Tom Clancy's The Division (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
7
|
(29)
|
179:- | |
Tom Clancy's The Division (Xbox One | Series X/S)
(Xbox Series X/S spel)
|
7
|
(5)
|
Inga priser | |
Tom Clancy's The Division (PC)
(PC-spel)
Rapporterad
|
7
|
(13)
|
Inga priser |
Tom Clancy's The Divison (23 inlägg)
|
11 år sedan |
Postad 11 April 2016 - 18:30
dunno, men addera zartokion om ni vill spela med någon till som kan svenska och dessutom är skitsöt!
Postad 11 April 2016 - 19:48
Postad 11 April 2016 - 19:55
What he said. När serverunderhållet är klart, så kan man lira det nya.
Men Vectorn fick jag första veckan också. ![]()
Japp, bossar kommer kunna gå att farmas för speciellt loot. Gäller bara att lista ut vilken boss som ger vad.
Postad 12 April 2016 - 07:25
var lite i DZ idag och s*tan vad det är rouges överallt nu
när jag var där senast för någon dag sedan så var det inga rouges, nu var hela kartan full. blev lönnmördad när jag hade noll saker på mig, så det finns dom som bara spelar för att döda andra där inne. shit vilken hostile miljö det var iaf
Spelade lite igår med 3 andra polare och det var kul tills dom där j*vla rouges dök upp från överallt, gäng med 6 till 8 personer.
En annan grej, var aldrig snäll mot folk på detta spelet för jag lärde mig den läxan igår: vi skulle extracta då dök upp 4 andra spelare på samma plats...vi tillsammans rensade alla fiender och hjälpte gänget extracta först men när vi skulle extracta då blev vi mördade av samma gäng ![]()
Postad 12 April 2016 - 08:39
Shit vad jag är fast i det här spelet. Kommer kasta pengarna efter dlc eftersom jag fått ut så många timmar ur det redan
Postad 12 April 2016 - 08:52
Jag har glömt lösen till Uplay, när jag loggar in via datorn men på konsol är det inga problem att logga in. Hur ändrar man lösen? Jag försökt ändra lösen via Uplay men det händer inget..får aldrig några länk via mail att förnya mitt lösen, har försköt i 2 dagar nu.
Zartok, du heter visst Zarokion på ps? Jag tror vi spelade gta tillsammans några ggr. Du kan joina oss ikväll om du vill eller vi kan spela mission tillsammans, jag behöver också gula handskar.
Postad 12 April 2016 - 09:02
Postad 12 April 2016 - 09:18
Uppdateringen är klar för nedladdning på Xbox One.
Redigerat av Zerox_no1, 12 April 2016 - 09:19.
Postad 12 April 2016 - 10:29
State of the Game om 1 min
https://www.twitch.tv/thedivisiongame
Redigerat av Zerox_no1, 12 April 2016 - 10:29.
Postad 12 April 2016 - 12:07
Postad 12 April 2016 - 12:07
Just ja, dom har fixat vägglitchen på Police academy också.
Redigerat av Zartok, 12 April 2016 - 12:21.
Postad 12 April 2016 - 12:33
Mina handskar! Första uppdraget så droppade det handskar som ökade dps med 27.000 och hälsa med 15
Vilket uppdrag körde du? Jag slutar snart..köra gta style hem ![]()
Jag har allt i guld nästan förutom handskarna.
Redigerat av Lias08, 12 April 2016 - 12:34.
Postad 12 April 2016 - 13:43
Har hört rapporter om att vapen är dyra s*tan nu. 870 pc för en m44 sniper! Nån skrev typ 920 eller 970 för en scar. Det måste ju vara en bugg, eller kastar dom Phoenix credits på gubben nu?
Redigerat av walkiii, 12 April 2016 - 13:45.
Postad 12 April 2016 - 13:43
Det är ju helt efterblivet att jag måste jobba till 23 idag, just denna dagen av alla dagar.
Kopplade min Mac till min ps4 för remote play till ikväll så jag kan pressa på jobbet, funkade hemma, startade upp på jobbet precis, då kan den inte få kontakt!
skjut mig.
Postad 12 April 2016 - 13:49
Jag kommer starta upp efter jobbet. När kan du DistantHoller
Har hört rapporter om att vapen är dyra s*tan nu. 870 pc för en m44 sniper! Nån skrev typ 920 eller 970 för en scar. Det måste ju vara en bugg, eller kastar dom Phoenix credits på gubben nu?
Blir inte några nya vapen här inte då ![]()
Postad 12 April 2016 - 13:50
Blir inte några nya vapen här inte då
Du får mer pheonix credits, de har gjort om den valutan lite.
Postad 12 April 2016 - 14:03
Förhoppningsvis en bugg bara.
Postad 12 April 2016 - 14:07
Visst har dom ökat det. Men lvl 32 ger väl max 5 credits nu. Vet inte om dom ändrat challenge mode ännu. Men har dom inte det, så blir det sjukt jobbigt att få råd att köpa vapen. Iaf om det ska kosta typ 900.
Förhoppningsvis en bugg bara.
Oroa dig inte, det kommer lösa sig och du kommer förstå, jag säger ju att dem ändrat pheonix credits systemet lite.
Postad 12 April 2016 - 14:22
De är/var ju gärna tvungna att ändra systemet pga alla exploits, så inte så konstigt egentligen. Men om du dunkar iväg en 10 challenge på en kväll ( säg ca 20 min styck bara för att ) = 300 credits på 3h20min = 1 gult recept var 3e dag, låter inte så orimligt om man vill ha lite longevity etc.
Postad 12 April 2016 - 14:22
Oroa dig inte, det kommer lösa sig och du kommer förstå, jag säger ju att dem ändrat pheonix credits systemet lite.
Klart att jag är orolig. Jag sitter ju på jobbet och kan inte spela! =)
Postad 12 April 2016 - 14:23
Finns den gamla augen kvar att köpa?
Det tror jag.
Kul!
"Due to server errors, your chars have been locked"
Postad 12 April 2016 - 14:25
Är så sjukt taggad nu!
Postad 12 April 2016 - 15:27
Shit vad jag är fast i det här spelet. Kommer kasta pengarna efter dlc eftersom jag fått ut så många timmar ur det redan
Det var väl du som var så positiv till DLC om jag inte minns fel?
Postad 12 April 2016 - 15:52
Till mitt försvar så skrev jag om bra dlc också. Tiny Tinas assault on dragons keep det mest episkaDet var väl du som var så positiv till DLC om jag inte minns fel?
Det stämmer, saker har blivit rätt mycket dyrare. Hade 979 och nu har jag 60 kvar typ
Postad 12 April 2016 - 16:08
Till mitt försvar så skrev jag om bra dlc också. Tiny Tinas assault on dragons keep det mest episka
jag är också splittrad, men jag ställer mig inte lika positiv till DLC. jag är emot DLC då det idag är en del av spelet som klipps ut. Borderlands hade väldigt väldigt prisvärda DLC efter att man fått det fulla spelet. Diablo 2 hade ett prisvärt DLC-paket. idag presenteras DLC innan spelet släppts och risken är att det blir som Destiny, dvs att man köper ett skitkort spel och får betala lika mycket för två DLC som fortfarande inte gör ett komplett spel, mer eller mindre.
jag är därför orolig att DLC kommer att göra att folk tröttnar snabbt. att man måste köpa till saker hela tiden för att kunna spela med andra dödar användarbasen. jag är fett sugen, men tror, av andra anledningar att spelet kanske inte står på egna ben
Ja jo, det är tur att det inte alltid blir som man förfarar i alla fall, fast DLC:t kan ju fortfarande bli dåligt iofs
. Kan ju bli som Destiny där allt man grindar fram till DLC blir värdelöst och man måste köpa nya saker hela tiden. Mycket DLC bygger på det, som Diablo 3 där de bara höjer livmätarna och gör det svårare för att de lägger in nya och bättre föremål. Så det går ut på att hitta de nya föremålen de lägger till. Ett rätt enkelt system egentligen, men beroendeframkallande för de som spelar.
Postad 12 April 2016 - 16:25
Jag kommer starta upp efter jobbet. När kan du DistantHoller
Typ 19-20!
Postad 12 April 2016 - 22:05
Slutade kvällen med en gear score på 190 och 3st delar utav Striker gear set. Har inte kört incursion ännu, förhoppningsvis imorgon.
Postad 12 April 2016 - 22:25
Det tror jag.
Kul!
"Due to server errors, your chars have been locked"
Herregud! Händer det mig, så åker ps4an genom fönstret tror jag! =)
Är så sjukt taggad nu!
Problemet var löst när jag kom hem, behövde inte göra en rollback .
Postad 12 April 2016 - 23:26
Dps: 145.000
Hälsa: 85.000
Damage migation: 65% (cap)
Plus 20% armor destruction och sånt. Helsefyr vad det tog fart!
Imorgon så är målet ett bra hölster!
Redigerat av Zartok, 12 April 2016 - 23:28.
Postad 13 April 2016 - 07:27
Insåg igår att grund DPS ökade iom att man fick bättre gear...här lär man sig eftersom.
Min Midas (som jag sålde för jag var fattig igår) hade 90k DPS utan mods, i förrgår låg den på 83k.
Postad 13 April 2016 - 07:32
Jag måste lära mig crafta och behålla bra mods, när jag började spela igår min dps låg på 89k och efter många timmar spel och massvis med guld/gröna mods jag gick ner 50-60% i både dps och hälsa ![]()
Allt är Zartoks fel, stressade sönder mig ![]()
Postad 13 April 2016 - 08:01
Postad 13 April 2016 - 08:29
gearen är ju inte bättre om den inte har rätt stats, oavsett färg/ilvl
Jag trodde high end, gröna är "bäst" och raderade mina högrankade blåa gear ![]()
Tänkte att det blir säkert högre med tiden...lärde mig en läxa där.
Igår fick jag nya AUG i high end och brutal talent..lite glad är jag trots allt ![]()
Redigerat av Lias08, 13 April 2016 - 08:32.
Postad 13 April 2016 - 08:52
Äh, släng det i kistan och häng med på mer lootande!Jag måste lära mig crafta och behålla bra mods, när jag började spela igår min dps låg på 89k och efter många timmar spel och massvis med guld/gröna mods jag gick ner 50-60% i både dps och hälsa
Allt är Zartoks fel, stressade sönder mig
Du gjorde rätt i att dumpa blå gear, det är komplett värdelöst. Lila och gula har dock samma egenskaper förutom fler egenskaper på gula. Gröna är inte per automatik bäst, det beror på egenskaperna på det du har. Allt står på grejerna
Till alla som är förvirrade till det här systemet, det är inte alls så svårt.
Armor ger damage migation, dvs sänker den inkommande skadan.
Har en pryl firearms så ökar den den skada du gör.
Har en pryl stamina så ökar den din hälsa.
Har en pryl electronics så ökar den styrkan och minskar cooldowns på skills.
Fett lätt.
På vapen är dom speciella egenskaperna mycket viktigare än siffran som står, dvs skada per kula.
På rustning så finns det bara ett par bra perks, så hoppas inte för mycket, sök hellre efter bra egenskaper som modslots, crit chance, crit dam eller extra skada med dina valda vapen
Redigerat av Zartok, 13 April 2016 - 08:57.
Postad 13 April 2016 - 09:09
Äh, släng det i kistan och häng med på mer lootande!
Har en pryl firearms så ökar den den skada du gör.
Har en pryl stamina så ökar den din hälsa.
Har en pryl electronics så ökar den styrkan och minskar cooldowns på skills.
Fick skit igår att jag umgås aldrig, att vissa tjejer inte fattar när man förklarar nya uppdateringen och massa med nya vapen/high end shit! ![]()
Grejen är när jag vill öka firearms så sänks skills, hälsa eller båda! Och när jag vill öka hälsa sänks firearms osv...välja ena eller det andra!
Postad 13 April 2016 - 09:44
Postad 13 April 2016 - 09:48
Ett tips jag ska testa senare är att köpa en firearms chestgear som har 3 modslots, du ökar firearms och plockar upp det du eventuellt tappar på health/skill med hjälp av gearmods.
Postad 13 April 2016 - 09:54
Jädrans tjejer som inte förstår såna viktiga saker
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
7
Tom Clancy's The Divison
22 bilder
130 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler