Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty 4 : Modern Warfare

3032 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycker ni om CoD4? (250 medlem(mar) har röstat)

5 är bäst

1. 1 (8 röster [3.20%])

Procent av omröstning: 3.20%

2. 2 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

3. 3 (5 röster [2.00%])

Procent av omröstning: 2.00%

4. 4 (45 röster [18.00%])

Procent av omröstning: 18.00%

5. 5 (192 röster [76.80%])

Procent av omröstning: 76.80%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 02 januari 2008 - 16:32

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Ja och en krökt rygg på köpet så man ser ut som ringarn från notredam.

Jag är också gammal PC freak som gått över till den mörka sidan (konsol). Handkontrollen gör att det verkligen känns som att du skjuter med ett vapen, den känslan får du aldrig med tangentbord och mus...Sorry men så är det bara...

Näpp, Bulla upp dig i soffan och njut med the SWE...Ahhhhhhhh, jag vill hem å "SWE:a" :)

Postad 02 januari 2008 - 16:43

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Det där med handkontroll eller mus/tangentbord är väll en vanesak och ju mer inbiten musanvändare man är ju längre tid tar det och vänja sig vid det nya. Jag börjar få hygglig koll med dosan men ligger fortfarande endel efter alla andra känns det som... Tex i situationer där man hamnar med nån motståndare i en "närkamp" i ett rum och man typ dansar runt som en dåre för och inte bli skjuten och sammtidigt ska sikta på den andre så slutar det oftast med att jag tömmer magasinet på all inredning istället för på motståndaren och givetvis dör själv...

Nån som vart inne och lirat idag, fungerar det? Inatt så funkade det kanske 1 gång av 10-20 försök...

Hade vart ballt med nån uppdatering, lite nya banor. Jag skulle vilja se lite större banor som tilltalar både krypskyttar och gunners och så kanske 15-20 spelare i varje lag!

Postad 02 januari 2008 - 17:09

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Ett förslag: Istället för att tömma magasinet på en stackars intet onta anande stol, dra fram niiiiven, öka farten och hugg...

Nu på dagen brukar det gå bra, det är när man passerar magiska gränsen 21:00 som det börjar kyka ur.

PS: Jag mailade xboxlive supporten och undrade när de tänkt fixa problemet, gissa vad jag fick för svar...

Tack för att ni tagit kontakt med Xbox Support. För närvarande upplever vi tekniska svårigheter med Live-tjänsten. Detta kan resultera i att vissa delar av Xbox Live inte går att komma åt....Öhhhh, dööhhhh :)
SUCK!!!!

Postad 02 januari 2008 - 19:18

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Ett förslag: Istället för att tömma magasinet på en stackars intet onta anande stol, dra fram niiiiven, öka farten och hugg...

Nu på dagen brukar det gå bra, det är när man passerar magiska gränsen 21:00 som det börjar kyka ur.

PS: Jag mailade xboxlive supporten och undrade när de tänkt fixa problemet, gissa vad jag fick för svar...

Tack för att ni tagit kontakt med Xbox Support. För närvarande upplever vi tekniska svårigheter med Live-tjänsten. Detta kan resultera i att vissa delar av Xbox Live inte går att komma åt....Öhhhh, dööhhhh :)
SUCK!!!!

haha.. bra svar :)

Postad 02 januari 2008 - 20:01

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
" Forummeddelande:

Tyvärr uppstod ett fel. Om du ej vet hur man använder en funktion eller varför du fick det här felmeddelandet, kolla igenom hjälpfilerna för ytterligare hjälp.
Felet som uppstod var:

Tyvärr, servern är för belastad för att kunna ta hand om din förfrågan, försök igen om en liten stund"

Vafan.. SPRIDER det sig till forumet nu också? :)

I miss u nyluh! :)

Postad 02 januari 2008 - 22:01

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

[i]" Forummeddelande:

I miss u nyluh! :)

I miss u 2 man, these canadians are destroying da game man!

Postad 02 januari 2008 - 23:23

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0

these canadians are destroying da game man!

Word!

Nä, nu blir jag allvarligt förbannad. En vecka har det strulat nu. Att det strular en eller två dagar kan jag ta, men en hel vecka, no way man.

Live! enligt Xbox.com/support just nu:
Status:
Up and running.

Vadå Nyluh, lifter? Betydde nyårsnatten ingenting? :)

Postad 03 januari 2008 - 00:28

Berggren
  • Berggren
  • I Am The God Of Hellfire

• 3 967 inlägg
  • 0
Svaga svag rykten gör gällande att Goldmedlemmar kanske ska få någon komepnsation från MS pga strulet, men det är som sagt bara rykten.
Skulle ju inte vara fel med någon sorts komepnsation i alla fall.
Vi får väl se vad de goda MS har på G.

Postad 03 januari 2008 - 00:35

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
I do sure hope so=) den senaste veckan har har varit ett h******e, har inte kunnat lira me mina COd4buddies...

Postad 03 januari 2008 - 06:09

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Funkade hyfsat nu om man var ensam i ett party o körde. Fick ihop till rank 41 iaf, så då var nattens mål nått :)

Postad 03 januari 2008 - 06:19

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
jo sant sant, d gick sådär ibland. Kom till min pristige level 4 nu som jag ville. Kanske ses imorrn, gonight:)

Postad 03 januari 2008 - 18:08

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Svaga svag rykten gör gällande att Goldmedlemmar kanske ska få någon komepnsation från MS pga strulet, men det är som sagt bara rykten.
Skulle ju inte vara fel med någon sorts komepnsation i alla fall.
Vi får väl se vad de goda MS har på G.

Ja d kan man ju tycka.. men tror du snål Gates bjussar på d?! Ganska många medlemmar å ersätta. Svårt å ge igen dom timmarna spel me Swe klanen! :)

Postad 03 januari 2008 - 18:50

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Bananplanta, sugar, du har en alldeles speciell plats i mitt hierta du med :unsure:

Imorgon eftermiddag/kväll/natt tänkte jag långköra, who's with me?!

Postad 03 januari 2008 - 19:07

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Kanske Microsoft delar ut ett gäng sådana där poäng i kompensation... Minns inte vad det heter men det man betalar med när man ska byta namn på liven tex. MS poäng?

Jag är nog med imorn kväll/natt på en långkörare, blir nog även lite lir ikväll :unsure:

Postad 03 januari 2008 - 20:13

Unregistered2b0f3f95
  • Unregistered2b0f3f95
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Bananplanta, sugar, du har en alldeles speciell plats i mitt hierta du med :unsure:

Imorgon eftermiddag/kväll/natt tänkte jag långköra, who's with me?!

Inte omöjligt att jag hänger på, har du några planer på när du tänkt börja så man vet när man ska vara inne?

Postad 03 januari 2008 - 20:27

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0
Kan jag köpa Cod4 i usa och ta hem och spela på min svenska box?

Postad 03 januari 2008 - 20:31

erithiof
  • erithiof
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Tror inte att det skulle funka, och varför förresten??

Postad 03 januari 2008 - 20:41

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0

Tror inte att det skulle funka, och varför förresten??

Varför skulle det inte fungera? Är det regionsfritt så fungerar det väl???
Varför inte? Kostar ju 200kr mindre over there. Får påhälsning från usa om ett par veckor. Tänkte köpa 3 spel. Så som jag räknat så kommer det bli köp 3 betala 2 typ om man skulle jämföra med våra svenska priser!

Postad 03 januari 2008 - 20:50

erithiof
  • erithiof
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
ok, jag trodde det inte var regionsfritt, men om det är det så borde det väl funka:)

Postad 03 januari 2008 - 21:43

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Tjo!

Min COD4 är från USA och fungerar alldeles utmärkt.

Regiosnfria spel ser du här

Postad 04 januari 2008 - 02:55

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Jaha, så var ännu ett delmål nått, rank 44 var det inatt. Äntligen fått tillbaka Dead Silence igen :unsure:

Provade på två spelformer som jag itne testat förut. Oldschool free for all och Cage Match. Oldschool var inte nåt för mig. Cage match var rätt skoj, men lite tråkigt eftersom jag spelade mot en kille utan mic :P

Postad 04 januari 2008 - 03:15

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
Vad är det för banor i Cage Match? Känns ju som om de flesta banorna är alldeles för stora för en mot en.

Postad 04 januari 2008 - 07:47

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Jag körde bara en match, vilken var på Bog.

Postad 04 januari 2008 - 08:41

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
Ni som nu lirat en hel del, har ni ofta problem med att komma igång med matcher?
jag och zokes satt och övade lite igår, practice makes perfect, men jag ljuger inte om jag säger att var 5:e gång man försökte få igång en team deathmatch så funkade det?
och det var inte en gång vi fick vara kvar i samma party flera matcher....det är ju jävligt kul men ska det vara sånt ******** bök å få spela lite så tappar man ju lusten...sitta i lobbyn och vänta på att komma igång med matcher är ju inte så herrejösses kul.
Men det kanske bara var liven som hade lite problem igår??

Postad 04 januari 2008 - 08:48

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0

Ni som nu lirat en hel del, har ni ofta problem med att komma igång med matcher?
jag och zokes satt och övade lite igår, practice makes perfect, men jag ljuger inte om jag säger att var 5:e gång man försökte få igång en team deathmatch så funkade det?
och det var inte en gång vi fick vara kvar i samma party flera matcher....det är ju jävligt kul men ska det vara sånt ******** bök å få spela lite så tappar man ju lusten...sitta i lobbyn och vänta på att komma igång med matcher är ju inte så herrejösses kul.

Live har fungerat som en påse nötter ändå sedan Jul (och det gäller alla spel)... Hoppas de får till det snart, för nu börjar jag få nog.

Postad 04 januari 2008 - 09:16

stone
  • stone
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0

Live har fungerat som en påse nötter ändå sedan Jul (och det gäller alla spel)... Hoppas de får till det snart, för nu börjar jag få nog.

Kan konstatera att det verkar som om det är stora problem med detta sedan innan årsskiftet på alla plattformar.
Såväl PS3 som PC och 360 har vad jag har kunnat se i forum på bland annat Infinityward och COD. ;)
/Stone

Postad 04 januari 2008 - 09:53

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
oki...då är det bara till att avvakta bättre tider mao...

Postad 04 januari 2008 - 10:10

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0
Kul lir igår kväll.. free for all med bara headshots på minibana!! hahaha.. slakt!

Postad 04 januari 2008 - 10:22

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Funkar rätt bra för tillfället ;)

Postad 04 januari 2008 - 10:28

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Vad är det för banor i Cage Match? Känns ju som om de flesta banorna är alldeles för stora för en mot en.

Har ej testat detta men jag har fått för mig att det är i en bur :lol:
Alltså begränsade ytor med lite grejjer och gömma sig bakom...
Men som sagt bara nåt jag fått för mig.

Gick bra och köra private igår men trist och inte få några XP poäng.
Hoppas det går bättre ikväll, hade tänkt och sitta uppe hela natten och köra!

Funkar rätt bra för tillfället ;)

Det är väll när jänkarna och vaknar det börjar cpa sig...

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 04 januari 2008 - 10:30.

Postad 04 januari 2008 - 10:32

Berggren
  • Berggren
  • I Am The God Of Hellfire

• 3 967 inlägg
  • 0
Officiell kompensering från MS!

Nu har de beastämt sig för vilken sorts kompensering som vi ska få för krånglet med Livetjänsten.

Dear Xbox LIVE Members:

During this past holiday season you helped us break a number of Xbox LIVE records. This included our largest sign-up of new members to Xbox LIVE in our 5 year history and just yesterday you broke the record for the single biggest day of concurrent members ever on the service.

As a result of this massive increase in usage we know that some of you experienced intermittent Xbox LIVE issues over the holiday break. While the service was not completely offline at any given time, we are disappointed in our performance. I would like to take this moment to thank you each and every one of you for your patience and understanding as our team has worked around the clock to return the service to a stable state.

At the same time we would like to offer a token of our appreciation to all of you in celebration of record success for the service. And as a thank you for your loyalty during this holiday period, we will be offering all of our Xbox LIVE members around the world access to a full Xbox LIVE Arcade game that will be available to download free of charge. In the coming weeks we will be sharing the specific details of this offer with you.

Thank you again for helping make Xbox LIVE everything that it is today!

Sincerely,
Marc Whitten
General Manager, Xbox LIVE

Alltid något i alla fall eller vad säger ni?

Postad 04 januari 2008 - 10:35

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Ja, free for all på Shipyard. Speciellt att jag vann. *mental five*

Ikväll blire plöj. Om inget funkar får alla dra in det där xlink kai som fanns till xboxen så skiter vi i livet för en stund ;)

Haha, ett Xbox live arcade-spel? är de störda? En månads fri live minst alltså.

Redigerat av asbra, 04 januari 2008 - 10:37.

Postad 04 januari 2008 - 10:38

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
OMFG

I'm writing in a LEGENDARY thread!

Och ja - liven verkar funka fint nu. Lite gibb ikväll kanske?

Postad 04 januari 2008 - 10:45

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Igår hade jag en liten rolig och konstig upplevelse:

Jag tänkte köra en kortis och testa lite nya combos, så jag bestämde mig för att köra solo.

Jag loggade in och blev direkt insläng i ett spel. Väl inne började amerikanerna/kanadickerna (som vanligt) tracka och skrika, ohhh loook it's the swedes, it's the sweeeedes bla bla bla. Jag tänkte, men va fasiken ser de mig i pluralis eller?!? så slog det mig att jag kanske råkade komma in i SWE dårarnas game, fast som motståndare.

Jag slår på knappen för att se vilka som lirade och mycket riktigt var det flera med SWE tags inne...Det lustiga var att de spelade i olika lag, 2 i det ena och 6-7 i det andra, tot 8-9 stycken. Nu har det brunnit i SWE teamets hjärnor igen tänkte jag och precis när jag skulle börja håna insåg jag att jag inte kände igen ett enda gamertag, ingen som jag hade på min friendslista iaf och jag har nästan alla på listan ;) .

Samtidigt fick jag en invite från bananen i pyjamas så jag hann tyvärr inte fråga vilka de var och hur de kunde ta sig friheten att använda "SWE", som vi faktiskt har patent på i detta forum :lol:

Jag blev så tagen och i sån chocktillstånd efter upplevelsen...Jag kände mig våldtagen och var tvungen att duscha flera gånger efteråt, jag var som i "the twilight zone"....Tyvärr var händelsen också anledningen till att jag inte kunde prestera under vår "riktiga" SWE match, det gick mao åt helvxte....

Seriöst, visst springer man på lite udda skurar av SWE som inte är med på listan men det här var lite väl..

Så...Hur många jäkla SWE:are finns det egenligen?!? och hur vågar de använda SWE utan att gå genom listan först?!? :lol:

Postad 04 januari 2008 - 10:49

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Hur gör man för att spela med "er"/SWE då? Försökte några gånger under julhelgen men hittade inget. Fast det kanske berodde på Live...

Postad 04 januari 2008 - 10:55

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0

Hur gör man för att spela med "er"/SWE då? Försökte några gånger under julhelgen men hittade inget. Fast det kanske berodde på Live...

Enkelt! Gå in i Call of duty - gamertagtråden och lägg in dig själv, dvs forumnamn - gamertag.

Sen går du in i Här, loggar på och lägger till alla i listan (friend request).

Welcome! ;)

Postad 04 januari 2008 - 11:03

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

Jag slår på knappen för att se vilka som lirade och mycket riktigt var det flera med SWE tags inne...Det lustiga var att de spelade i olika lag, 2 i det ena och 6-7 i det andra, tot 8-9 stycken. Nu har det brunnit i SWE teamets hjärnor igen tänkte jag och precis när jag skulle börja håna insåg jag att jag inte kände igen ett enda gamertag, ingen som jag hade på min friendslista iaf och jag har nästan alla på listan ;) .

Kan också ha varit de jäkla holländarna.. Lirade mot några kaxiga 12åriga holländare igår som började tjabbla en massa i voice-chat. Givetvis ska jag kaxa emot mig för att få tyst på dem. Då ändrar de från [fulHolländare] till [SWE] Och de hade de kvar ett tag.. så man vet aldrig! Bäst att fråga nästa gång Ebola! :lol:

Postad 04 januari 2008 - 12:01

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0

Kan också ha varit de jäkla holländarna.. Lirade mot några kaxiga 12åriga holländare igår som började tjabbla en massa i voice-chat. Givetvis ska jag kaxa emot mig för att få tyst på dem. Då ändrar de från [fulHolländare] till [SWE] Och de hade de kvar ett tag.. så man vet aldrig! Bäst att fråga nästa gång Ebola!

Det är ju egentligen B att man kan ändra sin klantag hur som helst. Vem som helst kan ju då använda SWE och trashtalka folk bara för att jxvlas och vips har man fått idiotstämpel på sig. Vi är ändå relativt shyssta (om man jämför med andra) och det vore fan inte roligt att få idiot stämpel och ingen som vill lira mot en.

Redigerat av Ebola, 04 januari 2008 - 12:02.

Postad 04 januari 2008 - 12:12

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0
Fråga
Spoiler

Postad 04 januari 2008 - 12:19

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

Fråga

Spoiler

Bör inte skaparen av tråden med över ett tusen svar i veta det? ;)

Redigerat av Nyluh, 04 januari 2008 - 12:19.

Postad 04 januari 2008 - 12:24

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0
Om skaparen hängt med i tråden så kanske han borde vetat det, men det har han inte gjort..

Postad 04 januari 2008 - 13:48

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1 727 inlägg
  • 0
Varför inte byta tag?
Det är faktiskt ganska många som nickar SWE i Sverige ;)

Postad 04 januari 2008 - 14:49

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2 199 inlägg
  • 0

Om skaparen hängt med i tråden så kanske han borde vetat det, men det har han inte gjort..

20 svängar tror jag det ska vara.

Angende swe, så finns det alltid wannabes ;)
Fast iof så skulle man kunna byta till MHB eller någe liknande.

Redigerat av Unregistered710b3906, 04 januari 2008 - 14:50.

Postad 04 januari 2008 - 15:24

maxtax
  • maxtax
  • Användare

• 225 inlägg
  • 0
Jahopp! Då laddar man upp med lite mat nudå, så börjar dagens långlir snart då! Känns otroligt bra! ;) Är ni fler som lirar ikväll?

Postad 04 januari 2008 - 15:42

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0

Angende swe, så finns det alltid wannabes ;)
Fast iof så skulle man kunna byta till MHB eller någe liknande.

Seriöst så borde ni kanske fundera på MHB istället för det otroligt vanliga SWE (ni var ju inte direkt först med SWE).

Ett litet förslag. Jag är med i en ganska stor klan (Ox360) och vi har skapat en dummy-friend. Om er klan skulle heta MHB skulle det innebära att någon av er alltså skapar ett gamertag som heter MHB-kompis (räcker med ett silver-medlemskap). Denna lägger alla till på sin friendslist och ni kan då gå in på MHB-kompis lista för att se vilka av er som är online.

På så sätt slipper ni rensa i era friendslists för att få in 40 nya spelare (för jag antar att vissa av er har lika fullt på sina listor som jag har?).

10 är det väl?

Postad 04 januari 2008 - 15:46

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0
MHB kanske inte e så pjåkigt...

Postad 04 januari 2008 - 16:22

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Byt clantag till vad ni vill, jag kommer ändå alltid var en hangaround! ;)

Postad 04 januari 2008 - 16:27

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1 727 inlägg
  • 0
MiHB var det första jag tänkte på men MHB blir nog bättre ;)
Har renoverat i rummet så har inte kunnat lira online på flera dagar.
Imorgon kväll är det klart, blir cod hela natten då :lol:

Postad 04 januari 2008 - 16:33

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Det kanske är läge och byta till nåt annat som typ (MHB) som några redan föreslagit?
MHB får mig iof och tänka på Men in black 2 (loggan)... kanske kan skrämma
motståndarna ;)

Varför finns det ingenstans där man kan skriva in att man är från Sverige så alla svenskar
kan ha en egen lobby eller att man kan söka på folk från sitt eget land.
Det kunde stå swe efter ens namn som ett litet trademarkmärke eller varför inte en
flagga efter sin rank eller sitt namn.

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 04 januari 2008 - 16:35.

Postad 04 januari 2008 - 17:00

Unregisteredf664f8f0
  • Unregisteredf664f8f0
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
mHb är ju najs.
Vill inte alls vara så, men säga att man har patent på swe känns lite dumt.

haze_: En liten flagga sidan om namnet hade dem ju kunnat lägga in.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.