MEN om det sker någongång blir det såklart kalas!
Call Of Duty 4 Modern Warfare
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- |
.-*- Min Hembio Clan -*-. (8045 inlägg)
|
6 år sedan |
Call of Duty 4 : Modern Warfare (3032 inlägg)
|
14 år sedan |
Call of Duty 4: Modern Warfare (256 inlägg)
|
15 år sedan |
call of duty 4 (8 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 05 February 2008 - 08:22
MEN om det sker någongång blir det såklart kalas!
Postad 05 February 2008 - 09:17
De skriver "new downloadable content", det får mig att tänka på Omega Dawn till Warhawk.
Men det var nog väntat att det skulle kosta en peng.
Skulle va tufft om det även kommer med några extra perks.
Lite extra statistik som morlock skriver skulle jag också vilja ha.
Förövrigt gick det apdåligt igår! Fast de vi mötte va ganska vassa!
Postad 05 February 2008 - 10:15
l2ickard och Akerren: Tack för kul spel.
Ledsen om jag blev ful i munnen efter ett tag när lillkillen sjöng och hade sig!
Blir grymt sur på sånt larv och kände att någon var tvungen att säga till honom (henne?) !!!
Den som hostar kan väl kicka jobbiga spelare, eller går det endast att kicka inaktiva spelare??
Jag håller med ang. färger i namnen, första gångerna blev jag förvirrad om det var medspelare eller motståndare...sugigt.
Hur funkar det här med prestige egentligen? Vad innebär det? Jag har fullt sjå med challenges :-)
Redigerat av Numero1, 05 February 2008 - 10:17.
Postad 05 February 2008 - 10:51
Har ni sett att det börjat dyka upp olika färger på namnen när man lirar? Jävligt störande att möta en motståndare med grön text...
Måste vara en bugg hoppas jag.
Från Infinity Ward:
Hey Everyone --
We know there's a lot of concern and speculation going around regarding users with Colored Names in game and the use of Illegal Characters (such as button images) in clan tags. We feel this exploit gives players with altered in-game names an un-fair and unsportsmanlike advantage in games if used to conceal your name from other users. Because of this we have addressed the issue and in the upcoming Feature patch for PS3 this will be fixed and colored names / illegal clan tag characters exploit will be removed.
Postad 05 February 2008 - 11:15
Ambush?inte strike...en fastmonterat SMG i varje ände fins det...:-)
tack för tipset med självmord, ska testas. (en mening man inte trodde skulle bli aktuell at användas)
Du menar en MG (Mounted Gun) och inte en ärtkastare på pinne.(Mounted SMG)
Mitt killstreakrekord tog jag på Bog. (en bana jag inte gillar för övrigt, brukar gå uselt på den)
Måste väl vara downpour?
Postad 05 February 2008 - 11:24
Och är det bara detta som prestige innebär så pallar jag nog inte med att gå pristige, ännu...
Redigerat av Dr. Death, 05 February 2008 - 11:24.
Postad 05 February 2008 - 11:38
Planen är att få guldkorset och ett guldvapen i varje kategori samt alla challenges. Kommer ta lång tid...
Bifogad fil(er)
Postad 05 February 2008 - 11:41
Vad jag förstått så innbär bara prestige att man blir av med allt man slitit ihop till och får ett finare märke bredvid namnet, och så får man börja om tills man är på level 55 igen, så ska man sen göra 10ggr...
Och är det bara detta som prestige innebär så pallar jag nog inte med att gå pristige, ännu...
Så tänkte jag också, men sen när man var 55 så blev det lite trist när det inte hände något längre. Nu har jag tryckt två gånger på knappen!
Postad 05 February 2008 - 11:47
Jo de är mer mitt emot varandra på banan än ambush.Måste väl vara downpour?
Postad 05 February 2008 - 12:21
Postad 05 February 2008 - 12:26
Vad jag förstått så innbär bara prestige att man blir av med allt man slitit ihop till och får ett finare märke bredvid namnet, och så får man börja om tills man är på level 55 igen, så ska man sen göra 10ggr...
Vi kommer fortsätta tjata tills du går prestige.......
Postad 05 February 2008 - 12:27
Fasiken detta var knäckande att höra...de visste ja inte att de var de man skulle göra!
Kändes så skönt nu när ja börjar närma mig 55,bara för att få veta att de är långt ifrån max leveln.
Kommer ja ju aldrig kunna fixa att få sista märket,skulle ju ta en evighet! A de var tungt:(
Postad 05 February 2008 - 12:35
Precis kommit till lvl 33 tror jag
Postad 05 February 2008 - 12:36
När man kör prestige mode, försvinner alla challenges då också? Är det som att man aldrig börjat spela så att säga?
Precis kommit till lvl 33 tror jag
Ja.
Postad 05 February 2008 - 12:42
Roligt
Hur hittar man er för att spela med förresten?
Kika i klan tråden och lägg till några i din friends list:
https://www.minhembi...howtopic=165264
Postad 05 February 2008 - 13:28
är på level 44 nu tror ja,, vad går prestige ut på?? har aldrig hört talas om detta
Postad 05 February 2008 - 13:40
hur gör man för att spela prestige då?
är på level 44 nu tror ja,, vad går prestige ut på?? har aldrig hört talas om detta
När du kommer till lvl 55 så kan du välja "prestige mode" i menyn, det är på samma sida som find game, create a class, barracks etc.
Vad det går ut på står här i tråden.
Postad 05 February 2008 - 15:15
Men försvinner clantaggen innan man åter kommer upp till level 12?hur gör man för att spela prestige då?
När du kommer till lvl 55 så kan du välja "prestige mode" i menyn, det är på samma sida som find game, create a class, barracks etc.
Jag ska lätt köra presige :-)
Kul med challenges och att bli promotad tycker jag :-)
hihi....
Postad 05 February 2008 - 15:23
Postad 05 February 2008 - 15:25
Klantaggen är nog det enda man får behålla när man kör prestige.Men försvinner clantaggen innan man åter kommer upp till level 12?hur gör man för att spela prestige då?
hihi....
(förutom statistiken då...)
Postad 05 February 2008 - 16:10
Ta bort några andra vänner. Primare2 (merger) är ju en av de få du verkligen vill ha vid din sida i COD4!Bah jag får inte adda Primare2.. han har för många vänner. Undra varför?
Redigerat av stone, 05 February 2008 - 16:10.
Postad 05 February 2008 - 16:23
Funderar på att ge mig på prestige om sådär 10 år eller så
EDIT: Stavfel
Redigerat av Unregistered28641812, 05 February 2008 - 16:23.
Postad 05 February 2008 - 16:24
Tänkte väl....:-DKlantaggen är nog det enda man får behålla när man kör prestige.Men försvinner clantaggen innan man åter kommer upp till level 12?hur gör man för att spela prestige då?
hihi....
(förutom statistiken då...)
Snart 52...sen blire presitge :-)
akerren och l2ickard...ses i kväll!!
Redigerat av Numero1, 05 February 2008 - 16:27.
Postad 05 February 2008 - 17:09
Känns som om det bara är fega tyskar med LMG som stannar på 55. Mesigt tycker jag, men det är ju min åsikt.
Postad 05 February 2008 - 17:13
Mesigt tycker jag, men det är ju min åsikt.
Det är din åsikt ja. Så vi (tar förgivet att det finns såna som mig) som känner att vi är nöjda (för stunden). Är vi mesar?
Postad 05 February 2008 - 17:37
Mesigt tycker jag, men det är ju min åsikt.
Det är din åsikt ja. Så vi (tar förgivet att det finns såna som mig) som känner att vi är nöjda (för stunden). Är vi mesar?
Nja beror på hur man ser det. De som inte går prestige för att de inte vill bli av med alla sina ägodelar för att de är rädda att det skall gå sämre för dem, tycker jag är mesar. Sen så kanske det finns de som inte spelar så mycket och då är det la helt ok att stanna på 55.
Sen kanske jag skall tillägga att jag inte har något emot tyskar. Det bara känns som om de e de enda som springer omkring o fegar på servrarna där ute med LMG och bara tokskjuter.
Postad 05 February 2008 - 18:21
Postad 05 February 2008 - 18:24
Postad 05 February 2008 - 19:25
Ta bort några andra vänner. Primare2 (merger) är ju en av de få du verkligen vill ha vid din sida i COD4!Bah jag får inte adda Primare2.. han har för många vänner. Undra varför?
Det är nog inte hans egen kompislista som är full, det är nog mergers...
Postad 05 February 2008 - 22:43
Det är nog inte hans egen kompislista som är full, det är nog mergers...
Ja precis inte min som är full. Någon som spelar ikväll?
Postad 05 February 2008 - 23:15
Postad 05 February 2008 - 23:22
Samma lika, man får göra allt det roliga igen...förstår fortfarande inte vad skillnaden är på prestige och det man håller på med nu,, är det inte bara att man börjar om på nytt liksom???
Postad 05 February 2008 - 23:51
Samma lika, man får göra allt det roliga igen...förstår fortfarande inte vad skillnaden är på prestige och det man håller på med nu,, är det inte bara att man börjar om på nytt liksom???
ok,, så varför tycker alla att det är roligare då?? det blir ju som att börja på noll då igen,, nu när man väl har strävat efter att få alla vapen och så är det väl inte roligt att börja om på nytt?
Postad 05 February 2008 - 23:55
Postad 06 February 2008 - 01:05
2 frågor har jag:
1. ni som har bt headset, använder ni det till eran telefon med? jag köpte en telefon i dag som har bluetooth och forsökte använda det med mitt sony ericsson 702 headset men det funkar inte...undrar om det är trassel sedan det är registrerat mot PS3`an.
2. jag har forsökt öppna portar i routern (netgear WPS) sedan jag har problem att ta emot invites, funkar bra att komma in annars....men vad gör man i routerinställningarna? är det "forward ports" man styr med? när jag dedikerar èn port eller ett intervall så kan jag inte göra det flera gånger.
håppas nån kan hjälpa:-)
Postad 06 February 2008 - 07:39
hej
2 frågor har jag:
1. ni som har bt headset, använder ni det till eran telefon med? jag köpte en telefon i dag som har bluetooth och forsökte använda det med mitt sony ericsson 702 headset men det funkar inte...undrar om det är trassel sedan det är registrerat mot PS3`an.
2. jag har forsökt öppna portar i routern (netgear WPS) sedan jag har problem att ta emot invites, funkar bra att komma in annars....men vad gör man i routerinställningarna? är det "forward ports" man styr med? när jag dedikerar èn port eller ett intervall så kan jag inte göra det flera gånger.
Jag har använt mitt Jabra både till PS3 å telefon utan problem.
Gå in på www.portforward.com å läs om hur man öppnar portar. Sök även på portar i denna tråd, vet att det skrivits om vilka du skall öppna för COD4, kan ha varit i Clan tråden oxå.
Postad 06 February 2008 - 08:31
Jag har med en Jabra till PS3an men har ett annat till telefonen. Du måste ju koppla ihop headsetet med telefonen efter att du har använt headsetet med PS3an, så ja det funkar att ha ett headset både till telefonen och till PS3an. Jag tyckte det var jobbigt och kör därför med två olika headset.hej
2 frågor har jag:
Jag har använt mitt Jabra både till PS3 å telefon utan problem.
Gå in på www.portforward.com å läs om hur man öppnar portar. Sök även på portar i denna tråd, vet att det skrivits om vilka du skall öppna för COD4, kan ha varit i Clan tråden oxå.
När det gäller portarna. Har du aldrig fått det att funka? Jag fick problem för ca en månad sedan och det visade sig att server fixen för US spelen ställde till det för mig eftersom jag köpte mitt spel i USA.
Det står utförligt vilka portar som skall vara öppna tidigare i tråden.
En ska jag funderade över när jag testade lite var att port 80 och 443 skulle vara öppna men de är ju för http och https så funkar det att surfa så torde ju de portarna vara korrekt konfigurerade, eller?!
Vad har du för router? Verkar konstigt att du inte kan välja flera ggr än en, eller missförstod jag något?
Lycka till!
Postad 06 February 2008 - 08:48
• TCP Portar: 80, 443, 5223, and 10070 - 10080
• UDP Portar: 3478, 3479, 3658, and 10070
Observera att det är 10070 TILL 10080 (alltså även 10071, 10072 etc) Det skriver man med bindestreck.
Postad 06 February 2008 - 09:08
Ah. Sorry, jag läste inte inlägget ordentligt! Jo, jag kan tro att mergers kompislista är full!Ta bort några andra vänner. Primare2 (merger) är ju en av de få du verkligen vill ha vid din sida i COD4!Bah jag får inte adda Primare2.. han har för många vänner. Undra varför?
Det är nog inte hans egen kompislista som är full, det är nog mergers...![]()
Ja precis inte min som är full. Någon som spelar ikväll?![]()
Postad 06 February 2008 - 09:20
Jag har ganska nyligen kommit upp till lvl 55 (ja, jag vet, jag är inte snabb...) och stannar där endast för att försöka klara av de challenges jag har kvar.Mesigt tycker jag, men det är ju min åsikt.
Nja beror på hur man ser det. De som inte går prestige för att de inte vill bli av med alla sina ägodelar för att de är rädda att det skall gå sämre för dem, tycker jag är mesar. Sen så kanske det finns de som inte spelar så mycket och då är det la helt ok att stanna på 55.
Sen kanske jag skall tillägga att jag inte har något emot tyskar. Det bara känns som om de e de enda som springer omkring o fegar på servrarna där ute med LMG och bara tokskjuter.
Har kvar en del på "Humiliation" och "Elite" och de försvinner ju om jag börjar Prestige. Så fort jag har klarat mina challenges, ev. inte alla men de flesta, kommer jag att börja Prestige. Som l2ickard skrev så vill man ju gärna se att det händer något och att börja om på det här sättet ser jag fram emot.
Men, som sagt, det får för min del vänta ett tag tills jag har fixat lite fler challenges.
Har samma inställning om tyskar. Har inget emot dem, men många man möter köter omkring med LMG. Det är ju inga problem om de i så fall håller sig till spelmodes FFA, Hardcore FFA. Men på t.ex. Headquarters, S&D, Sabotage mfl. så vill man ju vinna på taktik och man hoppas att motståndarlaget är ute efter detsamma.
Är väl förmodligen en utopi att tro att alla skall försöka spela på skicklighet, det kommer nog alltid finnas en klick som sprayar omkring på måfå med LMG:s...
Postad 06 February 2008 - 09:28
Så trött på dem!
Skönt att jag spelar med l2ickard och Akerren i laget så någon kan sätta dem på plats
Hoppas att patchen kommer snart!
Redigerat av Numero1, 06 February 2008 - 09:29.
Postad 06 February 2008 - 11:49
Du förstår själv när du kommer dit, helt enkelt roligare o se att något händer när man spelar...framgång.
hmm kanske bara är dum och trög men vad är det som händer menar du?
Postad 06 February 2008 - 11:58
Ah jag får väl nöta några agar nu så man har en chans.
/Gavva
Postad 06 February 2008 - 12:03
Det blir roligare och roligare att spela, tro mig.Ja då har man lirat online för första gången! Var riktigt kul men otroligt svårt att hinna med alla rutinerade spelare. Gick rätt så bra på en bana tills Morlock dödade mig fyra gånger på raken
.
/Gavva
Men vi spelade väl på samma lag också några matcher har jag för mig?
Postad 06 February 2008 - 12:26
Postad 06 February 2008 - 13:15
Morlock blev sur att det inte var 5 för att pricka in humiliation challangen (igen?) :-)Ja då har man lirat online för första gången! Var riktigt kul men otroligt svårt att hinna med alla rutinerade spelare. Gick rätt så bra på en bana tills Morlock dödade mig fyra gånger på raken
.
/Gavva
Du blir promotad, får nya vapen, perks osv menar han nog...Du förstår själv när du kommer dit, helt enkelt roligare o se att något händer när man spelar...framgång.
hmm kanske bara är dum och trög men vad är det som händer menar du?
Postad 06 February 2008 - 13:16
Femte märket tycker jag ser ut som en missformad smiley, speciellt när man ser den i spelet när den är i mindre format
LOL
Det har jag tänkt MÅNGA gånger oxå, och fy fan vad fult det är!
Kanske en motivering att ta sig till nästa rank snabbare?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
.-*- Min Hembio Clan -*-.
16 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?