Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty 7: Black Ops

2799 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (100 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5. O_O (12 röster [12.00%])

Procent av omröstning: 12.00%

2. 4. =D (28 röster [28.00%])

Procent av omröstning: 28.00%

3. 3. o_O (34 röster [34.00%])

Procent av omröstning: 34.00%

4. 2. -_- (16 röster [16.00%])

Procent av omröstning: 16.00%

5. 1. <_< (10 röster [10.00%])

Procent av omröstning: 10.00%

Multiplayer (inkl såmbis)

1. 5. :D (29 röster [29.00%])

Procent av omröstning: 29.00%

2. 4. :) (28 röster [28.00%])

Procent av omröstning: 28.00%

3. 3. :| (12 röster [12.00%])

Procent av omröstning: 12.00%

4. 2. :/ (17 röster [17.00%])

Procent av omröstning: 17.00%

5. 1. ;( (14 röster [14.00%])

Procent av omröstning: 14.00%

Rösta Gäster kan inte rösta
Call of Duty: Black Ops (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 6.411764 (50) 99:-
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 (0) Inga priser
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.249998 (3) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 12 November 2010 - 19:07

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Vi kom till L21 igår!

Nån som är sugen ikväll, kerren, hippo, soffan, dudden, ekaa?

Postad 12 November 2010 - 19:17

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0
Äntligen är den här stressiga arbetsveckan slut för min del. Jobbkurser, övertid och allt bajs man kan tänka sig har jag genomlidit under fem arbetsdagar, vilket har resulterat i att jag knappt haft någon speltid överhuvudtaget i veckan.
Så idag när jag kom hem tänkte jag inleda en välförtjänt slapparhelg med att prova Black Ops för första gången. Och efter ett par timmars speltid känner jag bara att jag borde följt min magkänsla och de något bistra betygen i den här tråden och gett f*n i att köpa det här spelet. Nej, Black Ops är än så länge inte min kopp kaffe och inget som jag vill spendera mina helgnätter med.
Det här är mina reflektioner so far:

- Grafiken är ful och platt. Ibland kändes Black Ops nästan som ett PS2-spel sett till grafiken och en del effekter (nedslagen från airstrikes exempelvis) var bara skrattretande fult.
- Ljudet är lika fult och platt även det. Vapnen påminner mer om ärtbössor och granaterna låter som små kinapuffar. Var är trycket? Ljudet i MW2 är väl inte speciellt bra det heller, men det spelet låter ju långt mycket bättre än Black Ops. Dessutom är det totalt omöjligt att orientera sig efter ljudet och man har inte en chans att höra en fiende som smyger upp bakom en med kniven redo.
- Lagg, lagg, lagg och, jo då, mer LAGG! Lägg dessutom till lite avbrutna matcher och sporadiska hängningar så kan jag garantera en hel del frustration.

Men det jag har mest problem med i Black Ops är "flytet" som jag tycker var mycket bättre i MW2. Nu känns allt mycket mer klumpigare och omständligare, men det är väl mest en vanesak egentligen.
Nåväl, jag ska ge Black Ops lite mer tid senare ikväll, men jag kände ganska omgående att det här inte är ett spel jag kommer hålla igång med allt för länge. Dessutom inte nu när GT5 väntar runt hörnet...
Njae, den där femhundringen kunde jag nog ha sparat istället.

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 12 November 2010 - 19:37.

Postad 12 November 2010 - 19:25

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Har inte spelat tillräckligt mycket än , men jag känner igen mig i mycket av det du skriver.

Hade oxå en magkänsla som jag haft sen start, att det nog inte kommer blir särskilt bra, gjorde till o med att jag glömde att förboka.

Dock har jag köpt Prestige edition nu, fått för mig att jag ska samla på dessa...

Men ett jääääkla stort plus är iaf. de olika Zombie modesen!

Postad 12 November 2010 - 19:28

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Har inte spelat tillräckligt mycket än , men jag känner igen mig i mycket av det du skriver.

Hade oxå en magkänsla som jag haft sen start, att det nog inte kommer blir särskilt bra, gjorde till o med att jag glömde att förboka.

Dock har jag köpt Prestige edition nu, fått för mig att jag ska samla på dessa...

Men ett jääääkla stort plus är iaf. de olika Zombie modesen!

Vore grymt kul att få lira med dig döden. Det var ett tag sen. Du, kerren, benny, härjer, primören och jag svärandes på fyllan, det vore nåt det. Haha! Dock inte zombie, inget för mig.

Postad 12 November 2010 - 19:39

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

• 861 inlägg
  • 0
Var precis och hämtade ut spelet, hade helt glömt att jag förbokat det för några veckor sedan. Någon MHB-server igång ikväll?

Postad 12 November 2010 - 19:47

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Var precis och hämtade ut spelet, hade helt glömt att jag förbokat det för några veckor sedan. Någon MHB-server igång ikväll?

Ehh, va? PS3, inte PC.
Men det lär garanterat vara 15-20 MHB:are som lirar.

Nasty, har du gett upp?
Själv sitter man och tar en bira med polare m fl. Blir dock lite lira imorgon fm.

Postad 12 November 2010 - 19:50

FireSpirit
  • FireSpirit
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
Tycker spelet är skoj, både MP och SP, men lite besviken på alla buggar och sådant, hoppas dom fixar detta fort.

Postad 12 November 2010 - 19:54

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Vi kom till L21 igår!

jag är nog sugen om de blir ngt

Postad 12 November 2010 - 19:55

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1379 inlägg
  • 0

Ja det var riktigt skoj...men läskigt B) var fasiken helt slut efter den omgången. Bara vi listar ut vart vi ska så går det nog fint. Vi behöver en kerren som hittar överallt!

Aaa, fyfan helt slut var jag efter turerna nere i labbet :(
Men jag tror inte banan är större, tror vi kom så långt som det gick...

Postad 12 November 2010 - 20:00

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

• 861 inlägg
  • 0

Ehh, va? PS3, inte PC.
Men det lär garanterat vara 15-20 MHB:are som lirar.

Ja PS3. Vadå kan man inte skapa egna servrar på konsolversionen? Eller får jag inte spela med er? Lite förvirrad.. Tråden ligger ju i PS3-delen..

Postad 12 November 2010 - 20:12

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Aaa, fyfan helt slut var jag efter turerna nere i labbet :(
Men jag tror inte banan är större, tror vi kom så långt som det gick...

Ne lite mer borde de va, bl.a dörren där man behöver tillstånd/kod för att komma in. Gör ju öppna en del mer där nere i det stora rummet också.

Postad 12 November 2010 - 20:15

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Ja PS3. Vadå kan man inte skapa egna servrar på konsolversionen? Eller får jag inte spela med er? Lite förvirrad.. Tråden ligger ju i PS3-delen..

Går ej skapa egna servrar på ps3

Postad 12 November 2010 - 20:16

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Vi kom till L21 igår!

Imponerande!! Kom bara till 8 (?) när jag lirade lite snabbt med ekaa, polly, birkan igår. Men så är jag heller ingen rutinerad zombiespelare.

Postad 12 November 2010 - 20:21

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Såja då har man klarat ut SP. Utlåtande: Meh! Inte något som fick det att kittla till i byxan precis. Men fick iaf nya zombie maps :(

Har ni testat Dead Ops förresten? Faktiskt skitkul.

Postad 12 November 2010 - 20:27

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Såja då har man klarat ut SP. Utlåtande: Meh! Inte något som fick det att kittla till i byxan precis. Men fick iaf nya zombie maps :(

Har ni testat Dead Ops förresten? Faktiskt skitkul.

Gruff. Jag med. På Veteran. Men fick jag min trofé för det? Nej såklart inte. Har säkert glitchat för jag saknar en trofé. Grr. Måste försöka spela igenom 3 kapitel på Veteran för att se om de låses upp...

Edit: Yes! Det räckte att spela igenom den glitchade banan för att få båda troféerna. Måste hänt något när jag spelade på "numbers" senast.

Redigerat av klarinettmeister, 12 November 2010 - 21:10.

Postad 12 November 2010 - 20:30

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1379 inlägg
  • 0

Ne lite mer borde de va, bl.a dörren där man behöver tillstånd/kod för att komma in. Gör ju öppna en del mer där nere i det stora rummet också.

Ja visst ja den dörren där man skulle ha 150 (cleareance?)

Postad 12 November 2010 - 21:10

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Tur man inte bryr sig om statistik med tanke på allt ragequittande man begår. Fy faaan vad det laggar nu. Dessutom avbryts varannan match. :(

Postad 12 November 2010 - 21:20

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Hur i **** kan ett spel vara så här trasigt? Fick en invite av kerren att spela zombies, självklart gjorde jag misstaget att godta inviten när jag var i MP-menyn. Resultat: konsoll hänger sig.
Nytt försök, invite av Zdaar. Godtar, resultat: KONSOLLJÄVEL hänger sig igen och återkommer till liv efter 2 min. Börjar joxa med mina klasser. Helt plötsligt kommer "Couldn't join session. Session expired." upp på skärmen. Då har det pissiga ###### skitet försökt connecta till Zdaars invite och skickar gladeligen ut mig på startmenyn igen med lite filmsekvenser som man inte kan skippa heller.

Nytt försök. Jag skickar invite till zdaar, patgu och OWC. Börjar leta spel, hittar ett spel. OWC försvinner så fort matchen startar. Pisslagg och ingen host migration trots att alla hoppar fram som en epilepsisjuk på amfetamin med en finlandia i röven. Lyckas fixa en kill. Går in för att ta en annan, konsoll****t hänger sig totalt...

Har visat detta spelet mycket tålamod och kan förstå att det kan vara svårt att få till servrarna bra när det är mycket belastning, men när det ###### pisset börjar göra så att konsollen hänger sig stup i kvarten då ######r brinner det i mitt proppskåp. Lack är fan bara förnamnet...

Postad 12 November 2010 - 21:27

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Hur i **** kan ett spel vara så här trasigt? Fick en invite av kerren att spela zombies, självklart gjorde jag misstaget att godta inviten när jag var i MP-menyn. Resultat: konsoll hänger sig.
Nytt försök, invite av Zdaar. Godtar, resultat: KONSOLLJÄVEL hänger sig igen och återkommer till liv efter 2 min. Börjar joxa med mina klasser. Helt plötsligt kommer "Couldn't join session. Session expired." upp på skärmen. Då har det pissiga ###### skitet försökt connecta till Zdaars invite och skickar gladeligen ut mig på startmenyn igen med lite filmsekvenser som man inte kan skippa heller.

Nytt försök. Jag skickar invite till zdaar, patgu och OWC. Börjar leta spel, hittar ett spel. OWC försvinner så fort matchen startar. Pisslagg och ingen host migration trots att alla hoppar fram som en epilepsisjuk på amfetamin med en finlandia i röven. Lyckas fixa en kill. Går in för att ta en annan, konsoll****t hänger sig totalt...

Har visat detta spelet mycket tålamod och kan förstå att det kan vara svårt att få till servrarna bra när det är mycket belastning, men när det ###### pisset börjar göra så att konsollen hänger sig stup i kvarten då ######r brinner det i mitt proppskåp. Lack är fan bara förnamnet...

Härligt att höra att det inte bara är jag som blir förbannad på dataspel ;-)
Kommer snart men frugan titta på Idol.... :-(
Förövrigt fick jag ny burk på jobbet idag så nu är jag en skitglad kille ;-)

Postad 12 November 2010 - 21:30

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Nätverket/servrarna verkar grymt sega. Visst, kan hända att konsolen låser sig, har hänt mig 1-2 gånger.
Men oftast är det att spelet sickar/hämtar data mot server som tar en jefvla tid. Ibland så lång tid så man tror att konsoeln har låst sig. Så får det inte vara.

Postad 12 November 2010 - 21:54

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0
Gud va skönt att slippa bli ett nervvrak! Spelade lite igår kväll och höll på att bli tokig av allt j-la lagg!!!
Sitter på ett hotellrum i Kolding,Danmark, med frugan. I morgon bär det av till Utrecht i Holland för Armin Only! Kommer nog att bli grymt....!! Men på tisdag sitter jag nog framför COD och svär igen :('
Väll mött! Och Ekaa, du e min idol!!

Postad 12 November 2010 - 21:58

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0
Cloud. Sista assault vapnet G11 är det tryck i. Har inte tid att lira på helgen förrän på söndag.

Postad 12 November 2010 - 22:00

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0
Jag tycker det har fungerat mycket bättre ikväll. Något måste dom ha fixat med servrarna helt klart. Sen behöver väl själva klienten patchas också för att allt ska vara honky dory!

Btw ni som klagar på ljudet här ni ändrat defaultinställningen från TV till typ theater? Förövrigt tycker jag både grafiken och ljudet är av samma klass som MW2.

Redigerat av Unregistered50fe2819, 13 November 2010 - 11:04.

Postad 12 November 2010 - 23:23

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0
Bifogad fil  IMG_0001.jpg   272.8K   0 Antal nerladdningar

skryt..

Postad 12 November 2010 - 23:47

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1379 inlägg
  • 0
Börjar på riktigt(igen?) tröttna på detta spelet. Ingenting fungerar ju som det ska...'
Blir utslängd? Check
Låser sig? Check
Killstreaks försvinner efter en runda på SD(Bilen, carpackage och sam saken) Check
Lagg? Check

.....

Postad 13 November 2010 - 08:06

Salakingen
  • Salakingen
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0
Hej

Är jag het dum i huvudet eller ??
Hur gör jag för att se klipp på mina senaste matcer ??
När jag går in i "recent games" så ser jag alla matcher jag har spelat på en lista
men det går inte att titta på dem,

Bugg eller ??

Postad 13 November 2010 - 08:50

Unregistered603bc71d
  • Unregistered603bc71d
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Köpte detta spel i veckan för att spela i helgen. Har inte tagit av plasten och med tanke på vad man läser här så känns det rätt att lämna tillbaka spelet. Nån som tycker att spelet är värt att behålla?

Postad 13 November 2010 - 08:57

Unregistered4eba3a31
  • Unregistered4eba3a31
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0
Upplever fotfarande minimalt med lagg, så jag kan inte tokdissa BO.

Däremot en liten hälsning Treyarch -Ta bort dom här ###### KASTKNIVARNA omedelbart!!! ###### skit påfund, igår hamnade jag mot ett gäng där en snubbe hade dubblaknivar och bara sprang omkring och ägde varje runda.
Eftersom man tål några salvor så gasade han bara runt och blev träffad men sen sköt han iväg sin ###### kastknivar och slaktade.

gör ett knivkastarspel om det finns en marknad men ta bort skiten här...

Postad 13 November 2010 - 11:06

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0

Upplever fotfarande minimalt med lagg, så jag kan inte tokdissa BO.

Däremot en liten hälsning Treyarch -Ta bort dom här ###### KASTKNIVARNA omedelbart!!! ###### skit påfund, igår hamnade jag mot ett gäng där en snubbe hade dubblaknivar och bara sprang omkring och ägde varje runda.
Eftersom man tål några salvor så gasade han bara runt och blev träffad men sen sköt han iväg sin ###### kastknivar och slaktade.

gör ett knivkastarspel om det finns en marknad men ta bort skiten här...

Har du testat knivarna själv? Det krävs en hel del ZKiLLZ (som jag helt saknar) att använda dom... Du har ju bara två stycken om du inte hämtar upp dom igen. Dessutom så är det ett närstridsvapen, assvårt att träffa någon lite längre bort.

Redigerat av Unregistered50fe2819, 13 November 2010 - 11:08.

Postad 13 November 2010 - 11:23

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0
upplever mycket mindre lagg nu, så spelet har växt i mina ögon.. däremot så tycker jag många av vapnen är grymt UP. Spawnsystemet behöver ses över ordentligt. Carepackage har för mig innehållt 98% spy plane, 1% ammo 1% övrigt... suck man behöver ju inte ha spyplane ikryssat i killstreak längre...

Postad 13 November 2010 - 11:26

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Jag tycker du skall slita av plasten och fortast möjligt spela det.

Spelet är mycket bra och väl värt ett köp.

Barnsjukdomar finns men inget att gnälla sig hes över då dessa kommer fixas.

Köpte detta spel i veckan för att spela i helgen. Har inte tagit av plasten och med tanke på vad man läser här så känns det rätt att lämna tillbaka spelet. Nån som tycker att spelet är värt att behålla?

Postad 13 November 2010 - 11:27

Unregistered36021db2
  • Unregistered36021db2
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0

Ja, jag tycker det! Först så tyckte jag att grafiken mm.. sög! Men redan så här dagen efter så börjar jag faktiskt gilla det jag ser förutom skitbanan Nuketown som alla tydligen vill spela om och om igen.

Däremot så har min konsol börjat hänga sig stup i ett så att jag får gå fram och starta om den igen. Detta tycker jag är lite jobbigt då konsolen har en uppstartstid i sig och sedan spelet oxå. Så det kan låsa sig två eller tre gånger sedan stänger man av skiten för att man inte okar med det en gång till!
Förhoppningsvis så är detta ett problem som dom kan avhjälpa med dylika uppdateringar. Eller så är det helt enkelt bara jag som drabbas utav detta?

För övrigt så tycker jag nog att det är en väldigt skön stämning ute på Multiplayer-banorna. För kan bara lite småbuggar försvinna så kan jag varmt rekommendera detta spelet.

Ska tilläggas att jag inte roas av att spela storyn! Orkar helt enkelt inte med det när det finns roligare saker att göra som MP!

Postad 13 November 2010 - 12:03

Sugproppen
  • Sugproppen
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Hejsan!

Lånade en PS3:a från en kompis med bla detta spel för att få testa hur det är att spela FPS online på PS3, inte särskilt impad måset jag säga. Var på väg att dissa PS3 tack vare detta men sedan testade jag MW2 och det känns riktigt skoj, så skoj att jag ska åka och köpa en egen PS3:a idag :(:) .

Måste ärligt säga att om jag inte hade vetat att detta spel är nyare än MW2 så hade jag ärligt talat trott att detta var flera år gamalt. Jag hoppas jag hittar något postivt med detta spel men det ser inte särskillt ljust ut för nuvarande. Personliga reflektioner:

- tunnt ljud på vapen och helikoptrar i MP
- ostabilt i MP, utslängd/nedkopplad stup i kvarten
- röstningssystemet gjort att jag hittils bara fått spela 4 banor trots 3 timmars speltid
- tar en evighet att starta och komma in på ett MP jämfört med MW2

+ mycket nytt att upptäcka

Mvh Hasse

Postad 13 November 2010 - 12:20

pangemange
  • pangemange
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0
Lite Buggigt jag levlade upp till 16 eller 17 vilket det nu va jag fick iaf. dom ballisitska knivarna gick in o equipa mig med dom
Sen hände nått märkligt det hängde sig o höll på o bugga när jag väl kom igång i gen då hade jag inte levlat helt plötsligt o inga knivar hade jag.

Hmmm hur funkar det

Retar mig oxå på ljudet när man springer runt låter det som någon förföljer en men det är ju ens egna steg man hör iaf. om man kör 5,1

Annars tycker jag det är ok grafiken stör mig inte specielt förutom typ napalmen kunde ju varit betydligt snyggare när den kommer.

Postad 13 November 2010 - 13:27

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Är det bara jag som upplever att invoice är jäkligt låg. Hör inte vad folk säger när dem snackar. Allt annat är skithögt och överröstar dem som snackar. Dem enda som hörs bra är skräniga britter.

Postad 13 November 2010 - 13:47

MattEng76
  • MattEng76
  • Användare

• 225 inlägg
  • 0
Liten fråga som inte handlar om BO, men om cod serien ... Är det värt att köpa mw2 hardened ed för 220 kr ?

spelar främst cod för split screen delen, antar att spec ops är skoj där.

btw när det gäller BO

Är det någon som lirat det split screen än , ex online, och märkt om det är samma problem där med lagg etc? (Har BO, men inte hunnit med att starta det än).

Redigerat av MattEng76, 13 November 2010 - 13:57.

Postad 13 November 2010 - 13:54

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0

Är det bara jag som upplever att invoice är jäkligt låg. Hör inte vad folk säger när dem snackar. Allt annat är skithögt och överröstar dem som snackar. Dem enda som hörs bra är skräniga britter.

Jag hör inte heller så ofta vad som sägs

Postad 13 November 2010 - 14:16

Unregistered73199dd3
  • Unregistered73199dd3
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
Visst började dessa ingame frysningar som betyder att man måste hardresetta maskinen blivit mkt värre idag? Jag har bara råkat ut för det 1 gång innan, idag är det 6gånger....

Postad 13 November 2010 - 14:19

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Visst började dessa ingame frysningar som betyder att man måste hardresetta maskinen blivit mkt värre idag? Jag har bara råkat ut för det 1 gång innan, idag är det 6gånger....

peppar peppar, jag har inte råkat ut för det en enda gång. dock så har det låst sig flera gånger så jag har varit nära att starta om på knappen, men då har jag väntat lite till och då startar det upp igen.

Postad 13 November 2010 - 14:54

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0

Gå in i options och på audio, dra ner master volume och maxa invoice. Sedan höjer du bara ouputen på tvn, funkar för mig, kan höra alla utan problem...

Postad 13 November 2010 - 15:06

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Gå in i options och på audio, dra ner master volume och maxa invoice. Sedan höjer du bara ouputen på tvn, funkar för mig, kan höra alla utan problem...

Ah tack ska testa detta.

Postad 13 November 2010 - 15:11

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Ledsen att jag var tvungen att dra innan, kerren och adude ;) Klarade ni er länge efter att jag drog?

Känner att jag hade lite dålig uppfattning om hur länge en zombie-runda kunde hålla på. Men vi får göra om det iaf, riktigt roligt när jag började fatta galoppen :D

Postad 13 November 2010 - 15:43

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Ledsen att jag var tvungen att dra innan, kerren och adude ;) Klarade ni er länge efter att jag drog?

Känner att jag hade lite dålig uppfattning om hur länge en zombie-runda kunde hålla på. Men vi får göra om det iaf, riktigt roligt när jag började fatta galoppen :D

kom faktiskt ända till 31

Postad 13 November 2010 - 16:38

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Nu är tålamodet över. Springer 1 meter bakom en snubbe, lossar allt ja har i ryggen. Inte ett skit händer. Kunde lika gärna kliat fanskapet under foten eller nått. Närstrider överhuvudtaget är helt fucked up. Har inte tålamod till sånt skit längre.

Ska det vara så jäkla svårt att göra ett ordentligt spel. Fler o fler spel kommer ut på marknaden med diverse buggar o annat kul. Förutom denna beta-version lider tex FIFA 11 av mikro-pauser o annat idiotiskt. Hur länge ska det hålla att släppa spel & SEN eventuellt fixa till dem!?

Redigerat av Unregisteredee312c77, 13 November 2010 - 16:38.

Postad 13 November 2010 - 17:28

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
vet inte om någon skrivit detta innan men för att få fram "spelet" Dead Ops Arcade

How to unlock Dead Ops Arcade zombie mode in Black Ops:

Receiving to the terminal is easy, when you are sitting in the chair in the main menu. On your controller, hit left and right triggers for few times. . L, R, L, R, L, R, L, R, L, R! After a little reverse and forths, Mason will rebel, free himself from his shackles, and you will be able to wander around the room. At the shackles, player can do only one thing either sit back down or head to the back of the room. So the clear things to do in the Black Ops terminal are the DOA (Dead Ops Arcade) and ZORK commands. Dead Ops Arcade is a cool dual-joystick shooter which you can discover on the zombies menu once you have got it open.

Alltid är det ju lite mervärde iaf ;) rätt kul var det också.

Så DOA i datorn i rummet för att få "arkadliret" och ZORK för ett textbaserat spel och 3ARC UNLOCK för en ny zombie bana......

Håll tillgodo.

Redigerat av Fiddey, 13 November 2010 - 17:47.

Postad 13 November 2010 - 22:08

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0
Tack för ett "ganska roligt" spel tidigare idag brittan, ekaa och fraz. Jag måste erkänna att spelets underhållningsvärde växt något då lagget var lite lägre under dagens matcher än den tortyr man fick uthärda under gårdagen. Det är fortfarande inte acceptabelt (att gå in i en knivduell är ju rena lotteriet), men det börjar i alla fall ta sig.

Jag tycker dock att lagget är något Trayarch borde fixat innan spelets release (+ en hel del andra småbuggar) så tummen ner åt dem! Framöver lär det väl komma kontinuerliga uppdateringar som putsar till spelet och gör det bättre, men jag tycker i alla fall att ett spel ska gå att spela samma dag som man får hem det i brevlådan, vilket inte Black Ops klarat av alla gånger.

Postad 14 November 2010 - 00:28

ekke201
  • ekke201
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
I 3D på Sony är det jäkla fräckt alltså. Jäkla fräckt som ******** faktiskt

Postad 14 November 2010 - 02:34

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Pust. Är nu klar med nästan alla SP-troféer. Någon enstaka saknas.

Är det någon som vill spela Zombies "Five" för att få "Hands of the Merchandise"-troféen senare idag säg till.

PSN: matrixen

Postad 14 November 2010 - 03:02

threnode81
  • threnode81
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0
I dag är det första dagen som det har känts någorlunda problemfritt med det här spelet. Förutom en runda i S&D som gick i slow motion, fast det var ganska underhållande. ;)

Redigerat av threnode81, 14 November 2010 - 03:03.

Postad 14 November 2010 - 03:33

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

I dag är det första dagen som det har känts någorlunda problemfritt med det här spelet. Förutom en runda i S&D som gick i slow motion, fast det var ganska underhållande. ;)

haha, ja den S&D rundan var fan rolig...de var som att blivit träffad av en stun grenade i en hel runda

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.