Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

[Dagens bild] Tema: Porträtt

13815 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 29 June 2010 - 20:52

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

• 12974 inlägg
  • 0
Han såg verkligen arg ut den där snubben. Orakad var han också. :)

Postad 29 June 2010 - 21:04

GroKKen
  • GroKKen
  • Veteran

• 2487 inlägg
  • 0
ja usch, tänk vad minigolf kan göra med folk :)

Postad 29 June 2010 - 21:29

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15622 inlägg
  • 0

Han såg verkligen arg ut den där snubben. Orakad var han också. :)

ja usch, tänk vad minigolf kan göra med folk :)

:blush:

Redigerat av Mikael_R, 29 June 2010 - 21:29.

Postad 29 June 2010 - 21:30

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

• 1883 inlägg
  • 0
Lever motståndaren??? :)
Är klubban hel?
Bollen kastad i skogen?

Redigerat av RedMarathon, 29 June 2010 - 21:31.

Postad 30 June 2010 - 19:56

ThatSammyboy
  • ThatSammyboy
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0
En kille som fixar kopparkarl.. Ser jobbigt ut o sitta sadar hela dagarna

Postad bild

Postad 30 June 2010 - 20:20

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15622 inlägg
  • 0

En kille som fixar kopparkarl.. Ser jobbigt ut o sitta sadar hela dagarna

Fin och intressant bild!

Golfaren vart snäll igen.....eller vad det nu ska föreställa.....
Bifogad fil  IMGP9439.jpg   831.43K   0 Antal nerladdningar

Postad 30 June 2010 - 22:00

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

• 12974 inlägg
  • 0
"Den misslyckade golfaren började plötsligt vissla för att dölja sitt nederlag..." :huh:

Postad 01 July 2010 - 09:23

Dennis_hembio
  • Dennis_hembio
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
Fin bild på kopparslagaren, gjorde sig väldigt bara i svartvitt.

Så här i VM-tider.... en liten linjeman
Bifogad fil  DSC02531_Linjeman_1280.JPG   412.24K   0 Antal nerladdningar

Postad 01 July 2010 - 14:11

mayro
  • mayro
  • Mästare

• 3556 inlägg
  • 0
Den grabben såg ensam ut där i bilden. :unsure: . Snudd att det ser lite sorgset ut.Eller det ser ju sorgset ut.....

Den bilden kunde lätt visats i någon slags antimobbningskampanj.. Riktigt gripande faktiskt.. trotts man läser linjeman...

------------------------------------------------

tog bort bilden.. Lägger in ny nedan.. Färgerna blev konstiga helt enkelt..

Redigerat av mayro, 01 July 2010 - 17:50.

Postad 01 July 2010 - 14:35

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

• 12974 inlägg
  • 0
Är det jpg direkt ur kameran? Hur har du ställt in kontrast samt "skugguppljusning"? Skillnaderna mellan ljus och skugga i ansiktet ser sjukt bra ut. Hade jag tagit den bilden hade halva ansiktet varit svart. :unsure:

EDIT: Ändrade du just något i bilden?

Redigerat av overhard, 01 July 2010 - 14:36.

Postad 01 July 2010 - 14:40

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

• 11229 inlägg
  • 0

Tycker om bilden, jag hade gärna sett att man kunna redigera om bakgrunden så att gräsmatten och linjen hade fortsatt bort i oändligheten

Postad 01 July 2010 - 14:48

mayro
  • mayro
  • Mästare

• 3556 inlägg
  • 0

Är det jpg direkt ur kameran? Hur har du ställt in kontrast samt "skugguppljusning"? Skillnaderna mellan ljus och skugga i ansiktet ser sjukt bra ut. Hade jag tagit den bilden hade halva ansiktet varit svart. :unsure:

EDIT: Ändrade du just något i bilden?

Du var mig en riktigt uppmärksam snubbe... :)
Jag dämpade liite på värmen.. "Manord" var inte riktigt så solbränd .. :)

Och det är bildprogram som gör bilden.. Kameran tog RAW... Sedan ADCsee med ljus-spakarna grejar biffen.. :(

Postad 01 July 2010 - 14:50

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

• 12974 inlägg
  • 0
OK, jag tyckte nämligen ansiktet såg naturligare ut först, nu blev det lite mer gråaktigt på min skärm. Nya kameran verkar prestera bra iallafall. Kul!

Postad 01 July 2010 - 15:04

mayro
  • mayro
  • Mästare

• 3556 inlägg
  • 0

OK, jag tyckte nämligen ansiktet såg naturligare ut först, nu blev det lite mer gråaktigt på min skärm. Nya kameran verkar prestera bra iallafall. Kul!

Såg det då du säger det.. Färger ändras ju lite då man laddar in bilder här.. Men jag ändrade liiite tillbaks så det ser mer ut som först..

Och ja.. Kameran verkar fungera bra så länge ljus finns. Den har ett stort fång utav nyans-steg med färger utöver andra kameror jag haft... Men den hänger inte med då ISO börjar klättra på samma sätt som A550.. Då åker A550 ifrån tycker jag..... Egentligen sett som helhet så anser jag nog A550 som en i totalen med sina funktioner osv "bättre" modernare kamera än denna A850..

Men detta skall vara min "Finkamera"..Man njuter av att bara se och hålla i den.. Skall skaffa en NEX i framtiden för ta mera typ högisobilder med via live view och HDR.. Samt som blir en kamera som man kan dra med sig oftare... :unsure:

Redigerat av mayro, 01 July 2010 - 15:31.

Postad 01 July 2010 - 17:17

Supernaut77
  • Supernaut77
  • Guru

• 4148 inlägg
  • 0

Såg det då du säger det.. Färger ändras ju lite då man laddar in bilder här.. Men jag ändrade liiite tillbaks så det ser mer ut som först..

Mina stämmer perfekt vad jag kan se. Har du nån färgrymd som inte stöds av internetbrowsern eller nåt?
Tycker som Overhard att det är en grå/grön hinna i ansiktet :unsure:

Postad 01 July 2010 - 17:53

mayro
  • mayro
  • Mästare

• 3556 inlägg
  • 0
Nu blir det en lite större bild. Tog bort den ovan inlägda... Samt framkallad denna gång med Sony´s eget program.. Och lite fixat då bokeh är och var stirrig.. Objektivet är ju inte ett direkt "highend objektiv"... :unsure:
----------------------------------------------------------------------------

Har varit i Växjö och mött upp en forumsmedlem och lämna min A550 som han nu är den glade ägaren till.

Så därför blir det en lite bild utav honom som får bli dagens bild. Det sorgliga är att det var så extremt stark sol.. Borde nog ha haft annan bländare och så.. Men glömde bort det totalt...

.Medlemen är..

"" Manord ""

Bifogad fil(er)

Postad 01 July 2010 - 18:05

Supernaut77
  • Supernaut77
  • Guru

• 4148 inlägg
  • 0
Ser fint ut nu mayro!
Bländaren är väl inget att ångra. Stort ska det vara när man har bakgrund man vill sudda ut ju :unsure:

Postad 01 July 2010 - 18:27

mayro
  • mayro
  • Mästare

• 3556 inlägg
  • 0
Då detta objektiv inte har så snygg bokeh så tjänar man på att ha en renare bakgrund i stället för en kass bokeh..Därför med en mer synlig bakgrund så kan man sedan ta "elements tex och sudda till bakgrunden. Och har man mer synlig bakgrund så ser den konstgjorda bokeh mer riktig ut än sudda på den taggiga elaka...

Hänger du med ? Eller förklarar jag dåligt... :unsure:

Detta tror jag många kanske inte tänker på.. Och denna gång inte jag heller..

Postad 01 July 2010 - 18:35

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

• 12974 inlägg
  • 0
Nu såg det bättre ut igen! :unsure:

Postad 01 July 2010 - 18:37

Supernaut77
  • Supernaut77
  • Guru

• 4148 inlägg
  • 0

Detta tror jag många kanske inte tänker på.. Och denna gång inte jag heller..

:) Nä, tänkte inte på det. Har aldrig kommit på tanken på att sudda ut bakgrunden manuellt heller :unsure:

Men frågan är om man inte tjänar på stor bländare ändå. Ska man bara lägga på oskärpa tar den ingen hänsyn till avstånd ur fokus. Har man redan avtagande skärpa får man ju det gratis. :)

Postad 01 July 2010 - 18:59

mayro
  • mayro
  • Mästare

• 3556 inlägg
  • 0
Du får mjukare bakgrund med större synbarhet om du tex tar med f8 f11 nått.. Man ser ju lite av tex bladen då.. Och har man som mitt objektiv kass bokeh på f4 så tjänar man på att starta med mjukare bakrund. Och sedan sudda till den.. Då ser den mer "Verklig bokeh" ut..

Har man bra bokeh från sitt objektiv så behövs det ju givet inte göras så...

Overhard..

Ja jag förstår inte riktigt vad som hände där. :) . Men nu var man på "banan igen".. :unsure:

Redigerat av mayro, 01 July 2010 - 19:00.

Postad 01 July 2010 - 19:20

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

• 12974 inlägg
  • 0
Mayro: Jag tycker mig få samma resultat när jag drar för mycket i recovery och fill light i lightroom i bilder med värdigt hårt ljus och höga kontraster. Men jag tycker det börjar bli dags att posta lite fler bilder tagna med nya kameran va? 2 bilder, eller vad är det du är uppe i nu? :unsure:

Postad 01 July 2010 - 22:05

mayro
  • mayro
  • Mästare

• 3556 inlägg
  • 0
Tar mig friheten att lägga in nån liten extrabild dagen till ära i låg kvällssol.... Lägger inte in nått i morgon eller nästa dag om någon nu blir sur.. Men jag hoppas inte det gör nått... :unsure:

Bifogad fil  DSC00073.jpg   417.74K   0 Antal nerladdningar

Så klippte jag ur till ungefär 70%..Det är fasiken lite lätt kul med mååånga pixlar att spela med...

Bifogad fil  DSC00073_2.jpg   276.66K   0 Antal nerladdningar

Redigerat av mayro, 01 July 2010 - 22:07.

Postad 01 July 2010 - 22:40

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15622 inlägg
  • 0
Fint Mayro!

Postad 02 July 2010 - 00:25

xray
  • xray
  • Guru

• 4296 inlägg
  • 0

...

Kanske lite mer crop och en lätt upprätning skulle höja bilden ett snäpp, samt skapa lite fejkad bokeh så att staket och skog inte är så tydlig.

Redigerat av xray, 02 July 2010 - 00:26.

Postad 02 July 2010 - 04:23

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

• 12974 inlägg
  • 0
Man blir impad Mayro! :unsure: Söt tjej också. :)

Postad 02 July 2010 - 09:47

Dennis_hembio
  • Dennis_hembio
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

Den grabben såg ensam ut där i bilden. :unsure: . Snudd att det ser lite sorgset ut.Eller det ser ju sorgset ut.....

Den bilden kunde lätt visats i någon slags antimobbningskampanj.. Riktigt gripande faktiskt.. trotts man läser linjeman...
(...)

Visar hur lätt bilder kan ljuga. Det är lillebror som följt med pappa (jag) till storasysters fotbollsskola. Han hänger med på en del lekar men då de spelar fotboll är han för liten så då hittar vi på annat. Här ville han vandra på linjen lite. Till vänster utanför bild spelas det fotboll för fullt. Så han är varken ensam eller sorgsen. Men jag förstår känslan du fick, Mayro.
Fin bild i den mjuka kvällssolen också!

Tycker om bilden, jag hade gärna sett att man kunna redigera om bakgrunden så att gräsmatten och linjen hade fortsatt bort i oändligheten

Tack que. Den redigeringen skulle säkert bli bra, men för att få det bra behöver man vara bättre på gimp/photoshop än vad jag är. Att det är straffområdeslinjen och inte sidolinjen han går på gör inte det lättare.

Kanske lite mer crop och en lätt upprätning skulle höja bilden ett snäpp, samt skapa lite fejkad bokeh så att staket och skog inte är så tydlig.

Ja, det har du nog rätt i, xray.

Bilden här nedan behövde jag inte räta upp, höll kameran rakare den gången. Försökte mig på att göra staket och cyklar och annat i bakgrunden suddigare, men tyckte det var svårt med övergångar och grabben blev konstig i konturerna. Behöver bli bättre på sådant om det ska förbättra en bild snarare än göra att den ser konstlad ut.

En liten linjeman balanserade...
Bifogad fil  DSC02530_linjeman_balanserar_1280.JPG   533.49K   0 Antal nerladdningar

Postad 02 July 2010 - 11:16

Ponisch
  • Ponisch
  • Mästare

• 2525 inlägg
  • 0

Tar mig friheten att lägga in nån liten extrabild dagen till ära i låg kvällssol.... Lägger inte in nått i morgon eller nästa dag om någon nu blir sur.. Men jag hoppas inte det gör nått... ;)

Så klippte jag ur till ungefär 70%..Det är fasiken lite lätt kul med mååånga pixlar att spela med...

Ännu ett bevis på hur efterbehandling i olika slag kan förändra en bild - i detta fallet crop!
Härlig grön bokeh som ramar in ansiktet, snyggt!

Postad 03 July 2010 - 07:18

Drey123
  • Drey123
  • Veteran

• 1960 inlägg
  • 0
Porträtt:

Bifogad fil(er)

Postad 03 July 2010 - 08:45

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15622 inlägg
  • 0

Porträtt:

Snyggt Drey. Jag gillar efterbehandlingen, bruset, oskärpan och modellens posé vilket gör att
det nästan ser ut som ett gammalt fotografi, men glasögonen och frisyren avslöjar modern tid.

Redigerat av Mikael_R, 03 July 2010 - 08:48.

Postad 03 July 2010 - 11:10

mayro
  • mayro
  • Mästare

• 3556 inlägg
  • 0

- Ännu ett bevis på hur efterbehandling i olika slag kan förändra en bild . i detta fallet crop!
Härlig grön bokeh som ramar in ansiktet, snyggt!

Vad snackar du om ?

"" "Ännu ett bevis på hur efterbehandling i olika slag kan förändra en bild """ . ? ?

Bilden (bilderna) snudd direkt ur kameran med ytterst ytterst lite gjort över huvud taget mer än huvudsakligen minskat lite på värmen därför det var sen lågt stående rödaktig eftermiddas-sol Vilket ger en lätt överdriven värme i bilden.. Samt kompensera med 1 steg utav skärpan vid förminskningen då det behövs för webbvisning därför man förlorar lite skärpa vid förminskandet... Samt för kompensera det gamla objektivets inte perfekta skarphet för denna 24 Mp kamera.. Det är ju ett objektiv från 1985.. Som jag köpt beg samt som är använt en del..

Lägger in orörd crop av orginalbilden för beskådan så har du nått att utgå ifrån.. Den är på 961 kb. Så den är ungefärligen så stor som en förminskad bild kan vara . Så storleken torde inte kunna bli ett större problem att öppna än dom bilder med ordinarie storlek som är godkända för visning här..

Så förklara gärna vad du snackar om är du snäll. Din komentar om "förändra" ser nämligen mycket underlig ut...

Bifogad fil(er)

Redigerat av mayro, 03 July 2010 - 12:11.

Postad 03 July 2010 - 12:01

xray
  • xray
  • Guru

• 4296 inlägg
  • 0

...

Ja, det har du nog rätt i, xray.

...

Något i den här stilen menade jag... (Givetvis går det att göra mer noggrant, men jag antar det räcker för att visa min tanke).

Bifogad fil  post_76737_1277972432mod.jpg   335.18K   0 Antal nerladdningar

Postad 03 July 2010 - 12:12

mayro
  • mayro
  • Mästare

• 3556 inlägg
  • 0
xray..

Den blev urbra den.... ;)

Postad 03 July 2010 - 12:26

Ponisch
  • Ponisch
  • Mästare

• 2525 inlägg
  • 0

Så förklara gärna vad du snackar om är du snäll. Din komentar om "förändra" ser nämligen mycket underlig ut...

Jag menade definitivt inte något negativt med min kommentar, om du nu trodde det!
Jag säger bara att om man lyckas croppa en bild "rätt" så känns det som en helt ny komposition, altså bilden blir bättre än den var från början!

Kanske skulle använt ordet förbättra istället för förändra, ber om ursäkt om det misstolkades.

Postad 03 July 2010 - 12:40

mayro
  • mayro
  • Mästare

• 3556 inlägg
  • 0
Jag förstog inte vad du menade bara... Och även om du menat som negativ kritik så hade det självklart inget gjort..Bara du skrivit vad du menade också samtidigt.. Det är utifrån sådan kritik man lär sig se hur andra ser vad man gör eller inte gör.. ;)

Men det såg förbaskat "underligt" ut med din komentar som inte sa ett dugg annat än "Förändra".. Vilket ju inte var gjort egentligen alls i någon stor utsräckning... .. Så bättre fråga än inte förstå ett smack av komentaren....

Och därmed förstår jag nu hur du menade och så va det utrett... :)

Postad 03 July 2010 - 15:34

kinjon
  • kinjon
  • Beroende

• 1015 inlägg
  • 0
En till från igår ;) Denna är dock mer "snapshottig" än bilden i Dagens Bild-tråden

Postad bild

Postad 03 July 2010 - 22:41

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

• 12974 inlägg
  • 0
Mayro: Jag fattade det som att han menade att din "crop" hade gjort att det blev som en helt ny bild och att resultatet var mycket positivt. Jag kan inte annat än hålla med.

Jag måste säga att Nikon D90 är en rätt grym kamera. Har gått ett helt bröllop idag, 14 GB, 1300 bilder och halva orginalbatteriet kvar!? Helt sinnessjukt. Ljuset var ju det värsta tänkbara då de ville bli fotade nere vid vattnet 14.00 i gassande sol. Jag satte mitt blixtparaply i handen på brudgummen för att softa ljuset lite. Här kommer ett smakprov:
Bifogad fil  DSC_9719.jpg   302.03K   0 Antal nerladdningar
Ps. Paraplyet syns inte eftersom det är vitt och har frätt ut mot himlen och han håller det bakom bruden.

Redigerat av overhard, 03 July 2010 - 22:43.

Postad 03 July 2010 - 22:51

mayro
  • mayro
  • Mästare

• 3556 inlägg
  • 0
Snyggt trotts det utbrända paraplyet..!!..

Redigerat av mayro, 03 July 2010 - 23:03.

Postad 03 July 2010 - 23:34

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

• 12974 inlägg
  • 0
Tack. Ja, jag har ju precis laddat över bilderna på datorn och inte hunnit redigera nån av dem ännu. Ser nu att jag skulle ha städat bort några rester av paraplyet i himlen. :D Det gick bra iallafall och jag tror de blir nöjda med bilderna. Ni kommer antagligen få se en och annan bild de kommande dagarna. Här är en till direkt ur kameran så att säga (den har gått genom Lightroom med mina förvalda inställningar).
Bifogad fil  DSC_9835.jpg   366.28K   0 Antal nerladdningar

Postad 04 July 2010 - 00:08

xray
  • xray
  • Guru

• 4296 inlägg
  • 0
Grymt fint Overhard! Porträtten ser riktigt avslappnade och naturliga ut. I den sista bilden utstrålar hon verkligen lycka. :D

Du kunde testa att minska ner ljusstyrkan pytte lite (handlar om nyansskillander) genom en negativ curves adjustment. Jag tror att en sådan justering kan göra bilderna ännu mer harmoniska, tror även att deltaljer i hennes vita klänning kommer fram bättre då.

Postad 04 July 2010 - 00:13

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

• 12974 inlägg
  • 0
Tack. Jodå, visst går det att förbättra bilderna en del, den är ju som sagt bara körd genom Lightroom med standardinställningar. Har över 1200 bilder att gå igenom några gånger för att sålla ut guldkornen. Hur många bilder ska man sålla ut egentligen? Jag menar blir brudparet lika glada för 500 bra bilder som 100 jättebra? I vilket fall så har jag tänkt skicka med de jag sållat ut i mindre format så de har möjlighet att välja någon av dessa om det är något de gillar.

Postad 04 July 2010 - 01:19

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0
Ojdå här har man inte postat någon bild förut. Ingen höjdare på porträtt :) (Eller alldrig försökt heller)

Gärna kritik på bilen eftersom jag behöver lite sånt på denna front :D

Vet att den inte är helt 100% skarp men ungar står ju sälla still :(

Bifogad fil(er)

Redigerat av Timpolanen, 04 July 2010 - 01:22.

Postad 04 July 2010 - 01:32

ThatSammyboy
  • ThatSammyboy
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0
Overhard, ojoj vilka bra bröllopsbilder det verkar ha blivit, kul!!
Timpolanen, gillade din bild skarpt.. och om den hade haft skärpa i ögonen så hade det varit en riktig vinnare. Schysst med de blåa ögonen o det busiga ansiktsutrycket.

Min yngsta bror. Jag kallar denna för "The tiered Professor":

Postad bild

Postad 04 July 2010 - 20:36

GroKKen
  • GroKKen
  • Veteran

• 2487 inlägg
  • 0

Något i den här stilen menade jag... (Givetvis går det att göra mer noggrant, men jag antar det räcker för att visa min tanke).

Väldigt snyggt croppat xray, höjer verkligen bilden jättemycket. Kul att en beskärning kan göra så mycket :D

En till från igår :) Denna är dock mer "snapshottig" än bilden i Dagens Bild-tråden

Häftigt att få till sådan len bokeh och så skarp bild^^

Overhard: Snyggt jobbat med bröllopsbilderna! :(. Låter som en smart idé där med bilderna.

Bra bild Timpo, gillar vinkeln den är tagen i och så, blir lite annorlunda med ett fågelpersketi.

Overhard, ojoj vilka bra bröllopsbilder det verkar ha blivit, kul!!
Timpolanen, gillade din bild skarpt.. och om den hade haft skärpa i ögonen så hade det varit en riktig vinnare. Schysst med de blåa ögonen o det busiga ansiktsutrycket.

Snygg svartvit bild, du kan det där Sammy :rolleyes:

Postad 04 July 2010 - 21:01

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0

[img]hr.com/4143/.jpg[/img

Bra bild :D

Postad 05 July 2010 - 00:05

ThatSammyboy
  • ThatSammyboy
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0

Snygg svartvit bild, du kan det där Sammy :D

Bra bild :)

Tack, det var snällt :(

Postad 05 July 2010 - 06:35

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0
Lite trött igår orkade inte skriva så mycket. Men jag tycker att du fått en bra balans i bilden, kan lätt se onatruligt ut när man redigerar S/V för hårt :)

Postad 05 July 2010 - 08:51

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15622 inlägg
  • 0
Overhard: Ser mycket bra ut det där. Tycker om den naturliga utstrålningen i bilderna. Ska bli kul att se mer bilder!

Postad 05 July 2010 - 11:20

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

• 12974 inlägg
  • 0
Tack Micke!
En till:
Bifogad fil  DSC_9781.jpg   467.76K   0 Antal nerladdningar

Postad 05 July 2010 - 12:03

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

• 11229 inlägg
  • 0
Du undrade någon gång hur många bilder du skulle ta med, eftersom du gör en ganska speciell redigering på många (i alla fall de du visar) så kanske du skulle ha med en vanlig redigering och en lite mer speciell?

Var är denna bild tagen?

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.