jag fick med den där sladden som ovan länkar om och köpte via katshing. dock fick jag inte med något bluetooth hf som vissa fått enl sweclockers
Sony Ericsson W960i 128MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
1
|
(57)
|
Inga priser |
SE W980i (143 inlägg)
|
17 år sedan |
Kommentarer till W960 Film av web_konto (4 inlägg)
|
17 år sedan |
G900 eller W960? (23 inlägg)
|
17 år sedan |
SE W960i vs LG KU990 (62 inlägg)
|
18 år sedan |
Skicka sms med datorn via mobilen! (6 inlägg)
|
18 år sedan |
K850i eller W960i? (47 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 27 January 2008 - 17:51
jag fick med den där sladden som ovan länkar om och köpte via katshing. dock fick jag inte med något bluetooth hf som vissa fått enl sweclockers
Postad 27 January 2008 - 18:33
Sedan tog de väck detta.
Kan några andra konstatera om de fått sladden, och isf varifrån ni köpt den?
Postad 27 January 2008 - 18:57
Hur är det med handstilsigenkänningen funkar den bra och smidigt? Jag vill veta då jag varje dag på jobbet skriver ner mina tider mm. Det står och väger mellan denna och en N82 för tillfället.
Nej, det är bara de allra första som fick det.
Sedan tog de väck detta.
Kan några andra konstatera om de fått sladden, och isf varifrån ni köpt den?
Jag använder handstilsigenkänningen hela tiden när jag surfar eller skriver ned något kort, tycker det funkar bra. Det tar lite tid att lära sig vissa tecken men det står i handboken hur man ska göra (åäö tex).
Fick med sladden och köpte på El-giganten.
Postad 27 January 2008 - 19:03
Min är köpt på Expert Stormarknad.
Postad 27 January 2008 - 19:41
Tänkte åka in till Onoff i veckan och beställa en.
Extrapris: 4995:-
BILLIGT!
Ingen som köpt från Onoff och kan berätta om de fått kabeln och om deras support (om er mobil nu gått i sönder)?
Redigerat av Coistrel, 28 January 2008 - 13:40.
Postad 28 January 2008 - 16:04
Postad 28 January 2008 - 23:10
Sladden är med, och för säkerhets skull, be att få kolla i kartongen innan du betalar och promenerar hem med din W960iVerkar som alla fått sladden! Härligt
Tänkte åka in till Onoff i veckan och beställa en.
Extrapris: 4995:-
BILLIGT!
Ingen som köpt från Onoff och kan berätta om de fått kabeln och om deras support (om er mobil nu gått i sönder)?
Postad 29 January 2008 - 19:26
Har tre Internet anslutningar upplaggada: Halebop GRPS, DefaultWiFiConnection (det som skapas när du anslutit till öppna nätverk första gången) och mitt eget hemma WLAN som jag döpt till default.
Jag har gjort tre två grupper:
Internet; Där prio ordningen är 1. default. 2 DefaultWiFiConnection 3. HalebopGRPS
WLAN; Där prio ordningen är 1. default. 2 DefaultWiFiConnection
Detta så man kan välja WLAN när man kör Internetläsaren, RSS Flöden, IPTelefon etc när man är utomlands och vill vara SÄKER på att INTE använda GRPS.
Men när man änvänder Epost så kan man inte välja vilken av grupperna den skall använda när den kopplar upp sig utan den kör med "Internet" automatiskt.
När jag kör med den och är hemma och uppkopplad till WLAN'et där (default) så är det omöjligt att få hem epost, den kan ligga 15 min och det händer inget, samma om jag väljer grupp "internet" när jag vill uppdatera RSS.
Någon som har lösning? Hur kan jag få mitt WLAN att funka i gruppen "Internet" eller hur kan jag välja gruppen "WLAN" när jag vill kolla eposten ???
Postad 29 January 2008 - 21:20
Tänkte kolla om fler har detta problem......
Har tre Internet anslutningar upplaggada: Halebop GRPS, DefaultWiFiConnection (det som skapas när du anslutit till öppna nätverk första gången) och mitt eget hemma WLAN som jag döpt till default.
Jag har gjort tre två grupper:
Internet; Där prio ordningen är 1. default. 2 DefaultWiFiConnection 3. HalebopGRPS
Detta så man kan välja WLAN när man kör Internetläsaren, RSS Flöden, IPTelefon etc när man är utomlands och vill vara SÄKER på att INTE använda GRPS.
Men när man änvänder Epost så kan man inte välja vilken av grupperna den skall använda när den kopplar upp sig utan den kör med "Internet" automatiskt.
När jag kör med den och är hemma och uppkopplad till WLAN'et där (default) så är det omöjligt att få hem epost, den kan ligga 15 min och det händer inget, samma om jag väljer grupp "internet" när jag vill uppdatera RSS.
Någon som har lösning? Hur kan jag få mitt WLAN att funka i gruppen "Internet" eller hur kan jag välja gruppen "WLAN" när jag vill kolla eposten ???
Jag vet inte om jag förstår problemet men när du skapar ett e-postkonto kan du väl välja vilken grupp som skall användas för inkorg/utkorg?
Redigerat av web_konto, 29 January 2008 - 21:21.
Postad 30 January 2008 - 08:22
Jag vet inte om jag förstår problemet men när du skapar ett e-postkonto kan du väl välja vilken grupp som skall användas för inkorg/utkorg?
Problemet är ju att det är helt sjukt..... hur kan det vara olika bland grupperna????
Prio ordningen är ju lika.... skillanden är ju bara att i ena gruppen liger GRPS kontot sist i pririteringen...
Sedan kan man inte redigera epostkontona till att välja grupp...måste jag då radera allt och lägga upp dem igen....`???
Postad 30 January 2008 - 10:49
Kan man navigera i alla menyer och funktionen som finns i telefonen med hjälp av knappar eller är man låste till pennan för att komma åt vissa funktioner?
Postad 30 January 2008 - 10:51
Liten fråga.
Kan man navigera i alla menyer och funktionen som finns i telefonen med hjälp av knappar eller är man låste till pennan för att komma åt vissa funktioner?
Man kan navigera i alla menyer utan pennan.
Postad 30 January 2008 - 11:08
Man får ge sig ut på stan ock klämma på den och en K850i.
960 imponenar mest på papper än så länge.
Men vi får se hur den känns i verkligheten
Postad 30 January 2008 - 12:10
Ska köpa en W960 inom en vecka. Läääängtar
Postad 30 January 2008 - 12:24
Problemet är ju att det är helt sjukt..... hur kan det vara olika bland grupperna????
Prio ordningen är ju lika.... skillanden är ju bara att i ena gruppen liger GRPS kontot sist i pririteringen...
Sedan kan man inte redigera epostkontona till att välja grupp...måste jag då radera allt och lägga upp dem igen....`???
Ja e nog trög eller så kan jag bara inte svaret på dina frågor =) Va har du för förvald grupp på e-postkontot? Varför kan du inte redigera dina e-postkonton? Jag behöver bara öppna "Meddelanden", markera e-postkontot, välj "mer-inställningar-e-postkonton", markera det epostkonto jag vill ändra och trycka på "välj". Där kan jag (längst ner) ändra förvald grupp för inkorg/utkorg.
Postad 30 January 2008 - 15:35
Postad 30 January 2008 - 16:33
Ja e nog trög eller så kan jag bara inte svaret på dina frågor =) Va har du för förvald grupp på e-postkontot? Varför kan du inte redigera dina e-postkonton? Jag behöver bara öppna "Meddelanden", markera e-postkontot, välj "mer-inställningar-e-postkonton", markera det epostkonto jag vill ändra och trycka på "välj". Där kan jag (längst ner) ändra förvald grupp för inkorg/utkorg.
Tack!! Den inställningen hittade jag inet igår kväll. MEN grund problemet är ju forfarande att när jag kör med gruppen "Internet" som det ligger både WLAN och GRPS anslutningar i så VÄGRAR eposten att fungera med WLAN uppkoppling.
Postad 31 January 2008 - 07:43
Tack!! Den inställningen hittade jag inet igår kväll. MEN grund problemet är ju forfarande att när jag kör med gruppen "Internet" som det ligger både WLAN och GRPS anslutningar i så VÄGRAR eposten att fungera med WLAN uppkoppling.
Fungerar det om du väljer gruppen WLAN men inte om du väljer gruppen Internet?
Fina bilder Bossieman, de verkar inte ha någon grönton som vissa p1/w960:or dras med.
Redigerat av web_konto, 31 January 2008 - 07:46.
Postad 31 January 2008 - 08:37
Blir nästan lika förvånad varje gång, hur pass bra bilder en 3.2 mpx med auto fokus kan klämma ur sig. Jämfört med min 2 mpx utan auto fokus.
Det är ju rejält mulet, och det visar ändå en mycket fin bild. Med bra färger och optik.
Hade jag fotat med min W850 klämt ut sig en bild i en blå/grå skala pga. att det inte finns något ljus..
Men som sagt.. FIN FINA BILDER
Postad 31 January 2008 - 08:59
Det blev en W960i idag.
Ligger nu på laddning 12h.
alltid lika roligt att höra att många lever kvar i tiden då man behövde ladda bat så länge, men oftast är det väl försäljarna som rekommenderar det? lol säger jag bara
Postad 31 January 2008 - 10:21
Vilka sidor finns som är bra för mjukvara?
Postad 31 January 2008 - 12:49
1. Använd Xilisoft 3gp converter
2. Använd dig av wizard gränsnittet "Xilisoft Video Converter Wizard 3"
3. Välj Iphone mp4 format
4. Välj 240x320
5. Välj 800 bittrate
6. Välj same quality= True
7. Välj 2.0 stereo audio!
Blir dvd kvlitet på den lilla skärmen! dock så blir tex family guy avsnitt 110 mb stora!
// Björn
Redigerat av hasselnot, 31 January 2008 - 12:49.
Postad 31 January 2008 - 17:03
Hej! Tänkte bara skriva ett meddelande till alla er som vill lägga in Filmer och Serier på eran w960i mobil med bra kvalitet!
1. Använd Xilisoft 3gp converter
2. Använd dig av wizard gränsnittet "Xilisoft Video Converter Wizard 3"
3. Välj Iphone mp4 format
4. Välj 240x320
5. Välj 800 bittrate
6. Välj same quality= True
7. Välj 2.0 stereo audio!
Blir dvd kvlitet på den lilla skärmen! dock så blir tex family guy avsnitt 110 mb stora!
// Björn
Björn , du kanske borde tillägga att Xilisoft converter inte är gratis.
Postad 31 January 2008 - 19:32
När man kom hem så visade sig alla vara på mina fötter.
Har telefonen par sekunders födröjning efter man tryck ner avtryckaren ?
Postad 31 January 2008 - 19:47
Hittar inte iPhone video... Men iPod video 1 och 2.. Vilken ska jag ta?
Redigerat av Coistrel, 31 January 2008 - 20:12.
Postad 31 January 2008 - 21:37
Följer det inte med ett enkelt program som med hjälp av den man kan autoresiza och lägga upp bilder på mobben? Vet det följde med en sånn på dem äldre modellerna. picture uploader eller vad den nu hette.
Går det att få bort den där "Walkman" loggan som altid finns telefonens display?
Postad 31 January 2008 - 22:09
Går det att få bort den där "Walkman" loggan som altid finns telefonens display?
Du kan välja vilka program som skall vara igång i vänteläge (standby-program) Walkman, Arbete eller inget.
Lek lite med de inställningrana så kan se hur du vill utforma standby läget..... Själv kör jag inget.
Men Walkanläget är ju lite coolt också om man har kör igång och lysnat på nått album... album bilden och allt ligger i bakgrunden...rättsnyggt.
Postad 01 February 2008 - 02:07
Hittar ingenstans på den där themes ligger
Postad 01 February 2008 - 14:53
Är det verkligen ingen här som har lagt till nya themes i mobilen?
Lägg dina teman vart du vill på telefonen, leta reda på dem via mobilens filhanterare, markera och välj visa så installeras temat så kan du sen välja om du vill använda det temat direkt. Alla installerade teman kommer du sen åt via "huvudmeny-verktyg-kontrollpanelen-enhet-teman"
Postad 01 February 2008 - 14:56
Du kan välja vilka program som skall vara igång i vänteläge (standby-program) Walkman, Arbete eller inget.
Lek lite med de inställningrana så kan se hur du vill utforma standby läget..... Själv kör jag inget.
Men Walkanläget är ju lite coolt också om man har kör igång och lysnat på nått album... album bilden och allt ligger i bakgrunden...rättsnyggt.
Du kan välja att visa/dölja walkmanrutan i alla standby-program genom att från vänteläget välja "mer-inställningar--walkman-dölj/visa" Där kan du även välja om du vill visa visualisering mm.
Postad 01 February 2008 - 17:37
Postad 01 February 2008 - 17:43
Nån förresten som har koll på från vilka modeller theme funkar på denna?
Ändra ist för att lägga in 2 poster men iaf så funkar de flesta symbian teman.P1,p990 funkar till denna likså
Postad 03 February 2008 - 10:48
/P
Postad 03 February 2008 - 15:14
I tex SE w880i är det möjligt att lägga in en stor klocka i displayen. jag har dock inte kunnat göra detta på min w960. Är det möjligt att göra detta?
/P
Funkar även på W910i och jag med vill ha denna funktionen med på W960i.
Postad 03 February 2008 - 15:19
Då ska det visas en stor digital klocka i bakgrunden, funkar iaf för mig!
Nackdelen är att du inte har tillgång till genvägsikonerna utan blir tvingad att behöva öppna huvudmenyn varje gång du ska starta någonting!
Hoppas detta hjälpte!
/ Jingan
Postad 03 February 2008 - 15:23
Som bakgrunds bild, eller när skärmen liksom är nersläckt?
Så här menar jag med klockan: http://bp3.blogger.c...600-h/00031.jpg
Postad 03 February 2008 - 18:40
/P
Postad 03 February 2008 - 19:03
Postad 03 February 2008 - 19:48
Jag vill ha dom fem ikonerna/genvägarna man får i "Arbete" men jag vill också ha det stora walkmanläget som man bara får i "Walkman".
Har hittat en rejäl bugg också som krachar mobilen... om man öppnar webläsaren(inyggda opera) och väljer "liggande"-läge och sen går till menyn och väljer "Aktivitetshant." så krachar telefonen direkt och startar om.
Nån mer som vågar bekräfta?
Sen lattjar TomTom med bakgrundsbelysningen... programmet ökar belysningen avsevärt (jag har inställt på 50%) och om man växlar till ett annat program så hoppar den ner till rätt belysning efter någon minut igen. Och ökar igen när man växlar tillbaka till TomTom osv osv... Programmet kunde däremot nekat knapplås vilket det inte gör så antingen får man stänga av det själv eller låsa upp knapparna hela tiden. Lite störande...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
SE W980i
1 bild
35 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?