Postad 06 August 2010 - 17:13
wiped: Underbar bild! Är själv sugen på att köpa ett macro-objektiv och ta lika fina bilder.
Supernaut77: Vacker och rogivande bild!
Green Grows:
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 07 August 2010 - 00:31.
Postad 06 August 2010 - 19:46
Underbara skogsbilder. Jag ser det däremot inte som något skräckfilmsaktigt, utan en mysig skogsglänta där solen knappt når in och snart kommer det en flock enhörningar vandrandes...Mera ifrån The wood
Wiped: Läckert! Härlig färg och snyggt "mönster" som bildas.
Snygg! Vet inte vad det är, men den tilltalar mig massor. Big like på den!Green Grows:
Tja, jag behöver väl knappast presentera mitt motiv en gång till. Börjar bli tjatig känner jag. Växlar mellan färg och s/v i alla fall, för lite variation
Lars_Winnerb_ck_portr_tt_f_rg.jpg 687.8K
0 Antal nerladdningar
Postad 06 August 2010 - 21:21
_small_IMG_5354.jpg 191.97K
0 Antal nerladdningar
Postad 06 August 2010 - 23:02
Det var den! Och tack för att du gjorde detJag lovade tidigare att jag inte skulle posta några fler juli-bilder, men tycker ändå denna är värd att visa:
Postad 06 August 2010 - 23:06
DSC00660___Version_5__1_.jpg 375.82K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av wiped, 06 August 2010 - 23:06.
Postad 07 August 2010 - 02:05
Postad 07 August 2010 - 07:23
- Drey och Ida's konsertbilder
- Thorvaldur och Stefan's vattenbilder
- Timpolanen's skogsbild
- Wiped's blomsterbild
Nedan en bild från en nyinköpt D80 som blir en andrakamera. Ska ta lite testbilder och jämföra D5000 och D80
Bifogad fil(er)
Postad 07 August 2010 - 10:16
Tagen igår kväll, med D80.
Väldigt vackert! Påminner om vad jag såg i Pfronten
pfronten.jpg 450.92K
0 Antal nerladdningar
Postad 07 August 2010 - 10:34
Fin bild. Jag tror du/ni blir nöjd med D80'n Que. Det är en mycket trevlig kamera. En kompis har en sådan och jag gillar den. Bra sökare och trevlig storlek.Nedan en bild från en nyinköpt D80 som blir en andrakamera. Ska ta lite testbilder och jämföra D5000 och D80
Mycket trevlig bild!Tagen igår kväll, med D80.
Postad 07 August 2010 - 12:36
Redigerat av Velodynamic, 07 August 2010 - 12:37.
Postad 07 August 2010 - 13:00
Postad 07 August 2010 - 15:20
Edit
Tog bort och bytte bild. Den var så ful den jag hade.. Tar en kattbild som utfyllnad . Sittande i sommarsolens sken i stället.. Men tror inte nått gjort direkt med den mer än ytterst lite..
Bifogad fil(er)
Redigerat av mayro, 07 August 2010 - 15:49.
Postad 07 August 2010 - 18:30
Wow - är det dimma? Superfint med hästarna som går och betar och staketet i förgrunden!Tagen igår kväll, med D80.
Riktigt snyggt Drey. Gillar framförallt denna där trumman med bandets namn finns med. Plus det turkosa ljuset!Nu finns bilderna från Kents spelning i Helsingborg här
Tar en kattbild som utfyllnad . Sittande i sommarsolens sken i stället.. Men tror inte nått gjort direkt med den mer än ytterst lite..
Vacker misse och ett bra fångat moment. Gillar uppsynen, den ser väldigt koncentrerad ut på något... Alla dina kattbilder brukar vara fina
Postad 07 August 2010 - 18:41
Mycket trevlig bild!
TackVäldigt vackert! Påminner om vad jag såg i Pfronten
TackWow - är det dimma? Superfint med hästarna som går och betar och staketet i förgrunden!
Postad 07 August 2010 - 20:46
Singi

Pentax K20D, Pentax DA*[email protected]
Postad 07 August 2010 - 20:52
Tagen igår kväll, med D80.
Hmmm... Smurvelmurvel sådana bilder kan jag inte ta med min D80
träning, träning och träning.. för mig
mkt härligt foto iallafall ...
Ace34
Postad 07 August 2010 - 20:57
Lars_Winnerb_ck_G_vle_III.jpg 576.02K
0 Antal nerladdningarEdit: Snygg bild melanderhenrik! Vilket vackert ljus på berget du fick med där.
Redigerat av ida_ss, 07 August 2010 - 20:58.
Postad 07 August 2010 - 21:34
Snyggt, och konstigt på samma gångnågot konstigt djur.......
Mycket vacker bildJag vandrade första delen av Kungsleden den här veckan. Abisko - > Nikkaloukta Singi
Jag tror på denna!Lasse i profil. Har denna i färg också, kan inte riktigt bestämma mig vilken jag gillar mest... Kanske visar den imorgon, när jag är hemma o har tillgång till andra bilder än dessa på jobbdatorn
Postad 07 August 2010 - 23:05
Oj, gillar denna skarpt. Affisch-kvalité!
Perfekt! Vackert ljus, drömskt vatten där man kan se stenarna igenom. Jättebra fotat.Var ute och fota en kväll på kullaberg.
+1 på den. Håller med Mayro till 100%.Snyggt och ser proffsigt ut det där ida ss..
Postad 07 August 2010 - 23:15
Ser koncentrerad ut.En bild från downhilltävlingen i Frankrike, har en hel drös ganska bra bilder som borde kunna bli ännu bättre så fort jag fått tag i PS. Hur det gick för mig i tävlingen skall vi inte prata om
Edit: oj den såg verkligen komprimerad ut.
WOW!Har precis tittat igenom bilderna i tråden. Många fina bilder!!!
Bifogar en bild på "bryggan" en sommarkväll.
Riktigt läskig bild!Sweet! Meeeeerrrr billldeerrr
Mera ifrån The wood
Den blev jättebra den bilden.Försöker få till fina bilder på min dotter. Taget med Nikon D90 standard 18-55 objektiv. Gjort svartvitt samt lite suddig i kanterna
Härliga färger! Skarpt så det sticker i ögonen.
Grym komponering och en väldigt härlig bild. Bra!Otroligt bra Timpo!
Härligt ljus och fin skärpa i denna. Intressant motiv.Green Grows:
Bra fångat men jag tror du hade lite tur med ljuset också der det ut som.Tja, jag behöver väl knappast presentera mitt motiv en gång till. Börjar bli tjatig känner jag. Växlar mellan färg och s/v i alla fall, för lite variation
Jag gillar motivet.Nex 3 16mm
Proffsig bild som vanligt.kent - Helsingborg 20100806 fler bilder kommer på musicstage.se imorgon.
Oj, verkligen mysig sommarbild. Verkar vara en bra kamera den där D80, kanske man skulle ta och skaffa en sån.Tagen igår kväll, med D80.
Oj, denna gillade jag väldigt mycket. Snyggt fångat!Nu finns bilderna från Kents spelning i Helsingborg
Du får softa till dina bilder lite så man inte skär sig på dem.EF100mm f/2.8L Macro IS USM
1/80s
F8
ISSO400
Postad 08 August 2010 - 00:48
Bra fångat men jag tror du hade lite tur med ljuset också der det ut som.
Väldigt bra bild!
Absolut. Scenbelysning skulle man ha varje gång det var porträttfotografering på g
Tack för fina ord!
Postad 08 August 2010 - 13:06
IMG_3793.jpg 96.46K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av Dreadlock, 08 August 2010 - 13:06.
Postad 08 August 2010 - 15:43
Postad 08 August 2010 - 15:48
Postad 08 August 2010 - 16:27
Dread: Nice. Han du njuta ngt av sonisphere eller blev det bara fotande?
Njuta i regnet menar du?
IMG_3544.jpg 122.74K
0 Antal nerladdningar
Postad 08 August 2010 - 17:59
Njuta i regnet menar du?
Jag pressar en bild till - och delar ut en varning till mig själv för att jag har två bilder på en dag.
Dessa Admin dom gör som dom vill
Riktigt fina bilder...
Postad 08 August 2010 - 18:05
Riktigt snygg redigering där Grokken
Oj va snyggt! Redigeringen helt perfekt.
Tack jebban, Torvaldur och Kinjon! Tycker själv att detta är en av mina bästa på mycket länge. Ganska kul att detta är en bild som jag missat, hittade den av misstag i min mapp med bilder från London i maj så det var tur att jag kika i den igenSnyggt Grokken! Redigeringen gör hela bilden och människorna som går mot staden skapar ett väldigt bra djup!
10 poäng
Väldigt fin bildDreamy
Tycker om den här bilden, kan inte riktigt förklara varför men är inne på det ida säger
Mycket fin havsbild, skulle gärna testa på att fota något sådantVar ute och fota en kväll på kullaberg.
Gillar de svartvita Lassebilderna, blir en fin liten samlingSjälv fortsätter jag med Lasse, finns några bilder redigerade o klara som jag blev nöjd med.
Gillar komponeringen i denna bilden, tycker du lyckats med den SupernautOtroligt bra Timpo!
Bryggan i förgrunden lyfter bilden tycker jag, blir mycket mer intressant än om den inte skulle vara med. Riktigt bra fångat med ljuset ocksåJag lovade tidigare att jag inte skulle posta några fler juli-bilder, men tycker ändå denna är värd att visa:
Drömsk bild, mycket fin!Tagen igår kväll, med D80.
Gillar denna,känns verkligen öde, påminner mig om något ur en film. Måste nog fundera på vad det kan vara. Den efterkommande bilden är också mycket bra.Jag vandrade första delen av Kungsleden den här veckan. Abisko - > Nikkaloukta
Trevligtatt få se en bild på BruceDet regnade rätt ordentligt
Härlig bild, mycket finKidsen i Karlskrona skärgård
Edit:Har inte fått tillbaka min kamera än. Passar på att posta den här bilden så länge, som jag sa att jag skulle gjort när jag blev klar med omslaget som jag fixade med . Så här blev det tillslut...
Cover_front_and_back.jpg 476.18K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av GroKKen, 08 August 2010 - 18:09.
Postad 08 August 2010 - 20:20
För att göra det enkelt för mig så : Suveräna bilder alla, blir väldigt inspirerad så fort jag kollar här!
IMG_2676___Version_2.jpg 259K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av wiped, 08 August 2010 - 20:22.
Postad 08 August 2010 - 20:24
Res miljövänligt
Snygg overhard..
Är det från kolmården?
Redigerat av Unregistered6e59ce73, 08 August 2010 - 20:24.
Postad 08 August 2010 - 20:26
Wiped..
Jag blir nästan snurrig i skallen av att titta på din bild.. Vet inte varför. Men ögonen får "spel" på nått sätt.. Suggestivt kan man säga.. urläckert..!
Overhard..
Redigerat av mayro, 08 August 2010 - 20:27.
Postad 08 August 2010 - 20:57

EDIT: Väldigt vackra bilder förresten wiped och kinjon. Me like!
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 08 August 2010 - 21:00.
Postad 08 August 2010 - 21:00
Härlig "action" i den bilden!Njuta i regnet menar du?
Jag pressar en bild till - och delar ut en varning till mig själv för att jag har två bilder på en dag.
Vart mycket bra GroKKen!Edit:Har inte fått tillbaka min kamera än. Passar på att posta den här bilden så länge, som jag sa att jag skulle gjort när jag blev klar med omslaget som jag fixade med . Så här blev det tillslut...
Myket vacker bild!Tagen någonstans i Skåne, mycket vackert landskap!
Postad 08 August 2010 - 21:52
Så ballt Grokken!!..
Tack Mayro och MikaelVart mycket bra GroKKen!
En jättefin bild kinjon! Ska bli spännande att se vad du tagit mer för bilderTagen någonstans i Skåne, mycket vackert landskap!
Redigerat av GroKKen, 08 August 2010 - 21:52.
Postad 08 August 2010 - 22:52
Tackar! tänkte faktist förstora upp den, kanske print på canvas.Valium: Snygg och tidlös bild. Passar som förstoring på väggen. Jättefin s/v konvertering dessutom.
Jag bugar det är kul när det sitter.Mycket fint Valle!
Tack!! vilket omslag!!! kan inte säga mer än WOWHärlig bild, mycket fin
Postad 08 August 2010 - 23:21
Dread - härliga konsertbilder, den med röda byxor är ju hur snygg som helst!
Sista på Lasse (lovar!)
Lars_Winnerb_ck_f_rg_III.jpg 726.88K
0 Antal nerladdningar
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3 filmer

5 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?