Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

W960i Sony Ericsson

1435 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 16 January 2008 - 22:32

web_konto
  • web_konto
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

tror mig ha lyckats ladda upp via detta forum en film som ni kanske kan se?

Kan inte se den...

Jag provade också att lägga upp en film men den verkar ha hamnat i galleriet... nåja dags att sova kanske =)

Postad 17 January 2008 - 10:28

mawam
  • mawam
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
nu då?
dock hårt komprimerad :) vart kan jag lägga upp orginal filen a 90mb?

Postad 17 January 2008 - 11:46

web_konto
  • web_konto
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

nu då?
dock hårt komprimerad :) vart kan jag lägga upp orginal filen a 90mb?

Japp nu går det att se filmen.

Postad 17 January 2008 - 14:44

Mr_nygren
  • Mr_nygren
  • Forumräv

• 541 inlägg
  • 0

nu då?
dock hårt komprimerad ;) vart kan jag lägga upp orginal filen a 90mb?

yes funkar fint, tack för den :D

web_konto: Om de flyter på så bra + att kvaliten är bättre. Kan det ju bli riktigt småmysigt att titta på film!
Men tror du personligen min film skulle gå så bra, med de specen du fick?
Och vad har du för spec på din film du hade på filmen + hur konverterade du den?

Mr_nygren: Med att den lägger av helt, liksom att den inte ens startar upp sig. Eller det går att återställa den ändå?

:)

Jag tror inte den skulle lägga av helt, möjligtvis bli seg/buggig etc. Men jag är inte helt säker, men de telefoner jag har haft har de inte varit något problem, gäller samma sak med iPod. Fast då kan man återställa via iTunes dessutom.
Men som sagt, den lär nog inte lägga av. Kan bara bli massa andra små problem, som är lätt fixat med en återställning så blir den som den var när du köpte den.
Men fråga gärna någon annan som har erfarenhet från just W960i, så det inte blir några fel :)

Postad 17 January 2008 - 17:27

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Riktigt fin film!
********, denna mobilen måste man ju ha! :)

Postad 18 January 2008 - 15:06

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

HJÄLP! Jag har ett simpelt problem som det borde finnas en lösning på! ;)

Jag skulle nu testa walkman för första gången, så jag lade in 3 mappar med musik i min telefon. En mapp med Trance, en mapp med Rock och en mapp med R&B... När jag gick in i walkman så upptäckte jag att mina mappar blivit helt utspridda och omuppdelade i olika album, artister och tjafs!.. Vad jag vill göra är att spela upp mapparna så som jag gjort dom..

Alltså jag vill kunna göra en playlist av rock-mappen, en playlist av trance-mappen osv.. men det blir ju as-jobbigt nu när alla mina mappar är helt uppdelade i olika album, artister osv osv. ;)

någon som hajjar vad jag är ute efter? ^^

tack

Gör en playlist i WINAMP som du lägger i varje mapp. Sedan väljer du spellistor när du vill spela dem....
Enkelt!

Postad 18 January 2008 - 15:40

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Ingen som har fått eftersläpningar på sin pekskärm, nu efter ett tags användande?

Postad 18 January 2008 - 19:40

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Ingen som har fått eftersläpningar på sin pekskärm, nu efter ett tags användande?

Eftersläpningar?! Ska de vara nåt som drabbar w960´n eller va då?

Btw. M3 funkade fint att konvertera film med! ;)

Postad 18 January 2008 - 21:21

web_konto
  • web_konto
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Jag har inte märkt av några eftersläpningar, är det nåt känt problem med P1 eller så?

Postad 19 January 2008 - 14:12

swipe
  • swipe
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Det enda jag märker som är lite störande ang. pekskärmen är att den kan få konstiga ryck när jag inte trycker till ordentligt. Den drar liksom ett streck över hela skärmen.

Postad 20 January 2008 - 10:35

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0

Eftersläpningar?! Ska de vara nåt som drabbar w960´n eller va då?

Btw. M3 funkade fint att konvertera film med! :blink:

Jag har inte märkt av några eftersläpningar, är det nåt känt problem med P1 eller så?

Nej, inget jag heller har hört :lol:
Men om jag nu använder mobilen jätteflitigt (mina mobiler håller ungefär bara 1 år/mobil) så då vill man ju inte pekskärmen ska sega ihop sig mot slutet så den blir omöjlig att använda.. Men då är det alltså inget problem!

Postad 21 January 2008 - 10:27

Lex2k
  • Lex2k
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Ngn som vet hur man ändrar ordningen på de olika alternativen i undermenyerna i de olika mapparna i huvudmenyn så de hamnar i bokstavsordning? (säg till om ni inte fattar)

Fick för mig att installera "Exchange Activesync" från SE´s websida och nu ligger det programmet nästan längst ner i verktygsmappen.

Postad 21 January 2008 - 20:36

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Hej! Har lite frågor angående batteritiden denna gång :)

1. Hur länge håller den i standby (alltså ingen användning, enligt er)?
2. Vid normal användning (skicka sms, lyssna på lite musik, surfa lite)?
3. Vid extrem användning (surfa, lyssna på musik/eller titta på film i stor utsträckning (typ hela tiden))?
4. Och sist, vilket är det längsta samtal ni ringt. Hur långt va det och tog det mycket på batteriet?

Mycket tacksam för svar.

Redigerat av Coistrel, 21 January 2008 - 20:37.

Postad 21 January 2008 - 21:11

mawam
  • mawam
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0

Hej! Har lite frågor angående batteritiden denna gång :)

3. Vid extrem användning (surfa, lyssna på musik/eller titta på film i stor utsträckning (typ hela tiden))?
4. Och sist, vilket är det längsta samtal ni ringt. Hur långt va det och tog det mycket på batteriet?

Mycket tacksam för svar.

1.2.3 Har bara haft den utan laddning 1 dag då jag laddat den varje natt och jag har använt den ganska så flitigt (sms, video tittande, wlan användande och givetvis lite snackande, jo man kan använda telefonen till de me :ph34r: )
och när jag sätter mobilen på laddning på kvällen brukar den vara på ca 65% mao fortfarande grönt...

4. längsta samtalet jag har snackat me den är väl ca 5 min och sänkte batteriet me ca 2-3% (direkt på morgonen efter fulladdad)

vet inte om de hjälper men visst skulle man kanske testa o se hur länge den håller sig på standby men efter läst så mkt om dess "dåliga" batteritid har jag valt att regelbundet ladda den, vill inte sitta me "död" nalle pga batteribrist.
har funderat på om man ska köpa ett extra batteri men det (iaf för mig) mkt svårt att få loss luckan varför det inte är något alterntiv tycker jag

lagt upp lite mer bilder tagna me kameran i mobilen:
http://picasaweb.goo...ra/SenasteMe960

Redigerat av mawam, 21 January 2008 - 21:37.

Postad 21 January 2008 - 21:46

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Okej. Då var batteritiden ute ur min oros lista :)
Den jag har nu, K700 eftersom min W850 har knäckts, har en batteritid på 1dag (kanske 2 om jag har tur).. Och sen dör mobilen.

Men kameran.. Den tog ju riktigt fina bilder. Över mina förväntningar (IGEN)
Är den så seg som vissa människor säger?

Postad 22 January 2008 - 07:52

web_konto
  • web_konto
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Hej! Har lite frågor angående batteritiden denna gång ;)

Mycket tacksam för svar.

Jag har tittat på drykt 1timme film nu på morgonen med fulladdat batteri och det har sjunkigt 19%. Jag har laddat mobilen varje dag sen jag köpte den men batteriet har inte dagit slut under dagen (kanske tack vare usb laddning när den är ansluten till datorn) Det är svårt att säga hur länge det skulle räcka i standby eller vid normal användning då jag surfar och tittar på film varje dag på den. Jag tror att wlanet drar ungefär lika mycket ström som videotittande, kanske lite mindre.

Som du märker är det svårt att säga exakt och jag kanske bara rör till det men jag upplever inte batteritiden så dålig som det sägs när man tänker på hur mycket man egentligen använder den. Om man jämnför med en bärbar dator så är ju batteritiden ganska bra ;-) (eller så är det min dator som är dålig)

Redigerat av web_konto, 22 January 2008 - 07:53.

Postad 22 January 2008 - 08:41

drbrain
  • drbrain
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0
Har kört den i tre dagar utan att ladda och då var där ändå lite batteri kvar. Då använde jag den ju inte jätte mycket mer än lite spel osv.
Så jag skulle säga att den håller 1dag vid _mycket_ användande och 2-3dagar vi normalt till lite användande. Sen spelar ju givetvis bluetooth och wlan roll om man har det igång.

Postad 22 January 2008 - 08:42

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
1. Jag var i Brasilien nu över jul/nyår och där finns inte 3G, så den var kopplad mot GSM sändare (dock hade jag dualmode (GSM/3G)på) och den låg över en vecka med några enskata SMS skickade/mottagna. Efter c:a 8 dagar laddade jag när bara c:a 6~7% återstod.

Annat exempel lyssna på musik i Flight-mode.
Jag lyckades lyssna en 5~6h på musik i flightmode och hade iaf c:a 55~60% batteri kvar

Postad 22 January 2008 - 18:35

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Härligt när så många engagerar sig och svarar på ens fråga.. Tack för alla fina svar! :D

Och sen, är kameran så seg som kritikerna säger?
Som sagt, är hela mobilen så seg som de säger?

Postad 22 January 2008 - 19:02

mawam
  • mawam
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
i början tyckte jag den var seg, tar väl ca 0.5 sekunder innan den reagerar men nu har jag vant mig och det mesta rullar på. tror det beror lite på om man har programen igång lr ej. tja lättast är väl att testa den skarpt i någon butik? men det är inget som jag stör mig på. hade inte valt bort mobilen idag pga av detta då alla de andra funktionerna väger upp att den e lite småseg. kameran är väl som en billig kompaktkamera, mao inte allt för snabb men ger hyffsat fina biler som ni sett jag lagt upp

Postad 22 January 2008 - 20:53

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Ja. Hyfsat? Jämfört med min W850 är de riktigt fina. Auto fokus verkar göra en succé!

Nej, men man kunde väl stänga av dessa övergångar.. Vad det nu är?

Testa i butik kan jag inte, då ingen jag har varit och frågat i har velat starta dem. Utan bara har de skrattandes, avstängda :D

Postad 22 January 2008 - 21:25

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
1h telefonsamtal över WLAN (IP telefoni) från 100% till 72%.

Postad 22 January 2008 - 21:25

Unregisteredf5d192e1
  • Unregisteredf5d192e1
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Jag har fått fel på min synkronisering av kalender och kontakter. När jag använder PC Suit och försöker synkronisera via USB händer ingenting (inget synkas). Därefter kommer synkroniseringsöversikten upp, och läser man i rapporten står under både rubriken Kontakter och under rubriken Kalender att "Synkroniseringen har inaktiverats".

Detta problem fanns inte från början och synkningen med outlook gick då utmärkt.

Jag tror att problemet uppstod då jag, efter rekommendationer i denna tråden, testat push email via siten mail2web och applikationen Exchange ActiveSync. Denna synkronisering sker endast till nätet och inte till outlook, men fungerar förövrigt utmärkt.

Hur aktiverar jag synkroniseringen via USB igen? Allra helst då utan att avaktivera mail2web-tjänsten.

Tack på förhand!

Postad 22 January 2008 - 21:42

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Nej, nu ser jag verkligen fram emot lite batteritid.
Min nuvarande mobil, pappas K700, har en batteri tid på MAX 24h. Och då skickar jag bara sms med den. Inget annat..

Postad 22 January 2008 - 23:29

Unregistered3247
  • Unregistered3247
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Jag tycker inte batteriet är något problem med w960i, jag åkte till thailand i december, först 2timmars flyg till helsingfors, sen ca11timmar till bangkok, jag laddade mobilen innan helsingforsflyget, och jag lyssnade på musik i princip hela tiden, kollade även på lite fim, jag hade flightmode och använde förutom underhållningen så lite batteri som möljigt, jag hade ganska mkt, (vet inte exakt), men säkert över 20% batteri när jag lämnade Bangkoks flygplats.

Förutom Att den är Seg! Seg! Seg! Seg! Och att de finns en himla massa buggar och skit...
Så är det faktiskt en ganska skön liten lur, vet inte om den var värd pengarna dock, de stod mellan Viewty, n98 8gb, och w960i för mig, om inte n95an hade kostat typ två tusen spänn mer hade jag köpt den....

Jag har haft luren i över en månad nu och checkade in den redan första gången se visade upp den, (våren 2007), jag tycker den är sjukt seg, kameran fattar jag inte varför folk klagar på, det är en musikmobil, och kameran e Mycket mycket mycket bättre än min gamla mobils (k750i), som var en kameramobil desseutom! Jag är mkt nöjd med kameran, tycker den tar bra bilder, om man ska använda mobilen mkt behöver man ladda den varje dag, normal använder klarar man sig nog en vecka, standby chansar jag på typ 1-2veckor...

För/Nackdelar
+Bra Batteritid! samt bra Kamera!
+Snygg och en riktig ögonfångare :lol:
+Mkt minne
+Bra utformad och genomtänkt
-SEEEEEG!!
-SEEEEEG!!
-Innehåller en massssa buggar...!

Tack för Mig :D

-Over´n´Out

Postad 23 January 2008 - 08:23

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Men, om den nu är seg. Har du stängt av dessa övergångarna?

Och var är den seg? + Vilka buggar har du råkat ut för?
Var ju inte så mycket negativt ändå ^^

Postad 23 January 2008 - 14:28

Unregistered3247
  • Unregistered3247
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
För er som funderar på w960i kan jag säga såhär, om ni inte har något problem med segheten, och inte bryr er om lite små buggar här och där så e den grym! Touchscreen:en känns inte helt 100% och mobilen känns lite som en beta verision med tanke på buggar o så...Så om du klarar att den e seg, lite buggar samt priset så e den skitbra...

Jag tycker mobilen är lika seg vad man än gör, flightmode med så lite lulllull som möljigt så tycker jag fortfarande den är seg, har man igång 5program samtidigt så känns den lika seg, verkar inte vara nån skillnad på om man har 1 eller 5program igång, lika seg hela tiden...

Postad 23 January 2008 - 16:10

Cmdr_Chakotay
  • Cmdr_Chakotay
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

mobilen känns lite som en beta verision med tanke på buggar o så...Så om du klarar att den e seg, lite buggar samt priset så e den skitbra...

Vad är det för buggar du pratar om, exempel?
Vad är det som är segt, när?

Postad 23 January 2008 - 20:02

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0
Jag tycker touchscreenen funkar så bra en touchscreen kan tänkas göra :P
Jag råkade ut för att IM+ inte gick att avsluta förräns jag startat om telefonen nyligen, det är i stort sett allt jag drabbats av.
Den har inte hängt sig en gång sen den inhandlades i november.

Postad 24 January 2008 - 16:37

ekendahl
  • ekendahl
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Hejsan,

Jag har en w960 + en blåtand örsnäcka (HBH-PV702). Jag skulle vilja kunna skicka ljud från mediaspelaren till den, när jag lyssnar på ljudböcker, men det går inte vad jag har kunnat se. Jag har testat "Mer-inställningar-överför ljud" men öronsnäckan finns finns inte att välja. Någon som har något tips eller går det helt enkelt inte? Synd i så fall för det skulle vara skönt att kunna lyssna på ljudböcker utan sladdar (+ att ingen vet om att man lyssnar i vissa situationer :-)).

Postad 24 January 2008 - 16:45

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Hejsan,

Jag har en w960 + en blåtand örsnäcka (HBH-PV702). Jag skulle vilja kunna skicka ljud från mediaspelaren till den, när jag lyssnar på ljudböcker, men det går inte vad jag har kunnat se. Jag har testat "Mer-inställningar-överför ljud" men öronsnäckan finns finns inte att välja. Någon som har något tips eller går det helt enkelt inte? Synd i så fall för det skulle vara skönt att kunna lyssna på ljudböcker utan sladdar (+ att ingen vet om att man lyssnar i vissa situationer :-)).

Stödjer din hph-pv702 blåtandsprofilen A2DP? Annars fungerar den bara vid samtal.

Postad 24 January 2008 - 16:53

ekendahl
  • ekendahl
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Hejsan,

Stödjer din hph-pv702 blåtandsprofilen A2DP? Annars fungerar den bara vid samtal.

Inte en aning. Antagligen gör den väl inte det då...? I så fall - är det någon som vet vilken som skulle vara den billigaste SE snäckan som gör det?

Postad 24 January 2008 - 17:15

drbrain
  • drbrain
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0

Hejsan,

Inte en aning. Antagligen gör den väl inte det då...? I så fall - är det någon som vet vilken som skulle vara den billigaste SE snäckan som gör det?

Hittar ingen snäcka som stödjer A2DP, bara hörlurar/snäckor... https://www.prisjakt...ams=k=s14434038

Postad 24 January 2008 - 18:41

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
HBH-DS200 har stöd för A2DP.

Postad 24 January 2008 - 18:51

Unregistered31768
  • Unregistered31768
  • Lärjunge

• 326 inlägg
  • 0
Har stora planner på W960i, går att få för under 5k nu. Men hur är det med t.ex. snacket om att den är seg? Stämmer detta?

Postad 24 January 2008 - 19:00

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Fråga alla som klagar på det.

Har samma förundring, men det enda det säger är att de är sega. Inte på vad eller varför :/

Postad 24 January 2008 - 19:30

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Han frågar om snäcka.
Verkar inte som SE inte har några snäckor med a2dp men jabra gör bra lurar och tillbehör.

https://www.prisjakt...kt.php?p=218840
Dock något dyr men verkar väldigt bra.

Redigerat av Unregistered0354d681, 24 January 2008 - 19:31.

Postad 24 January 2008 - 19:35

drbrain
  • drbrain
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0
Den tar lång tid att starta, (~2min?), fast å andra sidan har jag aldrig haft behovet av att starta om den.

Det som jag tycker känns "segt" är att starta program och öppna menyer osv. Det händer inte direkt utan kan ta någon sekund och det känns segt i jämförelse med en icke-symbiantelefon (jag jämför mot min gamla W550i). Det är dock värst precis när man startat telefonen. När väl dom vanliga programen ligger uppna i bakgrunden så går det bättre. Inte helt "seghetsfritt" men betydligt bättre. Det är en vanesak, jag tyckte det var fruktansvärt den första dagen när jag precis köpt den men nu (efter 1.5mån) tänker jag inte speciellt mycket på det, inte så att det stör iaf.
Det jag fortfarande tycker är segt är Wlakmanspelaren, scrollning, hoppa fram/tillbaka i menyen händer ju inte i realtid direkt.
Sen en störande sak är att "C"-knappen inte är kopplad till "Ta bort" som det varit på alla andra SE-telefoner vad jag vet. Ibland är den ibland inte, lite jobbigt att behöva gå in i menyn och välja Ta bort.

Det bästa är ju att åka till en affär och hårdtesta den lite och se vad man själv tycker. Telenor har den framme, iaf här i Hbg(Väla). Testade en LG KU990 där idag och var väl inte imponerad direkt. Visst det är lite större dispaly men menyer/navigation kändes helkonstigt och jag saknade scrollhjulet efter 1sekund. Fattade inte hur man scrolla i listor osv?!

Nää... just nu finns det ingen annan mobil än W960i som jag vill ha. Och det blir nog svårt att gå tillbaka till en icke-symbiantelefon när man väl vant sig vid denna.

Postad 24 January 2008 - 19:47

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Tack för de svaren drbrain! Mycket givande.

Tyvärr har ingen affär den up and running, i mina hemtrakter. Men som tex ett sms, fungerar inte C som radera där? I sånna fall är det ju illa.. Men seghet är nog inga problem, då mina icke symbian telefoner jag hoppar mellan (K700 och W850) är riiiktigt sega. Där Walkman spelaren i W850 är sjukt seg också. Kanske blir en förbättrning, eller så märks det ingen skillnad.

Postad 24 January 2008 - 20:14

drbrain
  • drbrain
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0

Tyvärr har ingen affär den up and running, i mina hemtrakter. Men som tex ett sms, fungerar inte C som radera där? I sånna fall är det ju illa.. Men seghet är nog inga problem, då mina icke symbian telefoner jag hoppar mellan (K700 och W850) är riiiktigt sega. Där Walkman spelaren i W850 är sjukt seg också. Kanske blir en förbättrning, eller så märks det ingen skillnad.

C fungerar i SMS/MMS och i andra program där man själv skriver saker (anteckningar/kalender osv) men fungerar bla inte i filhanteraren för att ta bort filer. Då får man allt in i menyn och välja "ta bort".
Walkmanspelaren (v1.0?) i min W550i är ju ruggigt snabb i jämförelse med W960i(v3.0?), å andra sidan är det ju inte så "flashig" och avancerad som den i W960i.

Postad 24 January 2008 - 21:43

web_konto
  • web_konto
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Håller med om att w960 känns lite seg i Walkman spelaren. Frugan har dock en w910 som också har walkman v3 och den har lite av den segheten i walkman menyerna så du kanske kan testa en sån i någon affär. Man kan kanske hoppas på en uppdatering från SE som snabbar upp just walkman delen lite.

Nån som har märkt att det måste ha skett en drastisk ökning av utbud på m.youtube.com de senaste dagarna? Förra veckan fanns nästan inget roligt, nu finns plötsligt det mesta. Synd bara att kvaliten är så dålig därifrån.

Postad 24 January 2008 - 23:34

Unregistered31768
  • Unregistered31768
  • Lärjunge

• 326 inlägg
  • 0
Det får bli en W960i, jag kan inte vänta längre nu, finns ju inget alternativ om jag förstått det rätt förutom tegelstenen N95.

Postad 25 January 2008 - 01:48

Mr_nygren
  • Mr_nygren
  • Forumräv

• 541 inlägg
  • 0
Hade jag själv stått i valet och kvalet mellan N95 eller W960i, så hade jag valt W960i utan tvekan!

Redigerat av Mr_nygren, 25 January 2008 - 01:49.

Postad 25 January 2008 - 22:05

Unregistered48c06cd1
  • Unregistered48c06cd1
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
den är inte så seg som ni tror.

jag läste också jätte mycket om att den skulle vara seg innan jag köpte den, men sen blev jag förvånad hur snabb den var i jämfört med vad alla har skrivit.
Dock däremot tycker jag att kameran är otroligt seg, när man trycker på avtryckaren så kan det ta 5 sekunder innan bilden tas.

Annars är jag helnöjd med mobilen, främst för designen och dess meny uppbyggnad.
jag hade spytt om den hade hade den där gamla klassiska SE menyerna.

Postad 25 January 2008 - 22:35

web_konto
  • web_konto
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

den är inte så seg som ni tror.

jag läste också jätte mycket om att den skulle vara seg innan jag köpte den, men sen blev jag förvånad hur snabb den var i jämfört med vad alla har skrivit.
Dock däremot tycker jag att kameran är otroligt seg, när man trycker på avtryckaren så kan det ta 5 sekunder innan bilden tas.

Annars är jag helnöjd med mobilen, främst för designen och dess meny uppbyggnad.
jag hade spytt om den hade hade den där gamla klassiska SE menyerna.

Har du testat kameran i dagsljus? Då tycker jag den är riktigt snabb (om man får säga så) Det som tar tid i dåligt ljus är auto-fokusen men det är ju inte så konstigt. Däremot får mina bilder en grönaktig nyans på den nedre högra delen av bilden. Någon som INTE har detta färgfel på sin w960?

Postad 25 January 2008 - 23:11

n0ob
  • n0ob
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Han frågar om snäcka.
Verkar inte som SE inte har några snäckor med a2dp men jabra gör bra lurar och tillbehör.

https://www.prisjakt...kt.php?p=218840
Dock något dyr men verkar väldigt bra.

Jag kör med denna: Plantronics 590
Funkar både som hörlur och som handsfree om någon skulle ringa. Är mkt nöjd!
Sen at man kan använda den til alla möjliga ljudenheter om man köper stora paketet är inte fel...

Redigerat av n0ob, 25 January 2008 - 23:12.

Postad 26 January 2008 - 00:03

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Jag kör med denna: Plantronics 590
Funkar både som hörlur och som handsfree om någon skulle ringa. Är mkt nöjd!
Sen at man kan använda den til alla möjliga ljudenheter om man köper stora paketet är inte fel...

Fortfarande snäcka han frågade om :blink: Tydligen så vet inte alla hur dem ser ut.Bifogar en bild.

Bifogad fil  bluetooth_hands_free_sony_ericsson_hbh_pv700.jpg   12.74K   1 Antal nerladdningar

Postad 26 January 2008 - 00:52

Mr_nygren
  • Mr_nygren
  • Forumräv

• 541 inlägg
  • 0
rrr

Redigerat av Mr_nygren, 26 January 2008 - 00:52.

Postad 27 January 2008 - 13:49

Unregistered55e17f65
  • Unregistered55e17f65
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
Hur är det med handstilsigenkänningen funkar den bra och smidigt? Jag vill veta då jag varje dag på jobbet skriver ner mina tider mm. Det står och väger mellan denna och en N82 för tillfället.

Postad 27 January 2008 - 15:58

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Hade samma fundering som D@niel här över.

Och sen undrar jag hur många av er som har fått med musikkabeln MMC-70 i era boxar?
Och isf, var har ni köpt den?

Postad bild

Redigerat av Coistrel, 27 January 2008 - 16:49.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.