Call of Duty 5
1976 svar till detta ämne
Postad 26 January 2009 - 11:17
Unregistered55c65f14
-
Unregistered55c65f14
-
Forumräv
-
-
888 inlägg
Någon som mött AFFALD - SWE ? & åkt på spö! Mina smågrabbar är rätt så grymma på cod4/5 & gillar 4.an bäst... Måste vara att dom är som svampar i skallen & lyckas memorera banorna & justa spots. Givetvis trgger happy också. Det sjuka är att minstingen är bäst! å andra sidan gillar min andra grabb Run Scape (pc) mm... En annan hinner ju knappt få upp sikten innan man stryker me  Själv när man får spela sitt egna spel, mest när snorungarna sover som bäst gillar jag cod5 men ger 4.an changsen nu igen  Heter HOT - SWE men den ps3.an är på rep. 6 veckor nu... //JB
Postad 26 January 2009 - 13:14
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Run e Scape. Verkar väldigt populärt och beroendeframkallande bland kidsen vad jag sett..  Varje gång man är på biblioteket så sitter knattarna i drivor och ockuperar lånedatorerna lirandes detta spel!
Postad 26 January 2009 - 16:23
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlägg
Vad har det med Cod5 å göra?
Postad 26 January 2009 - 17:04
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlägg
Jag håller envist fast vid Cod5. Veeeeet att 4:an är roligare men jag orkar inte "börja om". Och sen är det ju ändå dax för KZ 2 om knappa månaden
Men jag har i alla fall "hittat" WAR som gör spelet lite roligare igen. Mkt folk & områden att kämpa om. Team work är ett måste annars åker man på däng.
Redigerat av Unregisteredee312c77, 26 January 2009 - 21:37.
Postad 26 January 2009 - 22:12
Unregistered5010fa50
-
Unregistered5010fa50
-
Amatör
-
-
56 inlägg
verkar ju bara bli sämre och sämre de här spelet, riktigt tråkigt,, har inte spelat på ganska länge, utan har spelat cod4 istället och tror jag kommer fortsätta med det, hoppas fler gör som jag 
Ja, det blir cod4 sen. Håller på och plockar alla trophies (snart klar) sen blir det cod4 fram till kz2.
Postad 27 January 2009 - 10:40
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Jag har också varit inne och kört lite CoD 4 på senaste tiden och visst är det roligt men det känns mycket fräschare/intressantare att köra CoD 5 nu. Dessutom har spelnivån i CoD 4 sjunkit för att många CoD-entusiaster sitter och prestige:ar i CoD 5.
Postad 27 January 2009 - 11:52
akterspegel
-
akterspegel
-
Beroende
-
-
1309 inlägg
Ursäkta för en antagligen idiotisk fråga men vad är prestige?
Har sett det nämnas många gånger utan att förstå..
Postad 27 January 2009 - 11:56
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlägg
I Cod 5s fall så efter att man nått upp till nivå 65 så kan man välja att vara kvar där med 4 stjärnor som symbol framför namnet, eller så går man "prestige" - man blir av med alla insamlade vapen å får en ny symbol framför namnet å får sedan samla in alla vapen igen. Prestige kan man gå 10 ggr å får nya symboler som visar ens rang varje gång. Jag har tröttnat på å göra det å ligger kvar på 65 med alla vapen.
Postad 27 January 2009 - 12:32
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
När du spelar cod4 med oss ser du att ganska många av oss har lvl 55 och ett fett guldkors. Det betyder att vi inte har något liv igentligen och gått prestige 10ggr. Alltså från lvl 1 till 55 och sen börjat om på 1 igen å upp till 55 x10ggr.
Postad 27 January 2009 - 13:08
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
"fräschare" Intressant ordval för Cod5 då jag tycker precis tvärtom, det är ofräscht och känns i princip som ett äldre spel än Cod4 (och då menar jag inte tidsepoken...  ), men visst har det ett nyhetsvärde, men det värdet är över för mig... Kommer att bli Cod4 för min del tills KillZone2 släpps, gillar det mer både tekniskt/grafiskt och innehållsmässigt, nutid är roligare.. Jag håller envist fast vid Cod5. Veeeeet att 4:an är roligare men jag orkar inte "börja om". Och sen är det ju ändå dax för KZ 2 om knappa månaden
Men jag har i alla fall "hittat" WAR som gör spelet lite roligare igen. Mkt folk & områden att kämpa om. Team work är ett måste annars åker man på däng.
Hahaha!  Du är nog den som klagat mest på CoD5 i denna tråden, och ÄNDÅ så stannar du kvar trots att MÅNGA börjar återvända till 4:an?
Postad 27 January 2009 - 14:21
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlägg
Ha ha, jag vet.. det är fan humor  Till litet försvar har jag gnällt mest på lagg och glitchar. Nu är det ngt bättre. Sen är jag jädrans envis. Har jag köpt skiten så ska det spelas oxå
Annars är det som sagt glest med MHB-folk där inne....
Postad 27 January 2009 - 17:47
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
KAN inte sluta spela COD 5 av nån anledning... det är kanske som sambon säger att man har blivit beroende...!!  Känns ju även lite bättre nu när man ligger på plats 9800-nåt i antal kills.... och att kill/death ration är uppe på 2.14 eller nåt sånt...!!
MC75 - Om du inte har addat mig så gör det... psn: Anderstorp lirar 99,9% TDM om det passar....!!
Postad 27 January 2009 - 18:43
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlägg
Du finns med på listan. Ska hålla ögonen öppna. TDM går bra. Liksom S&D & WAR. Hade några fina S&D-rundor igår. Jag blev tvungen att ställa mig upp & slå mig för bröstet en stund
Redigerat av Unregisteredee312c77, 27 January 2009 - 18:43.
Postad 27 January 2009 - 19:12
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
samma här, fast i 4:an, bäst var 14-3 i S&D!
Postad 27 January 2009 - 20:55
akterspegel
-
akterspegel
-
Beroende
-
-
1309 inlägg
När du spelar cod4 med oss ser du att ganska många av oss har lvl 55 och ett fett guldkors. Det betyder att vi inte har något liv igentligen och gått prestige 10ggr. Alltså från lvl 1 till 55 och sen börjat om på 1 igen å upp till 55 x10ggr.
Okaay.. då har jag långt kvar... Slåss med min bättre hälft om TV-tiden.. Hon ser tyvärr inte något nöje i att sitta tyst brevid mig och tittapå.. Tydligen topmodel el.likn nu...
Redigerat av akterspegel, 27 January 2009 - 23:19.
Postad 27 January 2009 - 22:09
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
Du finns med på listan.
Låter bra.... svårt att kunna tacka ja till ALLA som bjuder in bara....
Postad 28 January 2009 - 01:21
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Okaay.. då har jag långt kvar... Slåss med min bättre hälft om TV-tiden.. Hon ser tyvärr inte något nöje i att sitta tyst brevid mig och tittapå.. Tydligen topmodel el.likn nu...
Känner igen mig precis, säg att top model kan man tanka hem å se på datorn, funkar ibland Tog mig strax över 13 ½ dygns spelade för att nå guldkorset.
Postad 28 January 2009 - 10:23
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Ni får skaffa er en billig proj. typ optoma hd65. Då kan ni smälla upp en bild som är lagom i sizen och som dessutom är dedikerad till spel! Så löste jag problemet  . (Sen kan det tydligen medföra att man blir lite projberoende och börjar uppgradera och bygga ett biorum vilket tar massa tid och kostar skjortan  )
Postad 28 January 2009 - 11:36
akterspegel
-
akterspegel
-
Beroende
-
-
1309 inlägg
Ni får skaffa er en billig proj. typ optoma hd65. Då kan ni smälla upp en bild som är lagom i sizen och som dessutom är dedikerad till spel! Så löste jag problemet . (Sen kan det tydligen medföra att man blir lite projberoende och börjar uppgradera och bygga ett biorum vilket tar massa tid och kostar skjortan )
Det låter som ett koncept men jag har redan påbörjat ett rum där jag ställt alla gamla konsoler samt en 32" tjocktv.. Har inte fixat någon antennkabel dit än, kanske dax att fixa det nu när jag har en bra motivering! Har nyss köpt en 52" Samsung LCD så det känns surt att köpa ytterligare en bildvisare!
Postad 28 January 2009 - 12:54
raabhimself
-
raabhimself
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Adda gärna mig om ni vill lira CoD 5 online.....spelar mest TDM.
Psn id - hindrikson
Postad 29 January 2009 - 23:05
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Tja, jag är ingen FPS spel fan direkt.. men lirade modern warfare för 1 vecka sedan och fastna direkt för den  spelade igenom på 3 dagar, riktigt bra story line... man lever in i spelet. Orsaken till att jag fastnade var tack vare assisted aim grejen.. annars skulle jag ha tappat lusten direkt  Är ingen hardcore game så, har inte lärt mig att sikta med stickan på kontrollen. Nu till frågan.. hur är world at war? adra världskriget sänker lite mina förväntningar men annars... är det lika bra story och inlevelse som modern warfare.. eller springer man bara runt här och där skjuter sönder alla som ett vanligt fps spel  Någon som har några tips?
Allmänt har jag läst att många anser att den här inte är lika bra som 4:an... men ... förutom det, inga andra detaljerade synpunkter?
Kan säga såhär, många är avaktade till killzone 2, all dess hype får en att fundera över det spelet också... men vad jag läst och plockat av olika recensioner.. är att det inte är någon stor handling i spelet, typ som tidigare nämnt man springer runt och skjuter, sen finns det ingen assisted aim, miljöerna är detsamma igenom hela spelet. dvs.. mörk plats med byggnader eller liknande, till skillnad mod COD där man får lite variernade miljöer. Sen gillar jag inte sci-fi... vill att spelen ska vara lite realistiska, så att man kommer in i det och inte bara kontrollerar det med kontrollen. Så nu förstår ni kanske hur min smak är
Vad säger ni? COD 5, är det något för mig?  eller ska jag vänta på COD 6 och lira klart GTA IV som jag köpte för några veckor sedan
Redigerat av Unregistered1232, 29 January 2009 - 23:07.
Postad 29 January 2009 - 23:11
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Tja, jag är ingen FPS spel fan direkt.. men lirade modern warfare för 1 vecka sedan och fastna direkt för den spelade igenom på 3 dagar, riktigt bra story line... man lever in i spelet. Orsaken till att jag fastnade var tack vare assisted aim grejen.. annars skulle jag ha tappat lusten direkt Är ingen hardcore game så, har inte lärt mig att sikta med stickan på kontrollen. Nu till frågan.. hur är world at war? adra världskriget sänker lite mina förväntningar men annars... är det lika bra story och inlevelse som modern warfare.. eller springer man bara runt här och där skjuter sönder alla som ett vanligt fps spel Någon som har några tips?
Allmänt har jag läst att många anser att den här inte är lika bra som 4:an... men ... förutom det, inga andra detaljerade synpunkter? 
Kan säga såhär, många är avaktade till killzone 2, all dess hype får en att fundera över det spelet också... men vad jag läst och plockat av olika recensioner.. är att det inte är någon stor handling i spelet, typ som tidigare nämnt man springer runt och skjuter, sen finns det ingen assisted aim, miljöerna är detsamma igenom hela spelet. dvs.. mörk plats med byggnader eller liknande, till skillnad mod COD där man får lite variernade miljöer. Sen gillar jag inte sci-fi... vill att spelen ska vara lite realistiska, så att man kommer in i det och inte bara kontrollerar det med kontrollen. Så nu förstår ni kanske hur min smak är 
Vad säger ni? COD 5, är det något för mig? eller ska jag vänta på COD 6 och lira klart GTA IV som jag köpte för några veckor sedan 
Tycker att du ska vänta på COD 6 om du är ute efter singelplayer läget då detta är ganska kass i WaW man fick tvinga sig igenom bara för att låsa upp Zombie mode
Postad 30 January 2009 - 05:47
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
Men online är det ju ruggigt beroendeframkallande...!! Speciellt nu när dom verkar ha fixat till glitcharna.
Postad 30 January 2009 - 06:07
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Men online är det ju ruggigt beroendeframkallande...!! Speciellt nu när dom verkar ha fixat till glitcharna.
Jo men tror dock inte att han lirar Onlinr
Postad 30 January 2009 - 08:54
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
nja.. precis, jag lirar inte så mycket online. Endast singleplayer. Tack för tipset grabbar.
Postad 31 January 2009 - 11:22
robotlord
-
robotlord
-
Lärjunge
-
-
388 inlägg
dubbla XP i helgen för dom som vill döda [Rank] killar
Postad 07 February 2009 - 20:22
DampWall
-
DampWall
-
Lärjunge
-
-
390 inlägg
Har jag helt fel när jag tror att zombie läget ska vara öppet för alla just nu? Har inte klarat spelet och pallar nog inte göra det just nu men fick lust att testa lite zombie slakt i dag med polarna men står fortfarande locked under cooperative?
Postad 07 February 2009 - 21:02
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
Det var väl bara förra helgen (eller när det nu var) när det var dubbla XP som det gällde...!!
Postad 08 February 2009 - 21:36
Örnvik
-
Örnvik
-
Användare
-
-
108 inlägg
En fråga till er som har bra koll. Gillar Call of Duty spelen men undrar om det finns några fler spel som är liknande eller bättre? Gillar bäst singel-play.
mvh/Örnvik
Postad 10 February 2009 - 19:21
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
"skrytdags" Fick precis till 18-4 (k-d) i S & D på Seelow. Detta med avsågat hagelgevär! (tillsammans med bombplantning gick jag för första gången över 1000 spelpoäng i W@W )
Redigerat av BennySlyden, 10 February 2009 - 19:22.
Postad 10 February 2009 - 19:25
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
En fråga till er som har bra koll. Gillar Call of Duty spelen men undrar om det finns några fler spel som är liknande eller bättre? Gillar bäst singel-play. mvh/Örnvik
Du menar som FPS-spel då eller? Killzone 2 kommer ju på release snart, slutet av Februari har jag för mig.. själv har jag snöat in på far cry 2, dock är det lite för lite skjuta och lite för mycket springa  hehe.. SOCOM kanske vore nåt? Säljs bundlat med headset från blahdvd.com, dock kommer det först 15 feb.. //najkks
Postad 10 February 2009 - 19:43
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Du menar som FPS-spel då eller? Killzone 2 kommer ju på release snart, slutet av Februari har jag för mig.. själv har jag snöat in på far cry 2, dock är det lite för lite skjuta och lite för mycket springa hehe..
SOCOM kanske vore nåt? Säljs bundlat med headset från blahdvd.com, dock kommer det först 15 feb..
//najkks
himla lång tid det tog för socom att komma till europa slöptes i mitten av oktober i us
Postad 10 February 2009 - 19:44
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
himla lång tid det tog för socom att komma till europa slöptes i mitten av oktober i us
Jasså så pass? kanske köpläge på ebay då? SOCOM är väl lite son conflict-serien till Pc eller? //najkks
Postad 10 February 2009 - 19:46
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Jasså så pass? kanske köpläge på ebay då?
SOCOM är väl lite son conflict-serien till Pc eller?
//najkks
kan stämma
Postad 10 February 2009 - 21:00
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
New conflicts are on the horizon for Call of Duty: World at War! We're pleased to introduce the contents of our first Downloadable Content (DLC) Map Pack for World at War, which includes three new Multiplayer levels, as well as an additional level for the ever-popular bonus Co-Op mode, Nazi Zombies!
 (Nightfire)
Nightfire In "Nightfire," players take to the streets of a war-ravaged Berlin with only the flames of the burning city to expose the enemy.
Station "Station" offers a bombed out underground train station littered with hidden passageways and destroyed subway cars.
Knee Deep "Knee Deep" takes place on the island of Peleliu in a once tranquil village turned chaotic Japanese command center.
Verrückt (Zombie Asylum) The fan favorite 4-player co-op Nazi Zombies Bonus Mode returns with "Verrückt," a terrifying Zombie asylum featuring more weapons, perks via the addition of Perks-a-Cola machines, electroshock defenses and the endless zombie horde.
The team has been very quiet regarding details of our DLC until now, and we're so excited to let this content loose. DLC Map Pack #1 is due out in March of '09 for the Xbox 360, Playstation 3, and PC platforms. More details are soon to come, so be sure to check out CallOfDuty.com for all the latest news and updates regarding CoD:WaW!
Postad 10 February 2009 - 21:02
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Verrückt (Zombie Asylum) The fan favorite 4-player co-op Nazi Zombies Bonus Mode returns with "Verrückt," a terrifying Zombie asylum featuring more weapons, perks via the addition of Perks-a-Cola machines, electroshock defenses and the endless zombie horde.
whoho
Postad 10 February 2009 - 22:25
Örnvik
-
Örnvik
-
Användare
-
-
108 inlägg
Du menar som FPS-spel då eller? Killzone 2 kommer ju på release snart, slutet av Februari har jag för mig.. själv har jag snöat in på far cry 2, dock är det lite för lite skjuta och lite för mycket springa hehe..
SOCOM kanske vore nåt? Säljs bundlat med headset från blahdvd.com, dock kommer det först 15 feb..
//najkks  Tack för tipset, skall kolla in dom. mvh/Örnvik
Postad 11 February 2009 - 05:34
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
New conflicts are on the horizon for Call of Duty: World at War! We're pleased to introduce the contents of our first Downloadable Content (DLC) Map Pack for World at War, which includes three new Multiplayer levels, as well as an additional level for the ever-popular bonus Co-Op mode, Nazi Zombies! Förminskad bild: 80% av original storlek. Klicka här för originalbilden. (Nightfire) Nightfire In "Nightfire," players take to the streets of a war-ravaged Berlin with only the flames of the burning city to expose the enemy. Station "Station" offers a bombed out underground train station littered with hidden passageways and destroyed subway cars. Knee Deep "Knee Deep" takes place on the island of Peleliu in a once tranquil village turned chaotic Japanese command center. Verrückt (Zombie Asylum) The fan favorite 4-player co-op Nazi Zombies Bonus Mode returns with "Verrückt," a terrifying Zombie asylum featuring more weapons, perks via the addition of Perks-a-Cola machines, electroshock defenses and the endless zombie horde. The team has been very quiet regarding details of our DLC until now, and we're so excited to let this content loose. DLC Map Pack #1 is due out in March of '09 for the Xbox 360, Playstation 3, and PC platforms. More details are soon to come, so be sure to check out CallOfDuty.com for all the latest news and updates regarding CoD:WaW! Bästa nyheten på bra länge.... tackar för det Morlock
Postad 11 February 2009 - 09:29
Unregistered08fc33f7
-
Unregistered08fc33f7
-
Lärjunge
-
-
265 inlägg
Ja detta ser man fram emot
Postad 11 February 2009 - 09:55
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Nån som vet om DLC-mapparna kommer vara gratis, eller får man slanta upp även för dessa?
//najkks
Postad 11 February 2009 - 10:27
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Nån som vet om DLC-mapparna kommer vara gratis, eller får man slanta upp även för dessa?
//najkks
Du kommer få pynta för dom...
Redigerat av l2ickard, 11 February 2009 - 10:28.
Postad 14 February 2009 - 15:11
anttoon
-
anttoon
-
Användare
-
-
131 inlägg
stödjer cod 5an Dolby Digital EX?
jag ha kopplat in en center där bak, men i displayen på min yamaha rx v-457 så visar den bara ett det är 5.1
jag ha ställt in receivern så att den ska kunna spela 6.1
Postad 27 February 2009 - 09:21
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
Efter uppdateringen igår så dök det upp en ny bana.... eller ny och ny..... -MAKIN Daytime -... iofs så är det min hatbana nummer 1 men den var ju gratis och första rundan slutade med 27-3 så man får väl vara nöjd... inväntar i vilket fall som helst med spänning map-packet som ska dyka upp i mars....!!
Redigerat av Unregistered36883, 27 February 2009 - 09:21.
Postad 05 March 2009 - 20:12
anttoon
-
anttoon
-
Användare
-
-
131 inlägg
nån fler än jag som fått problem med att spelet totalhänger sig, helst då man kör tdm och hq, det hänger sig så pass att man måste stänga av ps3an, går inte att göra nått annat, ha inte haft några som helst problem med det förut
Postad 06 March 2009 - 12:37
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Jag börjar sakna Zombiemode nu, vad säger ni grabbar( akerren, soffan, Evil rodge, Hippo6), vi får väl ta och köra nån runda snart?
Vi hade ju jäkligt skoj med Zombie innan och nu ska det väl snart komma ny(a?) bana och lite annat smått och gott, så då får vi ju ta vårt ansvar och försvara världen mot Nazi-zombies som vi så plikttroget gjort förut?
Postad 06 March 2009 - 14:49
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
Tycker gott och väl att ni kan ta er i kragen och komma in och joina mig i nån TDM match framöver.... saknar MHB gänget lite....
Postad 06 March 2009 - 14:51
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Tycker gott och väl att ni kan ta er i kragen och komma in och joina mig i nån TDM match framöver.... saknar MHB gänget lite.... 
borde inte du vara klar med detta spelet nu snart
Postad 07 March 2009 - 11:59
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
ICKE.... det är ju mer beroendeframkallande än 4:an och Killzone föll mig inte det minsta i smaken så det är CoD 5 som gäller tills nåt bättre/nytt dyker upp....
Postad 07 March 2009 - 12:24
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Jag kommer tillbaka efter helgen. Ska ta tag i mina sista prestigevarv och snart kommer ju map packet också! W@W är riktigt kul
Postad 07 March 2009 - 12:30
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Jag börjar sakna Zombiemode nu, vad säger ni grabbar( akerren, soffan, Evil rodge, Hippo6), vi får väl ta och köra nån runda snart? 
Vi hade ju jäkligt skoj med Zombie innan och nu ska det väl snart komma ny(a?) bana och lite annat smått och gott, så då får vi ju ta vårt ansvar och försvara världen mot Nazi-zombies som vi så plikttroget gjort förut? 
jo de vore kul, de va längesen nu,, vi får hoppas att det kommer nån ny bana, det hade vart kul
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|