![]() |
![]() |
![]() |
409:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 08 mars 2011 - 21:40

Postad 08 mars 2011 - 22:00

Postad 08 mars 2011 - 22:50
Tänkte välne självklart inte
Men snipervapnet kan gärna försvinna också
Tänk vad underbart det hade vart

Postad 09 mars 2011 - 17:22
Postad 11 mars 2011 - 23:25
Torkpaus i målningen, nu ska jag fan också prova lite MW2!
+1
erkänn att det var kul

Postad 12 mars 2011 - 01:31
Så, vad tyckte ni? (Birka,Britt)
Mycket quickscopers = easy kills.
Man blev dock påmind om hur mycket killstreak spammande det är i det spelet. En nostalgitripp iaf.
Postad 12 mars 2011 - 08:43
Postad 12 mars 2011 - 11:07

/G
Postad 12 mars 2011 - 13:29
Mycket quickscopers = easy kills.
Man blev dock påmind om hur mycket killstreak spammande det är i det spelet. En nostalgitripp iaf.
spelar du s&d som är det enda roliga spelet så märker du ju inte av killstreaken på samma sätt
Postad 12 mars 2011 - 13:35
spelar du s&d som är det enda roliga spelet så märker du ju inte av killstreaken på samma sätt
Exakt, men det är inte kul att spela S&D själv så det blev 2 FFA's och en Dom.
Sjukt vad snabbt folk dör när man spelat BO så mycket.
Postad 12 mars 2011 - 13:39
Exakt, men det är inte kul att spela S&D själv så det blev 2 FFA's och en Dom.
Sjukt vad snabbt folk dör när man spelat BO så mycket.
jag spelar hellre SD själv än ffa i alla fall, även dom andra spelformerna just för att killstreaksen förstör spelet.
sen är det ingen spänning alls i tdm tex som det kan vara i SD ibland
Postad 12 mars 2011 - 14:29
Barebone?jag spelar hellre SD själv än ffa i alla fall, även dom andra spelformerna just för att killstreaksen förstör spelet.
sen är det ingen spänning alls i tdm tex som det kan vara i SD ibland
Postad 12 mars 2011 - 14:31
Postad 12 mars 2011 - 14:32
Jag, eapea och nasty kör nu.
Jag har, av någon outgrundlig anledning, lånat ut mitt spel... annars hade det suttit skitfint med lite MW2 som omväxling.. ska se till att fixa hem spelet på månda..
Postad 12 mars 2011 - 14:38
Melodifestivalen går ikväll.... så för oss som har fästmö/sambo/flickvän är det bara att glömma..........Jag hade tänkt att jag skulle lira lite ikväll. Så om någon vill joina så är det bara att hojta till!

Postad 12 mars 2011 - 14:39
Barebone?
ja vet , men jag tycker SD egentligen är den enda roliga spelformen.
blir så trött på att, springa fram - döda nån - dö själv - springa fram - döda nån - dö själv - springa fram - lyckes inte döda nån - dö själv
du fattar

Postad 12 mars 2011 - 14:44
Hehe.. tur att sambon skall iväg till sina föräldrar & syskon för att se Melodifestivalen..Melodifestivalen går ikväll.... så för oss som har fästmö/sambo/flickvän är det bara att glömma..........
Så det blir till att spela hela kvällen & Natten

Postad 12 mars 2011 - 14:47
Aaaha SD finns inte i barebones att välja?ja vet , men jag tycker SD egentligen är den enda roliga spelformen.
blir så trött på att, springa fram - döda nån - dö själv - springa fram - döda nån - dö själv - springa fram - lyckes inte döda nån - dö själv
du fattar
Postad 12 mars 2011 - 14:55
Mmm, men jag menar efter Melo... Skall också iväg med min flickvän och vi måste klä oss som en melodifestival kändis, och jag skall tydligen vara Christer Sjögren.....Melodifestivalen går ikväll.... så för oss som har fästmö/sambo/flickvän är det bara att glömma..........
Postad 12 mars 2011 - 14:59
Aaaha SD finns inte i barebones att välja?
vet inte, men nu sa jag ju också att jag väljer SD för att slippa alla killstreaks

Postad 12 mars 2011 - 15:17
....fortfarande bakfull.....vet inte, men nu sa jag ju också att jag väljer SD för att slippa alla killstreaks
Postad 13 mars 2011 - 20:01
Postad 13 mars 2011 - 20:43

Postad 14 mars 2011 - 09:14
Mmm, men jag menar efter Melo... Skall också iväg med min flickvän och vi måste klä oss som en melodifestival kändis, och jag skall tydligen vara Christer Sjögren.....
OMG!
Ja ja, det var kul att lära känna dig iaf. , ha ett fortsatt bra liv!

Postad 14 mars 2011 - 11:55
Haha
. Jag hade inget val döden
man har alltid ett val
speciellt när det gäller melodifestivalen

Postad 14 mars 2011 - 11:57
Haha
. Jag hade inget val döden
Fredde i Solsidan gjorde slut med Mickan (visserligen utan att tala om det för henne), köpte ny lägenhet och skaffade tupé på en dag, bara för att han fick en to do-lista av henne när hon skulle iväg på en kort resa. Så nog finns det alternativ!

Postad 14 mars 2011 - 11:58
Fredde i Solsidan gjorde slut med Mickan (visserligen utan att tala om det för henne), köpte ny lägenhet och skaffade tupé på en dag, bara för att han fick en to do-lista av henne när hon skulle iväg på en kort resa. Så nog finns det alternativ!
haha jättekul avsnitt

Postad 14 mars 2011 - 13:15
WTF!!! Jag har ju inte kollat på säsong två än!!!!!Fredde i Solsidan gjorde slut med Mickan (visserligen utan att tala om det för henne), köpte ny lägenhet och skaffade tupé på en dag, bara för att han fick en to do-lista av henne när hon skulle iväg på en kort resa. Så nog finns det alternativ!

SHADDAPP!!!
Vänliga hälsningar,
Christian
Chrissofsweden
Christian_SVERIGE
KUNG_GUSTAF
Gustaf
G
Postad 14 mars 2011 - 14:09
Sucks to be you!WTF!!! Jag har ju inte kollat på säsong två än!!!!!
![]()
SHADDAPP!!!
Vänliga hälsningar,
Christian
Chrissofsweden
Christian_SVERIGE
KUNG_GUSTAF
Gustaf
G

Postad 14 mars 2011 - 16:16
And your name is?kung Guustav? Tror jag har kört mot dig någon gång, hehe.
/G
Postad 14 mars 2011 - 16:35
kung Guustav? Tror jag har kört mot dig någon gång, hehe.
Ska du lira ikväll?
Postad 16 mars 2011 - 16:21
Japp, hacket är väl borta.Har dom fixat bort hackandet än?
Dock kändes det som ett fett wallhack när Britt och jag lirade lite i fredags.
Killen satt gömd och sköt genom väggarna precis där folk satt med sin lilla LMG.
Samma när jag blev sisten kvar i S&D, då började det skjutas på mig från alla möjliga håll när jag var i flygplanet på Scrapyard.
Blev lite jobbigt när det sköts från typ 5 håll.
Men annars flöt det på fint förutom alla som QS'ar...
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar