Men å andra sidan bryr jag mig inte om sånt, spelar spelen för att det är kul.
Ville bara säga att jag fick en idag

Postad 27 september 2010 - 21:40 ![]() Men å andra sidan bryr jag mig inte om sånt, spelar spelen för att det är kul. Ville bara säga att jag fick en idag ![]() Postad 27 september 2010 - 23:15
Gratulerar! Men å andra sidan spelar jag också spel för att det är kul. ![]() Postad 28 september 2010 - 05:52 Grattis ![]() Vilket spel blev det som tog oskulden då? ![]() Postad 28 september 2010 - 08:09
Grattis! Nu är det ingen väg tillbaka ![]() ![]() ![]() Postad 28 september 2010 - 16:24 Ger mig på DLC också tänkte jag. Postad 29 september 2010 - 10:44 Fifan för cowbear. Postad 29 september 2010 - 21:57 Ett klockrent PSN-spel för 140kr. Dual stick-shooter som utspelar sig på ett rymdskepp (tänk första Alien filmen). Hyffsat utbud med vapen och items, som även kan uppgraderas, men lite snålt med variation på fiender och enbart 1(!!!) boss. Hade gärna sett en boss på varje level. Det finns en del buggar i spelet, åtminstone när man kör coop online, vilket kan vara väldigt frustrerande om man t.ex. fastnar med gubben en bra bit in på en level. Laddningstiderna känns alldeles för långa för den här typen av spel. Både när man sparar och laddar, men även när man går igenom vissa autosparnings-punkter. Då kan spelet lagga till, ngt som känns väldigt onödigt eftersom det inte borde vara speciellt prestanda-krävande. SP består av 5 levels som tar ca 1 timma/level. Sedan finns det 3 st coop-levels för både online och offline, dessa tar mellan 30 och 60 minuter att klara. Rekommenderar iaf spelet, man får mkt för pengarna ![]() Postad 29 september 2010 - 23:48 ![]() ![]() Nå, jag klarade just spelet på Veteran. Har också fått alla mission trophies som bekräftar det. Men en trophy vägrade dyka upp, nämligen Hardened War Hero (Complete the game on Hardened or Veteran difficulty). Alla mission trophies har jag fått, så det är verkligen gjort. Nå, jag googlade lite, och tydligen finns det någon slags Hardened War Hero-glitch som brukar degradera ett par eller flera av dina utförda veteran missions så att de ser ut att vara klarade som recruit. Felet ska ha med map-packs att göra, men då jag inte har några sådana så tycker jag att jag borde ha skonats - men icke. När jag går in på mission select så ser jag mycket riktigt att två av mina missions står som recruitade. Otroligt att sånt här inte har patchats för länge sedan. Stor tumme ner till Treyarch. Postad 30 september 2010 - 00:11 Körde bara demot av detta och blev riktigt besviken på det, hade hoppats på en ordentlig shooter/remake av klassikern på amigan. Riktigt unken grafik med tearing var vad jag minns av skiten... kanske är kul dock om man sätter sig in i det såklart... Postad 30 september 2010 - 06:21 ![]() Postad 30 september 2010 - 21:08 Postad 03 oktober 2010 - 16:46
Hur var svårighetsgraden på spelet? Själv harvar jag runt med Katamari Forever, börjar tröttna något så groteskt mycket på spelet. Redigerat av Unregistered1552, 03 oktober 2010 - 16:48. Postad 03 oktober 2010 - 17:17 Jovisst klättrade du ![]() Inte allt för svårt, svåraste var att klara en coop-bana utan att dö. Den var lite frustrerande, annars var det ganska lätt. Det är därför det heter Katamari Forever ![]() Postad 03 oktober 2010 - 21:01 Vilken tur jag har att du hjälper mig när jag köper spelet då ![]() Postad 03 oktober 2010 - 21:54 ![]() Redigerat av Unregisteredddb310e6, 03 oktober 2010 - 21:55. Postad 03 oktober 2010 - 22:55
Tror bestämt jag spenderat för mycket tid på facebook, tänkte trycka "gilla" ![]() Kanon, då lägger jag till dig imorgon. Postad 08 oktober 2010 - 18:24 Ok då. Jag har fastnat med en CP-trophy kvar. Jag ska tydligen lyckas skjuta ner 45 Zero's, och det är hart när omöjligt. Normalt når jag under 30. Hur ska man hinna med att pricka 45? EDIT: Har hittat en strategi som fungerar. Save-Restart-Save-Restart kallas den. Har nått 42-43 och 44 plan nu. Bara att fortsätta nöta då. EDIT2: Så då löste det sig då, efter att jag upptäckt att man kunde spara på smarta ställen (borde ha googlat saken tidigare) . Resident Evil 5 Den här ska enligt uppgift inte vara överjävlig, men hur kommer det sig då att jag inte ens klarar av det muppiga stenmonstret i Savanna på Veteran? Den innehåller en massa quicktime events som innebär att man ska trycka på rätt knappar, och snabbt. Plus att en idiot står vid sidan om och kastar molotovs på mig. Om det ska vara så här drygt på Veteran, hur illa ska det inte då vara på Professional? Redigerat av Kimpost, 08 oktober 2010 - 22:40. Postad 08 oktober 2010 - 18:34
svåraste i spelet men säg till så kan jag hjälpa dig på traven Postad 08 oktober 2010 - 19:45
Grymt, kerren! Jag kommer att fråga dig. Skyll dig själv för erbjudandet! ![]() Men först ska jag skjuta ner plan i COD. Tror jag hittat en strategi där (save-restart-save-restart-save-restart) nu. ![]() Postad 08 oktober 2010 - 21:16 Själv tog jag äntligen platina i Katamari Forever, snacka om grind. Fyfan. Postad 11 oktober 2010 - 13:47
Gratz, slitigt värre ![]() Postad 14 oktober 2010 - 05:54 Postad 14 oktober 2010 - 10:03 Har för mig att jag slutade spela för att jag "fastnade". Tänkte ta 2 troféer i en smäll, enbart spela med Plasma Cutter och på Impossible. Men jag har en sparning med nästan inget liv och inga skott och flera elakingar som attackera typ direkt har jag för mig. Blev less och la ner hela spelet. ![]() Postad 14 oktober 2010 - 10:33 ![]() På impossible hade jag förutom PC, också en Line Gun. Det kändes skönt att ha den ibland. Annars gick det ju åt en del stasis, och ammo såklart, men utan stasis skulle det ha varit omöjligt. Sjukt snabba och många en del av de där elakingarna. Du kanske kan gå mot fel håll från din save point sett, och fixa helath och ammo på det viset? Ibland kan man ju det, även om det känns drygt. Det är iaf mindre drygt än att börja om. ![]() Postad 15 oktober 2010 - 08:24 Postad 15 oktober 2010 - 14:05 Postad 16 oktober 2010 - 09:28
Jag har bara tagit en trophy hittills, tror jag. Är inte så hög level, men det går att mörda lite i alla fall ![]() Postad 20 oktober 2010 - 21:37 Förberedde mig för det värsta när jag satte igång spelet, efter allt man hört om det. Men tycker att det var bättre än förväntat (kanske på grund av de extremt låga förväntningarna ![]() 1. Det är extremt kort, körde igenom det på Hard på en sextimmars-sittning. 2. Det är väldigt buggigt. Fanns en sorts granat som jag enbart kunde plocka upp första gången jag såg den, trots att den fanns både här och där under resten av spelet. Lyckades även få alla mina 3 följeslagare dödade i en del av spelet, men hux flux så hade dom återuppväckts från de döda och sprang med mig igen. En av dem dog sedan igen för att sedan komma tillbaks ytterligare en gång. Därför får det bli 4/10 i betyg, min snabbaste platina någonsin. Redigerat av Unregisteredddb310e6, 20 oktober 2010 - 21:37. Postad 21 oktober 2010 - 13:25
Håller med allt det där. Jag trodde det bara var jag som inte kunde plocka upp de där granaterna. De var väldigt effektiva när man väl kunde använda dem. Det var värt 10£. Men Infamous som också kostade 10£ var klart mer värt de pengarna. Litet svårare att ta platina på det. Jag saknade 15 bitar efter att jag klarat spelet första gången. Terminator blev min 16:e platina och Infamous blev min 17:e platina. Nu har jag fått nog av en del av samlandet så nu blir det MAG. Postad 21 oktober 2010 - 14:03 ![]() ![]() Postad 21 oktober 2010 - 15:18
De var inte så svåra att hitta. Jag hade en *** tur tror jag. De sista 15 hittade jag relativt lätt. 5 av dem var på 3:e ön och de 10 sista var på 1:a ön rätt så nära varandra ute vid vattnet. Tror du att det är en massa shards att hitta? Håller med om att de var ganska jobbiga ibland. Postad 03 november 2010 - 08:48 Kan inte få PSN's trophycard att uppdatera heller, den står som fastspikad på 17 platinas. Under "Mina trophies" är det dock syncat och uppdaterat, men kortet vägrar alltså att uppdatera sig. Fler med samma problem? Någon med en lösning? ![]() Postad 07 november 2010 - 11:22 Trevligt spel och en ganska enkel platina. "Svåraste" var nog att få högsta betyg på 12 av 13 banor. Alla banor håller inte lika hög kvalitet, men de flesta är inte alls jobbiga att köra om 2-3 ggr. Postad 08 november 2010 - 22:30
Grattis! Själv sugen på att spela det ![]() Är det någon som har eller har haft Anarchy: Rush hour? Behöver trophyboost, finns inga alls online ![]() Postad 09 november 2010 - 09:25 Jag har det. Aldrig provat online och har inte spelat det så jättemycket alls egentligen. Kan försöka hjälpa, beroende lite på när osv. Postad 09 november 2010 - 09:48
Vi ska bara låta varandra vinna ett par gånger. Vore ju kanon med lite hjälp! Lägg till mig på PSN så kan vi ju se när du har tid? ![]() Postad 09 november 2010 - 11:47 Sure thing! Jag gör det då jag kommit hem från jobbet. Postad 09 november 2010 - 22:39
Lade till dig förut! Postad 10 november 2010 - 09:23 Bra att jag helt glömde bort detta pga Company of Heroes: Online till PCn. Men idag glömmer jag icket! Hoppas jag.. ![]() Postad 16 november 2010 - 13:39 Postad 17 november 2010 - 12:15 ![]() antar att det inte räcker med att dom tittar på något uppladdat i feeden utan måste in på profilen? så vill någon in och sätta 5stjärnor så är mitt alias Nordekvist lämnar samma på ditt, bara lämna en kommentar på min profilsida i singstar. Postad 20 november 2010 - 15:17 Tänkte sätta mig med CoD: WaW igen, men tvivlar på att det någonsin kommer bli en platina i det spelet >.< Postad 21 november 2010 - 21:39 terminator var väl ingen höjdare direkt, men de andra två var riktigt goa spel med bra utmaningar ![]() Redigerat av Unregisteredc5f48c65, 22 november 2010 - 09:05. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |