Grand Theft Auto IV (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
6
|
(39)
|
Inga priser | |
Grand Theft Auto IV - Special Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
GTA IV (1069 inlägg)
|
17 år sedan |
GTA IV gamertag tråden (96 inlägg)
|
18 år sedan |
I väntan på GTA (152 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 12 May 2008 - 14:10
...var bara att sutta in en 4-5 granater så var saken biff.
Undrar om folk skulle titta konstigt på en om man pratade så där
Postad 12 May 2008 - 14:35
Usch, hatar att stressa, seen?
Jag tar det hellre lugnt och chillar med min bredren, LJ
Haha!
LJ är lätt min favoritkaraktär i spelet hittills. Kom till andra ön igår.
"I and I gong me, Bredren."
Postad 12 May 2008 - 14:58
Badman är väl ändå coolare, fattar inte ett ord vad han säger.Haha!
LJ är lätt min favoritkaraktär i spelet hittills. Kom till andra ön igår.
"I and I gong me, Bredren."
Postad 12 May 2008 - 15:03
En kamp mot klockan
Daaaam Daaaaam
Jag fick den när jag gjorde ett uppdrag som var att följa efter några som åkte till Erotica? Exotica? Cars, där fick jag den medans jag kämpade mot poliser och skurkar
Postad 12 May 2008 - 15:20
Har riktiga problem att klara av den där achievement där man ska spränga upp 10 bilar på 10 sekunder, någon som har några bra tips som verkligen funkar? Har provat i tuneln som många rekomenderat och parkeringen på flygplatsen men får verkligen inte till det. Så alla tips är välkommna
Testa att ställa 10bilar vid en bensinstation. Sen är det bara att "sutta" in en granat eller molotov. Kom även ihåg att vrida upp volymen på max
Postad 12 May 2008 - 15:31
Yo, man! The Streets rules man, youknowwhatimsaying? Streeeets, man! The streeeeeeeets, you dig......man?Usch, hatar att stressa, seen?
Jag tar det hellre lugnt och chillar med min bredren, LJ
Niiicoooo, whats up Playah!? Pussy, cars, guns... NUMBER ONE! This is how we ROLL! Show me some of that IIIIICE COOOLD Red ARMY SHIT!
Finns en del...färgstarka personligheter i spelet.
Postad 12 May 2008 - 15:53
Gör alla personerna runt huvudpersonen/personerna till skruvade karikatyrer så verkar huvudperson så mycket normalare och enklare att förstå hans/hennes situation.
Genetically superior ALPHA!
Postad 12 May 2008 - 17:15
Badman är väl ändå coolare, fattar inte ett ord vad han säger.
En karaktärs coolhet avgörs väl inte av hur svårt man har att förstå vad han säger
Brucie är den bästa karaktären i min bok.
Postad 12 May 2008 - 17:55
Edit: Gissa vem som har 199 flygande råttor utplånade och inte har nån aning om vilken han har missat?
Edit 2: Ibland ska man ha tur också, dör, spawnar vid ett sjukhus, springer 10 steg rakt fram, *kroo kroo*, BAAAM, Endangered Species
Redigerat av ShaManIX, 12 May 2008 - 20:36.
Postad 12 May 2008 - 18:21
Postad 12 May 2008 - 20:36
Måste man göra alla aktiviteter som varje kompis kan göra? vad ska man göra med kvinnorna man dejtar (om de nu påverkar mot 100%)?
Vad behöver man göra med Mini-gamesen? Spela Qubes, bowling, biljard, dart osv eller?
Postad 12 May 2008 - 21:11
Fick nyss tiden 02:32:10 på Hangmans NOOSE. Enligt de flesta så verkar det vara 02:32 man ska slå. Är det någon som vet om det är just 02:32:00 eller är det några tiondelar man ska lägga till också?
Är det inte det kan jag ju säga att jag går och slänger ut x-boxet genom fönstret och gör en fet j*vla spricka i TVn vilken sekund som helst.
Postad 12 May 2008 - 21:19
För att slutligen kunna få 100%..
Måste man göra alla aktiviteter som varje kompis kan göra? vad ska man göra med kvinnorna man dejtar (om de nu påverkar mot 100%)?
Vad behöver man göra med Mini-gamesen? Spela Qubes, bowling, biljard, dart osv eller?
Du måste göra alla aktiviteter med alla kompisar (Packie, Brucie, Little Jacob) (Roman & Dwayne räknas inte). Du måste vinna mot dom i Bowling, Biljard och Dart. (LJ spelar inte bowling tror jag
Slå High-Score i Qubes.
BTW, alla känner väl till Bil-affären som ligger mitt emot den mellersta klädaffären i Alonquin
Visste ni däremot att det finns en MC-affär i Alderney
Redigerat av ShaManIX, 12 May 2008 - 22:16.
Postad 12 May 2008 - 22:24
Postad 12 May 2008 - 22:27
Men det som ändå tog min uppmärksamhet var ju märkena i betongväggen efter en krasch. Ofta det blir sprickor tänkte jag men se där, de hos Rockstar har nog tänkt på det mesta.
Redigerat av TiarCHi, 12 May 2008 - 22:29.
Postad 12 May 2008 - 22:37
Angående "Fly the Co-op" achivment igen..
Fick nyss tiden 02:32:10 på Hangmans NOOSE. Enligt de flesta så verkar det vara 02:32 man ska slå. Är det någon som vet om det är just 02:32:00 eller är det några tiondelar man ska lägga till också?
Är det inte det kan jag ju säga att jag går och slänger ut x-boxet genom fönstret och gör en fet j*vla spricka i TVn vilken sekund som helst.
Vad jag har läst så måste du vara under 2.32. Men om du först köra bomb da base och deal breaker så ser du ju om du får achivementen. Får du inte det så är det bara till att köra Hangman's noose igen.
Postad 12 May 2008 - 22:38
GAAAAAAH.. jag blir tokig på elizabeth uppdraget snow patrol (nör man ska till old hospital!) SJUKT svårt. Har säkert kört den 7-8 gånger!
Hu? Jag lyckades faktiskt på första, trodde det skulle vara svårare med tanke på vad folk sa. Började med att bunkra upp med automatiska vapen, granater och väst.
Så här gjorde jag:
Tog så många jag kunde med snipergevär, alla på utsidan. Sen gick jag runt och slängde in granater i så många fönster för att rensa vad jag kunde. Efter det tog jag stegen på baksidan för att sedan ta ut de som var ivägen fram till knarket. Efter jag fick tag i det var det bara att springa, körde hukande hela vägen ur byggnaden sen springande till första bil och bara köra ********.
Redigerat av PalmiNio, 12 May 2008 - 22:38.
Postad 12 May 2008 - 23:09
Man får ju rätt mycket liv så jag tyckte inte heller det var så svårt som man trodde baserat på vad alla whimps här saGAAAAAAH.. jag blir tokig på elizabeth uppdraget snow patrol (nör man ska till old hospital!) SJUKT svårt. Har säkert kört den 7-8 gånger!
Så här:
Det finns ju en del filmer som inspiration. Värre är det när man dödar dem och de fastnar med foten i gaspedals****t och kör på en och undkommer. Säkerligen 4-5 taxiägare som smitit undan deras rättmätiga betalning på det sättetSen att när man dödar någon som sitter i en bil så kommer det klassiska ljudet av tutan när huvudet ramlar mot ratten. Priceless!!!! Hur kommer man på nåt sånt???
Postad 12 May 2008 - 23:14
Man får ju rätt mycket liv så jag tyckte inte heller det var så svårt som man trodde baserat på vad alla whimps här sa
![]()
Så här:Spoiler
Det finns ju en del filmer som inspiration. Värre är det när man dödar dem och de fastnar med foten i gaspedals****t och kör på en och undkommer. Säkerligen 4-5 taxiägare som smitit undan deras rättmätiga betalning på det sättet
Spoiler...
Postad 12 May 2008 - 23:17
Ofta det blir sprickor tänkte jag men se där
Om man inte har sån fart att man far genom vindrutan, då blir det även en stor blodfläck på väggen
Postad 12 May 2008 - 23:18
Kanske en av de lättaste att få.
Spoiler:
Postad 12 May 2008 - 23:19
Du måste göra alla aktiviteter med alla kompisar (Packie, Brucie, Little Jacob) (Roman & Dwayne räknas inte). Du måste vinna mot dom i Bowling, Biljard och Dart. (LJ spelar inte bowling tror jag
)
Måste man verkligen det? Räcker väl om man har 100% på alla och har gjort alla aktiviteter någon gång, dock inte en gång med varje?
Postad 12 May 2008 - 23:24
Hu? Jag lyckades faktiskt på första, trodde det skulle vara svårare med tanke på vad folk sa. Började med att bunkra upp med automatiska vapen, granater och väst.
Så här gjorde jag:Spoiler
In kommer jag utan problem.. men däremot när jag ska ut.. jobbiga snutar kommer från alla håll och kanter. Kom ut 1 gång ringde då brucie som fick hämta mig i en helkopter men det gick ju inge vidare då man tydligen inte blev av med stjärnorna för d
Redigerat av Majorglenn, 12 May 2008 - 23:27.
Postad 12 May 2008 - 23:25
Måste man verkligen det? Räcker väl om man har 100% på alla och har gjort alla aktiviteter någon gång, dock inte en gång med varje?
Jag har läst det iaf, men vad vet jag
Slog precis Brucie i Bowling och hämtade ut min nyckel till staden
Och med lite sorg i hjärtat så är GTA IV SP slut för min del, 100%, inget kvar
Postad 12 May 2008 - 23:28
In kommer jag utan problem.. men däremot när jag ska ut.. jobbiga snutar kommer från alla håll och kanter. Kom ut 1 gång ringde då brucie som fick hämta mig i en helkopter men det gick ju inge vidare då man tydligen inte blev av med stjärnorna för d
Landade på "frihetsgudinnan" ön.
Fick du tag i helikopter? Då måste det vara sjukt enkelt, att bli av med varningarna när man en helikopter så är det enkelt. Viktigt är dock att vara borta från områden du inte har tillgång till, så som den tredje ön.
Postad 12 May 2008 - 23:30
Fick du tag i helikopter? Då måste det vara sjukt enkelt, att bli av med varningarna när man en helikopter så är det enkelt. Viktigt är dock att vara borta från områden du inte har tillgång till, så som den tredje ön.
ja fast inte när man inte kan styra den själv, Brucie kör och man väljer vart man vill åka
Postad 12 May 2008 - 23:30
Postad 13 May 2008 - 00:22
)
Slå High-Score i Qubes.
BTW, alla känner väl till Bil-affären som ligger mitt emot den mellersta klädaffären i Alonquin
Visste ni däremot att det finns en MC-affär i AlderneyFrån Burger Shot (nästan högst upp) åkt rakt söderut, och efter en jätte kort stund så finns den på vänster sida
Är det det "enda" man behöver göra när man har gjort klart storyn? Inte jaga/döda most wanted, skjuta duvorna och allt annat? Bara storyn och "date'a" sina polare?
Postad 13 May 2008 - 00:30
Har då aldrig blivit av med stjärnor när jag flugit runt i helikopter, polisens zon följer bara med hela tiden.
Hmm mysko, har iof bara flugit en gång. Det var iaf så jag klarade mig under 5 minuter och 6 stjärnor.
Postad 13 May 2008 - 00:33
Är det det "enda" man behöver göra när man har gjort klart storyn? Inte jaga/döda most wanted, skjuta duvorna och allt annat? Bara storyn och "date'a" sina polare?
Detta måste du göra för att få 100%
Ang. Snow Patrol
Redigerat av ShaManIX, 13 May 2008 - 00:36.
Postad 13 May 2008 - 00:35
Spoiler
Att döda alla duvor är något de gärna kunde ha skippat, varken roligt eller fyller någon funktion.
Postad 13 May 2008 - 00:37
Att döda alla duvor är något de gärna kunde ha skippat, varken roligt eller fyller någon funktion.
Det var inte de roligaste timmarna jag har haft med GTA IV iaf
Istället för
Undra om jag ska lägga mina $800.000 på ammo nu när man låst upp 'Remove Ammo Limit'
Redigerat av ShaManIX, 13 May 2008 - 00:46.
Postad 13 May 2008 - 00:38
Fast du får ju åtminstone en
Postad 13 May 2008 - 01:47
Postad 13 May 2008 - 02:00
Spoiler
Ok. Då är det "bara" att börja jobba. Har fixat 2st av
Redigerat av Johnnie, 13 May 2008 - 02:01.
Postad 13 May 2008 - 02:11
Postad 13 May 2008 - 07:00
Uppdateras era stats automatiskt eller är det nå mer som behöver göras?
Postad 13 May 2008 - 07:46
Damnit... har fastnat på ett uppdrag från Francis... när man gjort det man skall så kommer det ******** massa poliser och nån helikopter också, och enda vägen ut är trapphuset... ******** ********.
MMmmm.... Är där också... Spelade iofs bara en gång, men med trapphuset fullt av poliser med shotguns så skulle jag gärna vilja ha lite mer armor/ health på vägen... Får väl ta det lite mer försiktigt på vägen upp...
Jag frågar igen, hur får man sina stats att uppdatera på socialclub, jag har länkat kontot men sen dess har inget uppdaterats..
Förlängde de inte tiden just pga de hade problem med uppdateringen?
Postad 13 May 2008 - 07:56
Förlängde de inte tiden just pga de hade problem med uppdateringen?
Inte den blekaste.. har mailat dem nu iaf.. får se vad dem har o säga. Hur många är det som satsar på key to the city här?
Postad 13 May 2008 - 10:06
Ok. Då är det "bara" att börja jobba. Har fixat 2st av
Spoiler... och jag har bara till den 19e maj på mig om jag ska klara det för att kunna få "Key to the city" om jag förstått det rätt.
Vad är "key to the City"
//Peter
Postad 13 May 2008 - 10:29
Vad är "key to the City"
![]()
//Peter
socialclub.rockstargames.com
Går att läsa där om key to the city... men kort och gott är det såhär:
Regga där om du inte redan är reggad
Länka ditt Xbox Live (eller ps3 motsvarande om du hamnat i fel forumsdel
Klara spelet 100% innan 19:e maj, och få en specialtillverkad riktig "key to the city", finns en bild på socialclub, som jag hoppas är den riktiga, ser riktigt classy ut! =)
Det är alltså inget mer än en souvenir.
Postad 13 May 2008 - 11:55
Postad 13 May 2008 - 13:25
Kan man se någonstans att man klarat 100%? Ser inte så mycket info alls, inte ens att jag har kopplat min GT till kontot...
Postad 13 May 2008 - 13:29
Postad 13 May 2008 - 13:29
Jag har varit medlem i socialclub ett tag nu men fortfarande inte fått upp en ända ZiT :/
Kan man se någonstans att man klarat 100%? Ser inte så mycket info alls, inte ens att jag har kopplat min GT till kontot...
Har du klarat 100% ska du ju ha access 100% club och The story gang.. jag sitter i samma båt som dig iallafall.. har klarat 74% och har inte fått tillgång till The story gang och inga ZiT's har kommit upp
En annan sak som bör uppdateras kontinuerligt är din statistik i Liberty City Marathon.. det gör det inte för mig
ZiT har precis kommit igång för mig. Men du skall definitivt se att du kopplat din GT till socialclub.
Hur ska man se det? Genom att IV finns bland sina Games eller?
Redigerat av Unregisteredb7d466df, 13 May 2008 - 13:30.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
GTA IV
21 bilder
8 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?