Konsoll har redan gått iväg.
Battlefield 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
5
|
(26)
|
199:- | |
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(12)
|
Inga priser | |
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden (40 inlägg)
|
14 år sedan |
Postad 07 October 2011 - 09:01
Konsoll har redan gått iväg.
Postad 07 October 2011 - 09:14
Finns det något mer irriterande när man börjar en runda och någon drar iväg ensam i en tanks istället för att vänta...Novaland: Kan nog garantera att de kommer att vara längre mellan rank`sen i spelet än i betan!
Tog mig ju runt 30 timmar att nå max rank i betan (45, är rank 45 + 1 nu ingame) o runt 500 timmar att nå rank 50 i BFBC2.
O hittills inför varje nytt spel har de ju höjt poängkravet för rank 50 avsevärt.
BFBC1 tar väl typ 50 timmar o nå rank 50 i.
BF1943 har ja lirat ~130 timmar o är rank 49 med typ 10.000p ifrån rank 50
BFBC2 som sagt tog väl runt 500 timmar o nå rank 50
O de har ju utlovat att de kommer ta längre tid att låsa upp allt i BF3.
Ola: Jo självklart är det ett lagarbete som krävs för vinst! Men de har vi ju sagt sedan beta tiden i BFBC2
Någon måste arma , något måste ta hand om tanks etc etc o vi får ju absolut inte glömma hur viktigt de är
att kasta Sensor bollarna rätt
Postad 07 October 2011 - 09:19
Så gör vi direkt med t ex helikoptrarna, då springer en dit o hoppar in o en annan i squaden spawnar direkt in i den.
Lika dant med atv`s o ja fan alla fordon
Är vi 4st så tar en en atv o så spawnar 1 in på ryggen på honom, sen sitter vi andra 2 o väntar på att de ska vara
framme o hoppa av då vi andra spawnar in.
Britt: Därför vi kör med Skype o skiter i voicechatten nu i betan
Postad 07 October 2011 - 09:25
Ola: Jo självklart är det ett lagarbete som krävs för vinst! Men de har vi ju sagt sedan beta tiden i BFBC2
Någon måste arma , något måste ta hand om tanks etc etc o vi får ju absolut inte glömma hur viktigt de är
att kasta Sensor bollarna rätt
Någon som har provat hur det fungerar med sensor/motion i BF3, finns det överhuvudtaget? Hörde något rykte om att det bara piper men inget visas på minimappen.
Det är ju kanon, skönt att slippa quickscopers och ramboknivare
Rätt skönt med score / min i detta spel, jag höjjer min totala score / min varje gång jag spelar nu så det måste gå rätt bra rent poängmässigt i varje fall.
Jag kommer dock att helt strunta i att "platinera" allt i BF3, kommer satsa på de vapen som jag gillar. M16 är given sedan blir det UMP eller A91 som engineer har inte bestämt mig för vilken ännu, rätt säker på att det blir glock med silencer också
Postad 07 October 2011 - 09:35
Man låser upp den ganska snabbt.
Det är som en liten radar man monterar upp.
Men den ger inga som helst indikationer på att det är någon fiende i närheten.
Ja har kört 95% recon o då har ja tagit 16 guldstjärnor med UMP`en och 3 med AS VAL!
För mig som dör ofta är Mobila Spawnpointen ovärdelig då ja alltid placerar den behind enemy lines så att
säga
Postad 07 October 2011 - 09:47
Postad 07 October 2011 - 09:47
Postad 07 October 2011 - 10:39
Det är ju win-win! Ni vinner matcher samtidigt som de som vill äga får ju möjlighet att skaffa många kills.Vet inte hur många ggr jag dött när jag varit medic, och inte dödat några för att hålla squaden vid liv, återuppliva heala, medans vi tar flaggor... men så lyckats man ta flaggorna=vinst
inte faen bölar man för att man har 0,25 iKD då
"Det går int´att förklara för den som int´begrip´!”
![]()
Jag visste väl att det en dag skulle komma ett spel som gör alla glada
Postad 07 October 2011 - 11:22
Men jag vet inte om jag måste gå och köpa mig en pc med 580GTX i SLI, helsicke vad vackert spelet är egentligen......
Postad 07 October 2011 - 11:30
Den funkar inte i betan!
Ja har kört 95% recon o då har ja tagit 16 guldstjärnor med UMP`en och 3 med AS VAL!
För mig som dör ofta är Mobila Spawnpointen ovärdelig då ja alltid placerar den behind enemy lines så att
säga
Dina mobila spawnpoints kommer bli ovärdeliga i fulla versionen
Postad 07 October 2011 - 11:37
Dina mobila spawnpoints kommer bli ovärdeliga i fulla versionenDe är det redan nu i betan haha
Den funkar inte i betan!
säga
Älskar när man hittar dessa, då slår jag upp tältet direkt
Undra om man har någon semester att ta ut så man kan sitta och helt enkelt nöta ut kontrollerna...
Postad 07 October 2011 - 11:48
Älskar när man hittar dessa, då slår jag upp tältet direktJag menar varför skjuta sönder dem och få någon poäng bara när man kan köra lite mobile spawnpoint spawnkill
Undra om man har någon semester att ta ut så man kan sitta och helt enkelt nöta ut kontrollerna...
Jag har bara en dag semester kvar detta året
Postad 07 October 2011 - 11:51
Postad 07 October 2011 - 11:55
Caspian Boarder är öppen på betan på PC nu.
Vet inte om den kommer till ps3an med?
"Det hela gäller dock endast för PC-spelare och den som lirar med Playstation 3 eller Xbox 360 får för ovanlighetens skull inte tillgång till den extra kartan."
SweClockers
Postad 07 October 2011 - 12:01
"Det hela gäller dock endast för PC-spelare och den som lirar med Playstation 3 eller Xbox 360 får för ovanlighetens skull inte tillgång till den extra kartan."
SweClockers
Ingen större överraskning att det inte kommer till konsollerna, har det inte sagts nåt om 2 veckors certifiering osv för "new stuff" till konsoller? Så tidsmässigt är det en omöjlighet för oss iom att betan stängs av på måndag!
Men å andra sidan så är det bara lite mer än 2 veckor kvar till release! Sweet!
Sen kan vi glädja oss i att vi får alla stora DLC släpp en vecka innan alla andra, iallafall innan 360! Hihi!
Postad 07 October 2011 - 12:11
Det ska bli riktigt kul att se hur de gamla kartorna blir - karkand tex.
Hur är det med servrar till konsol - kommer man att kunna starta en egen?
Postad 07 October 2011 - 14:18
DrUling över hur kartorna kommer att bli, Caspian border var ju riktigt fräck.
Det ska bli riktigt kul att se hur de gamla kartorna blir - karkand tex.
Hur är det med servrar till konsol - kommer man att kunna starta en egen?
Jag säger bara Wake Island!
Postad 07 October 2011 - 14:33
Lite nytt gameplay och kartor!
Den andra filmen från Grand Bazaar är från ps3.
Redigerat av DragonPuffer, 07 October 2011 - 14:55.
Postad 07 October 2011 - 16:40
mitt andra intryck var att grafiken ser sämre ut än förra spelet (beta,ja vet)
mitt tredje intryck var att kontrollen kändes bättre och enklare än i första spelet förutom när man hoppar över något, då fladdrar bilden så mycket så man mår illa.
sen gillar jag INTE idén om att ta bort alla fordon, det har väl varit lite av battlefields signum eller? börjar bli lite likt cod med enklare kontroll och inga fordon, det gillar jag inte.
en annan sak som jag reagerade över var att ibland när man mötte med/motspelare så lyser den bersonen mig i ögonen med världens starkaste lampa eller nåt, vad är det?
Postad 07 October 2011 - 18:46
en annan sak som jag reagerade över var att ibland när man mötte med/motspelare så lyser den bersonen mig i ögonen med världens starkaste lampa eller nåt, vad är det?
Det är världens starkaste lampa som man lyser fienden med i ögonen för att dom ska bli bländade... eller som andra använder den till. låter fienden veta var man med sin ficklampa är så dom inte ska bli överaskad
Eller som det heter så fint, tactical flashligt, monterat på vapnet.
Postad 08 October 2011 - 11:58
ok. konstigt
Det är världens starkaste lampa som man lyser fienden med i ögonen för att dom ska bli bländade... eller som andra använder den till. låter fienden veta var man med sin ficklampa är så dom inte ska bli överaskad
Eller som det heter så fint, tactical flashligt, monterat på vapnet.
Postad 08 October 2011 - 22:57
Postad 09 October 2011 - 09:42
Postad 09 October 2011 - 12:00
Förresten! Är det någon skillnad på hur man ska kasta sensorbollarna nu i bf3?
Finns det ens sensorbollar i bf3 nu? Trodde det kommer vara en statisk sensor som man placerar ut?
Appropå inget, jag såg den här videon:
http://www.youtube.com/watch?v=7ft2j6J4NcY
Undra när vi får det sniper vapnet i BF-serien? =)
Hela han åker liksom en decimeter bakåt varje skott.. Skulle vilja se någon springa omkring med den och köra hipshots

Kulan till vänster är motsvarande 5.56mm ammo (AK5 t.ex.) medan kulan till höger är 20mm vulcan ammo som används i den där bössan. Kulan näst längst till höger är motsvarande 12.7mm som i M95-geväret.
Redigerat av novaland, 09 October 2011 - 12:11.
Postad 09 October 2011 - 14:00
Förmodad trophylist om nån är intresserad:
http://www.xbox360ac...3/achievements/
"Kick the car to kill the soldiers in Uprising"
Hoppas man har stålhätta på de skorna
Postad 09 October 2011 - 20:32
Postad 09 October 2011 - 20:50
Jag tror inte på några jättestora förbättringar av grafiken. Jag har inga problem med grafiken i betan, det är lite dålig AA men inte sämre än BC2 tycker jag. Jag tycker snarare att betan är mycket snyggare än BC2. Fps har jag inte heller några problem med. Men jag kanske inte hade lika stora förhoppningar som er.
Redigerat av OWC, 09 October 2011 - 21:57.
Postad 10 October 2011 - 08:20
btw efter kvällens betagaming igår där jag fick möta Nova,jonte,Free och OWC så önskar man åter igen att man kan själv välja antalet medlemmar i en squad, sucks!
//Cellan
Postad 10 October 2011 - 08:58
http://www.youtube.c...h?v=oDIwNcAF7s4
Conquest 64, PC spel
http://www.youtube.c...h?v=geTOvrUVPTE
Rush, PS3
Postad 10 October 2011 - 09:26
Postad 10 October 2011 - 10:24
Såg dessa med igår att se Conquest @ 64 players gör en ledsen att inte äga en gamingriggMer MP:
http://www.youtube.com/watch?v=oDIwNcAF7s4
Conquest 64, PC spel
http://www.youtube.com/watch?v=geTOvrUVPTE
Rush, PS3
Redigerat av Unregistered70c626f4, 10 October 2011 - 10:30.
Postad 10 October 2011 - 10:28
Du hade ändå bara sprungit vilse Cel...Såg dessa med igår att se Qonquest @ 64 players gör en ledsen att inte äga en gamingrigg
Postad 10 October 2011 - 11:39
bara för det ska jag mysa extra noga när jag för första gången utför en "close behind the back kill" på dig!Du hade ändå bara sprungit vilse Cel...
Postad 10 October 2011 - 12:56
Detta om något är deprimerande
Hehe ja. Fast 2 veckor kommer gå fort! Håll er sysselsatta bara
Postad 10 October 2011 - 18:19
Tydligen så skickas spelet med två (2) dvd skivor och den ena innehåller den högupplösta "versionen" för att installeras på hårdisken...
Postad 10 October 2011 - 19:45
tittade in på x-box tråden och hittade det här!.http://www.geeky-gadgets.com/xbox-360-battlefield-3-second-disk-will-include-higher-resolution-texture-pack-10-10-2011/
Tydligen så skickas spelet med två (2) dvd skivor och den ena innehåller den högupplösta "versionen" för att installeras på hårdisken...
Ska bli intressant och se om de högupplösta texturerna även följer med på blu-ray släppet, där finns det ju utrymme så att säga.
Level 7 erik har testkört både p3 och pc versionen "Betan är flera månader gammal. Versionen vi fick testa i samarbetsläget och kampanjen var betydligt nyare. Vi fick inte testa konsolversionen i multiplayer, men Dice själva sa att det ser betydligt bättre ut nu. /erik"
Postad 10 October 2011 - 20:14
Postad 10 October 2011 - 21:26
Med högupplöst menar dom 720p eller? Läste nånstans att det det va under 720 nu iaf... inte ens HD upplösning ju...
Altså texturerna.. Har inget med 720p att göra. Antalet spel till PS3:an som kör 1080 är definitivt få. Man lägger nog hellre kraften på miljön än upplösning. Sedan att i just BF3's fall så skulle PS3:an för köra med 708 linjer istället för 720 eller nått sånt, vilket jag inte tror många om ens någon kommer reagera på.
Högupplösta texturer kommer ligga på blu-rayskivan på PS3-versionen.
Lite synd på sätt och vis. Jag skulle gärna kunna tänka mig att lägga upp mer textures på hårddisken för snabbare laddtider. Det var nästan så att jag övervägt att skaffa SSD till PS3:an för att köra PSN-spel snabbare
Postad 10 October 2011 - 22:45
Lite synd på sätt och vis. Jag skulle gärna kunna tänka mig att lägga upp mer textures på hårddisken för snabbare laddtider. Det var nästan så att jag övervägt att skaffa SSD till PS3:an för att köra PSN-spel snabbare
Jag menade alltså att de levereras på Blu-ray-skivan, för att installeras på hårddisken. Precis som med Xbox.
Postad 11 October 2011 - 09:43
Jag menade alltså att de levereras på Blu-ray-skivan, för att installeras på hårddisken. Precis som med Xbox.
Aha, det görs så.. tacksamt. Men det kanske är det som krävs för att få prestanda. Att ladda "slumpmässigt" från en bluray kan ju inte direkt vara effektivt. Som lagringsmängd ja, men inte för snabb och random access. Man kanske ska byta ut HD'n till en SSD iallafall då.. *kollar prisjakt*
Edit: Dåså.. beställt 2st 120GB SSD-diskar.. va tjejen ska bli glad när jag byter ut disken i hennes PS3... *stolt*
Redigerat av novaland, 11 October 2011 - 10:18.
Postad 11 October 2011 - 10:17
Gör det. Jag är nyfiken om du hittar något så give me updatesMan kanske ska byta ut HD'n till en SSD iallafall då.. *kollar prisjakt*
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden
9 bilder
22 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?