Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 3

5197 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 December 2011 - 12:56

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Tycker det börjar gå lite långt nu med allt jäkla javelinande, istället för att springa så fort som möjligt och ta en flagga i domination eller planta/defusa i demolition etc så står man o försöker få ihjäl några med javelinen. Och ja det är säkert jätteroligt när man väl lyckas få ihjäl 3st nångång, men sen dom 20 gångerna ni missar helt och står och blir dödad eller missar att defenda en flagga för att ni ska få iväg en javelin dit istället för att skjuta ihjäl FI så blir det ganska tråkigt för oss att andra som försöker vinna matchen.

Trodde jag nästan spelade själv ett tag idag om det inte hade varit för att jag hörde javelin avfyrningar konstant...

Lite kul det där med Javelin, i MW2 var jag nästan ensam om att köra med javelin mot fotfolk. Men i detta spel spelar varannan med javelin, ^^

Postad 06 December 2011 - 13:00

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Jag kan ta åt mig ang Javelin :P Dock så spelar jag för teamet och inte för mig själv. Jag är verkligen den som verkligen försöker ta flaggor och defusa...och dra iväg en Javelin emellanåt...tar 2 sekunder, så varför inte?

Postad 06 December 2011 - 14:14

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0
Döden, vad f*n höll du på med igår? :lol:

Postad 06 December 2011 - 14:17

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

Bästa med den är när man hoppar in i en MHB match på motståndarsidan :P Får man snabbt reda på om det märks att man joinat :D

När jag joinade en match med en massa mhb:are igår så kände jag mig inte alls uppskattad.
Vi spelade HQ i Village och när jag närmade mig HQ som för tillfället var i ett skjul i ena hörnet på banan såg jag tre mhb:are stå där inne och prata.
Som brukligt är går jag naturligtvis in och hälsar på dessa tre herrar (med UMP:n) och får då höra "å så kom han..." :(

Tycker det börjar gå lite långt nu med allt jäkla javelinande, istället för att springa så fort som möjligt och ta en flagga i domination eller planta/defusa i demolition etc så står man o försöker få ihjäl några med javelinen. Och ja det är säkert jätteroligt när man väl lyckas få ihjäl 3st nångång, men sen dom 20 gångerna ni missar helt och står och blir dödad eller missar att defenda en flagga för att ni ska få iväg en javelin dit istället för att skjuta ihjäl FI så blir det ganska tråkigt för oss att andra som försöker vinna matchen.

Trodde jag nästan spelade själv ett tag idag om det inte hade varit för att jag hörde javelin avfyrningar konstant...

Javelin är mw3:s svar på spawntubning och OMA.

Postad 06 December 2011 - 15:00

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

När jag joinade en match med en massa mhb:are igår så kände jag mig inte alls uppskattad.
Vi spelade HQ i Village och när jag närmade mig HQ som för tillfället var i ett skjul i ena hörnet på banan såg jag tre mhb:are stå där inne och prata.
Som brukligt är går jag naturligtvis in och hälsar på dessa tre herrar (med UMP:n) och får då höra "å så kom han..." :(

Haha! Du var i motståndarlaget och går in för att "hälsa"?! :o :lol:

Postad 06 December 2011 - 15:10

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
De e klart han hälsar på sina vänner som har kafferep i ett skjul!

Postad 06 December 2011 - 15:28

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Jag kan ta åt mig ang Javelin :P Dock så spelar jag för teamet och inte för mig själv. Jag är verkligen den som verkligen försöker ta flaggor och defusa...och dra iväg en Javelin emellanåt...tar 2 sekunder, så varför inte?

Håller med, har oxå kört en hel del med Javelinen på sistone, tycker den är skitbra i många spelsätt och borde rimligtvis
hjälpa laget till vinst minst lika mycket som att jag står och blir dödad UTAN Javelin...

Visst, den kan säkert vara störande om man som medspelare fajtas i en närstrid när den dimper ner mitt i skiten, ungefär
lika störigt som vissa killstreaks som skakar och ryker osv.
Vet inte hur många gånger jag dött pga. friendly killstreaks...

Döden, vad f*n höll du på med igår? :lol:

Vad menar du, det gick ju ovanligt bra för mig igår!

Var tvungen att spara SD-matchen som jag avgjorde genom att döda de 4 sista inom liten tidsram, kände mig som värsta
Rambo-nissen! :D

Postad 06 December 2011 - 16:11

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Kanske skulle börja med Javelin med ^_^

Postad 06 December 2011 - 16:17

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

Haha! Du var i motståndarlaget och går in för att "hälsa"?! :o :lol:

Det var mer "Say hello to my little friend!" :D Det var inte speciellt uppskattat ;)

Postad 06 December 2011 - 16:20

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Kanske skulle börja med Javelin med ^_^

Bra ide !
Själv har jag börjat fundera på att bli Xxx-sniper_xxx-hopp-snurrare....
Kanske är lika smart som att i vuxen ålder börja fundera på att börja med rökheroin, men man bör väl prova någon gång iallafall, jag menar, vad kan möjligtvis gå fel ?

Postad 06 December 2011 - 16:35

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

och dra iväg en Javelin emellanåt...tar 2 sekunder, så varför inte?

Absolut nångång då och då kan jag förstå också. Men att det tar 2 sek är nog lite optimistiskt, snarare uppemot 10-12sek innan man har bytt till javelin -> siktat in sej -> avfyrning till nedslag. Är juh inte direkt världens snabbaste projektil. Under den tiden så har nån lätt kunnat ta en flagga eller defusat en bomb.

Postad 06 December 2011 - 16:51

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

Absolut nångång då och då kan jag förstå också. Men att det tar 2 sek är nog lite optimistiskt, snarare uppemot 10-12sek innan man har bytt till javelin -> siktat in sej -> avfyrning till nedslag. är juh inte direkt världens snabbaste projektil. Under den tiden så har nån lätt kunnat ta en flagga eller defusat en bomb.

Jag har "slight of hand" och "quick draw" på klasserna där jag har Javelin...så det går ganska fort att plocka fram den. Sen så ägnar jag inte så mkt tid till att sikta...jag chansar mest :P Har fienden alla flaggor så springer jag inte omkring och Javelinar ;) däremot så slänger jag hellre iväg en Javelin mot en flagga vi redan har...medans den är i luften springer jag mot någon annan och defendar den :) allt för laget
Förstar ditt dilemma dock...om alla i laget håller på så,så är det inte många skott som åker iväg

Redigerat av blooodshy, 06 December 2011 - 16:53.

Postad 06 December 2011 - 17:10

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Jag har "slight of hand" och "quick draw" på klasserna där jag har Javelin...så det går ganska fort att plocka fram den. Sen så ägnar jag inte så mkt tid till att sikta...jag chansar mest :P Har fienden alla flaggor så springer jag inte omkring och Javelinar ;) däremot så slänger jag hellre iväg en Javelin mot en flagga vi redan har...medans den är i luften springer jag mot någon annan och defendar den :) allt för laget
Förstar ditt dilemma dock...om alla i laget håller på så,så är det inte många skott som åker iväg

Det är ju så man får göra, i förebyggande syfte. Den är ju alldeles för långsam för att sikta in sig på en fiende som redan är på plats.
Kör också med slight of hand och quick draw.

Även bra att plocka bort jobbiga kampare som är svåra att komma åt.

Postad 06 December 2011 - 17:14

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Tycker att vi borde ha lite roliga Private lek-rundor som förr där vi provar en massa saker, både trams och mer användbara saker.

Skulle vara kul att se tex. 18st Javelins avfyras samtigt mot gemensamt mål! :)

Postad 06 December 2011 - 17:19

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

Tycker att vi borde ha lite roliga Private lek-rundor som förr där vi provar en massa saker, både trams och mer användbara saker.

Tycker jag med!!

Postad 06 December 2011 - 18:10

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Vad menar du, det gick ju ovanligt bra för mig igår!

Var tvungen att spara SD-matchen som jag avgjorde genom att döda de 4 sista inom liten tidsram, kände mig som värsta
Rambo-nissen! :D

Gick inte alls bra för mig, men under en S&D match på Mission så får jag syn på Fi med snipern ska bara trycka av och skjuta honom då Herr Död kommer skuttandes framför siktet och det var inte bara 1-2 skutt. Jag vart iaf skjuten och du vart träffad.

Sett att det finns andra "modes" i private också som inte finns i public.

Postad 06 December 2011 - 18:30

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Sett att det finns andra "modes" i private också som inte finns i public.

Ja vi borde försöka få ihop en full lobby och köra lite "Infected". Har velat testa det ett tag nu.

Postad 06 December 2011 - 19:15

Unregistered850f6856
  • Unregistered850f6856
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Jag har

MANDEL91an

Vad har du för PSN-id? Så skickar jag en invite.

Jag har

MANDEL91an

Postad 06 December 2011 - 19:59

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Jag använder javelin som ny spawntube sen lite då å då... nu har jag dock inte spelat på länge... Tror många har raketgrejjer som sec när man inte kan ha hagelsprakare...

Postad 07 December 2011 - 00:23

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Ball!

http://www.youtube.c...bkA&feature=g-u

Postad 07 December 2011 - 07:22

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0

Ball!

Verkar ju vara riktigt kul!!!

Postad 07 December 2011 - 08:26

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Verkar ju vara riktigt kul!!!

Fegt att springa omkring i grupp dock. Iallafall i början när man är så där många.
Men ja, det där ser kul ut.

Redigerat av BrittBastard, 07 December 2011 - 08:29.

Postad 07 December 2011 - 08:51

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0

Fegt att springa omkring i grupp dock. Iallafall i början när man är så där många.
Men ja, det där ser kul ut.

Blir nog lite svårt sen när man är ensam kvar... Jag är gärna på nån dag och testar ett par rundor infected :) Synd att det bara går att köra private.

Postad 07 December 2011 - 09:04

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Blir nog lite svårt sen när man är ensam kvar... Jag är gärna på nån dag och testar ett par rundor infected :) Synd att det bara går att köra private.

Angående Infected och private:
"In addition to this, players who are subscribed to Call of Duty: Elite will be able to vote on these player created modes and some of these could make it into Public Playlists."

Postad 07 December 2011 - 09:22

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
Spelet frös igår precis när ja tog hem en flagga på Dome, hoppas ni lyckades vinna matchen efter de :P
Ja orka inte gå in mer sen, har totallåst sig typ 4 gånger så man måste stänga av det på baksidan, är det nåt som drabbat er andra oxå!? Inte för att de gör allt för mycket då de är fördelade på cirkus 3 speldagar B)

Postad 07 December 2011 - 09:35

Hooligan
  • Hooligan
  • Lärjunge

• 488 inlägg
  • 0
Har aldrig testat infected.. Ser dock riktigt kul ut =)

Postad 07 December 2011 - 09:46

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Jag har

MANDEL91an

Nu har du fått en invite.

Postad 07 December 2011 - 10:04

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Spelet frös igår precis när ja tog hem en flagga på Dome, hoppas ni lyckades vinna matchen efter de :P
Ja orka inte gå in mer sen, har totallåst sig typ 4 gånger så man måste stänga av det på baksidan, är det nåt som drabbat er andra oxå!? Inte för att de gör allt för mycket då de är fördelade på cirkus 3 speldagar B)

Jaså det var det som hände. Vi blev utkastade från matchen dirr.

Postad 07 December 2011 - 10:36

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

Det var mer "Say hello to my little friend!" :D Det var inte speciellt uppskattat ;)

Äsch, det var väl inget att bli upprörd över? B)
När ni står uppställda på rad så vackert får ni nästan skylla er själva :D ;)
När jag joinade var ställningen ungefär 230 - 0 i er favör om jag inte minns helt fel.
Det slutade 400 - 0. Jag kollade deltagarlistan några gånger för att kolla om jag var ensam i mitt lag, men det var jag inte. Har ingen aning om var alla andra var. Inte i närheten av "objective" i alla fall :blink:

Redigerat av Unregisteredbcdf29f3, 07 December 2011 - 10:36.

Postad 07 December 2011 - 11:11

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Äsch, det var väl inget att bli upprörd över? B)
När ni står uppställda på rad så vackert får ni nästan skylla er själva :D ;)
När jag joinade var ställningen ungefär 230 - 0 i er favör om jag inte minns helt fel.
Det slutade 400 - 0. Jag kollade deltagarlistan några gånger för att kolla om jag var ensam i mitt lag, men det var jag inte. Har ingen aning om var alla andra var. Inte i närheten av "objective" i alla fall :blink:

Det var ju det som gjorde att vi (iaf jag) blev så förvånad att något i motståndarlaget gick för uppdragen för innan du kom in så var det ingen i motståndarlaget som gjorde det. Därför var man inte beredd när du kom flygande in i HQn ;)

Det där infection-spelsättet såg riktigt kul ut och påminner mig lite om när vi körde Mike Meyers (eller vad det hette) på MW2. Jag är gärna på att testa det någon dag i alla fall.

Sedan måste jag även berömma Rickard som alltid imponerar på mig varje gång jag spelar tillsammans med honom. Speciellt när vi spelade tillsammans i måndags, när vi övriga MHB:are kom typ upp i 20-30 kills då hade Rickard 40-50 kills (och då går han dessutom för alla uppdrag/flaggor osv).

Redigerat av Zdaarlight, 07 December 2011 - 11:12.

Postad 07 December 2011 - 11:18

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Sedan måste jag även berömma Rickard som alltid imponerar på mig varje gång jag spelar tillsammans med honom. Speciellt när vi spelade tillsammans i måndags, när vi övriga MHB:are kom typ upp i 20-30 kills då hade Rickard 40-50 kills (och då går han dessutom för alla uppdrag/flaggor osv).

Rickard e äckligt bra! Har en jäkla tendens att dyka upp i ryggen jämt, men har man honom i sitt lag känner man sig trygg!! :D

Jaså det var det som hände. Vi blev utkastade från matchen dirr.

Då va ja host förstås kanske de som gör att de fryser till ibland ??

Postad 07 December 2011 - 12:36

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

Det var ju det som gjorde att vi (iaf jag) blev så förvånad att något i motståndarlaget gick för uppdragen för innan du kom in så var det ingen i motståndarlaget som gjorde det. Därför var man inte beredd när du kom flygande in i HQn ;)

Då undrar man ju varför de spelar över huvud taget.
Är syftet att förlora med så mycket som möjligt?
Är det för att campa till sig "kills"?
Det var ju inte troligt i denna matchen eftersom jag spelade bara knappt halva och hade ändå högst poäng.
Vet ni vad de höll på med?

Postad 07 December 2011 - 12:40

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Det var ju inte troligt i denna matchen eftersom jag spelade bara knappt halva och hade ändå högst poäng.

Dom försökte säkert campa till sig kills men eftersom vi var/är så pass mycket bättre så lyckades väl dom inte speciellt bra.
När jag spelar själv försöker jag uteslutande spela TDM, det går fan inte att spela uppdragsbaserade spelsätt. Har man tur har man en annan snubbe i laget som försöker ägna sig åt själva uppdraget. Fattar inte...

Eller så gillade dom inte oss så dom ville inte komma och hälsa på så som du gjorde. ;)

Postad 07 December 2011 - 13:05

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Det är väl som de vi spelade Kill Confirmed mot som hade betydligt fler kills än vi men de stortorskade ju ändå pga att de inte plockade brickorna.

Postad 07 December 2011 - 13:12

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Jag vet inte.... dom försökte i början och sen insåg dem väl att vi var såpass överlägsna att vi ändå skulle vinna och då ville de väl inte försämra sin K/D.

Postad 07 December 2011 - 13:21

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
infected ser riktigt kul ut.. visste inte ens att det fanns. är gärna med och spelar de nångång :)

Postad 07 December 2011 - 14:16

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Angående Infected och private:
"In addition to this, players who are subscribed to Call of Duty: Elite will be able to vote on these player created modes and some of these could make it into Public Playlists."

Var röstar man på det, verkar riktigt roligt ju!

Postad 07 December 2011 - 18:21

Alex_E
  • Alex_E
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Hehe, hänt mig också när jag dropshottar, hör man lite kul i micen ibland, fick ett PM av mm Ekaa(?) eller så, kommer inte riktigt ihåg, och han verkade vara väldigt arg på lilla mig. >:
Eller så va det bara på skoj, får hoppas på det. :P

Och om player created playlists, hoppas på något som liknar MW2 zombie modden, var riktigt kul.

http://www.youtube.c...h?v=7u9SwqdBU5A

Redigerat av Alex_E, 07 December 2011 - 18:26.

Postad 09 December 2011 - 07:05

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Infected var inte så roligt som jag hoppats, men sjukt kul att köra FFA sniper only igår iaf!

Postad 09 December 2011 - 09:35

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Infected var inte så roligt som jag hoppats, men sjukt kul att köra FFA sniper only igår iaf!

Sniper på Doomen-mappen var ju hysteriskt, man kunde ju inte röra på lilltån utan att bli sniprad.

Postad 09 December 2011 - 11:48

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Sniper på Doomen-mappen var ju hysteriskt, man kunde ju inte röra på lilltån utan att bli sniprad.

Haha, ja vi var ju ganska många så Spawnpunkterna blev överbelastade :)

Bör ju köras oftare, nyttig träning. Blev lite förvånad när l2ickard "bara" kom på andra plats! Tycker nog han får ta sig i kragen lite ;)

Postad 09 December 2011 - 12:24

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Meh vafan. Var ni tvungna att köra det den enda dagen som jag jobbar :'(

Postad 09 December 2011 - 12:41

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0
Ja det var halvkul med infected när man bara fick köra med kniv mot hagelbrakarna.

Men sniper only var skoj.
Även det där gun gamet var skoj!

Postad 09 December 2011 - 13:19

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Både Gun Game och One In The Chamber är riktigt roligt! Men FFA sniper only är galet kul. Ska dom bara fixa tillbaka Rust från MW2 med så blir det som The Good Old Days! :D

Redigerat av Johnsson1975, 09 December 2011 - 13:19.

Postad 09 December 2011 - 14:56

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Haha, ja vi var ju ganska många så Spawnpunkterna blev överbelastade :)

Bör ju köras oftare, nyttig träning. Blev lite förvånad när l2ickard "bara" kom på andra plats! Tycker nog han får ta sig i kragen lite ;)

Haha nä det var förvånande bra för att vara mej med sniper, har kört väldigt lite med d i detta spelet samt att jag hatar QS:ande :).

Det var kul iaf att vi fick ihop så pass många ändå, men det var flera som inte hade en aning om hur infected gick till. Kanske roligare om alla vet hur d fungerar :)

Postad 09 December 2011 - 15:02

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Det var kul iaf att vi fick ihop så pass många ändå, men det var flera som inte hade en aning om hur infected gick till. Kanske roligare om alla vet hur d fungerar :)

Skjuta på allt som rör sig ?
Jag provade det igår men någon tyckte att jag skulle skjuta på fienden istället <_<

Personliga favvo listan är nog One-in-the-chamber följt av gungame och infected.

Postad 09 December 2011 - 15:34

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

TU6: Additional improvements to address lag. Fix for Melee Jump. Clan Tag Validation (remove buttons from clan tags). Improve Host Migration logic. Prevent stat Loss.

Hot Fixes after TU6:
Weapon Rebalancing (Dual FMG-9, Type-95, CM-901 Attachments)
Hitmarker Sound on Ps3
Reticle fix for certain weapons.

Ny patch ute nu.

Verkligen skönt att dom kommer fixa till noob vapnet #1: Akimbo FMG-9.

Hoppas dom dock inte gör Type-95 helt o hållet värdelös.

Postad 09 December 2011 - 15:37

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Ny patch ute nu.

Verkligen skönt att dom kommer fixa till noob vapnet #1: Akimbo FMG-9.

Hoppas dom dock inte gör Type-95 helt o hållet värdelös.

Åh hit marker sound!

Postad 09 December 2011 - 15:46

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Vågade inte spela så mycket med Type95 då jag hade detta på känn... Får testa den sen när jag kommer upp i lvl igen då...

Haha nä det var förvånande bra för att vara mej med sniper, har kört väldigt lite med d i detta spelet samt att jag hatar QS:ande :).

Jahaaa det var därför du bara kom tvåa då ;) Får jag fråga vart du har sålt din själ för att spela som du gör?

Själv blev jag galet nöjd efter när vi körde SnD och jag var ensam kvar med tre fi, tar kål på en, tar hans vapen, plantar bomben och döelidödar de två som kommer för defuse :D Klart gårdagens höjdpunkt tillsammans med FFA-sniper leken.

Postad 09 December 2011 - 15:56

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

Åh hit marker sound!

:wub:

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.