Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 3

5197 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 09 December 2011 - 17:27

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Åh hit marker sound!

Aha! Alltid tyckt något känts off i detta spel. :)

De hade gott och väl kunnat fixa till alla SMGs också så de gör mindre damage på alla avstång...

Postad 09 December 2011 - 20:15

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Har inte tänkt på att det inte har varit det innan. Får se senare om de e så att jag saknat det...

Postad 09 December 2011 - 21:37

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
någon annan som ska lira lite tmd ikväll?

Postad 10 December 2011 - 01:22

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Tycker att något känns fel efter patchen...

Postad 10 December 2011 - 08:56

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Så nu har dom gjort type-95an kass också? Känner att jag kommer spela ännu mindre om så är fallet...

Postad 10 December 2011 - 08:57

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Jag tyckte inte det var nån större skillnad igår

Postad 10 December 2011 - 16:34

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
jag har inte heller märkt nån skillnad efter uppdateringen.

men jag tyckte däremot att private match igår var roligt .. kul att vi var så många :)

Postad 11 December 2011 - 09:55

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Fan vad surt.....jag blev också av med 10 nivåer från igår.....

Fick du tillbaka ditt Johnsson eller ?

Postad 11 December 2011 - 09:56

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

Nej, vad surt :(

Postad 11 December 2011 - 10:59

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag har fått upp min K/D till drygt 1 nu i alla fall. Skamgränsen passerad. :rolleyes:
Jag hade inte tänkt prestigea men lvl80-märket var så grått och fult med fem små stjärnor så jag var tvungen... :P

Postad 11 December 2011 - 14:50

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Antingen jag som är döv eller nått, men jag märkte inte av hit-marker ljud igår. Har nog inte saknat det då. Kan inte ens säga att jag hörde några...

Hur tappade du nivåer? Kraschade spelet eller? Har läst att man bör starta om maskineriet om det blir krasch pga förlorade stats...

Postad 11 December 2011 - 21:43

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Såg att det var jarre som hade råkat ut för detsamma inte du Johnsson. Jäkligt märkligt att jag också blev av med 10 nivåer. Hade ingen krasch eller något utan i morse när jag skulle lira var jag nere på lvl 67.....slutade på 77 igår.

Postad 12 December 2011 - 03:02

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

Såg att det var jarre som hade råkat ut för detsamma inte du Johnsson. Jäkligt märkligt att jag också blev av med 10 nivåer. Hade ingen krasch eller något utan i morse när jag skulle lira var jag nere på lvl 67.....slutade på 77 igår.

Enligt statsen så är du fortfarande på 77..iaf när jag kollade ikväll. Trist iaf att förlora 10 nivåer :/

Postad 12 December 2011 - 06:27

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Fick inte tillbaka något...

Postad 12 December 2011 - 07:04

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Ok.....när jag spelade igår så låg jag på 67 o alla grejer, kills etc var borta.....jag tror dessutom det fubbade igår när jag spelade med för jag låste upp hollow points som dethstreak två eller tre gånger.....så j*vla trist....

Postad 12 December 2011 - 07:51

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag lirar med min grabb ibland (SWE_ZOMBIE_). Igår spelade vi med ett gäng MHB-are och han blev kickad ett par gånger efter ett tag. Han hade inte misskött sig vad jag märkte. Varför blev han kickad? :huh:
Om han gör något dumt så skall jag snacka med honom. :)
Om ni bara tycker att vi är för kassa så säg det så kan vi lira med andra. Vi vill inte vara någon belastning för MHB-gruppen. :unsure:

Postad 12 December 2011 - 08:26

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Jag lirar med min grabb ibland (SWE_ZOMBIE_). Igår spelade vi med ett gäng MHB-are och han blev kickad ett par gånger efter ett tag. Han hade inte misskött sig vad jag märkte. Varför blev han kickad? :huh:
Om ni bara tycker att vi är för kassa så säg det så kan vi lira med andra. Vi vill inte vara någon belastning för MHB-gruppen. :unsure:

Ahaa så det var din grabb. Har inte varit med på någon privat lobby så vet inget om att han skulle blivit kickad.
Fick dock friend request från honom men la ej till honom då jag inte hittade honom i PSN-tråden. Finns ju en del som bara hävdar att de är med i MHB när man lirat mot dem i någon random lobby.

Postad 12 December 2011 - 08:36

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Ja, han tycker bara att det är kul att spela med er som är så duktiga. Han börjar faktiskt bli riktigt bra. Om några månader kanske han springer cirklar om de flesta av oss. De lär ju sig fort i den åldern...
Om ni inte tycker att det är OK att han är med ibland så får ni säga till. Han är ju inger "äkta" MHB-are.

Postad 12 December 2011 - 08:42

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Han kan bli! Harju en pappa som är, mina barn linje snart då eget inlogg till MHB ;-)

Postad 12 December 2011 - 08:47

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Nu var jag inte med när det hände men jag tror nog inte att han gjorde något för att bli kickad.......antingen knasade väl spelet eller så kanske folk ville sätta ihop ett nytt party med folk som man brukar spela med. Själv har jag ju några rävar som man spelat med i 4-5 år som man kanske hellre spelar med om de är online.....för mig är det lika mycket att snacka skit med polarna som att faktiskt spela.

Knark är farligt Johnsson......det gör att man spontanskriver helt obegripliga meningar på diverse forum...... :P

Postad 12 December 2011 - 08:55

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Nu var jag inte med när det hände men jag tror nog inte att han gjorde något för att bli kickad.......antingen knasade väl spelet eller så kanske folk ville sätta ihop ett nytt party med folk som man brukar spela med. Själv har jag ju några rävar som man spelat med i 4-5 år som man kanske hellre spelar med om de är online.....för mig är det lika mycket att snacka skit med polarna som att faktiskt spela.

Knark är farligt Johnsson......det gör att man spontanskriver helt obegripliga meningar på diverse forum...... :P

Haha, så går det när man försöker skriva lite uppmuntrande ord i mobilen och inte kollar vad som verkligen skrevs ;)

Det jag verkligen skulle säga är att man har ju två barn själv som bör få egna inlogg till MHB snart och då får dom leka med pappa både här och i CoD ;)

Skaffa ett MHB konto till Zombie grabben så hamnar han i våran vänlista. Tycker nog att han var helt ok, ofta bättre än undertecknad ;)

Postad 12 December 2011 - 09:05

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Aha, jag undrade vem det var.
Däremot såg jag att han hamnade i lobbyn för snabbt droppa ur igen, alldeles för snabbt för kunna bli kickad, jag tror nog mer på någe' strul än något annat. Alla ska med !
Kul att kunna spelamed sina barn, jag ska försöka introducera detta till min dotter så hon kan vara med och komma undan Singstar....

Edit: Vad har han för NAT-type när han spelar, bör vara OPEN för att undvika problem:
http://answers.yahoo...10182003AAnwYe5

Redigerat av what17ever, 12 December 2011 - 09:09.

Postad 12 December 2011 - 11:59

Unregistered850f6856
  • Unregistered850f6856
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Någon som vet hur man byter mail adress på Elite applikationen på PS3an ?

skrev fel adress där då jag reggade mig och nu vill den att jag verifierar adressen men det är ju fel adress och man kan inte ändra den där , inget som ja hittar iallafall.

kan man inte radera själva programmet och bara klicka på elite kanppen igen i spelets meny och skapa nytt ?

har provat ändrat via webben men då man har loggat in så måste man ändå veriefiera adressen och sen byta mail, men då skickar den ju aktiveringen till fel mail.....

HJälp!

Postad 12 December 2011 - 12:18

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
@hassesolo: Man kan inte aktivt kicka folk. Så antagligen så satt han stilla för länge och så blev han kickad av spelet.
Sen kan det ju vara så att han inte blir inbjuden till partyt beroende på att vi inte vet vem han är eller för att partyt är fullt helt enkelt. Säg åt honom att lägga till några av oss. Nu vet vi ju vem det är. ;)

@raz: HÄR

Postad 12 December 2011 - 12:46

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

@hassesolo: Man kan inte aktivt kicka folk. Så antagligen så satt han stilla för länge och så blev han kickad av spelet.
Sen kan det ju vara så att han inte blir inbjuden till partyt beroende på att vi inte vet vem han är eller för att partyt är fullt helt enkelt. Säg åt honom att lägga till några av oss. Nu vet vi ju vem det är. ;)

@raz: HÄR

Det var ur lobbyn han åkte ur efter att han hade tackat ja till invite från mig. Han åkte ut efter bara någon sekund eller så och det skedde flera gånger på rad. Det var inte jag som var "host". Jag skall kolla hans inställningar (Nat-type). :)
Han är inte typen som sitter still in game precis. Kutar snare lite för mycket. Inte som jag som oftast försiktigt stryker omkring (rädd att storma in i bakhåll). :P

Redigerat av hassesolo, 12 December 2011 - 12:48.

Postad 12 December 2011 - 12:49

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Det var ur lobbyn han åkte ur efter att han hade tackat ja till invite från mig. Han åkte ut efter bara någon sekund eller så och det skedde flera gånger på rad. Det var inte jag som var "host". Jag skall kolla hans inställningar (Nat-type). :)

Ok, man kan som sagt var inte bli kickad av andra spelare, inte i lobbyn heller så vitt jag vet.
Måste ha nåt med hans/dina/eran uppkoppling/inställning mot spelservern att göra.

Postad 12 December 2011 - 12:56

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
OK, tack för info. :)

Vilka speltyper gillar ni bäst?
Jag föredrar TDM där man kan ta det lugnt och koncentrera sig på att få mer Kills än Deaths så att man hjälper laget till seger. Jag tycker att CTF och S&D kan vara riktigt kul också.
Team Defender avskyr jag. Det är så stressigt och jag bara dör hela tiden. HQ är även det lite för hysteriskt för mig.

Postad 12 December 2011 - 13:06

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Det var jag som kickade ut honom, frågat honom två gånger efter forum namn men aldrig fått något svar, så antog att han var en wannabe bara :P

Men då är han välkommen i fortsättningen :)

Postad 12 December 2011 - 13:08

Unregistered850f6856
  • Unregistered850f6856
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Nu äntligen verkar det fungera, har provat den länken tidigare men utan resultat men nu gick det bättre, allt hade med mail adresser att göra så efter skapande av ett antal nya adresser så lyckades ja till sist :)

Nu är jag också med i klanen!

Tackar för hjälpen

Postad 12 December 2011 - 13:14

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0

OK, tack för info. :)

Vilka speltyper gillar ni bäst?
Jag föredrar TDM där man kan ta det lugnt och koncentrera sig på att få mer Kills än Deaths så att man hjälper laget till seger. Jag tycker att CTF och S&D kan vara riktigt kul också.
Team Defender avskyr jag. Det är så stressigt och jag bara dör hela tiden. HQ är även det lite för hysteriskt för mig.

Jag tycker att SnD är överlägset det roligaste man kan lira i MW3. Lite mer taktiskt än TDM och så finns inget som slår adrenalinkicken man får när man är ensam kvar och ska planta bomben... 220 BPM!

Postad 12 December 2011 - 13:16

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Det var jag som kickade ut honom, frågat honom två gånger efter forum namn men aldrig fått något svar, så antog att han var en wannabe bara :P

Rickard mannen som e hård mot dem hårda :D
Ja va bara inne en kort stund innan de va filmdax så tyckte inte de va nån idé att joina när du invita mig igår kväll!

Postad 12 December 2011 - 13:17

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Jag tycker att SnD är överlägset det roligaste man kan lira i MW3. Lite mer taktiskt än TDM och så finns inget som slår adrenalinkicken man får när man är ensam kvar och ska planta bomben... 220 BPM!

Håller med, men tycker det är kul med variation. Sen är det värdelöst att lira S&D när man har gått prestige och ska spela upp vapen. Tar ju evigheter att samla på sig kills o s v.
Så när jag kommit upp mot level 60 lirar jag gärna S&D men inte enbart S&D innan dess.

Postad 12 December 2011 - 13:21

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Fanns bara S&D för mig i MW2 men både här och i BO tyckte jag inte att det var lika kul. Därför gillar jag Mosh så att det blir lite av varje.

Postad 12 December 2011 - 13:24

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

OK. Nice. :)

Postad 12 December 2011 - 13:29

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0
Jag tycker nog S&d är roligast när man lirar med MHB. Men jag kompletterar med en hel del TDM när jag spelar själv för att spela upp vapen etc.
Jag har även kört en del kill confirmed men det har blivit campigt då många skiter i att ta dog tags och campar istället så de kan få kills när det kommer någon och ska plocka poäng.
Det har blivit en hel del Mosh med MHB på sistone och det är ok så länge inte CTF och demolition dyker upp som också blivit extremt "campande" speltyper.

Postad 12 December 2011 - 13:31

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Håller med, men tycker det är kul med variation. Sen är det värdelöst att lira S&D när man har gått prestige och ska spela upp vapen. Tar ju evigheter att samla på sig kills o s v.
Så när jag kommit upp mot level 60 lirar jag gärna S&D men inte enbart S&D innan dess.

SnD/TDM/KillConfirmed är mina favoriter.

Är det inte så nu att vapen XP är baserat på dina vanliga XP du får när du köttar folk? Isf är det inte någon nackdel att köra SnD eftersom du får 500 XP / Kill... Förr (MW2) var det ju antal kills...

Postad 12 December 2011 - 13:38

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag lirade lite med cruelnecktie som jag blev PS-vän med i nån MHB-match. Han har sir som clan tag. Grymt duktig. Vem är kompis med honom från början?

Postad 12 December 2011 - 14:05

Unregistered850f6856
  • Unregistered850f6856
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
är det värt att uppgradera till betalande medlem ? förutom att man får de nya kartorna lite billigare

Postad 12 December 2011 - 14:07

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Jag lirade lite med cruelnecktie som jag blev PS-vän med i nån MHB-match. Han har sir som clan tag. Grymt duktig. Vem är kompis med honom från början?

Federal?

Postad 12 December 2011 - 14:07

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

är det värt att uppgradera till betalande medlem ? förutom att man får de nya kartorna lite billigare

Det räcker väl? ;) Kommer bli skönt att slippa tänka på det när det släpps DLC. Sedan ger du ju 500 klan XP till gänget med ;)

Postad 12 December 2011 - 14:08

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

Det bästa är väl att skicka ett meddelande till party-leader när man skickar en invite till en "prospect" som vi inte känner till.
Det har ju hänt att wannabes har tagit upp en plats en hel kväll utan att vi lyckats bli av med dom.
Vi har backat, bytt party-leader etc. Det brukar vara att någon inte uppmärksammat en friend request och då kan de följa efter.

Annars har vi ju inte så väldigt strikta regler: regga dig på forumet, lägg till ditt nick i psn-id-tråden, hojta till i den här tråden och adda några av oss som brukar spela... B)

Redigerat av Unregisteredbcdf29f3, 12 December 2011 - 14:10.

Postad 12 December 2011 - 14:45

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Sen kanske det inte är lämpligt att personer under en viss ålder är med och lirar med anledning av språk etc.......vissa har ju, helt ogrundat vill jag påpeka, hävdat att jag exempelvis kan använda grovt språk när jag spelar. :D

Postad 12 December 2011 - 14:49

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Sen kanske det inte är lämpligt att personer under en viss ålder är med och lirar med anledning av språk etc.......vissa har ju, helt ogrundat vill jag påpeka, hävdat att jag exempelvis kan använda grovt språk när jag spelar. :D

Jotack. Se till att pågen mutear mig när vi lirar. Vill inte hållas ansvarig för eventuell familjeintrig vid middagsbordet ;)

Postad 12 December 2011 - 14:51

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
"Men vad han svär mycket?!, går det inge bra för honom?"

:)

Postad 12 December 2011 - 14:53

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Vad pratar du om?!? :rolleyes: :lol:
Jag känner mig heller inte alls träffad.

---

Skämt åsido, du har helt rätt i det du skriver.
@hasse: Spelar han med mig så se till att jag är mutad.

Redigerat av BrittBastard, 12 December 2011 - 14:54.

Postad 12 December 2011 - 14:54

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

"Men vad han svär mycket?!, går det inge bra för honom?"

:)

:D

Postad 12 December 2011 - 14:56

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
He, he.
Hans headset är knäckt så han har bara på det när han lirar med klasskompisar (fast det är alltid ikopplat så det ser ut som han har det). Har man inte headsetet på hör man inte vad någon annan säger. Jag har inget headset och hör aldrig ett ord vad nån säger...
Å andra sidan har jag grymt surroundljud istället. :)

PS Så liten är han inte. Han har nog hört värre när en viss förälders favoritlag torskar i fotboll... :ph34r:
Men som sagt, han hör er inte så svär på.

Redigerat av hassesolo, 12 December 2011 - 14:57.

Postad 12 December 2011 - 14:59

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

He, he.
Hans headset är knäckt så han har bara på det när han lirar med klasskompisar (fast det är alltid ikopplat så det ser ut som han har det). Har man inte headsetet på hör man inte vad någon annan säger. Jag har inget headset och hör aldrig ett ord vad nån säger...
Å andra sidan har jag grymt surroundljud istället. :)

PS Så liten är han inte. Han har nog hört värre när en viss förälders favoritlag torskar i fotboll... :ph34r:
Men som sagt, han hör er inte så svär på.

Haha känns tryggt att höra. Fram med borstbindar-lingvistiken nu boys :)

Fast du kan ju spela rösterna genom din anläggning med.

Redigerat av Birkanoff, 12 December 2011 - 14:59.

Postad 12 December 2011 - 15:03

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Rösterna hör man väl fast man inte har HS igång?!?

Postad 12 December 2011 - 15:10

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Rösterna hör man väl fast man inte har HS igång?!?

Jag hör alltid röster :unsure: Otäcka röster .....

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.