Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
4854 svar till detta ämne
Postad 18 February 2009 - 10:24
maximm
-
maximm
-
Guru
-
-
4105 inlägg
NEJ! Du skall betala moms men ej tull för varor beställda från kanalöarna.
Källa: http://www.tullverke...9280005978.html
Sen får man ju inte glömma att posten, ups etc lägger på en så kallad expeditionsavgift. Själv fick jag betala 20kr i moms OCH 140kr i expeditionsavgift en gång... Hur kul som helst.
Postad 18 February 2009 - 10:28
sonyman
-
sonyman
-
Veteran
-
-
1560 inlägg
I princip att när deras försändelse når ditt "hemland, dvs Sverige" så kan du åka på Tull samt "extrakostnader", detta sker alltså först isåfall när paketet når Sverige! Vidare skriver de att alla sådana liknande kostnader måste läggas dig till last. Kostnaderna för detta varierar beroende på vilket land du bor i.. och att du för att vara säker, bör ta kontakt med tex. Tullverket för att ta reda på rådande bestämmelser!
I grund och botten, vissa säger att både Play och Blahdvd skickar från Jersey, andra säger UK.. vissa har tydligen åkt på Tull (ev moms) från båda ställena, andra har klarar sig utmärkt utan!
Själv har jag beställt ett tiotal gånger och aldrig åkt på avgifter än så länge iaf..
//najkks
 Klart jag förstår vad som står (kan engelska), det var mer menat som en motfråga till Berggren med en liten "bevis"-text
Postad 18 February 2009 - 11:00
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Klart jag förstår vad som står (kan engelska), det var mer menat som en motfråga till Berggren med en liten "bevis"-text 
Aha, Sorry, my bad..  tolkade det i princip som en fråga bara.. men rent generellt är det ju inte många som åker på tull eller moms, jag menar med tanke på hur pass många som faktiskt beställer från UK men som har lager i tex Jersey! //najkks
Postad 18 February 2009 - 11:05
Berggren
-
Berggren
-
I Am The God Of Hellfire
-
-
3967 inlägg
Jag argumenterar inte emot vad de säger på sin sida.
MEN, precis som det står högre upp så ska man inte betala TULL men väl moms, men hur kollas detta i praktiken? Eftersom tullen inte kollar paketen så kan man helle rinte fastna för moms eller hur? Det är visserligen min skyldighet att betala in momsen om nu inte butiken lägger på rätt momssats men det kollas väl mig veterligen inte?
Sedan kan man ju ställa följande fråga:
Är det någon som har fått betala tull/moms själva vid beställning från Play.com? Nu pratar jag om personliga erfarenheter och inte vad "andra" har gjort. Dessutom på senare tid och inte för flera år sedan.
Jag har ALDRIG fått göra det, ca 25 beställningar av varierande värde.
Redigerat av Berggren, 18 February 2009 - 11:24.
* Stavfel
Postad 18 February 2009 - 11:26
wesslan
-
wesslan
-
Beroende
-
-
1438 inlägg
I alla fall tidigare så ersatte ju Play t.o.m om man åkte på tull o grejer och det är väl den magiska £18 gränsen också som spelar in?
Postad 18 February 2009 - 11:47
Berggren
-
Berggren
-
I Am The God Of Hellfire
-
-
3967 inlägg
I alla fall tidigare så ersatte ju Play t.o.m om man åkte på tull o grejer och det är väl den magiska £18 gränsen också som spelar in?
Nej, det står i deras vilkor att man numera är skyldig att betala dessa avgifter själv. Vad är det för gräns? För tull? Nej säger jag då eftersom vi INTE ska betala tull från Jersey utan endast moms. Finns igen gräns för varor från Jersey utan bara att vi ska betala moms.
Postad 18 February 2009 - 12:50
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Nej, det står i deras vilkor att man numera är skyldig att betala dessa avgifter själv. Vad är det för gräns? För tull? Nej säger jag då eftersom vi INTE ska betala tull från Jersey utan endast moms. Finns igen gräns för varor från Jersey utan bara att vi ska betala moms.
Sist jag kollade låg väl gränsen på 500kr ? dvs. beställer du en jacka för 300kr, samt ett par jeans för 400kr, blir väl tullen på 200kr av endera värdet? Har då aldrig betalat ens moms på grejerna från play.. tror många andra inte heller gjort det  //najkks
Postad 18 February 2009 - 15:10
doomenicer
-
doomenicer
-
Användare
-
-
247 inlägg
Det här med Gamestop och Dvd-filmer... Vilklen Gamestop var det? Kollade med min lokala butik i Stenungsund och de hade inte en aning om vad jag pratade om? De sa att de tar emot DVD-filmer i inbyte men att det oftast blir runt 4-5 st om man ska komma i närheten av 100 kr. Värkar riktigt mysko asso. För det var väl Gamestop?
Plus en annan sak. Var har de i så fall DVD filmerna för de ska väl ändå säljas? Vore ju bra om man kunde se vilka de hade... Ska kolla med dem igen tror jag nog..
Postad 18 February 2009 - 15:20
sulfhydryl
-
sulfhydryl
-
Användare
-
-
183 inlägg
Är det någon som har fått betala tull/moms själva vid beställning från Play.com? Nu pratar jag om personliga erfarenheter och inte vad "andra" har gjort. Dessutom på senare tid och inte för flera år sedan. Jag har ALDRIG fått göra det, ca 25 beställningar av varierande värde.
Jag har haft liknande erfarenhet av Play. Det gäller dessutom inte bara Play, utan överlag verkar det mesta i spel/film-väg missas av tullverket/posten. Har fått dryga 200 DVD-filmer från diverse nätbutiker utanför EU, och kanske 10 av dem har kommit med en tull/moms-faktura (oavsett om de varit märkta som "gåva" eller ej).
Postad 18 February 2009 - 15:32
Numb4Fun
-
Numb4Fun
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Det här med Gamestop och Dvd-filmer... Vilklen Gamestop var det? Kollade med min lokala butik i Stenungsund och de hade inte en aning om vad jag pratade om? De sa att de tar emot DVD-filmer i inbyte men att det oftast blir runt 4-5 st om man ska komma i närheten av 100 kr. Värkar riktigt mysko asso. För det var väl Gamestop?
Ett hett tips är ju att kolla på deras hemsida www.gamestop.se. och klicka på begagnatlänken. Jag lägger in en direktlänk oxå så slipper du ett extra klick... http://www.gamestop.se/used.asp
Postad 18 February 2009 - 16:08
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Lite lustigt det här att vissa tydligen åkt på tull/moms, medan andra klarat sig fint...
verkar dels som om det var vanligare förut? Med tanke på att många har erfarenheter av att åkt dit tidigare..
Överlag kan man alltså säga att risken att åka dit på tull eller moms - är närmast obefintlig!
//najkks
Postad 18 February 2009 - 16:42
doomenicer
-
doomenicer
-
Användare
-
-
247 inlägg
Ett hett tips är ju att kolla på deras hemsida www.gamestop.se. och klicka på begagnatlänken. Jag lägger in en direktlänk oxå så slipper du ett extra klick... http://www.gamestop.se/used.asp
Åh, ursäkta mig. Satt visst på jobbets dator så jag märkte att spärren som förhindrar åtkomst till sidor om spel verkligen funkar... Men tack endå.
Postad 18 February 2009 - 18:59
doomenicer
-
doomenicer
-
Användare
-
-
247 inlägg
Ringde tillbaka till GameStop och frågade vad det betyder som står på deras hemsida. Men han hade ingen aning om vad jag pratade om. Så han ringde till huvudkontoret som berättade nyheten för honom..
Lite dåligt från Gamestop eller? Han hade ingen aning om detta iaf.
Ska åka in till dem imorgon och byta till mig en till DS3...
Postad 18 February 2009 - 19:22
Numb4Fun
-
Numb4Fun
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Ska åka in till dem imorgon och byta till mig en till DS3...
Gör det! En sak att tänka på bara, erbjudandet gäller endast region 2 DVD. Jag bytte in några filmer idag och fick det förklarat för mig i butik. Fast sen i efterhand kom jag på att en av filmerna jag bytte in råkade vara region 1, så dom kollar inte så noga (i min butik iaf).
Postad 18 February 2009 - 19:54
doomenicer
-
doomenicer
-
Användare
-
-
247 inlägg
Gör det! En sak att tänka på bara, erbjudandet gäller endast region 2 DVD. Jag bytte in några filmer idag och fick det förklarat för mig i butik. Fast sen i efterhand kom jag på att en av filmerna jag bytte in råkade vara region 1, så dom kollar inte så noga (i min butik iaf).
I så fall har jag nog en del filmer jag kan byta in om det bara är regionen de kollar. Har även en del skräp-filmer som ligger på jobbet i en låda som vi hade till ett lotteri en gång i tiden. Den stryker nog med imorn :-P
Postad 18 February 2009 - 20:04
dj_komodo
-
dj_komodo
-
Beroende
-
-
1194 inlägg
Var i gamestop i kista å fråga tjejen i kassan vad som gällde, å då sa hon vilka filmer som helst bara det är region 2 och att det inte står för uthyrning på dem... ska dit imorrn med 18 filmer som jag har i källaren å köpa killzone 2:) eller ja boka den iaf
Postad 18 February 2009 - 20:36
jefvul
-
jefvul
-
Användare
-
-
235 inlägg
Hur långt efter release brukar play.com leverera om man förbokat?
Postad 18 February 2009 - 20:53
flizzy
-
flizzy
-
Användare
-
-
198 inlägg
Lämnade in 70 DVD:er idag. Fick en Wii-konsoll.  (fick lägga till några hundra)
Tack, Gamestop!
Postad 18 February 2009 - 20:55
Kickdrop
-
Kickdrop
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
köpte från play.com, skickades 30'e januari . och jag har inte fått mina två spel.
Så för mig sitter dom fast nånstans.  ...undrar vad som händer efter 21 dagar, när man ska anmäla det.
Nån som vet om det brukar funka bra?
Postad 18 February 2009 - 21:26
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
köpte från play.com, skickades 30'e januari . och jag har inte fått mina två spel. Så för mig sitter dom fast nånstans. ...undrar vad som händer efter 21 dagar, när man ska anmäla det. Nån som vet om det brukar funka bra?
Efter 30 dagar så skulle jag anmäla förlust av post.. beställt spel från play.com, dock var det EXTREMT krånligt att rapportera detta via deras hemsida då man måste fylla i "area code" för en stad i typ UK.. testade flera gånger att skriva tex N/A.. funkade inte! Efter att så ha fått tag i deras KS-epost så mailade jag, efter 3st mail gav jag upp.. de har ännu Inte hört av sig! Notera att detta var under December... Då föredrar jag blahdvd.com, mycket bättre bemötande av deras KS. //najkks
Postad 18 February 2009 - 21:31
Goyt
-
Goyt
-
Användare
-
-
237 inlägg
Efter 30 dagar så skulle jag anmäla förlust av post.. beställt spel från play.com, dock var det EXTREMT krånligt att rapportera detta via deras hemsida då man måste fylla i "area code" för en stad i typ UK.. testade flera gånger att skriva tex N/A.. funkade inte!
Efter att så ha fått tag i deras KS-epost så mailade jag, efter 3st mail gav jag upp.. de har ännu Inte hört av sig! Notera att detta var under December... Då föredrar jag blahdvd.com, mycket bättre bemötande av deras KS.
//najkks
Så du har fortfarande inte fått ditt spel av Play?? Ingen ersättningen heller för att det försvann?
Postad 18 February 2009 - 21:47
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Så du har fortfarande inte fått ditt spel av Play?? Ingen ersättningen heller för att det försvann?
Helt korrekt! Har mailat åtskilliga gånger och bara fått "automatic reply" och typ ett ärendenummer eller vad det var.. så vad göra? I princip kan man ju inte nå dem... suck... inte katten ringer jag till till UK, vill ta det via mail. Blahdvd svarar iaf. på mail inom 24 timmar oftast, och löser alltid såna här problem policymässigt snyggt! Förbokade därför KZ2 och RE5 hos dem istället.. sak samma om det blir 50kr dyrare än från play.com //najkks
Postad 18 February 2009 - 21:56
Unregistered78820285
-
Unregistered78820285
-
Användare
-
-
204 inlägg
Gamestop har ett erbjudande som är att man får ett presentkort på 100 kr när man lämnar in 3 stycken DVD-filmer. Jag har så mycket film som jag inte tittar på och vill bli av med så i dag lämnade jag in åtta kartonger med film och gick hem med två stycken PS3 80 GB och en styck Xbox 360 Arcade. En PS3 behåller jag själv, den ska stå i sovrummet, resten blir perfekta presenter.
Edit: Förtydligade inlägget.
Jag gissar att det är DVD filmer bara? eller gäller det VHS också? Finns detta erbjudande annonserat på något sätt eller? Man borde kunna skrapa ihop några gamla skitfilmer man inte vill se och få någon hundring iaf.
Postad 18 February 2009 - 22:07
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Jag gissar att det är DVD filmer bara? eller gäller det VHS också?
Finns detta erbjudande annonserat på något sätt eller?
Man borde kunna skrapa ihop några gamla skitfilmer man inte vill se och få någon hundring iaf.
Har inte kollat, men är övertygad om att det Bara gäller dvd  eftersom det redan nämnts att de bara tar emot Region 2 så..? //najkks
Postad 18 February 2009 - 22:08
dj_komodo
-
dj_komodo
-
Beroende
-
-
1194 inlägg
Det gäller bara DVD och blu-ray...
vet någon när dvd-erbjudandet tar slut på gamestop?
Redigerat av dj_komodo, 18 February 2009 - 22:09.
Postad 18 February 2009 - 22:12
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Det gäller bara DVD och blu-ray... vet någon när dvd-erbjudandet tar slut på gamestop?
Hehe.. BD kanske man inte gärna byter in för bara 33kr/st.. om man mot förmodan inte kommit över ett lager för runt 20kr/st  //najkks
Postad 18 February 2009 - 22:41
Unregistereda5463e9c
-
Unregistereda5463e9c
-
Användare
-
-
125 inlägg
Hmm, dollarstore säljer dvd för en 10:a här. Dags att göra ett litet klipp med andra ord.
Eller de kanske inte tar noble.
Postad 18 February 2009 - 23:02
Unregistered78820285
-
Unregistered78820285
-
Användare
-
-
204 inlägg
Ginza säljer massa filmer för 10kr. Då kan man göra en förtjänst om man köper många filmer. Men då behöver man köpa ett par stycken också  Får se om man orkar göra något sådant. Finns en banner på deras hemsida nu: http://www.gamestop....g/head_used.jpg
Redigerat av Unregistered78820285, 18 February 2009 - 23:03.
Postad 18 February 2009 - 23:07
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Hmm, dollarstore säljer dvd för en 10:a här. Dags att göra ett litet klipp med andra ord. Eller de kanske inte tar noble. 
I princip lär de väl ta emot alla? Så länge det är Dvd och region 2.. Bara att bunkra upp med andra ord, men kolla först att erbjudandet inte "tagit slut" i din butik  //najkks
Postad 18 February 2009 - 23:17
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Ofan, såg just att det ju faktiskt finns en Gamestop bara 5mil bort..
kan nån dementera eller bekräfta.. finns det nån typ av DVD Region 2, som de inte tar emot??
//najkks
Postad 19 February 2009 - 07:18
Numb4Fun
-
Numb4Fun
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Ofan, såg just att det ju faktiskt finns en Gamestop bara 5mil bort.. kan nån dementera eller bekräfta.. finns det nån typ av DVD Region 2, som de inte tar emot??
//najkks
Ja, dom tar inte filmer av och med Helena Bergström, dom har inget andrahandsvärde överhuvudtaget...
Postad 19 February 2009 - 07:25
Raoul
-
Raoul
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Gamestop tar emot allt som är Region 2, som sagt. Även med Helena B (Bytte in Paradiset och Sprängaren) 
Det som inte går bra är Hyrfilm, Andra Regioner, Inplastade filmer (?!), och vissa promotion och reklamgrejer.
Det verkar fungera så att varje butik får ta in 1000 filmer på detta erbjudande, och när de har fyllt kvoten så betalar de "vanligt" pris för filmerna (10-20kr styck).
/Raoul
Postad 19 February 2009 - 10:17
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Gamestop tar emot allt som är Region 2, som sagt. Även med Helena B (Bytte in Paradiset och Sprängaren)  Det som inte går bra är Hyrfilm, Andra Regioner, Inplastade filmer (?!), och vissa promotion och reklamgrejer. Det verkar fungera så att varje butik får ta in 1000 filmer på detta erbjudande, och när de har fyllt kvoten så betalar de "vanligt" pris för filmerna (10-20kr styck).
/Raoul
Nog för att jag fattade att de även tar in Helena B (även, som du säger har de Inget värde som helst  ) men att de inte tar in inplastade filmer?? Då får man väl riva bort plasten från en ev. ny film istället? //najkks
Postad 19 February 2009 - 10:27
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Ringde och kollade upp den aktuella butiken..
han bekräftade att detta bör gälla åtminstonne veckan ut..
och att deras kvot inte alls var uppe i runt 1000st filmer ännu..
Behöver en till DS3
blir till att åka förbi $store och kolla om de har några,
blir ju typ 30st filmer = 300kr för mig = 1000kr från dem! (bra pris för en DS3 och kanske ett spel)
//najkks
Postad 19 February 2009 - 10:48
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Någon som vet om gamestop även byter in Ps2/Ps1-spel mot andra format? (typ wii, ps3 etc)
//najkks
Postad 19 February 2009 - 11:03
doomenicer
-
doomenicer
-
Användare
-
-
247 inlägg
Någon som vet om gamestop även byter in Ps2/Ps1-spel mot andra format? (typ wii, ps3 etc)
//najkks
De byter in PS2 spel men man får inte mycket för dom. Jag skulle få typ 37 kr för mitt FIFA 06 till PS2 när jag frågade, så jag behöll det, för mig e det iaf värt mer. La alltihop i en låda på vinden istället... Jag tror att de flesta spelen ligger runt det priset. Frågade även vad man skulle få för NHL 2k8 till PS3 och det skulle jag få 45 kr för :-P Har du något som verkligen inte är av värde för dig så prova på blocket istället det är nog bättre! /Ante
Postad 19 February 2009 - 11:10
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
De byter in PS2 spel men man får inte mycket för dom. Jag skulle få typ 37 kr för mitt FIFA 06 till PS2 när jag frågade, så jag behöll det, för mig e det iaf värt mer. La alltihop i en låda på vinden istället...
Jag tror att de flesta spelen ligger runt det priset. Frågade även vad man skulle få för NHL 2k8 till PS3 och det skulle jag få 45 kr för :-P
Har du något som verkligen inte är av värde för dig så prova på blocket istället det är nog bättre!
/Ante
Alltså, har ett paket med typ 25st spel (varav 5-6st PS2, resten PS1) Skulle försöka kränga det för 500kr.. men får jag runt 35kr/st för ps2spelen på gamestop så.. hmm.. //najkks
Postad 19 February 2009 - 12:53
doomenicer
-
doomenicer
-
Användare
-
-
247 inlägg
Alltså, har ett paket med typ 25st spel (varav 5-6st PS2, resten PS1)
Skulle försöka kränga det för 500kr.. men får jag runt 35kr/st för ps2spelen på gamestop så.. hmm..
//najkks
I så fall så gör du nog en bra deal. Men observera att jag inte e säker på PS1 spel...
Postad 19 February 2009 - 13:07
haxxel
-
haxxel
-
Amatör
-
-
70 inlägg
GameStop har tagit bort erbjudandet från hemsidan nu iaf  vissa butiker kanske fortfarande har kvar det? Någon som kan bekräfta? Har ca 20 filmer jag tänkt lämna in snart
Postad 19 February 2009 - 15:07
doomenicer
-
doomenicer
-
Användare
-
-
247 inlägg
Neh! Fy fasen, jag hade ju tänkt att åka dit idag.. Hoppas att de fortsätter... Annars kan de ju ta sig där bak som man säger...
Postad 19 February 2009 - 15:46
morberg
-
morberg
-
Forumräv
-
-
576 inlägg
GameStop har tagit bort erbjudandet från hemsidan nu iaf vissa butiker kanske fortfarande har kvar det? Någon som kan bekräfta? Har ca 20 filmer jag tänkt lämna in snart
Jag bytte in 12 filmer vid tvåtiden idag i en affär i Lund. Ring och kolla med din butik först om du är osäker.
Postad 19 February 2009 - 17:00
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
game stop har fortfarande kvar erbjudandet,, var inne och kollade idag
dock stämmer inte erbjudandet som har sagts i denna tråd
erbjudandet lyder: byt in dina filmer för dom tre FÖRSTA filmerna får man ett presentkort på 100kr sedan köper de filmerna för mellan 15-50kr/st man får altså inte 100kr presentkort för var tredje film
byter man in 12 filmer får man inte presentkort på 400kr
värt att veta innan man drar iväg med massa filmer och tror man kan tjäna massa pengar
Postad 19 February 2009 - 17:01
flizzy
-
flizzy
-
Användare
-
-
198 inlägg
Jag bytte in massor med inplastade filmer, så det skall inte vara något problem.
Postad 19 February 2009 - 17:02
galactus
-
galactus
-
Lärjunge
-
-
370 inlägg
game stop har fortfarande kvar erbjudandet,, var inne och kollade idag
dock stämmer inte erbjudandet som har sagts i denna tråd erbjudandet lyder: byt in dina filmer för dom tre FÖRSTA filmerna får man ett presentkort på 100kr sedan köper de filmerna för mellan 15-50kr/st man får altså inte 100kr presentkort för var tredje film byter man in 12 filmer får man inte presentkort på 400kr
värt att veta innan man drar iväg med massa filmer och tror man kan tjäna massa pengar
Som vanligt olika regler i olika butiker verkar det som
Postad 19 February 2009 - 17:10
ZZzzMedia
-
ZZzzMedia
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Olika regler precis som du säger.
För min del idag, gällde att jag fick 100kr för 3 DVD filmer, böt 15 st (även inplastade) för 500 kr.
Lyckades sedan trevligt nog få Killzone 2 gratis:
2 st begagnade spel (2*140kr) och la till 199kr från presentkortet = 479 kr.
Postad 19 February 2009 - 17:17
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1509 inlägg
Självklart måste man ha olika regler för olika butiker. Går inte att centralstyra något liknande. I teorin kan det hända att en butik får in 100 000 filmer medans andra butiker får in 10 filmer.
Butikerna reglerar detta själva.
Fick hem mitt headset idag, mycket snabbt jobbat blahdvd. Beställde i lördags.
Postad 19 February 2009 - 17:19
HAL 9000
-
HAL 9000
-
Amatör
-
-
59 inlägg
dock stämmer inte erbjudandet som har sagts i denna tråd
I min lokala butik har man erbjudandet så som jag framlagt det. Din butik verkar köra med egna regler. Jag var inne i dag med ett gäng filmer och bytte till mig lite spel och en handkontroll.
Postad 19 February 2009 - 17:30
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
ok visste inte att dom fick bestämma reglerna själv,, brukar ju alltid va så att allt styrs centralt hos game stop tycker jag
försöker igen då,, på game stop i töcksfort kan man inte byta in massa filmer och få presentkort,, gäller bara dom tre första filmerna
ska ringa till karlstad och kolla om man kan byta in fler där
Postad 19 February 2009 - 17:41
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlägg
Verkar skita sig i Gbg oxå. Segt.
Postad 19 February 2009 - 17:52
HAL 9000
-
HAL 9000
-
Amatör
-
-
59 inlägg
Ställen som fungerade för mig och bekanta är Göteborg, Stenungsund och Uddevalla. En arbetskamrat åkte till Uddevalla och bytte in sin Wii med spel samt ett gäng filmer mot en PS3 80 GB + en extra handkontroll och två spel (han förbokade KZ2).
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|