Postad 12 juli 2010 - 18:22

Postad 15 juli 2010 - 20:08
Postad 16 juli 2010 - 20:34
100% på Prince of Persia nu, epilogen var betydligt mkt sämre än resten av spelet tyvärr. Kan nog bara rekommendera den till er som bryr er om trophies. Annars var den mest meningslös, den gav ju inte ens ett riktigt slut utan bara ytterligare en cliffhanger. Riktigt dåligt i mitt tycke, hade förväntat mig att den skulle knyta ihop storyn på ett bra sätt.
Spelade aldrig epilogen, mest eftersom jag inte tyckte spelet i sig var särskilt roligt. Kändes ganska tomt och opersonligt.
Själv tog jag precis platina på Assassin's Creed II. Uscha vad frustrerande det var. Jag må vara ensam om att tycka spelet kändes extremt stelt, man kan ju knappt bestämma vart man ska hoppa, utan blir bara styrd åt ett håll. Kameran var rent horribel, speciellt i trånga utrymmen.
Men det absolut värsta av allt - den där förbannade italienska brytningen i engelskan. Antingen gör man spelet på ren engelska, eller på italienska. Sen var inte ens brytningen bra, min flickvän frågade mig om spelet utspelade sig i Ryssland.
Men, det var väl ändå värt platina bucklan.
Postad 17 juli 2010 - 00:39
Spelade aldrig epilogen, mest eftersom jag inte tyckte spelet i sig var särskilt roligt. Kändes ganska tomt och opersonligt.
Själv tog jag precis platina på Assassin's Creed II. Uscha vad frustrerande det var. Jag må vara ensam om att tycka spelet kändes extremt stelt, man kan ju knappt bestämma vart man ska hoppa, utan blir bara styrd åt ett håll. Kameran var rent horribel, speciellt i trånga utrymmen.
Men det absolut värsta av allt - den där förbannade italienska brytningen i engelskan. Antingen gör man spelet på ren engelska, eller på italienska. Sen var inte ens brytningen bra, min flickvän frågade mig om spelet utspelade sig i Ryssland.
Men, det var väl ändå värt platina bucklan.
Tyckte handlingen var väldigt bra i AC2. Men precis som du störde jag mig på dåliga kameravinklar och Ezio rörde sig som han själv ville. Höll på bryta sönder kontrollen en gång. Irriterande när vissa moment går på tid. Samla fjädrar var inte så roligt. Tog ett tag att få platina på det.
Postad 17 juli 2010 - 19:39
Håller med till viss del. Gillar friheten i att sticka upp på ett tak och bara slänga sig iväg mot nästa mål, även om Infamous gör det bättre är det godkänt. Storyn är jäkligt kass och då speciellt ihopknytningen som är så otroligt billig.
Sen att man hade alla fjädrar utom en när man gått igenom alla med karta gjorde mig otroligt illamående och äcklad, men jag fann den tillslut där ajg trode jag slarvat.
Uppdraget där man ska upp på ett högttorn i Venice på tid är så ###### buggigt, gubben slänger sig utanför och dör om man inte tar den exakta utpekade vägen även om det finns saker att ta tag i. Där fick jag kallsvettningar och fick stänga av.
Men jag gillar spelet och början är underbar, synd bara att det blir så billigt till slutet dock.
Postad 18 juli 2010 - 15:30
Men det gav 100% i alla mina spel

Postad 22 juli 2010 - 10:12
Tog mitt 34 platinum nu. Damnation! Fy fan vad segt spel, tror det var den sämsta story jag någonsin sett i ett spel.
Men det gav 100% i alla mina spel
Gratulerar! Du tog alla i Fat Princess DLC?
Nu har jag tagit platina i Hannah Montana. Jag känner mig smutsig. Någon har tagit min manlighet ifrån mig.
Postad 22 juli 2010 - 20:31
Gratulerar! Du tog alla i Fat Princess DLC?
Nu har jag tagit platina i Hannah Montana. Jag känner mig smutsig. Någon har tagit min manlighet ifrån mig.
Haha, tyckte Hannah Montana var betydligt bättre än många andra spel!

Jo då fick 100% på Fat Princess. dlc troféerna var väldigt lätta faktiskt

Postad 23 juli 2010 - 21:57
Välkommen i gänget.

Postad 24 juli 2010 - 19:13

Postad 24 juli 2010 - 19:58
Fixat God of war 3 platinum och är i full gång att spela Ratchet and clank med Darksiders i hälarna... Men än så länge har jag lyckats hålla mig ifrån Hannah Montana men vi alla hamnar nog där så småningom
ja en vacker dag ligger det där för 19kr i reakorgen vem lyckas motstå då
Postad 25 juli 2010 - 01:17
Måste säga att du har en väldigt bra standard på spelen än så längeFixat God of war 3 platinum och är i full gång att spela Ratchet and clank med Darksiders i hälarna... Men än så länge har jag lyckats hålla mig ifrån Hannah Montana men vi alla hamnar nog där så småningom

Själv tror jag att jag kommer spela Terminator salvation innan jag spelar Hannah Montana, men även om båda är skitspel så är väl det förstnämnda lite...manligare

Postad 25 juli 2010 - 08:25

Började för övrigt på CoD Classic, och hittills är det inte svårare än WaW i alla fall. Vi får se.
Postad 25 juli 2010 - 10:44
Postad 25 juli 2010 - 13:16
Postad 25 juli 2010 - 17:20

När(/Om) jag tar den här platinan kommer det nog vara den jag är mest nöjd med

Postad 25 juli 2010 - 18:13
Postad 25 juli 2010 - 22:26
Postad 26 juli 2010 - 08:08
Postad 26 juli 2010 - 11:22
Är på Pavlov's house nu, så fort man rör sig i huset blir man skjuten känns det som. Riktigt mycket Trial and Error. Jag får nog påstå att det är den näst svåraste. Tyckte Truckride to the Airfield var svårare (buggad CP osv)
lol ja jag kommer ihåg den. Samt en annan lika dan är sista eller om det är näst sista banan. skit jobbiga men dom går ändå efter ett tag.
Postad 26 juli 2010 - 23:38
Hur ska man egentligen tolka detta resultat? 2:a på veckans poänglista samt stigit 3 placeringar. Då har jag inte spelat något alls i helgen. Jag måste skaffa ett liv. Hehe
Postad 27 juli 2010 - 13:12

Postad 27 juli 2010 - 16:00
TackarVilket arbete ni gör med denna lista.
Hur ska man egentligen tolka detta resultat? 2:a på veckans poänglista samt stigit 3 placeringar. Då har jag inte spelat något alls i helgen. Jag måste skaffa ett liv. Hehe

Tror inte du behöver oroa dig. GoW 1+2+3 blir väldigt mkt poäng och spelen i sig är inte allt för långa.
Jo, ibland kan det vara svårt att hålla sig till ett spel när det finns så mkt bra. Speciellt om det är väldigt långa spel. Men nu blir det till att fixa platina på CoD Classic innan jag börjar med ngt annat.Äntligen fått tummen ur och gått me i ligan, är de fler med mig som har svårt att hålla sig till ett spel i taget? Spelar 5-6 spel om inte fler på samma gång nu
Känns som att de är läge att spela klart ett gängspel, målet är minst 50% på alla spelen.
50% är ju ganska enkelt att fixa på dom allra flest spel

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 27 juli 2010 - 16:01.
Postad 27 juli 2010 - 17:52

Klarade ÄNTLIIIIIGGEEN CoD Classic på Veteran nu, och hemmet är fortfarande intakt!
Postad 28 juli 2010 - 08:24
Tackar
Tror inte du behöver oroa dig. GoW 1+2+3 blir väldigt mkt poäng och spelen i sig är inte allt för långa.
Jo, ibland kan det vara svårt att hålla sig till ett spel när det finns så mkt bra. Speciellt om det är väldigt långa spel. Men nu blir det till att fixa platina på CoD Classic innan jag börjar med ngt annat.
50% är ju ganska enkelt att fixa på dom allra flest spel
Ja 3-D Dot game heroes ska vara igenomspelat innan veckan är slut. Vad är de för speltid på GoW spelen? Har iof, Resident evil 5, Assassins creed 2, Army of two the 40th day, Bioshock samt fifa 11 och GT5 bokade.... Sen har jag flera matcher i fifa10 som ska spelas och jaga lite trophies i mirrors edge.
Man kanske ska vänta med GoW spelen

Postad 30 juli 2010 - 21:34
Vart lite besviken över hur lätt det var att få platinum i det!
Postad 31 juli 2010 - 00:13
Platinum 36: Assassin´s Creed 2
Ja, det var ganska lätt att få platinum på det.
Postad 31 juli 2010 - 09:53
Platinum 36: Assassin´s Creed 2
Gratulerar! Den var lite väl enkel, men spelet var faktiskt längre än vad jag från början trodde.
Vad tyckte du om kameran och kontrollen av Ezio?
Tänkte börja spela 50 cent: blood in the sand, någon som har det och vill spela igenom det i co-op på easy?
Postad 31 juli 2010 - 12:18
Gratulerar! Den var lite väl enkel, men spelet var faktiskt längre än vad jag från början trodde.
Tänkte börja spela 50 cent: blood in the sand, någon som har det och vill spela igenom det i co-op på easy?
Ibland kunde kameran vara väldigt frustrerande. dock var det inte allt för ofta som den krångla. Kontrollen hade jag stora problem med i början men det gick betydligt bättre med tiden, även om det inte gick helt smärtfritt.
Edit: Btw, såg att du spelade Leisure Suit Larry. Där kan vi snacka om helt värdelös kamera och kontroll. Slog nästan sönder kontrollen ett flertal gånger! *lol*
Redigerat av Unregisteredb3752606, 31 juli 2010 - 13:26.
Postad 31 juli 2010 - 12:47
In the sequel to 50 Cent: Bulletproof, players again become one of the world’s biggest hip-hop stars in an all out battle to protect 50 Cent’s assets and to collect payment from a crooked overlord. – Trophy Support for Japanese Version ONLY!
Så du vet!
Postad 31 juli 2010 - 15:22
Har nyss börjat lira AC 2 hur många speltimmar för 100% trophies?
Postad 31 juli 2010 - 19:11
Den är ju rent horribel! Stängt av i vrede flera gånger.Edit: Btw, såg att du spelade Leisure Suit Larry. Där kan vi snacka om helt värdelös kamera och kontroll. Slog nästan sönder kontrollen ett flertal gånger! *lol*
In the sequel to 50 Cent: Bulletproof, players again become one of the world’s biggest hip-hop stars in an all out battle to protect 50 Cent’s assets and to collect payment from a crooked overlord. – Trophy Support for Japanese Version ONLY!
Så du vet!
Haha, vilken ###### nit!
Har nyss börjat lira AC 2 hur många speltimmar för 100% trophies?
Enligt http://www.ps3trophi...-creed-2-a.html så tar platinan 25-35 timmar, jag brukar få lägga på några timmar.
Du var snabb, kerren!
Postad 01 augusti 2010 - 16:17
Enligt http://www.ps3trophi...-creed-2-a.html så tar platinan 25-35 timmar, jag brukar få lägga på några timmar.
Du var snabb, kerren!
hmm 25-35 då får jag nog räkan med 40 i alla fall, tack
Postad 02 augusti 2010 - 17:38
På den listan har jag;
9.40 Wipeout HD PSN Download Only
8.24 Killzone 2
7.77 Call of Duty: World at War
6.86 Call of Duty: Modern Warfare 2
6.57 Bionic Commando
5.54 Resident Evil 5
5.22 Uncharted: Drake's Fortune
4.98 inFamous
4.95 Quantum of Solace
4.71 Uncharted 2: Among Thieves
3.89 Ratchet and Clank Future: A Crack in Time
2.39 Terminator Salvation
Snitt på 5.876.
Har hur många spel som helst som väntar på att bli platinumed, undra när man ska orka ta tag i dem då.

Postad 02 augusti 2010 - 18:34
Lista över vad som anses vara svårighetsgraden på platinum/svåraste platinum.
På den listan har jag;
9.40 Wipeout HD PSN Download Only
8.24 Killzone 2
7.77 Call of Duty: World at War
6.57 Bionic Commando
5.54 Resident Evil 5
4.98 inFamous
4.95 Quantum of Solace
2.39 Terminator Salvation
Snitt på 5.876.
Har hur många spel som helst som väntar på att bli platinumed, undra när man ska orka ta tag i dem då.
Skoj! Hur räknar man ut snitt?

Postad 02 augusti 2010 - 20:51
Jag har:Snitt på 5.876.
8.28 Mirror's Edge
7.99 Call of Duty Classic ( Ska bara klara det på Hard, kommit halvvägs

6.57 Bionic Commando
5.18 God of War Collection: God of War
4.98 inFamous
4.62 Darksiders
4.06 The Saboteur
3.96 Sonic & SEGA All Stars Racing
3.85 Assassin's Creed 2
3.84 Prince of Persia
3.29 Tomb Raider Underworld
Mitt snitt: 5,185
Postad 03 augusti 2010 - 09:02
9.40: Wipeout HD
8.32: Demon's Souls
8.28: Mirror's Edge
7.11: Batman: Arkham Asylum
6.86: Call of Duty: Modern Warfare 2
6.57: Bionic Commando
5.73: God of War 3
5.60: Dragon Age: Origins
5.54: Resident Evil 5
5.42: Dead Space
5.32: BF: Bad Company 2
5.22: Uncharted: Drake's Fortune
4.71: Uncharted 2: Among Thieves
4.66: Fallout 3
4.62: Darksiders
4.15: Heavy Rain
4.06: The Saboteur
3.85: Assassin's Creed 2
3.17: Mini Ninjas
2.39: Terminator Salvation
Postad 03 augusti 2010 - 23:29

Call of duty classic var rätt tufft på veteran men får nog ändå hålla Cod WAW som snäppet svårare av Cod-spelen med alla sina respawnande fiender och granater till förbannelse
Postad 04 augusti 2010 - 00:20
3.17 Mini Ninjas
3.29 Tomb Raider Underworld
3.55 Wanted: Weapons of Fate
3.85 Assassin's Creed 2
3.98 Borderlands
4.59 Trine
4.62 Darksiders
4.73 God of War Collection: God of War II
4.98 inFamous
5.18 God of War Collection: God of War
5.32 Battlefield: Bad Company 2
6.52 WET
8.28 Mirror's Edge
snitt på 4,73 detta blev ju pinsamt
Postad 04 augusti 2010 - 17:40
Speed-platina på CoD: C2 st semester platinum (nr 31 & 32) inkasserade, Singularity och Call of Duty classic
![]()
Call of duty classic var rätt tufft på veteran men får nog ändå hålla Cod WAW som snäppet svårare av Cod-spelen med alla sina respawnande fiender och granater till förbannelse

Hur var MP-trophies i Singularity? Var dom jobbiga? Sugen på det spelet som sagt

Postad 04 augusti 2010 - 19:39
Ja det vart en liten maratonspelning av COD: C, 2 dagar 3 varvSpeed-platina på CoD: C
Jag hoppas ta den ikväll...
Hur var MP-trophies i Singularity? Var dom jobbiga? Sugen på det spelet som sagt

MP-trophys i Singularity är inte jobbiga men dom tar sin tid, största tidstjuven är spela 100 public matcher i extermination-läge. Alla andra MP-trophys får man mer eller mindre på vägen kan man säga bara man ser till att spela som alla klasser.
Ca 25 timmar la jag ner på MP i det spelet
Postad 04 augusti 2010 - 20:08

EDIT: Platina nr 14: Call of Duty: Classic

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 04 augusti 2010 - 20:20.
Postad 05 augusti 2010 - 08:15
EDIT: Platina nr 14: Call of Duty: Classic
Gratulerar! Fan jag trött jag var på banorna den sista genomspelningen

Jag har börjat spela BF:BC2, det är det absolut roligaste MP-läget jag prövat till PS3, och grafiken, nomnomnom!
Postad 05 augusti 2010 - 19:15
ganska roligt men enormt lätt gjorde ett speedrun på runt 3 timmar nu så det är inget långt spel
Postad 07 augusti 2010 - 14:16
Ett ganska bra spel faktiskt för att vara så pass gammalt. Har aldrig spelat God of War spelen innan så.
Redigerat av Unregisteredb3752606, 07 augusti 2010 - 14:17.
Postad 08 augusti 2010 - 17:30
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar