Postad 05 August 2014 - 20:39
Postad 06 August 2014 - 06:19
De har dessutom den nya Wolverine.
Rekommenderar appen Upflix som visar nya releaser för alla regioner samt är sökbar för hela utbudet. Mycket smidigare än att följa bloggar. Gratis.
Postad 06 August 2014 - 20:02
Vill även tipsa om att de första säsongerna av Kenny vs spenny finns på kanadensiska netflix. En kultserie som åtminstone jag och många av mina bekanta gillar stenhårt. Det är en komediserie med två vänner som bor ihop och tävlar mot varandra i olika saker. Tex vem som kan gå ner mest i vikt på tre dagar, vem som kan ha en död bläckfisk på huvudet längst, vem som kan klara sig längst utan att använda armarna osv. De har två helt olika personligheter vilket ibland skapar helt fantastiskt roliga situationer.
Postad 07 August 2014 - 09:04
Det finns även en app som heter nu for netflix där man kan söka bland utbudet för alla regioner samtidigt, den har topplistor osv. Kostar dock drygt 20 pix.
Skaffade den just. Klart det smidigaste verktyget hittills. 28 spänn känns helt okej.
Postad 07 August 2014 - 11:53
Vissa avsnitt är sjukt roliga. Vissa säger att det är fake, men jag tror fan att Spenny är så där på riktigt.Kenny vs Spenny det var inte igår man såg det. Bra tv.
Postad 07 August 2014 - 12:21
Upflix är dock helt gratis. En liten reklambanner längst ned får man stå ut med. Skillnaden är väl att man bara söker i den region man valt. En kul grej är dock att språket i appen byts till det som gäller i respektive region!Skaffade den just. Klart det smidigaste verktyget hittills. 28 spänn känns helt okej.
Postad 07 August 2014 - 13:55
Upflix är dock helt gratis. En liten reklambanner längst ned får man stå ut med. Skillnaden är väl att man bara söker i den region man valt. En kul grej är dock att språket i appen byts till det som gäller i respektive region!
Jag kör båda två, som den lyxlirare jag är. :-)
Postad 07 August 2014 - 14:15
Vissa avsnitt är sjukt roliga. Vissa säger att det är fake, men jag tror fan att Spenny är så där på riktigt.
Jo, jag har också hört de ryktena. Tydligen ska filmteamet ha varit medvetna om bådas planer och påverkat så de gått genomföra, tex att rapportera var de befinner sig osv. Själv är jag helt övertygad om att spenny är sig själv fullt ut annars borde han få en Oscar!
Det jag uppskattade med nu for netflix var att det gick söka på alla regioner samtidigt. eftersom det var första appen jag provade och jag dessutom är kommunalanställd och därigenom rik som ett troll slog jag till 😁
Postad 07 August 2014 - 17:44
Trailer park boys, roligaste jag sett på länge!
I höst har säsong 8 premiär på Netflix :-D
Filmen "Don't legalise it" borde dyka upp vilken dag som helst också
Postad 08 August 2014 - 06:41
Nice! Har inte sett den ännu.The Hobbit: The Desolation of Smaug på UK.
UK, Canada och NL verkar vara de regioner som spottar ut flest årsfärska titlar för närvarande. Gnället över att det "aldrig" finns något nytt på Netflix börjar dämpas.
Postad 10 August 2014 - 21:33
finns på US Netflix
http://www.moreflick...alpha-papa_2014
Postad 14 August 2014 - 07:49
Har plöjt färdigt säsong 2 och och tycker tvärtom att säsong 1 var betydligt bättre. Tycker att storyn spårade ur och slutscenen i sista avsnittet fick mig att undra vad de håller på med.Har nu sett klart hela säsong 2 av Hemlock Grove, och den var riktigt bra – väsentligt mycket bättre än s1.
Postad 18 August 2014 - 18:42
Postad 31 August 2014 - 10:01
New Girl säsong 2 (1/9)
Rush 1/9
Taken 2 1/9
Moonrise Kingdom 1/9
Pusher nyinspelningen 1/9
Gravity 5/9
Hawaii Five-0 säsong 1-2 15/9
Elementary säsong 1 15/9
Deadwood säsong 1-3 15/9
Iron Man 3 25/9
Postad 31 August 2014 - 17:42
The show was produced by Red Board Productions and Roscoe Productions in association with HBO and Paramount Network Television (CBS Paramount Network Television in season 3).Deadwood? Är inte det en HBO-serie?
Postad 01 September 2014 - 07:55
“The Blacklist,” Season 1, Sept. 7
“Arrow,” Season 2, Sept. 14
“New Girl,” Season 3, Sept. 16
“Revolution,” Season 2, Sept. Sept. 22
“How I Met Your Mother,” Season 9, Sept. 26
“Parks and Recreation,” Season 6, Sept. 26
“The Walking Dead,” Season 4, Sept. 28
“Filth,” Sept. 11
“3 Days to Kill,” Sept. 17
“The Double,” Sept. 25
“Bad Grandpa,” Sept. 27
“Killing Them Softly,” Sept. 30
Redigerat av Unregistered5deb0b1d, 01 September 2014 - 07:55.
Postad 01 September 2014 - 12:57
FILM
Skyfall (10 September)
Dom Hemingway (15 Sep)
Hunger Games: Catching Fire (22 September)
Paranormal Activity 4 (25 September)
Diana (24 September)
Postad 05 September 2014 - 08:33
Postad 05 September 2014 - 15:58
Universal äger rättigheterna i Sverige så det ser mörkt ut. De har väl inga filmer på svenska Netflix.Downtown Abbey finns nu på Netflix Brasilien! Trots att Amazon snodde rättigheterna från Netflix US till mångas förtret. Hur det blir med SE är dock en annan fråga...
Postad 07 September 2014 - 07:17
Postad 09 September 2014 - 19:29
Postad 10 September 2014 - 00:15
Gravity dök precis upp på svenska Netflix.
Tyvärr är denna film bland dessa som inte visas i HD...:-(
Varför visas inte vissa nya inkomna filmer på Netflix Sverige i HD ?
Redigerat av xxxx, 10 September 2014 - 00:16.
Postad 10 September 2014 - 00:20
Riddick på svenska Netflix.
Denna visas i HD, till skillnad från "Gravity".
Postad 10 September 2014 - 05:11
Denna visas i HD, till skillnad från "Gravity".
Har för mig det stod SuperHD när jag bläddrade på ps3an... hur spelar du upp netflix, med weben..? Många filmer som jag får upp i HD på ps3/ps4, visar sig bara vara SD på web och W8 appen... märkligt...
Redigerat av Garrett, 10 September 2014 - 07:59.
Postad 10 September 2014 - 07:54
Märkligt. Jag såg den på Apple TV och reagerade inte på att det inte skulle ha varit HD.Tyvärr är denna film bland dessa som inte visas i HD...:-(
För övrigt har jag läst så mycket skit om denna film att jag faktiskt blev rejält positivt överraskad! Måhända de som tyckte den var tråkig hade förväntat sig att det skulle vara Star Wars bara för att det utspelas i rymden?
Har lite svårt att begripa Netflix policy för egna produktioner. Serien har gått sedan 2001 och ändå står det Netflix Original oavsett vilken säsong man väljer. Man får förmoda att det endast gäller säsong 8?Trailer Park Boys Säsong 8 finns nu på svenska netflix, kom samtidigt som i US :-D
Postad 10 September 2014 - 08:08
På datorn ser det ut som SD men på TVn, via appen där var det allt HD för det var mycket mycket bra bild där.Denna visas i HD, till skillnad från "Gravity".
Olika på olika plattformar måhända?
Postad 10 September 2014 - 08:21
Stämmer, säsong 8 är en exklusivt via Netflix.Har lite svårt att begripa Netflix policy för egna produktioner. Serien har gått sedan 2001 och ändå står det Netflix Original oavsett vilken säsong man väljer. Man får förmoda att det endast gäller säsong 8?
Postad 10 September 2014 - 11:39
Har för mig det stod SuperHD när jag bläddrade på ps3an... hur spelar du upp netflix, med weben..? Många filmer som jag får upp i HD på ps3/ps4, visar sig bara vara SD på web och W8 appen... märkligt...
Speglar från Mac Safari.
Bilden på filmer (som alla visas i HD) från Netflix USA är kanon sett via projektor på 2-meters duk.
Netflix Sverige däremot har flera nya filmer i urusel kvalité, saknar även HD logga, som går ej att titta på.
Annars är det helt hackfri bild sett via Safari på Mac, jämfört med HBO Nordic där bilden är ofta ryckig.
Vad ja märker är däremot att, datorn blir varmare med Netflix än med HBO Nordic. Med HBO Nordic är dator i princip kall (kör med sista MacBook Pro 17' hårdvaro releasen och senaste mjukvaran).
Redigerat av xxxx, 10 September 2014 - 11:41.
Postad 10 September 2014 - 11:50
På datorn ser det ut som SD men på TVn, via appen där var det allt HD för det var mycket mycket bra bild där.
Olika på olika plattformar måhända?
Kör speglat från Safari på Mac till 2-meters projektorduk, och upplever (mycket) bra bild på Netflix USA alltid (på de filmer jag sett hittills). Netflix Sverige däremot är en besvikelse p g av neddraget bildkvalite på nya filmer (de senaste hittills som jag velat se, men p g av för dålig bild inte kunnat titta på. Har ComHem 100/10.
Postad 10 September 2014 - 12:02
Tyvärr är denna film bland dessa som inte visas i HD...:-(
Den är i HD på Apple TV.
Postad 10 September 2014 - 12:32
Kanske är mer på sv netflix, vad vet jag... men det suger att köra från web om man jämför med ps3/ps4 iaf...
Postad 10 September 2014 - 12:34
Efter att designen på hemsidan ändrades så verkar det som om de har slutat att tagga titlarna med HD. Förr kunde man klicka på taggen och få en lista över vilka som var i HD på web resp TV.Kör speglat från Safari på Mac till 2-meters projektorduk, och upplever (mycket) bra bild på Netflix USA alltid (på de filmer jag sett hittills). Netflix Sverige däremot är en besvikelse p g av neddraget bildkvalite på nya filmer (de senaste hittills som jag velat se, men p g av för dålig bild inte kunnat titta på. Har ComHem 100/10.
Ännu märkligare ter sig denna sida:
https://www.netflix.com/ChangePlan
Man kan alltså ändra till att ha enbart SD, men priset är detsamma! Detta har aldrig funnits som alternativ tidigare.
Postad 10 September 2014 - 12:50
Svarar mig själv...Efter att designen på hemsidan ändrades så verkar det som om de har slutat att tagga titlarna med HD. Förr kunde man klicka på taggen och få en lista över vilka som var i HD på web resp TV.
Ännu märkligare ter sig denna sida:
https://www.netflix.com/ChangePlan
Man kan alltså ändra till att ha enbart SD, men priset är detsamma! Detta har aldrig funnits som alternativ tidigare.
Det är uppenbart att den nya hemsidan är kopierad rakt av från den amerikanska. Där har det blivet knas på Mina sidor då de streamingplaner som finns där inte är aktuella i Sverige. Varken SD med 1 enhet eller Ultra HD, 4K är ju tillgängligt i Sverige men trots det så är det valbart på sidan!
Postad 14 September 2014 - 12:05
Postad 14 September 2014 - 20:37
Postad 15 September 2014 - 07:38
Postad 15 September 2014 - 09:31
http://www.imdb.com/...2/?ref_=nv_sr_1
Kommer på Blu-ray/dvd först om 1 månad.
Redigerat av madison6, 15 September 2014 - 13:58.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
28 bilder
91 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?