Comhem Samsung SMT-C7160 HD PVR
1276 svar till detta ämne
Postad 07 september 2012 - 09:38
Dockland
-
Dockland
-
Lärjunge
-
-
318 inlägg
Det är en inställningssak. Efter vanlig stand by så går boxen ner i "djup stand by" efter 5 minuter. Den tiden går att ändra och du kan även sätta den funktionen i "av". Då visas klockan hela tiden.
Tusen tack. Detta skall jag testa.
Postad 07 september 2012 - 10:04
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2 318 inlägg
Om det tar ett par minuter att starta upp boxen ska du nog fundera på att lämna tillbaka den 
Fast utan klockan är det svårt att ha koll på tiden
Postad 07 september 2012 - 10:12
Dockland
-
Dockland
-
Lärjunge
-
-
318 inlägg
Om det tar ett par minuter att starta upp boxen ska du nog fundera på att lämna tillbaka den  Fast utan klockan är det svårt att ha koll på tiden 
Ja, ett par minuter tar det. Först uppdaterar den något, ser ut som en "bar" som ökar och ökar. Sedan "loading image" någon knapp minut. Sedan någon minut till för kanalerna skall hamna på plats i guiden. Gör det inte så för er? En nackdel med boxen är att den visar kanal/programinformation på boxens display. Där borde klockan visas, alternativt tidangivelse jag tittar på inspelat program. Jag vet ju liksom vilken kanal/program jag tittar på.
Postad 07 september 2012 - 10:22
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Ja, ett par minuter tar det. Först uppdaterar den något, ser ut som en "bar" som ökar och ökar. Sedan "loading image" någon knapp minut. Sedan någon minut till för kanalerna skall hamna på plats i guiden. Gör det inte så för er?
En nackdel med boxen är att den visar kanal/programinformation på boxens display. Där borde klockan visas, alternativt tidangivelse jag tittar på inspelat program. Jag vet ju liksom vilken kanal/program jag tittar på.
Jag har inte klockat tiden för uppstart men uppskattar att det tar ca 30 sek. Stänger du av djup stand by så startar den på nån sekund. Nackdelen då är att många funktioner är igång t. ex. fläkten som kommer att starta i sekvenser dygnet runt. Hårddisken kanske snurrar hela dygnet, etc.
Postad 07 september 2012 - 10:33
Dockland
-
Dockland
-
Lärjunge
-
-
318 inlägg
Jag testar att klocka den ikväll när jag kommer hem från jobbet. Jag bara antar att det är ett par minuter. Skall bli intressant att få det svart på vitt.
Postad 07 september 2012 - 10:55
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2 318 inlägg
Jag testar att klocka den ikväll när jag kommer hem från jobbet. Jag bara antar att det är ett par minuter. Skall bli intressant att få det svart på vitt.
Då tar jag och gör samma sak
Postad 07 september 2012 - 15:42
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Man blir så trött. Frivisning denna helgen av Viasats filmkanaler. Satte "The green hornet" på inspelning. Den gick kl 12.00 idag. När jag kom hem från jobbet hade boxen låst sig. När jag äntligen fick igång den så upptäckte jag att dom sista 20 minuterna inte hade spelats in.
Postad 08 september 2012 - 09:37
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Klockning av uppstart. Från djup standby till bild på TV: 40 sek. Från vanlig standby till bild på TV: 8 sek.
Jag har vid mätning haft TV:n i "TV-läge". Om TV:n stått på rätt HDMI-kanal så har det väl kanske gått nån sekund snabbare.
Postad 08 september 2012 - 10:35
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2 318 inlägg
Man blir så trött. Frivisning denna helgen av Viasats filmkanaler. Satte "The green hornet" på inspelning. Den gick kl 12.00 idag. När jag kom hem från jobbet hade boxen låst sig. När jag äntligen fick igång den så upptäckte jag att dom sista 20 minuterna inte hade spelats in.
Gäller frivisningen alla? Klockning av uppstart. Från djup standby till bild på TV: 40 sek. Från vanlig standby till bild på TV: 8 sek. Jag har vid mätning haft TV:n i "TV-läge". Om TV:n stått på rätt HDMI-kanal så har det väl kanske gått nån sekund snabbare.
Missade klockan när jag startade upp men runt 35 sekunder räknade jag det till. Är i stort sett alltid djup stand-by när jag startar upp.
Postad 09 september 2012 - 11:50
Bullit
-
Bullit
-
Forumräv
-
-
725 inlägg
Skall vad jag vet endast fixa bildproblemen, hackande osv.
För mig hackar ljud och bild fortfarande. Kanske inte lika mycket som tidigare. Det är definitvt inte störningsfritt. Hur är det för er som haft hackproblem tidigare? Har problemen försvunnit eller bara minskat som för mig?
Postad 09 september 2012 - 15:30
andlil
-
andlil
-
Rookie
-
7 inlägg
För mig hackar ljud och bild fortfarande. Kanske inte lika mycket som tidigare. Det är definitvt inte störningsfritt. Hur är det för er som haft hackproblem tidigare? Har problemen försvunnit eller bara minskat som för mig?
Jag skulle säga att det minskat med 80 procent, jag kan fortfarande ha störningar i perioder på exv ZDF, men visst har det blivit bättre.
Postad 10 september 2012 - 10:29
Kristoffer
-
Kristoffer
-
Användare
-
-
123 inlägg
Jag hade enorma problem tidigare, på både HD-kanaler och icke-HD. Sedan uppgraderingen: inte ett hack.
Postad 14 september 2012 - 19:16
Unregisteredbd2b39d2
-
Unregisteredbd2b39d2
-
Veteran
-
-
1 570 inlägg
Här vad det tyst?! Har ni blivit chockade av uppgraderingen eller? Jag har varit borta på tjänsteresa så jag har inte haft möjligheten att hänga med. Vad säger ni? Skall jag ladda ner uppgraderingen eller? Påpekar att det enda "fel" jag har hack i bild o ljud var 20 minut. Det kan jag ta - under förutsättning att inte fläkten börjar tjuta!!!
Postad 16 september 2012 - 00:01
Brejjan
-
Brejjan
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Comedy Central kör en Jeff Dunham kväll/natt, och superglad blev ju jag.
Nu har jag 3 frågor, efetersom skitboxen hängde sig igen, är detta vanligt? borde det gå på garantin? Boxen är 2n månad gammal, den hänger sig ofta vid inspelningar minst en gång i veckan, oacceptabelt enl. mig.
Fråga 3, kommer Comedy Central köra denna helg i repris? missade dock bara 4 timmar då jag såg problemet för en stund sedan.
Postad 16 september 2012 - 09:59
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Nu har jag 3 frågor, efetersom skitboxen hängde sig igen, är detta vanligt? borde det gå på garantin? Boxen är 2n månad gammal, den hänger sig ofta vid inspelningar minst en gång i veckan, oacceptabelt enl. mig.
Fråga 3, kommer Comedy Central köra denna helg i repris? missade dock bara 4 timmar då jag såg problemet för en stund sedan.
Boxen verkar hänga sig för vissa, dock inte vanligt tror jag. Det borde gå på garantin. Angående div. Tv-program, kolla på www.tv.nu
Postad 16 september 2012 - 10:24
Pigoo
-
Pigoo
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Boxen hänger sig relativt ofta, jag brukar göra strömbryte i ett par minuter ett par gånger i veckan för att minimera risken för att boxen ska hänga sig. Det är så med dom flesta elektroniska produkter, dom är som oss människor, behöver sömnd då och då för att fungera, denna box kräver dock ovanligt mycket sömn.
Postad 16 september 2012 - 11:21
Brejjan
-
Brejjan
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Boxen hänger sig relativt ofta, jag brukar göra strömbryte i ett par minuter ett par gånger i veckan för att minimera risken för att boxen ska hänga sig. Det är så med dom flesta elektroniska produkter, dom är som oss människor, behöver sömnd då och då för att fungera, denna box kräver dock ovanligt mycket sömn.
Hmm min mediaburk kör 24/7 bredvid behöver aldrig startas om, förrutom vid uppdatering. sedan stänger jag ju ner boxen med fjärren till djup avstägning.
Postad 18 september 2012 - 11:36
Unregistered558ade6e
-
Unregistered558ade6e
-
Veteran
-
-
1 877 inlägg
Postad 21 september 2012 - 14:43
andlil
-
andlil
-
Rookie
-
7 inlägg
http://www.comhemblo...ingsbar-hd-box/
Man hade inte kunnat gå ut med denna information lite tidigare?
Postad 21 september 2012 - 15:20
Davalito
-
Davalito
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Här vad det tyst?! Har ni blivit chockade av uppgraderingen eller? Jag har varit borta på tjänsteresa så jag har inte haft möjligheten att hänga med. Vad säger ni? Skall jag ladda ner uppgraderingen eller? Påpekar att det enda "fel" jag har hack i bild o ljud var 20 minut. Det kan jag ta - under förutsättning att inte fläkten börjar tjuta!!!
Jag skulle också väldigt gärna veta om det kan anses riskfritt att uppgradera. Jag har inga som helst problem med min box nu och vore det inte för "nag-screenen" vid uppstart skulle jag sitta lugn i båten. Dock är jag livrädd för att fläkten skall börja spöka igen.
Postad 21 september 2012 - 16:38
Unregisteredbd2b39d2
-
Unregisteredbd2b39d2
-
Veteran
-
-
1 570 inlägg
Jag skulle också väldigt gärna veta om det kan anses riskfritt att uppgradera. Jag har inga som helst problem med min box nu och vore det inte för "nag-screenen" vid uppstart skulle jag sitta lugn i båten. Dock är jag livrädd för att fläkten skall börja spöka igen.
Uppdaterade i början på veckan och ser en väsentlig förbättring i bildkvalitet. Har inte haft fläktljud sedan förra uppgraderigen och inget nu heller. För tidigt för faran över än så vill invänta helgens långtittande - men hitintills har uppdateringen för min box varit bra
Postad 21 september 2012 - 19:49
Unregistered94c28536
-
Unregistered94c28536
-
Veteran
-
-
2 420 inlägg
Min box går ej i viloläge längre då man stänger av den med fjärren, får alltid döda den bak genom att stänga av den helt.
Postad 21 september 2012 - 20:10
Davalito
-
Davalito
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Min box går ej i viloläge längre då man stänger av den med fjärren, får alltid döda den bak genom att stänga av den helt.
Det låter ju inget vidare, kom det nu med uppdateringen. Tack, Strömkarlen, jag antar att forumet skulle vara fullt av missnöjda Samsungägare om det vore något generellt fel med uppgraderingen. Kanske får ta klivet jag också.
Postad 21 september 2012 - 20:45
Unregistered94c28536
-
Unregistered94c28536
-
Veteran
-
-
2 420 inlägg
Det låter ju inget vidare, kom det nu med uppdateringen.
Tack, Strömkarlen, jag antar att forumet skulle vara fullt av missnöjda Samsungägare om det vore något generellt fel med uppgraderingen. Kanske får ta klivet jag också.
Jo de kom med uppdateringen, förut gick de i viloläge efter ett par minuter då man stängde ner den med fjärren, nu står den å går hela tiden om man inte stänger av den helt därbak, men jag bryr mig inte, stänger den bak varje dag för att slipa höra skiten då man ska sova.
Postad 22 september 2012 - 08:19
sirn
-
sirn
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Jo de kom med uppdateringen, förut gick de i viloläge efter ett par minuter då man stängde ner den med fjärren, nu står den å går hela tiden om man inte stänger av den helt därbak, men jag bryr mig inte, stänger den bak varje dag för att slipa höra skiten då man ska sova.
Och vad har du för inställning för "djup stand by"?
Redigerat av sirn, 22 september 2012 - 08:19.
Postad 22 september 2012 - 09:38
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Uppdaterade i början på veckan och ser en väsentlig förbättring i bildkvalitet. Har inte haft fläktljud sedan förra uppgraderigen och inget nu heller. För tidigt för faran över än så vill invänta helgens långtittande - men hitintills har uppdateringen för min box varit bra 
Vilken uppdatering menar du? Jag uppdaterade för ett par veckor sen och kunde fortfarande höra fläkten. Däremot så hörde jag inte fläkten igår fre 21/9 på hela kvällen. Boxen var på hela kvällen och jag blev lite överraskad av att jag inte la märke till fläkten.
Postad 22 september 2012 - 13:27
Unregisteredbd2b39d2
-
Unregisteredbd2b39d2
-
Veteran
-
-
1 570 inlägg
Vilken uppdatering menar du? Jag uppdaterade för ett par veckor sen och kunde fortfarande höra fläkten. Däremot så hörde jag inte fläkten igår fre 21/9 på hela kvällen. Boxen var på hela kvällen och jag blev lite överraskad av att jag inte la märke till fläkten.
Boxen vill installera ny uppdatering för att par veckor sedan (v3?). Efter uppdateringen så är det version 006.000.782 som jag har.
Redigerat av Unregisteredbd2b39d2, 22 september 2012 - 13:29.
Postad 22 september 2012 - 13:37
Dockland
-
Dockland
-
Lärjunge
-
-
318 inlägg
En basic-fråga, men jag hittar inte i boxens meny var jag uppgraderar versionen? Trodde det skedde automatiskt varje natt vid 04:00. Var gör jag detta manuellt?
Postad 22 september 2012 - 13:42
sirn
-
sirn
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Finns det en nyare version än den du har så får du frågan om du vill installera när du startar boxen.
Postad 23 september 2012 - 09:25
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Angående fläkten. I fredags hörde jag inte att den startade men då var det kallare hemma än vanligt. Så i lördags slog jag på värmen i huset och då startade fläkten så småningom framåt kvällen. Så om man bor i en igloo så kommer man inte att störas av fläkten. Eller också kan man ställa boxen på en kylplatta. Det lutar åt att byta fläkten till en tystare variant.
Postad 23 september 2012 - 09:27
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2 318 inlägg
Angående fläkten. I fredags hörde jag inte att den startade men då var det kallare hemma än vanligt. Så i lördags slog jag på värmen i huset och då startade fläkten så småningom framåt kvällen. Så om man bor i en igloo så kommer man inte att störas av fläkten. Eller också kan man ställa boxen på en kylplatta. Det lutar åt att byta fläkten till en tystare variant.
Kanske är därför jag aldrig märker av fläkten. Snittar runt 20-grader i inomhustemp...
Postad 23 september 2012 - 17:06
Unregistered94c28536
-
Unregistered94c28536
-
Veteran
-
-
2 420 inlägg
Min åker snart ut genom fönstret, ska gå tillbaka till den vanliga HD boxen utan inspelningsfunktion eftersom jag aldrig spelar in nått, liten och tyst box, blir skönt.
Postad 23 september 2012 - 18:14
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Min åker snart ut genom fönstret, ska gå tillbaka till den vanliga HD boxen utan inspelningsfunktion eftersom jag aldrig spelar in nått, liten och tyst box, blir skönt.
Då är det väl lika bra att använda en CA-modul.
Postad 26 september 2012 - 16:01
Unregistered94c28536
-
Unregistered94c28536
-
Veteran
-
-
2 420 inlägg
Då är det väl lika bra att använda en CA-modul.
Har ingen tv, bara projektor.
Postad 29 september 2012 - 14:45
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
BYTT FLÄKT!!! Yes, äntligen fick jag tummen ur och bytte fläkten. Vilken skillnad det blev. Innan kunde jag höra den från 5 meters håll, men nu måste man i stort sätt lägga örat emot boxen för att höra att fläkten går. Fractal designs silent series.
Postad 29 september 2012 - 22:04
Kordon
-
Kordon
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
BYTT FLÄKT!!! Yes, äntligen fick jag tummen ur och bytte fläkten. Vilken skillnad det blev. Innan kunde jag höra den från 5 meters håll, men nu måste man i stort sätt lägga örat emot boxen för att höra att fläkten går. Fractal designs silent series.
Är det en sån här du använde? http://www.inet.se/p...m-silent-series
Postad 30 september 2012 - 10:51
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Är det en sån här du använde?
http://www.inet.se/p...m-silent-series
Ja, fast 50 x 50 mm. Originalfläkten har en 2-pins anslutning. Fractal har 3-pins. Jag hittade ingen 2 till 3-pins adapter så jag var tvungen att klippa och skarva.
Postad 02 oktober 2012 - 19:52
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Jag har sidopanelerna som visas vid 4:3 sändning i grå färg. Finns ett val för det i boxen. Men vid vissa sändningar i 4:3 t.ex Simpsons så går inte den grå sidopanelen direkt ihop med bilden. Det blir ett svart mellanrum, ca 1 cm brett mellan panelen och själva bilden. Kollar jag då på samma program via mottagaren i TV:n så syns inte det svarta mellanrummet. Jag har naturligtvis grå paneler på TV:n också (Panasonic plasma). Nån som uppmärksammat detta?
Postad 03 oktober 2012 - 19:04
Kordon
-
Kordon
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Ja, fast 50 x 50 mm. Originalfläkten har en 2-pins anslutning. Fractal har 3-pins. Jag hittade ingen 2 till 3-pins adapter så jag var tvungen att klippa och skarva.
Vilken spänning drivs fläkten på?
Postad 04 oktober 2012 - 07:22
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Vilken spänning drivs fläkten på?
12 volt DC.
Postad 07 oktober 2012 - 17:59
contra
-
contra
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Har snott åt mig en SMT-C7160 (320GB) för 700:- på Experts konkursrea. Det verkar vara många som har problem med denna burk, men själv så är jag helt nöjd. Det enda jag kan anmärka på är bruksanvisningen som borde vara mer utförlig. Efter att ha provat mig fram genom en del funktioner så börjar jag dock få kläm på hur allt fungerar. Vad det gäller fläkten så hörs den knappt i min dosa, Samsung har förmodligen uppgraderat till en bättre sort än tidigare.
Postad 07 oktober 2012 - 18:17
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Har snott åt mig en SMT-C7160 (320GB) för 700:- på Experts konkursrea. Det verkar vara många som har problem med denna burk, men själv så är jag helt nöjd. Det enda jag kan anmärka på är bruksanvisningen som borde vara mer utförlig. Efter att ha provat mig fram genom en del funktioner så börjar jag dock få kläm på hur allt fungerar. Vad det gäller fläkten så hörs den knappt i min dosa, Samsung har förmodligen uppgraderat till en bättre sort än tidigare.
Kolla så att den verkligen snurrar. Det syns på baksidan. Det kan vara hårddisken du hör. Men du kan ha haft tur och fått en bra fläkt. Om jag spänningssätter min utbytta originalfläkt och håller den i handen så känner man hur den vibrerar.
Postad 07 oktober 2012 - 18:48
contra
-
contra
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Kolla så att den verkligen snurrar. Det syns på baksidan. Det kan vara hårddisken du hör. Men du kan ha haft tur och fått en bra fläkt. Om jag spänningssätter min utbytta originalfläkt och håller den i handen så känner man hur den vibrerar.
Kollade nyss och fläkten står still. Kände efter på burken och den är knappt fisljummen ovanpå. Eftersom fläkten är termostatstyrd så hade det inte blivit tillräckligt varmt för att den ska snurra. Får kolla upp detta vid fler tillfällen. Tillägg: Jodå! Fläkten fungerar och knallar igång ibland när det blir tillräckligt varmt i burken. Inte direkt något oljud utan det bara susar lite. Man får stänga av ljudet på TV-n om det ska höras. Jämfört med min gamla PVR-låda en DCB-P850Z är fläktbruset rent behagligt.
Redigerat av contra, 11 oktober 2012 - 18:52.
Postad 08 oktober 2012 - 19:15
Unregistered0b419999
-
Unregistered0b419999
-
Användare
-
-
145 inlägg
Ni som bytt hårddisk: upplever ni några förbättringar gällande ljudhack på inspelat material?
//Stefan
Postad 08 oktober 2012 - 20:17
Kordon
-
Kordon
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Någon som har koll på hur fläkstyrningen fungerar? Reglerar den strömmen och har konstant spänning? För jag bytte fläkt och nu går varken den nya eller den gamla fläkten. Mäter jag på stiften utan last så har jag 11.5V. Och när någon av fläktarna är inkopplade så är det bara 3V. Men det kanske tar en stund innan boxen startar upp fläkten ifrån djupstanby?
Postad 08 oktober 2012 - 22:35
Kordon
-
Kordon
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Någon som har koll på hur fläkstyrningen fungerar? Reglerar den strömmen och har konstant spänning? För jag bytte fläkt och nu går varken den nya eller den gamla fläkten. Mäter jag på stiften utan last så har jag 11.5V. Och när någon av fläktarna är inkopplade så är det bara 3V. Men det kanske tar en stund innan boxen startar upp fläkten ifrån djupstanby?
Fick svaret själv nu då fläkten gick igån efter att boxen varit igång en stund. Så öppenbart regleras fläkten av ström och inte spänning.
Postad 09 oktober 2012 - 07:15
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Fick svaret själv nu då fläkten gick igån efter att boxen varit igång en stund. Så öppenbart regleras fläkten av ström och inte spänning.
Hur gjorde du med kontakten på den nya fläkten? Skarvade på den gamla eller hittade du nån adapter? Jag trodde jag hade lösning. Hittade en adapter från 2-pins till 3-pin men 2-pinskontakten passade inte på kortet.
Postad 09 oktober 2012 - 07:20
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24 891 inlägg
Jag uppdaterade på kvällen och allt verkade som sagt lika som innan. Men på morgonene därpå så märkte jag att boxen låst sig med kl på 04.00. Gick inte att starta med fjärren. Fick stänga av med huvudbrytaren. Efter en seg uppstart var den igång igen. Hmm.. verkar inge vidare. Kanske en engångsföreteelse...
Det där händer regelbundet. Har hänt minst 5-6 gånger för mig.
Redigerat av Unregistereddc471864, 09 oktober 2012 - 07:21.
Postad 09 oktober 2012 - 15:39
Kordon
-
Kordon
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Hur gjorde du med kontakten på den nya fläkten? Skarvade på den gamla eller hittade du nån adapter? Jag trodde jag hade lösning. Hittade en adapter från 2-pins till 3-pin men 2-pinskontakten passade inte på kortet.
Jag klippte av och skalade kablarna ganska så nära originalkontakten. Sedan la jag på lite lödtenn så att det blev som två stift som passar i kontakten på den nya fläkten. Härligt med en ljudlös box
Redigerat av Kordon, 09 oktober 2012 - 15:43.
Postad 16 oktober 2012 - 16:53
NickoM
-
NickoM
-
Användare
-
-
158 inlägg
Jag klippte av och skalade kablarna ganska så nära originalkontakten. Sedan la jag på lite lödtenn så att det blev som två stift som passar i kontakten på den nya fläkten. Härligt med en ljudlös box 
Ni som bytt till fractal-fläkten, vilket håll ska den sitta åt? Alltså fractal-märket mot plåten eller in mot boxen?
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|