COD4 då allså
Redigerat av kerren, 05 January 2008 - 13:55.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
48 relaterade trådar
Postad 05 January 2008 - 13:51
PSN: akerren vill gärna ha lite invites eftersom det är stört omöjligt att bara joina någon random
COD4 då allså Redigerat av kerren, 05 January 2008 - 13:55. Postad 05 January 2008 - 15:37
Tänkte spela cod idag men det funkade inte med mitt användarnick.......fick felmedddelande hela tiden så jag var tvungen att skapa en ny användare och spela med den........vilket innebar att allt var nollställt och det är bara att börja om igen.....
Postad 05 January 2008 - 15:53
börjar bli väldigt irriterad på att det inte går att joina random games längre. samt att idag när jag körde 1 on 1 så kom det upp game settings downloading efter en match var över, sen var det slutspelat. skräp. kommer detta ordna sig med patchen eller? man kan ju inte ens joina games med sina vänner från USA längre heller och nästan alla mina cod vänner är därifrån. väldigt irriterande detta. hoppas det blir löst snarast. beror det på någon överbelastning detta eller? någon som vet?
Postad 06 January 2008 - 02:30
Hej alla hemisar
Jag är ny här och vill gärna veta om det går att gå med i en klan för Call of duty 4 Modern Warfare. Har spelet på xbox360 och spelar nästan varje dag, ifall ni vet kan ni gärna skriva ett inlägg i min gästbok. Det var allt. Ha det bra! /Leopold Postad 06 January 2008 - 02:44 Varför inte fråga i 360-forumet då? Postad 06 January 2008 - 16:00
Uppdaterad lista.. där var en redigering också..
46. Alkeemis (Alkeemis) --> 46. Alkeemis (Cineoholic)... PSN id är alltså inte samma som här på forumet.. Postad 06 January 2008 - 16:01
Är redan med i Warhawk-klanen men vill nu gå med i COD4-klanen
Superkul lir!! Postad 06 January 2008 - 17:05
Nu har jag bytt användarnamn........kör numera på primare2 istället......jag har skickat vännerförfrågan till en massa personer och har jag glömt någon så är det bara att ni lägger till mig.....BBomp och morlock hade dock fullt på sin lista så ni kan väl plocka bort mitt gamla nick och lägga till det nya istället.
Postad 06 January 2008 - 19:13 Varför har du bytt? ett användarnamn ska inte bara sluta fungera. Postad 06 January 2008 - 19:57
antingen så får jag inte warhawks headset att fungera elr så snackar ingen när jag spelar, ska man trycka på nån knapp på handkontrollen när man är med i spelet för att det ska fungera, jag har registrerat den till ps3:an hur ska jag göra?
Postad 06 January 2008 - 21:02
Sitter och lägger till lite vänner nu från listan.
Har bara Warhawk av dom här spelen än så länge. PSN-ID: kokkelimokk Postad 06 January 2008 - 21:59 Varför har du bytt? ett användarnamn ska inte bara sluta fungera. Det hade säkert gått och fixa på något sätt men då hade jag inte kunnat spela under tiden och då valde jag att byta användarnamn istället.....jag skickade ett mail till någon felsupport men har inte fått något svar så jag blev förbannad och bytte.... Postad 06 January 2008 - 23:00 Nu har du bra möjligheter att fixa en bra K/D-ratio och övrig statistik iaf. Postad 06 January 2008 - 23:07 Nu har du bra möjligheter att fixa en bra K/D-ratio och övrig statistik iaf. Inget ont som inte har något gott med sig......nu ska jag se till att spela lite smartare denna gången..... Postad 07 January 2008 - 06:39
Nån som har koll på hur många gånger man kan använda Prestige Mode?
Och fler än jag som knappt kommer in på team deatmatch eller free for all-matcher,men Oldcore på direkten? Iofs riktigt kul med Oldcore men kan bli problematiskt när man tänkt att få fullt i vissa vapen. Psn: Hyvonen Postad 07 January 2008 - 07:17
Har för mig att man kan köra prestige mode 10 ggr.... Jo jag har också problem att komma in på matcher... Speciellt på kvällarna, men på dagarna brukar det funka bättre... Postad 07 January 2008 - 13:24
Vad är ni inne på för varv i prestige mode? Testat att välja olika game modes när det är svårt att komma in på matcher? För mig funkar det,peppar peppar, att testa bläddra bland alla olika gamemodes. Kommer alltid in på nåt till slut. Börjar bli löjligt det här med att försöka spela online Free for alla har för mig blivit istort sett omöjligt att spela. Lite tråkigt eftersom det är ett bra sätt att få 150kills med urusla vapen på. Psn:Hyvonen Postad 07 January 2008 - 13:35
Jag är inne på andra prestige mode just nu och snart inne på tredje....
Jo det brukar vara så att nån av de olika game modes funkar att spela, men det kan ta ett tag att hitta vilken... Postad 07 January 2008 - 22:29
Tack för ikväll för alla invites och roligt spel! Det var någon som bjöd in mig på hardcore (minns inte vem) och där var det lätt att dö, men det var ju faktiskt riktigt skoj! Känns som att jag måste öva lite mer innan jag kan spela med er andra bara.
Man vill ju inte dra ner "[MHB]" i smutsen! PSN: faceplant72 Postad 08 January 2008 - 00:30
Tack för trevligt spel ikväll grabbar.......riktigt trevligt när vi körde två MHB-lag mot varandra på officiell server.....
Postad 08 January 2008 - 03:05
Det var kul,blev dock "lost connection bla bla" redan andra matchen när jag väl komma in på Mergers invite.
Postad 08 January 2008 - 08:15
Tackar för alla invites igår merger, dock kom jag endast in 2ggr om jag inte minns fel.
Var sedan tvungen att lägga av runt 22 då sambon började närma sig efter jobbet Postad 08 January 2008 - 08:45
Roligt igår!
Bäst var nog när vi lyckades få till en match i Ground War med bara MHB:are på det ena laget! Det måste vara första gången. Tyvärr så gick det en propp(!)precis när vi skulle dra igång en match där runt 23, då orkade jag inte starta slå på grejerna igen. Vi syns ikväll hoppas jag! Postad 08 January 2008 - 09:12
Hade jordens lagg igår kväll och connection problem hela tiden. Inte så kul när man försöker skjuta nån, så är dom bakom en helt plötsligt eller på väg upp för en trappa och helt plötsligt är man på väg ner
Sjätte varvet, level: 28 eller 29. Redigerat av SonySamppa79, 08 January 2008 - 09:11. Postad 08 January 2008 - 09:43 Det finns en sak jag lärt mig om folket på minhembio.com: Alla är välkomna. Jag fixade MHB-tag så fort jag nådde rank 12 och då var jag många gånger sämre än genomsnittet. Postad 08 January 2008 - 09:48
Klart vi syns ikväll......det vet du..... Det gick ganska hyfsat för mig igår...den enda jag hade några större problem med i någon match var hyvonen som lyckades ta mig en 4-5 ggr på raken.... Postad 08 January 2008 - 09:54
SaMppA>> Det ska bli intressant och se om ryktena stämmer vad gäller 10 rundor prestige att man kan köra med både red dot och ljuddämpare samtidigt efter att man har klarat det. Om det stämmer så finns det ju faktiskt anledning att kämpa med prestige.
Om vi får tillfälle att spela ihop några stycken ikväll skulle det vara kul att alla kör någon match med ljuddämpare och UAV-jammer som någon föreslagit tidigare och att vi spelar som grupp.....jag har mött en clan där alla spelade så och samtidigt hade headset....det var rätt obehagligt kan jag säga.... Postad 08 January 2008 - 10:10
Håller med, det skulle vara riktigt skoj och säkert ganska otäckt för motståndarna!
Redigerat av Unregistereda1381774, 08 January 2008 - 10:13. Postad 08 January 2008 - 10:21 Riktigt kul som sagt den där omgången med bara MHB:are på ena laget! Dämpare + UAV-jammer? Jag hade fått för mig att UAV-jammer är samma sak som ljuddämpare på båda vapnen. Eller är det så att UAV-jammer gör så att man inte syns även om man slänger en granat? Låter hursomhelst riktigt coolt! Ni som kör headset, har ni något att rekommendera? Postad 08 January 2008 - 10:25 Jepp, samma här! Åtminstone på 3 matcher hade jag det problemet. I mitt fall var det jag själv som helt plötsligt flyttade mig typ 3-4 meter åt sidan. Postad 08 January 2008 - 10:29
Ska försöka joina en stund ikväll. Blir efter 22 tror jag då min sambo som nu är ruskigt höggravid brukar somna vid den tiden.....
Postad 08 January 2008 - 10:30 Riktigt kul som sagt den där omgången med bara MHB:are på ena laget! Med ljuddämparen blir man inte synlig på radarn när man skjuter. Med UAV-jammern blir man inte synlig när det kallas in en radarsvepning från motståndarlaget. Den man får efter 3 kills streak. Man blir med andra ord helt osynlig på radarn Postad 08 January 2008 - 10:40
Jag kan grusa dom ryktena, man får inget alls tråkigt nog... Postad 08 January 2008 - 11:08
Favoritbössan är helt klart MP44, synd att den bara är tillgänglig efter lvl 52 och ingen ljuddämpare. Eftersom jag går prestige så fort jag nått level 55 så tappar man den direkt känns det som. :/
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 08 January 2008 - 11:31. Postad 08 January 2008 - 13:27
Du skojar med mig....har du redan hunnit köra 10 rundor prestige..... Morlock>> Jag är sugen på att pröva mp44 efter ditt tips tidigare....nu lär det ju dock ta ett lite längre tag efter helgens set back men men.... Postad 08 January 2008 - 13:33 Det finns en sak jag lärt mig om folket på minhembio.com: Alla är välkomna. Jag fixade MHB-tag så fort jag nådde rank 12 och då var jag många gånger sämre än genomsnittet. Hur fixar jag MHB-tag? Postad 08 January 2008 - 13:34
Har 1 lvl kvar, sen kan jag prova på den. Känns som jag inte kommit nånstans i mitt spelande, är inte ens inne på prestige än 3 användare läser detta ämne0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |