Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.

35062 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 09 October 2011 - 18:55

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Skitbasar.... B)

Postad 09 October 2011 - 18:55

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Skoj att ni har haft en rolig kväll gubbs :)

Räknar kallt med skandalbilder ifrån kvällen!

Postad 09 October 2011 - 19:25

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0
David: Ska bli kul och få lite mer utlåtanden av dig senare om bi21! Det ser riktigt intressant ut med deras högtalare och även basmoduler. Ska bli kul att få lite mer info och prisuppgifter på deras prylar :)

Postad 09 October 2011 - 19:28

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Tyvär fotades det lite dåligt tycker jag, men det finns en bild på Bagarn (och resten av gänget) i riktigt oheterosexuella nattmasker... ;)

Tyvär lyckades vi inte komma upp i några 117,9dBA den här kvällen heller, tro mig vi försökte...

Postad 09 October 2011 - 19:42

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Tyvär lyckades vi inte komma upp i några 117,9dBA den här kvällen heller, tro mig vi försökte...

:lol: :lol: :lol:

Postad 10 October 2011 - 06:06

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Ja inte i cont i alla fall, peak var nog betydligt högre än de 100-110dB A vi körde :)

Men denna mätare är lite "seg" märkte jag, uppfattar inte transienter så bra :)
Så man får aldrig med peak värdet ens i närheten av dess egentliga amplitud. Lätt 5-10dB under beroende på situationen...
Men man får ju ett bra medelvärde ändå :)

Edit: lirade bara 90dB igår med bi21 på lyssningsplatsen, och då var det inte ens en tillstymmelse till problem med ordentligt tung musik ;)
tror jag ska lira >95dB idag när jag kommer hem, se om basarna fixar det utan att säga upp sig :D
Det är 92dBC vi pratar om nu, Alltså fullrange och högtalarna spelandes fullrange.

Riktigt kapabla små stativare detta, om piP brukar generera haksläpp så gör dessa det kanske än mer. Här är det verkligen så att till och med jag undrar om jag råkar köra med modulerna på... :P

Jag kommer att starta en egen tråd om bi21 på Faktiskt.se, eller lämna raport i deras befintliga konstruktionstråd, vi får se :)
Men en rapport kommer och den kommer "stötvis" vartefter jag lyssnar, sedan en sammanfattning på slutet.

Edit:Svenn3satan, kanske skulle vara något för dig att köra delat mot moduler, denna eller i6, typ samma storlek och om du köper i 6 i byggsats så även samma pris.
alltså ca 10kkr lch då levereras bi21 färdiga att bara plugga in och köra.

Postad 10 October 2011 - 09:13

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Kom igen nu innan deltagarna har hunnit muta dig!
Upp med korten :D

Ps, gjorde ju mätningar här med ARTA programmet visade "bara" ner till 16hz men fick detta på ett annat forum nyss.

"Tittade på din mätning och drog ner den till 10Hz, jävlar du har ner till 15Hz sen rollar den off.
Skall visa mätningen lite senare idag.

Miken går ner till 15Hz och där har du begränsningen. ARTA visar ner till 3Hz. "

Skall bli intressant att se...

Redigerat av Evil Homer, 10 October 2011 - 09:19.

Postad 10 October 2011 - 10:25

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Faller av vid ca 16, men det verkar inte som om han har kompensationstabellen för att micen faller av vid just det registret.Postad bild

Redigerat av Evil Homer, 10 October 2011 - 10:54.

Postad 10 October 2011 - 12:29

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Jävligt kass översiktsbild

Bifogad fil  DSC00197.jpg   73.87K   5 Antal nerladdningar

Postad 10 October 2011 - 14:23

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0
Nice palle! :)

David: Jo, tanken har slagit mig. Har faktiskt mailat lite med DanNorman och fått lite priser och spec på deras högtalare och även basmoduler :)

Dock är jag lite mer intresserad av i14, visst det fungerar inte optimalt i mitt rum men jag klarar mig i lite större rum dem jämfört med i6.

Ska i vilket fall som helst bli intressant och höra dina utlåtande, framförallt jämfört med i6 som toppar :)

Postad 10 October 2011 - 15:07

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Att inte betala. Jag hade för jämt 3-4 år sedan en enorm skivsamling, där jag lagt ner tusentals kr i månaden, varje månad, i över 15 års tid. Men jag tröttna på ljudkvalité. För hur många skulle köpa t ex "Pirates" filmerna om dom hade valt att föra över dom med VHS kvalité och mono ljud?
Så varför ska jag, 2011, betala pengar för en ljudkvalité som är sämre än den vi hade på 30-talet?
Om det är en skiva men bra ljudkvalité så kan jag tänka mig köpa den, annars skippar jag det. Lägger hellre pengar på vettiga filmsläpp. Det är ju helt otroligt att 30 år gamla c-filmer som nästan ingen hört talas om får en så bra utgåva som tekniskt möjligt, men en storskiva från 2011 låter som någon utan hjärna och hörsel har lekt med ljudet.

Jag sponsrar dom bra artisterna via spelningar och merch.

Hehe, snacka om att generalisera.

Men varför fokusera på det som är dåligt? Det finns ju mängder med skivor som är hur bra som helst. :)

Postad 10 October 2011 - 18:30

Unregistered89a7be48
  • Unregistered89a7be48
  • Veteran

• 2082 inlägg
  • 0
Go dag boys :) Kan med glädje berätta att man börjar må bra igen :)
Känns mycket tråkigt att jag missade "träffen" :( men inget man kunde göra något åt.
Hoppas det går fler tåg och upp med lite partybilder nu så man får garva lite :lol:

Postad 10 October 2011 - 19:03

Unregistered89a7be48
  • Unregistered89a7be48
  • Veteran

• 2082 inlägg
  • 0
Ingen här som har haft chansen att lyssna på Franco Serblin Ktema skulle isf vara kul med lite omdöme och är det någon som vet hur basarna sitter i dom

Postad 10 October 2011 - 21:23

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

• 6366 inlägg
  • 0

Hehe, snacka om att generalisera.

Men varför fokusera på det som är dåligt? Det finns ju mängder med skivor som är hur bra som helst. :)

Hur menar du nu? På vilket sätt skulle det bli bättre om jag väljer skitmusik bara för ljudets skull? Det är väl verkligen botten på audiofilträsket, att välja skivor efter ljudet inte musiken. Om senaste X låter skit så blir det inte bättre om jag köper Y, som låter bra men är värdelösa.

Postad 10 October 2011 - 21:54

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Hur menar du nu? På vilket sätt skulle det bli bättre om jag väljer skitmusik bara för ljudets skull? Det är väl verkligen botten på audiofilträsket, att välja skivor efter ljudet inte musiken. Om senaste X låter skit så blir det inte bättre om jag köper Y, som låter bra men är värdelösa.

Måste nog faktiskt hålla med dej lite där...

Postad 10 October 2011 - 22:00

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Kan ju iofs säga att jag har lärt mig att lyssna mer och mer på den där "skitmusiken" är så mycket som låter skräp så det blir mest irriterande att lyssna på.

Redigerat av Evil Homer, 10 October 2011 - 22:00.

Postad 10 October 2011 - 22:57

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Vars har jag sagt det? Har bara skrivit att det finns mängder med skivor som är bra.

Sen kan man ju faktiskt vända på det också. Man är väl på botten av samma träsk om man inte vill skaffa musik som man tycker är fantastisk, bara för att det inte är världens bästa produktion?

Musiken är naturligtvis det viktigaste. Om det sedan är riktigt bra ljudkvalité så är ju detta ingen nackdel. :)

Redigerat av Unregisterede93ec5d9, 11 October 2011 - 08:59.

Postad 10 October 2011 - 23:00

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Måste nog faktiskt hålla med dej lite där...

Lät inte riktigt så när du stängde av din Chris Botti dvd hemma hos dig. ;)

Postad 11 October 2011 - 06:00

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Jag LYSSSNAR enbart på musik jag tycker är bra, Men kan däremot SPELA musik jag tycker är mindre bra/dålig bara för att jag tycker att inspelningen är bra :)
Då gör jag det enbart för själva ljudceneriet, dynamiken, upplösningen eller var det nu kan vara. Själva musiken som sådan och min kännslomässiga koppling till den är helt ointressant.

Exempel: Diana krall spelar jag ENBART för att testa med, då jag hört vissa av hennes låter så många gånger och på så många olika anläggningar att det helt enkelt blir "praktiskt"
Använder låten Tempation mer som ett redskap än något annat :)

Själv så LYSSNAR jag mest på mer "udda" musik, och självklart Metal, Hardstyle, Dubstep och egentligen all typ av elektronisk musik :)
Ambient är också mysigt.

Klart att det finns låtar inom alla genre som jag kan använda som testlåtar och jag gör också det.
Fast t.ex. Diana krall spelar jag i stort sätt uteslutande som testmaterial ;)

Ska jag lyssna på musik så blir et antagligen något som ( tyvärr, hur jäkla trist det är är.... :() är av betydligt mycket sämre ljudmässig kvalitet.
Ofta ganska platt och "tråkigt" ljud, Men så bra musik att jag liksom väljer att inte bry mig, jag vill ju lyssna på musiken och det som bjuds är vad jag får nöja mig med.
Men jag kan inte annat än att drömma om att all musik skulle vara betydligt mer oföratörd och hur underbart mycket roligare och njutfullt det skulle vara att lyssna på t.ex. Metal om det inte vore som idag.
Att 99% av all Metal låter som inspelat i en kolaburk....
och typ1% låter "helt okey", däribland några av dom jag hade med mig i lördags :)

Det är synd, Jag får ibland lust att slänga idioten som suttit bakom spakarna i östersjön.
Men samtidigt VET jag att det inte alltid är deras fel, utan helt enkelt artisternas okunskap som ställer till det! Dom ber helt enkelt om att musiken ska förstöras, trots att peraonen med kontrollerna demar för dom skillnaden och förklarar för dom.
Ändå så räcker det med vetskapen om att just deras låt kommer att "låta lägre" för att dom ska bli panikslagna och be om högsta möjliga förstöring av musiken.

Sjukt men så jag fattat att det ligger till efter att ha talat med flertalet personer som jobbar inom branchen. Samtidigt så ska jag inte hålla undan med att det nog finns riktigt "flöten" också... Men dom jag talat med har varit vettiga och VILL höra det som låter bäst.
Men artisten är kunden och kunden bestämmer, så slutresultatet blir inte det som låter bäst utan det som låter mest...

Det är oänderligt synd, Jag tycker att alla studios borde sluta en ed om att inte tillåta detta, samtliga artister borde nekas att få förstöra deras fina musik.
För att dom helt enkelt inte förstår bättre, typ som tvångsvård eller något i den stilen...
Och när ALLT har bra kvalitet så kommer ingenting att "låta lägre" längre och sedan finns det ingen anledning för någon att förstöra musiken igen av den anledningen.

Jag röstar för det förslaget ! :D

Postad 11 October 2011 - 06:27

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Och Brallson har naturligtvis absolut INGEN talan what so ever ! i frågan, han är ju en sådan där galning själv ;)

Postad 11 October 2011 - 07:06

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0
Jag tror att det tyvärr är ungefär som du säger David. Men det är nog producenter och skivbolag som pushar mest för att allt ska vara så dynamikkomprimerat det bara går. Det handlar ju mer om att sälja än att det ska låta bra. :(

Postad 11 October 2011 - 07:28

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0
Tycker det är lite konstigt att jag inte får mer backup utav andra här inne. Det är ju inte så konstigt att det går dåligt för skivindustrin om folk, vars hela hobby bygger på dess existens, knappt kan hitta en enda skiva som är värd att köpa?

Postad 11 October 2011 - 07:36

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Kombatanterna

Bifogad fil  HPIM1730.JPG   310.24K   1 Antal nerladdningar

Postad 11 October 2011 - 08:28

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Om samtliga lyssnare tycker att det är ok så kommer det även en bild på blindtestarna...

Postad 11 October 2011 - 08:36

Bongo_Mongo
  • Bongo_Mongo
  • Veteran

• 1813 inlägg
  • 0

Kan ju iofs säga att jag har lärt mig att lyssna mer och mer på den där "skitmusiken" är så mycket som låter skräp så det blir mest irriterande att lyssna på.

Hobbyn har tvingat mig att lyssna på musik jag trodde jag hatade. En hel del ogillar jag fortfarande men mycket har jag tagit till mig.
Opus 3 framkallar kräkreflexer likaså Infected Mushrooms men tex Kralltanten har en del låtar som är sköna att softa till.
Framför allt har jag upptäckt 70-talet igen.

Så jag föredrar att se positivt på saken. Det finns viktigare saker i livet att ilskna till över....

Postad 11 October 2011 - 08:37

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Jaaaa!

Postad 11 October 2011 - 08:43

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Tycker det är lite konstigt att jag inte får mer backup utav andra här inne. Det är ju inte så konstigt att det går dåligt för skivindustrin om folk, vars hela hobby bygger på dess existens, knappt kan hitta en enda skiva som är värd att köpa?

Kolla om du gillar Dave Matthews Band, tycker han har helt ok ljud på sina plattor och något säger mig att du kan gilla det du hör.

Hobbyn har tvingat mig att lyssna på musik jag trodde jag hatade. En hel del ogillar jag fortfarande men mycket har jag tagit till mig.
Opus 3 framkallar kräkreflexer likaså Infected Mushrooms men tex Kralltanten har en del låtar som är sköna att softa till.
Framför allt har jag upptäckt 70-talet igen.

Så jag föredrar att se positivt på saken. Det finns viktigare saker i livet att ilskna till över....

Opus som skivbolag eller hur menar du där, dom har ju gjort mer än en skiva.
Eric Bibb är rätt soft om man är på det humöret.

Postad 11 October 2011 - 08:46

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Är tyvär väldigt dålig på att köpa musik, men jag är inget fan av nedladdning heller. Just nu är det Spotify som gäller för hela slanten, jag betalar gärna en hundring i månaden för att få tillgång till mycket (men långt ifrån all) av den musiken som finns ute :)

Postad 11 October 2011 - 09:02

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0
40% spotify
40% cd
15% vinyl
5% grannes dotter som sjunger i duschen, förstör just nu min morgonski...

Och jag köper mycket skivor.

Postad 11 October 2011 - 09:04

Bongo_Mongo
  • Bongo_Mongo
  • Veteran

• 1813 inlägg
  • 0
Köpte en samlingsvinyl med Opus 3 på en mässa förra året. Eric Bibb var med likaså den så omtalade Jazz in a Pawnshop.
Horribelt. Men jag förstår att andra gillar det. :) Smaken är som baken som bekant. Jag var en elak "musikfascist" i mina yngre
år. Ökad tolerans och tappade hår på hjässan verkar hänga ihop. Nu är jag snäll.

Redigerat av Bongo_Mongo, 11 October 2011 - 09:06.

Postad 11 October 2011 - 09:06

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Just Spotify funderar jag på att ge en chans !
gillar iden med att artisterna faktiskt får något för att man lyssnat där :)

Men gillr inte att musiken "sitter fast" där... jag vill kunna ha musiken på en "sticka" ;)

Postad 11 October 2011 - 09:18

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Just Spotify funderar jag på att ge en chans !
gillar iden med att artisterna faktiskt får något för att man lyssnat där :)

Men gillr inte att musiken "sitter fast" där... jag vill kunna ha musiken på en "sticka" ;)

Varför ha den på en sticka?

Med Spotify Premium så kan du välja om du vill att dina spellistor ska vara tillgängliga "offline" dvs du behöver inte ha någon uppkoppling för att spela dom.

Postad 11 October 2011 - 09:25

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Np : Dave Matthews Band - American Baby

Postad 11 October 2011 - 10:04

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Testade precis basmördarspåren opus dei och Clubbed to death på -+0 utan att dom portshuffar.
Vad tror ni, skall jag köra på 10Hz tuningen kanske?
Kan man få dom att gå snäppet längre ner vid den volumen så vore det rätt skoj.

Postad bild

Postad bild

Redigerat av Evil Homer, 11 October 2011 - 10:15.

Postad 11 October 2011 - 10:39

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Varför ha den på en sticka? Med Spotify Premium så kan du välja om du vill att dina spellistor ska vara tillgängliga "offline" dvs du behöver inte ha någon uppkoppling för att spela dom.

Stämmer ju inte...

Om jag kommer över til en polare som INTe har något internett för tillfället så kommer jag ju inte kunna spela min låtar.
Hans Spotify på hans dator vet ju inte mina låtar.. ?!

NiklasF : Jag tyckte att när jag testat så fungerar 10Hz läget "inte alls" utan det bara pustar och frustar....

Postad 11 October 2011 - 10:44

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Stämmer ju inte...

Om jag kommer över til en polare som INTe har något internett för tillfället så kommer jag ju inte kunna spela min låtar.

Det är därför du skaffar Spotify i mobilen ;)

Postad 11 October 2011 - 10:46

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Stämmer ju inte...

Nu ska farbror Victor förklara hur det fungerar med spotify :D
Det är nämligen så att du kan koppla dina vänner på facebook till spotify. Då kan du också bestämma om ska visa dina spelningslistor så att andra kan gå in på din profil och lyssna på dina listor.
Annars kan du ju bara helt enkelt logga in på ditt spotify på hans dator och spela upp dina listor.
Du kan ju också ha spotify i mobilen, som du sedan har syncat dina låtar till. Då kan du spela upp dina låtar i offlineläge, utan tillgång till internet :)

Har säkert missat något eller skrivit fel i all hast, så rätta mig gärna!

Redigerat av Svenn3SaataN, 11 October 2011 - 10:47.

Postad 11 October 2011 - 10:55

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

• 6366 inlägg
  • 0

För mig är det uteslutet att göra det. Då slutar jag hellre att lyssna på musik.

Vars har jag sagt det? Har bara skrivit att det finns mängder med skivor som är bra.

Sen kan man ju faktiskt vända på det också. Man är väl på botten av samma träsk om man inte vill skaffa musik som man tycker är fantastisk, bara för att det inte är världens bästa produktion?

Musiken är naturligtvis det viktigaste. Om det sedan är riktigt bra ljudkvalité så är ju detta ingen nackdel. :)

Ja, indirekt så sa du det. Du sa att det finns mängder av skivor med bra ljud. Det betyder ju fortfarande att jag ska söka mig till skivor med bra ljud, inte till skivor som jag gillar. Jag vill nog hävda att nästan alla skivor jag gillar det senaste, säg 10 åren, låter dåligt. Jag har nog svårt att tänka mig en skiva som inte blivit förstörd.

Nej, bara för jag inte skaffar en viss skiva som har dåligt ljud betyder inte att jag inte lyssnar på den. Men jag KÖPER den inte. Tänker inte sponsra tafflig kvalité helt enkelt.

Postad 11 October 2011 - 10:56

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Det är därför du skaffar Spotify i mobilen ;)

Jag har värdens sämsta mottagning på min Tele ifån4, hela vägen hem till mig är det dropp efter dropp efter dropp... Så jag kommer absolut INte att använda spotify i telefonen.
det fungerar helt enkelt inte ute hos mig...

Nu ska farbror Victor förklara hur det fungerar med spotify :D
Det är nämligen så att du kan koppla dina vänner på facebook till spotify. Då kan du också bestämma om ska visa dina spelningslistor så att andra kan gå in på din profil och lyssna på dina listor.
Annars kan du ju bara helt enkelt logga in på ditt spotify på hans dator och spela upp dina listor.
Du kan ju också ha spotify i mobilen, som du sedan har syncat dina låtar till. Då kan du spela upp dina låtar i offlineläge, utan tillgång till internet :)

Har säkert missat något eller skrivit fel i all hast, så rätta mig gärna!

Jag hatar Facebook....

i övrigt är svaret det samma som till Palle. ;)

Postad 11 October 2011 - 10:58

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

NiklasF : Jag tyckte att när jag testat så fungerar 10Hz läget "inte alls" utan det bara pustar och frustar....

Tyckte det kändes lika tidigt i svepet som när jag körde 10Hz läget nu och när jag kör 15Hz läget, förutom att det just började frusta lite.
15Hz får det bli :)

För mig är det uteslutet att göra det. Då slutar jag hellre att lyssna på musik.

Saken är ju den att jag har lärt mig uppskatta den sortens musik, jag sitter ju inte och lyssnar på musik som jag tycker är bölröten.

Postad 11 October 2011 - 11:00

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Jag har inte anpassat mig till kvaliteten på musiken alls, lyssnar enbart på det jag gillar, men jag gillar ju typ all sorts musik 8så länge det är BRA musik!) så, därav kanske inte så konstigt... :D

Postad 11 October 2011 - 11:01

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Ja, indirekt så sa du det. Du sa att det finns mängder av skivor med bra ljud.

Det skrev jag inte alls. Jag skrev att det finns mängder med skivor som är bra.

Nej, bara för jag inte skaffar en viss skiva som har dåligt ljud betyder inte att jag inte lyssnar på den. Men jag KÖPER den inte. Tänker inte sponsra tafflig kvalité helt enkelt.

Jag vill ju naturligtvis inte sponsra tafflig kvalité heller. Men jag vill sponsra musik som jag tycker är bra!

Redigerat av Unregisterede93ec5d9, 11 October 2011 - 12:29.

Postad 11 October 2011 - 11:02

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Jag har värdens sämsta mottagning på min Tele ifån4, hela vägen hem till mig är det dropp efter dropp efter dropp... Så jag kommer absolut INte att använda spotify i telefonen.
det fungerar helt enkelt inte ute hos mig...

;)

Förövrigt hatar jag också Facebook...

Postad 11 October 2011 - 11:06

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

JAJajajajaajajajJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :lol: :P :angry: :unsure: :ph34r:
Jag fattar nu ja, tack, bra hej hopp !!!!

Redigerat av nejjagärintetillbaka, 11 October 2011 - 11:06.

Postad 11 October 2011 - 11:07

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Men det är jag som har den bästa avataren :D

Postad 11 October 2011 - 11:10

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Kolla om du gillar Dave Matthews Band, tycker han har helt ok ljud på sina plattor och något säger mig att du kan gilla det du hör.

Carter Beauford är en extremt svängig trumslagare! Klart jag gillar! :)

Postad 11 October 2011 - 14:37

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Men det är jag som har den bästa avataren :D

Nej, där har du fel.

Postad 11 October 2011 - 15:05

Unregistered89a7be48
  • Unregistered89a7be48
  • Veteran

• 2082 inlägg
  • 0

Musik är ju en smaksak vad man gillar eller inte gillar, att kalla all musik som har ett bra ljud för skitmusik låter konstigt

Redigerat av Unregistered89a7be48, 11 October 2011 - 15:17.

Postad 11 October 2011 - 15:08

Unregisteredcc128e50
  • Unregisteredcc128e50
  • Veteran

• 1671 inlägg
  • 0

Jag har värdens sämsta mottagning på min Tele ifån4, hela vägen hem till mig är det dropp efter dropp efter dropp... Så jag kommer absolut INte att använda spotify i telefonen. det fungerar helt enkelt inte ute hos mig... Jag hatar Facebook.... i övrigt är svaret det samma som till Palle. ;)

Spotify går att köra offline om du har premium-konto... Har du trådlöst nätverk hemma och en iPhone så är saken biff!

Dock har jag märkt att det inte alltid går att skicka ut signalen digitalt från iPhone vid Spotify-lyssnande, utan får köra via 3.5mm plugg vilket innebär att D/An i telefonen används och den signalen är inte "skitbra" om vi säger så...

Postad 11 October 2011 - 16:33

Unregistered89a7be48
  • Unregistered89a7be48
  • Veteran

• 2082 inlägg
  • 0

Kombatanterna

Läckert :)
Lite fyllefoton nu :rolleyes:

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.