Haha! Den där rundan påminde mest om en långdragen effektscen från typ Matrix.Förutom en runda i S&D som gick i slow motion, fast det var ganska underhållande.
Call Of Duty 7: Black Ops
Call of Duty: Black Ops (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(50)
|
99:- | |
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Modern Warfare 2 (10726 inlägg)
|
8 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 14 November 2010 - 04:15
Postad 14 November 2010 - 09:46
Inte utan att man kan banorna i MW2 vid detta laget
Postad 14 November 2010 - 11:06
haha, ja den S&D rundan var fan rolig...de var som att blivit träffad av en stun grenade i en hel runda
Haha, ja det var riktigt underhållande! Haha! Tur att det bara var en runda som var så.
Postad 14 November 2010 - 13:00
Postad 14 November 2010 - 14:03
Postad 14 November 2010 - 14:17
har aldrig spelat COD innan. bara bfbc2.
Postad 14 November 2010 - 14:34
det var riktigt kul på zombies igår akerren rangwald och aduden. till och med jag hittade ganska bra till slut
Haha fruktansvärt roligt när vi körde Kino der Toten. Alla springer runt och snackar skit hej vilt. Helt plötsligt inser vi att soffan har varit tyst i ngn minut och bara stått och stirrat på kartan. Då klämmer han ur sig ngt i stil med: Jaha, det är där lådan är. Nu hittar jag nog överallt, men vad är Alley för rum?Ja verkligen. Dem 2 sista timmarna kunde man nästan släppa papparollen & fokusera på det man skulle göra. Eller va säger du kerren?
Jag höll på att dö av skratt av den kommentaren och orienteringsdiskussionen som följde
Postad 14 November 2010 - 14:41
Haha fruktansvärt roligt när vi körde Kino der Toten. Alla springer runt och snackar skit hej vilt. Helt plötsligt inser vi att soffan har varit tyst i ngn minut och bara stått och stirrat på kartan. Då klämmer han ur sig ngt i stil med: Jaha, det är där lådan är. Nu hittar jag nog överallt, men vad är Alley för rum?
Jag höll på att dö av skratt av den kommentaren och orienteringsdiskussionen som följde![]()
ja det där med alley var ju ett litet missförstånd kanske
Postad 14 November 2010 - 15:08
Haha, ja det var riktigt underhållande! Haha! Tur att det bara var en runda som var så.
Här är det underbara intressanta vi var med om
Edit: Jag får första killen över hela kartan med CrossBow, kommer vi svära lite över den snart kanske?
Är CrossBow nya tuben?
Polly flyger
Redigerat av Unregistered73199dd3, 14 November 2010 - 15:37.
Postad 14 November 2010 - 15:49
Någon som testat det redan kanske? Skulle vara kul att se vad som händer
Postad 14 November 2010 - 15:51
Här är det underbara intressanta vi var med om
Edit: Jag får första killen över hela kartan med CrossBow, kommer vi svära lite över den snart kanske?
Är CrossBow nya tuben?
Polly flyger
Haha! Ja, crossbowen är riktigt rolig.
Passande låtval också.
Postad 14 November 2010 - 17:16
ska vi dra ihop ett gäng och skjuta huvuden på Nuke, det ska tydligen göras på tid...
Någon som testat det redan kanske? Skulle vara kul att se vad som händer
Här får man se vad som händer:
SPOILERALERT! SPOILERALERT! SPOILERALERT! SPOILERALERT!
http://www.youtube.c...h?v=2kzRcJfC8WU
Postad 14 November 2010 - 17:28
hur fan får dom så alla blir med på detta? brukar ju alltid va nån som sabbar
Postad 14 November 2010 - 17:28
Eh, jaha. Det är ju samma låt som spelas när man kör båten längs med en flod i SP.
Postad 14 November 2010 - 18:52
Har inte märkt något direkt lagg alls. så antingen är det fixat eller så gillar många här att klaga/hålla med andra.
Postad 14 November 2010 - 18:57
Postad 14 November 2010 - 19:27
Postad 14 November 2010 - 19:40
Funkar med vilket BT headset som helst, köp det billigaste. Kör med ett SonyEricsson headset.Ok, någon som har ett tips på ett prisvärt headset/bt mic till ps3 när man lirar cod?
Postad 14 November 2010 - 19:44
nån som prestigat än och kan berätta vad som händer o inte händer? loosar man stålarna mm ??
Status har gått ett varv, man förlorar allt man har och får bara behålla de som man annars fått behålla i andra cod spel. Så jag skiter i att göra de i detta spel faktist...
Postad 14 November 2010 - 19:49
Ta en koll i mitt galleri så får du se min setup...
Redigerat av TexasDog, 14 November 2010 - 19:51.
Postad 14 November 2010 - 19:54
Har ni skoj än eller? Värt att köpa? Blir lagget bättre?
Ja! Yes! Ja!
Eller i en lite längre version:
Bra kartor som upplevs som tajtare och mindre än MW2s. Search-omgångarna går dubbelt så snabbt som i MW2, mer CoD4 style där. Betydligt mindre killstreak-tjafs rakt av. Oftast är det bara den där lilla bilen som är ute o åker nånstans på banan
Postad 14 November 2010 - 20:15
Ok, någon som har ett tips på ett prisvärt headset/bt mic till ps3 när man lirar cod?
Svar på frågan?Headset till Sony
Headset?
Bluetooth headset
Bra headset till Ps3?
Bluetooth headset PS3
Headset till ps3 och dator
ps3 headset
SE Bluetooth headset som funkar till PS3?
Rekomendera ett headset.
Sony's PS3 Blue tooth Headset
bästa headset till PS3an ?
Ps3 headset
Headset
Ännu en headset-tråd
Headset till PS3
Headset till ps3
Headset på PS3 (dessa tre är faktiskt olika trådar...)
Bluetooth Headsett?
Headset PS3 *Bluetooth*
Headset till PS3
Bluetooth headset tips?
Postad 14 November 2010 - 20:51
Jag har spelat i ca 7 timmar online, och 2 gånger har jag åkt ur för connection-något
Har inte märkt något direkt lagg alls. så antingen är det fixat eller så gillar många här att klaga/hålla med andra.
Tycker frameraten är horribel på vissa banor på sina särskilda ställen... inte serverlagg, utan just dålig FPS... kan det komma patch som fixar det tro? Eller kommer det va så hela tiden på ps3?
Annars gillar jag det skarpt!
Postad 14 November 2010 - 21:21
ok, va väl ingen högoddsare precis att man loosar allt, ja e lite kluven hur jag ska göra..Status har gått ett varv, man förlorar allt man har och får bara behålla de som man annars fått behålla i andra cod spel. Så jag skiter i att göra de i detta spel faktist...
Postad 14 November 2010 - 23:12
Postad 14 November 2010 - 23:21
Postad 15 November 2010 - 00:06
så flyter spelet riktigt bra, sedan nästa runda så känns det som man hängt en blyväst på gubben så han
blir otroligt seg. fler som upplever detta ??
Postad 15 November 2010 - 00:09
Hela PS3:an är ju som sirap när man lirar. Usch, very bad.
Redigerat av Unregistereda1381774, 15 November 2010 - 00:09.
Postad 15 November 2010 - 00:55
Gå prestige ett varv för det är värt enligt mig.
Sedan tar ett varv inte så långt tid, klarade mitt på ca 25 h men sedan är jag sämst på detta spel.
Jag upplever att jag har svårt för 1vs1 jämfört med MW2, vinner kanske en av tio 1vs1. Nu blir det camping lr dropshoot för min del. Måste dock fixa marathon PRO så, då händer grejer, samtidigt fixa dubbla hagelbössor.
Postad 15 November 2010 - 06:49
Postad 15 November 2010 - 07:07
Killstreaks försvinner efter en runda på SD(Bilen, carpackage och sam saken) Check
"Tappade" också bort en killstreak i sidbytet på demolition, men jag fick tillbax den efter jag dött en gång
Postad 15 November 2010 - 07:15
Är inne just nu och lirar om någon vill leka.
Klart man är på en snabb vända innan dagens bestyr
Postad 15 November 2010 - 07:24
Klart man är på en snabb vända innan dagens bestyr
On my way!
Men då får du ta och joina mig, inte springa runt solo.
Postad 15 November 2010 - 10:02
Reagerade också över någon som hade det igår.Reporta en spelare igår som hade nazihakkors som emblem
Men tänkte inte på att man kunde rapportera...
Men är det en symbol som Treyarch har lag in?
Eller har det ritat den själv?
Verkar ju lite snett om det har gått igenom alla kontroll led att folk kan ha hakkors...
Postad 15 November 2010 - 10:08
Reagerade också över någon som hade det igår.
Men tänkte inte på att man kunde rapportera...
Men är det en symbol som Treyarch har lag in?
Eller har det ritat den själv?
Verkar ju lite snett om det har gått igenom alla kontroll led att folk kan ha hakkors...
Han hade nog fixat det själv på något sätt. Det fanns ett antal val för vad man kunde rapportera en spelare för bl a "offensive emblem"
Postad 15 November 2010 - 10:19
Postad 15 November 2010 - 10:26
Han hade nog fixat det själv på något sätt. Det fanns ett antal val för vad man kunde rapportera en spelare för bl a "offensive emblem"
HUR rapporterar man spelare ?
Postad 15 November 2010 - 10:32
Ni får se mitt emblem i killcamen
Redigerat av JockeJ, 15 November 2010 - 11:12.
Postad 15 November 2010 - 10:33
Postad 15 November 2010 - 10:35
Mmmm, lånades Hippos FAl som han lämnat liggandes på marken.Gårdagens spel var lite bättre än de tidigare. Det laggar fortfarande fast inte lika mycket. Testa också S&D för första gången och det var lika kul som alltid. Favvovapen just nu är FAMAS men när jag har låst upp FALen kommer jag köra mycket med den. Den verkar klockren av vad jag har sett!
Den var ju underbar!
Pang pang du är död...
Trist att det ska vara så långt dit...
Postad 15 November 2010 - 10:38
Postad 15 November 2010 - 12:01
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Modern Warfare 2
46 filmer