Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Telia Digital-TV *

34705 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Kreatel IP-STB 1510 (Digitalboxar) 1 6,15 (26) Inga priser
Motorola Home VIP 1510 (Digitalboxar) Rapporterad 1 4,62 (12) Inga priser
Motorola Home VIP 1910 (Digitalboxar) 1 6 (16) Inga priser
Motorola Home VIP 1910-9 (Digitalboxar) 1 6,07 (13) Inga priser
Motorola Home VIP 1960-9 (Digitalboxar) 0 (0) Inga priser
Motorola Home VIP 1903 (Digitalboxar) 1 4,33 (8) Inga priser
Motorola Home VIP 1963 (Digitalboxar) 1 6,1 (20) Inga priser
Motorola Home VIP 1003 (Digitalboxar) 1 4,91 (10) Inga priser
111 relaterade trådar
Telia IP-TV in i HTPC? (592 inlägg) 7 år sedan
Telia digital-tv genom Receiver fungerar plötsligt inte... (gul bild) (3 inlägg) 8 år sedan
ATV 4, Telia tvbox, Pioneer vsx 1021 missmatch?? (9 inlägg) 8 år sedan
Canal Digital IPTV (908 inlägg) 9 år sedan
Samsung 2013 Universal Remote + Motorola VIP1903? (4 inlägg) 10 år sedan
IPTV? Finns det vettiga boxar/system (16 inlägg) 11 år sedan
Bästa system för inspelning av TV-program? (5 inlägg) 11 år sedan
Motorola VIP 1910-9 Canal Digital (3 inlägg) 11 år sedan
Telia Digital TV & DVD Recorder (6 inlägg) 13 år sedan
Telias Motorola 1003 (1 inlägg) 13 år sedan
BBBs digitalbox och digitaltv (122 inlägg) 13 år sedan
Boxer IPTV -> tas över av Kramnet! (37 inlägg) 14 år sedan
Problem efter att jag kopplat till motorola-vip1910-9 till min router (16 inlägg) 14 år sedan
Problem, motorola Vip 1910/canaldigital (4 inlägg) 14 år sedan
Motorola VIP 1963 vs Humax HDPVR-1000C (7 inlägg) 14 år sedan
Inget ljud i HDMI med Motorola VIP1910-9 till Telia FiberLAN digitalTV (8 inlägg) 14 år sedan
Motorola VIP 1963 ADSL 24Mbit? (2 inlägg) 14 år sedan
IPTV - HD 'Öppen IPTV' (27 inlägg) 14 år sedan
Telia digitalboxar - VIP 1910-9 vs. VIP 1003 (4 inlägg) 14 år sedan
Motorola VIP1919-9 och Bose v30 (0 inlägg) 14 år sedan
Telia digital-TV VIP1963 boxen och ADSL (2 inlägg) 14 år sedan
Någon med erfarenheter av FastTV ? (27 inlägg) 14 år sedan
Olika storlekar på LG-tv med telia digitalbox (6 inlägg) 14 år sedan
Motorola 1963 HDMI trubbel (1 inlägg) 15 år sedan
Fjärren funkar ej... (18 inlägg) 15 år sedan
Dela inspelade program i nätverket (1 inlägg) 15 år sedan
spela in från en Motorola 1903 & telia (2 inlägg) 15 år sedan
installations problem (1 inlägg) 15 år sedan
Problem koppla in Digitalbox i Tv (5 inlägg) 15 år sedan
PM: Telias kunder först att testa hdtv i bredbandsnätet (34 inlägg) 15 år sedan
Motorola VIP 1963 Scart-RBG (3 inlägg) 15 år sedan
Kna man configurera Motorola 1910-9 box manuellt? (2 inlägg) 15 år sedan
vip 1963 som extern hdd via nätverket. (2 inlägg) 15 år sedan
Motorola 1963 YPbPr (1 inlägg) 15 år sedan
Motorola VIP1963 (5 inlägg) 15 år sedan
Vad göra med en MOTOROLA 1910 ? (1 inlägg) 15 år sedan
Kreatel IP-STB 1510 digitalbox (32 inlägg) 15 år sedan
Boxer IPTV (17 inlägg) 15 år sedan
Ingen bild med HDMI? (3 inlägg) 15 år sedan
1080i på Motorola 1910 (3 inlägg) 15 år sedan
Homeplug och Telia bredbands tv (7 inlägg) 15 år sedan
Dum fråga kanske! :-) (1 inlägg) 15 år sedan
Motorola 1910 digitalmottagare (12 inlägg) 15 år sedan
Homebase kommer till Sverige (2 inlägg) 15 år sedan
Motorola + teliafiber + vhs/dvd (0 inlägg) 15 år sedan
1510 som MediaExtender (52 inlägg) 15 år sedan
Telia digital bredband tv på flera box/tv? (5 inlägg) 15 år sedan
telia digitalbox till tv (fiber Lan) Scart eller Hdmi? (1 inlägg) 15 år sedan
Ny serie HD-boxar från Kreatel! IPTV/DVB-T/MPEG4 (22 inlägg) 15 år sedan
Kreatel 1510 (0 inlägg) 15 år sedan
Canal Digital IPTV - hur funkar det? Bra box? (4 inlägg) 15 år sedan
Streama/strömma från PC till motorola 1910 (3 inlägg) 15 år sedan
Motorola VIP 1510 med antenn? (3 inlägg) 15 år sedan
Bredbandsbolagets IPTV (5 inlägg) 15 år sedan
Problem med blinkade bild vid uppstart (0 inlägg) 15 år sedan
Telia STB (Motorola VIP 1910-9 (1 inlägg) 15 år sedan
Digital-TV,telefoni+bredband hos BBB? (2 inlägg) 15 år sedan
motorola 1510 -> digital coax (2 inlägg) 15 år sedan
Telia triple play - trådlös? (7 inlägg) 15 år sedan
Telia digital-tv via ADSL med HDMI (10 inlägg) 15 år sedan
Bild via HDMI Telia dig. TV (5 inlägg) 15 år sedan
Telia Digital TV Inspelning (2 inlägg) 15 år sedan
HDTV via bredbandet från Canal Digital (16 inlägg) 16 år sedan
Telia och Viasat (3 inlägg) 16 år sedan
Lundbergs byter comhem till telia i alla sina fastigheter (12 inlägg) 16 år sedan
Hur fungerar bbb iptv (3 inlägg) 16 år sedan
BBB IP-TV i HTPC (109 inlägg) 16 år sedan
Smart i datorn (0 inlägg) 16 år sedan
Inloggning (0 inlägg) 16 år sedan
Motorola VIP 1910 - fel programinfo (0 inlägg) 16 år sedan
Motorola hdmi box till lcd datorskärm (1 inlägg) 16 år sedan
Köpa egen box till Fast-TV (5 inlägg) 16 år sedan
Synpunkter på BBB:s ip-tv (8 inlägg) 16 år sedan
Fjärrontrollen till Motorola vip1510 (4 inlägg) 16 år sedan
Multifjärr till Samsung LE40R89 och Sony STR-DB940 samt Telias digitalbox (1 inlägg) 16 år sedan
iptv med HD (3 inlägg) 16 år sedan
Bredbandsbolagets tv i 2 apparater? (0 inlägg) 16 år sedan
PX80E och 1910 Box från Telia (1 inlägg) 16 år sedan
ip tv (1 inlägg) 16 år sedan
Problem med att ljudet hackar, Telia Digital TV (1 inlägg) 16 år sedan
trådlös TV? (4 inlägg) 16 år sedan
Bredbandsdbolaget (4 inlägg) 16 år sedan
Telia IP-Tv (3 inlägg) 16 år sedan
Telia digital tv kvalitet (1 inlägg) 16 år sedan
HDTV via bredband? (2 inlägg) 16 år sedan
SVT Play flyttar till tv:n och låter dig se OS på tider som passar dig (7 inlägg) 16 år sedan
teliatv (vip1510) till philips mdc988 (1 inlägg) 16 år sedan
Telia eller BBB? (1 inlägg) 16 år sedan
Motorola 1910 (2 inlägg) 16 år sedan
blå prickar i rutan (3 inlägg) 16 år sedan
Bildkvalitet på Telias bredbandstv jämfört med parabol (4 inlägg) 16 år sedan
Telia digital-TV (1 inlägg) 16 år sedan
Köp av platt tv för bästa bild (2 inlägg) 16 år sedan
bbb digitalbox (bredbandsbolaget) (8 inlägg) 16 år sedan
Telia digitalboxer (2 inlägg) 16 år sedan
Cardsplitter för Telia digital TV (1 inlägg) 16 år sedan
Telia IP-TV (5 inlägg) 16 år sedan
Viasats kanaler till Telias digital-tv-kunder (6 inlägg) 16 år sedan
Någon med Motorola 1910 och Toshiba Z3030? (0 inlägg) 17 år sedan
Manual 1910 (0 inlägg) 17 år sedan
Kreatel IP-STB & Logitech Harmony 525 (7 inlägg) 17 år sedan
Kreatel ipstb 1510/ Motorola vip1510 extender (0 inlägg) 17 år sedan
Fjärrkontroll till Kreatel-box för Viasat: Kod, tack! (0 inlägg) 17 år sedan
Koppla Kreatel stb-ip 1510 digitalbox till HP w2207h datorskärm (0 inlägg) 17 år sedan
Koder till universalkontroll för Andersson och Kreatel (0 inlägg) 17 år sedan
TV/Dator i stadsnät (0 inlägg) 17 år sedan
Telia Digital TV (1 inlägg) 17 år sedan
Bredbandsbolaget, vilken box? (5 inlägg) 17 år sedan
Trådlös inkoppling av Motorola VIP1510 (1 inlägg) 17 år sedan
Trådlös inkoppling av Motorola VIP1510 (0 inlägg) 17 år sedan
Kreatel Ipbox (2 inlägg) 17 år sedan

Postad 02 februari 2010 - 20:35

TeliaKundservice
  • TeliaKundservice
  • Telia kundservice

• 2 531 inlägg
  • 0

Hej Markus och tack för ditt svar.

Varsågod!

Nej, Zyxel switchen/split har jag fått utskickad från Telia. Men jag kanske borde prova någon annan switch. Har du Markus eller någon annan tips på en switch/split som historiskt sett fungerar bra för teliakunder?

Rent tekniskt kan du prova med vilken switch som helst, för fungerar det med den så är det ju fel på zyxelswitchen och då är det bara att byta ut den. Är du riktigt snäll kan jag tom skicka ut en ny om du har konstaterat att den är trasig.

Gällande supporten så har jag bara problem att betala för support, för att få Telias produkter/tjänster att fungera, för att därför bli en långvarig kund som är mycket nöjd. Den supporten tycker jag borde vara gratis. Men får jag inte det här att fungera så blir jag väl tvungen att ringa. Tack för informationen om att de skickar ut faktura på personnr.

Det är självklart att denna support ska vara gratis i detta fall och jag svarar gratis här så mycket jag hinner. Tyvärr vet jag att de i telefon har mycket att göra, och det gör tyvärr inte deras arbete enklare att det ständigt är mer än 20 minuters kö.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Postad 02 februari 2010 - 20:35

hallberg
  • hallberg
  • Forumräv

• 741 inlägg
  • 0

@Telia

Jag har ett problem, jag har förstått att det under Mina sidor skall finnas en flik som heter MinTV. Denna finns dock ej hos oss, i övrigt är TV och abbonemang igång så jag vet inte vad problemet kan vara. Jag har ringt in och felanmält det men de lät väldigt konfunderade och hade ingen lösning.
Abbonemanget står på min fru som har haft telia-mobil för länge sedan, men vi har inget aktvt annat abbonemang än TV, inget bredband eller så.
Fliken saknas helt och hållet.

Har du Markus stött på problemet och har förslag på lösning?

En lite dum fråga, men eftersom det inte framgår i din beskrivning. Har du en PVR-box (VIP1963)?

/A

Postad 02 februari 2010 - 21:18

redina
  • redina
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Det är självklart att denna support ska vara gratis i detta fall och jag svarar gratis här så mycket jag hinner. Tyvärr vet jag att de i telefon har mycket att göra, och det gör tyvärr inte deras arbete enklare att det ständigt är mer än 20 minuters kö.
Markus Johansson
Telia Kundservice

95% av gångerna jag behövt prata med support är när jag beställt något från Telia. Skulle man i den delen lägga resurser så är jag övertygad att supporten skulle bli klart mindre. Jag kan inte minnas att jag beställt något eller mina föräldrar då vi inte behövt ringa några gånger till många gånger.

Ett annat stort problem med supporten är att man hamnar i fel kö... Sist ringde jag till faktura på tv-avdelningen. Valde snällt den kön. Kommer fram och förklarar mitt ärende, då säger personen att han inte kan tv då han har hand om telefoni... Och ställer mig i tv-kön... Suck.

@Telia

Jag har ett problem, jag har förstått att det under Mina sidor skall finnas en flik som heter MinTV. Denna finns dock ej hos oss, i övrigt är TV och abbonemang igång så jag vet inte vad problemet kan vara. Jag har ringt in och felanmält det men de lät väldigt konfunderade och hade ingen lösning.
Abbonemanget står på min fru som har haft telia-mobil för länge sedan, men vi har inget aktvt annat abbonemang än TV, inget bredband eller så.

Jag hade inte heller det. Då förstod den supportpersonen direkt att jag inte hade recordingflaggan påslagen i Telias databas. Sen funkade det. Jag hade då även att när jag tryckte på rec-knappen på min 1963 så fick jag en dialog det stod jag inte kunde spela in och skulle kontakta 90200.

Postad 02 februari 2010 - 21:18

TeliaKundservice
  • TeliaKundservice
  • Telia kundservice

• 2 531 inlägg
  • 0

Jag har tom svarat på det för några dagar sen. I inlägg #10004 om jag inte minns fel.

Har man inte bredbandsabonnemang på mina sidor så syns inte min tv i menyn.
Har man en identifikationskod som börjar på 0 så blir det error när man går in på min tv.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Redigerat av TeliaKundservice, 02 februari 2010 - 21:19.

Postad 02 februari 2010 - 21:33

EmilHemma
  • EmilHemma
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0

Jag har tom svarat på det för några dagar sen. I inlägg #10004 om jag inte minns fel.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Jag hade för mig jag läst det nånstans eller pratat med någon om det (börjar bli svårt att hitta i denna långa tråd hehe), därför sa jag just det idag att jag hört att det var problem med dom utan bredbandsabbonemang, samt de med id-kod som börjar på 0. Till mig sa de dock att de aldrig hört talas om det och att det såg jättkonstigt ut att det inte skulle funka för mig.
Är lösningen att begära ny ID-kod eller hur ska man vägleda dem till att fixa det?
/Emil

Postad 02 februari 2010 - 21:48

Unregisterede961f687
  • Unregisterede961f687
  • Användare

• 193 inlägg
  • 0
Kanske lite off topic, men rör ändå Telia digital-TV. Funderar på att skaffa en ny receiver med Anchor Bay-chip för uppskalning. Jag tänker då länka min Motorola VIP1910 till receivern via HDMI, och låta receivern skala signalen till full-HD. Vilken output bör jag rimligen välja från digitalboxen för att ge receivern bästa möjlighet skala i "lugn och ro"? Någon som vet?

Postad 02 februari 2010 - 21:53

Unregistered29650
  • Unregistered29650
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0
@ Telia Kundservice

Om man spelar in ett program samtidigt som man tittar på det och trycker på "stopp"-knappen på fjärrkontrollen för att avbryta inspelningen så kommer följande dialogruta upp:

"Avbryt inspelning. Din inspelning är samtidigt med en annan programmerad inspelning. Välj vilken inspelning du vill avbryta. Stoppa Xxx"

Men det finns ju bara ett val "Stoppa Xxx" eftersom det bara är en inspelning som pågår. Så dialogrutan är felaktig och ologisk. Bör ändras till något annat mer logiskt som t ex:

"Avbryt inspelning. Välj vilken inspelning du vill avbryta. Stoppa Xxx"

En annan fråga. Jag förstår inte ordningen på kanalerna i TV-guiden på Mina Sidor eller rättare sagt oordningen som gör det svårt att hitta när man snabbt vill programera en inspelning.

Eftersom vilka kanaler som visas i TV-guiden sparas i cookies och inte i användar profilen på MIna Sidor och ordningen inte kan ändras så kan ni ju i alla fall ha samma ordning som vanliga kanallistan på TV:n.

Postad 02 februari 2010 - 21:57

PBateman
  • PBateman
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Nån mer än jag som har glapp i ljudet på SVT.
Började för 2 dagar sen. Kommer med ca 5 min mellan rum. glippar till nån sek bara men det är riktigt jobbigt

Redigerat av PBateman, 02 februari 2010 - 21:57.

Postad 02 februari 2010 - 22:47

TeliaKundservice
  • TeliaKundservice
  • Telia kundservice

• 2 531 inlägg
  • 0

Jag hade för mig jag läst det nånstans eller pratat med någon om det (börjar bli svårt att hitta i denna långa tråd hehe), därför sa jag just det idag att jag hört att det var problem med dom utan bredbandsabbonemang, samt de med id-kod som börjar på 0. Till mig sa de dock att de aldrig hört talas om det och att det såg jättkonstigt ut att det inte skulle funka för mig.
Är lösningen att begära ny ID-kod eller hur ska man vägleda dem till att fixa det?

Du behöver ha ett bredbandsabonnemang för att se min TV. Sen har du en identifikationskod som börjar på 0 så kommer du att få error när du väljer min TV.

Så ni får börja med att skaffa bredband. :)

Sen har jag fått till mig nyss att det antagligen kommer att fungera med identifikationskoder som börjar på 0 om ca 2 veckor.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Postad 02 februari 2010 - 23:38

luma67
  • luma67
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

Kanske lite off topic, men rör ändå Telia digital-TV. Funderar på att skaffa en ny receiver med Anchor Bay-chip för uppskalning. Jag tänker då länka min Motorola VIP1910 till receivern via HDMI, och låta receivern skala signalen till full-HD. Vilken output bör jag rimligen välja från digitalboxen för att ge receivern bästa möjlighet skala i "lugn och ro"? Någon som vet?

Jag kör Denons AVR 2310 (ABT-chip) och 1910-boxen med 576p. Detta torde ge ngt bättre bild generellt än 720p eftersom man då INTE låter boxen skala ngt. Vi antar då att boxen har mkt sämre chip samt att ju fler kockar som skalar, desto sämre resultat.
Det som några av oss tidigare önskat är att boxen skall ha möjlighet att skicka ut "native" signaler (576i för SD, e.g. 720p för HD) istället. Då kan vi som har ett lite mer avancerat chip i receivern även få bra "de-interlace förutom skalning i SD, vilket skulle ge bättre resultat. På andra forum har jag läst att just "de-interlace" - biten är viktigare än skalningen, så en native-signal är högst önskvärt.
Telia Kundservice ! Är en native signal från boxen framfört som önskemål? Måste vara det antar jag då ingen kommer att vilja ändra bildupplösning i menyn beroende på om man skall se HD eller SD...
(för jag kommer inte att välja 720p när jag ser SD, och inte rodjon heller kanske :blink: om det inhandlas receiver med bättre skalning än boxen)

/M

Postad 03 februari 2010 - 07:54

redina
  • redina
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

En annat problem som inte direkt är med mintv att göra är att om jag inte loggar ut, utan det blir en timeout så måste jag bota om datorn, för att kunna logga in igen. Har här provat flera OS och webbläsare, samma problem i stort. Har för mig WinXp med IE6, så räckte det att döda webbläsaren och starta om den. Men IE6 är väl inget man rekommenderar längre. Vet du om detta är felrapporterat?

Nu verkar utloggningen (timeout) fungera. Har fungerat iallafall två gånger med Win7 och IE8. Bra.

EDIT: Nja, inte på Vista 32, med IE8, samma fel.

Redigerat av redina, 03 februari 2010 - 08:56.

Postad 03 februari 2010 - 09:04

yazzo
  • yazzo
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Kan inte låta bli att fundera på ditt svar här. Du menar alltså att du på din fritid sitter och svarar på de frågor som ställs här?
Eller menar du att du normalt sett kostar 19 kr/min-och att du arbetar samtidigt!! och hinner klämma in lite svar i pauserna.
Gör du det på din fritid så bör du ha en eloge utan dess like, vilket jag har mycket svårt att tro. I så fall tänk på att gå i väggen inte bara är en skröna utan det är något som kommer som ett brev på posten. (Nä ups är snabbare)

Varsågod!

Markus Johansson
Telia Kundservice

Postad 03 februari 2010 - 09:06

Unregistered38610
  • Unregistered38610
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Tjena,

Någon mer än jag som har problem med lokalkanalen på SVT?
Den hoppar hela tiden tillbaka till Västnytt, när jag vill se sydnytt.
Det verkar inte ha med omstarter att göra.

mvh P

Postad 03 februari 2010 - 10:55

Unregistered70452c8d
  • Unregistered70452c8d
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0

Du behöver ha ett bredbandsabonnemang för att se min TV. Sen har du en identifikationskod som börjar på 0 så kommer du att få error när du väljer min TV.

Så ni får börja med att skaffa bredband. :blink:

Sen har jag fått till mig nyss att det antagligen kommer att fungera med identifikationskoder som börjar på 0 om ca 2 veckor.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Varför skall jag ha ett bredbandsabonnemang för att se min TV? Står inget om det på Telias hemsida, vad jag kan se. Jag har redan tillgång till internet dels via jobbet samt via 3G.

Känns helt sinnessjukt att behöva skaffa ett bredbandsabbonemang till för att få tillgång till Min TV, när det logiska är väl att om man har en Telia inspelare så ingår den tjänsten.

Redigerat av Unregistered70452c8d, 03 februari 2010 - 10:56.

Postad 03 februari 2010 - 12:39

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0

Varför skall jag ha ett bredbandsabonnemang för att se min TV? Står inget om det på Telias hemsida, vad jag kan se. Jag har redan tillgång till internet dels via jobbet samt via 3G.

Känns helt sinnessjukt att behöva skaffa ett bredbandsabbonemang till för att få tillgång till Min TV, när det logiska är väl att om man har en Telia inspelare så ingår den tjänsten.

Vet inte om det behövs ett förtydligande, men här kommer ett ändå!

För att ha Telias Digital-TV behöver man ha ett fast bredbandsabonnemang från Telia via adsl. Vilken bandbredd man har spelar ingen roll.
Jag har för mig att man inte behöver ha bredband om man har fiberlan via Telia utan där ska det nog gå bra att beställa TV ändå (ni får rätta mig om jag har fel).

Så Telias bredbandsabonnemang är själva bäraren för TV-tjänsten vilket är en av anledningarna till att du behöver detta. En annan anledning för att du måste just ha Telia är för att garantera att tjänsten fungerar bra. Ett tredje alternativ skulle kunna vara av marknadsmässiga skäl.

För att kunna se " Min TV" på Mina Sidor så krävs det att du har en digital-box med hårddisk, alltså en Motorola 1963.
Till denna box kopplas en tjänst som heter Telia Inspelare som gör att denna funktion med inspelning fungerar.

Postad 03 februari 2010 - 14:54

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0

Vet inte om det behövs ett förtydligande, men här kommer ett ändå!

För att ha Telias Digital-TV behöver man ha ett fast bredbandsabonnemang från Telia via adsl. Vilken bandbredd man har spelar ingen roll.
Jag har för mig att man inte behöver ha bredband om man har fiberlan via Telia utan där ska det nog gå bra att beställa TV ändå (ni får rätta mig om jag har fel).

Så Telias bredbandsabonnemang är själva bäraren för TV-tjänsten vilket är en av anledningarna till att du behöver detta. En annan anledning för att du måste just ha Telia är för att garantera att tjänsten fungerar bra. Ett tredje alternativ skulle kunna vara av marknadsmässiga skäl.

För att kunna se " Min TV" på Mina Sidor så krävs det att du har en digital-box med hårddisk, alltså en Motorola 1963.
Till denna box kopplas en tjänst som heter Telia Inspelare som gör att denna funktion med inspelning fungerar.

Ähum... sen när blev fiberlan "inte bredband"? Bredband har inget med transportsättet att göra utan är relaterat till hastigheten. Om det sen är dsl, 3g, fiber eller något annat spelar ingen roll (dock finns iptv bara för adsl och fiberlan). Även vi som har fiber har ett bredbandsabonnemang.

Redigerat av tomano58, 03 februari 2010 - 14:56.

Postad 03 februari 2010 - 15:23

Unregistered1402
  • Unregistered1402
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0

Ähum... sen när blev fiberlan "inte bredband"? Bredband har inget med transportsättet att göra utan är relaterat till hastigheten. Om det sen är dsl, 3g, fiber eller något annat spelar ingen roll (dock finns iptv bara för adsl och fiberlan). Även vi som har fiber har ett bredbandsabonnemang.

Han menade givetvis: "Om du har en fysisk fiberlan-anslutning i din lägenhet behöver du inte teckna bredbandstjänsten utan kan teckna enbart tv-tjänsten" jämfört med "Om du bara har en telefonlina in din bostad måste du först teckna ett ADSL-abbonemang för datatrafik innan du kan ansluta dig till tv-tjänsten".

Postad 03 februari 2010 - 15:23

Unregistered2c1997ae
  • Unregistered2c1997ae
  • Beroende

• 1 163 inlägg
  • 0

Står klart och tydligt vad som gäller på Telias webbsidor angående tekniska förutsättningar under första punkten.

/Peter Cigéhn

Postad 03 februari 2010 - 15:25

hd-fan
  • hd-fan
  • Lärjunge

• 480 inlägg
  • 0

Jag har också fiber med viss kapacitet (bredband) indraget som jag betalade för, en engångsavgift. Via bredbandet erbjuds ett antal tjänster från ett antal leverantörer som man kan välja. (ca sju stycken, Telia ville dock inte vara med). Jag betalar för respektive tjänst, inget till den som tillhandahåller bredbandstransporten(stadsnätet). Den som hyr en TV-tjänst behöver inte hyra internet eller telefon tjänst om han inte vill. Ganska enkelt och fungerar bra. Har haft tre olika leverantörer för TV, telefon och internet i snart tre år och är jättenöjd! Vad jag förstår så är Telia ADSL ett undantag, där man måste ha abb på både telefoni och internettjänst för att få TV-tjänsten pga tekniska skäl antar jag.
:blink:

Postad 03 februari 2010 - 15:42

Unregistered70452c8d
  • Unregistered70452c8d
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Kanske var lite otydlig. Jag har alltså Telia IP-TV via Fiberlan, och har köpt tjänsten Telia inspelare.

http://www.telia.se/...ip_1963.product
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Motorola 1963 ger dig inte bara möjligheten att spela in tv-program från soffan, du kan även fjärrstyra dina inspelningar via Mina Sidor.

Det betyder att så länge du har tillgång till internet så kan du sätta igång en inspelning av ditt favoritprogram även om du inte är hemma.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tolka detta som att det räckte att ha tillgång till internet, men jag måste alltså ha internet från Telia?

Redigerat av Unregistered70452c8d, 03 februari 2010 - 15:52.

Postad 03 februari 2010 - 16:16

TeliaKundservice
  • TeliaKundservice
  • Telia kundservice

• 2 531 inlägg
  • 0

Kan inte låta bli att fundera på ditt svar här. Du menar alltså att du på din fritid sitter och svarar på de frågor som ställs här?
Eller menar du att du normalt sett kostar 19 kr/min-och att du arbetar samtidigt!! och hinner klämma in lite svar i pauserna.
Gör du det på din fritid så bör du ha en eloge utan dess like, vilket jag har mycket svårt att tro. I så fall tänk på att gå i väggen inte bara är en skröna utan det är något som kommer som ett brev på posten. (Nä ups är snabbare)

Kanske inte en helt bra formulering, men jag har 10 timmar per vecka jag jobbar avsatt till att svara på i huvudsak detta forum och på den tiden försöker jag svara så mycket jag hinner. En del av tiden går åt till att ta reda på era svar men jag håller mig till den tiden jag har avsatt till att svara här. Övrig tid så har jag kundkontakt via telefon, chat eller e-post. Jag har det lite fritt när jag exakt lägger tiden men då det är mest aktivitet av er här på kvällarna brukar jag sitta här och läsa då. Sen är jag väldigt datorintresserad så jag spenderar mycket tid framför datorn så jag brukar ha ett öga på vad som händer i världen även när jag inte jobbar. Men som du säger det är viktigt att man planerar och tar sig tid att göra annat utan datorn. Nu börjar det blir lite off topic här men läs det nedan så blir det mer on topic igen.

Jag svarar som jag sagt tidigare bara på det som kan anses ligga inom det Telia har support på i denna tråd och således svarar jag inte på alla frågor. Bland annat har jag sagt att Telia inte har support på hur man kopplar in reciver x.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Postad 03 februari 2010 - 16:52

TeliaKundservice
  • TeliaKundservice
  • Telia kundservice

• 2 531 inlägg
  • 0

För tydlighetens skull så behöver man i dagsläget ha ett bredbandsabonnemang från Telia för att man ska kunna se funktionen på mina sidor. Det arbetas på att ta fram en ändrig så det ska fungera även om man inte har bredband från Telia men jag skulle tro att detta kommer i omkring månadsskiftet mars/april, då de krävs mycket arbete för att det ska fungera.

Det arbetas på att de ska få in en text på mina sidor att det är en beta version av min tv som ligger där för tillfället.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Postad 03 februari 2010 - 17:34

redina
  • redina
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

För tydlighetens skull så behöver man i dagsläget ha ett bredbandsabonnemang från Telia för att man ska kunna se funktionen på mina sidor. Det arbetas på att ta fram en ändrig så det ska fungera även om man inte har bredband från Telia men jag skulle tro att detta kommer i omkring månadsskiftet mars/april, då de krävs mycket arbete för att det ska fungera.

Det arbetas på att de ska få in en text på mina sidor att det är en beta version av min tv som ligger där för tillfället.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Om det inte fungerar nu varför skickar man ut ett reklamblad Telia Nu sidan 24, där det står att det räcker med Telia fiber lan för min tv ska fungera?

Postad 03 februari 2010 - 18:16

EmilHemma
  • EmilHemma
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0

Markus Johansson
Telia Kundservice

Okej, Ja jag har som sagt en inspelningsbar box och endast TV via fiber (fungerar i vissa hus, mitt är ett av dom) (var någon som undrade).

Det var ju synd att det inte fungerar, hoppas den lösningen kommer snart då detta givetvis var ett försäljningsargument när jag tecknade mig för tjänsten och blev lovad att det skulle fungera som vanligt med undantaget att jag inte behövde bredband. Det var lite konstigt att ingen på supporten visste om detta, ärendet är felanmält så får se när de återkommer i ärendet.
Jag rekomenderar att du på något sätt framför denna brist till de som säljer, så de kan berätta för kunder som väljer TV utan bredband att det inte fungerar fullt ut.

Ser fram emot ändringen

Postad 03 februari 2010 - 18:53

Valken
  • Valken
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
Suck.... är det bara jag som har fått en kort/krypteringsavgift av alla oss som har kollektivt avtal (alltså enligt det kollektiva avtalet så skall inte respektive hushåll betala den avgiften)? Jag har hittills hunnit få tre fakturor. På den första var krypteringsavgiften med, den andra var korrekt (dvs utan krypteringsavgift) och nu får jag en felaktig faktura igen.

Vad jag kan se så finns det inget annat sätt att kontakta Telia i fakturafrågor än att ringa dem och de har bara öppet till 17.00. Någon som har någon annan info?

Om detta är ett allmänt fel så kanske Telia skickar ut en korrigerad faktura och jag slipper kanske sitta i telefonkö...

Postad 04 februari 2010 - 12:13

MrVan
  • MrVan
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
Är alla boxar (1963) som säljs nu med den nya firmwaren?

Postad 04 februari 2010 - 12:34

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

• 3 945 inlägg
  • 0

Är alla boxar (1963) som säljs nu med den nya firmwaren?

Firmwaren uppdaterar sig självt, var gång, när du ansluter boxen till nätet, så vilken version de säljs med är ointressant.

Postad 04 februari 2010 - 12:40

Jejjee
  • Jejjee
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0

Suck.... är det bara jag som har fått en kort/krypteringsavgift av alla oss som har kollektivt avtal (alltså enligt det kollektiva avtalet så skall inte respektive hushåll betala den avgiften)? Jag har hittills hunnit få tre fakturor. På den första var krypteringsavgiften med, den andra var korrekt (dvs utan krypteringsavgift) och nu får jag en felaktig faktura igen.

Vad jag kan se så finns det inget annat sätt att kontakta Telia i fakturafrågor än att ringa dem och de har bara öppet till 17.00. Någon som har någon annan info?

Om detta är ett allmänt fel så kanske Telia skickar ut en korrigerad faktura och jag slipper kanske sitta i telefonkö...

Är det så? för jag har också telia ip-tv (fiber) kollektivt och får också betala dyra krypteringsavgifter en gång i kvartalet eller vad det är :S

detta vill jag veta mer om.. för vi har 2st "lagom" paket med i "dealen".. som vi inte behöver betala något för..

Postad 04 februari 2010 - 13:00

Valken
  • Valken
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Är det så? för jag har också telia ip-tv (fiber) kollektivt och får också betala dyra krypteringsavgifter en gång i kvartalet eller vad det är :S

detta vill jag veta mer om.. för vi har 2st "lagom" paket med i "dealen".. som vi inte behöver betala något för..

Det är i alla fall så för oss med vårt avtal, skulle bli förvånad om det var annorlunda i ert avtal.

Jag har (förhoppningsvis) lyckats rätta till det för mig (efter att ha suttit i tre olika telefonköer....), en ny faktura skall komma och jag skall få nya koder till min box. Tydligen så fick jag krypteringsavgiften registrerad på mig när jag beställde video on demand fastän jag ringde Telia när jag såg detta på avtalet och de lovade att det skulle bli korrekt registrerat.

Postad 04 februari 2010 - 13:01

redina
  • redina
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Firmwaren uppdaterar sig självt, var gång, när du ansluter boxen till nätet, så vilken version de säljs med är ointressant.

Kanske han menar det nya chippeti boxen, som de som har problem med HDMI till sin tv kan få (som Telia har en speciell rutin för).

Postad 04 februari 2010 - 13:17

Unregistered29650
  • Unregistered29650
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0

Nja det är väl inte helt sant då det finns olika typer av programvara i boxen. I mina två 1963 så är det olika firmware versioner (3.06 och 3.07) i själva boxarna. Gå gärna in och se om det är någon som har en nyare version. Speciellt ni som har fått nya boxar pga HDCP problemet med viss utrustning. Starta om genom att dra ur strömkabeln och håll in "info" knappen på fjärrkontrollen. Gå sedan till "System" på "Firmware Configuration Menu" så ser ni firmware versionen. På mina boxar så ser det också lite annorlunda ut när programvaran hämtas ifrån Telia när man startar. T ex texten "Starting the software" under de fem prickarna i version 3.07. Är det någon som vet vad RBL står för (RBL version 2.6)?

Redigerat av Unregistered29650, 05 februari 2010 - 08:26.

Postad 04 februari 2010 - 13:27

Unregistered29650
  • Unregistered29650
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0

Är det så? för jag har också telia ip-tv (fiber) kollektivt och får också betala dyra krypteringsavgifter en gång i kvartalet eller vad det är :S detta vill jag veta mer om.. för vi har 2st "lagom" paket med i "dealen".. som vi inte behöver betala något för..

Det kanske skiljer beroende på avtal med Telia? I vår förening betalar vi inte någon extra krypteringsavgift för de två Lagom paketen som vi har kollektivt. Sen har det dock varit mycket diskussioner med Telia om denna avgift om man har extra kanaler förutom Lagom paketen. Klart är i alla fall att kollektiva kunder som bara har Videobutiken (video on demand) extra inte ska betala någon krypteringsavgift.

Redigerat av Unregistered29650, 05 februari 2010 - 08:27.

Postad 04 februari 2010 - 14:12

Unregisteredfd55fd6d
  • Unregisteredfd55fd6d
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
RBL betyder troligtvis Remote Boot Loader

Postad 04 februari 2010 - 14:34

Unregistered06c2ab47
  • Unregistered06c2ab47
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0

Nja det är väl inte helt sant då det finns olika typer av programvara i boxen. I mina två 1963 så är det olika firmware versioner (3.06 och 3.07) i själva boxarna. Gå gärna in och se om det är någon som har en nyare version. Speciellt ni som har fått nya boxar pga HDCP problemet med viss utrustning. Starta om genom att dra ur strömkabeln och håll in "info" knappen på fjärrkontrollen. Gå sedan till "System" på "Firmware Configuration Menu" så ser ni firmware versionen. På mina boxar så ser det också lite annorlunda ut när programvaran hämtas ifrån Telia när man startar. T ex texten "Starting the software" under de fem prickarna. Är det någon som vet vad RBL står för (RBL version 2.6)?

Väntar fortfarande på utbyte av boxen, är det någon med HDMI/HDCP-strul som hunnit få sin box utbytt än?

Postad 04 februari 2010 - 15:25

Unregistered948c54a3
  • Unregistered948c54a3
  • Lärjunge

• 334 inlägg
  • 0

Om det inte fungerar nu varför skickar man ut ett reklamblad Telia Nu sidan 24, där det står att det räcker med Telia fiber lan för min tv ska fungera?

"Bredband" är en benämning på en höghastighets internetuppkoppling. "Telia fiber lan" tillhandahåller säkerligen den hastighet som behövs för tv-tjänsten och på grund av hastigheten hamnar inom ramen för "bredband". :)

Redigerat av Unregistered948c54a3, 04 februari 2010 - 15:27.

Postad 04 februari 2010 - 15:34

redina
  • redina
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

"Bredband" är en benämning på en höghastighets internetuppkoppling. "Telia fiber lan" tillhandahåller säkerligen den hastighet som behövs för tv-tjänsten och på grund av hastigheten hamnar inom ramen för "bredband". :)

Om jag förstod problemet rätt så var det inte att iptv inte fungerade utan att MinTv på MinaSidor inte syns och som medför att man via webben kan administrera pvr-boxen.

Postad 04 februari 2010 - 15:35

Loomis4ever
  • Loomis4ever
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

I kollektiv TV ingår krypteringsavgiften för den/de boxar, kanalpaket (t.ex lagom) kollektiv som man avtalat om. Köper man ytterligare utökade individuella kanalapaket eller ytterligare fler kanalpaket Lagom så tillkommer krypteringsavgift. Om man t.ex köper Viasat Golf inkl en till box, så skall den individuella koden man får generera kanalpaket Lagom + Viasat Golf och priset är 99 kr/mån plus krypteringsavgift 249 kr /6 mån.
Hoppas det är glasklart nu :)

Postad 04 februari 2010 - 16:52

Unregistered29650
  • Unregistered29650
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0

I kollektiv TV ingår krypteringsavgiften för den/de boxar, kanalpaket (t.ex lagom) kollektiv som man avtalat om. Köper man ytterligare utökade individuella kanalapaket eller ytterligare fler kanalpaket Lagom så tillkommer krypteringsavgift. Om man t.ex köper Viasat Golf inkl en till box, så skall den individuella koden man får generera kanalpaket Lagom + Viasat Golf och priset är 99 kr/mån plus krypteringsavgift 249 kr /6 mån. Hoppas det är glasklart nu :)

Inte alls glasklart att man ska betala krypteringsavgiften 2 gånger för extra kanaler! :blink:

Telia Digital-TV

"Varför betalar jag kort/krypteringsavgift?
Kort/krypteringsavgift är en administrativ avgift för tv-distributionen av det programinnehåll som du abonnerar på. Avgiften betalas en gång i halvåret och är densamma oberoende om du har en eller flera kanalpaket och digitalboxar."

Redigerat av Unregistered29650, 04 februari 2010 - 16:58.

Postad 04 februari 2010 - 17:26

Unregistered29650
  • Unregistered29650
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0

Någon som vet hur man ändrar inställningar på VLAN portarna i Inteno bredbandsswitchen? Om någon har login och password så får ni gärna skicka PM. Om man inte använder IP telefoni så skulle det var bra att ha två IPTV portar istället. Enligt uppgift är adressen 192.168.1.1 men det fungerar inte för mig. Har testat att koppla in mig direkt på administrations porten (blå).

Någon som vet hur man gör?

Postad 04 februari 2010 - 18:23

hercules011
  • hercules011
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Väntar fortfarande på utbyte av boxen, är det någon med HDMI/HDCP-strul som hunnit få sin box utbytt än?

Har fått min utbytt men det är samma elände

Postad 04 februari 2010 - 19:19

MrVan
  • MrVan
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0

Har fått min utbytt men det är samma elände

Vad har du för problem? Är det HDMI-problem och i så fal vilka??

mvh: MrVan

Postad 04 februari 2010 - 19:45

hercules011
  • hercules011
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Vad har du för problem? Är det HDMI-problem och i så fal vilka??

Ja det är HDMI problem, har ochså skickat en fråga till Philips om detta och fick följande svar.

HDCP är ett skrivskydd från de olika filmbolagen som innebär att de vill förhindra inspelningar av material man tittar på osv.
Tyvärr kan man inte göra något åt saken då detta HDCP är kompatibelt med vissa apparater och inte andra. Detta avgörs även av slumpen och är inte relaterat till något märke utan det är nere på individuell apparat. Ibland kan man dock komma förbi det om man använder en något längre och äldre HDMI-sladd. Kolla gärna på www.kabelgiganten.se där de säljer alla möjliga sorters kablar. Vi beklagar denna olägenhet och hoppas att det löser sig.

Postad 04 februari 2010 - 19:59

Unregistered06c2ab47
  • Unregistered06c2ab47
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0

Ja det är HDMI problem, har ochså skickat en fråga till Philips om detta och fick följande svar.

HDCP är ett skrivskydd från de olika filmbolagen som innebär att de vill förhindra inspelningar av material man tittar på osv.
Tyvärr kan man inte göra något åt saken då detta HDCP är kompatibelt med vissa apparater och inte andra. Detta avgörs även av slumpen och är inte relaterat till något märke utan det är nere på individuell apparat. Ibland kan man dock komma förbi det om man använder en något längre och äldre HDMI-sladd. Kolla gärna på www.kabelgiganten.se där de säljer alla möjliga sorters kablar. Vi beklagar denna olägenhet och hoppas att det löser sig.

Om det är slumpen så är det väl bara att reklamera tills man får en kombination som fungerar. Ska bli spännande att se vad som händer när ersättningsboxen till 1963 kommer och som är enligt rutinen för oss med fungerande 1910.

Postad 04 februari 2010 - 20:00

redina
  • redina
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Snacka om att filmbolagen biter sig själva i svansen. Gör om gör rätt. Borde upp på EU-nivå kan man tycka.

Postad 04 februari 2010 - 20:16

coneye
  • coneye
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0

Inte alls glasklart att man ska betala krypteringsavgiften 2 gånger för extra kanaler! :)

Vem har sagt att du betalar den två gånger?
Den info jag fått från Telia är att man väljer att inte ta ut någon krypteringsavgift på kollektiva kanalpaket.
Däremot när du köper ett individuellt kanalpaket så uppkommer denna kostnad!

Observera att jag inte försvarar kostnaden utan bara rättar påståendet att du betalar den två ggr!

Postad 04 februari 2010 - 21:18

MrVan
  • MrVan
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0

Får du ingen bild alls via HDMI? Jag får bara gul bild via HDMI, misstänker att det är nåt med HDCP men teven klarar HDCP från vår HD-satbox utan problem. Skumt

Postad 04 februari 2010 - 22:13

Unregistered29650
  • Unregistered29650
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0

HDCP är ett skrivskydd från de olika filmbolagen som innebär att de vill förhindra inspelningar av material man tittar på osv. Tyvärr kan man inte göra något åt saken då detta HDCP är kompatibelt med vissa apparater och inte andra. Detta avgörs även av slumpen och är inte relaterat till något märke utan det är nere på individuell apparat.

Intressant svar ifrån Philips. För det första så är HDCP ett digitalt kopierings skydd och inget annat. För det andra är de skyldiga att implementera HDCP standarden enligt det licens avtal de har med Digital Content Protection. Visst man kan inte garantera funktion med reapeters emellan (t ex AV recievers). Men det skall fungera direkt till TV ifrån digital boxar, DVD och Blu-Ray spelare. Antar de inte orkar uppdatera programvaran i alla sina olika TV modeller. Men fortsätt att klaga och be dem samarbeta med Telia och Motorola. Annars får de väl byta ut din TV mot en som fungerar...

Redigerat av Unregistered29650, 05 februari 2010 - 08:29.

Postad 04 februari 2010 - 22:24

redina
  • redina
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Intressant svar ifrån Philips. För det första så är HDCP ett digitalt kopierings skydd och inget annat. För det andra är de skyldiga att implementera HDCP standarden enligt det licens avtal de har med Digital Content Protection. Visst man kan inte garantera funktion med reapeters emellan (t ex AV recievers). Men det skall fungera direkt till TV ifrån digital boxar DVD, och Blu-Ray spelare. Antar de inte orkar uppdatera programvaran i alla sina olika TV modeller. Men fortsätt att klaga och be dem samarbeta med Telia och Motorola. Annars får de väl byta ut din TV mot en som fungerar...

Intressant läsning på Digital Content Protection

The HDCP specification provides a robust, cost-effective and transparent method for transmitting and receiving digital entertainment content to DCI-HDMI-compliant digital displays.

Så det borde inte vara HDCP som är problemet eller?

Postad 04 februari 2010 - 22:30

Unregistered29650
  • Unregistered29650
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0

Vem har sagt att du betalar den två gånger? Den info jag fått från Telia är att man väljer att inte ta ut någon krypteringsavgift på kollektiva kanalpaket. Däremot när du köper ett individuellt kanalpaket så uppkommer denna kostnad!

Ja det var ett nytt argument ifrån Telia i diskussionen. I alla kontakter som vi och JM haft så har Telia alltid sagt att krypteringsavgiften ingår i priset för det kollektiva avtalet. Kommer faktiskt inte ihåg exakt vad det står i avtalet. De flesta som klagat och stått på sig i vår förening betalar inte någon extra krypteringsavgift. Dock har de varit tvungna att betala fullt pris för kanalpaket stor.

Redigerat av Unregistered29650, 05 februari 2010 - 08:30.

Postad 05 februari 2010 - 09:23

Unregistered79ea5573
  • Unregistered79ea5573
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Nu har jag fått hem utbytesboxen eftersom jag hade bild via hdmi på 1910-boxen men inte på 1963:an. Och banne mig, det funkar! Så alla ni som väntar, jag hoppas att det funkar för er också.

4 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 4 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.