Jo, allt lever vi!
Men de e tungt idag, mycket tungt.... :S
Men de va kul som fan igår!
Man jag orsakade tyvärr att en del av blindtestet uteblev... Den del som JAG såg mest fram mot!
Nämligen piP mot mina Bubblare!
Bi21 som dom heter, när jag skulle koppla in dom så märkte jag att ena anslutningen "snurrade med" och pillig som man är så måste jag naturligtvis vrida på den typ ett halvt varv...!!!!

Resultatet = kabeln går sönder inne i terminalen och ingen kontakt finna längre.
Så vi han lyssna på dom i ca 30sekunder. Men det vi alla var överens om efter dessa 30sekunder var att det vi hörde lät välldigt bra och avslappnat.
Men så otroligt surt... Jag ville verkligen lyssna på dessa mer under kvällen och även få blintdestet gjort!
Nu sitter jag på tåget påväg hem och ska löda ihopp anslutningen igen och får nöja mig med att testa dom hemma.
Men nu blev det alltså bara blindtest mellan piP och pK, och resultaten efter det kommer jag att avslöja senare.
Men man kan väll snabbt sammanfatta det på följande sätt:
Det är två st högtalare som är gjorde efter väldigt lika mål, båda är mycket kapabla för sin storlek, båda låter mycket bra och i blindtest är det otroligt svårt att höra skillnad.
Dessutom så är inte blindtester förskonade från påverkan av placebo... men mer om det senare !
Framåt kl 12 så riggade vi upp i56 och 2st basmoduler med 12" Aura basar i.
Dessa drivdes av rotel 1090 och Behringer EP2500!
Vi började att beta av 5par säkringar till diskanterna i i56, sedan kollade jag och konstaterda att det INTE är något fel någonstans i själva filtret i alla fall.
Så säkringarna är helt enkelt bara otroligt "safe"....
Men vi gav inte upp där, vi hade måååånga säkringar....

Så vi såg till att spela sönder båda 12"basarna i stället, när nu topparna var så väl skyddade av sina säkringar....
Vi körde ep2500 på konstant klippning i typ 30minuter och då började det lukta bränt, basarna jobbade för glatta livet och det var klart påtagligt ljudtryck i rummet.
Så båda modulerna är skräp nu...
Alltså, en grym kväll med lita väl många öl, Whisky och decibel.
Precis som de ska vara !
Några bilder kommer upp när jag e hemma

Ni alla som inte var där av olika anledningar ska veta att ni missade mycket! Galet mycket roligt och tokigt, tack till alla inblandade !