Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.

35062 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 October 2011 - 17:46

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
HAHAHAa

Jag ska döda den !!! :rolleyes:

Postad 06 October 2011 - 17:54

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Edit: jag kommer inte bara ha med mig dubstep dock...

Jag tar inte med mig all musik för jag märkte att min externa HDD inte är här.. :(

men 8gb musik får jag med mig på USB minne :)

Bagarn:
Jag blir sjukt nyfiken på vad de e för något roligt du har hittat nu då...
Stort eller litet, det kan du svara på ?! Postad bild

Redigerat av nejjagärintetillbaka, 06 October 2011 - 17:55.

Postad 06 October 2011 - 18:01

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Jag kommer ha i runda slängar 150-200 kilo med mej i skåpet... ;)

Postad 06 October 2011 - 18:03

Bongo_Mongo
  • Bongo_Mongo
  • Veteran

• 1813 inlägg
  • 0
Dubstep: jag trodde mig vara ung i sinnet. Men det är den värsta skiten jag hört.
Tack för den, där hamnade jag mentalt på sterbhuset på en svinblink. :blush:

Postad 06 October 2011 - 18:08

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Ja, har man hört "fel" dubstep så är det vansinnigt dåligt... jag lyssnar väll på typ 1% av den dubstep som finns egentligen... endast den lilla delen som JAG tycker e något att ha.

Men, oavsett så alla kan inte gilla allt ;)

Jaså.. 27 plattor öl.... ?! ^_^

Redigerat av nejjagärintetillbaka, 06 October 2011 - 18:09.

Postad 06 October 2011 - 18:10

Unregistered89a7be48
  • Unregistered89a7be48
  • Veteran

• 2082 inlägg
  • 0

Krya på dig ! :( :)

Tack :)
Man hoppas ju på det, så man kan skåla med er alla. :)
Men om man nu blir frisk så måste man ju ha en adress så Palle skicka gärna ett pm till mig med adress och vilken tid mm.
Tack Palle fick pmet

Redigerat av Unregistered89a7be48, 06 October 2011 - 18:25.

Postad 06 October 2011 - 18:29

Bongo_Mongo
  • Bongo_Mongo
  • Veteran

• 1813 inlägg
  • 0
Ha det så j'''la kul grabbar! Kul tråd. Även om jag inte platsar, så läser jag med nöje.

Redigerat av Bongo_Mongo, 06 October 2011 - 18:29.

Postad 06 October 2011 - 18:40

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Din flickvän? :D

Edit: jag kommer inte bara ha med mig dubstep dock...

Jag tar inte med mig all musik för jag märkte att min externa HDD inte är här.. :(

men 8gb musik får jag med mig på USB minne :)

Bagarn:
Jag blir sjukt nyfiken på vad de e för något roligt du har hittat nu då...
Stort eller litet, det kan du svara på ?! Postad bild

8Gb, någon får rädda kvällen. Blir runt 10st skivor i bra kvalitet det. Inte sitter ni och kör blindtester med några 192mp3 ;)

Postad 06 October 2011 - 18:40

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

:lol: :lol: :lol:

Postad 06 October 2011 - 18:41

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
HAhaa!!! :lol:

8Gb, någon får rädda kvällen. Blir runt 10st skivor i bra kvalitet det. Inte sitter ni och kör blindtester med några 192mp3 ;)

Nej, Flac typ rakt igenom... så ja typ 10 skivor... :(

Redigerat av nejjagärintetillbaka, 06 October 2011 - 18:42.

Postad 06 October 2011 - 18:50

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Tommy bad om den! :D :D

Kör inte alla med att streama sin musik idag, jag rippar alla mina skivor till externa diskar som man lätt kan ta med sig.
Senast idag var jag en sväng på bibloteket och lånade med ett par plattor hem, lägger över dom med dBpoweramp.

Postad 06 October 2011 - 19:21

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

NÄ, din mamma !!

EDIT: Eller kanske min mamma...? :huh:

Redigerat av Bakerman, 06 October 2011 - 19:22.

Postad 06 October 2011 - 19:25

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Jag skulle kunna åka och köpa ett USB-minne imorrn.
Behöver ändå ett.
Har dock inga mängder vettig musik på Flac..

Kanske kan få hem nåt bra ikväll...

Postad 06 October 2011 - 19:31

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Jag skulle kunna åka och köpa ett USB-minne imorrn.
Behöver ändå ett.
Har dock inga mängder vettig musik på Flac..

Kanske kan få hem nåt bra ikväll...

Körde på en 2Tb disk tror det var drygt 600kr ifrån CDON, där har du så du klarar dig ett tag.

Postad 06 October 2011 - 21:51

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Senast idag var jag en sväng på bibloteket och lånade med ett par plattor hem, lägger över dom med dBpoweramp.

Du får ursäkta mig, men sånt här tycker jag är så jävla lågt alltså... :(

Hörde av en kollega som var inne på en utav mina favorit-skivaffärer i Oslo, "Bare Jazz". Där får man provlyssna på dom skivor som man är intresserad utav innan man köper dom. Man sätter sig helt enkelt med en skivspelare med hörlursutgång och sitter och lyssnar. När min kollega var där så var det en snubbe som gick fram till disken och ville provlyssna på en hel bunt med skivor, han satte sig vid skivspelaren och satte i en skiva, lyssnade väldigt snabbt igenom den, sen bytte han till en ny skiva, samtidigt som han gjorde detta så tog han den första skivan och la in den i sin laptop lite diskret. Detta upprepades till dess att alla skivor var "igenomlyssnade". Sen gick han fram till kassan och sa att det inte var något som passade honom. Så jävla dålig stil om ni frågar mig.

Köper folk inte skivor längre? :huh:

Redigerat av Unregisterede93ec5d9, 06 October 2011 - 21:53.

Postad 06 October 2011 - 22:15

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Visst är det kul med tester, och testa tycker jag att vi ska göra, men sitta och jämföra skillnader mellan två par burkar, nykter, med svinrutten musik, fast den låter bra, halva kvällen är jag inte intresserad av..

(min fetning)
Vi ska ju välja musik själva när vi testar. Så om du har tänkt att ta med svinrutten musik så är det ju upp till dig! ;) :D

Postad 06 October 2011 - 22:22

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

(min fetning)
Vi ska ju välja musik själva när vi testar. Så om du har tänkt att ta med svinrutten musik så är det ju upp till dig! ;) :D

Ja, visst. Men om vi ska analysera högtalarnas karaktär och lyssna på likheter och skillnader så lär ju inte dödsmetal vara förstahandsvalet eller ?

Postad 06 October 2011 - 22:35

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Ja, visst. Men om vi ska analysera högtalarnas karaktär och lyssna på likheter och skillnader så lär ju inte dödsmetal vara förstahandsvalet eller ?

Varför inte? Om du brukar lyssna på sånt så vet du ju hur du vill att det ska låta. Då hör du ju vilken utav högtalarna som fixar det bäst. Då är det ju ett alldeles lysande exempel att ha med. :)

Postad 06 October 2011 - 22:36

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Du får ursäkta mig, men sånt här tycker jag är så j*vla lågt alltså... :(

Köpt en heldel plattor senaste året faktiskt, iaf om man jämför mot innan, jag streamar som sagt 99% av min musik.
Snabbt och smidigt att ha allt i en mapp och klicka sig fram. Skulle jag gilla det jag har lånat hem så kollar jag upp vilken platta som är bäst och köper.

Postad 06 October 2011 - 23:31

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Köpt en heldel plattor senaste året faktiskt, iaf om man jämför mot innan, jag streamar som sagt 99% av min musik.
Snabbt och smidigt att ha allt i en mapp och klicka sig fram. Skulle jag gilla det jag har lånat hem så kollar jag upp vilken platta som är bäst och köper.

Det är bra att du köper några plattor åtminstone, då är ju du bättre än många andra på den punkten. :)

Att streama överhuvudtaget har jag verkligen inget problem med. Kan vara väldigt smidigt ibland. Men jag gillar ju att slänga in plattan på släden och sitta och läsa konvolutet och bara njuta. :)

Det lät på dig i första inlägget som att du la in alla plattor du lånat från biblioteket oavsett om dom är bra eller inte. Jag skulle ju gissa på att du har rätt mycket mer rippad musik än köpt musik. :) Alla får ju naturligtvis tycka vad dom vill i den här frågan. Men jag brukar ju inte gå in på ICA och plocka på mig en massa saker och bara betala för det jag tycker är extra gott just för stunden om vi säger så. ;)

Postad 07 October 2011 - 05:03

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Det är ett av mina förstahandsval ;)
det säger otroligt mycket om en högtalare hur den klarar den typen av musik.
Sedan kan man få lyssna efter olika saker beroende påvilken kvalitet musiken är på.

Antingen kan man ju lyssna efter hur högtalaren klarar av dynamiskt komprimerat material utan att "låta sämre än nödvändigt" eller om det är bra material. Ja då kan man t.ex. koncentrera sig på hur "drivet" upplevs med dom olika högtalarna.
Vilken ger dig det DU vill ha ?!

Postad 07 October 2011 - 05:14

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
...........................

Brallsson: Du kan vara lugn, av musiken jag tar med mig så är det endast en skiva som jag inte äger själv ;)
Och det bandet har jag sett live ett par gånger, så jag anser det jämna ut sig på så sätt...

Ja jo sedan är det ju en massa dubseplåtar som jag INTE har betaöat för heller. Meeen dom flesta av dessa gå oavsett inte att få tag på, hur mycket du än vill betala för dom så går det helt enkelt inte.
Så där är enda alternativet det som dom artisterna också förespråkar, att man laddar ner ;)

Haha, vi skippar den debatten nu va ?
Den är inte orsaken till att vi träffas och säga vad man vill men Brallsson har rätt i det han säger, sett ur ett strickt objektivt perspektiv.
Men vi har alla våra subjektiva uppfattningar om vad som är att "göra rätt för sig" och det påverkar naturligtvis hur vi fattar våra beslut även i detta sammanhang.

Men, som sagt, vi släpper detta för det går ingenstans då vi har delade uppfattningar om detta helt enkelt.
Man kan säga att jag godtar inte den objektiva infallsvinkeln som egentligen bara gynnar fel personer.
Och det av flera anledningar!
Jag skulle kunna göra en utförlig utläggning här på säker några A4 känns det som, för att förklara exakt hur jag tänker.
Men som sagt, vi släpper detta :)

Redigerat av nejjagärintetillbaka, 07 October 2011 - 05:43.

Postad 07 October 2011 - 06:41

Unregistered89a7be48
  • Unregistered89a7be48
  • Veteran

• 2082 inlägg
  • 0
Suuuuuuuckkkk Här vaknar man och mår ännu sämre i dag :(

Postad 07 October 2011 - 06:43

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Neee, somna om igen !

Postad 07 October 2011 - 06:47

Unregistered89a7be48
  • Unregistered89a7be48
  • Veteran

• 2082 inlägg
  • 0
Så får det bli! natti natti :D

Postad 07 October 2011 - 07:23

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Sov gott ;)

Postad 07 October 2011 - 08:52

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Men, som sagt, vi släpper detta för det går ingenstans då vi har delade uppfattningar om detta helt enkelt.
Man kan säga att jag godtar inte den objektiva infallsvinkeln som egentligen bara gynnar fel personer.
Och det av flera anledningar!
Jag skulle kunna göra en utförlig utläggning här på säker några A4 känns det som, för att förklara exakt hur jag tänker.
Men som sagt, vi släpper detta :)

Hehe, jag ska inte älta den här diskussionen. :) Men det är lite knepigt argument att säga att det enbart gynnar fel personer när man köper skivor? Då håller ju inte ditt argument om att du sett artisten live. Där går ju inte alla pengar till artisten heller. Och varför blir det bättre om du ger fan i att betala? :)

Aja, skitsamma. Ska bli jävligt trevligt på lördag!

Postad 07 October 2011 - 10:10

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Haha, ja men då jag inte förklarat hur jag tänker så framstår det ju som väldigt märkligt, ja vet ;)
men som sagt, tänker inte ta det nu oavsett utan jag lever med att många anser och att jag i lagens mening har stuligt.
Men att jag inte håller med om att det jag gjort är ens i närheten av jämförbart med att ta något från någon, altlså missgynna någon.
Det jag gör gynnar enbart artisten på så många sätt, om jag inte hade gjort mina "onda gärningar" så hade alla dom artister som jag "stuligt från" inte fått några intäkter från mig i huvudtaget...
Musiken ligger redan ute, den är redan "förlorad" i fråga om att kunna kontrollera den och att ladda ner den ser jag inte som en "brott" mot artisten.
Att jag hittar musiken och sedan köper skivor av artisten och går på spelningar, kanske köper en bandtröjs osv....
Det hade alldrig hänt om jag INTE hittat musiken, och upptäckt den, alltså tjänar artisterna på att jag hittar musiken och sedan sponsrar dom genom att dels sprida orden om att jag gillar dom och dels geom att gå på spelningar.

Det är en del av så jag resonerar, och jag är helt förstående med att inte alla håller med mig i det, det är okey för mig.
Men man kan inte komma från att jag faktiskt köpt ALLA mina skivor som jag har idag, tack vare att jag först laddat ner från artisten i fråga och "upptäckt dom". och att ALLA spelningar som jag gått på hade inte heller hänt...
Så med andra ord så har jag ENBART gjort nytta för artisterna genom att ladda ner, utan den möjligheten hade ingen av dom artister jag köpt skivor från, eller gått på spelningar med, haft några intäckter från mig.

Förstår du hur jag tänker ?
Musiken är redan förlorad, den är "tappad" och jag hittar den och ger pengar till artisterna genom spelningar, köper någon annan skiva med dom nu när jag vet att dom är bra och dessutom gynnar deras dublicitet genom att trycka på stora "gilla knappen", det mefför inte sällan att fler personer går på deras spelningar och kanske köper någon skiva :)

Jag är förstående med att du är musiker Brallsson... och ser på detta på ett annat vis, men om du fick välja:

1: att jag laddade ner din musik och upptäckte dig, för att sedan gå på dina spelnignar och sprida gott rykte om dig och kanske bidra till att flera börjar lyssna på din musik och gå på spelningar/ köpa skivor osv..

2: eller att jag inte kände till dig alls och inte gav dig någon god publicitet och inte sponsrade dig med några pengar alls genom att gå på spelningar och kanske köpa någon skiva osv..

Förstår du vart jag vill komma ? :)

Så, nu va det avklarat för mig, jag har inget mer att säga i ämnet utan att gå in på detaljer så nu släpper i alla fall jag det,
Men jag hoppas på att du förstår min poäng ?

Postad 07 October 2011 - 15:00

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Men jag hoppas på att du förstår min poäng ?

Jag förstår din poäng, men jag håller inte alls med dig. Med ditt resonemang så kan man ju lika gärna stjäla merchandise också, för du gör ju reklam för artisten genom att bära tröjor etc med artistens tryck på. Du kan ju dessutom planka in på konserter och bara säga till kompisar att det var en bra konsert. Då har du gjort reklam för artisten också, mycket bättre än att inte göra någonting. ;)

Jag laddar ju inte ner musik, och jag har massor med skivor och har gått på massor med konserter. Så det går alldeles utmärkt att hitta ny musik utan att illegalt ladda ner den först. :)

Spotify te.x är ju ett underbart verktyg för att hitta ny musik. Dom skivor jag fastnar för köper jag sedan. Om man sedan saknar någonting specifikt från Spotify så anser man förmodligen att den musiken är bra eftersom man vill lyssna på den. Då är det ju lika bra att köpa dom skivorna, för ni köpte väl dom skivor ni tyckte var bra? ;)

Som sagt du tycker en sak och jag en annan, vi släpper det här nu. Känner vi att det måste diskuteras mer så får vi väl göra det över några öl imorgon. :D

Postad 07 October 2011 - 15:03

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0
När och vart ska vi träffas imorgon förresten? Jag skulle kunna hämta upp David på station som sagt. Kunde du komma och möta oss där också Palleponken? :)

Postad 07 October 2011 - 17:04

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Har funderat lite på jobbet idag..
Vad har vi för baskapacitet att tillgå...?
Om det skulle vara av intresse så skulle jag kunna ta med mej mina två provlådor med Aura 12 och ett steg.
Dom ser ju ut som fan, så dom är jag inte ett dugg rädd om.

Bara en tanke... :)

Postad 07 October 2011 - 17:32

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Om det skulle vara av intresse så skulle jag kunna ta med mej mina två provlådor med Aura 12 och ett steg.

Dom där du har i sovrummet?
Tjongade ju på så att man fick latjo röst så ett tag ( läs fram tills att ni har hinkat i er ett gäng öl ) så räcker dom säkert till.

Är det någon som behöver billig effekt så ligger det ett par monoblock på annons nu, 2x500w @8Ohm

Efter att ha kikat på detta klippet så blir tom jag sugen på att testa den där SG´n. Håll tummarna för mig att affären går i lås! :D

http://www.youtube.c...h?v=DysGdBpm2DE

Postad 07 October 2011 - 18:06

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Det tycker jag låter som en trevlig ide, just nu har vi endast små stativare att tillgå. Det vet man ju själv hur det går när volymen skruvas upp... ;)

Postad 07 October 2011 - 18:45

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
:D :D :D :D :D :D

http://www.youtube.c...h?v=GrIp3k5pJQM

Redigerat av Evil Homer, 07 October 2011 - 18:49.

Postad 07 October 2011 - 19:18

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Det tycker jag låter som en trevlig ide, just nu har vi endast små stativare att tillgå. Det vet man ju själv hur det går när volymen skruvas upp... ;)

Har du INGEN bas !!? :blink: :wacko: :huh: :o

Då MÅSTE jag ju ta med mej lite !!?

Dom där du har i sovrummet?
Tjongade ju på så att man fick latjo röst så ett tag ( läs fram tills att ni har hinkat i er ett gäng öl ) så räcker dom säkert till.

Är det någon som behöver billig effekt så ligger det ett par monoblock på annons nu, 2x500w @8Ohm

Ja. Dom jag har i sovrummet.
Dom lät blip blip blip i biorummet, men dom låter BOOOOOM i sovrummet...
Då vet man hur mycket bas mitt skitrum äter... :(

Vad för steg ? Var ?

Redigerat av Bakerman, 07 October 2011 - 19:19.

Postad 07 October 2011 - 19:31

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
http://www.hifimagas...?annonsID=27832
Små söta saker, men har inte sett mätningar på dom.

Postad 07 October 2011 - 21:21

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Var tog alla morgondagens deltagare vägen...?
Trodde det skulle vara fullt spätt här ikväll...?

Postad 07 October 2011 - 22:15

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Glöm för fan inte signalkalbar! :D

Postad 07 October 2011 - 22:38

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Glöm för fan inte signalkalbar! :D

Men du har filter i din Denon...?

Postad 07 October 2011 - 23:07

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Men du har filter i din Denon...?

filter???? :unsure:

Tror du jag är från nåt jäkla U-land eller? :D

Postad 07 October 2011 - 23:26

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

• 6366 inlägg
  • 0

Nej, varför ska jag betala för trasig kvalité?

Postad 07 October 2011 - 23:27

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Ja.

Postad 08 October 2011 - 02:36

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
fyfan, hur gör man när man hittat en tjej man gullar som man vill bara mer än kompis mes? ;unsure;

Det är en riktig pärla....

Postad 08 October 2011 - 02:48

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
fyfan, hur gör man när man hittat en tjej man gullar som man vill bara mer än kompis mes? :unsure;

.jag har hellre en vän än inget alls, för hon är förbenqat rolig :)

Postad 08 October 2011 - 06:26

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Lite småsegt idag...
Om Palle kommer vara med alls idag återstår ju att se... :D

Postad 08 October 2011 - 06:34

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

fyfan, hur gör man när man hittat en tjej man gullar som man vill bara mer än kompis mes? ;unsure;

Man visar att man vill ha mer, man skall inte vara så mesig. Visa att du har lite balls och ta för dig!
Annars gör någon annan det så står du där med ångest och svär för att du inte vågade ta steget.

Postad 08 October 2011 - 06:45

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Hur mås det idag Mats ?

Postad 08 October 2011 - 06:46

Unregistered89a7be48
  • Unregistered89a7be48
  • Veteran

• 2082 inlägg
  • 0

Lite småsegt idag...
Om Palle kommer vara med alls idag återstår ju att se... :D

:lol: :lol:
För mig själv blir det tyvärr sängen idag också så dj*vla tråkigt :( :(
Hoppas verkligen ni får en kanon dag/kväll :)

Postad 08 October 2011 - 06:47

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

:lol: :lol:
För mig själv blir det tyvärr sängen idag också så dj*vla tråkigt :( :(
Hoppas verkligen ni får en kanon dag/kväll :)

Fan vad surt... :(
Då tar vi en lyssning på dina grejer någon annan gång.
Krya på dej !

Postad 08 October 2011 - 06:51

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Måste stanna till någonstans på vägen och köpa en ny GPS..
NÄ jag har ingen sån där telefon man duttar med fingret på...

Har en Garmin som jag har haft i flera år.
Laddkabeln till bilen har pajat.
Skulle kunna köpa en ny kabel, men känner att det kanske är dags att köpa en ny.

Ni som har en GPS, vad har ni ?
Är det Garmin eller Tomtom man ska ha...?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.