 - 17:12
Nu har Bergsala satt det svenska rek.priset till 3595:-
Då kommer troligtvis Webhallen sätta sitt pris på 3 495:-
Postad 16 januari 2017 - 17:36
I England kommer den att kosta £279,99.
Redigerat av Anniggo, 16 januari 2017 - 17:37.
Postad 16 januari 2017 - 17:51
I England kommer den att kosta £279,99.
3000kr, finns det nått ställe med frifrakt så lönar det sig.
Postad 16 januari 2017 - 18:08
Jag tycker det är konstigt att folk klagar över att det inte följer med spel....jag kan inte komma ihåg sista konsolen jag köpte där det följde med ett spel. Jag hittade inte heller några vettiga bundlar til PS2, PS3 eller ps4, eller Xbox osv. SÅ om man nu tycker att 1-2switch borde vart gratis då undrar jag var man fått gratis spel förut? Inte på playstation iallafall om man inte räknar demot til PS som gratisspel. Om man vill ha spelet så köper man det, om man tycker att det inte verkar värt pengarna så köper man det inte, alternativt köper det begagnat då eller väntar på digital kopia och hoppas den blir billigare.
Postad 16 januari 2017 - 18:43
Såhär mycket kommer Nintendo Switch att kosta i Sverige
Text: Fredrik Säfström Publicerad den 16 jan 2017 kl 16
För bara några dagar sedan avslöjade Nintendo ett pris och releasedatum för Nintendo Switch. Priset landade i slutändan på 299,99 dollar och nu har vi också en korrekt prislapp för Nintendos hybridkonsol här i Sverige. Det rekommenderade priset hos de svenska butikerna blir mycket riktigt 3595 kronor och inom ett par dagar bör butikerna också ha sänkt deras förhandsbokningspris som för nuvarande ligger på 4990 svenska riksdaler.
Vad tycker du om priset?
Redigerat av Drake001, 16 januari 2017 - 18:43.
Postad 16 januari 2017 - 18:48
Vad är kostnadsformeln?
Pris ($299.99 )+ moms(25% ?) =
Redigerat av Demon Slayer, 16 januari 2017 - 18:48.
Postad 16 januari 2017 - 18:55
+ 10% Bergsala-skattVad är kostnadsformeln?
Pris ($299.99 )+ moms(25% ?) =

Postad 16 januari 2017 - 18:55
Jag tycker det är konstigt att folk klagar över att det inte följer med spel....jag kan inte komma ihåg sista konsolen jag köpte där det följde med ett spel. Jag hittade inte heller några vettiga bundlar til PS2, PS3 eller ps4, eller Xbox osv. SÅ om man nu tycker att 1-2switch borde vart gratis då undrar jag var man fått gratis spel förut? Inte på playstation iallafall om man inte räknar demot til PS som gratisspel. Om man vill ha spelet så köper man det, om man tycker att det inte verkar värt pengarna så köper man det inte, alternativt köper det begagnat då eller väntar på digital kopia och hoppas den blir billigare.
Till Wii fick man t.ex. Wii Sports, Wii U fick man Nintendoland, PS4 fanns en bundle med Killzone osv.
Postad 16 januari 2017 - 19:05
Hur mycket tjänade man på den killzone bundlen?
Just nu finns en ps4 bundle där man tjänar 130,- mot att köpa spel och konsol separat.
runt en hundrings är vad jag kan tänka mig att det brukar vara om spelet ens är bra, och de riktigt stora spelen brukar aldrig vara bundlade ändå. Jag ser iallafall inte problemet men jag har väl aldrig råkat hamna i målgruppen kanske.
Redigerat av Demon Slayer, 16 januari 2017 - 19:21.
Postad 16 januari 2017 - 20:24
Hur mycket tjänade man på den killzone bundlen?
Just nu finns en ps4 bundle där man tjänar 130,- mot att köpa spel och konsol separat.
Blev typ halva priset på spelet. Och då var det ett av de stora releasespelen.
Ser att spel som Super Bomberman kostar 599 också
Bomberman är kul, men borde inte kosta mer än 299:-
Betalar gärna 599:- för storspel som Zelda, Mario m.m., men inte billiga produktioner som 1-2 Switch, Snipperclips m.m.
Får se om priserna ändras på spel och tillbehör närmare releasen.
https://www.youtube.com/watch?v=6ktFlmH_0CI&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=f0lyvgeJJw0
Postad 16 januari 2017 - 20:28
Men skulle vara intressant hur det ser ut?
Likaså om det kommer finnas Twitch?
Postad 16 januari 2017 - 20:29
Ju mer jag funderar på det ju mer kommer jag fram till att det är en känsla av att det är en "onödig" maskin som stör mig. När jag köpt en ny konsol tidigare så har det ofta varit för att den är snabbare än min dator, till en kostnad som är lägre än vad det kostar att uppgradera min dator.
Nintendo Switch känns snarare som något som min telefon eller surfplatta borde klara. Koppla den till TV:n kan man redan, ''kontrollerna skulle lika bra kunnat anslutas till surfplattan via bluetooth eller liknande och både en ny iPad eller en modern telefon har samma prestanda. Och spelen som presenterats hitintills (med Zelda som enda undantag) borde släppas för som högst $9.99 på play eller apple store.
Postad 16 januari 2017 - 20:35
Blev typ halva priset på spelet. Och då var det ett av de stora releasespelen.
Ser att spel som Super Bomberman kostar 599 också
Bomberman är kul, men borde inte kosta mer än 299:-
Betalar gärna 599:- för storspel som Zelda, Mario m.m., men inte billiga produktioner som 1-2 Switch, Snipperclips m.m.
Får se om priserna ändras på spel och tillbehör närmare releasen.
https://www.youtube.com/watch?v=6ktFlmH_0CI&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=f0lyvgeJJw0
Bomberman är ett placeholder pris. Lutar att det kommer kosta 20-30€
Postad 16 januari 2017 - 20:42
Bomberman är ett placeholder pris. Lutar att det kommer kosta 20-30€
Får hoppas på det. För Bomberman spelen är roliga partyspel.
Postad 16 januari 2017 - 21:09
Jag har ingen förståelse för hur du tänker men det är ok, vi är alla olika. No mans sky kostade massa pengar och visade sig vara skit, så att spel inte är värda pengarna , den risken kommer alltid finnas, just därför kan man läsa recsensioner först och så bestämma sig. Nu tycker jag det verkar som att folk igentligen vill ha 1-2 switch men vågar inte riktigt erkänna det och tar då ut sin ilska över priset utan att veta hur mycket arbete som legat bak. Ett spel är antingen värt pengarna eller inte, om det inte är värt pengarna så borde man inte bry sig?
Postad 16 januari 2017 - 21:26
Nu tycker jag det verkar som att folk igentligen vill ha 1-2 switch men vågar inte riktigt erkänna det och tar då ut sin ilska över priset utan att veta hur mycket arbete som legat bak. Ett spel är antingen värt pengarna eller inte, om det inte är värt pengarna så borde man inte bry sig?
Hahaha
Nä, för min del så vill jag att de ska ha ett spel som demonstrerar kontrollerna som följer med konsolen gratis. För deras egen skull, det känns rätt dumt att inte ha det när man har ett koncept som är annorlunda mot konkurrenternas. Konkurrenterna har inget speciellt så de behöver inget sånt, men här hade det varit bra.
Av vad jag sett och läst än så länge så blir jag mer och mer konfunderad över hur de ska få Skyrim att snurra. Spelen de visat hitintills har varit väldigt enkla i jämnförelse.
Det är portat från 360/PS3 versionen.
Nej, Skyrim är inte portat från 360/PS3, det är remastrade versionen som kommer till Switch.
@JaQoB: Det de har visat hittills är ju mest Wii U-portar eller enklare egna spel som ARMS och vad gäller övriga spel så har utvecklarna inte haft tillgång till hårdvaran särskilt länge då de flesta är i startgroparna. Så det återstår att se vad den kan klara av, men det är ju ingen Xbox 1 hur som helst. Metroid skulle som sagt passa perfekt som "grafiskt showcase", i den mån det går.
Undrar hur mycket Nintendo betalat alla spel-sajter för stort sett alla är positiva till Switch medans de flesta potentiella köpare säger precis tvärtom.
Kanske har att göra med att de har testat den själva och vi har inte gjort det.
Har inte alls hängt med angående Switch, men kommer t.ex Zelda se likadant ut på Wii U och Switch? Vad blir det i övrigt för skillnader? Det får gärna vara skillnad så jag enklare kan motivera att det var rätt att jag förbokade Switch + Zelda
Lite bättre grafik på Switch, lite bättre skuggor, bättre drawdistance, fler objekt av den jämförelsen jag såg. Sedan såklart snabbare laddningstider då.
Jag tycker Link ser ut som en zombie på Wii U-versionen i jämförelse, men det är också ett gammalt demo så man vet inte vad som har ändrats på Wii U heller. Återstår alltså att se när vi får se nyare material från Wii U.
Edit: Den här tyckte jag var träffande.
http://www.youtube.com/watch?v=7fH_wl8ceAg
Men men, finns positiv info också. Enligt en utvecklare så:
-Motion tech is on par with Oculus Touch and Vive controllers. Very accurate. Way better than Wii motion plus and PS Move controllers.
Hon säger också att man får behålla NES/SNES-spelet efter en månad men det verkar ju konstigt när det står på officiella sidan att det inte är så.
Redigerat av Zoiler, 16 januari 2017 - 21:29.
Postad 16 januari 2017 - 21:33
2:45 in i denna video så visar dom skillanden i laddningstiderna mellan Wii U & Switch.
https://www.youtube.com/watch?v=Fq_jD4U5YBQ
Postad 16 januari 2017 - 21:50
Rätt så bra hands-on video.
https://www.youtube.com/watch?v=LbMBep3RwAk
Postad 16 januari 2017 - 22:43
2:45 in i denna video så visar dom skillanden i laddningstiderna mellan Wii U & Switch.
Å fy fasen! Jag förstår de som inte vill betala en hel konsol för det, men jag skulle inte vilja spela det på Wii U iaf.
Tacka minneskortsgudarna
Tror som sagt inte heller att priset kommer sjunka snabbt så lika bra att slå till nu.
Postad 17 januari 2017 - 00:34
Å fy fasen! Jag förstår de som inte vill betala en hel konsol för det, men jag skulle inte vilja spela det på Wii U iaf.
Tacka minneskortsgudarna
Tror som sagt inte heller att priset kommer sjunka snabbt så lika bra att slå till nu.
Har kört igenom Lego city undercover några gånger. Så laddtider biter inte på mig inte.
Postad 17 januari 2017 - 01:20
Har kört igenom Lego city undercover några gånger. Så laddtider biter inte på mig inte.
Jag har kört igenom det en gång . Ja, om man klarar det spelet så klarar man allt. Men jag kan ju inte säga att jag inte hellre hade haft noll laddningstider, det var rätt störande.
Dock är ju laddningslåten bra iaf . I Bloodborne var det bara en svart skärm innan de patchade det till att visa fiender iaf.
http://www.youtube.com/watch?v=fsTeqDAOnxE
Postad 17 januari 2017 - 15:03
http://www.nintendol...ndo_switch_port
Blev fattigt med japanska roll/strategispel på Wii U, då 3DS'n fick det mesta av den sorten, så vore positivt om Switchen ändrar på detta, så man får spela dom på stor skärm istället.
Redigerat av Svante Skoog, 17 januari 2017 - 15:15.
Postad 17 januari 2017 - 15:38
Don’t Forget The Fire Emblem Direct Is Coming Tomorrow
Nintendo has reminded people that may have forgot in the flurry of Nintendo Switch news that there’s a Fire Emblem themed Nintendo Direct coming tomorrow.
Visit http://www.nintendo....nintendo-direct on Wednesday, Jan. 18, at 2 p.m. PT/ 10pm GMT for a Nintendo Direct presentation focused on upcoming Fire Emblem titles.
Postad 17 januari 2017 - 17:34
Hoppas detta stämmer:
http://www.nintendol...ndo_switch_port
Blev fattigt med japanska roll/strategispel på Wii U, då 3DS'n fick det mesta av den sorten, så vore positivt om Switchen ändrar på detta, så man får spela dom på stor skärm istället.
Ja detta är ju vad jag hade förväntat mig. Hoppas, hoppas verkligen, för det vore en gamechanger. Det skulle innebära att de fokuserar alla sina krafter på EN maskin, vilket jag som sagt flera gånger tidigare trodde var den stora fördelen med Switch, men de visade inget av det på presentationen - vilket är ofattbart om det nu är så de har planerat det.
Vi kommer få se Fire Emblem Mobile på konferensen också, det blir intressant att se hur de tänker där. Mikrotransaktionsmodellen vore perfekt där.
Edit: Jag fick reda på att jag troligtvis får min konsol till launch idag. Gäller bara att få det till det "normala" priset annars får jag avboka.
Redigerat av Zoiler, 17 januari 2017 - 17:35.
Postad 17 januari 2017 - 17:49
Constructor Will Be Building Up Hype On Nintendo Switch Launch Day
System 3 has announced that it is bringing its popular city-building sim Constructor to the Nintendo Switch on launch day.
Originally released in 1997 on PC, Constructor is similar to SimCity, but the player has to drive rival construction firms out of business. The Switch version is part of a raft of HD updates for PC and consoles which were due for release last year but have been subject to multiple delays.
Here's the official PR:
System 3, the world's longest running privately owned publisher and developer of market-defining PC & Console titles, proudly announces that its long-awaited Constructor will be released on the hotly anticipated Nintendo Switch™ console.
The release of Constructor on Nintendo Switch™ marks the 20th Anniversary of the multi-million-selling city builder and is testament to System 3's ability to keep up with the rapidly-changing world of gaming hardware.
Using the Nintendo Switch™, Constructor fans will be able to seamlessly take their construction empire with them, allowing players to build, sabotage, and cause construction chaos anywhere. Caught short and need to lay some pipe during Constructor? Undock your Nintendo Switch™, take your place on the porcelain throne, and continue building your empire in uninterrupted comfort. Just remember to flush.
Postad 17 januari 2017 - 17:59
Wonder Boy: The Dragon’s Trap Confirmed For Nintendo Switch Release This Year
DotEmu has confirmed that Wonder Boy: The Dragon's Trap is coming to the Nintendo Switch in 2017.
A remake of the Master System classic, The Dragon's Trap boasts lush HD visuals and a revised soundtrack. It's not yet known if this fresh announcement impacts the proposed Wii U eShop version of the game, but we've approached the developer for clarification and will update this post if we hear back.
Here's the official word from DotEmu's blog:
It was hard to keep the secret, but finally we can spill those edamame beans…
Wonder Boy: The Dragon's Trap is coming to the Nintendo Switch™ in 2017!
A reunion was held in mushroom kingdom under a veil of absolute secrecy, where Nintendo suggested we could bring the game over to their upcoming platform. Needless to say it was a unique opportunity and as soon as we saw the system we knew we wanted to get the game on it. We started working on it and well, HERE WE ARE!
The game plays fantastic on the Nintendo Switch! It runs at a smooth 60 FPS, the screen and colors in handheld mode are amazing, and it plays just as well in full HD when docked. We can't wait to show you more!
If you don't plan to dock yourself on the Switch bandwagon just yet, rest assured, the game will also be coming to other platforms! We will announce them as well as the game release date as soon as we are ready… and we've got a bunch of other cool news coming.
Postad 17 januari 2017 - 19:29
http://www.nintendol...lease_this_year
DotEmu has confirmed that Wonder Boy: The Dragon's Trap is coming to the Nintendo Switch in 2017.
A remake of the Master System classic, The Dragon's Trap boasts lush HD visuals and a revised soundtrack. It's not yet known if this fresh announcement impacts the proposed Wii U eShop version of the game, but we've approached the developer for clarification and will update this post if we hear back.
Here's the official word from DotEmu's blog:
It was hard to keep the secret, but finally we can spill those edamame beans…
Wonder Boy: The Dragon's Trap is coming to the Nintendo Switch™ in 2017!
A reunion was held in mushroom kingdom under a veil of absolute secrecy, where Nintendo suggested we could bring the game over to their upcoming platform. Needless to say it was a unique opportunity and as soon as we saw the system we knew we wanted to get the game on it. We started working on it and well, HERE WE ARE!
The game plays fantastic on the Nintendo Switch! It runs at a smooth 60 FPS, the screen and colors in handheld mode are amazing, and it plays just as well in full HD when docked. We can't wait to show you more!
If you don't plan to dock yourself on the Switch bandwagon just yet, rest assured, the game will also be coming to other platforms! We will announce them as well as the game release date as soon as we are ready… and we've got a bunch of other cool news coming.
omg!
Constructor var lite oväntat....är detta på skoj eller på riktigt? Jävligt otippat att dom kommer med 2 spel som jag verkligen gillar.
Postad 17 januari 2017 - 19:45
Ja detta är ju vad jag hade förväntat mig. Hoppas, hoppas verkligen, för det vore en gamechanger. Det skulle innebära att de fokuserar alla sina krafter på EN maskin, vilket jag som sagt flera gånger tidigare trodde var den stora fördelen med Switch, men de visade inget av det på presentationen - vilket är ofattbart om det nu är så de har planerat det.
Vi kommer få se Fire Emblem Mobile på konferensen också, det blir intressant att se hur de tänker där. Mikrotransaktionsmodellen vore perfekt där.
Edit: Jag fick reda på att jag troligtvis får min konsol till launch idag. Gäller bara att få det till det "normala" priset annars får jag avboka.
Låter som Inet.se eller?
Fick ett liknande mail, med fråga om färg på Joy-Consen.
Postad 17 januari 2017 - 19:54
Låter som Inet.se eller?
Fick ett liknande mail, med fråga om färg på Joy-Consen.
Stämmer. Jag behöll originalfärgen, de andra ser ut som leksaker
Postad 17 januari 2017 - 20:38
Stämmer. Jag behöll originalfärgen, de andra ser ut som leksaker
Samma tanke här, funderar på ett par i nåndera färgen som uppsättning 2.
Postad 17 januari 2017 - 21:40
http://www.nintendol...lease_this_year
Nice! Originalet är ett av mina favorit spel på Master System
Ser att även "uppföljaren" Monsterboy kommer också:
http://www.siliconer...intendo-switch/
Efter att besvikelsen och bitterheten över den mediokra presentationen, priset, release spelen osv. lagt sig, och man fått smälta det hela lite, och det börjar krypa fram positivare nyheter och omdömen från de som testat, så kanske jag ändå ger maskinen en chans.
Men är fortfarande rejält orolig över maskinens framtid, pga många av Nintendo's korkade beslut.
(Skulle vilja åka till deras huvudkontor i Japan, å ge dom en brutal utskällning)
Önskar att jag var stark nog att vänta tills vintern, då man vet hur det gått under året.
Att det ska va så jäkla svårt att hålla sig undan nya maskiner från Nintendo.
Men den gamla Nintendo fanboy'n kommer alltid tilbaks till ytan, åsså ramlar jag dit igen
Eller så kanske Reggie egentligen är:
(Om nån fattade referensen)
Jag ger er EN chans till, Nintendo. Don't make me regret this...
Postad 17 januari 2017 - 21:52
Om det är detta som medföljer, saknas det inte en strömkabel då?
För visst behöver dockstationen ström och jag vill kunna ladda plattan vid sidan av ibland.
Och sedan behöver jag en procontroller ifall jag aldrig vill ta av joycons från plattan.
Plus ett större minne på det och Zelda day 1. Blir ganska dyrt ändå
Postad 17 januari 2017 - 21:52
Jag ger er EN chans till, Nintendo. Don't make me regret this...
Jag kommer ge dem ett oändligt antal chanser till och köpa all deras hårdvara, för det finns inget annat sätt att spela deras spel. Om man vill spela Zelda så har man liksom inget val
Och sedan behöver jag en procontroller ifall jag aldrig vill ta av joycons från plattan.
Verkar ju dock vara väldigt smidigt att göra. Jag ska testa först så jag inte köper något jag inte behöver, sen får det bli en prokontroll om joycons inte är tillräckliga som handkontroll.
Större minne kan jag också vänta med ett tag. Kan ju hoppas att de aktiverar hårddisklagring.
Redigerat av Zoiler, 17 januari 2017 - 21:56.
Postad 17 januari 2017 - 22:20
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar