veckans utmaning (diskussionstråd)
Postad 07 February 2013 - 20:49
Postad 07 February 2013 - 20:59
Postad 07 February 2013 - 23:00
Postad 08 February 2013 - 11:47
Har ju inte en chans här.....men ville inte missa utmaningen.
Så det fick bli vad det blev i brist på både tid och fantasi.
Så nu ligger mitt lilla bidrag också.
Postad 08 February 2013 - 12:31
Haha, ungefär så jag gjorde ocksåGrymma bilder alla !!
Har ju inte en chans här.....men ville inte missa utmaningen.
Så det fick bli vad det blev i brist på både tid och fantasi.
Så nu ligger mitt lilla bidrag också.
Postad 08 February 2013 - 17:23
Haha, ungefär så jag gjorde också
Tog mitt barns leksaker
bra morgan.. kul med många bidrag
Tackar
Ja man tar vad man har...he he.
Redigerat av mstoltz, 08 February 2013 - 17:24.
Postad 08 February 2013 - 19:15
( men du kastade väl inga bollar tillbaka va ? )
Redigerat av mstoltz, 08 February 2013 - 19:15.
Postad 08 February 2013 - 19:33
Morgan: Jo, om hon inte skrattade så tog jag i som bara fan och kastade tillbaka ;-) Nääärå, enda jag sköt var blixtar från tre håll :-)
Både hon och sonen fick till några riktigt hårda kast rätt på objektivet, det var faktiskt så jag funderade på att sätta på ett UV filter men orkade inte engagera mig i det ;-)
Postad 08 February 2013 - 19:35
Tack ska ni ha :-)
Morgan: Jo, om hon inte skrattade så tog jag i som bara fan och kastade tillbaka ;-) Nääärå, enda jag sköt var blixtar från tre håll :-)
Både hon och sonen fick till några riktigt hårda kast rätt på objektivet, det var faktiskt så jag funderade på att sätta på ett UV filter men orkade inte engagera mig i det ;-)
Postad 08 February 2013 - 19:45
Postad 08 February 2013 - 20:06
Tack Adnreas, det var snällt sagt :-) Kommer få de tufft i framtiden dock,
har nu 2 döttrar och en son, och det verkar som att det blir en till tjej som växer sig stor inne i sambon nu :-) Lär väl bli lite tjöt på dom små liven i framtiden misstänker jag :-)
Postad 08 February 2013 - 20:14
Men jag håller med dig 100 % , blir inte lätt när dom växer upp !
Postad 08 February 2013 - 20:18
Patric, skriver som jag skrev i porträtttråden när den låg där. Riktigt bra ljus och härlig känsla. Tror det var så jag skrev.
Postad 08 February 2013 - 20:20
Morgan, hoppas inte "kärringen" läser den här tråden...
Patric, skriver som jag skrev i porträtttråden när den låg där. Riktigt bra ljus och härlig känsla. Tror det var så jag skrev.
Äh...Kärring är ju ett fint ord......Kär-ringen min...
Postad 08 February 2013 - 20:56
Snyggt Simon! Vet inte om bilden skriker färgGLATT precis men den är sjukt artistisk och jag gillar den. Den innehåller ju dessutom färg.
Postad 08 February 2013 - 20:56
nej det kan ju bli tufft kanske,, men är du säger på att du har två döttrar? eller fotar du bara en av dom?Tack ska ni ha!
Tack Adnreas, det var snällt sagt :-) Kommer få de tufft i framtiden dock,
har nu 2 döttrar och en son, och det verkar som att det blir en till tjej som växer sig stor inne i sambon nu :-) Lär väl bli lite tjöt på dom små liven i framtiden misstänker jag :-)
grymt cool bild simon. vad är det för nåt?
Redigerat av andreassofus, 08 February 2013 - 20:58.
Postad 08 February 2013 - 20:57
Snyggt Simon! Vet inte om bilden skriker färgGLATT precis men den är sjukt artistisk och jag gillar den. Den innehåller ju dessutom färg.
tack;)
Vem vet jag kanske är färgblind XD
Postad 08 February 2013 - 21:54
Andreas: Den minsta är inte intresserad för fem öre och jag tvingar inte henne att stå framför kameran. Försökte idag men de gick inte alls, ska göra nytt försök imorgon tänkte jag då det är dags att hänga upp nya förstoringar på väggen
Postad 09 February 2013 - 22:39
Postad 10 February 2013 - 03:30
glöm inte heller att i morgon är sista röstningsdagen. eller? jag har inte läst reglerna själv
söndag alltså
fast jag sa i morgon så menar jag idag, söndag alltså, fast det är tidigt som fan, eller sent som i mitt fall som inte har gått och lagt mig än.
jag borde nog sova...
Postad 11 February 2013 - 11:52
En värdig vinnare med en helt klockren bild enligt mig.
Riktigt kul också att det var så många bidrag, rekord kanske? dessutom höll alla bilder hög klass.
grattis igen Johan, nu är det du som tar över stafettpinnen och fixar nästa utmaning.
Postad 11 February 2013 - 12:00
Riktigt cool bild...jag hade själv en liknande ide att sminka min dotter som en clown
Ser fram emot nästa utmaning med spänning, hoppas att man hinner med ett bidrag.
Postad 11 February 2013 - 12:24
Det har varit kul att medverka och jag vill passa på att rikta ett stort tack till min familj, min tandläkare och Ebay Kina. Jag ska fundera ett tag på vad nästa tävling ska vara. Vill gärna att så många som möjligt deltar. Jag funderar på ett ganska löst tema typ som linjer och former, där det går att tolka på många olika sätt och där man inte måste äga eller köpa några specifika grejer eller bo i en stor stad för att kunna utföra. Några förslag?
Postad 11 February 2013 - 12:30
Tack allesamman!
Det har varit kul att medverka och jag vill passa på att rikta ett stort tack till min familj, min tandläkare och Ebay Kina. Jag ska fundera ett tag på vad nästa tävling ska vara. Vill gärna att så många som möjligt deltar. Jag funderar på ett ganska löst tema typ som linjer och former, där det går att tolka på många olika sätt och där man inte måste äga eller köpa några specifika grejer eller bo i en stor stad för att kunna utföra. Några förslag?
Tycker du tänker helt rätt ang. upplägget
Postad 11 February 2013 - 12:40
Det bästa hade ju varit som du själv säger något som dom flesta har redan...
Tex:
Elektronik....dvs allt som går på ström / batterier ?
Hygien...jag hoppas att dom flesta har nån sorts hygienartikel hemma...he he.
Ljus.....dvs allt från soljus till spotlights.
Prickar...allt från gonorre till finnar
ja det finns ju en hel del....
Men dessa förslag kanske inte var dom roligaste precis.......svårt, men du fixar biffen Johan...vi litar på dig ( kanske
Redigerat av mstoltz, 11 February 2013 - 12:43.
Postad 11 February 2013 - 14:46
Postad 11 February 2013 - 14:48
Redigerat av Warlokk, 11 February 2013 - 14:49.
Postad 11 February 2013 - 15:21
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
10 bilder
46 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?