Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gran Turismo 5

4030 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycker ni? (244 medlem(mar) har röstat)

Fint som snus eller liknar kattskit?

1. Kattskit (10 röster [4.10%])

Procent av omröstning: 4.10%

2. Kattpiss (10 röster [4.10%])

Procent av omröstning: 4.10%

3. Lagom (27 röster [11.07%])

Procent av omröstning: 11.07%

4. Bra (61 röster [25.00%])

Procent av omröstning: 25.00%

5. Riktigt jefvla bra! (136 röster [55.74%])

Procent av omröstning: 55.74%

Rösta Gäster kan inte rösta
Logitech G25 Racing Wheel (PC/PS2/PS3) (Rattar & pedaler) 2 9,2 (44) Inga priser
Gran Turismo 5 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7,55 (46) Inga priser
Sony PlayStation Eye (PS3) (Övriga speltillbehör) 2 7,23 (12) Inga priser
Fanatec Porsche 911 Turbo Wheel (PC/PS3) (Rattar & pedaler) 2 (0) Inga priser
Fanatec Speedster Wireless Gamepad (PC/PS3) (Handkontroller) 1 (0) Inga priser
Logitech Driving Force GT (PS3) (Rattar & pedaler) 6 8,36 (27) Inga priser
Fanatec Porsche 911 Carrera Wheel (PS3/PC) (Rattar & pedaler) 1 7 (1) Inga priser
Logitech G27 Racing Wheel (PC/PS2/PS3) (Rattar & pedaler) 5 9,34 (34) Inga priser
Gran Turismo 5 - Collector's Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 6,6 (4) Inga priser
Gran Turismo 5 - Signature Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,2 (4) Inga priser
Thrustmaster T500 RS (PC/PS3/PS4) (Rattar & pedaler) 5 7,25 (3) Inga priser
21 relaterade trådar
Nästa generations Logitech G27 ? (28 inlägg) 9 år sedan
Playseat challenge (21 inlägg) 9 år sedan
Ratt till Gran Turismo 5? (154 inlägg) 13 år sedan
Gran Turismo 5: Prologue (1052 inlägg) 14 år sedan
Logitech G27 racing wheel (31 inlägg) 14 år sedan
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg) 14 år sedan
Playstation eye (13 inlägg) 14 år sedan
Logitech Driving Force Pro Wheel PS3 eller någon annan? (28 inlägg) 15 år sedan
Rattställ Logitech G25 (11 inlägg) 15 år sedan
Logitech G25 och PS3 (87 inlägg) 15 år sedan
Driving Force GT (11 inlägg) 15 år sedan
G25 pedaler (5 inlägg) 16 år sedan
Ny g25? (0 inlägg) 16 år sedan
Bra Ratt till PS3 (7 inlägg) 16 år sedan
Sony Eye (16 inlägg) 16 år sedan
Sony Playstation Eye Camera (6 inlägg) 16 år sedan
Eye toy till ps3 (1 inlägg) 16 år sedan
Problem med Logitech G25 "Racingwheel" (2 inlägg) 16 år sedan
Frågor om playstation eye (3 inlägg) 17 år sedan
Playstation Eye Spel - nått att ha? (1 inlägg) 17 år sedan
Playstation Eye (8 inlägg) 17 år sedan

Postad 03 november 2010 - 20:29

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0

Källa?

Vad "retailers"/återförsäljare säger har jag inte mycket till övers för.
Har inte Sony gått ut med ett datum så kan dom omöjligt veta utan endast spekulera precis som vi gör.

Har en känsla av att det du citerar skrevs INNAN texten och bilden "Kazunori: "The [GT5] Discs Are Being Stamped As We Speak" publicerades.

Ja den där informationen är lika irrelevant som att kolla releasedate på de svenska webbutikerna (det finns 10 olika bud angående när det ska komma i sverige)

Postad 03 november 2010 - 20:46

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0

Källa?

Vad "retailers"/återförsäljare säger har jag inte mycket till övers för.
Har inte Sony gått ut med ett datum så kan dom omöjligt veta utan endast spekulera precis som vi gör.

Har en känsla av att det du citerar skrevs INNAN texten och bilden "Kazunori: "The [GT5] Discs Are Being Stamped As We Speak" publicerades.

Joystiq.com är källan. Nov 2nd 2010 1:30PM

Postad 04 november 2010 - 01:40

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
Vem tror på Game i Rumpelunda i det här fallet? De har i vanlig ordning ingen aning... :)

Postad 04 november 2010 - 07:50

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1 687 inlägg
  • 0

Attans, det kommer på 73st CD-R skivor :)

:wub: fan vad jobbigt det kommer att bli med byten ;)
får sitta o köra samma bil & bana så man slipper byta så mycket ;)

Postad 04 november 2010 - 07:56

Silverschnitzel
  • Silverschnitzel
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Detta är ju ett spel man bara måste köpa. Är inget överdrivet bilspelsfan men just denna serie är ju ett måste!

Postad 04 november 2010 - 09:06

Lalikula
  • Lalikula
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0
Senaste budet är 1:a Dec inom EU.(Hyfsat pålitlig källa) Kan mycket väl bli en regional fördelning.

Postad 04 november 2010 - 09:18

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1 687 inlägg
  • 0

Senaste budet är 1:a Dec inom EU.(Hyfsat pålitlig källa) Kan mycket väl bli en regional fördelning.

vad anses som hyffsat pålitlig källa ??

Postad 04 november 2010 - 09:26

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2 416 inlägg
  • 0

vad anses som hyffsat pålitlig källa ??

Game i Rumpelunda ?

Postad 04 november 2010 - 10:41

Lalikula
  • Lalikula
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0

Game i Rumpelunda ?

Din granne mao eller? :) Förstår inte varför det alltid blir drama kring release datum. Jag sitter inte och påstår att jag VET att releasen är spikad. Jag säger bara att källan som har läckt datumet har prickat rätt jävligt många gånger tidigare. Bara för att vara övertydlig ånyo. Handlar alltså INTE om en svensk kontakt.

Men som sagt. Jag VET inte! Därav formuleringen ovan. BUD! You know....not final and stuff.

Postad 04 november 2010 - 12:10

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Din granne mao eller? :) Förstår inte varför det alltid blir drama kring release datum. Jag sitter inte och påstår att jag VET att releasen är spikad. Jag säger bara att källan som har läckt datumet har prickat rätt jävligt många gånger tidigare. Bara för att vara övertydlig ånyo. Handlar alltså INTE om en svensk kontakt.

Men som sagt. Jag VET inte! Därav formuleringen ovan. BUD! You know....not final and stuff.

Säg vad/vem källan är istället. Har VÄLDIGT svårt att tro att det är du själv eller nån du känner som är källan så vad spelar det då för roll om du avslöjar den? Att bara häva ur sig ett datum utan en källa kan ju vem som helst göra.

Postad 04 november 2010 - 13:17

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1 166 inlägg
  • 0

Säg vad/vem källan är istället. Har VÄLDIGT svårt att tro att det är du själv eller nån du känner som är källan så vad spelar det då för roll om du avslöjar den? Att bara häva ur sig ett datum utan en källa kan ju vem som helst göra.

5/11 -10

Skulle bara kolla om jag kunde, och det kunde jag :)

Postad 04 november 2010 - 15:41

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0
SonyStyle:

Available on or about 11/30/2010. We will email you when product ships.

Suck, kan dom inte bara skriva TBA eller ett exakt datum! Kom igen nu Sony!

Postad 04 november 2010 - 18:01

JoHan-Solo
  • JoHan-Solo
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

SonyStyle:

Men det där är väl ändå uppgifter direkt från Sony. Ett steg i rätt riktning... eller åtminstone en antydan till ett litet steg.
Om det ligger så nära i tiden så är det ganska imponerande att inget datum har läckt ut än.
Kan dom vara så luriga att dom inte annonserar något datum för att undvika en kraftig ökning av förhandsbokningar. Det finns säkert många som väntar med att boka tills det finns ett datum och dom vill väl ha ut några ex. i butikshyllorna också antar jag.
Bara en tanke som slog mig.

Postad 04 november 2010 - 18:07

Lalikula
  • Lalikula
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0

SonyStyle:

Åh neeeejjj...kan det verkligen vara så att personen ifråga talade sanning??? Att det verkligen landar det datumet jag tidigare nämnde.....otroligt spännande.

Måste bara säga hur sjukt dryga ni är här angående ett datum. På ett spel. Varför exakt betvivlar du att jag känner personen ifråga? Baserar du det på att du inte har någon som helst kontakt med folk som möjligen har såna kontakter och därav är det heeelt omöjligt att någon annan gör det?

Seriöst. Slappna av lite!

Postad 04 november 2010 - 18:08

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Exakt, det kommer när det kommer. :)

Postad 04 november 2010 - 18:20

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2 776 inlägg
  • 0

Åh neeeejjj...kan det verkligen vara så att personen ifråga talade sanning??? Att det verkligen landar det datumet jag tidigare nämnde.....otroligt spännande.

Måste bara säga hur sjukt dryga ni är här angående ett datum. På ett spel. Varför exakt betvivlar du att jag känner personen ifråga? Baserar du det på att du inte har någon som helst kontakt med folk som möjligen har såna kontakter och därav är det heeelt omöjligt att någon annan gör det?

Seriöst så har jag inte sett att någon betvivlar datumet du gav.
Men däremot några som ville ha källan så de kan avgöra själv om det är någon man vill lita på.

Sen kan släppdatumet vara ganska avgörande för eventuella semesterdagar osv

Redigerat av kerren, 04 november 2010 - 18:21.

Postad 04 november 2010 - 19:25

Lalikula
  • Lalikula
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0

Exakt, det kommer när det kommer. :)

Men det är ju exakt det jag menar. ;) Orka göra en sån stor grej av det.:huh:

@Kerren

Baserat på responserna jag fick så kan jag nog inte riktigt hålla med dig..:D Inte alltid man kan uppge källa, jag förstår givetvis att det innebär att man sällan blir trodd. Ville bara delge det jag fick reda på. Det var liksom allt. ;)

Postad 04 november 2010 - 22:31

doomenicer
  • doomenicer
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Fick "HemmaKväll"-tidningen idag och där på en halvsida stor bild var det ett GT5 i bild men stor text, typ: Finns i butik nu! Tryckfel???

Postad 04 november 2010 - 22:33

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0

Fick "HemmaKväll"-tidningen idag och där på en halvsida stor bild var det ett GT5 i bild men stor text, typ: Finns i butik nu! Tryckfel???

Skulle ju funnits i butik nu om det inte blivit försenat.

Postad 04 november 2010 - 22:38

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

Fick också den idag.
Måste ju vara tryckfel :)

Postad 04 november 2010 - 22:57

doomenicer
  • doomenicer
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Samtidigt är GT6 på gång, och det kan man ju säga är på tiden...
http://www.gamereact...

Postad 04 november 2010 - 23:31

King D
  • King D
  • Forumräv

• 855 inlägg
  • 0

Samtidigt är GT6 på gång, och det kan man ju säga är på tiden...
http://www.gamereact...

GT6 släpps nog lagom till julen 2019. Men det är GT5 som gäller nu!

Redigerat av King D, 04 november 2010 - 23:32.

Postad 05 november 2010 - 09:21

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0
http://feber.se/spel...lpps_den_30e_n/

Postad 05 november 2010 - 09:48

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Tror du?? Kan det inte vara så att HemmaKväll har exklusiv tillgång till spelet medans resten av världen inte ens vet när det släpps? ;)

Nurburgring Night... :)
Postad bild

Obegriplig bildtext förövrigt...

Och varför sitter Kaz där och lirar? Han ska ju stampa skivor!!

edit: GT5 delarna ur Qore-videon:
http://www.youtube.c...player_embedded

Redigerat av pacman, 05 november 2010 - 10:06.

Postad 06 november 2010 - 15:19

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1 272 inlägg
  • 0

Obegriplig bildtext förövrigt...

Tycker den är rätt begriplig jag. Dom testar GT5 på ett antal olika TV från olika tillverkare för att säkerställa att färgåtergivningen är ok och samma på alla. Ganska petigt men det är de ju kända för.

Postad 06 november 2010 - 15:35

Kimpost
  • Kimpost
  • Beroende

• 1 134 inlägg
  • 0

Tycker den är rätt begriplig jag. Dom testar GT5 på ett antal olika TV från olika tillverkare för att säkerställa att färgåtergivningen är ok och samma på alla. Ganska petigt men det är de ju kända för.

Nu förstår jag inte dig? Färg är färg. Det är inte Polyphonys uppgift att kalibrera bildskärmar. Det enda de behöver göra är att se till så att färgerna stämmer i deras verklighet, det vill säga i spelet. Om det är sånt Polyphony håller på med, är jag inte förvånad över att det dragit ut på tiden. :(

Redigerat av Kimpost, 06 november 2010 - 15:35.

Postad 06 november 2010 - 16:24

doomenicer
  • doomenicer
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Om de har denna "lilla" riggen bara för att kolla så att färgerna på tvn ser hyfsat ut så vill jag veta vad de använder för att verkligen prova spelet!!!!

Postad 06 november 2010 - 19:17

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1 272 inlägg
  • 0

Nu förstår jag inte dig? Färg är färg. Det är inte Polyphonys uppgift att kalibrera bildskärmar. Det enda de behöver göra är att se till så att färgerna stämmer i deras verklighet, det vill säga i spelet. Om det är sånt Polyphony håller på med, är jag inte förvånad över att det dragit ut på tiden. :(

Det är tyvärr inte så att att olika bildskärmar återger färg på samma sätt. Det är inte speciellt många bildskärmar (monitorer eller TV-apparater) som är kalibrerade från fabrik (de som är det brukar vara dyrare och vända sig till grafisk produktion). Men jag håller helt med dig att är ganska så onödigt att de pillar med sånt.

Postad 06 november 2010 - 21:23

Lalikula
  • Lalikula
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0
Vill absolut inte lägga mig i färgdiskussionen. Men jag är inte helt 100 på att ni diskuterar det pacman menade med inlägget. Kika lite på hans post history. Han, om det nu är en han, verkar vara mer än vass på bildhantering. Därav betvivlar jag att det var det han syftadde på...but hey...jag kan ha fel. :(

Redigerat av Lalikula, 06 november 2010 - 21:24.

Postad 06 november 2010 - 21:52

Kimpost
  • Kimpost
  • Beroende

• 1 134 inlägg
  • 0
Jag är rätt så övertygad om att jag delar Pacmans reaktion angående den fullständigt obegripliga bildtexten. :(

Postad 06 november 2010 - 23:37

phnoll
  • phnoll
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Jag har sett ett datum på jobbet, 1/12. Observera då att jag bara vet att det kommer från avdelningen som har hand om releaser för spel/film osv. och jag menar absolut inte att det stämmer, tror snarare det motsatta..

Men ville ändå dela med mig av det, snäll som jag är :( Butikerna börjar även beställa hem en hel del rattar, Logitech GT G25/G27. Så nån av dessa blir det för min del :lol:

Postad 07 november 2010 - 10:51

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
Folk kommer nog undra om du jobbar på Nordisk Film eller på Game i Rumpelunda ;-)

Postad 07 november 2010 - 12:45

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Helt sjukt! Jag drömde om GT5 inatt! :) Det är nog första gången ett TV-spel figurerat i mina drömmar, så min kropp är väl helt inställd på spelet nu både dag och natt. Det skulle inte förvåna mig om jag i mitt sovande tillstånd också ligger och gasar, bromsar och styr med både ben och armar, samt ger ifrån mig en massa realistiska ljudeffekter. :)

Den biten jag tydligast kommer ihåg ur drömmen är att jag sitter hemma framför TV:n med en PS3-dosa i handen och går igenom en lång lista av bilar. Jag väljer en fin sportbil (önskar att det var min Aston Martin DB9 som dök upp i bild, men inte den här gången :)) och börjar spela, men så fort jag närmar mig den första kurvan efter upploppet så bestämmer sig min kropp att det är dags att vakna upp till den bittra verkligheten.

Under några förvirrade sekunder genomborras hela min kropp av värme och total lycka när jag inser att jag har GT5 ute i vardagsrummet och att jag måste upp och spela. Sedan kommer verkligheten tillbaka, ger mig en bitchslap rakt i fejan och drar sedan en tjock filt tillverkad av ångest över hela mig.

Jag hatar lyckliga drömmar som man måste vakna upp ur! :)

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 07 november 2010 - 12:47.

Postad 07 november 2010 - 13:05

Ghorun
  • Ghorun
  • Forumräv

• 686 inlägg
  • 0
Spelade den demo-build som fanns på Gamex i 3D (och 2D ett par gånger) när jag var där igår. 3D-effekten fungerade bättre än förväntat, men under de dryga två minuter jag körde runt Rome-banan kändes det svårare än 2D.
Det kan bero på att den riggen hade en äldre Driving Force Pro och inte en DFGT, men jag hade lite svårare att svänga in i kurvor rätt. Å andra sidan kändes det lättare att avgöra avstånd till bilar framför mig, när man väl kom ikapp dem helt och hållet var 3D-effekten på baken av en Dodge Viper inte så väldigt hjälpsam dock.

Har svårt att avgöra skillnad i fysiken mot Prologue då jag spelade så korta stunder, men det kändes i vilket fall helt rätt.

Blev ju inte direkt mindre hypad på spelet av det här, om man säger så. :)

Postad 07 november 2010 - 18:22

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Dom testar GT5 på ett antal olika TV från olika tillverkare för att säkerställa att färgåtergivningen är ok och samma på alla.

Det är tyvärr inte så att att olika bildskärmar återger färg på samma sätt.

Du peka ut det obegripliga i texten genom att själv göra samma motsägelse. :)
Eftersom olika displayer återger färger på olika sätt så kan en viss färg inte återges samma på alla.
Rätt självklart, eller hur?

Det du och bildtexten föreslår är mao 100% omöjligt, därför är det obegripligt.

Det hade förövrigt varit rätt lätt för Polyphony att erbjuda rätt färger. Det finns regler för HUR färger ska återges (regeln heter nått så spektakulärt som "HDTV"). Hade Polyphony skött sin färgbalanseringen på monitorer med "HDTV-färger" så hade alla med HDTV-apparater sätt samma sak. De som har en tv med inte ger "HDTV-färger"(de flesta) hade sett nått annat men det är det omöjligt för Polyphony att göra nått åt.

Postad 07 november 2010 - 21:31

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
...och vad skulle de göra åt saken? Göra en meny där de ber spelaren ange vilken skärm han eller hon använder? :)

Postad 08 november 2010 - 07:06

MalZon
  • MalZon
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0

Hur då? Får man med en gubbe i lådan med en kalibreringsskiva i näven?

Iom färg m.m. på olika skärmar så kollar de säkert kompenseringen isf mellan olika skärmar så spelet ser "ok" ut ur kartongen..

Mvh Jonas

Postad 08 november 2010 - 09:12

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

...och vad skulle de göra åt saken? Göra en meny där de ber spelaren ange vilken skärm han eller hon använder? :)

Det skulle ju gå om de bad användaren jacka in en mätare i PS3 och så gör spelet (mha mätaren) en analys av skärmen och sedan anpassar spelets palette därefter. Då skulle man kunna få nästan "perfect color matching" på alla skärmar. Kanske kommer i GT6... :blink:

Men det är onödigt omständigt som sagt... Däremot är det synd att färg-matchning mot HDTV-standarden inte är lika uttalad inom spelvärlden som den är inom t.ex. filmvärlden. Jag må va yrkesskadad men jag tycker det är självklart att man som konsument iaf ska kunna ha möjligenheten att verkligen uppskatta och ta del av alla dessa duktiga grafikers jobb.

Postad 08 november 2010 - 13:15

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1 272 inlägg
  • 0

Du peka ut det obegripliga i texten genom att själv göra samma motsägelse. :blink:
Eftersom olika displayer återger färger på olika sätt så kan en viss färg inte återges samma på alla.
Rätt självklart, eller hur?

Det du och bildtexten föreslår är mao 100% omöjligt, därför är det obegripligt.

Det finns ju saker man kan göra för att kompensera. Om t.ex. en skärm generellt visar färger med varmare temperaturer kan man ju kompensera det genom att dra ner färgtemperaturen i bilden man matar den med.

Postad 08 november 2010 - 13:21

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0
Officiell cover art (?)

EDIT: Ser väldigt mycket "Photoshop" ut enligt mig.

Redigerat av BrittBastard, 08 november 2010 - 13:24.

Postad 08 november 2010 - 13:42

King D
  • King D
  • Forumräv

• 855 inlägg
  • 0

Officiell cover art (?)

EDIT: Ser väldigt mycket "Photoshop" ut enligt mig.

Ja, lite grand. Specellt första bilden. De andra bilderna ser dock ok ut.

Postad 08 november 2010 - 13:44

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0
Första bilden är från en handlare
http://aukro.cz/item...on.html#gallery

Postad 08 november 2010 - 14:59

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Det finns ju saker man kan göra för att kompensera. Om t.ex. en skärm generellt visar färger med varmare temperaturer kan man ju kompensera det genom att dra ner färgtemperaturen i bilden man matar den med.

Absolut, men det är rätt långt ifrån "perfect color-matching".
Och jag hoppas (och tror inte, baserat på GT5P och GT:TT) verkligen inte de har kompenserat för "typisk out-of-the-box-tv", borde se förjäkligt ut på en HDTV.

Jajja, nog om det kanske, jisses vad mkt OT man hinner med när det är fattigt med riktiga nyheter. :blink:

Postad 08 november 2010 - 17:44

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0
Nån har det redan...
http://www.youtube.c...h?v=_wm5ojKNR2M

Postad 08 november 2010 - 17:47

King D
  • King D
  • Forumräv

• 855 inlägg
  • 0

Nån har det redan...
http://www.youtube.c...h?v=_wm5ojKNR2M

WTF?! Är det där verkligen GT5 och inte Prologue eller nåt?

Postad 08 november 2010 - 17:49

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0

Det är det riktiga, härstammar även den här från Tjeckien.

Postad 08 november 2010 - 17:51

King D
  • King D
  • Forumräv

• 855 inlägg
  • 0

Det är det riktiga, härstammar även den här från Tjeckien.

Då är det i alla fall goda nyheter vad gäller releasen. Dvs. inte långt kvar nu.

Postad 08 november 2010 - 17:51

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1 509 inlägg
  • 0

Ja, den där banan är inte med i GT5P eller demot.

Postad 08 november 2010 - 18:00

MattEng76
  • MattEng76
  • Användare

• 225 inlägg
  • 0
Typiskt att det alltid ska hamna spelbara versioner hos personer som sitter med kassa videokameror och inte är villiga att göra en kort, men ingående, genomgång av nyheterna i spelet :blink: ........ Får väl hoppas att man hör nåt från Sony nu snart då.

Postad 08 november 2010 - 18:01

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
Är det bara jag, eller vilket j*vla ljud!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.