Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Lg KU990 va tror ni om denna?

1146 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
LG Viewty KU990 (Mobiltelefoner) 4 8.013888 (71) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 18 April 2008 - 17:26

Jajnus
  • Jajnus
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Jag undrar en sak om DivX formaten. jag har nyligen gjort om min film till DivX ( tror jag ) och när jag testade ladda in den i mobilen så står det att den saknar sökväg eller ngt sånt. Hur vet man om den är en DivX och varför kan jag inte ladda in den? ( är dålig på sånthära :) )
Tackar för svar snarast!

Postad 18 April 2008 - 17:28

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Jag undrar en sak om DivX formaten. jag har nyligen gjort om min film till DivX ( tror jag ) och när jag testade ladda in den i mobilen så står det att den saknar sökväg eller ngt sånt. Hur vet man om den är en DivX och varför kan jag inte ladda in den? ( är dålig på sånthära :) )
Tackar för svar snarast!

Har du ställ in rätt upplösning på filmen? 400x240

Postad 18 April 2008 - 17:46

Jajnus
  • Jajnus
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
När jag konverterade filmen så tog jag på "mobile" sen har jag bara testat den i datorn i DivX Movie spelaren och det går. Så jag vet inte hur mkt upplösning det är. Men det konstiga är att jag inte kan ladda den FRÅN datan TILL mobilen. då står det att den saknar sökväg eller ngt..

Postad 18 April 2008 - 17:51

Unregistered32555851
  • Unregistered32555851
  • Beroende

• 1030 inlägg
  • 0

Hur gör man för att använda mobilen som modem ?
Sitter utan internet tyvärr och behöver då köra mobilen som modem. Tyvärr vet jag inte hur man gör :)
Ska man ändra inställningar i mobilen + ändra el. skriva i några uppgifter i datorn också ?

Satt och kika lite i datorn idag när jag hade kopplat in mobilen i datorn. När jag gick in på Telefoner och Modem så var LG KU990 tillagt som modem, så är väl bara att koppla in telefonkabel och skriva in modempoolsnummret på den uppkoppling man har och välja mobilen som modem.

Postad 18 April 2008 - 21:07

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

När jag konverterade filmen så tog jag på "mobile" sen har jag bara testat den i datorn i DivX Movie spelaren och det går. Så jag vet inte hur mkt upplösning det är. Men det konstiga är att jag inte kan ladda den FRÅN datan TILL mobilen. då står det att den saknar sökväg eller ngt..

Ta mycket hellre home theater och ställ ner upplösningen.
Du trycker på knappen "view" och sen på "modify" och för att dra upplösningsstaplarna försig så trycker du på hänglåset.
Men att den inte hittar sökvägen var konstigt..

Postad 19 April 2008 - 18:29

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0
Aja , jag ska lämna minhembio nu för att det inte känns så seriöst längre :D
Men hoppas ni blir glada ägare av lg viewty och att jag har gjort mer nytta än skada. Hej svejs!

Postad 19 April 2008 - 21:25

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0
Lämna hembio för alltid?!? Tycker man har ett beroende av att kika trådar o inlägg i diverse intressanta forum :)

Postad 22 April 2008 - 15:01

SEALen
  • SEALen
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Satt och kika lite i datorn idag när jag hade kopplat in mobilen i datorn. När jag gick in på Telefoner och Modem så var LG KU990 tillagt som modem, så är väl bara att koppla in telefonkabel och skriva in modempoolsnummret på den uppkoppling man har och välja mobilen som modem.

Nja, du skall inte ringa din modempool om du vill använda 3G eller GPRS.

Man skall ringa *99***1#

Ja ettan behöver förståss inte vara rätt för din telefon. De beror helt på hur den är inställd.

Om du söker lite efter gprs / internet inställningar på din operatörs hemsida borde du nog hitta det som du skall använda.

Postad 23 April 2008 - 18:29

deadwood
  • deadwood
  • Användare

• 235 inlägg
  • 0
finns det nån affär i stockholms området där man kan kolla in en riktigt 990'a och inte bara attrapperna ??

Postad 23 April 2008 - 21:19

ravenzan
  • ravenzan
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Media Markt är den enda butik jag varit in i som har mobiler påslagna och full funktionella så man kan pilla och undersöka ordentligt. Det är väl mitt starkaste tips.

Postad 24 April 2008 - 18:44

deadwood
  • deadwood
  • Användare

• 235 inlägg
  • 0

Media Markt är den enda butik jag varit in i som har mobiler påslagna och full funktionella så man kan pilla och undersöka ordentligt. Det är väl mitt starkaste tips.

borde man ju kunnat lista ut att det skulle va affären som ligger allra längst bort som har det.

Postad 25 April 2008 - 19:36

lill_robban
  • lill_robban
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Någon som kan hjälpa mig med att lägga in theman på LG KU990.

Behöver hjälp med att ladda ner EFS Media Builder m.m någon som kanske har en länk????
Snälla vill så gärna ha nya teman

Postad 26 April 2008 - 21:35

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0
Googla lite på efs media builder eller varför inte joina det eminenta brittiska forums sidan ku990.co.uk ? Använd sökfunktion på detta forum ? ...

Postad 27 April 2008 - 10:35

lill_robban
  • lill_robban
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Jag har googlat på efs o jag hittar ingenting

Postad 27 April 2008 - 14:25

pygmejonas
  • pygmejonas
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Jaja... EFS finns bland annat här...
rapidshare.com
Man får vänta någon minut innan man blir ansluten, men ändå...

Kan någon rekommendera en bra väska som ni är nöjda med...
Tacksamt.

Redigerat av pygmejonas, 27 April 2008 - 14:26.

Postad 29 April 2008 - 17:49

deadwood
  • deadwood
  • Användare

• 235 inlägg
  • 0
nu har jag också införskaffat en :)
finns det nåt sätt och komma åt "anteckningarna" man gjorde på SE telefonen och sparade på simkortet ?
edit : lite snålt med spel, några bra tips vart man kan skaffa några klassiska spel ?

Redigerat av deadwood, 29 April 2008 - 20:25.

Postad 30 April 2008 - 14:39

Unregistered30c89705
  • Unregistered30c89705
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Tjena!
Köpte min viewty idag och har redan börjat exprimentra med olika grejar. Tycker att det verkar vara en grym tele!! Har varit inne på det engelska forumet och läst guiden på hur man skall ladda upp teman på telen + på denna sidan. Jag byter ut .swf filen med EFS_MEDIA_BUILDER och döper om filen till theme_bg2. När jag startar om telen så är displayen bara svart så jag startar upp programet igen och byter tillbaka till den gammla filen och då funkar allt. Vad har jag gjort för fel?? Om jag vill ha hela temat och inte bara bakgrunds bilden (som jag självklart vill ha men inte fattar hur) hur gör jag då?? Vilka filer skall jag byta ut eller skall jag lägga till?!?!?!

Sorry men jag fattar itne mycket av dett och är livrädd att paja mín dags gammla telefon!!
Tack på förhand!!!

B)

Postad 30 April 2008 - 15:45

Unregistered30c89705
  • Unregistered30c89705
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Hej igen.

Gjorde såhär:

Copy the folders img, icons and extend to LGAPP/Media/swf
Copy the file theme_bg2.sf and params.txt to LGAPP/Media/swf/theme
Copy the 1 folder to LGAPP/Media/Theme

Change the phone to Silver theme.

Those are the exact same steps as in the pdf file.

All other files and folders do NOT go onto the phone.

--------------------------------------------------------------------------

Detta är Theme Core med addon Viewty Ultimate som jag användt. Jag har laddat ner både
Theme Core och Add-ons Package Viewty Ultimate och ändrat params.txt filen. Lagt in mapparna img, icons och
extend i LGAPP/Media/swf och lagt i theme_bg2.sf and params.txt i LGAPP/Media/swf/theme mappen. Kopierat in mapp 1 i LGAPP/Media/Theme. Sen ändrat mitt tema till silver men inget händer temat silver kommer upp igen!!
Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig jag är somsagt asss rädd för att paja min nya telefon!!!!

Postad 30 April 2008 - 16:41

Unregistered30c89705
  • Unregistered30c89705
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Fick det att funka!!! Ultimate temat är grymt!! Men skall nog testa några andra med!! Fan vad coolt alltså!!
Jag har ett problem med telefonen och det är att den klickar när jag talar i den med jämna mellan rum!? Är det någon som har samma problem?? Jag har ju inte ringt så många samtal med den eftersom den är ny men detta känns ju oroväckande! Det kan inte ha att göra med att jag har bytt tema va??

P.S. Vilka teman rekomenderar ni att jag testar? Vilka är dom som anses bäst?

MVH

DIMDIM

Postad 30 April 2008 - 17:00

Unregistered30c89705
  • Unregistered30c89705
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

nån fler som har lite problem med ljudet i telefonen,det låter bra men det klickar som till ibland och då hör man inte vad som sägs,inga långa klick typ en halv sekund men ändå irriterande....

Jag har precis samma problem som du och jag fick min telefon idag! Hur är det med garantin när man har bytt tema?? Kan man återställa telefonen till fabriks inställningar?? Kan man ladda ner filerna som man tagit bort/byt ut när man installerade temat?? Vet inte hur men man kanske skulle gjort någon slagt backup?
Har du fått ordning på problemet Trayser??

Redigerat av Unregistered30c89705, 30 April 2008 - 17:08.

Postad 30 April 2008 - 20:45

deadwood
  • deadwood
  • Användare

• 235 inlägg
  • 0
laddade ner några swf spel och la in dom i flashfoldern på minneskortet. men när jag browsar dit med telefonen och ska öppna foldern så startar den om ! gör jag nåt fel eller ?

edit : inga som spelar spel eller har problem med swf ? har jag fått nåt måndagex eller

Redigerat av deadwood, 03 May 2008 - 20:32.

Postad 04 May 2008 - 23:54

Unregistered32555851
  • Unregistered32555851
  • Beroende

• 1030 inlägg
  • 0
Min telefon har låst sig ibland när jag fotat, hänt kanske 4-5ggr. Någon annan som har detta problemet?

Jag måste ta ur batteriet varje gång och starta om mobilen är lite jobbigt. Ska till tre och lämna in den tänkte jag då det inte borde vara såhär.

Postad 07 May 2008 - 15:32

sibbor
  • sibbor
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Jag lider av samma problem som vissa andra i tråden - nämligen att jag inte kan surfa och eller nyttja apps som kräver nätaccess, ex. Google Maps. Trots mängder med försök och tid har jag inte fått det att fungera.

Är det någon här som fått "Internet" att fungera i telefonen?

Jag nyttjar Halebop - och på hemsidan finns inga automatiska inställningar tillgängliga (som även det nämnts tidigare). Testade därför att manuellt lägga in inställningarna för Halebop - men det vill sig inte.

Telefoninställningar -> Anslutningar -> Uppkopplingar

Här finns Telia Online och Telia MMS förinställda, men de går inte att radera. Därför lade jag till en ny och döpte den till Halebop, som har följande data:
Bärare: GPRS
Autensisering: Ingen aut.
Användarnamn: 
Lösenord:
APN: halebop.telia.se

Webbläsare -> Inställningar -> Profil

Här finns Telia Online som standard, som inte går att radera. Lade därför till Halebop följande inställningar:
Hemsida: http://wap.halebop.se
Anslutning: TCP med proxy
IP-adress: 010.254.254.254
Proxyserver-port: 8080
Säkerhet: Ej säker
Anslutningspunkt: Halebop (den jag lagt till under Telefoninställningar -> Anslutningar -> Uppkopplingar)

Redigerat av sibbor, 08 May 2008 - 10:22.

Postad 07 May 2008 - 16:33

Baily
  • Baily
  • Forumräv

• 504 inlägg
  • 0
Någon annan som har lite problem med batteriet ? När min är på 2 pluttar kvar, då går den ner till 0 direkt. Räcker med ett kort samtal så dör den direkt.

Postad 07 May 2008 - 20:54

sibbor
  • sibbor
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Någon annan som har lite problem med batteriet ? När min är på 2 pluttar kvar, då går den ner till 0 direkt. Räcker med ett kort samtal så dör den direkt.

Min eventuellt... Hade 2 prickar tidigare idag, och ikväll var den död. Fast fick inte igång den med laddare i ens. Så fick plocka väck batteriet och sedan gick den igång igen - utan laddare. Så den hade väl hakat sig/dött bara...

Postad 07 May 2008 - 21:33

deadwood
  • deadwood
  • Användare

• 235 inlägg
  • 0
om man bara vill göra en påminnelse i kalender, inget som startar en viss tid och slutar efter ett tag. utan bara en enkel påminnelse ..går inte det ? eller ska man välja något annat ?

Postad 08 May 2008 - 22:56

Unregistered30c89705
  • Unregistered30c89705
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Funkar garantin om man byter tema? Finns det någon möjlighet att återställa telefonen? Kan man ladda ner orginal firmwaren? Är lite orolig då ljudet är jävligt dåligt i min och jag har bytt tema... Skulle behöva lämna in den på service. :)

Tack på förhand!! :)

Postad 09 May 2008 - 10:36

Krank
  • Krank
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

om man bara vill göra en påminnelse i kalender, inget som startar en viss tid och slutar efter ett tag. utan bara en enkel påminnelse ..går inte det ? eller ska man välja något annat ?

Nej, den funktionen saknar jag också. MYCKET!

Postad 09 May 2008 - 10:40

Krank
  • Krank
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Såvitt jag förstått o märkt så går batteriet ner snabbare ju färre "pluttar" du har.
Dvs, det är inte en jämn nedgång utan den blir brantare ju längre tid som batteriet inte laddas.

Postad 09 May 2008 - 10:54

Unregistered32555851
  • Unregistered32555851
  • Beroende

• 1030 inlägg
  • 0
Stör mig lite på det där med batteriat faktist. Efter att man får första varningen med låg batteri så räcker det med typ ett sms så stendör telefonen. Även om man har den avstängd typ 5h så går den inte att få igång utan laddare.

Postad 09 May 2008 - 15:01

sibbor
  • sibbor
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Stör mig lite på det där med batteriat faktist. Efter att man får första varningen med låg batteri så räcker det med typ ett sms så stendör telefonen. Även om man har den avstängd typ 5h så går den inte att få igång utan laddare.

Nej, fy fan!! Nu har det hänt mig med. Laddade telefonen igår... Nyss, för ca. 5 min sedan hade jag 2 prickar och nu får jag "Lågt batteri"-varning. Skickade ett MMS.

Fy fan!! Blir att ångra köpet på telefonen tror jag. Tråkigt, för jag gillar telefonens gränssnitt och funktioner i övrigt. Bara om jag hade fått igång dataanslutning via Google Maps/Gmail så hade allt varit perfekt.

Mjukvarufel tro?

Postad 09 May 2008 - 15:10

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
är inte Lg KU990 något att ha ?
läst lite negativa saker här och hade tänkt att köpa den imorn men blir lite osäker nu
är Nokia N95 8 Gb ett bättre val ?

MVH

Postad 09 May 2008 - 15:53

sibbor
  • sibbor
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

är inte Lg KU990 något att ha ?
läst lite negativa saker här och hade tänkt att köpa den imorn men blir lite osäker nu
är Nokia N95 8 Gb ett bättre val ?

MVH

Skulle köpt en KU990 framför en N95 (kan man få en mer buggad telefon??) alla dagar. Dock får du hoppas att du inte kommer att lida utav samma batteriproblem som jag och mängder med annat folk gör...

Postad 10 May 2008 - 19:42

Krank
  • Krank
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Bara om jag hade fått igång dataanslutning via Google Maps/Gmail så hade allt varit perfekt.
Mjukvarufel tro?

Hm, jag har inga problem med ovanstående. Det gasade igång utan att jag gjort några inställningar själv.
De kom antagligen "automatiskt" då jag köpte den med Telenor-abb.

Postad 11 May 2008 - 00:46

deadwood
  • deadwood
  • Användare

• 235 inlägg
  • 0

Hm, jag har inga problem med ovanstående. Det gasade igång utan att jag gjort några inställningar själv.
De kom antagligen "automatiskt" då jag köpte den med Telenor-abb.

fick byta mitt simkort, det var för gammalt. sen gick jag in på tele2's sida och knappade in mobilnummret så skickade dom alla inställningar. funkar bra med google

Postad 11 May 2008 - 00:56

sibbor
  • sibbor
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Ok, ok. Har meckat två-tre kvällar utan att ha kommit fram till en lösning. Börjar bli lagom sur nu... Kolla under "Spel och program" -> Inställningar och där kan man lägga till Uppkopplingspunkter (Access Points) - men där ser jag bara Telia Online och Telia MMS, fastän jag har lagt till Halebop och Halebop 2 också...

Förresten, kan inte längre skicka MMS...
Är det INGEN som har Halebop med fungerande MMS, WAP (via GPRS) och spel/applikationer??

Postad 11 May 2008 - 09:58

nixxz
  • nixxz
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0
Hej!
Jag har fått ett erbjudande att byta min K850i mot en LG KU990. Vad tycker ni skall jag göra det?
Har inte testat LG, men annars är det bara Nokia och Sony Ericsson jag klarar av att ha trivs inte med Samsung eller moterola.
Vad tror ni?

Postad 11 May 2008 - 22:11

Itzo
  • Itzo
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Ok, ok. Har meckat två-tre kvällar utan att ha kommit fram till en lösning. Börjar bli lagom sur nu... Kolla under "Spel och program" -> Inställningar och där kan man lägga till Uppkopplingspunkter (Access Points) - men där ser jag bara Telia Online och Telia MMS, fastän jag har lagt till Halebop och Halebop 2 också...

Förresten, kan inte längre skicka MMS...
Är det INGEN som har Halebop med fungerande MMS, WAP (via GPRS) och spel/applikationer??

Tjena, jag har fungerande med Halebop mms/gprs/ebuddy/google maps m.m... det tog ett j-a tag för mig med, problemet är ju nu i skrivande stund inte minns vad som fixade problemet.

Har under "spel & program" > "inställningar" en egen anslutning med inställningar:
Namn: Halebop (eget)
Anslutningsläge: TCP utan proxy
Ip-adress:
proxyserver-port:
Anslutningspunkter: H (egen - förklaring nedan)

Anslutningspunkt "H":
Bärare: GPRS
Autentisering: Ingen aut.
Användarnamn:
lösenord:
APN: halebop.telia.se

Hoppas det hjälper! Som sagt, pillat som bara den själv med detta, så inte säker på att det var detta som var problemet. :-)

Postad 12 May 2008 - 05:18

nixxz
  • nixxz
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0
Någon som vet vart man kan hämta hem ny version till telefonen? Och finns/kommer det någon som gör att den klarar mer än bara 2gb?
Även någon som vet vart man kan få tag i gratis teman.

Postad 12 May 2008 - 13:20

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0
Måste bara inflika i att det bästa är när man kör med handsfree-n och att man inte kan välja bort att det ringer i yttre högtalaren när det ringer till en, LG tackar för den.. Eller att man inte kan välja ljudlös med handsfreen inkopplad.. :) :P B) B) ;) ;) ;) :P

Postad 13 May 2008 - 09:10

Krank
  • Krank
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Måste bara inflika i att det bästa är när man kör med handsfree-n och att man inte kan välja bort att det ringer i yttre högtalaren när det ringer till en, LG tackar för den.. Eller att man inte kan välja ljudlös med handsfreen inkopplad.. :) ;) :P :( :D :angry: :angry: :angry:

Jag gick in o redigerade "Headset"-profilen. Drog ner ringvolymen till en prick. Sen ersatte jag iofs ringsignalen för röstsamtal till en helt tyst inspelning jag gjort själv. Har bara vibration på. Funkar bra.

Redigerat av Krank, 13 May 2008 - 09:12.

Postad 13 May 2008 - 18:35

Unregistered30c89705
  • Unregistered30c89705
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Funkar garantin om man byter tema? Finns det någon möjlighet att återställa telefonen? Kan man ladda ner orginal firmwaren? Är lite orolig då ljudet är jävligt dåligt i min och jag har bytt tema... Skulle behöva lämna in den på service. ;)

Tack på förhand!! :)

Ingen som vet?!?!?!?!??!

Postad 14 May 2008 - 18:13

deadwood
  • deadwood
  • Användare

• 235 inlägg
  • 0
någon som har bra tips på hur man ska surfa lättare. tycker jag inte kommer någonstans. hur fasiken scrollar man på ett vettigt sätt ?!

Postad 14 May 2008 - 21:39

KvartiMos
  • KvartiMos
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hej! Är helt ny här på forumet. Fick min viewty idag ^^

Så jag undrar om någon snälla kunde göra en guide på svenska hur man installerar Core temat med "Viewty Ultimate" som addon? Har laddat hem EFS + core temat och viewty ultimate addonen. Jag blir bara dum i huvet när jag läser på det engelska forumet hur man går till väga? Så jag skulle verkligen uppskatta om nån kunde länka till en svensk guide eller om någon kunde göra en guide eftersom jag är så rädd för att göra fel..

Tack i förhand! // Kenny

Postad 14 May 2008 - 22:07

Unregistered32555851
  • Unregistered32555851
  • Beroende

• 1030 inlägg
  • 0

Någon som vet vart man kan hämta hem ny version till telefonen? Och finns/kommer det någon som gör att den klarar mer än bara 2gb?
Även någon som vet vart man kan få tag i gratis teman.

Om det finns ny verision till den så kan jag garantera dej att den dyker upp på LG's hemsida, och om du läser igenom tråden lite så står det hur man gör om man vill använda minnen större än 2mb.

Postad 15 May 2008 - 08:25

sibbor
  • sibbor
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Tjena, jag har fungerande med Halebop mms/gprs/ebuddy/google maps m.m... det tog ett j-a tag för mig med, problemet är ju nu i skrivande stund inte minns vad som fixade problemet.

[inställningar]

Hoppas det hjälper! Som sagt, pillat som bara den själv med detta, så inte säker på att det var detta som var problemet. :-)

Jo, det hjälpte. MMS kunde jag skicka med dina inställningar. Tack för hjälpen!

Vad som egentligen ställde till det för mig var att min tillagda kopplingspunkt (Halebop) inte dök upp under inställningarna för Spel & Applikationer. Där fanns endast de två förinställda alternativen, Telia Online och Telia MMS, att tillgå. Av slump insåg jag att ett tredje alternativ fanns med i listan, men det var dolt, dvs. ingen text på... (måste varit min Halebop!?). När jag aktiverade den "dolda" kopplingspunkten i listan fungerade det även att nyttja applikationer på nätet...

Fick slutligen igång GPRS/WAP/MMS/Internet i apps, men trots det valde jag att retunera produkten till affären. Införskaffade mig istället en Nokia 1200... och ja, jag är seriös! Går ivrigt och väntar på att en ny, ball lur skall dyka upp på markaden.

Postad 15 May 2008 - 09:12

KvartiMos
  • KvartiMos
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

någon som har bra tips på hur man ska surfa lättare. tycker jag inte kommer någonstans. hur fasiken scrollar man på ett vettigt sätt ?!

Scrollen är ju hur smidig som helst :D Det är ju bara att typ dra med fingret uppåt/neråt i mitten av skärmen t.ex om du surfar eller dylikt. Om man går in på vanliga surf sidor så går det säkert att scrolla åt sidan också ^^

Postad 15 May 2008 - 09:17

KvartiMos
  • KvartiMos
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Hej! Är helt ny här på forumet. Fick min viewty idag ^^

Så jag undrar om någon snälla kunde göra en guide på svenska hur man installerar Core temat med "Viewty Ultimate" som addon? Har laddat hem EFS + core temat och viewty ultimate addonen. Jag blir bara dum i huvet när jag läser på det engelska forumet hur man går till väga? Så jag skulle verkligen uppskatta om nån kunde länka till en svensk guide eller om någon kunde göra en guide eftersom jag är så rädd för att göra fel..

Tack i förhand! // Kenny

Förlåt! lyckades använda sökfunktionen så inget behov av svar. Men det kommer en annan fråga istället. Hur gör man i params.txt filen? bara att byta ut mot viewty ultimate params.txt? eller måste man göra alla ändringar själv i textfilen? Isåfall hur? Tacksam för svar!

Postad 15 May 2008 - 16:31

zx
  • zx
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0
Jag har en fråga angående mapphantering osv me bilder. Jag har köpt mig ett minneskort. Sen gjorde jag mig en mapp där och lade in lite privata bilder. Men när man går in i "Mina Saker" ---> "Mina Bilder" så listas ju alla bilder där och det vill inte jag. Utan jag vill att tex bara mina foton ska listas tex! Hur ordnar man det?

Postad 15 May 2008 - 17:07

Unregistered32555851
  • Unregistered32555851
  • Beroende

• 1030 inlägg
  • 0
Hur lägger man till masslagringsenhet i Windows Vista? Antingen är jag blind eller dum eller så är min dator lite mysko.

Sjukt nöjd med mobilen, fungerar hur bra som helst.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.