W960i Sony Ericsson
1435 svar till detta ämne
Postad 14 January 2008 - 07:30
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Att välja iPod Touch framför en ny mobil är ju bara att välja vad man egentligen behöver.
Jag har redan en iPod Video, och känner att uppgradera mig är att slänga pengar i sjön
Sen så tappade jag min W850 iförgår och skärmen höll på att flyga av, knakar och beter sig rejält nu =/
Någon som köpt sin W960 på JME Data?
Redigerat av Coistrel, 14 January 2008 - 07:32.
Postad 14 January 2008 - 09:26
web_konto
-
web_konto
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Att välja iPod Touch framför en ny mobil är ju bara att välja vad man egentligen behöver. Jag har redan en iPod Video, och känner att uppgradera mig är att slänga pengar i sjön 
Sen så tappade jag min W850 iförgår och skärmen höll på att flyga av, knakar och beter sig rejält nu =/ Någon som köpt sin W960 på JME Data?
Aha det var touch ni pratade om, jag tänkte automatiskt på iphone, sorry! =) Jag har inte köpt min W960 på JME men har handlat andra grejer där, tycker dom är kanon. Men du kanske undrade över nåt speciellt med just W960 från dom...
Postad 14 January 2008 - 09:28
drbrain
-
drbrain
-
Amatör
-
-
83 inlägg
Är det nån mer än jag som stör sig på att batteriluckan knirran och knakar när man håller/använder mobilen?
Känns som att en mobil för 5000+ inte borde innehålla några knirr-/knakljud vid användning.
Annars är jag mycket nöjd med telefonen nu efter ca 1 månad med det. "Segheten" som man kände precis när jag bytte har försvunnit och nu känns den helt normal. Är bara när man startat om den som den är lite småseg innan dom vanligaste programen ligger i minnet igen.
Batteritiden känns helt ok också... 2-3 dagar om man inte lyssnar på musik. Inte i klass med en vanlig mobil men helt ok ändå.
Finns en hel del småbuggar/irriterande saker, men väntar med spänning på den första mjukvaruuppdateringen.
Postad 14 January 2008 - 09:50
mawam
-
mawam
-
Användare
-
-
102 inlägg
inget knirrande knarr i min mobil iaf men det var inte lätt att få loss luckan första gången! får se hur det går nästa gång när jag ska byta sim kort i veckan...
har oxå köpt från jmedata och det fungerar kanon men varför inte beställa mobil från katshing? de är billigast och där jag köpte min w960 ifrån
kör alla med divx converter? grymt segt program men det fungerar, finns det inget bättre alternativ? alt något som fungerar med mac?
en annan sak som jag saknar från min w810 var "funktionen" att tända lampan som en ficklampa men måste man gå via kameran för att göra samma på w960?
Postad 14 January 2008 - 11:45
web_konto
-
web_konto
-
Amatör
-
-
50 inlägg
inget knirrande knarr i min mobil iaf men det var inte lätt att få loss luckan första gången! får se hur det går nästa gång när jag ska byta sim kort i veckan...
har oxå köpt från jmedata och det fungerar kanon men varför inte beställa mobil från katshing? de är billigast och där jag köpte min w960 ifrån 
kör alla med divx converter? grymt segt program men det fungerar, finns det inget bättre alternativ? alt något som fungerar med mac?
en annan sak som jag saknar från min w810 var "funktionen" att tända lampan som en ficklampa men måste man gå via kameran för att göra samma på w960?
Min lucka knarrade lite men ja la en bit från en post-it emellan så nu är den tyst.. Jag använder M3 converter, vet inte om det funkar till mac dock. Min gissning ang. lampan är att den troligen är av annan typ på w960 och inte gjord för att lysa längre stunder och att dom därför har tagit bort alternativet att låta den lysa i 1 minut eller så... annars tror jag det finns ett program som heter torch eller så men ja skulle inte rekommendera det.
Postad 14 January 2008 - 13:49
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Skillnaden mellan Katsching och JME Data är minimal 
Katsching: 5125:- och 5204:- med frakt.
JME Data (ska ha samma pris i sin internet butik som i sin butik): 5195:- och 5244:- med frakt.
Och då föredrar jag att handla i en fysisk affär så man kan gå dit om något händer, istället för att skicka iväg den och ha sig.
Men det blir nog att beställa en från JME någon dag snart
Postad 14 January 2008 - 14:12
Unregistered48c06cd1
-
Unregistered48c06cd1
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
med andra sony ericsson om man har gjort en "  " smile flera gånger och trycker på knapp 1 två gånger så blir det det automatiskt, men det blir inte det på min w960? skulle man kunna göra det? och finns det något enklare sätt att infoga "^^" än att gå in i menyn och infoga symbol två gånger? :S
Postad 14 January 2008 - 14:13
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Du kan väl gå in i menyn i sms:et och redigera ett eget ord. Fungerar iaf på alla deras andra mobiler.
Postad 14 January 2008 - 14:37
Unregistered48c06cd1
-
Unregistered48c06cd1
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
tack  fick det att fungera nu
Postad 14 January 2008 - 20:41
web_konto
-
web_konto
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Är det någon som upptäckt att Swiss Manager säger att skärmen på w960 klarar 16M färger? Känd bug i Swiss eller kanske bara ett kompatibilitetsproblem?
Postad 15 January 2008 - 10:22
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Är det någon som upptäckt att Swiss Manager säger att skärmen på w960 klarar 16M färger? Känd bug i Swiss eller kanske bara ett kompatibilitetsproblem?
Måste vara bugg.
Postad 15 January 2008 - 16:04
nypan
-
nypan
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Hej,
Även jag en mycket nöjd ägare till en SE w960i.
Det jag är på jakt efter är en kart/GPS applikation till luren. Jag vill att programmet ska fungera dels som en ren karttjänst där du kan söka adresser/gator/m.m och zooma in på gatnivå, och dels som en navigationstjänst med GPS-positionering när man behöver det.
Har sett att endel har fått igång TomTom 6 som finns för UIQ 3.0.
Någon som kan ge tips om vart man kan hitta det samt instruktioner för hur man ska gå tillväga för en lyckad installation?
Alla tips om fungerande kart/GPS program till Se w960i mottages varmt!
Mvh / nypan
Postad 15 January 2008 - 16:36
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Har ingen aning om detta är något eller så.. Men det är tydligen ett GPS tillbehör från SE. http://www.sonyerics...#specifications
Postad 15 January 2008 - 16:57
nypan
-
nypan
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Nja..
Jag är mer ute efter ren programvara som är schysst utformad, ser bra ut, är användarvänlig, bra kartmaterial med sökfunktioner och som fungerar utan en GPS mottagare, men ska samtidigt kunna visa aktuell position i världen om man tex har en gps bluetooth-mottagare kopplad till telefonen.
Tack ändå..
Anyone else?
Postad 15 January 2008 - 21:13
Unregistered3ba5120f
-
Unregistered3ba5120f
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Fick min idag bytte bort min N82 mot denna 1månad gamla w960i men upptäcker till min fasa att ljud mms inte går att skicka hrmm tänkte jag , provar att gå in och i ljudinspelaren likadant därgår inte att spela upp något ljud, men självfallet går det att ringa och den jag pratar med hör mig. Undra om det är nån mjukvarubugg eller om jag återigen drabbats av ett måndags ex listan kan göras lång nu på mina senaste se lurar
T650 W910i samt P1 alla doade varför ger jag aldrig upp se lurar haha=)
Postad 15 January 2008 - 21:16
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Jag har sökt i tråden och inte riktigt hittat något svar på min fråga.
Jag undrar vilket konverteringsprogram ni som har W960 och skriver i denna tråd, använder?
Sen vill jag veta fördelar och till vilket format ni konverterar filmerna till? Och gärna kvaliten på det.
Och om ni använder DivX Converter, vad är skillnaden på: QMOBILE & MOBILE?
Väldigt tacksam för svar!
Redigerat av Coistrel, 15 January 2008 - 21:22.
Postad 15 January 2008 - 21:32
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Och om ni använder DivX Converter, vad är skillnaden på: QMOBILE & MOBILE? Väldigt tacksam för svar!
Är det inte så att du har mindre ramar att välja inom? Typ på Qmobile kan du bara ha väldigt låg upplösning.(max 128x.. någonting har jag för mig). Kör på Home Theater och modifiera filen efteråt istället.
Postad 15 January 2008 - 21:50
web_konto
-
web_konto
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Fick min idag bytte bort min N82 mot denna 1månad gamla w960i men upptäcker till min fasa att ljud mms inte går att skicka hrmm tänkte jag , provar att gå in och i ljudinspelaren likadant därgår inte att spela upp något ljud, men självfallet går det att ringa och den jag pratar med hör mig. Undra om det är nån mjukvarubugg eller om jag återigen drabbats av ett måndags ex listan kan göras lång nu på mina senaste se lurar
Sluta köpa beg. telefoner utan att testa dem först ;-) Ljud fungerar vid mms och ljudinspelaren för mig. Är det ljud när du spelar musik i wm då?
Postad 15 January 2008 - 22:02
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Och om ni använder DivX Converter, vad är skillnaden på: QMOBILE & MOBILE? Väldigt tacksam för svar! Är det inte så att du har mindre ramar att välja inom? Typ på Qmobile kan du bara ha väldigt låg upplösning.(max 128x.. någonting har jag för mig). Kör på Home Theater och modifiera filen efteråt istället.
Så isf är det bättre att välja alternativet, Mobile?
Postad 15 January 2008 - 22:39
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Och om ni använder DivX Converter, vad är skillnaden på: QMOBILE & MOBILE? Väldigt tacksam för svar! Är det inte så att du har mindre ramar att välja inom? Typ på Qmobile kan du bara ha väldigt låg upplösning.(max 128x.. någonting har jag för mig). Kör på Home Theater och modifiera filen efteråt istället.
Ja men välj home theater ist och tryck på view eller va det är, du vet när du är där du ska droppa filen du ska göra om? Sen markerar du filen som syns i ett fönster och trycker på modify.Då kan du ändra en mängd ist så den just passar din p1 som jag tror det är du har.  Qmobile och mobile är bara typ "snabb"inställningar fast du kan ändra på dem också men på tex "mobile" så är du begränsad till 320x240 (och min telefon behöver 400x240 tex) .
Postad 15 January 2008 - 22:41
Unregistered3ba5120f
-
Unregistered3ba5120f
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Sluta köpa beg. telefoner utan att testa dem först ;-) Ljud fungerar vid mms och ljudinspelaren för mig. Är det ljud när du spelar musik i wm då?
haha ja man kan ju säkerligen testa varenda funktion i hela mobilen innan man köper den? förövrigt var de tidigare mobilerna köpta nya i butik. Detta exemplar köpte jag begagnad av en god vän, som ej hade testat just dessa funktioner. Jag jobbar med mobiltelefoni dagligen, och har haft det som intresse i över 15år så jag är ingen rookie direkt... Hur som haver har jag precis kollat om det mot all förmodan skulle kunna vara mjukvarubaserat genom att prova uppdatera fw men det visades sig således att det ej fanns någon nyare fw att tillgå.. over and out.. för att besvara din fråga svar JA!
Redigerat av Unregistered3ba5120f, 15 January 2008 - 22:42.
Postad 16 January 2008 - 13:49
mawam
-
mawam
-
Användare
-
-
102 inlägg
då jag även har mac kör jag med: http://sonyericssonp...-i-din-p1i.htmlhar dock inte hunnit testa på min pc än
Postad 16 January 2008 - 14:25
Canon
-
Canon
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Jag undrar om någon använder nåt antivirus program på sin w960 eller är risken för virus så liten/obefintlig att man inte behöver oroa sig?
/Canon
Postad 16 January 2008 - 15:50
aikelo
-
aikelo
-
Lärjunge
-
-
315 inlägg
Är det bara jag som har problem med touchskärmen?
t.ex när jag ska markera flera sms så är det omöjligt att bocka i fler än två rutor.
telefonen registerar nästa aldrig tryck som är i utkanterna på skärmen och det virtuella tangentbordet registrerar oftast tecken på raden under den jag trycker på?
Är det ingen annan som märkt av detta?
Postad 16 January 2008 - 16:11
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
då jag även har mac kör jag med: http://sonyericssonp...-i-din-p1i.html
har dock inte hunnit testa på min pc än
Ursäkta. Men vet du, eller någon var någonstans i Quicktime man ska fylla i det, för att få Pro? Edit: Testade nyss, och om jag gjorde rätt.. Så funkar inte detta då det är "Ogiltig... någonting.."
Redigerat av Coistrel, 16 January 2008 - 16:19.
Postad 16 January 2008 - 17:03
mawam
-
mawam
-
Användare
-
-
102 inlägg
ok, fungerade för mac som sagt men hade inte testat för pc, synd för det är riktigt nice!
Postad 16 January 2008 - 18:30
web_konto
-
web_konto
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Är det bara jag som har problem med touchskärmen? t.ex när jag ska markera flera sms så är det omöjligt att bocka i fler än två rutor. telefonen registerar nästa aldrig tryck som är i utkanterna på skärmen och det virtuella tangentbordet registrerar oftast tecken på raden under den jag trycker på?
Jag tycker att touchskärmen funkar över förväntan faktiskt, har du provat att kalibrera om den? "Verktyg-Kontrollpanelen-Annat-Inställningsguiden" Tror kalib. börjar på steg 9...
Postad 16 January 2008 - 18:52
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Jag bara undrar om W960 kan spela "DivX Video File" eller om man får tanka ner något program för det, och isf vilket?
Postad 16 January 2008 - 19:00
web_konto
-
web_konto
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Jag bara undrar om W960 kan spela "DivX Video File" eller om man får tanka ner något program för det, och isf vilket?
Du måste ladda in program för att titta på divx, divx player och core player är två exempel. Du kan dock inte spela divx-filmer som är gjorda för dator då dessa ofta har för hög upplösning och video bitrate.
Postad 16 January 2008 - 19:21
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Detta är det som står som file information:
I.Am.Legend.2007.SWESUB.DVDSCR.XviD-NFO.divx
Filename:
C:/Documents and Settings/HP_Ägaren/Mina dokument/Mina videoklipp/DivX Movies/I.Am.Legend.2007.SWESUB.DVDSCR.XviD-NFO.divx
Video Track #1:
FOURCC: "DX50" (DivX® Video)
320x138, 23,975000 fps
Audio Track #1:
FormatTag : "85" (MPEG-1 Layer-3 Audio (mp3))
2 channels, 22050Hz
Language: N/A
Borde inte den funka i mobilen?
Postad 16 January 2008 - 19:38
Mr_nygren
-
Mr_nygren
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
I.Am.Legend.2007.SWESUB.DVDSCR.XviD-NFO.divx Filename: C:/Documents and Settings/HP_Ägaren/Mina dokument/Mina videoklipp/DivX Movies/I.Am.Legend.2007.SWESUB.DVDSCR.XviD-NFO.divx
Video Track #1: FOURCC: "DX50" (DivX® Video) 320x138, 23,975000 fps
Audio Track #1: FormatTag : "85" (MPEG-1 Layer-3 Audio (mp3)) 2 channels, 22050Hz Language: N/A
Nej den funkar förmodligen inte, du måste konvetera den till något program som telefonen stödjer. Eller ladda in ett program i telefonen som tidigare postare sa. Visst ligger den på runt 700mb? När du konventerar så får du säkert ner den till 300mb med perfekt upplösning, så du sparar även utrymme
Redigerat av Mr_nygren, 16 January 2008 - 19:39.
Postad 16 January 2008 - 19:48
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Jag kommer ladda in program.
Och den filen är på 400mb tror jag..
Så jag bara undrar, om jag laddar in en DivX player i min W960, kommer jag kunna spela upp den filmen?
Postad 16 January 2008 - 19:49
web_konto
-
web_konto
-
Amatör
-
-
50 inlägg
I.Am.Legend.2007.SWESUB.DVDSCR.XviD-NFO.divx Filename: C:/Documents and Settings/HP_Ägaren/Mina dokument/Mina videoklipp/DivX Movies/I.Am.Legend.2007.SWESUB.DVDSCR.XviD-NFO.divx
Audio Track #1: FormatTag : "85" (MPEG-1 Layer-3 Audio (mp3)) 2 channels, 22050Hz Language: N/A
Nej den funkar förmodligen inte, du måste konvetera den till något program som telefonen stödjer. Eller ladda in ett program i telefonen som tidigare postare sa. Visst ligger den på runt 700mb? När du konventerar så får du säkert ner den till 300mb med perfekt upplösning, så du sparar även utrymme 
Den filen verkar vara "riktigt" konverterad, upplösningen är på 320x138 (man bör använda MAX 320x240), 24 bilder/sek och om inte det är väldigt hög bitrate så kommer telefonen att klara av den filen mha tex divx player men den kan alltså inte spelas upp utan ett "tredjeparts program" som divx player eller core player...
Postad 16 January 2008 - 19:55
Mr_nygren
-
Mr_nygren
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Den filen verkar vara "riktigt" konverterad, upplösningen är på 320x138 (man bör använda MAX 320x240), 24 bilder/sek och om inte det är väldigt hög bitrate så kommer telefonen att klara av den filen mha tex divx player men den kan alltså inte spelas upp utan ett "tredjeparts program" som divx player eller core player...
Nej precis vad jag menar, ja den verkar vara konventerad men inte till något mediaprogram som w960i klarar av. Annars så skulle jag gärna vilja se en film på någons telefon när den spelar upp filmer?  Hur det ser ut, väldigt tacksam om någon skulle kunna göra det, eller vet någon hemsida som har en film på det  Edit: Hittade en rätt så bra film som visade mitt önskemål hehe:) Men ni får gärna slänga upp fler, den var rätt så dålig filmad.
Redigerat av Mr_nygren, 16 January 2008 - 20:02.
Postad 16 January 2008 - 20:03
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Jag tackar för era svar!
Och så fort jag får mobilen ska jag in med lite sånna här filmer. Och såklart ladda ner Divx player, eller Core player.
Ryker garantin om man lägger in tredjepartsprogram?
Postad 16 January 2008 - 20:08
Mr_nygren
-
Mr_nygren
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Jag tackar för era svar!
Och så fort jag får mobilen ska jag in med lite sånna här filmer. Och såklart ladda ner Divx player, eller Core player. Ryker garantin om man lägger in tredjepartsprogram?
Det gör den. Om du inte återställer den, så märker dem säkert inget. Så är det i allafall med iPhone har jag för mig. Dock inte helt 100% säker.
Postad 16 January 2008 - 20:31
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Men om den pajjar helt kan man ju inte återställa den.
Dock tror jag inte de märker något, smartphones är ju till för att lägga in nya program i
Postad 16 January 2008 - 20:39
mawam
-
mawam
-
Användare
-
-
102 inlägg
Jag använder mp4 format 320x240 med 500-700kbps videobitrate och 96kbps ljudbitrate @ 25 bilder/sek, då tycker jag det fungerar bra. kodar om me quicktime pro. sen så behöver man inte någon 3:e part program för att spela upp
hur menar ni när ni vill se skärmen filmad? har en digitalkamera som kan filma i vga så jag skulle kunna filma me den och lägga upp åt er, duger det tro?
har kodat om lite filmer och tv-serier, fungerar fint  men har inte fått till textningen än...tror dock det bara skulle bli för mkt info på den lilla skärmen
Postad 16 January 2008 - 20:40
Mr_nygren
-
Mr_nygren
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Men om den pajjar helt kan man ju inte återställa den. Dock tror jag inte de märker något, smartphones är ju till för att lägga in nya program i 
Den "pajjas" nog inte helt  När det gäller alla iPods/iPhone och andra SE telefoner jag kört med, så är det bara att återställa den om något skulle gå fel till. Men hur menar du med att den pajjar helt?
Redigerat av Mr_nygren, 16 January 2008 - 20:40.
Postad 16 January 2008 - 20:55
web_konto
-
web_konto
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Nej precis vad jag menar, ja den verkar vara konventerad men inte till något mediaprogram som w960i klarar av.
Annars så skulle jag gärna vilja se en film på någons telefon när den spelar upp filmer? Hur det ser ut, väldigt tacksam om någon skulle kunna göra det, eller vet någon hemsida som har en film på det 
Edit: Hittade en rätt så bra film som visade mitt önskemål hehe:) Men ni får gärna slänga upp fler, den var rätt så dålig filmad.
http://picasaweb.goo...180977492338482Gjorde om filen så den bara blev 2Mb blev nog lite bättre bild också men såklart fortfarande sämre än på telefonen.
Redigerat av web_konto, 16 January 2008 - 21:58.
Postad 16 January 2008 - 21:03
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
web_konto: Om de flyter på så bra + att kvaliten är bättre. Kan det ju bli riktigt småmysigt att titta på film!
Men tror du personligen min film skulle gå så bra, med de specen du fick?
Och vad har du för spec på din film du hade på filmen + hur konverterade du den?
Mr_nygren: Med att den lägger av helt, liksom att den inte ens startar upp sig. Eller det går att återställa den ändå?
Redigerat av Coistrel, 16 January 2008 - 21:06.
Postad 16 January 2008 - 21:15
web_konto
-
web_konto
-
Amatör
-
-
50 inlägg
web_konto: Om de flyter på så bra + att kvaliten är bättre. Kan det ju bli riktigt småmysigt att titta på film! Men tror du personligen min film skulle gå så bra, med de specen du fick? Och vad har du för spec på din film du hade på filmen + hur konverterade du den?
Mr_nygren: Med att den lägger av helt, liksom att den inte ens startar upp sig. Eller det går att återställa den ändå?

Jag skulle bli väldigt förvånad om det gick sämre för dig att titta på din film. Det där avsnittet är konverterat från divx till mp4 med programmet M3. Filen är 153Mb, 320x240@24bilder/sek, video bitrate på 800 kps och ljud bitrate på 96 kps.
Postad 16 January 2008 - 21:18
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Okejokej. Vilken version använder du dig av?
Postad 16 January 2008 - 21:21
web_konto
-
web_konto
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Okejokej. Vilken version använder du dig av?
V0.898
Postad 16 January 2008 - 21:23
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Lätt att använda och funkar bra?
Postad 16 January 2008 - 21:26
mawam
-
mawam
-
Användare
-
-
102 inlägg
web_konto: Om de flyter på så bra + att kvaliten är bättre. Kan det ju bli riktigt småmysigt att titta på film! Men tror du personligen min film skulle gå så bra, med de specen du fick? Och vad har du för spec på din film du hade på filmen + hur konverterade du den?

Jag skulle bli väldigt förvånad om det gick sämre för dig att titta på din film. Det där avsnittet är konverterat från divx till mp4 med programmet M3.
Filen är 153Mb, 320x240@24bilder/sek, video bitrate på 800 kps och ljud bitrate på 96 kps.
såg inge vidare ut det där...har filmat lite jag med men hur lägger du upp videon på gmail? t mig säger den bara fel format ( .mov är formatet jag försöker ladda upp)
Postad 16 January 2008 - 21:34
web_konto
-
web_konto
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Lätt att använda och funkar bra?
Busenkelt att använda och fungerar utan problem, kanske lite långsamt att konvertera men inte på värsta viset (har inte tider i huvudet men en långfilm tar kanske upp emot 1 timme.) mawam: nä jag vet det blev riktigt dåligt när jag gjorde om det till h.264 via Quicktime. Jag gjorde inget speciellt när jag laddade upp den, gjorde det via Picasa2.
Postad 16 January 2008 - 21:41
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Efter lite trams med NETWORK FRAMEWORK version.2 något och nerladdning av någon Nero fil, verkar det gå att starta.
Ska testa konvertera en film imorgon. Och återkommer med hur det har gått!
Postad 16 January 2008 - 21:56
mawam
-
mawam
-
Användare
-
-
102 inlägg
tror mig ha lyckats ladda upp via detta forum en film som ni kanske kan se?
Postad 16 January 2008 - 22:16
aikelo
-
aikelo
-
Lärjunge
-
-
315 inlägg
Är det bara jag som har problem med touchskärmen? t.ex när jag ska markera flera sms så är det omöjligt att bocka i fler än två rutor. telefonen registerar nästa aldrig tryck som är i utkanterna på skärmen och det virtuella tangentbordet registrerar oftast tecken på raden under den jag trycker på?
Jag tycker att touchskärmen funkar över förväntan faktiskt, har du provat att kalibrera om den? "Verktyg-Kontrollpanelen-Annat-Inställningsguiden" Tror kalib. börjar på steg 9...
Ah, det har jag missat ska testa det senare. Provade dock touch i service menyn och då blev markeringen 4-5 mm under pennan
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|