![]() |
![]() |
![]() |
409:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 05 april 2011 - 08:50

Postad 05 april 2011 - 13:37
spelat MW2 på minst ett halvår.. inte mycket man kommer ihåg av kartorna.
Postad 05 april 2011 - 13:52
Kör ni bara search & destroy ?? har aldrig kört det.. så om det blir det så lär man suuga.. speciellt nu när man inte har
spelat MW2 på minst ett halvår.. inte mycket man kommer ihåg av kartorna.
Det är helt ok, vi andra suger inte.

Vi kör inte bara S&D men mest S&D. Där slipper man alla jefvla killstreaks. Oftast.
Postad 05 april 2011 - 15:17
Postad 05 april 2011 - 15:20
Postad 05 april 2011 - 17:29
Spelar Hippo också MW2?
ja jag blir lite mini sugen när ni skrev här att ni börjat köra lite igen sen blev jag mega sugen när jag gick in och såg att polly å soffan körde

detta ÄR så jäklarns mkt bättre än BLOPS,förutom QS!! Men det är väl bara att acceptera skitungarna
Tack självTack för ikväll Hippo, soffan och Patgu
. Väldigt roligt!

Postad 05 april 2011 - 17:38
jag brukar skrika och svära på gasnka bra i vanliga fall i micen men jag har tappat bort själva fästet som man har runt örat.
knaske kan tejpa fast den på örat annars
Du kan ju balansera den på axeln som Benny

Jag loggar in nu och kör fram till ca 22 med lite matbreak någon gång.
/eapea
Postad 05 april 2011 - 17:50
Haha! Han blev tubad 3gånger(4?) i början. Att han inte fatta att han måste röra sig efter det har börjatTack själv
Skojsigt med MW2 igen,nästa skönt att bli lite irriterad på QS igen:) Och Tubare,bara att fråga patgu

Postad 05 april 2011 - 20:36
dom blir här några dagar.. får se om man kan smita in lite i morgon eller så..
får skicka ut dom på en shopping runda

Postad 05 april 2011 - 20:39

Han fattar det mycket väl.
Så mycket så han kör lightweight & maraton på den banan för att hinna undan.
Men det finns också hjälpsamma medspelare som springer in framför och då hjälper inte lw & maraton. Istället fungerar han som sköld åt den hjälpsamme medspelaren...
Redigerat av Unregisteredbcdf29f3, 05 april 2011 - 20:40.
Postad 05 april 2011 - 21:17
![]()
Han fattar det mycket väl.
Så mycket så han kör lightweight & maraton på den banan för att hinna undan.
Men det finns också hjälpsamma medspelare som springer in framför och då hjälper inte lw & maraton. Istället fungerar han som sköld åt den hjälpsamme medspelaren...
haha bitter för något?
Postad 05 april 2011 - 21:37

Postad 05 april 2011 - 22:09

Kvällens höjdpunkt(er) var att höra Britt skrika ut sin vrede i motståndarlaget.

Skönt att ni har hittat tillbaka gubbar, det här gör vi om!
Postad 05 april 2011 - 22:13
Haha...Haha, du är för go Patgu! Erkänn att du står kvar med flit för att få lite uppmärksamhet?
Om man vill ha uppmärksamhet i s&d är det väl bäst att överleva längst så alla andra måste specca.

Det var tre matcher på raken där jag gick åt inom 10 sekunder i varje rond. Måste erkänna att det fanns ett visst mått av irritation och frustration och eftersom jag brukar reagera som britt & ekaa när jag blir förbannad så ber jag nu om ursäkt.
Men inte till hippo... tubande är aldrig ok!

Postad 06 april 2011 - 06:20
Inget hack och inget lagg.
Kan inte bli bättre.
Ska försöka laga mitt hs idag också så man kan prata lite också

Postad 06 april 2011 - 06:54

Vi var väl 10 pers som mest. Får se om vi kan bli en hel MHB-lobby ikväll.
Postad 06 april 2011 - 06:56

Postad 06 april 2011 - 07:46
*bitter*

Postad 06 april 2011 - 08:44
Måste träna, sen är det frustrerande o sitta o vänta när man dör först, särskillt när vissa bara sitter o väntar med en sköld i en hörna.
Men men jag ska bli bättre.
Postad 06 april 2011 - 09:04
Tråkigt att höra att ni hade kul eftersom jag aldrig kom in i samma matcher som er.
*bitter*
Du får se till att logga in lite tidigare.

Postad 06 april 2011 - 09:07
Skall du kolla på töntboll sen eller?Samma här, fram till 20.45 idag igen

Var du ens inne igår?Tråkigt att höra att ni hade kul eftersom jag aldrig kom in i samma matcher som er.
*bitter*

Postad 06 april 2011 - 09:14
Trodde aldrig jag skulle säga det, men jag hade faktiskt inte så kul

Tror inte jag joinar ikväll.
/G
Postad 06 april 2011 - 09:38
Var du ens inne igår?
. Du kunde ju skicka ett meddelande så kunde vi ju skicka invite till dig så du kunde komma in i lobbyn
Japp! Såg när jag loggade inte att Britt och Eapea lira MW2 så då kastade jag igång det direkt.
Men det visade sig att det var ju hela ligan som körde, så det var fullt fullt.
Så drog igång SOCOM istället.
Fick en invite av Britt, så snabbt igång med MW2 igen.
Men det gick inte att joina, var fullt.
Insåg då att det var ännu fler som lirade då.
Mmm Britt, det är lite försent tydligen att logga in vid 22.
Bra att sambon tyckte jag skulle ha en proj i det rum vi ska börja renovera nu, då finns det ju möjlighet att lira medans TV'n rullar på i det nya vardagsrummet.

Postad 06 april 2011 - 09:44
Skall du kolla på töntboll sen eller?
Jepp en väldigt villfor match mellan Chelsea och man. United
Det går inte att missa
Postad 06 april 2011 - 11:17

------------------
Lite nya banor innan MW3 kommer skulle ju vara ganska najs

Postad 06 april 2011 - 15:36
Får se om vi kan bli en hel MHB-lobby ikväll.
Räkna med mig ikväll igen!
Trodde aldrig jag skulle säga det, men jag hade faktiskt inte så kul
![]()
Tror inte jag joinar ikväll.
Klart du ska spela med oss ikväll - alla ska med!

Förstår att det inte var kul att bli golvad i första matchen, men du fick väl min plats i MHB-laget sen?
Postad 07 april 2011 - 07:07
Mindre kul när det bara var jag och inzane kvar sent igår kväll. 2 sköldidioter i laget.
Ska man spela med sköld kan man väl ändå se till att göra det bra. Men icke.
Postad 07 april 2011 - 07:44
Postad 07 april 2011 - 08:01
****t va kul det var o lira MW2 igår med er grabbar, rena nostalgitrippen, tuba lite, UMPa lite, svära åt Britt när han skjuter en i ryggen för tredje gången. I det här spelet är det fan t.o.m kul o bli förbannad. KZ3 kan kyssa mig i rosen...
Haha, härligt inlägg trajkan! Nåja, du fick mig en och annan gång också.
@Nose: såg att du var inne i tråden. Hur är allt? MW2 i helgen kanske?
Apropå "gamlingar" som man inte sett till på länge.
Zdaarlight har ju gått helt under jorden, jag och inzane funderar på om han kanske sitter inne?

Redigerat av BrittBastard, 07 april 2011 - 08:02.
Postad 07 april 2011 - 08:08
Jäklar vad det var kul det var att komma in i MHB lobbyn!Kul lir igår igen grabbar.
Mindre kul när det bara var jag och inzane kvar sent igår kväll. 2 sköldidioter i laget.
Ska man spela med sköld kan man väl ändå se till att göra det bra. Men icke.
Var lite bökigt när det var bara Whatever och jag, mot ett fullt MHB-lag i ändre änden sv kartan.
Men gick bra där en runda iaf!

Ja jösses Britt, de försökte ju inte ens att göra något... sicka dumskallar
Står bara kvar i en hög...
Postad 07 april 2011 - 08:12
Jäklar vad det var kul det var att komma in i MHB lobbyn!
Var lite bökigt när det var bara Whatever och jag, mot ett fullt MHB-lag i ändre änden sv kartan.
Men gick bra där en runda iaf!
Njae, kul var det inte att spela mot MHB i andra laget, tur att jag inte hade på headsettet, så slippte ni höra mig gråta och snyfta. Tog en lång dusch sen...
Postad 07 april 2011 - 08:17
Postad 07 april 2011 - 08:21
...i fosterställning?Njae, kul var det inte att spela mot MHB i andra laget, tur att jag inte hade på headsettet, så slippte ni höra mig gråta och snyfta. Tog en lång dusch sen...

Postad 07 april 2011 - 08:21
+1Det var riktigt kul igår. Man har saknat ljudet från bössorna, Brittans svordomar och idioter i lobbyn. Allt känns som vanligt igen. Blir mer game ikväll!
Alltid så frustrerande att stupa efter 10 sek...
Men gillade min game ending kill med RPG i r*ven på killen som sprang rätt förbi mig!

Postad 07 april 2011 - 08:45
Haha, härligt inlägg trajkan! Nåja, du fick mig en och annan gång också.
@Nose: såg att du var inne i tråden. Hur är allt? MW2 i helgen kanske?
Apropå "gamlingar" som man inte sett till på länge.
Zdaarlight har ju gått helt under jorden, jag och inzane funderar på om han kanske sitter inne?
Fruktansvärt roligt gejm igår. Specielt min fanclubb på 1 pers. Oj oj oj...
Föresten har jag skickat några sms till zdarrligt o försökt få honom att komma in o spela, men icke. Så sitta inne känns väl inte så långsökt endå

Postad 07 april 2011 - 13:55

tycker det är kul att fler och fler har hittat tillbaka och inser att det fortfarande är det bästa MP spelet

game on ikväll
på tal om försvunna personer så var det längesen man såg nasty också, sitter han också inne knaske?
Redigerat av andreassofus, 07 april 2011 - 13:56.
Postad 07 april 2011 - 13:58
jäkligt kul igår, har fixat mitt headset också , eller hittat alla delar rättare sagt
tycker det är kul att fler och fler har hittat tillbaka och inser att det fortfarande är det bästa MP spelet
game on ikväll
på tal om försvunna personer så var det längesen man såg nasty också, sitter han också inne knaske?
Zdaarlight kanske har gjort nåt hemskt med Nasty och därför sitter Zdaarlight inne och Nasty är borta...

Skämt åsido, jag lirade faktiskt med Nasty lite i förra veckan tror jag. Tror han är PC-nörd.
Blir inge lira för mig ikväll men tjejen är bortrest i helgen så då blir det lira av!
Postad 07 april 2011 - 14:13
Kommer nog in vid 19-tiden ikväll.
Postad 07 april 2011 - 14:20

Postad 07 april 2011 - 14:27
Bra! =)jäkligt kul igår, har fixat mitt headset också , eller hittat alla delar rättare sagt
game on ikväll
Jag spelade med Nasty förra veckan. Tror som Britt säger att han är en PC-Nörd nu =)
Postad 07 april 2011 - 17:59
Postad 07 april 2011 - 18:11
Tycker att det kan komma in 2till. Nu är det jag, OWC, Soffan och Barkis som spelar.
Hear, hear!
Postad 08 april 2011 - 01:11

En bra runda fick man iaf, resten va skit från min sida...

3 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar