Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Netflix!

3898 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 December 2012 - 19:48

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Jag har också bara barnfilmer på Top 10, men det är barnen som tittar mest så det är inte så konstigt.
Att populärt på Netflix också nästan bara är barnfilmer tyder ju på att det totalt är mest barn som tittar.
Vänners favoriter och Sett av dina vänner skulle man kunna skippa då det mest tar plats.

Jag har inga barnfilmer alls på min Top 10 och bara någon enstaka på "Populärt på Netflix".

Om ni har mycket barnfilmer på de här listorna har ni väl antingen kryssat i så att Netflix tror ni gillar barnfilmer, eller så har någon använt ert konto för att se barnfilmer?

Postad 19 December 2012 - 20:13

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Om ni har mycket barnfilmer på de här listorna har ni väl antingen kryssat i så att Netflix tror ni gillar barnfilmer, eller så har någon använt ert konto för att se barnfilmer?

Jag tror på det andra. Jag har 50/50 mellan barnfilm och Breaking Bad/24. Ungarna kollar på barnfilm och jag på tv-serier.

Postad 19 December 2012 - 23:12

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Netflix har blivit stämda över patentintrång: http://www.zdnet.com...ent-7000009039/

Postad 19 December 2012 - 23:46

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

• 900 inlägg
  • 0
Ingen som funderar på om det kommer något nytt på Netflix? Det som fanns där i starten för två månader sedan är detsamma nu som då. Viaplay och Filmnet rullar ju på med sina rättigheter från Viasat och Cmore så det händer långt mer där.

Om det inte kommer någon tydlig ramp-up av utbudet i Netflix så kommer lär det bli tunt med kunder över tid.

Postad 20 December 2012 - 00:06

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Ingen som funderar på om det kommer något nytt på Netflix? Det som fanns där i starten för två månader sedan är detsamma nu som då. Viaplay och Filmnet rullar ju på med sina rättigheter från Viasat och Cmore så det händer långt mer där.

Om det inte kommer någon tydlig ramp-up av utbudet i Netflix så kommer lär det bli tunt med kunder över tid.

netflix har fått nytt innehåll med jämna mellanrum sen det släpptes

Postad 20 December 2012 - 00:09

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0
Den stora kampen börjar först när de alla ligger ute på andra plattformar än datorer

Tror att smart teven är vägen alla kommer att gå till slut

Postad 20 December 2012 - 00:43

xxxx
  • xxxx
  • Användare

• 218 inlägg
  • 0
Har någon noterat en försämring av bild/ljud i HD läge, p g av den nya komprimeringen som Netflix nyligen börjat med ?

Läs här: HAVE YOU NOTICED A DROP IN NETFLIX PICTURE QUALITY? http://www.flatpanel...2#disqus_thread

Postad 20 December 2012 - 08:32

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Har provat nu en liten stund med min LG bluray spelare och jag är riktigt imponerad, har ej provat ljudkvaliten än bara bilden

Ljudet är inte så mycket att göra åt Dolby Digital till din reciever. Tycker det är ungefär i klass med ljudet på SVT när man väljer AC3-spåret. Däremot verkar det vara mycket i DD 2.0, t o m filmer. Tror inte jag har stött på någon med 5.1 ännu.

Tyvärr säger titel-infon bara att det är DD och inget om det är 2.0 eller 5.1. Det vet jag inte förrän jag ser på receivern om 5.1-lampan tänds eller inte.

Redigerat av agpath, 20 December 2012 - 08:32.

Postad 20 December 2012 - 09:04

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

"+ Spelkö" är en ny röd knapp som visas när man klickar på titeln på en film, dvs info-sidan i web-gränsnittet. Men som sagt så fungerar den inte.

Jag granskade koden till knappen och körde den strängen direkt, men får då något som liknar detta. Det är alltså inte ens helt översatt och implementerat. Måste vara en miss att knappen har kommit med nu.

The Nightmare Before Christmas

kunde inte läggas till i din spelkö

Click here to go to your instant Queue and choose this movie to watch instantly.

• Move to position #1

Det var nog ett misstag för idag är knappen/funktionen borttagen igen.

Jag har inga barnfilmer alls på min Top 10 och bara någon enstaka på "Populärt på Netflix".

Självklart. Jag har ju angivet att vi tittar på Barn/Familj ofta, så resultatet av det är ju givet. Det är inget som stör. Ungarna kan inte söka utan väljer från det som visas på skärmen. Själv bläddrar jag hellre bland kategorier eller använder Sök för att hitta rätt.

Har någon noterat en försämring av bild/ljud i HD läge, p g av den nya komprimeringen som Netflix nyligen börjat med ?

Läs här: HAVE YOU NOTICED A DROP IN NETFLIX PICTURE QUALITY? http://www.flatpanel...2#disqus_thread

Nej, HD ser lika bra ut från ATVn som tidigare. 1080p alltså.

Det är klart att det som fanns vid starten finns kvar. Däremot så visas kategorin "Nytt hos oss" först efter att man har haft kontot i en månad. Jag tycker att det dyker upp något nytt varje dag. jag ser ett flertal titlar idag som inte fanns på denna sida igår tex:
http://movies.netfli...RecentAdditions

Redigerat av agpath, 20 December 2012 - 09:04.

Postad 20 December 2012 - 09:28

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 2

som agpath påpekade dyker det upp nya titlar med jämna mellanrum på netflix, dock är deras gränsnitt lite "luddigt" så det kan vara svårt att se vad som kommit som är nytt. Men förra vecka som ett gäng med Sandrewstitlar, bland annat Hero, Crouching Tiger Hidden Dragon, This is England. Och Sherlock Holmes Game of Shadows dök upp nyligen också.

Men det har med gällande rättigheter att göra också. Netflix kommer in på en marknad där det redan finns många avtal vilket gör att en hel del filmer inte är tillgängliga för dem. När dessa avtal går ut kan Netflix förhandla och få tillgång till dessa filmer också. Samtidigt måste man ha klart för sig att dessa avtal nästa alltid är tidsexklusiva, så de filmer som finns idag kommer för eller senare försvinna för att avtalen går ut. Om man inte förhandlar fram ett nytt avtal. Filmenbranschen är betydligt snåriga med avtal jämfört med musik och spotify.

Postad 20 December 2012 - 10:19

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4002 inlägg
  • 0
Ah, Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Riktigt bra film som lagts till.
Och Secretary.
Sevärd.
Lost in Translation också.
och några till.

Okej, inte de som gick på bio igår och dessa har man ju sett men ändock bra filmer.

Postad 20 December 2012 - 10:40

pryzze
  • pryzze
  • Lärjunge

• 352 inlägg
  • 0
Från Netflixs FB-sida:

Nu kan vi äntligen bekräfta att den fjärde säsongen av Arrested Development har premiär i Sverige samtidigt som i USA, nästa år. Steve Holt!

Jag har sett två avsnitt och gillar det inte. Måste försöka att se några till för uppenbarligen älskar många denna serie.

Redigerat av pryzze, 20 December 2012 - 10:41.

Postad 20 December 2012 - 10:46

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Från Netflixs FB-sida:

Jag har sett två avsnitt och gillar det inte. Måste försöka att se några till för uppenbarligen älskar många denna serie.

Jag såg de 2-3 första avsnitten. En viss typ av humor som inte passar alla och det finns många serier som jag prioriterar före denna.

Postad 20 December 2012 - 10:49

pryzze
  • pryzze
  • Lärjunge

• 352 inlägg
  • 0

Jag såg de 2-3 första avsnitten. En viss typ av humor som inte passar alla och det finns många serier som jag prioriterar före denna.

Jo det är sant. Mycket lyteskomik. Tycker heller inte att det är speciellt kul när Robert Gustavsson spelar stammande och mer eller mindra efterblivna personer.

Postad 20 December 2012 - 19:52

Neond13
  • Neond13
  • Användare

• 221 inlägg
  • 0

Verkar som det mesta av filmmaterialet på netflix visas i 24p. Tryck shift+ctrl+alt+D när en film spelas i silverlight för att få fram stats.

Taget från en annan tråd.
I webläsare är iallafall netflix 24p/24hz på sagan om ringen iallafall (svenska netflix)

http://movies.netfli...?trkid=50000009

Det verkar som de svenska netflix tex visar amerikanska serier i 24p ibland, prison break, och amerikanska netflix 30p ibland bla family guy..
Det verkar som de sänder i 24p, 25p eller 30p. allt detta gäller alltså i webläsare men kan väl antas vara samma i windows 8 app.

Postad 20 December 2012 - 20:59

Libell
  • Libell
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0

Jo det är sant. Mycket lyteskomik. Tycker heller inte att det är speciellt kul när Robert Gustavsson spelar stammande och mer eller mindra efterblivna personer.

Fy fan. Nämn inte Rober Gustavsson i samma mening som Arrested Development, tack :D

Postad 21 December 2012 - 12:32

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

• 900 inlägg
  • 0

som agpath påpekade dyker det upp nya titlar med jämna mellanrum på netflix, dock är deras gränsnitt lite "luddigt" så det kan vara svårt att se vad som kommit som är nytt. Men förra vecka som ett gäng med Sandrewstitlar, bland annat Hero, Crouching Tiger Hidden Dragon, This is England. Och Sherlock Holmes Game of Shadows dök upp nyligen också.

Men det har med gällande rättigheter att göra också. Netflix kommer in på en marknad där det redan finns många avtal vilket gör att en hel del filmer inte är tillgängliga för dem. När dessa avtal går ut kan Netflix förhandla och få tillgång till dessa filmer också. Samtidigt måste man ha klart för sig att dessa avtal nästa alltid är tidsexklusiva, så de filmer som finns idag kommer för eller senare försvinna för att avtalen går ut. Om man inte förhandlar fram ett nytt avtal. Filmenbranschen är betydligt snåriga med avtal jämfört med musik och spotify.

I och med att Filmnet (Cmore) och Viaplay (Viasat) har first och second premium run på det mesta blir det svårt för Netflix att häva sig så länge det kvarstår. Netflix lyckades få till sig first premium run på Warner från Cmore (second på Viaplay). I övrigt rullar premiärerna efter DVD/BD-fönstret in hos just Filmnet och Viaplay. Det finns ganska många premiärer i first/second run på dessa i förhållande till Netflix, avtalen förnyas visserligen då och då men det tar tid för Netflix att komma fram här. Om man är ute efter nyare material så får man fortfarande det till jämförbart pris via Viaplay eller Fimnet. Tycker dock att Netflix distributionslösning, teknik och användarvänlighet är i topp.

Redigerat av kenta2, 21 December 2012 - 12:33.

Postad 21 December 2012 - 13:10

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

• 1610 inlägg
  • 2
+1.
Nyast är inte alltid bäst. Netflix teknik är helt överlägsen. Dessutom har jag ingen lust att gynna Viasat/play och de andra avknoppningarna från de gamla dyr-TV-operatörerna.
Det är dags att de får lite riktigt stenhård konkurrens utifrån. Go Netflix!

Postad 21 December 2012 - 14:23

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

I och med att Filmnet (Cmore) och Viaplay (Viasat) har first och second premium run på det mesta blir det svårt för Netflix att häva sig så länge det kvarstår. Netflix lyckades få till sig first premium run på Warner från Cmore (second på Viaplay). I övrigt rullar premiärerna efter DVD/BD-fönstret in hos just Filmnet och Viaplay. Det finns ganska många premiärer i first/second run på dessa i förhållande till Netflix, avtalen förnyas visserligen då och då men det tar tid för Netflix att komma fram här. Om man är ute efter nyare material så får man fortfarande det till jämförbart pris via Viaplay eller Fimnet. Tycker dock att Netflix distributionslösning, teknik och användarvänlighet är i topp.

haha sjukt, first second run wtf? konstigt att folk laddar hem. sälj allt för nedladdning & streamning (inte begränsad tid som vissa har nu) för 15kr/film och tillgängligt från ett och samma ställe så ska filmbolagen se att dem kommer tjäna betydligt mer pengar och vi skulle få betydligt färre brottslingar...

btw, kör enbart netflix som betaltjänst för stream. perfekt för gumman och barnet men själv kollar jag på annat ;)

Postad 21 December 2012 - 18:22

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

• 796 inlägg
  • 0

Det där kommer nog att ändras inom kort, så snart gamla avtal går ut. Och vissa går ut mer snart än andra, så bli inte förvånaf om mycket kommer att hända redan under första kvartalet 2013. Netflix har mycket resurser och har bestämt sig för att bli störst inom streaming, och det tror jag att de kommer att lyckas med. Det är bara en tidsfråga. För övrigt har Netflix ett helt oslagbart utbud om man använder Unblock US eller Media Hint, men det har redan sagts många gånger i den här tråden.

Postad 21 December 2012 - 21:37

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

• 1610 inlägg
  • 0
Dessutom är ju Netflix en global aktör och vem vet vilka avtalsmöjligheter de har att jobba med. Vet vi förresten om de avtal C Mög/Vias*t har över huvud taget omfattar streaming?

Postad 23 December 2012 - 14:14

Unregistered2206
  • Unregistered2206
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Ser lika bra ut som vanligt.

Det var nog ett misstag för idag är knappen/funktionen borttagen igen.

Hoppas den återvänder i fullt fungerande skicka för detta är något som jag kommer att nyttja mycket.

Postad 23 December 2012 - 14:29

LTMS
  • LTMS
  • Forumräv

• 845 inlägg
  • 0
Såg Contagion igår via min bluray spelare och måste säga att bildkvaliten var snuskigt bra, borsett från att jag föredrar vit text gentemot gul som det var

Postad 25 December 2012 - 15:04

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0
Körde netflix us med ps3 den 23e och hade ruggiga problem, började hacka som fan, fick stänga och och sätta på filmen flera gånger, blev vhs kvalité på bilden flera gånger, sen blev den bra igen.. har inte provat sen dess, någon mer som upptäckte problem den 23e??

Postad 25 December 2012 - 15:30

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0
ni som pratar nya filmer på netflix ta det gärna i den här tråden i stället https://www.minhembi...ic=303760&st=50

Postad 25 December 2012 - 16:49

Libell
  • Libell
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0
Och ni som hade problem med Netflix under julhelgen; Netflix hade stora problem på grund av att något gick snett hos deras leverantör (Amazon), enligt Netflix själva. Främst berördes delar av USA, men jag har hört fler i Europa osv som haft problem.

Postad 25 December 2012 - 17:06

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0

Och ni som hade problem med Netflix under julhelgen; Netflix hade stora problem på grund av att något gick snett hos deras leverantör (Amazon), enligt Netflix själva. Främst berördes delar av USA, men jag har hört fler i Europa osv som haft problem.

Det förklarar allt då da :-) tack för infot

Postad 26 December 2012 - 17:14

Unregistered2206
  • Unregistered2206
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Körde netflix us med ps3 den 23e och hade ruggiga problem, började hacka som fan, fick stänga och och sätta på filmen flera gånger, blev vhs kvalité på bilden flera gånger, sen blev den bra igen.. har inte provat sen dess, någon mer som upptäckte problem den 23e??

Kollade på HD-filmer på både US och SE den dagen. Inga problem alls.

Postad 26 December 2012 - 17:55

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0
Kört hela dagen idag utan problem så det var nog något problem med deras leverantör då :-)

Back to normal :-)

Postad 28 December 2012 - 10:31

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
Lite surt att man inte får det kombinerade utbudet från USA och Sverige när man använder unblockus utan man får byta DNS om det är ngt "svenskt" man vill se.
Kort sagt utbudet med unblock US inkluderar inte 100% utbudet man får i Sverige utan unblockUS.

Postad 28 December 2012 - 10:58

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

• 796 inlägg
  • 0

Lite surt att man inte får det kombinerade utbudet från USA och Sverige när man använder unblockus utan man får byta DNS om det är ngt "svenskt" man vill se.
Kort sagt utbudet med unblock US inkluderar inte 100% utbudet man får i Sverige utan unblockUS.

Du behöver inte byta DNS. Det räcker att du ändrar region på "how to set up" på unblocks hemsida. Och då kan du växla mellan alla regioner, inte bara Sverige och USA. Det fungerar faktiskt hur bra som helst!

http://www.unblock-u.../how-to-set-up/

Postad 28 December 2012 - 12:55

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Du behöver inte byta DNS. Det räcker att du ändrar region på "how to set up" på unblocks hemsida. Och då kan du växla mellan alla regioner, inte bara Sverige och USA. Det fungerar faktiskt hur bra som helst!

http://www.unblock-u.../how-to-set-up/

Ok tackar men jag måste iaf göra ett ingrepp för att växla mellan regionerna (men det är iofs aningen smidigare att byta på hemsidan antar jag även om det bara tar 30 sek att göra det på tvn).

Postad 28 December 2012 - 20:13

Unregistered2206
  • Unregistered2206
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Skulle inte Twin Peaks komma i slutet av december?

Postad 28 December 2012 - 20:15

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0

Ok tackar men jag måste iaf göra ett ingrepp för att växla mellan regionerna (men det är iofs aningen smidigare att byta på hemsidan antar jag även om det bara tar 30 sek att göra det på tvn).

Media hint kommer allt på svenska sidan

Postad 28 December 2012 - 20:38

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Media hint kommer allt på svenska sidan

Tyvärr inte intressant då jag inte tittar på tv via datorn (xbox, samsung tv som gäller för mig)
Har du jämfört innehållet mellan US och SWE?
Vet att vissa serier saknar en del avsnitt med unblock US DNSer så det kan se ut som att man får allt men i själva verket saknas det en del.

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 28 December 2012 - 20:40.

Postad 28 December 2012 - 20:47

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Då allt kommer på en sida vet man inte förrän man försöker få svensk text varifrån det kommer. Svårt att jämföra då
Jag har sett en serie, minns inte vilken, där avsnitt saknades. Ungefär 2,4,5,6,7,10,11,12,14,15,17,18,19,20,21,22

Postad 28 December 2012 - 20:49

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Då allt kommer på en sida vet man inte förrän man försöker få svensk text varifrån det kommer. Svårt att jämföra då
Jag har sett en serie, minns inte vilken, där avsnitt saknades. Ungefär 2,4,5,6,7,10,11,12,14,15,17,18,19,20,21,22

Ok men du har sett att det ibland kombineras svensk och engelsk text i samma säsong på en tvserie eller?
Isf skulle ju det innebära att det mediahint "mixar" innehållet mellan US och Sverige (vilket är bra).

Postad 29 December 2012 - 20:11

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0
är det bara för mig som netflix är superlångsamt?

jättelångsamt mellan olika innehållssidor och jag har inte lyckats ladda någon film

Postad 29 December 2012 - 20:33

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Ja, som blixten här. 3 sekunder att starta en film

Postad 30 December 2012 - 01:03

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0
Netflix är underbart, speciellt med Media Hint till firefox.
Är på semester på Malta och har kollat på Mythbusters varje kväll ett x antal timmar.

Postad 30 December 2012 - 09:28

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 2

Netflix är underbart, speciellt med Media Hint till firefox.
Är på semester på Malta och har kollat på Mythbusters varje kväll ett x antal timmar.

Fan e du på semester och kollar på Mythbusters?

Postad 30 December 2012 - 10:55

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Jo den och ett antal serier till. Dock var alla datum "preliminära".

Postad 31 December 2012 - 09:13

millstream
  • millstream
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Jag har köpt en Sony BDP S390 men får inte ut 24p. Jag testade med Sagan om ringen och fick ut 60 Hz. Jag testade även Bron som väl borde vara 50 Hz men fick även där 60 Hz.

Kan någon bekräfta att det går att få 24p och att jag har missat någon inställning eller att det bara är 60 Hz som gäller?

Om det är det är denna modellen eller Sonys BD-spelare som inte fixar 24p, vilka andra BD-spelare gör det?

/Anders

Postad 31 December 2012 - 11:17

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Jag har köpt en Sony BDP S390 men får inte ut 24p. Jag testade med Sagan om ringen och fick ut 60 Hz. Jag testade även Bron som väl borde vara 50 Hz men fick även där 60 Hz.

Kan någon bekräfta att det går att få 24p och att jag har missat någon inställning eller att det bara är 60 Hz som gäller?

Om det är det är denna modellen eller Sonys BD-spelare som inte fixar 24p, vilka andra BD-spelare gör det?

/Anders

Tyvärr blir det nog så... får 60hz genom Ps3an med... så man får räkna med det lilla juddret som blir... :/

Postad 31 December 2012 - 16:24

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Måste säga att ps3 ger bäst bildkvalite,testat smart tv,atv3,datan...inget slår ps3

Postad 31 December 2012 - 16:40

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0

Måste säga att ps3 ger bäst bildkvalite,testat smart tv,atv3,datan...inget slår ps3

Din åsikt, själv tycker jag ATV3 är överlägsen. Att man sedan får vit text gör det hela ännu bättre.

/Fredrik

Postad 31 December 2012 - 17:08

pryzze
  • pryzze
  • Lärjunge

• 352 inlägg
  • 0

Kör genom mina PS3or hemma och jag är också supernöjd.

Redigerat av pryzze, 31 December 2012 - 17:08.

Postad 01 January 2013 - 13:51

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Att d e gul text stör mej inte d minsta,inget jag tänker på. ATV3 ger åxå bra bild,men tycker inte den e lika skarp som genom ps3...

Postad 01 January 2013 - 21:05

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Nu har
Twin Peaks säsong 1 och 2
Mad Men säsong 2
Californication säsong 1-3
The Borgias säsong 1
Förhäxad säsong 1-8
Being Human säsong 1-4

dykt upp.

Postad 01 January 2013 - 22:23

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4002 inlägg
  • 0
Finns det något sätt att få upp font-storleken på en Android-enhet?
På surfplattan är den löjligt liten och kopplar jag ihop den med TVn är den irriterande liten.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.