![]() |
![]() |
![]() |
469:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
Postad 03 december 2010 - 10:46
Postad 03 december 2010 - 14:51
Vad föredras när det gäller vapen?
Spas12 med ljuddämpare, crossbow och tomahawk. Allt för att få lite utmaning i det hela

Redigerat av Unregistered0bd3a3f1, 03 december 2010 - 14:51.
Postad 03 december 2010 - 15:04
sant det sejlax skriver, mer en smaksak med sikten om man som jag kör mest med iron-sight. MP5 an är lika effektiv som ak74u, men jag föredrar ak för siktets skull. Och ljudets. Och utseendet.
inget så, men "effektiv" är väl å ta i, rekyl på MP5an är BETYDLIGT jobbigare.
Postad 03 december 2010 - 15:35
Tycker de dör lika kvickt med ovan nämnda som ak:n.
Något som däremot förundrar mig är hur jag lyckas få 50% av mina HS via skott i knä/midjehöjd......
Postad 03 december 2010 - 19:43
Postad 03 december 2010 - 21:07
Ett tips är att du spelar några matcher Combat Training för att lära dig banorna och känna på olika vapen.nu jäklar börjar ja lära mig banora, och hur man siktar... inga 0.3 i ratio längre, snarare 0.6... hehe
Postad 03 december 2010 - 21:28
100% bättrenu jäklar börjar ja lära mig banora, och hur man siktar... inga 0.3 i ratio längre, snarare 0.6... hehe

Edit: Är ju bra alltså...
Redigerat av Zoiler, 03 december 2010 - 21:29.
Postad 04 december 2010 - 17:51
Ett tips är att du spelar några matcher Combat Training för att lära dig banorna och känna på olika vapen.
eller vart folk spawnar

Postad 04 december 2010 - 19:54
är ff aktiverat i hc
och kan man se vem som är server
Redigerat av Unregistered03a0e558, 04 december 2010 - 20:08.
Postad 04 december 2010 - 21:41
Du kan inte se vem som är host. Men precis när omgången startar, om du då har scoreboarden uppe, kan man ofta se vem som först får fullt på staplarna. Den som får det först bör vara host.
Postad 05 december 2010 - 09:25
En annan förekommande är att "lasern" från Claymore stannar kvar på banan efter att claymoren har försvunnit. Blir ju en del laser-sträck på banan efter ett par minuter, men inget som skadar.
Men som sagt, är det en bugg eller en feature med SCP?
Postad 05 december 2010 - 09:32
En annan förekommande är att "lasern" från Claymore stannar kvar på banan efter att claymoren har försvunnit. Blir ju en del laser-sträck på banan efter ett par minuter, men inget som skadar.
Men som sagt, är det en bugg eller en feature med SCP?
ja detta har jag märkt är vanligt... måste ju vara en bugg? Lite irriterande ibland.
Postad 05 december 2010 - 10:31

Slutade med 30-2, dock är det ganska kört om nån får chopper gunnern där, Spawnrape får en helt ny innebörd.
Postad 05 december 2010 - 14:45
Tycker det är lite buggar emellanåt, 2 som är relativt vanliga enligt mig är är man kär Second Chance Pro(om det är en bugg dvs?), när man blir skadad, inte att man lägger sig, så stannar blodet kvar på skärmen, sen klarar man typ inga hopp utan att man dör direkt.
Kör du Hardcore så stannar blodet kvar för att visa att du är lite skadad, eftersom man inte har health-recovery i Hc.
Postad 05 december 2010 - 18:07
lite humor att se folk leta paket som inte finns. easy kill

Redigerat av ryst, 05 december 2010 - 18:07.
Postad 05 december 2010 - 18:39
Jag letade efter ett paket igår i flera minuter och dog 2-3 ggr tills jag gav upp! haha"roligaste" buggen är väl ändå att indikatorn visar att det finns ett paket på kartan fast det är upplockat.
lite humor att se folk leta paket som inte finns. easy kill
Edit: va kostar Flamethrower och kan man ha det till alla vapen?
Redigerat av Lias08, 05 december 2010 - 18:49.
Postad 05 december 2010 - 20:50
Jag letade efter ett paket igår i flera minuter och dog 2-3 ggr tills jag gav upp! haha
Edit: va kostar Flamethrower och kan man ha det till alla vapen?
Den kostar väl typ 1500 eller 2000. Går att ha på dom flesta assaultrifles vad jag vet
Postad 05 december 2010 - 20:56
Vet du hur länge elden räcker?Den kostar väl typ 1500 eller 2000. Går att ha på dom flesta assaultrifles vad jag vet
Postad 05 december 2010 - 23:10
Vet du hur länge elden räcker?
Inte länge, det är ju bara ett extra tillbehör till ett vapen.
Brukar räcka att döda 2-3personer på nära avstånd, i tid så varar det kanske 5s per "skott", vilket man har 2 utav.
Postad 05 december 2010 - 23:44
Det suger ju!Inte länge, det är ju bara ett extra tillbehör till ett vapen.
Brukar räcka att döda 2-3personer på nära avstånd, i tid så varar det kanske 5s per "skott", vilket man har 2 utav.
Jag håller mig till min AUG med ljuddämpare, tungaste.
Postad 06 december 2010 - 00:15

Postad 06 december 2010 - 01:07
Postad 06 december 2010 - 07:09
Det suger ju!
Jag håller mig till min AUG med ljuddämpare, tungaste.
Ja den är inte jätteeffektiv, men jag älskar när folk envisas med att använda dem mot mig när jag kör Flak Jacket Pro

Dödade en med en rökgranat (Willy Pete) ikväll. Inget konstigt i det, tänker ni, men den här granaten rörde aldrig motspelaren! Jisses så skadad han måste ha varit när han dör av röken från en rökgranat.
Ja rökgranaten ger ju ifrån sig en viss skada nu när den "detonerar". Typ som en concussiongranat fast mindre räckvidd.
Postad 06 december 2010 - 07:28
Undrar om flashbang ger ifrån sig lite skada vid detonation? ^^ Skulle vara jäkligt kul att döda någon genom att en flash exploderar framför dom.Ja rökgranaten ger ju ifrån sig en viss skada nu när den "detonerar". Typ som en concussiongranat fast mindre räckvidd.

Postad 06 december 2010 - 08:09
Om man får ner en motståndare så han ligger och snurrar så måste man ju avsluta honom ordentligt snabbt. För får han in en halvträff på dig så segnar man ju ner som ett gammalt fyllo.
Jag blev dödad igår av en kille som sköt mig på rejält avstånd. Hade han stått upp och skjutit mig med en pistol så hade det ju knappt märkts.
Postad 06 december 2010 - 08:44
Är inte pistolen i "second chance" väl kraftfull?
Om man får ner en motståndare så han ligger och snurrar så måste man ju avsluta honom ordentligt snabbt. För får han in en halvträff på dig så segnar man ju ner som ett gammalt fyllo.
Jag blev dödad igår av en kille som sköt mig på rejält avstånd. Hade han stått upp och skjutit mig med en pistol så hade det ju knappt märkts.
Låter som revolvern i World at War, den var ju helt sjuk. Man kunde få HS på flera hundra meters avstånd vill jag minnas. Kanske är det något av Treyarchs signum?
Postad 06 december 2010 - 13:00
Undrar om flashbang ger ifrån sig lite skada vid detonation? ^^ Skulle vara jäkligt kul att döda någon genom att en flash exploderar framför dom.
Jsg dödade flera stycken igår med concussion-granaten

Postad 06 december 2010 - 13:40
Jsg dödade flera stycken igår med concussion-granaten
skadeskjuter dem och om de gömmer sig så kastar man en sån för att de sprängs snabbare än vanliga granater
Men är dom nere på second chance då eller är dom bara "vanligt" skadade?
Jag försöker ofta semtexa dom som redan ligger men tyvärr så har jag ofta slut på dom. Kanske kan testa slänga en concussion istället...
Postad 06 december 2010 - 14:58
Fungerar på båda, men mycket svårare om dom bara är skadade då dom enkelt kan flytta sig så man missar helt.Men är dom nere på second chance då eller är dom bara "vanligt" skadade?
Men mot folk som är i last stand brukar jag använda det också.
Postad 06 december 2010 - 16:22
Redigerat av Unregistered03a0e558, 06 december 2010 - 16:40.
Postad 06 december 2010 - 18:36
Någon mer som har problem i övrigt med BBB och deras uppkoppling?
Har hela helgen haft fullt med staplar men likväl så laggar det.. har dock örjat söka local nu enbart och hamnar titt som tätt med en massa finnar.
Postad 06 december 2010 - 21:00
Vad föredras när det gäller vapen? Kör själv med stoner mestadels. Dock verkar det finnas någon extremt kraftfull pickadoll, typ Commando eller liknande. Någon som vet?
Många, inkl. mig själv, gillar AK 74u och AK 47. Själv kör jag mestadels med AK 74u. Kraftfully och, rätt otippat, så är rekylen inte så farlig som t.ex. mp5:an.
Annars är galil med silencer på ett trevligt val!
Postad 06 december 2010 - 21:46

Är det någon som har haft tur med granaterna på Nuke? Jag minns speciellt när jag lyckades få en kill och fyra assist, inte illa pinkat.
Postad 06 december 2010 - 21:53
Det roligaste med Black Ops måste vara ett packat Nuketown, i inledningen. Det är något speciellt med att kasta granater hur som helst och hoppas på det bästa medan man skjuter sig fram ur förvirringen som uppstår från all granatrök.
![]()
Är det någon som har haft tur med granaterna på Nuke? Jag minns speciellt när jag lyckades få en kill och fyra assist, inte illa pinkat.
Hade lite flyt igår, satte min semtex på bilen bredvid garaget vid det "gröna" huset. Bilen sprängdes och 4 stycken som kom framspringandes genom och vid sidan av garaget för att skicka sina granater mot oss fick betala med sina liv. Alla dödade av den exploderande bilen.
3 sekunder senare så plockade jag ytterligare en kille med bössan, och vips så var mitt livs snabbaste "napalm strike" ett faktum.

Postad 07 december 2010 - 02:38
fick en jäkla massa killls och killstreak förut, 23-1 slutade det. Helikoptern är giftig. hehe
Postad 07 december 2010 - 09:07
kul o spela med, och imot dig Polobyxa...
Desamma, får vi göra om. =)
Postad 07 december 2010 - 20:29
Upplever någon annan detsamma? Vad kan man göra?
Postad 07 december 2010 - 23:36

Saknade ditt headset dock firren

Postad 08 december 2010 - 04:57
Najs å lira med Abborren och Bizhop ikv, dock lite ovan domination blir ganska grötigt fort
.
Saknade ditt headset dock firren
Bubbel-Bubbel...
Jo, lite ovant med Domination, men det var kul! Lättare att få kills. he he
Postad 08 december 2010 - 10:19
Domination tycker jag är riktigt kul, är väl det som ligger som Default när jag ska ut å spela.
Vi vann ju varannan match iaf

Postad 08 december 2010 - 11:48
Haha absolut, jag har dock nu på senare börjat bry mig om min KDR, och Domination kan nog gå båda vägarnaTack för inviten, blir ju lite roligare om man är svenskar som fyller större delen av partyt.
Domination tycker jag är riktigt kul, är väl det som ligger som Default när jag ska ut å spela.

Några matcher gick ju hur bra som hellt medans andra gick det riktigt åt skogen.
Postad 08 december 2010 - 13:07
Tack för inviten, blir ju lite roligare om man är svenskar som fyller större delen av partyt.
Enig i att domination är daa shiiit, just spray and pray..

Vart kul me lite S&D nästa gång i får ihop några svenskar i samma party..

Postad 08 december 2010 - 13:16
Körde med AK74u ett bra tag och den är bra. Men AK47 förstår jag mig inte alls på, känns inte lika kraftfull som AK74u och mer rekyl.Många, inkl. mig själv, gillar AK 74u och AK 47. Själv kör jag mestadels med AK 74u. Kraftfully och, rätt otippat, så är rekylen inte så farlig som t.ex. mp5:an.
Annars är galil med silencer på ett trevligt val!
Den nya favoriten är Galil med reflexsight.
Postad 08 december 2010 - 15:23
Är det någon speciell skillnad mellan Reflex sight och Red Dot? Förutom storleken på dom.
Postad 08 december 2010 - 15:57
Körde med AK74u ett bra tag och den är bra. Men AK47 förstår jag mig inte alls på, känns inte lika kraftfull som AK74u och mer rekyl.
jag tycker tvärtom... med AK47u bara måste jag ha Grip annars så går det åt skogen men AK47an funkar helt underbart bra för mig.
Postad 08 december 2010 - 16:02
Enig i att domination är daa shiiit, just spray and pray..
..
Vart kul me lite S&D nästa gång i får ihop några svenskar i samma party..
S&D? Jag är lätt på!

Postad 08 december 2010 - 16:10
Är det någon speciell skillnad mellan Reflex sight och Red Dot? Förutom storleken på dom.
Enda skillnaden är att reflex har ytterst lite mer zoom.
Postad 08 december 2010 - 16:12
Jo grip är ju som sagt ett måste nästan. När jag kör med Warlord brukar jag ha rapid fire också, då blir den riktigt farligjag tycker tvärtom... med AK47u bara måste jag ha Grip annars så går det åt skogen men AK47an funkar helt underbart bra för mig.

Kanske får ge AK47 en ny chans, ska baske mig köra med den ikväll.
Adda gärna mig om någon är sugen på att spela psn: Mr_Sylt
Redigerat av Unregistered070cd76b, 08 december 2010 - 16:17.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar