Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

LittleBigPlanet

1415 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt LBP (146 medlem(mar) har röstat)

Ditt betyg. (5 är bäst)

1. 5 (96 röster [65.75%])

Procent av omröstning: 65.75%

2. 4 (28 röster [19.18%])

Procent av omröstning: 19.18%

3. 3 (16 röster [10.96%])

Procent av omröstning: 10.96%

4. 2 (2 röster [1.37%])

Procent av omröstning: 1.37%

5. 1 (4 röster [2.74%])

Procent av omröstning: 2.74%

Rösta Gäster kan inte rösta
LittleBigPlanet (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,62 (67) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 10 november 2008 - 21:29

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1 482 inlägg
  • 0
Det blev krasch när vi spelade förut andreassofus, jag blev tvungen att bryta strömmen på baksidan :)
Men jag tyckte att spelet flöt bra, inget lagg att tala om va?
Det lagget som var berodde nog på den som höll i min handkontroll, han är inte så stadig :)

Postad 10 november 2008 - 21:34

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2 517 inlägg
  • 0
Har försökt att publisera en bana jag gjorde men jag får ett felmeddelande att det inte går gång på gång. Har ni upplevt detta?

Postad 10 november 2008 - 21:50

Unregistered3ef269c0
  • Unregistered3ef269c0
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

Har försökt att publisera en bana jag gjorde men jag får ett felmeddelande att det inte går gång på gång. Har ni upplevt detta?

Fick ett sånt meddelande för en stund sen, fast bara en gång, sen fungerade det.

Postad 10 november 2008 - 21:56

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2 517 inlägg
  • 0

Fick ett sånt meddelande för en stund sen, fast bara en gång, sen fungerade det.

Får det om och om igen. Försökt hur många gånger som helst men vägrar fungera .:)

Postad 10 november 2008 - 22:13

tomasgbg
  • tomasgbg
  • Beroende

• 1 310 inlägg
  • 0
Prövat att spela online ett par gånger idag, bla med adreassosfus men men för min del är det helt ospelbart online..
Laggar något fruktansvärt..

Tråkigt... men de löses säkerligen inom de närmste, och då.. då jäklar :)

Postad 10 november 2008 - 22:34

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
jocke, när vi spelade lagga de inget,, men när jag spelar med ndra laggar det som fan, och när banan är slut kommer ja inte vidare,, kan inte trycka på startknappen och gå tillbaka till poden eller nåt,, funkar bara att starta om spelet,, riktigt jobbigt,, felet ligger nog inte hos oss utan på deras servrar skulle ja tro,, dom måste fixa detta nu så man kan spela med folk över internet, annars är ju inte spelet mycket att ha

Postad 11 november 2008 - 07:19

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 0
Ja det var ju precis det som hände flera ggr igår. Kom inte ifrån banan utan var tvungen att starta om hela spelet för att komma nånstans,riktigt irriterande!

Postad 11 november 2008 - 08:06

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0
Går det söka upp hemmagjorda banor? Typ om nån gjort tex en bana som heter "Mario World" , att det går att söka på namnet eller nåt?

Postad 11 november 2008 - 08:31

d96angl
  • d96angl
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
PSN: d96angl
MIC: Nej

Postad 11 november 2008 - 08:44

Unregistered3ef269c0
  • Unregistered3ef269c0
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

Går det söka upp hemmagjorda banor? Typ om nån gjort tex en bana som heter "Mario World" , att det går att söka på namnet eller nåt?

Finns en "Search"-funktion bredvid "Cool Levels". Den är riktigt usel dock, men ibland kan man hitta rätt :)

Postad 11 november 2008 - 08:54

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1 272 inlägg
  • 0

Ja det var ju precis det som hände flera ggr igår. Kom inte ifrån banan utan var tvungen att starta om hela spelet för att komma nånstans,riktigt irriterande!

Var nån glitch med servrarna igår för det hände mig också. Det gick dock att ta sig ut, men bara ledaren, så man var tvungen att hoppa ut i "ledarordning" (först den som är ledare, sen nästa person som blir ledare när ledaren hoppar ur osv).

Postad 11 november 2008 - 09:14

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0
Nån som klarat bunkern?

Kommer inte förbi det stora hjulet, isen i sista lagret är för sjukt svår... Funderar på att spela online med nån som kan den, så man kommer vidare...

Har inte mic, kör mest lokalt MP, har köpt min sista DS3 igår, så nu kan vi vara fyra här. Spelar lite online och har lagt upp ett par banor i mitt namn, bla annat en bil som jag byggde under en natt. PSN= Fredag

Kommer lägga upp flera banor senare, tar lite tid att bygga med DS3 bara...

Postad 11 november 2008 - 10:06

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Nån som klarat bunkern?

Kommer inte förbi det stora hjulet, isen i sista lagret är för sjukt svår... Funderar på att spela online med nån som kan den, så man kommer vidare...

Har inte mic, kör mest lokalt MP, har köpt min sista DS3 igår, så nu kan vi vara fyra här. Spelar lite online och har lagt upp ett par banor i mitt namn, bla annat en bil som jag byggde under en natt. PSN= Fredag

Kommer lägga upp flera banor senare, tar lite tid att bygga med DS3 bara...

Jag har nu klarat alla banor, bunkern är svår!!
Kan tänka mig att hjälpa till om det är någon som behöver hjälp.. Dock är jag inte den bästa spelaren, men försöker så gott jag kan.

Jag skulle behöva hjälp på den frusna tundran för att få Djävulsdräkten, man behöver vara 4st och vi är bara två här hemma som spelar.

Postad 11 november 2008 - 10:21

H0gg3
  • H0gg3
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0

Nån som klarat bunkern?

Kan tänka mig att hjälpa till om det är någon som behöver hjälp.. Dock är jag inte den bästa spelaren, men försöker så gott jag kan.

Jag skulle behöva hjälp på den frusna tundran för att få Djävulsdräkten, man behöver vara 4st och vi är bara två här hemma som spelar.

Mm, Bunkern är en riktig utmaning, behövde ett antal försök innan jag klarade denna. Enda tipset jag har är att köra den ett antal gånger och lära sig timingen inne i hjulet, vart man kan greppa och när det är läge att släppa taget. När man sedan kommer ner till den yttersta ringen är det precisionshoppning som gäller, se till att göra så korta låga hopp som det bara går, håller man i knappen för länge flyger man lätt över plattformarna och in i de där elektriska rullarna.
Själv gav jag mig tusan på att Aca den igår... men efter ett tiotal försök fick jag ge mig innan kontrollern åkte ut genom fönstret.

Hade tur med djävulsdräkten och blev inbjuden av ett 3-manna gäng :) visste inte ens om att den fanns innan.

Lyckades råna banken i BomTown tillsammans med brorsan igår, var det trixigaste 2-manna delen jag gjort hittills men väl värt mödan (många prizebubbles). Grymt kul :)

Redigerat av H0gg3, 11 november 2008 - 10:23.

Postad 11 november 2008 - 11:27

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1 058 inlägg
  • 0

Mm, Bunkern är en riktig utmaning, behövde ett antal försök innan jag klarade denna. Enda tipset jag har är att köra den ett antal gånger och lära sig timingen inne i hjulet, vart man kan greppa och när det är läge att släppa taget. När man sedan kommer ner till den yttersta ringen är det precisionshoppning som gäller, se till att göra så korta låga hopp som det bara går, håller man i knappen för länge flyger man lätt över plattformarna och in i de där elektriska rullarna.
Själv gav jag mig tusan på att Aca den igår... men efter ett tiotal försök fick jag ge mig innan kontrollern åkte ut genom fönstret.

Hade tur med djävulsdräkten och blev inbjuden av ett 3-manna gäng :) visste inte ens om att den fanns innan.

Lyckades råna banken i BomTown tillsammans med brorsan igår, var det trixigaste 2-manna delen jag gjort hittills men väl värt mödan (många prizebubbles). Grymt kul :)

Tog alla i Bomtown själv. Var ju bara till att spränga banken och hoppa ner och ta bubblorna.
Har tagit alla presenter fram till. "Ormskrin" . Men behöver hjälp med "Ormskrin". 2-spelar-delen är för knepig för att klara av själv och alla gånger jag spelat med andra laggar det för mycket eller så ramlar de ner...

Postad 11 november 2008 - 11:42

H0gg3
  • H0gg3
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0

Tog alla i Bomtown själv. Var ju bara till att spränga banken och hoppa ner och ta bubblorna.
Har tagit alla presenter fram till. "Ormskrin" . Men behöver hjälp med "Ormskrin". 2-spelar-delen är för knepig för att klara av själv och alla gånger jag spelat med andra laggar det för mycket eller så ramlar de ner...

:) Är du säker på att du inte menar fängelset? Annars måste din Sackboy måste ha egenskaper som min inte har. Att spränga banken uppifrån går inte hemma hos mig.
Spoiler

Postad 11 november 2008 - 11:53

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1 058 inlägg
  • 0

:) Är du säker på att du inte menar fängelset? Annars måste din Sackboy måste ha egenskaper som min inte har. Att spränga banken uppifrån går inte hemma hos mig.

Spoiler

Spoiler

Postad 11 november 2008 - 12:04

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Någon som har kolla på vilka banor man måste vara 2,3, och 4 stycken för att göra vissa saker. Visst har ju sett diverse ställen men inte kommer jag ihog vilka banor det var på. Den där djävulsdräkten verkar intressant, den får man skaffa någon gång . :)

Postad 11 november 2008 - 13:04

H0gg3
  • H0gg3
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0

Någon som har kolla på vilka banor man måste vara 2,3, och 4 stycken för att göra vissa saker. Visst har ju sett diverse ställen men inte kommer jag ihog vilka banor det var på. Den där djävulsdräkten verkar intressant, den får man skaffa någon gång . :)

Finns nog i stort sett på samtliga banor från och med Skate to Victory.

Postad 11 november 2008 - 14:14

PH-07
  • PH-07
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
Tjabba,

sitter i skapar-läget nu och har en snabb fråga; Går det eller kommer det att gå att lägga in sin egen musik på banorna?

Mvh

Postad 11 november 2008 - 14:16

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Tjabba,

sitter i skapar-läget nu och har en snabb fråga; Går det eller kommer det att gå att lägga in sin egen musik på banorna?

Mvh

Det går inte att lägga in musik utifrån i dagsläget.. kommer antagligen inte att gå heller senare.
Däremot kan du skapa din egen musik med högtalar objekten, om man orkar!!

Postad 11 november 2008 - 14:44

Haddirajan
  • Haddirajan
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0

Tjabba,

Mvh

Hade du en fin arabisk låt med textcitat ur koranen som skulle sitta som klippt och skuret på en bana? :)

Postad 11 november 2008 - 23:24

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1 058 inlägg
  • 0
Det här lagget stör mig... Finns det inget man kan göra?

Postad 12 november 2008 - 07:18

perl11
  • perl11
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
får hoppas att det är någon uppdatering på gång för just lag online? någon som vet om det är servrarna i sig eller mjukvaran som vi sitter på som sabbar allt? är ju märkligt att det inte laggar nämnvärt om man kör på myplanet men kör man quickplay så blir det jobbigt. kanske det ena körs lokalt och det andra vidare mot huvudservrarna?

Postad 12 november 2008 - 10:14

freeagle_Davis
  • freeagle_Davis
  • Användare

• 245 inlägg
  • 0
Skulle vi inte kunna göra en lista över de banor som är värda att spela. Testade några hemmaskruvade i går men det är ju inte alltid de är så bra som man hoppas.

:)

Redigerat av freeagle_Davis, 12 november 2008 - 10:14.

Postad 12 november 2008 - 10:26

Cragganmorax
  • Cragganmorax
  • Forumräv

• 754 inlägg
  • 0
Cragganmorax ---> Craggan (PS Eye, Headset)

Kul som attan men kan knappt vänta tills man hoppat igenom alla banorna och kan börja bygga lite egna banor (man vill ju gärna ha så mycket prylar som möjligt vid byggandet) :)

Redigerat av Cragganmorax, 12 november 2008 - 10:41.

Postad 12 november 2008 - 10:35

Unregistered3ef269c0
  • Unregistered3ef269c0
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

Skulle vi inte kunna göra en lista över de banor som är värda att spela. Testade några hemmaskruvade i går men det är ju inte alltid de är så bra som man hoppas.

Prova "World of Colour" och resten av geosautus banor, om du inte redan gjort det. Riktigt högklassiga.
"Heist" är också bra grejer, tror det finns två delar.

Det jobbiga med att tipsa om banor som inte är jättepopulära och ligger på de första sidorna är att den så kallade sökfunktionen för att hitta banor är fullständigt horribel och typ aldrig hittar det man söker på ;)

Postad 12 november 2008 - 11:09

H0gg3
  • H0gg3
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Börjar redan bli LBP-Skadad...
Jag är fullständigt säker på att jag såg en Sticker Switch på en berghäll på vägen till jobbet i morse :)

Postad 12 november 2008 - 11:14

Haddirajan
  • Haddirajan
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0

Jag är fullständigt säker på att jag såg en Sticker Switch på en berghäll på vägen till jobbet i morse :)

Verkar du kunna nå den själv, eller stod det "X=2" på berghällen så ska jag hoppa i säcken och hjälpa dig? Jag har precis varit ute på tomten och plockat en massa glaskulor.

Postad 12 november 2008 - 11:31

H0gg3
  • H0gg3
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0

Verkar du kunna nå den själv, eller stod det "X=2" på berghällen så ska jag hoppa i säcken och hjälpa dig? Jag har precis varit ute på tomten och plockat en massa glaskulor.

Hehe,
Tror jag kunde nå den själv, men jag hann inte få upp popit menyn, tror att min pendlarpolare hade satt raketmotorn bak på bilen på full boost. :)
Är inte säker på att jag har rätt sticker heller ;)

Redigerat av H0gg3, 12 november 2008 - 11:32.

Postad 12 november 2008 - 11:31

Cragganmorax
  • Cragganmorax
  • Forumräv

• 754 inlägg
  • 0
Postad bild
Someone please call Dr. Phil.... :)

Postad 12 november 2008 - 11:35

Unregistered3ef269c0
  • Unregistered3ef269c0
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

Haha, underbart!

Postad 12 november 2008 - 11:48

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1 058 inlägg
  • 0

Haha, underbart!

Hihi. klockrent!

Postad 12 november 2008 - 19:07

Salakingen
  • Salakingen
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0
id : salakingen
Mic: Nej

Postad 12 november 2008 - 19:47

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1 833 inlägg
  • 0
Tack för spel idag Akerren... Var tvungen att käka men det var kul så länge det varade!

Psn:DistantHoller

Postad 12 november 2008 - 20:43

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0
Lite nytt i butiken imorgon Kostymer

Postad 12 november 2008 - 21:08

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1 272 inlägg
  • 0
Kan bekräfta att online spel inte är regionslåst nu, har spelat mot en hel del europeer nu med mitt amerikanska LBP (baserat på vilka språk folk satt i profilerna i "players i've met"). Kom på att anledningen till jag bara spelat med amerikaner innan ju var på grund av att jag spelade innan det kommit ut i europa... duh!

Postad 13 november 2008 - 10:53

Irganox
  • Irganox
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Bygghjälp!

Jag vet inte om man kanske skulle startat en separat tråd om detta, men jag hakar i den här sålänge.

Jag har 2 frågor.

1) Jag kommer inte ihåg hur man kopierar föremål. Går det, utan att behöva lägga in dom i pop-it menyn?
2) Jag undrar hur man bygger ett "never-ending-supply" utav launchable rockets. Hade tänk bygga en ställbar ramp dit man får släpa raketer och sen hoppa upp på en knapp och skjuta iväg dom - men hur bygger man ett förråd där man kan hämta missiler? Vill att det ska ploppa upp en ny när den andra är bortsläpad. Går det att ordna?

Postad 13 november 2008 - 11:05

Unregistered3ef269c0
  • Unregistered3ef269c0
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

2) Jag undrar hur man bygger ett "never-ending-supply" utav launchable rockets. Hade tänk bygga en ställbar ramp dit man får släpa raketer och sen hoppa upp på en knapp och skjuta iväg dom - men hur bygger man ett förråd där man kan hämta missiler? Vill att det ska ploppa upp en ny när den andra är bortsläpad. Går det att ordna?

Använd en emitter för att skapa raketerna, sen kan man tweaka inställningarna på emittern lite som man själv vill, hur många objekt som ska kunna finnas samtidigt etc.

Postad 13 november 2008 - 11:15

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Bygghjälp!

Jag vet inte om man kanske skulle startat en separat tråd om detta, men jag hakar i den här sålänge.

Jag har 2 frågor.

1) Jag kommer inte ihåg hur man kopierar föremål. Går det, utan att behöva lägga in dom i pop-it menyn?

1) Du markerar med popit-markören och klickar ned L3 (Vänster spak)

2) Du måste först göra raketen till ett objekt. Sedan använder du dig av en emitter som framkallar raketen. På emittern ställer du in oändligt på max antal objekt och sen är du redo att köra. Det finns även fler inställningar att göra som t ex hur länge de ska finnas kvar, hur ofta den ska skapa en ny raket, kopplar du en knapp till emittern så frankallar den en raket varje gång du trycker på knappen.

Lycka till!

Postad 13 november 2008 - 11:15

H0gg3
  • H0gg3
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0

Bara markera vad du vill kopiera och tryck L3.
Jag brukar iofs ofta anväda select och spara objektet först, tycker det är rätt bekvämt, speciellt när jag ska ha många av samma föremål men inte har riktig koll på hur många och/eller exakt var de ska stå någonstans.

Edit: Ops, för långsam :unsure:

Redigerat av H0gg3, 13 november 2008 - 11:16.

Postad 13 november 2008 - 11:20

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2 268 inlägg
  • 0
Haha! Det är skrattretande vad man kan göra med det här liret :D
Köpte spelet igår så har inte hunnit lira mycket men att bygga en bana kommer att bli ett rent nöje :unsure:

Postad 13 november 2008 - 11:32

Irganox
  • Irganox
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

1) Du markerar med popit-markören och klickar ned L3 (Vänster spak)

2) Du måste först göra raketen till ett objekt. Sedan använder du dig av en emitter som framkallar raketen. På emittern ställer du in oändligt på max antal objekt och sen är du redo att köra. Det finns även fler inställningar att göra som t ex hur länge de ska finnas kvar, hur ofta den ska skapa en ny raket, kopplar du en knapp till emittern så frankallar den en raket varje gång du trycker på knappen.

Lycka till!

Tack! Nu har jag lust att ta ledigt resten av dagen och gå hem och skapa!!!

Kanske skulle ta och "jobba hemifrån" imorgon?

Postad 13 november 2008 - 11:55

-Seb-
  • -Seb-
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Vilka är de tre "idioterna" som gett spelet en etta?:) Skulle gärna höra deras förklaring.

Postad 13 november 2008 - 12:04

Andreaz
  • Andreaz
  • Användare

• 195 inlägg
  • 0
  • kadotjes: kadotjes (mic)
  • stifflerman: STFLR
  • stifflermans sambo: Anaconda81
  • banana: Tamland
  • osen: osen (mic)
  • flexet: FlexusMaximus
  • xdusty: xdusty (mic)
  • Emil_Sthlm: vemfantrordu
  • Warcow: DistantHoller (mic)
  • JockeJ: JockeJ_1
  • Carlgren: Carlgren
  • Jiff: Jimmiq (mic)
  • raabhimself: hindrikson (mic)
  • MC75: pinheadgbg (mic)
  • johannes_gzon: LoveTheWake
  • kbe: Meanmach (mic)
  • Polinth: Polinth (mic)
  • Octawio: Octavio (mic)
  • Irganox: Irganox
  • jaime_armijo: Jaimelito
  • Djungelmeister: Djungelmeister (mic)
  • Tompenrompen: TomasAskimSwe (mic)
  • MarQz: MarkusGun (mic)
  • jimel: Jimel (mic)
  • misterisse: aodelid
  • japu: japu80
  • Rapzod: Rapzod
  • wiped: bratts
  • barry_J: Barry_Js_S0UL (0 i S0UL är en nolla)
  • Evelon: evelon (mic)
  • freeagle_Davis: Nihlen
  • Pajama
  • grapplingguden
  • akerren (mic)
  • aandreassofus (mic)
  • Hogge2k (mic, ibland)
  • Subs2000 (Ej mic atm)
  • Torsten85
  • Matrixen (mic)
  • hippo6 (mic)
  • d96angl
  • Craggan (PS Eye, Headset)
  • salakingen
  • DistantHoller
  • AndreazSWE

Uppdaterade listan och la till mig själv. Köpte spelet i går, så jag har bara hunnit lira några banor Single-Mode.
Ska försöka få någon timme ikväll att lira, vore kul med lite MHB-Sackboy's att lira med online...

Postad 13 november 2008 - 12:10

Uffebuffe
  • Uffebuffe
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Vilka är de tre "idioterna" som gett spelet en etta?:) Skulle gärna höra deras förklaring.

Det skulle jag också vilja höra. Detta är ju en solklar 5:a och ett av årets absolut bästa spel!!!

Postad 13 november 2008 - 19:35

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0
Varvade spelet!

Köpte en PS-eye för att plocka in texturer, så läste jag om nån som hade den som mic med, men kan det funka som ett headset?

Postad 13 november 2008 - 19:46

LanceUppercut
  • LanceUppercut
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0
  • kadotjes: kadotjes (mic)
  • stifflerman: STFLR
  • stifflermans sambo: Anaconda81
  • banana: Tamland
  • osen: osen (mic)
  • flexet: FlexusMaximus
  • xdusty: xdusty (mic)
  • Emil_Sthlm: vemfantrordu
  • Warcow: DistantHoller (mic)
  • JockeJ: JockeJ_1
  • Carlgren: Carlgren
  • Jiff: Jimmiq (mic)
  • raabhimself: hindrikson (mic)
  • MC75: pinheadgbg (mic)
  • johannes_gzon: LoveTheWake
  • kbe: Meanmach (mic)
  • Polinth: Polinth (mic)
  • Octawio: Octavio (mic)
  • Irganox: Irganox
  • jaime_armijo: Jaimelito
  • Djungelmeister: Djungelmeister (mic)
  • Tompenrompen: TomasAskimSwe (mic)
  • MarQz: MarkusGun (mic)
  • jimel: Jimel (mic)
  • misterisse: aodelid
  • japu: japu80
  • Rapzod: Rapzod
  • wiped: bratts
  • barry_J: Barry_Js_S0UL (0 i S0UL är en nolla)
  • Evelon: evelon (mic)
  • freeagle_Davis: Nihlen
  • Pajama
  • grapplingguden
  • akerren (mic)
  • aandreassofus (mic)
  • Hogge2k (mic, ibland)
  • Subs2000 (Ej mic atm)
  • Torsten85
  • Matrixen (mic)
  • hippo6 (mic)
  • d96angl
  • Craggan (PS Eye, Headset)
  • salakingen
  • DistantHoller
  • AndreazSWE
  • L_Uppercut

Lade in mig själv på listan. Har snart klarat av story mode, men det har bromsats lite av att jag börjat utforska banbyggarläget. Jag har inte byggt något spelbart ännu men har lyckats bygga monster som är klasser fulare än det jag sett på andra banor :) .

Postad 13 november 2008 - 19:57

daswede
  • daswede
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Har ingen koll på vad det är för spel.Är det för vuxna eller även för barn?.Har en grabb som är 5 år skulle han få kul med det ?

Postad 13 november 2008 - 20:59

kadotjes
  • kadotjes
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Har ingen koll på vad det är för spel.Är det för vuxna eller även för barn?.Har en grabb som är 5 år skulle han få kul med det ?

Det står 7+ på spelet men jag tror en 5 åring kan ha kul med det också, om storyline banorna skulle vara för avancerade så är det ju bara att bygga några lättare banor..
Jag har i o f inte letat själv men det finns eller kommer säkert finnas många småbarnsföräldrar som skapar och lägger upp "småbarns banor"

Redigerat av kadotjes, 13 november 2008 - 21:01.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Pioneer CMX-3000
    Anton
    2025-05-06 19:28:59
  • Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.