Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Canaldigitals Mpeg4 box (HDTV)

3140 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 05 June 2006 - 15:26

dsteinberg75
  • dsteinberg75
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Nu har jag hämtat MPEG4 boxen! Återkommer med info.

(Jag är en av dem som har MPEG2 boxen)

YEEEESSS!!!

Postad 05 June 2006 - 15:29

Unregistered7bc8128a
  • Unregistered7bc8128a
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

YEEEESSS!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Meddela gärna när du kopplat in den ,om du hittar nån nya kanal SVT/TV4 HD eller vad den nu kommer att heta.

Postad 05 June 2006 - 15:41

dsteinberg75
  • dsteinberg75
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Finns en ny kanal som heter HD Kanalen. Med TV4's logga upp i hörnet. Nu visar dom nåt slags barnprogram.

Postad 05 June 2006 - 15:41

dsteinberg75
  • dsteinberg75
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Bilden är uppdelad i mitten, där ena sidan visar 576i oach andra 720p.

Postad 05 June 2006 - 15:47

Unregistered7bc8128a
  • Unregistered7bc8128a
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Du är inte så se på vilken transponder den körs ?

Postad 05 June 2006 - 16:03

dsteinberg75
  • dsteinberg75
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Du är inte så se på vilken transponder den körs ?

<{POST_SNAPBACK}>

Är inte så insatt, vet ej hur man kollar detta, kan kolla detta senare kanske.

Jag tycker boxen är smidigare än Force HD boxen. Men man verkar bara få in CD's kanaler, inga andra förrutom dom marksända som är gratis.

Loopen på HD-kanalen verkar visa SVT's testbilder över Stockholm, och i en park etc.

Jag behöver ej heller koppla om min HD utgång från t.ex component till HDMI som man fick göra med Force boxen. Denna verkar sända ut från alla utgångar samtidigt.

Postad 05 June 2006 - 16:04

staffanw
  • staffanw
  • Beroende

• 1145 inlägg
  • 0

YEEEESSS!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Jag också ;)

(är ny kund)

/staffan

Redigerat av staffanw, 05 June 2006 - 16:04.

Postad 05 June 2006 - 16:09

Galten
  • Galten
  • Lärjunge

• 338 inlägg
  • 0
5 jun kl 15:25
Dip Huddinge2, Försändelsen har ej kunnat levereras. Posten arbetar nu med att åtgärda det inträffade.
5 jun kl 07:21
Dip Huddinge2, Försändelsen är på väg till mottagaren.
5 jun kl 02:38
Stockholm Södra, Försändelsen har ankommit och sorterats på den spridande Godsterminalen.
4 jun kl 18:15
Jönköping, Försändelsen har ankommit och sorterats på den uppsamlande Godsterminalen.

Så de blir till å vänta tills onsdag, näe nu tar ja en Whiskey .. Skål på er alla

Postad 05 June 2006 - 16:15

DirtyHarry
  • DirtyHarry
  • Användare

• 227 inlägg
  • 0
Har ni som fått boxen även fått ett nytt programkort medskickat?

Postad 05 June 2006 - 16:23

dsteinberg75
  • dsteinberg75
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Har ni som fått boxen även fått ett nytt programkort medskickat?

<{POST_SNAPBACK}>

Inte jag

Postad 05 June 2006 - 16:25

Magnus M
  • Magnus M
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0

Enligt Ulrika Hultgren på Canal Digital kommer ”de flesta” som har beställt en box att få den under torsdagen eller fredagen och endast ”ett mindre antal” under nästa vecka. Läget ser alltså lite ljusare ut än det gjorde i slutet av förra veckan.

Hela artikeln finns att läsa här.

Även om denna text ser lovande ut så är det ju frågan hur många "de flesta" är?
Vi vet ju att flera kunder (även personer bland dom absolut första) blivit uppringda och informerats om V.24, har detta nu ändrats eller kommer vi som fått samtalet tillhöra "ett mindre antal" som får vänta?

Redigerat av Magnus M, 05 June 2006 - 16:27.

Postad 05 June 2006 - 16:55

bkd
  • bkd
  • Lärjunge

• 460 inlägg
  • 0

Håller med till 100%. Det kan ju inte vara någon bra affärsidé att göra nuvarande, trogna kunder sura. Nä, då är det nog smartare av CD att köra med "först till kvarn...".

Edit: Quote

<{POST_SNAPBACK}>

Ursäkta, men jag förstår inte problemet, vad jag har förstått så går ju CD i turordning, alltså i den turordning som man har beställt HDTV i någon form. Man kan ju inte prioritera en kund sedan 15 år som beställer 29/5 före en (ny) kund som har beställt 8/5?

Sedan är det ju en annan sak om vissa får den några dagar snabbare p g a var man bor och logistiska problem.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu var det ju inte riktigt på det viset, jag tror att du missuppfattade lite. Jag beställde den 8/5, men får se andra nytillkomna kunder få sina boxar före. Det är det som jag menar ger upphov till sura kunder. Känner mig i alla fall en gnutta sur. ;)

Postad 05 June 2006 - 17:07

Kebang17
  • Kebang17
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Håller med till 100%. Det kan ju inte vara någon bra affärsidé att göra nuvarande, trogna kunder sura. Nä, då är det nog smartare av CD att köra med "först till kvarn...".

Edit: Quote

<{POST_SNAPBACK}>

Ursäkta, men jag förstår inte problemet, vad jag har förstått så går ju CD i turordning, alltså i den turordning som man har beställt HDTV i någon form. Man kan ju inte prioritera en kund sedan 15 år som beställer 29/5 före en (ny) kund som har beställt 8/5?

Sedan är det ju en annan sak om vissa får den några dagar snabbare p g a var man bor och logistiska problem.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu var det ju inte riktigt på det viset, jag tror att du missuppfattade lite. Jag beställde den 8/5, men får se andra nytillkomna kunder få sina boxar före. Det är det som jag menar ger upphov till sura kunder. Känner mig i alla fall en gnutta sur. :D

<{POST_SNAPBACK}>

Jag beställde den 8/5 08:00 får också vänta på min box ändå får nytillkomna kunder sina boxar före Canaldigital kan man inte lite man får olika svar varje gång man ringer PS!! är en gammal kund ;) :D :D

Postad 05 June 2006 - 17:35

Unregistered1008
  • Unregistered1008
  • Veteran

• 1703 inlägg
  • 0

Loopen på HD-kanalen verkar visa SVT's testbilder över Stockholm, och i en park etc.

Jag  behöver ej heller koppla om min HD utgång från t.ex component till HDMI som man fick göra med Force boxen. Denna verkar sända ut från alla utgångar samtidigt.

<{POST_SNAPBACK}>

hur är svärtan och färgerna? bra eller blir det dassig bild?
skärpan på HDTV loopen var den som du hade förväntat dig eller?

Postad 05 June 2006 - 17:41

Sportster
  • Sportster
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Jag beställde också den 8/5, jag fick en tröja och ett brev som sa att jag garanterat skulle
få boxen innan VM. I fredags fick jag ett samtal som sa att boxarna var försenade, jag påpekade
att jag hade varit bland de 100 första att beställa. Han sa då att inga boxar skulle komma innan den 12/5. Nu läser man att de redan har kommit ;) Jag har varit kund hos CD i över 10 år.
Jag hade en Humax hemma som jag skickade tillbaka, jag är mer än en gnutta sur :D
Nu ska jag ringa CD och höra vad de har att säga.

Postad 05 June 2006 - 17:41

mikee
  • mikee
  • Veteran

• 1638 inlägg
  • 0
Så här ser den ut ;)

Bifogad fil(er)

Postad 05 June 2006 - 17:51

Enator
  • Enator
  • Guru

• 4026 inlägg
  • 0

Så här ser den ut ;)

<{POST_SNAPBACK}>

F... F... det ser så ful ut :D :D :D

Postad 05 June 2006 - 17:52

tlsv
  • tlsv
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Grattis till er som fått sina boxar. Verkar som bara nya kunder samt de som haft mpeg 2 boxar får sina. Lite underliga hantering, dom som har haft mpeg 2 kan jag förstå att dom fått sina. Borde vart först till kvarn som gällt. Påpekade detta för kundtjänst med hänvisning till ett känt forum, men så var det inte påstod dom!!!! Hade jag behandlat mina gamla kunder så, hade jag vart tvungen att söka nytt jobb. Är det nån som fått sin box som har vart kund och beställt på gamla meriter? Lite småputt blir man.

Postad 05 June 2006 - 18:04

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

• 872 inlägg
  • 0
Någon som fått in VM-kanalen och kan posta inställningar för den? Så man kan lägga in den.

Postad 05 June 2006 - 19:06

VMGULD
  • VMGULD
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
;) :D VMGULD! VMGULD! VMGULD![

Har varit lite upptagen datan har varit nr två idag.
Ingen trodde mig igår men här är sanningen.

Jag hämtade min 12:34 på postens filial utan avi, jag bad dom gå igenom alla paket som kom idag, han vägrade men han hade massor av hd boxar men pröva i alla fall sa jag.
Den första som han tog i var min "otroligt" har intallerat den funkar bra det finns en specialkanal nr 10 som sänder SvT HD också benämt 4HD sänder slingor just nu över Stockholm där bilden är skalad i mitten ena sidan sdtv 576 och andra sidan hdtv 720 jättebra bild.
Boxen är ju inte snygg men har stoppat den bakom tv.

Bra ljud men min förstärkare talar om att det är Dolby hade tidigare en Dolby Digital med 2-an

Jag hoppas att slingorna snart tar slut föredrar avspark istället.

Hoppas alla får uppleva fotbollen i HDTV Lycka Till.

Postad 05 June 2006 - 19:22

MONROVIA
  • MONROVIA
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Ni som fått boxar. Fungerar EPG och text-TV ?

Postad 05 June 2006 - 19:26

Sportster
  • Sportster
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Till alla lyckliga som har fått den, hur är SDTV bilden över HDMI och komponent?

Jag ringde kundservice, min box är ej skickad trots att jag var bland de 100 första som beställde.
Den kommer v24 varför den ej var skickad kunde hon inte svara på. ;)

Postad 05 June 2006 - 19:39

VMGULD
  • VMGULD
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Varken EPG eller text funkar

Postad 05 June 2006 - 19:45

Coolg8
  • Coolg8
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0
Sportster... då är vi två

grisigt gjort mot oss som är gamla kunder

Postad 05 June 2006 - 19:52

Bracken
  • Bracken
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Har nu fått igång min med HDMI kopplat till en EPSON TW600 & bilden ser mycket bra ut på HD kanalerna. Ska kolla mera efter att jag fått lite käk. Dock så funkar varken text eller EPG.

//Björn

Postad 05 June 2006 - 19:57

simste0
  • simste0
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Har packat upp min box men i väntan på installatören så skulle jag vilja ha igång
den via marknätet...nån som vet om det ska funka utan parabol inkopplad.

Kommer inte förbi satellitsökningen i installationen...

Får väl snällt vänta annars men nu är man bra sugen!

Postad 05 June 2006 - 20:02

nicky6
  • nicky6
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Sanslöst... jag var också en av de 100 första (har en alldeles för stor officiell VM-tröja som bevis. Nån som vill köpa den billigare än i butik? Oanvänd/oöppnad). Har varit CD-kund i 5 år. De har försökt få tag i mig sen i torsdags. Säger att jag inte kan få box förrän nästa vecka men kan inte lova nåt. Ingen denna veckan i alla fall. Skyller på Sagem som inte kunnat leverera, men det har de ju uppenbarligen kunnat! Till MPEG2-box innehavarna, helt fair. Till nya abonnenter före gamla, inte fair. Jag köper det inte som kund, men jag förstår de om de vill få in nya kunder och tjäna mer stålar. Det är ju trots allt 24 månaders bindningstid på de nya samt förhoppningsvis mer än så (hoppas de nog).

Surt...

Ska jag tolka CD så har de alltså fått in ett antal boxar som är mindre än summan av antal boxar man byter ut + de hundra första. HUR mkt mindre än det vet vi ju inte säkert. Det enda vi vet är att av de 100 första så har inte alla fått box till VM.

Är det någon av er som fått box som INTE fått någon T-shirt (och därmed inte varit bland de första 100)?

Nåväl, jag bryr mig inte om fotboll ett smack, men det är ju ändå surt.

Fick förresten 3 månader C MORE HD gratis. Wow, värde 99:-.... (och kostnad för CD = mindre än så)

Postad 05 June 2006 - 20:05

Salakingen
  • Salakingen
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0
Hej

Jag skulle ha massor med bilder på boxen
så att jag kan skriva ut dem och vika dem till en Box...
och ställa under TV ... Då kan man ju låssas att man har fått en .. ;) :D

Postad 05 June 2006 - 20:05

Veritas
  • Veritas
  • Forumräv

• 581 inlägg
  • 0
Gäller text-problemen alla kanaler eller HD-kanalen?

Postad 05 June 2006 - 20:18

VMGULD
  • VMGULD
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Textproblemet gäller alla kanaler
En mycket bättre programhantering i underkant som förmodligen skall ersätta EPG.
Man kan bläddra kanaler med bibehållen bild start och stopptid programinfo samt lägga upp favoriter.
Skalar automatiskt mellan 16:9 och 4:3 det tycker jag är bra.

Jag måste ringa CD tycker att det är orättvist, har inte fåt någon tröja!!!!

Postad 05 June 2006 - 20:32

nicky6
  • nicky6
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0

Jag måste ringa CD tycker att det är orättvist, har inte fåt någon tröja!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

;) Vi kan göra ett byta - du får min tröja och jag tar din box? :D

Allvar - du kan få köpa tröjan... Budet är 350:- plus frakt nu...

Postad 05 June 2006 - 20:34

knutte
  • knutte
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0
;) Här är ytterliggare en bland dom 100 första beställda och gammal kund. Inte f** får man nån box inte :D . Ringde kundtjänst och gnällde lite, mailade också. Fick svar snabbt, otroligt nog. Tror att dom har haft häcken full dom sista dagarna. Här är iallafall ett utdrag av svaret:

Omöjligt att säga när den kommer, men du har beställt i god tid så ja
hoppas vi hinner skicka ut den i veckan till dig. Vi fick ett gäng
boxar förra veckan samt imorgon skulle dimpa ner ett gäng boxar.

Hoppet är ju det sista som försvinner, så vi håller tummarna att vi får den på fredag.
Men vem vet hur många nya kunder som beställt HDtvboxen, man har ju ingen aning.
Nog vet dom antal på boxar dom får och boxar beställda, så om dom ville borde dom kunna ge ett mer bestämt besked om när vi får boxarna. Som det är nu är det bara att vänta och se.

Postad 05 June 2006 - 20:49

DirtyHarry
  • DirtyHarry
  • Användare

• 227 inlägg
  • 0
Kan inte någon skriva transponderinfon på HD-testkanalen?

Postad 05 June 2006 - 21:01

grand_master
  • grand_master
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Jag la upp lite screenshots från VM-kanalen om någon är intresserad:
https://www.minhembi...dpost&p=1049531

OBS - bilderna är tagna från marknätet

Postad 05 June 2006 - 21:14

mikee
  • mikee
  • Veteran

• 1638 inlägg
  • 0
jag får däremot TEXT på alla Kanaler Utan HD kanalen!!

Postad 05 June 2006 - 21:20

Veritas
  • Veritas
  • Forumräv

• 581 inlägg
  • 0

jag får däremot TEXT på alla Kanaler Utan HD kanalen!!

<{POST_SNAPBACK}>

Det var därför jag frågade, det har varit problem med textningen på HD-kanalen med mpeg-2 boxen. Texten ser annorlunda ut på HD-kanalen och det kan vara utsändningen som är problemet.

Postad 05 June 2006 - 21:45

Bracken
  • Bracken
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Jag kör med satellit & det funkar inte med varken text eller EPG på min box.

//Björn

Postad 05 June 2006 - 21:45

VMGULD
  • VMGULD
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Jag trodde ni menade text tv, den får man inte in.

Tröjan låter lockande men ett bättre pris på nätet borde finnas.
Någon som kan ljudinställningar.
Dolby AC3 är ifyllt Nej på S/PDIF utgången?
När jag sätter Ja på den så får jag in Dolby Digital annars bara Dolby PL

Postad 05 June 2006 - 22:58

Unregistered1008
  • Unregistered1008
  • Veteran

• 1703 inlägg
  • 0

Jag la upp lite screenshots från VM-kanalen om någon är intresserad:
https://www.minhembi...dpost&p=1049531

OBS - bilderna är tagna från marknätet

<{POST_SNAPBACK}>

nice! men betyder det att man måste ha super signal för att få in HD kanalen?
jag har ungefär hälften i signalstyrka redan nu,då kanske det blir problem eller?

damn.
kollade just på bilderna,jäklar vilken skillnad!
det är ju större skillnad än från DVD till HDTV i skärpa och detaljer.
20Mbps är en skaplig bitrate,borde räcka långt!
myycket lovande ;)

Redigerat av Unregistered1008, 05 June 2006 - 23:01.

Postad 05 June 2006 - 23:30

grand_master
  • grand_master
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

nice! men betyder det att man måste ha super signal för att få in HD kanalen?
jag har ungefär hälften i signalstyrka redan nu,då kanske det blir problem eller?

damn.
kollade just på bilderna,jäklar vilken skillnad!
det är ju större skillnad än från DVD till HDTV i skärpa och detaljer.
20Mbps är en skaplig bitrate,borde räcka långt!
myycket lovande ;)

Hmm... just där jag bor är det inte överdrivet bra mottagning via vanlig antenn, trots att jag har en rejäl på taket. Min gamla Nokia-box som varit med sen starten -99 får in HD-kanelen, dock bara ljudet. På Nokian rullar HD-kanalen hyffsat (bara ljudet alltså) även om signalen dyker lite då och då, men jag tycker min USB-dongel har svårare att hänga med signalmässigt trots att det är mycket kortare sladd till den än min vanliga box.

Bitraten är inte att leka med och jag har även kollat i VLC och mycket riktigt ligger den på 20 MBit/s. Hur som helst planerar jag att införskaffa Canal Digital efter sommaren eftersom de leder HD-racet och satellit har gott om bandbredd (speciellt nu med iom övergången till DVB-S2 och h.264), vilket man definitivt inte kan säga om marknätet. Ett plus i kanten är att CD bjuder på en installatör så man kan få parabolen riktad av ett proffs, sen slipper jag all huvudvärk ang dålig mottagning.

Jag kan ju ha fel, men jag tror att marknätet kommer ha stora problem med att hänga med HD-utvecklingen i samma takt som CD. Sen vill jag gärna maxa bildkvalitén och då håller CD högre bitrate på SD-kanalerna jämfört med Boxer, och kanske även kommer hålla högre bitrate på HD-kanalerna i framtiden jämfört med marknätet. Så det är nog läge för ett teknikskifte för min del.

Redigerat av grand_master, 05 June 2006 - 23:48.

Postad 05 June 2006 - 23:45

Bracken
  • Bracken
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
;) Textning funkar på dom vanliga kanalerna men inte C More HD, trodde oxo att du menade textTV.

//Björn

Postad 05 June 2006 - 23:54

Traci*Lords
  • Traci*Lords
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0

:D Känn lugnet, det blir en fantastisk dag den 9 Juni med Sverige-Trinidad/Tobago i HDTV med CD.
Den dyker upp nästa vecka, den vackra, smidiga och framför allt fullutrustade Sagemboxen :D

Have Faith, ta en öl, calm down.....

Snart helg ;)

//PeO

<{POST_SNAPBACK}>

Jahopp

Här sitter man med massa öl och lång snok, ingen box så långt ögat når:(

Nån som fått sin box i GBG området? hojta till så tar jag med en låda öl å en påse chips så syns vi på FREDAG!

Btw, nån som fått deras samtal om försenade boxar och plåster på såren men ändå fått sin box?

//PeO

Postad 06 June 2006 - 00:36

Goosem
  • Goosem
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Här sitter man nu som lycklig ägare till CD HD boxen och har redan stött på en del problem.

Tappar ibland ljudet på VM-HD kanalen samt HD more (enbart dessa). Har kopplat HDMI till HDMI på min Panasonic PV60E.

Ljudet kan fås tillbaka om man antingen bytar kanal och sen tillbaka till hdkanalen på boxen eller om man trycker på TV/AV knappen på TVns fjärrkontroll.

Är detta något problem som ni andra stött på eller detta är kanske bara jag?

Postad 06 June 2006 - 00:49

Unregistered7beef5b5
  • Unregistered7beef5b5
  • Användare

• 135 inlägg
  • 0
Har CD börjat sända VM kanalen?

Postad 06 June 2006 - 01:19

Goosem
  • Goosem
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Testsändningar ja, inget annat.

Postad 06 June 2006 - 04:52

Magnus M
  • Magnus M
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0

Här sitter man nu som lycklig ägare till CD HD boxen och har redan stött på en del problem.

Tappar ibland ljudet på VM-HD kanalen samt HD more (enbart dessa). Har kopplat HDMI till HDMI på min Panasonic PV60E.

Ljudet kan fås tillbaka om man antingen bytar kanal och sen tillbaka till hdkanalen på boxen eller om man trycker på TV/AV knappen på TVns fjärrkontroll.

<{POST_SNAPBACK}>

Eftersom det gick att åtgärda genom TV/AV på TV:n så bör problemet ligga i TV:n eller kabeln, detta då denna knapp inte har någon som helst verkan på boxen och felet borde kvarstå när man växlar tillbaka på TV:n.
Kolla anslutningarna och se om kabeln sitter löst, om möjligt bör du också kolla ifall en annan kabel ger samma fenomen.

Postad 06 June 2006 - 06:43

drhawk
  • drhawk
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Liknar ett problem jag haft tidigare med dolby digital ljud på CDs filmkanaler. Problemet försvinner när jag ställer om ljudinställningar från boxen från dolbydigital till pcm. Får för mig att min förstärkare hänger sig av en distortad dolbydigtal signal. Går det ställla om ljudet till pcm och löser detta isåfall problemetet?

Postad 06 June 2006 - 07:54

MONROVIA
  • MONROVIA
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Står det något om DiSEqC i manualen ?

Postad 06 June 2006 - 08:37

The Real Mr x
  • The Real Mr x
  • Forumräv

• 638 inlägg
  • 0

Testsändningar ja, inget annat.

<{POST_SNAPBACK}>

Tja.
Kan du vara bussig och skriva transponder datat?
Alltså var ligger kanalen?

MVH

Postad 06 June 2006 - 10:04

Unregisteredd319ce01
  • Unregisteredd319ce01
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Om nu boxen (mot förmodan) skulle dimpa ner den här veckan skulle det vara bra att vara lite förberedd....
Om man inte får tag på någon installatör...
Kan man justera parabolen själv om man samtidigt kan se på tv'n?
Finns det någon manual till boxen på nätet eller någon som kan (och orkar) scanna av den?

/hake

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.