Åh vad grymt jag skulle ha skjutit mig själv, lider med dig.FYYYYYYFAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!! ...... sen E74, fyfan va microsoft är lite värda i mina ögon idag.
Dags att skaffa en nyare elite kanske?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
Startad av
MrSpokk
, Dec 04 2008 20:24
4226 svar till detta ämne
2 relaterade trådar
Postad 13 November 2009 - 19:36 Åh vad grymt jag skulle ha skjutit mig själv, lider med dig. Dags att skaffa en nyare elite kanske? Postad 13 November 2009 - 20:02 Får se va tomten kommer med Postad 13 November 2009 - 20:05 Eh, vet inte om jag missat nåt men den preview jag har om uppdateringen den 17 November där finns det party chat, eller så har jag missuppfattat nåt edit: party chatten ligger under Zune, undrar hur det ska gå när Zune är ju på Video marketplace!? och vem chattar när man ser på film, kanske går det att chatta ändå om man stoppar in spelet...lite fundersam nu. Redigerat av Audio Code 3, 13 November 2009 - 20:09. Postad 13 November 2009 - 20:12
Det har ju med vad Inifity Ward valt att tillåta i de olika spellägena. Tycker det förstör mer än det ger i alla lägen förutom kanske S&D där stealth är det viktiga. Postad 13 November 2009 - 21:32 Källa Postad 13 November 2009 - 22:24
Kollade upp mina vänner och av de 9 som är online så är 6st på MW2 -de är samtliga Britter
Snacka om bra spel, kampanjen härmed avslutad, dags att gå prova Special Ops..typ imorgon kväll, ungarna vet inte skillnaden mellan lördag (då man kan ha sovmorgon) och vardag när man går upp tidigt till dagis De kommar nämnligen att vakna upp när det fortfarande är natt... Postad 13 November 2009 - 22:29
Jag har kört 3 av singleplayer-missionsen. Bara jag som kör Veteran?
Angående party chat: http://twitter.com/f...atus/5688124715 Postad 13 November 2009 - 23:57
Pang pang... Det var skoj ikväll! Postad 14 November 2009 - 00:42
Så nu är korvskinnet borta, testade lite idag och SP är bra och MP är som vanligt bättre. Nöjd än så länge med risk för att jag kommer att bli singel
Redigerat av Ebola, 14 November 2009 - 00:43. Postad 14 November 2009 - 01:26
Sådär ja, köpte spelet idag (igår fredag) ca 16.00 och blev nyss klar med det ca 01.30 ! Jäklar vilket grymt spel !!!
Måste testa online imorron ! Hade Postad 14 November 2009 - 01:38
Men va f-n? Kunde de inte ha lärt sig av CoD WaW och tagit bort möjligheten att "spawntuba"?
Gäller framförallt HC S&D. Riktigt kass att de inte infört den begränsningen. Postad 14 November 2009 - 01:51
"New Modern Warfare 2 multiplayer playlists added on all platforms. Mosh Pit, 3rd Person Team Tactical, and Team Deathmatch Express!"
Postad 14 November 2009 - 09:11
Morrn! Det var kul att lira med några av er igår, vore ännu mer skoj om vi fick ihop ett helt lag =) Kanske två till och med!
Postad 14 November 2009 - 09:19
Ska ni lira ikväll så adda mig om jag inte har er redan. Dock så kan tyvärr inte snacka i micen då frugan tycker jag skriker för mycket och hon kan då inte sova..blablabla.. får snällt vänta tills jag byggt färdigt min bio.
Spelade MP ett par timmar igår och kan bara säga WOW, verkligen ett super spel, SCARen är grym dock en aningen lite skott i magazinet. Blev i stor sett bara Domination vilket jag bara lirade en gång på MWF 1, vill verkligen ha HC, saknar det. Vissa banor är stora och kommer säker ta ett tag och lära sig. Några banor hade flaskhalsar det märktes efter bara en runda och man kunde bara slänga in en tube i spawnen vilket va synd. I det stora hela så är jag grymt nöjd med mitt köp av spelet och min nya box Ger spelet en sol klar 5:a Postad 14 November 2009 - 09:48
Ja grymt spel verkligen! Jag jobbar på att låsa upp IR-siktet till .50 Cal
Postad 14 November 2009 - 10:59
Själv har jag inte röstat än, måste spela mer först!
Men första 3-4 timmarna hittills gjorde mig helsåld, dock så uteblev den där riktiga wow-känslan. Känns som ett trimmat COD4, vilket i o för sig inte alls betyder något dåligt EDIT: Alls som röstar får hemskt gärna motivera sitt svar (finns t ex en 3:a i omröstningen bland alla 5:or) Redigerat av MrSpokk, 14 November 2009 - 11:01. Postad 14 November 2009 - 11:50
Bara sura PC användare ger dåliga betyg till MW2 Postad 14 November 2009 - 12:00 Samma sak hände mig, jag köpte en ny några timmar senare och detta var en vecka innan release. Man kan inte va utan boxnär MW2 spelas, det är skitfarligt, Jag gav spelet en femma, på ren känslomässig basis, har bara spelat SP en kortis, men jag är ju heeeeelt såld på MP, så det räcker för en 5:a. Redigerat av ljud, 14 November 2009 - 12:08. Postad 14 November 2009 - 13:18 Jag är på ;D Adda mig om ni vill köra Postad 14 November 2009 - 13:32
Jag skulle logga in efter Idol igår men däckade själv när jag skulle lägga sonen.
Men jag är ledig imorn (tog ledigt för att gå på fotomässan 2LAX9 Postad 14 November 2009 - 13:48
Jag (Mahti) och Icebjorn är gärna med idag.. det blir nog en heldag (från runt 16 och framåt) med MW2 och några goa stora kalla. Postad 14 November 2009 - 13:55 Jag kommer nog att vara inloggad ikväll (runt 18-19 och framåt) Postad 14 November 2009 - 14:07
Är det någon som vet skillnaden på red dot sight och holographic sight? det funkar ju likadant bara ser olika ut?
<----Gamertag om ni skulle vilja adda mig Postad 14 November 2009 - 14:13
hur många av er kör med sånt där xfps fusk? tycker man ser tydligt att det är många som använder det över xbox live, har aldrig förstått varför man köper en konsol och ska spela med mus och tangentbord.... förbannat tråkigt att folk alltid ska använda sig av fördelar! köp inte ett xbox om du ska spela med mus och tangentbord!
Postad 14 November 2009 - 14:16
Jag tror att den holographic zoomar in lite men den stora röda pricken i mitten stör mig väldigt mycket, jag använder bara red dot. Postad 14 November 2009 - 14:16 ..och då är det i fel forum del Mitt betyg är en enkel...5:a Postad 14 November 2009 - 14:23
Att köra xfps/tangentbord med konsol som att äta hamburgare med sked. Ed: det är PC användare som kommer med sina "idéer" och fusk grejer, man känner igen sånna på live matcher när man skjuter på en PC användare/CS torsk då hoppar de runt som en j*vla gräshoppare för att man ska missa. Redigerat av Lias08, 14 November 2009 - 14:34. Postad 14 November 2009 - 14:36 Många? Är det inte fler på Ps3? Jag trodde det typ var 1/50 som spelade med sån skit. Men nu har ju MS kommit på hur dom kan upptäcka flashade lådor, vore trevligt om dom kunde göra samma sak med xfps. Postad 14 November 2009 - 16:18
Har börjat lira HC TD nu, det är fasen mycket skönare precis som i MW, det är inte lika hetsigt =)
Postad 14 November 2009 - 16:23
Hur många av er var @ XBOX Live i torsdags?
Det sattes nämnligen ett nytt rekord: Xbox Live Sets Record with 2 Million on at Once Redigerat av Audio Code 3, 14 November 2009 - 16:24. Postad 14 November 2009 - 16:29
Jag var online från 08:30 till 01:30 med lite små mat paus och annat Postad 14 November 2009 - 16:40
Givet 5:a. Visst, singleplayer kanske var lite kort; men hellre kort och intensivt än längre med långa pauser mellan actiondelarna. Det märks ju att vissa spel bara lagt in moment för att pumpa upp singleplayer några timmar...
Multiplayer är ju fortfarande underbart; även om jag tycker killstreaken är lite overkill... Ligga och trycka i en byggnad för att det är en AC-130 som svävar ovanför är ju inte direkt roligt. Sen att man måste använda all ammo OCH en raket för att få ner en enda helikopter känns riktigt tråkigt; man tar ju redan en STOR risk genom att ge sig ut på en öppen plats för att skicka iväg den där j-a raketen; riskerar ju både att bli skjuten av helikoptern/harriern OCH motspelare när man står och siktar upp i luften... Har inte testat Spec Ops än; men eftersom spelet klart är värt en 5:a även utan den så kvittar det. Det gör ju inte spelet sämre OM det nu skulle vara riktigt j-a dåligt; man behöver ju inte spela det. Skulle dock tro att det är tvärtom; säkert skitballt att ge sig ut med en kompanjon scenariorna... Postad 14 November 2009 - 17:18
Jag tycker också att hardcore är mycket trevligare att spela
Ja //Peter Postad 14 November 2009 - 17:25
Nästan ett nytt spel jämfört med 1:an. Tar lite tid att komma in i.. tur att man jobbat 18 - 20 timmar om dagen senaste veckan, så man har fått spela lite ;>
Postad 14 November 2009 - 17:34
Har spelat kampanjen på kvällarna, ikväll blir det nog @ Live med galna Britter
Postad 14 November 2009 - 18:01
Spelade klart SP igår kväll, totalt 6 timmar och 34 minuter uppdelade på tre kvällar.
EDIT: Tog bort min "recension" då spoiler inte funkade... EK Redigerat av Unregisteredcec18524, 14 November 2009 - 18:02. Postad 14 November 2009 - 18:03 Respektfullt gjort, eloge till dig Postad 14 November 2009 - 18:14
Känns kul att flyga AC-130 dock Var det 15st på den halvminuten jag var uppe? Postad 14 November 2009 - 18:39
Ja, det är f-n att jag tog basen istället för att titta mig omkring. Hade varit j-vligt skönt att kniva dig när du sitter där med laptopen. Postad 14 November 2009 - 18:49 :-D (min fetstilning) Röstar på en femma. Hur ser du det? Jag har en kompis på min lista som jag vet spelar med handkontroll, men det kan man inte tro när man har dött i S&D och ser honom spela, eftersom han kör på högsta känsligheten. Fattar inte hur han bär sig åt, men bra är han. Finns nåt vapen där du kan låsa på helikoptern och få garanterad nedskjutning, men jag kommer inte ihåg vad det heter. Har inte fått det än (vet inte när man låser upp det). Postad 14 November 2009 - 19:27
Nu har jag äntligen nått lvl54 och fått m1014
Jag hade velat ha hardcore fast med killcams för att få slut på det eviga ###### campandet. Postad 14 November 2009 - 20:05 Grattis! Vad räknas till att campa egentligen? Jag spelar väldigt avvaktande, håller mig ganska länge på ett ställe och väntar med glädje på dom som kommer tillbaka för att hämnas. Jag tror inte jag har den reaktionsförmåga som många har, då får man välja en annan strategi helt enkelt. Mitt mål är att ha hög kill/detah-ratio, gillar inte att dö, det gör ont. Postad 14 November 2009 - 20:22
Håller nog med lite där.. Att springa omkring som en dåre för att få 35 kills men dö 28 gånger tycker jag är meningslöst! Sen när man upplyser spelaren ifråga att vi faktiskt lirar TEAM deathmatch, får man svaret: Men jag har ju fler kills än du, vafan gnäller du för?
Jag själv brukar ligga runt 20-5 i snitt, i alla fall nu efter ett par dagar. Min ratio måste bättras på, då jag ligger på 0,96 nånstans, det är jag verkligen inte nöjd med. Postad 14 November 2009 - 20:31
har svårt för att ta det lilla lugna och springer gärna mitt in i fighten. Spelar mig ingen roll om jag har fler death än kills. är så fruktansvärt otålig, har inte hittat mitt spel riktigt än men lirar just nu mest Domination, provade HC men avvaktar lite tills jag låste upp mer vapen.
Postad 14 November 2009 - 20:36
Jag blir mest irriterad på folk som springer tillbaka till t.ex. öppningen till grottan på afghan gång på gång på gång... För att bara dö på en gång, då är det bättre att avvakta lite för att sedan vinna matchen.
Postad 14 November 2009 - 20:43
Hur har ni tid att sitta här på forumet och snacka om hur man spelar. Vad gör ni här. Sätt er och spela istället...eller är det så att ni skriver mellan matcherna kanske;)
Själv sitter man på jobbet och vill inget annat just nu än sätta sig hemma i soffan och kränga på x4:orna över öronen och få njuta av detta underbara spel. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |