Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommande spel- Xbox 360

3515 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 oktober 2006 - 12:01

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

• 473 inlägg
  • 0

Froza 2 var pinsamt fult!

<{POST_SNAPBACK}>

Tycker du? ;)

Postad 01 oktober 2006 - 14:23

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

• 940 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

håller med!

Postad 01 oktober 2006 - 14:30

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

• 473 inlägg
  • 0
Jag är positiv...tror att det kommer äga både grafiskt samt körkänslan! :ph34r:

Postad 01 oktober 2006 - 14:30

kellogger
  • kellogger
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

vart spelade du det?

Postad 01 oktober 2006 - 15:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Underskatta inte det nya FIFA bara... av de som testat det så har det gått framåt och närmat sig PES.

<{POST_SNAPBACK}>

Efter att ha spelat de senaste 5 (säkert fler) fifa spelen så ger jag inte det en chans till. Nä Fifa är riktigt buggigt crap! Det jag hatar mest av allt är att spelarna inte gör vad man trycker att dom ska göra. Jag menar att när jag trycker vänster ska dem springa vänster, ska det vara så j*vla svårt!?
Ingen bollkänsla...inga snygga animationer och en kontroll som får en att spy varje gång man spelar det. FIFA....NEJ TACK!

<{POST_SNAPBACK}>

Det är inte samma spel som förut =P. Animationerna är just en av de saker som gått framåt och nu imponerar mest. Du kan väl inte gärna döma ett spel efter tidigare delar i serien :ph34r: .

Som att säga att RE4 är skit för att man ogillade Resident Evil 1:s kamera.

Guwwic, Trickyhead: Hur kan ni tycka Forza är PINSAMT FULT :D ? Det är ju snyggare än PGR3, och det är väl rätt snyggt? Ärligt talat, spelet är riktigt snyggt, vart ser ni det fula :) . Förstår inte kommentaren alls, vissa bilder är närapå fotorealistiska och det ser ännu bättre ut i rörelse.

Edit: Där har ni ratten också:

Postad bild

Redigerat av Zoiler, 01 oktober 2006 - 16:02.

Postad 01 oktober 2006 - 16:02

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0
dom 2 filmer du länkade till var INTE imponerande

Postad 01 oktober 2006 - 17:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Tycker inte jag heller, men det är iofs inte i närheten av directfeed :ph34r:

Nåväl, det finns de som gjort jämförelser med PGR3.. så har ni någonting att relatera till:

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

Postad 01 oktober 2006 - 17:41

Gäst_Fredrik_*
  • Gäst_Fredrik_*
  • 0
He he en bild eller två säger mer än tusen ord. :ph34r:

Postad 01 oktober 2006 - 20:30

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0
Hur förstörbara är bilarna? Det enda som gjorde att PGR inte fick mig att fastna totalt var att bilarna inte påverkades alls av hur hårt man än smällde i väggen. Fast spelar ju fortfarande spelet trots det :ph34r: Menar bara att det skulle varit komplett med lite söndriga bilar som drar åt höger och vänster när dom pajjar..

I Forza videorna som kom i början så ser man ju bilen pajja innifrån typ, så det kanske betyder att det är lite mer förstöringsvänliga bilar?

Postad 01 oktober 2006 - 20:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Hur förstörbara är bilarna? Det enda som gjorde att PGR inte fick mig att fastna totalt var att bilarna inte påverkades alls av hur hårt man än smällde i väggen. Fast spelar ju fortfarande spelet trots det  :ph34r:  Menar bara att det skulle varit komplett med lite söndriga bilar som drar åt höger och vänster när dom pajjar..

I Forza videorna som kom i början så ser man ju bilen pajja innifrån typ, så det kanske betyder att det är lite mer förstöringsvänliga bilar?

<{POST_SNAPBACK}>

Drar åt höger och vänster gör de ju redan i Toca 3 till Xbox... bra skademoddelering där för övrigt, en riktigt simulator... så det bör inte vara några problem i en simulator som Forza2. PGR3 är ju mer arcad (hade iofs ingen aning om att det var SÅ arcad).

IGN säger så här om saken:

There were three levels of damage in Forza 1: no damage, moderate damage, and heavy damage, the latter one being the culprit. With heavy damage, Greenawalt and his team learned, players would create massive crashes and still come out relatively unscathed. They were taking advantage of a system not built for such abuse. So for Forza 2, the heavy damage mode will be full damage. That is, a serious crash will total the car, ending the race. Is Greenawalt a spoilsport? Nah, he's a competitor, and he wants his game to be played fairly.

http://xbox360.ign.c...6/736490p1.html

Postad 01 oktober 2006 - 20:49

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

• 473 inlägg
  • 0
Zoiler: Att jag dömmer fifa på förhand är bara för att jag blivit besviken så många gånger förut.
Skulle jag köpa detta spelet också och det inte är bra det iheller så kommer jag bli ännu mer tokig.
Jag är en PES människa, känslan i dem spelen är enorm. :ph34r:
Det är ett fotbolls simulator och inget halvdant arkad spel med en massa konfetti som flyger runder. :)

Jag förstår ju att man inte ska dömma på förhand.....men men

Postad 01 oktober 2006 - 20:50

bjornsva
  • bjornsva
  • Beroende

• 1 330 inlägg
  • 0

Underskatta inte det nya FIFA bara... av de som testat det så har det gått framåt och närmat sig PES.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har kört FIFA07 typ 5 timmar idag och haft skoj. Stor förbättring gentemot 06 men fortfarande är det ganska långt till PES känslan på plan. Allt annat utan spelkänslan är ju 10-poängare i FIFA, grafik, animationer, menyer, musik, osv osv.

Näe, det blir trots detta bara PES som inhandlas iår igen.

Postad 01 oktober 2006 - 20:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Elmaco: Alltså, jag är i samma sits som du, har också tröttnat på FIFA efter att de gått nedåt på senare tid. Bara det att när jag läser förhandstittar och recensioner på det nya FIFA och ser att de tittat på PES och skapat ett bra spel så ska de kanske få lite ros för det också. Att de inte bara fortsätter på samma veva. Som Bjornsva säger, det verkar vara en klar förbättring mot tidigare spel.

Om jag måste välja mellan de båda, då väljer även jag PES, jag menar bara att nu har man även ett bra alternativ ifall man någon gång tröttnar på PES6 :) . Det ska bli inressant att se vad 360 versionen får. Den är ju iallafall klart snyggast :ph34r: .

Bjornsva: Xbox versionen eller? Tänk om det är som PES med gameplayet, att det tar några dagar innan man lär sig det :D . Nja, det är la inte så stor chans =P.

Postad 01 oktober 2006 - 21:13

devv
  • devv
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Måste medge att jag blir mer peppad på John Woos Stranglehold för varje dag som går, är det någon som hört ett datum när det släpps i Sverige?

De trailers jag har sett verkar bjuda på hårdkokt asiatisk action med en grym detaljrikedom. Jag är faktiskt inget större fan av genren men det här ser lovande ut. Rörelserna på karaktärerna och effekterna i vissa scener ser rätt nyskapande ut men man ska väl inte tro för mycket. Lite av en asiatisk Max Payne?

Postad bild

Lär bli kassasuccé eller totalflopp..

För att ge mig in i diskussionen om FIFA så måste jag säga att spelet går i samma spår, hela tiden oavsett årsgång. Nu har jag inte spelat '07 som sägs erbjuda svårare kontroll och mer träning bakom framgången men överlag är FIFA för enkelt. Jag vill inte kunna spurta förbi laget utan att ha en gubbe i rygge, jag vill kunna trixa och lira fotboll.

PES > FIFA

Postad 01 oktober 2006 - 21:53

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

• 473 inlägg
  • 0
Har fifa07 släppts?
Isf så inhandlar jag det imorgon istället för Dead Rising som var tänkt, sen så ska jag ge er det definitiva svaret om man ska köpa det eller vänta på PES.

devv: Stranglehold ser grymt ut, det är också ett spel som jag har sätt fram imot.
Alan Wake är ett annat som också verkar bli bra.

När PES kommer tycker jag att vi ska köra en lite turnering, eller vad säger ni?

Postad 01 oktober 2006 - 22:05

Shunon
  • Shunon
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0
Tror ni det stämmer att assassins creed släps 6 october i år?
http://www.gamespot....l?mode=versions
Fanns någon video på xbox.com som också bekräfta detta.
Jag tror själv inte den kommer 6 oct men det e bara vänta och se.

Postad 01 oktober 2006 - 23:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Har fifa07 släppts?
Isf så inhandlar jag det imorgon istället för Dead Rising som var tänkt, sen så ska jag ge er det definitiva svaret om man ska köpa det eller vänta på PES.

<{POST_SNAPBACK}>

Xboxversionen är släppt, inte 360.

Shunon: Assasins Creed om 4 dagar? När det visades en buggig video för första gången under X06 för några dagar sedan? Inte en chans :ph34r: . De har bara inte uppdaterat.

Edit: Mars 2007 enligt Tothegame. Om det inte blir försenat då.

Redigerat av Zoiler, 01 oktober 2006 - 23:43.

Postad 02 oktober 2006 - 07:34

bjornsva
  • bjornsva
  • Beroende

• 1 330 inlägg
  • 0

Bjornsva: Xbox versionen eller? Tänk om det är som PES med gameplayet, att det tar några dagar innan man lär sig det  :D . Nja, det är la inte så stor chans =P.

<{POST_SNAPBACK}>

Jepp, xbox verran är det jag spelat. Spelet på plan är rätt schysst i 07 men betydligt mer arkad än PES, vilket jag personligen ogillar. Men man kan göra sjuka mål i 07 har jag och min polare märkt då vi spelade mot varandra igår. För att ta ett exempel så spelade min kompis med inter när Figo har bollen ute på vänsterkanten, en bit in på min planhalva. Han slår ett inlägg mot Zlatan som står typ 10 meter utanför straffområdet, min polare trycker på skottknappen medan bollen är i luften och han får till den äckligaste volleyn jag sett i ett fotbollspel, NÅGONSIN! :ph34r:

Stenhårt i mål. Grymt snyggt mina vänner och det är ju alltid roligt :)

Redigerat av bjornsva, 02 oktober 2006 - 07:44.

Postad 02 oktober 2006 - 08:07

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

• 473 inlägg
  • 0
har fifa inte släppts så blir det inget fifa :ph34r:
Får man bara hoppas att Dead Rising är bra :)

bjornsva: Det lät faktiskt rätt kul när du skriver så :D

Postad 02 oktober 2006 - 08:34

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Bjornsva: Xbox versionen eller? Tänk om det är som PES med gameplayet, att det tar några dagar innan man lär sig det  :D . Nja, det är la inte så stor chans =P.

<{POST_SNAPBACK}>

Jepp, xbox verran är det jag spelat. Spelet på plan är rätt schysst i 07 men betydligt mer arkad än PES, vilket jag personligen ogillar. Men man kan göra sjuka mål i 07 har jag och min polare märkt då vi spelade mot varandra igår. För att ta ett exempel så spelade min kompis med inter när Figo har bollen ute på vänsterkanten, en bit in på min planhalva. Han slår ett inlägg mot Zlatan som står typ 10 meter utanför straffområdet, min polare trycker på skottknappen medan bollen är i luften och han får till den äckligaste volleyn jag sett i ett fotbollspel, NÅGONSIN! :ph34r:

Stenhårt i mål. Grymt snyggt mina vänner och det är ju alltid roligt :)

<{POST_SNAPBACK}>

Mest förvånad över att Zlatan kan göra mål. Inte speciellt verklighetstroget då :D

Postad 02 oktober 2006 - 08:37

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

• 473 inlägg
  • 0
radiozo: klockren! :ph34r:

Postad 02 oktober 2006 - 08:56

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 695 inlägg
  • 0
Tråkigt att det inte är en "riktig" växellåda på Forza 2 ratten, känns lite b-aktigt att köra med automatiskt växel i ett sådant spel, man vill ha full kontroll över bilen. Logitech har ju tagit fram en grym ratt till PC med manuell växellåda och koppling, det vore något för Forza 2.

Postad 02 oktober 2006 - 09:54

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

• 473 inlägg
  • 0

Tråkigt att det inte är en "riktig" växellåda på Forza 2 ratten, känns lite b-aktigt att köra med automatiskt växel i ett sådant spel, man vill ha full kontroll över bilen. Logitech har ju tagit fram en grym ratt till PC med manuell växellåda och koppling, det vore något för Forza 2.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har sett den ratten med, och den är grym. Tror dock inte att dem lär släppa den till 360 för den går ju på runt 3000kr, men det hade varit ett kul alternativ.

Postad 02 oktober 2006 - 15:22

bjornsva
  • bjornsva
  • Beroende

• 1 330 inlägg
  • 0

När PES kommer tycker jag att vi ska köra en lite turnering, eller vad säger ni?

<{POST_SNAPBACK}>

Varför köra en liten turnering när man kan lira i en stoor liga istället? :angry: Kika in på level7.nu och ta en titt i PES forumet. Vi kommer dra igång en mastodontliga där ett tag efter det att PES6 har släppts.

Alla som vill får vara med, ju fler desto roligare.

Postad 02 oktober 2006 - 22:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
3 nya om Forza2:

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

3 st Xbox 360. Forza 2 kräver mycket kraft.

Postad 03 oktober 2006 - 08:16

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

• 473 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Varför köra en liten turnering när man kan lira i en stoor liga istället? :angry: Kika in på level7.nu och ta en titt i PES forumet. Vi kommer dra igång en mastodontliga där ett tag efter det att PES6 har släppts.

Alla som vill får vara med, ju fler desto roligare.

<{POST_SNAPBACK}>

Det hade t o m varit roligare :blink:

Zoiler: Det är inte bra att du hittar så många bilder på forza! Sitter här och blir helt frustrerad och vill bara ha spelet nu :D

Postad 03 oktober 2006 - 08:30

Gäst_Fredrik_*
  • Gäst_Fredrik_*
  • 0
Brukar inte vara allt för förtjust i bilspel men Forza 2 kan mycket väl komma att konvertera mig till troende inom genren, ser ju hur snyggt ut som helst.

Postad 03 oktober 2006 - 08:57

Photek
  • Photek
  • Anime Junkie

• 478 inlägg
  • 0

Brukar inte vara allt för förtjust i bilspel men Forza 2 kan mycket väl komma att konvertera mig till troende inom genren, ser ju hur snyggt ut som helst.

<{POST_SNAPBACK}>

Jepp, förstår inte alls dem som säger att det är fult :angry: . Kommer garanterat bli ett inköp när det väl dyker upp.

Postad 03 oktober 2006 - 13:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Zoiler: Det är inte bra att du hittar så många bilder på forza! Sitter här och blir helt frustrerad och vill bara ha spelet nu  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Det är ju därför jag sätter spoiler på så att DU har valet om du vill titta eller inte :blink: :blink:

Postad 03 oktober 2006 - 13:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Mer Halo 3 i November.

Alongside the Halo 3 expose, the issue also sports EGM's latest redesign and launch guides for both PlayStation 3 and Wii. And that's not all! In conjunction with EGM's cover story, look for some special Halo 3 videos and features on 1UP during November.

Bifogad fil  259527643_f5e78a6459_o.jpg   209,16K   3 Antal nerladdningar

Postad 04 oktober 2006 - 00:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Första titten på Colin McRae DIRT:

http://www.gameinfor....1502.05105.htm

Postad bild

Nu ska vinden påverka en när man kör. Teh power of Nextgeneration.

Postad 04 oktober 2006 - 14:13

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
Colin McRae Dirt?

Vill haVill haVill haVill ha!

Postad 04 oktober 2006 - 14:21

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 695 inlägg
  • 0
Trodde inte ens att det var under utveckling, nu längtar man redan, bra rallyspel kommer inte varje dag.

Postad 04 oktober 2006 - 19:49

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

• 700 inlägg
  • 0
Vinden påverka en när man kör? Undra hur det ska gå till 0_o

Postad 04 oktober 2006 - 20:04

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0
tänkte bara sprida vetskapen om att NFS carbon demo finns på marketplace..

Postad 04 oktober 2006 - 20:10

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

• 1 705 inlägg
  • 0

tänkte bara sprida vetskapen om att NFS carbon demo finns på marketplace..

Ojojoj kommer tanka när jag kommer hem. Sitter på jobbet såklart :wub:

Tackar för informationen!!

Postad 04 oktober 2006 - 21:22

kimpa888
  • kimpa888
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0
Tack så mkt för att du sa det:D måste tanka hem och lira för fullt nu:D

Har nu testat demot på NFS Carbon och nu var man ju int mindre sugen på det:D fan vad kul vilken fart känsla:D

Vad tycker ni adnra?

Redigerat av kimpa888, 04 oktober 2006 - 23:03.

Postad 05 oktober 2006 - 00:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Vinden påverka en när man kör? Undra hur det ska gå till 0_o

<{POST_SNAPBACK}>

Typ om det kommer en tornado så snurrar bilen upp i luften och detta påverkar alltså styrningen, ryktas det om :ph34r:

Postad 05 oktober 2006 - 06:43

Unregistered1e08abba
  • Unregistered1e08abba
  • Användare

• 139 inlägg
  • 0
NFS:CARBON, vilket skit...... Fartkänsla, vart då? Och grafiken var ju inget att hänga i granen. Nej, jag blev asbesviken tyvärr..

Postad 05 oktober 2006 - 06:57

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1 431 inlägg
  • 0
Jag blev precis lika besviken på NFS:Carbon som jag blev på TDU demot... är det så demoversionerna suger eller är spelen så otroligt risiga?

Postad 05 oktober 2006 - 07:30

Unregistered421f5d40
  • Unregistered421f5d40
  • Beroende

• 1 364 inlägg
  • 0
Testade oxå NFS igår hade förhoppningar om att det skulle vara minst lika bra som NFS var på gamla boxen . Förstår inte hur man har lyckats göra spelet så dåligt grafik & spelkänsla var har den tagit vägen .

Postad 05 oktober 2006 - 09:26

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

• 1 705 inlägg
  • 0

Testade oxå NFS igår hade förhoppningar om att det skulle vara minst lika bra som NFS var på gamla boxen . Förstår inte hur man har lyckats göra spelet så dåligt grafik & spelkänsla var har den tagit vägen .

Förra NFS på xbox360 var ljusår bättre än Carbon. Måste tyvärr hålla med de negativa komentarer som kommit efter demot. Det är inte ofta jag hoppas dem skjuter på ett spelsläpp men de kan ju omöjligen släppa spelet i dess nuvarande form. Har de månne tittade sig blinda på fast and the furious: tokyo drift !?

Avbokar genast detta i väntan på massiv förbättring av spelet...

... tur det kommer annat kul i november :ph34r:

Postad 05 oktober 2006 - 09:44

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Jag blev precis lika besviken på NFS:Carbon som jag blev på TDU demot... är det så demoversionerna suger eller är spelen så otroligt risiga?

<{POST_SNAPBACK}>

Demos brukar vara rätt gamla byggningar. Man ska inte dömma ut ngt efter ett demo. Det där demot är kanske ett halvår gammalt.

Postad 05 oktober 2006 - 09:47

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1 431 inlägg
  • 0
Det jobbiga är att jag har ställt frågan om TDU är så uselt som demot men ingen svarar... och Carbon lär också få vänta tills jag testat det på riktigt. Men av demot att döma så köps det inte.

Postad 05 oktober 2006 - 10:31

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0
TDU är ganska exakt som demot. Iaf det lilla jag provat.

Postad 05 oktober 2006 - 11:38

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1 431 inlägg
  • 0
Det var ju synd, för jag tycker att körkänslan i TDU demot var ungefär som att köra båt.

Postad 05 oktober 2006 - 12:05

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0
Det är en arkad-racer inte en simulator. Men visst. Jag håller med. Jag gillade inte heller det.
Gears of War blir mitt nästa inköp.

Postad 05 oktober 2006 - 12:06

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1 431 inlägg
  • 0
Sant att det är en arkadracer... men det är burnout också och har klart skönare känsla.

Postad 05 oktober 2006 - 17:04

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1 170 inlägg
  • 0
Bläääääää!!!!
även om den senaste sidan är ägnad åt hur kasst och fult carbon var, så
kunde jag ändå inte tro mina ögon när jag starta det.
Frågan är om inte NFS till ps2 ser bättre ut än det här.

Postad 05 oktober 2006 - 17:57

Gäst_Fredrik_*
  • Gäst_Fredrik_*
  • 0
Blev tvungen att tanka ner NFS Carbon för att själv beskåda krisen, får återkomma när laddningen är fullbordad.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.