Lg KU990 va tror ni om denna?
1146 svar till detta ämne
Postad 15 May 2008 - 18:26
deadwood
-
deadwood
-
Användare
-
-
235 inlägg
Scrollen är ju hur smidig som helst Det är ju bara att typ dra med fingret uppåt/neråt i mitten av skärmen t.ex om du surfar eller dylikt. Om man går in på vanliga surf sidor så går det säkert att scrolla åt sidan också ^^
hmm tycker man mest kommer åt nån länk och så öppnar det ett nytt fönster när man går så ?? måste testa igen, kanske tryckte får hårt eller nåt
Postad 15 May 2008 - 21:04
KvartiMos
-
KvartiMos
-
Rookie
-
4 inlägg
hmm tycker man mest kommer åt nån länk och så öppnar det ett nytt fönster när man går så ?? måste testa igen, kanske tryckte får hårt eller nåt
Mja, lite känsligt är det ju. Men jag tror man lär sig det "rätta" trycket efter några dagar^^ Andra dagen jag har min nu
Postad 15 May 2008 - 22:40
rosenlorden
-
rosenlorden
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Jag märkte själv + att andra skrev att man hörs dåligt när man pratar med högtalarfunktionen igång. MEN det verkar som att när man kör med högtalar läge så ska man inte prata i den vanliga mikrofonen (som när man pratar vanligt) utan man ska vända telefonen ett halvt varv och prata in bredvid den externa högtalaren! Det är även ett litet hål där, antar att den spelar in ljud vid filmtagning där också.. När jag pratade med en kompis klagade han på att jag knappt hördes, då prövade jag att vända den ett halvt varv o då hördes jag bra sa han!!
Riktigt skönt att den var okej högtalar funktionen, då man inte vill göda på cancer tumören i protesen allt för mycket!
Postad 19 May 2008 - 18:08
Unregistered691556c0
-
Unregistered691556c0
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Jag har en fråga angående mapphantering osv me bilder. Jag har köpt mig ett minneskort. Sen gjorde jag mig en mapp där och lade in lite privata bilder. Men när man går in i "Mina Saker" ---> "Mina Bilder" så listas ju alla bilder där och det vill inte jag. Utan jag vill att tex bara mina foton ska listas tex! Hur ordnar man det?
Du kan glömma det. Telefonen är inte smartare än så utan visar alla bilder oavsett hur många kataloger du lägger bilderna i. Själv använder jag aldrig "Mina bilder", "Mina ljud" osv...helkasst upplägg.
Postad 19 May 2008 - 20:39
Hmmm_
-
Hmmm_
-
Rookie
-
7 inlägg
Har ägt min telefon i några månader nu och nu börjar den krångla lite med kameran:/ Tex:
* När man spelar in film försvinner ljudet efter allt ifrån 10 s och upp till en min.
*Ibland när man ska fokusera när man tar en bild på längt håll vill den inte hitta fokus. Den lilla "rutan" i mitten blir inte grön och det kommer inget ljud.
*ibland "tappar den kontakten" med minneskortet när man håller på med bild/film. Alla filer från minneskortet försvinner. Men om man tar ett kort så kommer allt tillbaks igen...
Undrar om det är någon som har haft liknande problem och vill gärna vet om/hur dom löste det? Om man kan fixa något själv eller om det är in på service som gäller...
Tror ni att en "factory reset" kan fixa dessa problem eller något av dom?
Postad 20 May 2008 - 06:01
Itzo
-
Itzo
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Har ägt min telefon i några månader nu och nu börjar den krångla lite med kameran:/ Tex: * När man spelar in film försvinner ljudet efter allt ifrån 10 s och upp till en min. *Ibland när man ska fokusera när man tar en bild på längt håll vill den inte hitta fokus. Den lilla "rutan" i mitten blir inte grön och det kommer inget ljud. *ibland "tappar den kontakten" med minneskortet när man håller på med bild/film. Alla filer från minneskortet försvinner. Men om man tar ett kort så kommer allt tillbaks igen...
1. Ljudet på film efter 10 sek: detta lider jag inte av, ljudet funkar även efter 10sek. 2. Fokusen hittas inte ibland, brukar lösas med att prova igen på samma mål. Men t.ex. om jag håller den 20cm över en blank yta (t.ex. ett träbord) så vägrar den ta fokus. Inte så konstigt kanske, men kan inget om kameror så jag vet inte ;-) 3. Aldrig varit med om.. testa bara blåsa ur minnes porten, rengöra kortet kanske? hoppas det är nåt så enkelt som dålig kontakt. ingen aning om fabriksåterställning kan lösa problemen, någon som vet?
Postad 25 May 2008 - 08:27
rosenlorden
-
rosenlorden
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Ingen som har nåt tips på om det går speeda upp telefonen när man har 4gb minneskort o mer, tycker det går lite väl zzzegt när man browsar bilder / filmer...
Postad 26 May 2008 - 20:11
deadwood
-
deadwood
-
Användare
-
-
235 inlägg
handsfree, enkel lur med sladd. vart kan man köpa en sån ?
Postad 26 May 2008 - 22:19
rosenlorden
-
rosenlorden
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Det ingår ju handsfree med en vanlig 3.5mm sladd om man vill använda andra lurar än dom medföljande, eller har du slarvat bort sladden!?
Postad 27 May 2008 - 13:32
dykis
-
dykis
-
Rookie
-
2 inlägg
Fel tid på SMS från utlandet.Jag får sms från utlandet, första problemet är att man får smsen med deras tid så har du fått 10 sms från sverige under dagen så kommer utlands smset och lägger sig bakom alla dom (7h efter). Mitt problem jag har är med klockan, jag kör med dubbla klockor och idag fick jag dom tiderna att stämma. Tidzon Stockhlm och Mexico City, skiljer 7 timmar, men smsen visar bara 6h skillnad, jag har testat med sommartid 1 och 2 timmar, har nu automatisk tid men smsen visar ändå bara 6h skillnad. förslag?
Postad 27 May 2008 - 19:51
deadwood
-
deadwood
-
Användare
-
-
235 inlägg
Det ingår ju handsfree med en vanlig 3.5mm sladd om man vill använda andra lurar än dom medföljande, eller har du slarvat bort sladden!?
är inte det vanliga stereolurar bara ?
Postad 29 May 2008 - 20:56
kallep88
-
kallep88
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Tjena,
Jag har ett meddelande i Utkastet, och när jag ska gå in där och radera det så låser sig hela telefonen. Jag har försökt nästan 20 gånger , och den låser sig hela tiden. Hur ska jag få bort meddelandet? :S
Någon som har något tips?
Postad 29 May 2008 - 21:01
Itzo
-
Itzo
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Tjena,
Jag har ett meddelande i Utkastet, och när jag ska gå in där och radera det så låser sig hela telefonen. Jag har försökt nästan 20 gånger , och den låser sig hela tiden. Hur ska jag få bort meddelandet? :S Någon som har något tips?
uuh, aldrig varit med om något liknande.. dra in med antingen lg's programvara alternativt EFS och ta bort det.. måste ju lagras någonstans :-) kan tyvär inte testa själv just nu dock.. någon som vet var det lagras?
Postad 02 June 2008 - 21:35
Zugar
-
Zugar
-
Lärjunge
-
-
495 inlägg
Hur stort minneskort kan man använda samt rekomenderas till denna telefonen?
Postad 03 June 2008 - 06:28
Itzo
-
Itzo
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Hur stort minneskort kan man använda samt rekomenderas till denna telefonen?
8 gb (måste dock ha minst 6gb fyllt, dvs högst 2gb ledigt). Men det är ju bara att trycka in film eller musik, sen köra resterande 2gb till bilder, inspelningar m.m. Lirar själv: http://www.dustinhom...5010118487.aspx, får med minimal kortläsare.
Postad 03 June 2008 - 07:34
Zugar
-
Zugar
-
Lärjunge
-
-
495 inlägg
Okej det låter ju bra är lite sugen på att köpa denna mobilen, vad tycker ni om den som redan har den?
Postad 03 June 2008 - 20:07
Unregisteredad5e4575
-
Unregisteredad5e4575
-
Användare
-
-
219 inlägg
8 gb (måste dock ha minst 6gb fyllt, dvs högst 2gb ledigt). Men det är ju bara att trycka in film eller musik, sen köra resterande 2gb till bilder, inspelningar m.m. Lirar själv: http://www.dustinhom...5010118487.aspx, får med minimal kortläsare.
Varför måste man fylla det med 6gb först då? Är det samma då om man kör med t.ex 4 gb kort också?
Postad 03 June 2008 - 20:44
Itzo
-
Itzo
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Varför måste man fylla det med 6gb först då? Är det samma då om man kör med t.ex 4 gb kort också?
4gb kort = måste fylla med 2gb. Mobilen är endast anpassad för 2gb max minneskort (kan ni läsa i vilken spec som helst) därav kan han inte räkna med något utrymme över maxgränsen då det enl mobilen är en omöjlighet. Leta igenom tråden, står mycket om hur man går tillväga med formateringen m.m. inte svårt :-)
Postad 04 June 2008 - 09:58
Krank
-
Krank
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Okej det låter ju bra är lite sugen på att köpa denna mobilen, vad tycker ni om den som redan har den?
Jag blir faktiskt mer o mer nöjd efterhand. När man äntligen fått till kamerainställningarna... Dvs jag tyckte att videoinspelningarna blev så kass...? Ahaa, dags att dra upp upplösningen...*duh* Har ävet börjat använda videoredigeringen så smått, och nu uppskattar man ett 8GB-kort, det tar en hel del plats alltså. Men det är det värt! Vad jag saknar egentligen är en bättre/snabbare kalender.
Postad 04 June 2008 - 12:22
Unregisteredad5e4575
-
Unregisteredad5e4575
-
Användare
-
-
219 inlägg
Det blir nog en Viewty till sommaren. Om inte Iphone kommer med chockpris på typ 3500 kr  Efter vad jag har läst så är jag väldigt sugen. Det enda jag inte haft i mobilväg är en touch-mobil. Så det är nog dags att köpa en sådan nu
Postad 04 June 2008 - 14:30
Zugar
-
Zugar
-
Lärjunge
-
-
495 inlägg
Hur är det med firmware uppgraderingar till denna modellen?
Postad 04 June 2008 - 18:22
deadwood
-
deadwood
-
Användare
-
-
235 inlägg
har fått en ny icon på övre raden. två blå fyrkanter som ligger omlott. inte en susning när dom dök upp
Postad 04 June 2008 - 19:47
Krank
-
Krank
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
har fått en ny icon på övre raden. två blå fyrkanter som ligger omlott. inte en susning när dom dök upp
Eh, ja dom där har jag också fått en gång. Ingen aning om vad det är...
Postad 04 June 2008 - 21:04
deadwood
-
deadwood
-
Användare
-
-
235 inlägg
Eh, ja dom där har jag också fått en gång. Ingen aning om vad det är...
är iconen för att flera grejer är igång, tryck på iconen längst till höger och avsluta programet så försvinner den. fick jag reda på nyss.
Postad 05 June 2008 - 15:30
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
Ingen som har nåt tips på om det går speeda upp telefonen när man har 4gb minneskort o mer, tycker det går lite väl zzzegt när man browsar bilder / filmer...
Samma svar som hur man gör om man inte vill att Privata bilder som man skapat en mapp på minneskortet ska visas. Markera mappen och högerklicka..välj egenskaper och sen gör mappen dold. Det snabbar upp telefonen också då man kan dölja de bilder man vill. Ett rätt bra tips faktiskt, så nu kan ni dölja era nakenbilder
Postad 05 June 2008 - 16:44
Unregisteredc17c0c25
-
Unregisteredc17c0c25
-
Beroende
-
-
1199 inlägg
Jag blir faktiskt mer o mer nöjd efterhand. När man äntligen fått till kamerainställningarna... Dvs jag tyckte att videoinspelningarna blev så kass...? Ahaa, dags att dra upp upplösningen...*duh* Har ävet börjat använda videoredigeringen så smått, och nu uppskattar man ett 8GB-kort, det tar en hel del plats alltså. Men det är det värt! Vad jag saknar egentligen är en bättre/snabbare kalender.
Har problem att det blir suddigt när man tar ljusa bilder,vad kan man göra för att råda bot på det? har fipplat med inställningarna men det blir inte direkt bättre,dock ibland blir det bra kanske en ny Firmware borde vara bra?
Postad 06 June 2008 - 17:56
rosenlorden
-
rosenlorden
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Finns ingen ny firmware.. Däremot finns det lite olika a,b,c,d versioner, men dessa har inte med att dom är nyare, bara att dom är gjorda för olika regioner / operatörer. Finns ju ett spel också med vissa versioner i andra länder, men detta är inte med på t.ex 3-s firmware, tror den är med på orange brandade lurar (utland).
Redigerat av rosenlorden, 06 June 2008 - 17:57.
Postad 12 June 2008 - 18:08
zx
-
zx
-
Amatör
-
-
94 inlägg
Jag har ägt telefonen nu i en månad och är överlag nöjd! Har dock problem med suddiga bilder också ibland! Svårt att få rätt på!
Dock finns det en annan sak jag stör mig på. Jag använder ebuddy och kör msn där. Men varje gång jag ska skriva ett meddelande så måste jag så på T9-ordlistan varje gång! Kan man inte spara så den är på hela tiden? Jag hittar i alla fall inte hur!
Postad 13 June 2008 - 15:24
Alfamale
-
Alfamale
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Denna telefon verkar verkligen något att ha, men en fråga jag har är som så SonyEricsson telefoner kan man skicka över bilder,filmer mm via Bluetooth är detta en funktion som finns på denna lur?
Tack På Förhand
MVH
Postad 13 June 2008 - 16:40
Itzo
-
Itzo
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Denna telefon verkar verkligen något att ha, men en fråga jag har är som så SonyEricsson telefoner kan man skicka över bilder,filmer mm via Bluetooth är detta en funktion som finns på denna lur?
Tack På Förhand
MVH
Jadå, klart den har blåtand :-) Fungerar klockrent.
Postad 17 June 2008 - 11:59
pygmejonas
-
pygmejonas
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Jag sökte i tråden på standardnummer utan resultat.
Någon som kommit på hur man ställer in standardnummer för en kontakt ?
Jag har fått för mig att det bara går när man skapar en ny....
Jag blir inte klok på detta.... Måste man radera och lägga till nummer. Suck !
Snälla !!!!!!!!!!!
I övrigt är jag relativt nöjd med telefonen.
Lite omständig ibland, men det är ju ofta vana som saknas.
Postad 22 June 2008 - 17:25
MeMe
-
MeMe
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Är där någon som har en mapp med nya och uppdaterade filer till Theme Manager??
Jag får inte rätt på att lägga in nya och uppdatera dom ..
Postad 25 June 2008 - 23:29
Joopy
-
Joopy
-
Lärjunge
-
-
342 inlägg
Denna eller KS20...
Vilken är vassast.
För och nackdelar som ni ser det, hur gjorde ni valet?
Postad 26 June 2008 - 18:06
aekberg
-
aekberg
-
Rookie
-
1 inlägg
Hej! Min ku990 strular när jag ska ansluta den till datorn. Har installerat PC Suite och anslutit telefonen rätt. Men när jag trycker på Innehåll så får jag upp en ruta där det står; Felatik åtkomst till minnet.. Har ett 2GB minne till som jag har formaterat i telefonen och ca 6% av minnet är använt. Vad ska jag göra?
Postad 27 June 2008 - 16:33
rosenlorden
-
rosenlorden
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Weird, prova formatera det i datorn, kan hjälpa! Hm, ställ in telefonen som usb masslagrings enhet i luren om du ska flytta data från minnet..
Redigerat av rosenlorden, 27 June 2008 - 16:34.
Postad 28 June 2008 - 10:43
benteboy
-
benteboy
-
Användare
-
-
147 inlägg
tjenna. tänkte bara kolla om jag kan använda min mobil som modem till 3's mobila bredband? så slipper man köpa ett 3'modem =) och isf hur gör jag då?
mvh benteboy
Postad 28 June 2008 - 18:04
Björn_J
-
Björn_J
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Hej lånar tråden lite har en LG KF750 Secret, finns inte så många trådar om den än. Tänkte bara höra om det är någon här som har haft samma problem med ku990 som jag haft med Secret:
Problemet nu är att telefonen har låst sig två gånger, så jag har blivit tvungen att ta ur batteriet. När jag sedan satte i batteriet igen så är minneskortet helt tömt. Kort, filmer, musik allt är borta, inte speciellt kul.
Sen testade jag att spara lite saker på kortet och sedan stänga av telefonen och ta ur batteriet. När jag sedan satte i batteriet så var kortet tömt igen.
Det konstiga är att när jag kollar på minneskortet så står det att 490MB är använt trots att det inte syns en enda fil i telefonen.
Nån som har nån aning om vad felet kan va???
Postad 29 June 2008 - 08:48
Unregistered3ba3c618
-
Unregistered3ba3c618
-
Rookie
-
8 inlägg
Rikstelefon2.jpg 89.15K
0 Antal nerladdningarEn liten bakgrundsbild jag gjorde igår kväll...
Postad 29 June 2008 - 19:18
Unregistered8f6eb6ec
-
Unregistered8f6eb6ec
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Hej alla!
Nu har även jag köpt en Viewty, för 3099:- på Pixmania  . Klart prisvärt!!!
Har läst genom alla inlägg men inte hittat svar/lösningar på följande:
1. T9 kan inte stava till svenska ord!? Svenska finns inte som språkval i telefoninställningar? Kan man pilla i T9 eller kan man uppgradera T9 till att hantera svenska språket??? Har jag fått en version som inte stöder svenska?
2. Enda bugg jag upptäckt hittills är att telefonen startar om när man tittar på bilder eller överhuvudtaget pillar i mediamenyn. Inte varje gång men alltför ofta.
Hoppas på tips.
Postad 30 June 2008 - 11:27
rosenlorden
-
rosenlorden
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Konstigt, du kanske har fått en annan firmware än den som finns i sverige då, SJÄLVKLART har vi andra t9 med svenska.. Telefonen har aldrig lyckats hänga sig än för mig trots fliiitigt med pillande o browsande av bilder m.m. Däremot är den rätt seg med tittandet på bilder med mitt 8gb kort. Det går byta programvara i luren om man vill ägna en dag åt att läsa / lära sig på det engelska forumet som nämns här titt som tätt, jag har gjort en backup av min 3 brandade lur t.ex.
Postad 30 June 2008 - 15:19
Unregistered8f6eb6ec
-
Unregistered8f6eb6ec
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Om man tittar närmare så står det faktiskt: Menu in English and French
Å andra sidan har jag en knapp för att lägga ett lock över linsen
Postad 30 June 2008 - 18:26
Carion
-
Carion
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Har inte hunnit läsa hela tråden, men undrar bara hur lång batteritid denna mobil har? Alltså inte det som står när man kollar på tex prisjakt, för det stämmer ju aldrig.
Jag har en SE K770i som jag inte alls är nöjd med, batteritiden är kass och den är trasig :/ Så vill hitta en snygg, ny mobil som har bra batteritid
Postad 01 July 2008 - 22:16
Johnnie
-
Johnnie
-
Lärjunge
-
-
335 inlägg
Köpte mobilen igår på Netonnet. Skaffade ett 8gb Sandisk Ultra microSDHC (fick med den ultraminiusbkortläsaren också!). Minnet fungerade direkt i telefonen (har läst att man måste ha max 2gb ledigt). Har också konverterat film med det medföljande programmet "DivxConverter" och lagt in dom på minneskortet. Det är lite eftersläpningar i bilden dock men tror det har att göra med att jag har felinställt upplösningen och/eller för hög bitrate på bilden. Ska kolla lite hur jag ska lösa/ställa in det.
Ska också testa lösa undertext-filer och se om det fungerar men ska också testa att kopiera en film direkt till divx med inbränd text. Kan nog GRYMT svårt att se texten men fan, man får väl använda förstoringsglas...
Installerade nu i kväll Theme Manager 3.2 i mobilen med tillhörande teman. Oerhört enkelt må jag säga. Däremot tog jag aldrig någon backup på "theme_bg2.swf" så det temat är som bortblåst (om jag har förstått allt rätt?). Kul att ha 49st teman på mobilen som man kan pilla med men har just nu fastnat för Viewty Ultimate. Mycket trevligt tema.
Nåja, är grymt nöjd med telefonen! Rekomenderar denna telefon till dom som gillar att fixa telefonen precis som man själv vill ha den, massor med program och funktioner.
Postad 02 July 2008 - 10:29
Krank
-
Krank
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Ska också testa lösa undertext-filer och se om det fungerar men ska också testa att kopiera en film direkt till divx med inbränd text. Kan nog GRYMT svårt att se texten men fan, man får väl använda förstoringsglas... 
Hoppas det går bra. Min erfarenhet när det gäller tlf och undertexter, är att det medföljande konverteringsprogrammet INTE fixar att både konvertera OCH bränna in undertexter. DivX hävdar på sin hemsida att de har en lösning på det, men jag har inte fått den att funka iaf. Jag har istället bränt in undertexter med Total Media Converter och sen konverterat med den medföljande DivX-konvertern. Även om jag konverterar till DivX i TMC (samtidigt som jag bränner in texten), så vill telefonen inte spela filmen. Om du hittar en smidigare lösning så är jag idel öra!  Jag tycker i varje fall att det inte är några problem att läsa texten.
Redigerat av Krank, 02 July 2008 - 10:30.
Postad 03 July 2008 - 17:43
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Tänkte bara bifoga en fin bild jag tog i slutet av Maj.
P220508_18.22.JPG 657.97K
0 Antal nerladdningar
Äsch blir en till då.
P050608_13.37.JPG 1.94MB
0 Antal nerladdningar
Postad 05 July 2008 - 10:21
Unregisteredb7e5102f
-
Unregisteredb7e5102f
-
Användare
-
-
135 inlägg
Tjena. Har bytt från Telia till Halbebop kontantkort nu. Och med det dök det upp lite problem. För det första så hittar inte telefonen mitt nummer under Meny -> Inställningar -> Telefoninställningar -> Mobilinfo. Det står endast Modellnr och programvaruversion, Telefonnummeret är tomt Men det går att ringa från och till. Det andra och lite större problemet är internet, har följt de tips som givits tidigare i tråden och på halebops hemsida för manuella inställningar men jag får det inte att fungera. Det var som helst inge problem med Telia, utan endast nu med Halebop. Jag har varit i kontakt med deras kundtjänst, men dom väljer att svara på allt annat än de frågor jag ställer >< Skulle bli grymt nöjd om nån kunde hjälpa mig, annars tar jag nog och återgår till Telia. /krille
Postad 05 July 2008 - 19:43
skolmen
-
skolmen
-
Rookie
-
8 inlägg
hej på er!
undrar bara om ni rekomenderar denna mobilen över KS20, eller tvärt om? skulle vara väldigt bra att veta vilken som dom flesta tycker är den bättre.
angående vad jag änvänder mobilen till så är det allt möjligt. jag lyssnar på musik, tar kort, spelar, surfar, ringer, etc
snälla, hjälp mig ^^
mvh skolmen
Postad 05 July 2008 - 20:01
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
hej på er!
undrar bara om ni rekomenderar denna mobilen över KS20, eller tvärt om? skulle vara väldigt bra att veta vilken som dom flesta tycker är den bättre.
angående vad jag änvänder mobilen till så är det allt möjligt. jag lyssnar på musik, tar kort, spelar, surfar, ringer, etc 
snälla, hjälp mig ^^ mvh skolmen
Ks20 alla gånger då det är en Windowsmobil och har wlan. Fick föresten toppbetyg av mobil. Att den är lagom snygg gör inte saken värre.
Postad 05 July 2008 - 20:07
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Halebop är ju känt för att vara rackligt me mms/internet...
Skulle aldrig köra Halebop....
Följer man olika trådar så är de nästan bara Halebop som de är prpblem med..Brukar oftast gå att fixa men inte utan besvär
Postad 05 July 2008 - 22:07
skolmen
-
skolmen
-
Rookie
-
8 inlägg
Ks20 alla gånger då det är en Windowsmobil och har wlan. Fick föresten toppbetyg av mobil. Att den är lagom snygg gör inte saken värre.
men jag har hört att windows mobile kan vara hackigt och mkt buggigt? nån som kan intyga om det är så eller ej?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|