Battlefield Bad Company 2 (Xbox 360)
Battlefield: Bad Company 2 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(15)
|
Inga priser | |
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Postad 19 March 2010 - 19:24
Fordonet får då en markering för den som har en "bazooka"
Men vad det är det för funktion? man skjuter ju knappast ner helikoptern lättare efter man har markerat den..eller?
Postad 19 March 2010 - 19:32
Hur fungerar den där "tracer" eller vad den heter...en pistol som skjuter en röd raket som fastnar på fordon.
Fordonet får då en markering för den som har en "bazooka"
Men vad det är det för funktion? man skjuter ju knappast ner helikoptern lättare efter man har markerat den..eller?
tracer dart menar du.
jo, man skjuter en tracer dart på ett fiende fordorn, sen kan personer med rpg raketer sikta på målet så åker raketet till målet automatiskt. mkt bra till helikoptrar. jag brukar köra enginer med tracer dart pistolen och sen rpg. fiiiiiiint till helis.
observera att man måste hålla rpgsiktet vidmotivet några sek så avståndet kommer fram för det ska fungera.
och yeyyy, nu är leaderboardsen online
fungerade i 20 sek, sen blev det segt som sirap.
http://www.battlefie...com/leaderboard
We are experiencing high traffic,
please come back.
Redigerat av Unregistered03a0e558, 19 March 2010 - 21:51.
Postad 19 March 2010 - 23:55
http://www.youtube.c...h?v=rH8a9QnH9iQ
Eller varför inte: http://www.youtube.c...FyaoxzRH5I&NR=1
Löjligt. The Best Boosting clan, vadå bäst, vad är roligt med att fuska?
Mest diskreta är ju #2 i topplistan. han är ju med i klanen BHL = Boosters Hot Line.
LÖJLIGT!
Redigerat av asbra, 20 March 2010 - 00:18.
Postad 20 March 2010 - 00:33
Kollar ni tomtarna i toppen och undrar hur de fick 5 miljoner poäng som medic så har ni svaret här:
http://www.youtube.c...h?v=rH8a9QnH9iQ
Eller varför inte: http://www.youtube.c...FyaoxzRH5I&NR=1
Löjligt. The Best Boosting clan, vadå bäst, vad är roligt med att fuska?
Mest diskreta är ju #2 i topplistan. han är ju med i klanen BHL = Boosters Hot Line.
LÖJLIGT!
haha, vilka nötter. dice borde ha något system som motverkar just detta. vore kul med en ärlig leaderboard. såg också att de fanns de som knivat. han the scothgod ligger bland de första på knivningslistan med, med dubbelt så fler än mig, och jag tar stoooooooora risker att dö vid många knivningsanfall.
vore kul och ha dogtags från de som toppar listan. hehe guuuuuuuld färgade.
Postad 20 March 2010 - 08:48
LÖJLIGT!
Håller med. Hoppas nu för fan att de inte glitchar sönder detta spelet med som det blivit med MW2.
Postad 20 March 2010 - 10:45
Postad 20 March 2010 - 10:45
Ah, där kan man ju se hur många man fått till sin Demolishion Man-achievement!
edit: långsam...
Redigerat av lifter, 20 March 2010 - 10:46.
Postad 20 March 2010 - 10:53
Postad 20 March 2010 - 11:00
Postad 20 March 2010 - 12:08
Räknas förresten UAVn som en helikopter vad det gäller att köra över folk och få en achievement för det?
Vet inte, jag fick den iaf med med en vanlig helikopter, körde över en som hoppade fallskärm. Han blev filéad!
Men det är väl airvechiles det gäller så tror uav funkar med.
Redigerat av lenko, 20 March 2010 - 12:09.
Postad 20 March 2010 - 13:50
MikkoK, http://www.sr.se/web...e=db&Id=1584374
Altså, jag höll på att dö av skratt i soffan igår![]()
![]()
Haha! ###### piss att mitt headset rök sönder nu med
Blir till att beställa ett eftersom det inte finns i närheten där jag bor.
Men varsågod till skratten
Mina stats:

EDIT: Bizhop och jag har inte bara likadana avatarer här på MiHB, svi har också samma average life i spelet med, på sekunden när.
Redigerat av MrSpokk, 20 March 2010 - 14:07.
Postad 20 March 2010 - 14:40
Postad 20 March 2010 - 14:43
med RPG så menar du bara första bazookan..det här fungerar alltså med alla bazookas?tracer dart menar du.
jo, man skjuter en tracer dart på ett fiende fordorn, sen kan personer med rpg raketer sikta på målet så åker raketet till målet automatiskt. mkt bra till helikoptrar. jag brukar köra enginer med tracer dart pistolen och sen rpg. fiiiiiiint till helis.
observera att man måste hålla rpgsiktet vidmotivet några sek så avståndet kommer fram för det ska fungera.
Redigerat av Unregisteredd51b7e75, 20 March 2010 - 14:43.
Postad 20 March 2010 - 15:18
Kan vi inte få ihop några squads här inne sen joinar vi L7:s Ladders och lirar mot varandra, skulle ju va lite skoj.
Ja e på!
Postad 20 March 2010 - 16:18
Kan vi inte få ihop några squads här inne sen joinar vi L7:s Ladders och lirar mot varandra, skulle ju va lite skoj.
Såg nu att Minhembio(PS3) hade skapat två grupper i deras ladder, tycker vi också ska göra det;)
Ja e på!
Får se om fler vill då.
http://level7.nu/are...adder.php?id=13
Postad 20 March 2010 - 17:06
Kan ni förklara lite mer vad det innebär för dom oinsatta?Kan vi inte få ihop några squads här inne sen joinar vi L7:s Ladders och lirar mot varandra, skulle ju va lite skoj.
Postad 20 March 2010 - 17:06
Haha, har också 1.22 i time per lifeHaha! ###### piss att mitt headset rök sönder nu med
Blir till att beställa ett eftersom det inte finns i närheten där jag bor.
Men varsågod till skratten
Mina stats:
EDIT: Bizhop och jag har inte bara likadana avatarer här på MiHB, svi har också samma average life i spelet med, på sekunden när.
Postad 20 March 2010 - 17:13
Kan ni förklara lite mer vad det innebär för dom oinsatta?
skulle precis skriva samma sak. jag är på, låter spännande.
Postad 20 March 2010 - 17:19
Kan ni förklara lite mer vad det innebär för dom oinsatta?
Är själv oerfaren när det gäller klan lir men man skapar ju sitt lag där sen får man skicka match förfrågningar till varandra osv
Men som sagt, är själv inte så kunnig inom klan lir så kanske finns nån som fattar drillen bättre.
Postad 20 March 2010 - 17:51
testa att håll nere BACK och sen klicka på START.
-sceeenshot taken-
Redigerat av Unregistered03a0e558, 20 March 2010 - 17:57.
Postad 20 March 2010 - 18:29
Med RPG menar han RPG7 och inte M2 eller M136AT4.
Bazooka är ett raketgevär man använde under WW2.
Bra men med Garl Gustav fungerar det också.
när man säger bazooka brukar de flesta haja till och förstå att man menar raketgevär.
Postad 20 March 2010 - 18:48
Bra men med Garl Gustav fungerar det också.
måste missat det helt. googlat lite och ser nu att så är fallet. måste testat!
Postad 20 March 2010 - 22:56
Och jag tycker att det är så ###### vackert.
Redigerat av lifter, 20 March 2010 - 22:57.
Postad 20 March 2010 - 23:24
Altså, jag försöker ta Demolition Man achievementen och det går väl lite sådär. Får kanske en per match (trots att jag lägger all min energi på just det). Jag armerar hela bottenvåningen på husen med vind, sen skjuter jag några skott från plan två så att fienderna ska komma springandes sen sitter jag kvar uppe på vinden och trycker på knappen när de klättrar upp dit så de inte ska hinna hoppa ut. Och de hinner alltid döda mig efter att jag tryckt på knappen men så idag så precis efter en kille som kom upp dödat mig efter att jag tryckte på knappen och huset började rasa så använde han -suicide- funktionen. Och det fina är att han tog sina -10 poäng bara för att ######s med mig. För att när han gör så så räknas inte hans död till mig, jag får inga poäng för den och inga nedräkningar mot mina 20 gubbar som jag måste ha ihjäl i rasande hus. Han gjorde det bara för att hindra mig. I ren protest mot vad jag gjorde för någonting.
Och jag tycker att det är så ###### vackert.
hur många behöver du för det ska rasa
jag hr fått 13 demolition 2.0 lik på mitt samvete
Postad 21 March 2010 - 00:14
hur många behöver du för det ska rasa
jag hr fått 13 demolition 2.0 lik på mitt samvete
Jag vet faktist inte, min status på dendär sidan är inte uppdaterad. Vi får se imorgon
Postad 21 March 2010 - 01:21
Jag vet faktist inte, min status på dendär sidan är inte uppdaterad. Vi får se imorgon
verkar som teamkills räknas oxå, dödar nästan alltid mina egna vid dessa demolitions. uhm
Postad 21 March 2010 - 08:47
verkar som teamkills räknas oxå, dödar nästan alltid mina egna vid dessa demolitions. uhm
...whaat?
Postad 21 March 2010 - 12:10
Det gör det inte alls, har ganska många tk via demolition och de har inte räknatsverkar som teamkills räknas oxå, dödar nästan alltid mina egna vid dessa demolitions. uhm
Postad 21 March 2010 - 13:50
Spelade lite igår. Hoppade in i nått random team där en skulle vara schnajpah hela tiden och en skulle vara 'jag spawnar vid nån av er som lever, skit samma vem, och springer jag i en rak linje mot ett ställe där jag vet fienderna campar'-assualt klassen.
Själv växlade jag mest mellan assault och recon för att hitta en klass som passade mig. Båda klasserna gick hyfsat, hittade ett bra ställe med snipern och sköt säkert tre-fyra mot att jag inte dog förrän jag tyckte det var dags att omlokalisera och den där j-a recon-snubben spawnade precis brevid vid mig och berättade för alla vart jag var.
Assaulten gick också bra. Ibland fick man sketa-många kills innan man strök med, ibland så dog man utan nån kill. Men det kändes som ett visst flyt iallafall.
Vi förlorar givetvis matchen.
Statistikskärmen dyker upp.
7 kills totalt. Mitt bästa vapen var tydligen assaultriflen där jag fick 30 kills.
ARGH.
******** ###### medics.
Hur fan ska man kunna få en positiv k/d radio om man inte SJÄLV sitter i team med en medic? Måste vara rent omöjligt.
Postad 21 March 2010 - 14:48
Postad 21 March 2010 - 15:23
Asså.. . ARGH...
Spelade lite igår. Hoppade in i nått random team där en skulle vara schnajpah hela tiden och en skulle vara 'jag spawnar vid nån av er som lever, skit samma vem, och springer jag i en rak linje mot ett ställe där jag vet fienderna campar'-assualt klassen.
Själv växlade jag mest mellan assault och recon för att hitta en klass som passade mig. Båda klasserna gick hyfsat, hittade ett bra ställe med snipern och sköt säkert tre-fyra mot att jag inte dog förrän jag tyckte det var dags att omlokalisera och den där j-a recon-snubben spawnade precis brevid vid mig och berättade för alla vart jag var.
Assaulten gick också bra. Ibland fick man sketa-många kills innan man strök med, ibland så dog man utan nån kill. Men det kändes som ett visst flyt iallafall.
Vi förlorar givetvis matchen.
Statistikskärmen dyker upp.
7 kills totalt. Mitt bästa vapen var tydligen assaultriflen där jag fick 30 kills.
ARGH.
******** ###### medics.
Hur fan ska man kunna få en positiv k/d radio om man inte SJÄLV sitter i team med en medic? Måste vara rent omöjligt.
Alltså spawnandet slipper du om du struntar i att joina en squad, men sen så är spelet ett lagspel, det går inte vinna en match i självaste mw2-manér.
SQ-DM spelar jag aldrig om jag inte lirar med en squad som man känner.
Postad 21 March 2010 - 16:37
Räknas alltså inte de som revivats med som kills i K/D ration man har totalt? Fyfan,,
Jo, men det tror jag att de gör.
Postad 21 March 2010 - 17:10
Postad 21 March 2010 - 17:28
http://forums.electr...ml#post13499632
ligger på 150-160 ms i ping på de i usa, och 300 ifrån den i japan.
det är inte undra på att det ibland känns att Jag sköt först. hehe
Redigerat av Unregistered03a0e558, 21 March 2010 - 17:31.
Postad 21 March 2010 - 18:30
Men.. kan man välja server på 360?
...tror inte det va?
Men jag märker inte av lagg så mycket, i alla fall inte som i COD. Skott mot huvudet resulterar alltid i en kill, spelar ingen roll hur mycket det laggar tycker jag?
Tycker dock det dyker upp rätt många Halo3-melee kills, dvs båda skjuter samtidigt och båda dör samtidigt.
Postad 21 March 2010 - 18:32
Men.. kan man välja server på 360?
Verkar som man inte väljer server så mycket som blockerar de servrar som man inte vill vara på...
För övrigt; spelade lite i eftermiddags. Den här gången hoppade jag mellan medic (ville låsa upp defibbarna) och engineer (många av banorna hade fordon som jag ville spränga).
Riktigt roligt faktiskt. Spelet växer helt klart.
Postad 21 March 2010 - 18:46
Ja, det händer alldeles för ofta tycker jag.Tycker dock det dyker upp rätt många Halo3-melee kills, dvs båda skjuter samtidigt och båda dör samtidigt.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Battlefield Bad Company 2-XBOX LIVE ID
69 bilder
61 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?