Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Umeå, Västerbotten, Norrland, Sverige!

1272 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 May 2014 - 11:04

Unregistered31eb059f
  • Unregistered31eb059f
  • Veteran

• 2085 inlägg
  • 0
Ring dem 090 - 70 65 15

Postad 01 May 2014 - 11:59

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
stängt :( men imorgon måste väl högtalarna vara framme? dom skickades i tisdags!

Postad 01 May 2014 - 12:22

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
nrä man talar om trollen, det dök just ner ett spårnummer i min brevlåda =) tyvärr så har inte spårningen uppdaterats sedan paketet lämnades in i tisdags vid lunchtid, vilket är lite synd. men men, imorgon så kommer dom troligtvis vara framme. jag får verkligen hoppas att tanten är ledig då så att vi kan åka och hämta dom, jag tror inte attt jag känner någon annan som med kort varsel kan assistera inom bussgods öppentider.

en sak är dock säker. det är väldigt nära nu, och lovorden om högtalarna har fortsatt strömma in. lite kul att jag även fått varningen att man kan spela högre när det inte distar, vilket gör att man måste vara försiktig. nicklas har råkat spela för högt ett par gånger, vilket han märkt genom ett sus i öronen efteråt. passar bra till en låglyssnare som mig då :D

jag tycker att det låter väldigt snarlikt det jonas har (väldigt snarlikt mot det både han och jag satsat på mao). ska bli skitspännande att få hem det här känner jag! jag vart mer laddad över jonas högtalare än mina egna, men efter att ha varit borta i sävar så svängde det eftersom jag förväntar mig samma sak från mina =)

Postad 02 May 2014 - 07:40

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Högtalarna är här! :)

Postad 02 May 2014 - 07:51

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0
Sweet :)
Bilder förväntar vi oss!

Jag fick upp min ljudtransparenta duk igår, så nu är ordningen återställd även här ;)

Postad 02 May 2014 - 08:02

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Aye. Nu måste jag bara ha någon som kan lyfta skiten med mig.

Grattis! Då är du väl färdig med bion? :) ja, såvida du inte gör verklighet av hotet med flr basar, men det skulle vara tänligen onödigt imo. 120dbc räcker *asg*

Postad 02 May 2014 - 08:06

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0

Aye. Nu måste jag bara ha någon som kan lyfta skiten med mig.

Grattis! Då är du väl färdig med bion? :) ja, såvida du inte gör verklighet av hotet med flr basar, men det skulle vara tänligen onödigt imo. 120dbc räcker *asg*

Klar blir man väl aldrig :D
Ska till ny reclinersoffa i framtiden (i tyg!), kanske lite mer akustiska fixar om jag blir uttråkad, ny projektor förhoppningsvis till hösten/vintern. Mer bas får jag se, räcker egentligen som du säger med det jag har.... Men man ska aldrig svära på det ;)

Postad 02 May 2014 - 08:16

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Mio har ju enjoy-serien, sitter i en sån fåtölj när jag spelar. Något extremt bekväm (om än att man måste sitta ner den ordentligt innan den blir himmelsk som på affären). Däremot är den rätt dyr. Att köpa en ny projje... njae, du borde nästan vänta till 4k-projektorern är överkomliga i pris i så fall, sonyn där är äckligt bra imho!

Postad 02 May 2014 - 08:33

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0
Har spanat in en reclinersoffa, men minns inte vad den hette. En polare har den och den är gudomligt skön att sitta i.
Kravet är tyg, långsittning i skinn är inget för mig :D

Får se när jag köper projektorn och vilken modell det blir. Skulle redan ha varit inköpt men högtalarbygget kostade en slant minst sagt...

Postad 02 May 2014 - 08:38

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Äh, lite varm choklad och en skinnsoffa blir en bra kombo ska du se. Efter ett tag blir det ju nästan som inbyggt smörjmedel :D
Jag förstår hur du tänker, vi bytte faktiskt ut vår skinnsoffa nyligt mot en i tyg. Och dubbla schäslonger :)

Postad 02 May 2014 - 08:48

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 1
Har du tid att skriva här idag? :D

Postad 02 May 2014 - 10:20

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
tanten har krävt att sova eftersom hon ska arbeta natt i natt. jag sitter som på nålar och ska snart göra en taktisk... frukost i sängen-grej åt henne. det är första gången på över fem år hon får det. självfallet så kommer hon kräva att vi inte äter i sängen då den är mjuk och det är svårt att sitta där och äta. men när frukosten ändå är klar så kommer hon nog snabbt upp. sen äter vi och sen smack iväg till busstationen! AHAHA! jag är ett geni!

Postad 02 May 2014 - 12:16

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0
De där lyfter du ju själv :)
Kan jag flytta runt mina så kan du bära dom där ;)

Postad 02 May 2014 - 13:20

Unregistered31eb059f
  • Unregistered31eb059f
  • Veteran

• 2085 inlägg
  • 0
IKSU, baby!

Postad 02 May 2014 - 15:33

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
jag kunde faktiskt flytta dom själv. när vi var hemma så tog jag den första under armen och det gick finfint. däremot står det i instruktionerna att man ska bara dom två pers.

det tar för övrigt runt en halvtimme att packa upp högtalaren. just det. EN av dom. jag har en kvar... nicklas är banne mig noggrann så det smäller om det, det är så allvarligt att han tom har skickat en guide för hur man ska skruva upp lådorna. nog för att det behövs, för det är masonitlådor med 50 torxskruvar i varje låda! bilder är tagna och kommer snart =)

Postad 02 May 2014 - 16:41

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Nu liras det för fullt :) men fan så jag måste bli av med mina jäva v6or!

Postad 02 May 2014 - 17:25

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Möblerat om lite och nu tog det sig, en av mina resonanser försvann direkt. Gut gut.
Märkligt nog så upplever jag att det är väldigt bastungt här. Dom ska ju egentligen klippas vid 80, men jag misstänker att dom inte gör det. Ska kolla i receivern snart.

Diskanten är ytterst neutral måste jag säga. Det är transientsnabbt och fint. Väldigt harmoniskt. Ska testa arbeta med lite dämpning bak och mot väggarna lite senare :)

Postad 02 May 2014 - 17:26

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0
Dom går inte att möblera in bakom soffan och använda istället? Eller stod den redan rätt kloss mot bakre väggen?

Postad 02 May 2014 - 17:36

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
den är stenkloss mot väggen bak och åt sidorna finns dörr till hallen samt dörr till balkongen. nu ligger dom ner 90cm från subbarna, vilket har gett mig lite utrymme att sätta högtalarna emellan. samtidigt kom högtalarna bak så att dom är runt tre meter från lyssningsplats (ev lite till) vilket gjorde att dom verkligen blommade ut på ett annat sätt än där dom var innan.

Postad 02 May 2014 - 18:55

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Efter ett fåtal timmar med bla två serier så kan jag säga följande: när man ser på serier eller filmer så glömmer man bort att det finns högtalare, det är som att allt kommer från skärmen man kollar på. Ett väldigt bra betyg!

Till musik så saknar jag (såklart) volents diskant en aning, men jag vet å andra sidan att det inte finns något som kan komma i närheten av den, så det var rätt väntat. Mellanregistret är EXTREMT detaljerat och ljudbilden är lugn och fin.

Saknar lite av den där volent-spelglädjen, men jag vill misstänka att det kanske går att göra något med eq för att kanske få lite mer volentljud :)

Postad 02 May 2014 - 19:11

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0
Ska bli skoj att lyssna på dessa och se hur de skiljer sig mot mina :)

Postad 02 May 2014 - 21:24

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Aye, det blir det :) själv har jag nog svårt att bedöma det då jag har en viss bias och fylld av nyköpskänslor :D

Postad 02 May 2014 - 22:20

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Postad bild
Lådorna var i sig ett gediget arbete.

Postad bild
Rätt duktigt paketerat. Tog sammanlagt över en timme att få ut högtalarna.

Postad bild
Under foten så finnns det möjlighet att byta resistans mot diskanten, men jag måste säga att den som sitter i är rätt passande :)

Postad bild
Här har vi skönheterna!

Det jag hittills kan säga är att jag har samma upplevelse som hos jonas. Man spelar högre. Betydligt högre, utan att man besväras av det. Även i mitt rum ^^

Postad 03 May 2014 - 07:59

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0
Blev mer som en golvare, som spelar som en topp? :)

Ser stora ut :)

Postad 03 May 2014 - 08:35

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Ja, jag tror elementen ville ha några fler liter. Nicklas föreslog först att köra stativvarianter, men jag tänkte att jag lika gärna kan köra inbyggda stativ och få ner bredden på högtalaren :) men ja, dom spelar väl lite som inos toppsystemsom är golvare. Tror jag iaf. Ska nog testa baskapaciteten, även om dom nog inte spelar djupare än 60 kanske. Eller något sånt.

Inte så stora faktiskt. Mina concept 8 var faktiskt större om jag minns rätt. Funderar vad jag ska driva dom med faktiskt. Just nu r dom i emotivan. Roteln står rätt oavvönd, kanske man ska ändra på :)

Postad 03 May 2014 - 09:58

Unregistered31eb059f
  • Unregistered31eb059f
  • Veteran

• 2085 inlägg
  • 0
Oj, jag trodde de skulle bli smalare, med mindre basar, då ni valde dubbla. Var inte hela meningen att dina Volent var för breda för att få plats innan?
Ska bli intressant att lyssna på dem när allt är på plats.

Postad 03 May 2014 - 10:41

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Oj, jag trodde de skulle bli smalare, med mindre basar, då ni valde dubbla. Var inte hela meningen att dina Volent var för breda för att få plats innan?
Ska bli intressant att lyssna på dem när allt är på plats.

Nah, det är 8" På dom. Dom blev rekommenderade på faktiskt och efter att ha läst endel om projekt med dom så bestämde jag mig för dom :) volentarna kunde inte vara kvar eftersom domhade port bak och inte kunde stå mot bakvägg. Subbarna rättare sagt. Vi behövde mer utrymme när vi köpte ny soffa. Aye, och du är varmt välkommen också :) ska se om jag inte hinner fippla lite med det idag också. Lite sämpmaterial bakom och vid sidan, sen ev köra ypaoen och se om det blir bättre eller sämre :)

Postad 03 May 2014 - 14:18

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag har experimenterat lite med lite dämpskum nu. Först testade jag att köra dämpmaterial både bakom högtalaren och på sidan. Sss' en kom ut riktigt mycket. För mycket. Vart förvånad. Kör just nu bara dämp bakom högtalaren, och det låter bättre. Däremot så vete tusan om det är bättre, sss' en kommer fortfarande fram mer. Men det låter naturligare iaf. Lite som att man lyssnar på någon som viskar in i ens öra typ. Ska experimentera vidare. Dom är ju trots allt byggda för att inte dämpas alls.

En dämp snett på sidorna och ingen bakom lät nog bäst. Ska se lite senare om man ska köra så och inget bak eller inget alls ^^

Redigerat av Zartok, 03 May 2014 - 14:21.

Postad 03 May 2014 - 14:23

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0
Låter mer som att de skulle behövt lite EQ. Mina var väldigt essiga som sagt innan jag dämpade dom vid dryga 1KHz där jag hade en peak. Du kanske har något liknande problem?

Dämpning kan ta ned efterklang och reflexer, men om karaktären på högtalaren är essig så är nog inte dämpning lösningen.

Du skulle ha fått mätt upp dom på plats och se hur de mäter.

Postad 03 May 2014 - 14:54

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
nej, det är dämpningen. igår så tänkte jag inte ens på det, så det kan omöjligt ha varit så då. nu när jag dämpat sidorna är sssen betydligt och det låter bättre. stråkinstrument går faktiskt riktigt fint. nu är det dock lite ojämt dämpat, så jag ska ev sätta om lite dämpninge så att det blir jämnare. men det får göras senare, ska iväg till iksu nu ^^

Postad 04 May 2014 - 14:49

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
testade ta bort all dämpning och sen bara sätta en rakt mot väggen hos den högra högtalaren (den vänstra har det iom att jag har en för elementet. nät absolut bäst så. och det är en otrolig ljudrikedom som sprider sig. jäklar var dom prester bra på kvinnoröster =)

Postad 04 May 2014 - 19:10

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
hosh dom här högtalarna låter bra. dom låter så otroligt rent och fint så att det är otroligt. är det möjligt att så gott som alla högtalare som man lyssnar på distar redan i samtalsvolym? jag vet att det är helt omöjligt, men jag har ingen annan förklaring till det helt otroligt rena ljudet. det är så otroligt fint och rent, för att inte tala om detaljerat, så att jag bara tappar hakan.

det enda jag känner att jag saknar nu är volents lite skarpare diskant. ja, volentarna var vassare i diskanten. kanske blev en vana som går över. får se. men jag måste säga att dom här högtalarna växer på mig hela tiden. har slängt bort dämpningen, dom låter banne mig bäst odämpade dessutom! =) men s*tan så fint dom spelar. nu jäklar börjar man se fram emot filmkvällar i nästa vecka då volymen ska åka uppåt rejält! =)

stackars grannar.

Postad 04 May 2014 - 21:06

Unregistered31eb059f
  • Unregistered31eb059f
  • Veteran

• 2085 inlägg
  • 0
Äääh, finns massa psykologiska förklaringar till varför de låter så bra ;)

Postad 04 May 2014 - 22:09

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Äääh, finns massa psykologiska förklaringar till varför de låter så bra ;)

Ge mig tre godtagbara :D

Postad 06 May 2014 - 19:53

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
satte acoskum i surrarna och körde ypaoen. nu är systemet synkat och låter riktigt riktigt bra! det enda som ypaoen misslyckades med var att höja basen nog mycket. den behöver höjas en... 10-15 db eller så. kanske lite mer ;)

Postad 14 May 2014 - 22:06

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0

satte acoskum i surrarna och körde ypaoen. nu är systemet synkat och låter riktigt riktigt bra! det enda som ypaoen misslyckades med var att höja basen nog mycket. den behöver höjas en... 10-15 db eller så. kanske lite mer ;)

Du hade ju lugnat dig med basen? ;)
Näe men autokalibreringarna siktar väl lite galet kan jag tycka. De är ute efter en spikrak kurva och ytterst få gillar nog att lyssna på en sådan i långa loppet. Min går stadigt uppåt ju längre ned i registret jag kommer.

Ska ev pröva att lägga in en minimal svacka (1-2 dB kanske) vid 1-3Khz då jag upptäckt att man är väldigt känslig för det området.

Vore skoj om du mätte upp dina sen så får man se frekvensgången och vad du tycker om helt enkelt :)
Extra intressant då vi har samma diskant.

Postad 14 May 2014 - 23:10

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Du hade ju lugnat dig med basen? ;)
Näe men autokalibreringarna siktar väl lite galet kan jag tycka. De är ute efter en spikrak kurva och ytterst få gillar nog att lyssna på en sådan i långa loppet. Min går stadigt uppåt ju längre ned i registret jag kommer.

Ska ev pröva att lägga in en minimal svacka (1-2 dB kanske) vid 1-3Khz då jag upptäckt att man är väldigt känslig för det området.

Vore skoj om du mätte upp dina sen så får man se frekvensgången och vad du tycker om helt enkelt :)
Extra intressant då vi har samma diskant.

10db är väl normalnivå över? Annars så hör man ju inte ens basen :D
Man är känsligare där eftersom det är där tal finns. Vi är så slugt evolverade :D

Jag ska faktismt köpa en 10x10 och mic från minidsp snart, så det lär bli av. Sen är jag i det där j*vla mätträsket igen :D

Postad 14 May 2014 - 23:23

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0
haha
Men behöver du verkligen en 10x10 då?

Postad 15 May 2014 - 00:14

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Tror det. 1 sub, två front två surr. Det är fem st. Front high behöver hag nog också grejja med, då är det 7 kanaler. Centern blir åtta.

Funderat på 4x4, men det e lika bra att köra allt när man ändå är igång. Eller?

Postad 15 May 2014 - 01:19

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0
Haha, jag tror att du kommer att bli galen om du ska EQ:a alla kanalerna :D
Men orkar du så visst, go go!

Personligen så skulle jag kanske ha nöjt mig med 4 in, frontar, center & sub. 4x10 Hd.

Men sen så skiljer det ju bara 100$ också, runt en tusenlapp med tull och moms.

Postad 15 May 2014 - 07:43

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Grejjen är ju den att det är surrarna som har det största behovet av eq efter basarna. Surrarna har o-eqat en vansinnig rundgång vid en frekvens som slår lock på öronen. Märkligt nog så har yamahan grejjat bort det, men jag skulke ändå vilja fixa bort det med en minidsp. Särför behövs det en 10x10. Frontarna klarar sig faktiskt jäkligt bra med yamman. Klarade sig otroligt bra utan yamman också. Centern... ja, den är väl neutral som den är typ? :D

Jag har hört att brallsson ska dyka förbi dig också. Erbjud bakre sittplatsen och säg som det är, att det är ett sjuj*vla drak där bak! Oj så fel det kan låta :D

Jag ska nog tillägga att det helt och hållet är konstruktörens fel att surrarna behöver eqas. Mitt koncept som sådant fungerar väldigt bra, men jag tänkte inte på att man kunde få en resonans. Idag har jag satt acoskum "i" dom, vilket gör att dom inte längre kan spela bakåt som dom var tänkta att göra (sprida mer ljud). Det är det jag hoppas kunna eqa bort. Sänker man problemresonansen nog mycket så kanske mindre eller inget skum behövs, varpå det blir än mer spridning. Självfallet sprider dom imponerande mycket idag med tanke på att dom studsar i taket direkt. Ska bli intressant att höra vad brallsson har att säga. Han har ju hörsel till skillnad från mig :D

Redigerat av Zartok, 15 May 2014 - 08:04.

Postad 15 May 2014 - 14:12

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0
Det blir ju intressant för dom också att få lyssna på liknande element fast i olika lösningar. Portat vs slutet, akustikbehandlad källare vs behandlat vardagsrum osv.

Har du testat att pressa dom lite mer än? Tycker mina kom till liv vid lite högre volym vilket kanske beror på den styva upphängningen på de oinspelade 12" midbasarna samt att de knappt får jobba.
Skulle egentligen satt dom på en slinga och låtit dom spela ett par dagar på hyfsad volym. Bara att stänga av subbarna.

Postad 15 May 2014 - 18:16

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
fast våra woofers är väl rätt hårt annorlunda? mina är ju i papp, dina är väl... ja, jag minns inte, men du hade ju några riktiga specialare iaf =)

gudnej, det har jag verkligen inte gjort. dom har fått spela väldigt lugnt och fint, inte alls mycket har matats ur dom inte. det är ju samma för mig, det är så hög känslighet, så att dom knappt får arbeta. ändå så hade dom en slaglängd på 16mm pp. förstår inte hur man ska komma upp i det *asg*

ja, för dig kanske det hade varit en bra ide. själv så har jag såna där grannar som nog inte hade uppskattat det *asg*

Postad 15 May 2014 - 20:52

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0
Mina midbasar har också pappkoner :)
Vilka I-landsproblem vi har, svårigheter att spela in grejerna :D

Redigerat av Jonas__W, 15 May 2014 - 20:53.

Postad 15 May 2014 - 21:03

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0
Efter morgondagen så skall nog prylarna vara ordentligt inspelade! ;) :D

Postad 15 May 2014 - 21:23

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Efter morgondagen så skall nog prylarna vara ordentligt inspelade! ;) :D

Det kommer dom inte vara. Du lär också ge upp när 110db närmar sig :D

Postad 15 May 2014 - 21:53

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Det kommer dom inte vara. Du lär också ge upp när 110db närmar sig :D

Beror på vilka frekvenser vi snackar om. :)

Postad 15 May 2014 - 23:47

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Alla ner till 2hz? :D

Postad 16 May 2014 - 05:05

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0
Haha :D
Mina grejer kommer att ge sig före Zartoks, men jag tror Zartok har blåsta rutor på lägenheten och polisbesök om vi ska lägga ribban där ;)

Postad 16 May 2014 - 06:43

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Utan tvekan, mina rutor flyger låååångt innan din dörr *asg*
Dessutom så pallar jag ju inte med närheten av dom volymer du kan lyssna på :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.